Fóra

iPadOS 15 Safari Boční panel a záložky

stoplis

Původní plakát
14. srpna 2009
  • 1. července 2021
S novým postranním panelem v Safari při zobrazení na šířku přejdu do svých záložek a ztratím možnost skrýt postranní panel, aniž bych musel couvat až na první stránku postranního panelu. Na výšku zůstane tlačítko skrýt/zobrazit. Buď mi něco chybí, nebo je to hrozné pro každého, kdo organizuje své záložky do složek.
Chybí mi něco nebo Apple už jen nechce, abych používal záložky?
reakce:neliason, PeteLP, nmeed a 6 dalších S

střely 56

23. září 2008


Skotsko
  • 1. července 2021
stoplis řekl: S novým postranním panelem v Safari při zobrazení na šířku přejdu do svých záložek a ztratím možnost skrýt postranní panel, aniž bych musel couvat až na první stránku postranního panelu. Na výšku zůstane tlačítko skrýt/zobrazit. Buď mi něco chybí, nebo je to hrozné pro každého, kdo organizuje své záložky do složek.
Chybí mi něco nebo Apple už jen nechce, abych používal záložky?
Naprosto souhlasit. Jsem v záložce, která je vnořená asi čtyři složky hluboko. Dostat se do záložky trvá věk – dost slušné, je to designová volba – ale nejhorší je, že jakmile záložku otevřu, aby zmizel boční panel, musím čtyřikrát kliknout úplně dozadu, abych skryl se zobrazí ikona postranního panelu. To je prostě hloupé. Potřebujeme mít možnost postranní panel kdykoli zavřít.
reakce:BlckOctpus, nmeed a Invoker

iltwtv

4. července 2010
  • 1. července 2021
Klepněte a podržte tlačítko Zpět a zobrazí se kontextové menu. Klepnutím na Safari se dostanete do zobrazení hlavního postranního panelu. Klepnutím na ikonu vlevo nahoře skryjete postranní panel. Pokud jste v oblíbených záložkách, text tlačítka Zpět závisí na úrovni nabídky. To není ideální, ale ušetří to několik kohoutků. G

GDF

na
7. června 2010
  • 16. července 2021
Včera stažen iPad iOS15. Zatím se mi to líbí, ale je jediný způsob, jak získat přístup k oblíbeným záložkám pohřbeným v postranním panelu? Musí existovat jednodušší způsob, a pokud ne, Apple to rozhodně musí co nejdříve opravit. Před odesláním zpětné vazby jen kontroluji, protože mi možná něco chybí. reakce:Invoker a forestinjersey G

GDF

na
7. června 2010
  • 16. července 2021
matrix07 řekl: Opravdu nenávidím nové Safari, ale pokud vše, co chcete, je přístup ke svým oblíbeným stránkám, můžete se rozhodnout, že to budete vždy zobrazovat v Nastavení/Safari.
Děkuji. To byl skvělý nápad! Pořád doufám, že si to zjednoduší, jako kdysi, a nebudou věci pohřbívat. reakce:Invoker, TracerAnalog, Cicero101 a 2 další

avonord

8. března 2007
  • 20. září 2021
GDF řekl: Děkuji. To byl skvělý nápad! Pořád doufám, že si to zjednoduší, jako kdysi, a nebudou věci pohřbívat. reakce:TracerAnalog

w5jck

na
9. listopadu 2013
  • 20. září 2021
iltwtv řekl: Klepněte a podržte tlačítko Zpět a získáte kontextové menu. Klepnutím na Safari se dostanete do zobrazení hlavního postranního panelu. Klepnutím na ikonu vlevo nahoře skryjete postranní panel. Pokud jste v oblíbených záložkách, text tlačítka Zpět závisí na úrovni nabídky. To není ideální, ale ušetří to několik kohoutků.
Stále to trvá tři klepnutí, v iPadOS 14 to trvalo jedno klepnutí. Navíc, když zavřete postranní panel, zapomene, kde jste byli. Pokud se náhodou nacházíte v několika úrovních ve složkách, pak pokaždé, když otevřete postranní panel, bude trvat mnoho klepnutí, abyste se vrátili tam, kde jste byli v záložkách. V iPadOS 14 si zapamatoval, kde jste byli v záložkách, a otevřel se na této úrovni ve složce. V iPadOS 14 tedy stačilo pouze jedno klepnutí k otevření bočního panelu a jedno klepnutí k jeho zavření. Toto je další případ, kdy programátoři společnosti Apple nepoužívají aplikace, které programují. Pokud by skutečně používali Safari, nikdy by to nebylo tak náročné na práci.
reakce:neliason, ještě jeden, TracerAnalog a 2 další V

WilliamG

29. dubna 2008
Seattle
  • 20. září 2021
Právě jsem dnes aktualizoval iPad a ano, je to velmi nevítaná změna. Prohledal jsem toto vlákno. Proč, Apple, proč?

strana 3

na
10. února 2003
Mimo EU
  • 21. září 2021
Souhlasit. Nenávidím nové Safari, ale k dosažení stejné věci je potřeba mnohem více klepnutí.

bydandie

22. září 2009
  • 21. září 2021
Je tedy opravdu zajímavé, že možnost Skrýt boční panel byla k dispozici během procesu procházení záložek v iPadOS 14 a dokonce i v Safari 15 na macOS. Možná jediný způsob, jak to vyřešit, je upozornit na podobná hlášení o chybách? Toto jsem zveřejnil:

V Safari v iPadOS 14 a Safari 15 v macOS po výběru nabídky záložek zůstane viditelná možnost ‚Skrýt postranní panel‘. V Safari v iPadOS 15 výběr nabídky záložek skryje možnost ‚Skrýt postranní panel‘, což znamená, že jakmile vyberete záložku, musíte třikrát kliknout, abyste znovu viděli možnost ‚Skrytý postranní panel‘, což je opravdu nepohodlné.
reakce:JoeKenda, Invoker, TracerAnalog a 1 další osoba G

GDF

na
7. června 2010
  • 21. září 2021
Navrhl jsem, aby to Apple během beta testování několikrát změnili. Nechápu, proč to změnili pro iPhone, aby to bylo jednodušší, a ne pro iPad. Kdo dělá prohlížeč a zhoršuje ho tím, že má záložky skryté na 3 kliknutí?

Poněkud jsem si zvykl na to, že se záložky zobrazují při kliknutí na webovou adresu, ale stále je mnohem lepší mít lištu záložek jedním kliknutím. Safari by mělo být konzistentní na všech zařízeních Apple.
reakce:neliason, iamPro, phoenix_bladen a 1 další osoba NA

Ace R.

18. září 2009
San Diego
  • 21. září 2021
Už roky jsem nic nepřidával, ale přihlásil jsem se, abych řekl, že jsem rád, že nejsem jediný, koho nový design frustruje. To je hrůza.
reakce:JoeKenda, TracerAnalog a bydandie G

GDF

na
7. června 2010
  • 21. září 2021
Odeslal jsem společnosti Apple další návrh, aby záložky vrátil zpět jedním kliknutím. Bude to potřetí, co předkládám, a možná by tento návrh mohli Apple nabídnout i ostatní.
reakce:JoeKenda, phoenix_blades a bydandie P

phoenix_blades

24. září 2018
  • 21. září 2021
GDF řekl: Odeslal jsem společnosti Apple další návrh, aby se záložky vrátily zpět jedním kliknutím. Bude to potřetí, co předkládám, a možná by tento návrh mohli Apple nabídnout i ostatní.
Dík !
Co je nepříjemné, je skutečnost, že mohli povolit následující ->


1) Klepnutím na kteroukoli část prohlížeče umožníte skrytí záložek

2) zajímavé je, že když to máte v režimu na výšku, můžete to udělat 1), ale ne v režimu na šířku. Proč si DEV mysleli, že je to dobrý nápad, bylo mimo mě.

3) místo tlačítka Zpět vždy zpřístupněte tlačítko Skrýt postranní panel, abychom ho mohli skrýt, aniž bychom museli 10 000krát klikat zpět.

To mě nutí zvážit použití google chrome, dokud to nevyřeší v jiné aktualizaci
reakce:TracerAnalog, WilliamG, Cicero101 a 1 další osoba F

fweber

9. července 2015
Německo
  • 21. září 2021
I když se mi vlastně líbí nové rozvržení Safari na iPhone, problém s postranním panelem na iPadu je docela průšvih.
reakce:BlckOctpus, TracerAnalog, bydandie a 1 další osoba G

GDF

na
7. června 2010
  • 21. září 2021
phoenix_bladen řekl: Díky!
Co je nepříjemné, je skutečnost, že mohli povolit následující ->


1) Klepnutím na kteroukoli část prohlížeče umožníte skrytí záložek

2) zajímavé je, že když to máte v režimu na výšku, můžete to udělat 1), ale ne v režimu na šířku. Proč si DEV mysleli, že je to dobrý nápad, bylo mimo mě.

3) místo tlačítka Zpět vždy zpřístupněte tlačítko Skrýt postranní panel, abychom ho mohli skrýt, aniž bychom museli 10 000krát klikat zpět.

To mě nutí zvážit použití google chrome, dokud to nevyřeší v jiné aktualizaci
To je zajímavé v režimu na výšku, můžete to udělat pomocí záložek. Nikdy jsem si to neuvědomil, ale pouze nás portrétní režim pro čtení novin a ne procházení. Zajímalo by mě, proč to neudělali i v režimu na šířku, protože by to vyřešilo můj největší problém s aktualizací Safari.

Děkuji za upozornění.
reakce:JoeKenda C

Cicero101

21. září 2021
  • 21. září 2021
Věci se správou záložek v safari na iPadu v režimu na šířku (jak to vždy používám) je řešením. Pokud se to rychle nevyřeší, jdu odsud do Firefoxu, který jsem šťastně používal na svých noteboocích s Windows.
Dřívější přepnutí na zbytečnou nabídku pro režim čtečky, které vyžaduje další kliknutí pro přechod do režimu čtečky, je dostatečně nepříjemné. Tato záměna záložek je nemožná.
reakce:WilliamG a GDF V

WilliamG

29. dubna 2008
Seattle
  • 21. září 2021
Cicero101 řekl: Věci se správou záložek v safari na iPadu v režimu na šířku (jak to vždy používám) je řešením. Pokud se to rychle nevyřeší, jdu odsud do Firefoxu, který jsem šťastně používal na svých noteboocích s Windows.
Dřívější přepnutí na zbytečnou nabídku pro režim čtečky, které vyžaduje další kliknutí pro přechod do režimu čtečky, je dostatečně nepříjemné. Tato záměna záložek je nemožná.
Souhlas. Z této změny na mém novém iPadu Pro jsem úplně zmatený. Je to hrozné rozhodnutí uživatelského rozhraní.
reakce:JoeKenda a TracerAnalog

avonord

8. března 2007
  • 21. září 2021
GDF řekl: To je zajímavé v režimu na výšku, můžete to udělat pomocí záložek. Nikdy jsem si to neuvědomil, ale pouze nás portrétní režim pro čtení novin a ne procházení. Zajímalo by mě, proč to neudělali i v režimu na šířku, protože by to vyřešilo můj největší problém s aktualizací Safari.

Děkuji za upozornění.
Jo, taky jsem si toho všiml.

Pokud víme, může to být opravdu chyba. T

TracerAnalog

7. listopadu 2012
  • 22. září 2021
WilliamG řekl: Souhlas. Z této změny na mém novém iPadu Pro jsem úplně zmatený. Je to hrozné rozhodnutí uživatelského rozhraní.

To jo. Je úžasné, jak otravná tato chyba je! To musí být chyba, ne? ŽE JO?
reakce:chfilm, avonord a WilliamG V

WilliamG

29. dubna 2008
Seattle
  • 22. září 2021
TracerAnalog řekl: Ano. Je úžasné, jak otravná tato chyba je! To musí být chyba, ne? ŽE JO?
Opravdu, opravdu doufám, že ano. Podobně jako je občas nečitelný adresní řádek?

Přílohy

  • Zobrazit mediální položku ' href='tmp/attachments/42954f1b-ffb3-4be2-af7d-ce6d1c3b0300-png.1839839/' > 42954F1B-FFB3-4BE2-AF7D-CE6D1C3B0300.png'file-meta'> 1,1 MB · Zobrazení: 87
reakce:chfilm

Jim Lahey

8. dubna 2014
Sunnyvale
  • 22. září 2021
stoplis řekl: S novým postranním panelem v Safari při zobrazení na šířku přejdu do svých záložek a ztratím možnost skrýt postranní panel, aniž bych musel couvat až na první stránku postranního panelu. Na výšku zůstane tlačítko skrýt/zobrazit. Buď mi něco chybí, nebo je to hrozné pro každého, kdo organizuje své záložky do složek.
Chybí mi něco nebo Apple už jen nechce, abych používal záložky?

Navzdory svému lepšímu úsudku jsem právě upgradoval na iPadOS 15 a žasnu nad tím, jak špatně to Apple zpackal. Akce, která dříve vyžadovala dvě klepnutí, nyní vyžaduje SEDM klepnutí k provedení stejné věci. Neuvěřitelný. Díky tomu je pro mě Safari téměř nepoužitelný. Ztracen pro slova.
reakce:neliason, BlckOctpus a WilliamG
  • 1
  • 2
  • 3
  • Jdi na stránku

    Jít
  • 6
další

Jdi na stránku

Jítdalší Poslední