Fóra

Beats solo 2 wireless nebo Studio Wireless?

C

Closingracer

Původní plakát
13. července 2010
  • 16. ledna 2016
Nemohl jsem se starat o argumenty proti Beats, takže prosím, pokud je nenávidíte, ignorujte toto vlákno nebo je nevytahujte reakce:DARKiLLUSiON a Closingracer C

Closingracer

Původní plakát
13. července 2010


  • 16. ledna 2016
SRLMJ23 řekl: Přešel jsem ze Solo 2 na Studio 2 Wireless. Studio je podle mého názoru 100krát lepší než Solo 2 Wireless. Apple/Beats také vydává aktualizace softwaru pro Studio 2, které se mi líbí, protože se neustále snaží vylepšit zvuk a myslím, že i baterii. Nevěřím, že Solo 2 Wireless dostává aktualizace softwaru. Studio je také mnohem pohodlnější než Solo, zvláště pokud nosíte brýle, protože vám sahají přes celé ucho. Úžasný je také Active Noise Canceling Mode (který vám nedovolí poslouchat hudbu), dobrý na cestu letadlem/vlakem/autobusem, kde nechcete nic slyšet. Také je miluji, protože se připojují k mé Apple TV (4. generace), což Solo 2 také, ale je to skvělé, protože pokud chci na Apple TV poslouchat hudbu, filmy nebo něco jako ESPN pozdě v noci v mém bytový komplex to nikomu z mých sousedů nevadí. Být tebou, skočil bych po těch studiích, zvlášť za tu cenu. Zaplatil jsem celý maloobchod, což bylo něco jako 370 $ a s daní to přišlo na 413 $! SKOČ DO TĚCH ATELIÉRŮ!!!

:jablko: Kliknutím rozbalíte...


Jediná věc pro mě je, že s V-moda M-100 je, že s nimi nemohu nosit brýle. Vlastně mám menší problém se zrakem, takže to nepovažuji ani tak za porušení dohody. Zjistil jsem, že Solo 2 jsou lepší s brýlemi, i když na základě mých zkušeností s kabelovými solo 2, které jsem ztratil, a M-100, které jsou přes sluchátka. Pokud jde o ANC, nejsem jeho fanouškem, ale myslím, že je to pěkná funkce. Jezdím metrem do školy během špičky kolem 15-16h (Noční škola) a zjistil jsem, že Solo 2 do značné míry přehluší jakýkoli hluk v metru. V podstatě jediný důvod, proč přemýšlím o pořízení bezdrátového Studio, je kvalita hudby, která za to stojí a utratím asi 40 dolarů navíc?
[doublepost=1453008830][/doublepost]Žádný prodej od BestBuy, ale Amazon prodává červené za 249 $

http://www.amazon.com/gp/product/B0...rue&ref_=ox_sc_act_title_1&smid=ATVPDKIKX0DER

SRLMJ23

11. července 2008
Centrální New York
  • 16. ledna 2016
Jednoduchá odpověď je ano! Také za cenu, za kterou je dostáváte, by to mělo být jednoznačné ano! Když jsem měl Solo 2, tak mě po trošce začaly bolet uši, protože mě na uchu tiskly ucho k brýlím, se Studiomi vydržím poslouchat hodiny a nemám absolutně žádný problém. Jen to opakuji, za tu cenu je určitě vyzvedněte. Zvukově jsou podle mého názoru a recenzí na různých webech mnohem lepší. Mají také Beats Acoustic Engine, který používá DSP (digitální zpracování signálu), což nevěřím, že Solo 2 mají. Mám pár speciální edice Solo HD, které jsou kabelové a tyhle Studio je vyfouknou a ty Solo HD jsou dobrá sluchátka. Za tu cenu si je vyzvedněte, nebudete zklamáni. Než uděláte cokoliv jiného, ​​nezapomeňte aktualizovat firmware. Také jsou všechny Best Buy tyto ve výprodeji, protože jak jsem řekl dříve, vezmu je zpět za úpravu ceny. Dostal bych zpět přibližně 163,00 $!

:jablko: M

minarety

28. října 2011
  • 16. ledna 2016
Můj syn má bezdrátové solo 2 a já mám kabelové studio. Pokud budou bezdrátová studia znít přesně jako bezdrátová, rád bych prodal své kabelové a získal nějaké bezdrátové. Studia znějí mnohem lépe než sólo 2. Ideální pro mého desetiletého syna? Ano, ale pro mě miluji svá studia.

Posledních pár dní jsem hledal v Amazonu, protože mě uchvátilo, jak jsou tam levnější než BB. 379 $, které jsem dnes viděl v BB. Matná černá, což jsou moje kabelové, stojí na Amazonu pouze 264 dolarů. Chtěl bych sice metalické nebe nebo titan, ale jsou za trochu vyšší ceny. Stejně jako to, co bezdrátové solo 2 chtějí, nejsou studia o nic chytřejší.

Mnohem lépe, imo
reakce:SRLMJ23

SRLMJ23

11. července 2008
Centrální New York
  • 16. ledna 2016
Studio je lepší. Ve skutečnosti se v této recenzi říká, že Studio Wireless má lepší zvuk než kabelové Studio. Ať tak či onak, za to, co za ně zaplatí, jak jste řekl, není snadné získat Studio Wireless.

Tady je recenze:

http://www.digitaltrends.com/headphone-reviews/beats-studio-wireless-review/

:jablko: C

Closingracer

Původní plakát
13. července 2010
  • 16. ledna 2016
SRLMJ23 řekl: Jednoduchá odpověď je ano! Také za cenu, za kterou je dostáváte, by to mělo být jednoznačné ano! Když jsem měl Solo 2, tak mě po trošce začaly bolet uši, protože mě na uchu tiskly ucho k brýlím, se Studiomi vydržím poslouchat hodiny a nemám absolutně žádný problém. Jen to opakuji, za tu cenu je určitě vyzvedněte. Zvukově jsou podle mého názoru a recenzí na různých webech mnohem lepší. Mají také Beats Acoustic Engine, který používá DSP (digitální zpracování signálu), což nevěřím, že Solo 2 mají. Mám pár speciální edice Solo HD, které jsou kabelové a tyhle Studio je vyhodí a ty Solo HD jsou dobrá sluchátka. Za tu cenu si je vyzvedněte, nebudete zklamáni. Než uděláte cokoliv jiného, ​​nezapomeňte aktualizovat firmware. Také jsou všechny Best Buy tyto ve výprodeji, protože jak jsem řekl dříve, vezmu je zpět za úpravu ceny. Dostal bych zpět přibližně 163,00 $!

:jablko: Kliknutím rozbalíte...


Jak jsem řekl dříve, nemám žádné problémy s pohodlím se Solo 2 s brýlemi a u sluchátek Over ear je to pro mě alespoň naopak. Když na to přijde, opravdu stojí za to je vyměnit za 30 dolarů? Už jsem utratil 1400 $ za Macbook pro, takže to je částečně důvod, proč se ptám, zda to stojí za to.



Nejlepší nákup není prodej za 249 dolarů, ale Amazon ano. Prostě bych jim to řekl a cena tomu bude odpovídat.
[doublepost=1453011715][/doublepost]
SRLMJ23 řekl: Studio je lepší. Ve skutečnosti se v této recenzi říká, že Studio Wireless má lepší zvuk než kabelové Studio. Ať tak či onak, za to, co za ně zaplatí, jak jste řekl, není snadné získat Studio Wireless.

Tady je recenze:

http://www.digitaltrends.com/headphone-reviews/beats-studio-wireless-review/

:jablko: Kliknutím rozbalíte...


Nemohly znít lépe než kabelové... Bluetooth ubírá část věrnosti, protože vezmete komprimovaný soubor, jako je Mp3 nebo AAC, a více jej zkomprimujete pomocí Bluetooth.
reakce:KarlEvans

SRLMJ23

11. července 2008
Centrální New York
  • 16. ledna 2016
Closingracer řekl: Jak jsem řekl dříve, nemám žádné problémy s pohodlím se Solo 2 s brýlemi a alespoň pro mě je to naopak se sluchátky Over ear. Když na to přijde, opravdu stojí za to je vyměnit za 30 dolarů? Už jsem utratil 1400 $ za Macbook pro, takže to je částečně důvod, proč se ptám, zda to stojí za to.



Nejlepší nákup není prodej za 249 dolarů, ale Amazon ano. Prostě bych jim to řekl a cena tomu bude odpovídat.
[doublepost=1453011715][/doublepost]


Nemohly znít lépe než kabelové... Bluetooth ubírá část věrnosti, protože vezmete komprimovaný soubor, jako je Mp3 nebo AAC, a více jej zkomprimujete pomocí Bluetooth. Kliknutím rozbalíte...
[doublepost=1453012260][/doublepost]'Kromě přidání 80 USD k ceně standardních sluchátek Studio přináší Bluetooth několik rozdílů v tom, jak je používáte. Co však přišlo jako překvapení, byl rozdíl ve zvukovém výkonu.“

To bylo z recenze a porovnávali je s kabelovými studii. Tady je další citát z recenze...

'S potěšením oznamujeme, že Beats Studio Wireless ve skutečnosti zní o něco lépe při streamování hudby přes Bluetooth, než když jsou pevně připojeny, nebo přímo ve srovnání s Beats Studio.'

Také mi to zní divně, ale nehodlám jít proti lidem, kteří recenzují sluchátka a jsou super audiofily.

:jablko: C

Closingracer

Původní plakát
13. července 2010
  • 16. ledna 2016
SRLMJ23 řekl: [doublepost=1453012260][/doublepost]'Kromě přidání 80 USD k ceně standardních sluchátek Studio přináší Bluetooth několik rozdílů v tom, jak je používáte. Co však přišlo jako překvapení, byl rozdíl ve zvukovém výkonu.“

To bylo z recenze a porovnávali je s kabelovými studii. Tady je další citát z recenze...

'S potěšením oznamujeme, že Beats Studio Wireless ve skutečnosti zní o něco lépe při streamování hudby přes Bluetooth, než když jsou pevně připojeny, nebo přímo ve srovnání s Beats Studio.'

Také mi to zní divně, ale nehodlám jít proti lidem, kteří recenzují sluchátka a jsou super audiofily.

:jablko: Kliknutím rozbalíte...



Nenazval bych je audiofily lol. Fóra head-Fi.org sleduji, ale ani se nebudu obtěžovat ptát se na tuto otázku, lol ze zřejmých důvodů.
reakce:KarlEvans M

minarety

28. října 2011
  • 17. ledna 2016
Closingracer řekl: Eh, nenazval bych je audiofily lol. Fóra head-Fi.org sleduji, ale ani se nebudu obtěžovat ptát se na tuto otázku, lol ze zřejmých důvodů. Kliknutím rozbalíte...
Chytře tam. I já sleduji tato fóra docela pozorně a vím, že je lepší, než tam házet nějakou lásku k produktu Beats.
reakce:KarlEvans a Closingracer C

Closingracer

Původní plakát
13. července 2010
  • 17. ledna 2016
Minarety řekly: Chytře tam. I já sleduji tato fóra docela pozorně a vím, že je lepší, než tam házet nějakou lásku k produktu Beats. Kliknutím rozbalíte...

Obecně souhlasím s mnoha, co se tam říká, ale nenávist vůči beatům je neopodstatněná. Sluchátka Beats první generace byla na hovno, ale ty druhé generace jsou v poměru k sobě jako sluchátka docela dobré. Jsou trochu předražené? Pravděpodobně, ale tyto produkty druhé generace, studio 2.0 a solo 2, nyní přinášejí opravdu dobrý zvuk masám, ale opět ve srovnání s beaty. Zatímco trochu předražená masa má nyní přístup ke sluchátkům se slušným zvukem, což je jediná pozitivní věc, kterou lze z těchto produktů vyjmout.



Legrační mi připadá, jak moc se v-moda těší, když vezmeme v úvahu, že LP bylo jen levnější verzí studií bez ANC. Měl stejné chrastící basy a to je tak vše. M-100 je jedno z mých nejoblíbenějších sluchátek. V-moda má zvukový podpis v křivce a tyto nové beaty následují, i když výšek beatů je trochu zapuštěný tam, kde bych řekl, že m-100 přestává být pištěním.


Myslím, že nakonec se snažím ospravedlnit dva páry sluchátek přes ucho, protože bych si musel vybrat mezi v-moda m-100 a studios a jsem si jistý, že m-100 jsou lepší. Taky mě nezajímá ANC. M

minarety

28. října 2011
  • 17. ledna 2016
Closingracer řekl: Obecně souhlasím s mnoha, co se tam říká, ale nenávist vůči beatům je neopodstatněná. Sluchátka Beats první generace byla na hovno, ale ty druhé generace jsou v poměru k sobě jako sluchátka docela dobré. Jsou trochu předražené? Pravděpodobně, ale tyto produkty druhé generace, studio 2.0 a solo 2, nyní přinášejí opravdu dobrý zvuk masám, ale opět ve srovnání s beaty. Zatímco trochu předražená masa má nyní přístup ke sluchátkům se slušným zvukem, což je jediná pozitivní věc, kterou lze z těchto produktů vyjmout.



Legrační mi připadá, jak moc se v-moda těší, když vezmeme v úvahu, že LP bylo jen levnější verzí studií bez ANC. Měl stejné chrastící basy a to je tak vše. M-100 je jedno z mých nejoblíbenějších sluchátek. V-moda má zvukový podpis v křivce a tyto nové beaty následují, i když výšek beatů je trochu zapuštěný tam, kde bych řekl, že m-100 přestává být pištěním.


Myslím, že nakonec se snažím ospravedlnit dva páry sluchátek přes ucho, protože bych si musel vybrat mezi v-moda m-100 a studios a jsem si jistý, že m-100 jsou lepší. Taky mě nezajímá ANC. Kliknutím rozbalíte...

Zajímavý. Chtěl jsem milovat m100 jen proto, že jsem si myslel, že budu podle všech recenzí. Některé si koupil a nestaral se o ně. Za prvé, byly příliš těsné, ale určitě by se to dalo časem zlepšit. Za druhé, zvuk neodpovídal tomu, co jsem hledal. Neznělo to špatně, ale ne tak příjemné jako studio. Opět mám studio zapojené, ale chtěl bych zkusit bezdrátové připojení.

Také bych rád vyzkoušel tato sluchátka ghostek sodrop BT, o kterých jsem četl, že jsou úžasné věci. Jsou také 90 dolarů. Lidé říkají, že zvuk je lepší než mnohem prémiovější sluchátka a všechna jsou kožená a hliníková. Zní to příliš dobře, aby to byla pravda. C

Closingracer

Původní plakát
13. července 2010
  • 17. ledna 2016
Koupil jsem studia a zítra se vrátí a získají zpět sólo 2. Solo 2 mi přijde, že zní docela lépe a ANC je blbost. Navíc mi to vypadává z hlavy, když ležím v posteli, zatímco solo 2 ne. M

minarety

28. října 2011
  • 17. ledna 2016
Closingracer řekl: Koupil jsem studia a zítra se vrátí a získají zpět sólovou dvojku. Solo 2 mi přijde, že zní docela lépe a ANC je blbost. Navíc mi to vypadává z hlavy, když ležím v posteli, zatímco solo 2 ne. Kliknutím rozbalíte...
V žádném případě.

ANC souhlasím. Je to opravdu nefaktor, ale solo 2 to ani nemá. Nemohu komentovat následující z hlavy jako min pro pokutu, ale to je zcela na hlavě.

Myslím, že studiový zvuk svítí roky lépe než moji synové sólo2. Ale to jsou lidi. C

Closingracer

Původní plakát
13. července 2010
  • 17. ledna 2016
Minarety řekly: V žádném případě.

ANC souhlasím. Je to opravdu nefaktor, ale solo 2 to ani nemá. Nemohu komentovat následující z hlavy jako min pro pokutu, ale to je zcela na hlavě.

Myslím, že studiový zvuk svítí roky lépe než moji synové sólo2. Ale to jsou lidi. Kliknutím rozbalíte...


Poslouchám hodně pop a poslouchám ženské vokály tam je trochu více výšek, než se mi osobně líbí. Jsem basák, ne výškař lol. Miluji basy, ale i když nesnáším výšky, nelíbí se mi rozšíření, které Studio nabízí ve srovnání se Solo 2. Navíc úspora 30 dolarů je dostatečným důvodem k výměně zpět na Bestbuy (Bože, oni mě tam musí nenávidět atm lol, ale já prostě půjdu do jiného). Budu je poslouchat po zbytek noci, abych se rozhodl, ale tohle bude moje poslední lol.

Celkově považuji Solo 2 za pohodlnější, takže to bude pravděpodobně pro mě rozhodující faktor. M

minarety

28. října 2011
  • 17. ledna 2016
Nedělali vám potíže s přizpůsobením cen, že?
Všiml jsem si dnes na mém BB spoustu bezdrátových beatů „open box“ za 249 $. Několik matných černých a běžných černých. Chtěl bych vidět kovové nebe. Ty nebo titan na bezdrátové pro mě. Teď mám zapojený matný černý kabel.

velký pes5142

13. července 2008
  • 17. ledna 2016
Vyzkoušejte Cowboom...tam jsou skvělé nabídky. Dostal jsem od nich svůj černý matný studiový bezdrátový za 140 dolarů. Jako nový. Miluji je!

-V- /

Pozastaveno
3. května 2012
  • 17. ledna 2016
Oba jsou příšerně předražené a znějí v pohodě. Zvuk Solo 2 je mnohem lepší než jejich předchozí iterace, která byla extrémně basová. Tyto znějí čistěji. Ve srovnání se sluchátky za podobnou cenu však zní jako naprostá kravina. Pokud je máte rádi, máte více síly. Líbí se mi, že pevně drží na kopuli, ale po chvíli jsou nepříjemné na uších. C

Closingracer

Původní plakát
13. července 2010
  • 17. ledna 2016
-V-/ řekl: Oba jsou příšerně předražené a znějí dobře. Zvuk Solo 2 je mnohem lepší než jejich předchozí iterace, která byla extrémně basová. Tyto znějí čistěji. Ve srovnání se sluchátky za podobnou cenu však zní jako naprostá kravina. Pokud je máte rádi, máte více síly. Líbí se mi, že pevně drží na kopuli, ale po chvíli jsou nepříjemné na uších. Kliknutím rozbalíte...


Ignoroval jsi původní příspěvek?
reakce:Arnezie

-V- /

Pozastaveno
3. května 2012
  • 17. ledna 2016
Ne, neignoroval jsem to. Dávám přednost Solos před Studios, abych odpověděl na vaši původní otázku. C

Closingracer

Původní plakát
13. července 2010
  • 17. ledna 2016
-V-/ řekl: Ne, neignoroval jsem to. Dávám přednost Solos před Studios, abych odpověděl na vaši původní otázku. Kliknutím rozbalíte...



Jak jsem řekl, pokud je nenávidíte, neobtěžujte se psát, protože to není smyslem tohoto vlákna ....


Taky


http://www.innerfidelity.com/content/time-rethink-beats-solo2-excellent#8KbitwrH56jCyZxR.97


Kdo je vlastně známý v audiofilském světě. Pokud jste si nevšimli, že jsem basák a chci sluchátka Bluetooth, takže moje možnosti jsou omezeny na ty, které jsem si vybral.
reakce:Arnezie

-V- /

Pozastaveno
3. května 2012
  • 17. ledna 2016
Není třeba být mazaný.

Pokud jste basák, pak byste pravděpodobně preferovali původní Beats Solos. Mají více basů než nové Solo 2s.

Mám uši ... a stačí na nich poznat rozdíl v kvalitě mezi sluchátky. Neprovozuji audiofilský web, ale to nezpochybňuje můj názor. Ten článek na webu ve formě TL;DR: znějí lépe než předchozí verze. C

Closingracer

Původní plakát
13. července 2010
  • 17. ledna 2016
-V-/ řekl: Není třeba být mazaný.

Pokud jste basák, pak byste pravděpodobně preferovali původní Beats Solos. Mají více basů než nové Solo 2s.

Mám uši ... a stačí na nich poznat rozdíl v kvalitě mezi sluchátky. Neprovozuji audiofilský web, ale to nezpochybňuje můj názor. Kliknutím rozbalíte...


Jsem basák, ale původní sóla jsou svinstvo.


Zrušit jaký názor? Ignorováním loga beats jsou solo 2 vlastně docela slušné a za 150 $ jsou docela solidní a ty červené za 150 $ snadno najdete na Amazonu. Jsou to basová a zábavná sluchátka, která vůbec nejsou určena pro referenci... Pokud jste basák, který chce dobře znějící sluchátka v cenovém rozpětí 200 $, solo 2 jsou v pořádku. Jak jsem řekl na začátku vlákna, nechci se o tom pouštět do žádných hádek, přesto jste to úplně ignoroval. Pokud nenávidíte beaty dobré pro vás? je mi to jedno. Konkrétně se ptám na názory lidí na tyto konkrétní typy sluchátek, protože chci basová sluchátka a Bluetooth a zúžil jsem to na tyto dva.


Nízky jsou takové, jaké jsou, ale na rozdíl od originálů se ovládají a výšky jsou zapuštěné, což je příjemná změna vzhledem k tomu, že na sólo HD skřípaly. Středy jsou zapuštěné, ale dost dobré pro většinu hudby, na kterou jsou tato sluchátka určena.