Jiný

Apple Watch vs Rolex

Předchozí
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Jdi na stránku

    Jít
  • 24
další za prvé Předchozí

Jdi na stránku

Jítdalší Poslední

Birnando

12. července 2009
Oslo, Norsko
  • 30. července 2015
fania123 řekla: Souhlas, ale příležitostně budu nosit náramek a nejsem ze severní Kalifornie reakce:jmikhail490 a birnando

Birnando

12. července 2009


Oslo, Norsko
  • 30. července 2015
fania123 řekl: Zobrazit přílohu 572014 Můj Panerai, je to tak holé kosti, jak se dostanete, ale proto se mi to líbí.


To je skvělý kus řemesla!!
Miluji to!

fania123

29. července 2015
  • 30. července 2015
dík

birnando řekl: To je mocný kus řemeslné zručnosti!!
Miluji to!

Arran

7. března 2008
Atlanta, USA
  • 30. července 2015
Roller řekl: Nevidím smysl srovnávání Apple Watch s Rolexem. Kromě toho, že se nosí na zápěstí a udávají čas, jsou to velmi odlišná zvířata, z nichž každé má své vlastní plusy a mínusy.
Trochu jako srovnávat maličké auto Smart s Hummerem: Plusy a mínusy na obou stranách.

Přitažlivost se bude lišit v závislosti na tom, kde žijete (přeplněný Manhattan/Londýn vs. někde v blázincích), co děláte a na koho se snažíte zapůsobit (pokud na někoho).

Arran

7. března 2008
Atlanta, USA
  • 30. července 2015
JayLenochiniMac řekl: Skutečnost, že nyní máme členy, kteří říkají, že se pravděpodobně nikdy nevrátí ke svým drahým automatickým hodinkám, to zpochybňuje.
Zvedne ruku.

Vážně zvažuji nákup dalších jablečných zásob kvůli dosavadním zkušenostem s hodinkami. Poté, co jsem před pár měsíci zavrhl svou milovanou švýcarskou mechaniku ve prospěch nejlevnějšího Sport, myslím, že Apple má něco obrovský tady na jejich rukou. Potenciál, na který trh a nepozorná média ještě nepřišly.
reakce:vtipkování

Arran

7. března 2008
Atlanta, USA
  • 30. července 2015
Paco II řekl: Stojí za zmínku emocionální aspekt pěkných hodinek, ať už jde o Rolex, Omega, Seiko nebo cokoliv jiného. Je to něco, co budete mít nablízku ještě dlouho a vždy bude fungovat podle očekávání. Chytré hodinky s očekáváním, že je budete pravidelně vyměňovat, nejsou něco, k čemu se upnete. Bude to jen další zařízení. Těžko říct, jaký bude dlouhodobý dopad tohoto emocionálního spojení na obchod s mechanickými hodinkami.
Souhlasím s vámi v nevyhnutelném citovém poutu ke skvělým hodinkám, které vlastníte roky – ale co je směřovat této přílohy a je to dobrý ?

Vím, že je to něco, co švýcarští inzerenti prosazují po desetiletí: dlouhověkost, dědičnost, investiční hodnota atd., ale jsou tyto aspekty skutečně Důležité ? Tyto kvality například neočekáváme od televizorů nebo toustovačů, tak proč je to v hodinkách dobré nebo dokonce nutné?
reakce:Nadějný Humanista, Bromeo a Noční jaro

Jatheon

3. července 2015
NÁS
  • 30. července 2015
Myslím, že tyto dvě značky jsou nesrovnatelné. Apple Watch mají některé funkce, které Rolex nemá, a také Rolex mají některé vlastnosti, které Apple Watch nemají. Možná se mýlím, ale je to můj názor.
reakce:OllyW S

zetaplus93

7. května 2015
  • 30. července 2015
Arran řekl: Vím, že je to něco, co švýcarští inzerenti prosazují po celá desetiletí: dlouhověkost, dědičnost, investiční hodnota atd., ale jsou tyto aspekty skutečně Důležité ? Tyto kvality například neočekáváme od televizorů nebo toustovačů, tak proč je to v hodinkách dobré nebo dokonce nutné?

Je to citová vazba, kterou nelze vysvětlit logikou.

Dobré nebo špatné, to záleží na nositeli. Jeden může jít oběma směry v závislosti na vašich názorech. Například dědictví: na jedné straně je to způsob, jak se spojit s minulostí, a na druhé straně to znamená, že se nic moc nepokročilo.

Tedy každému svému.

Je nepopiratelné, že toto jsou vlastnosti, kterých si určité skupiny váží a budou se je bránit zuby nehty (viz vlákna na WatchUSeek).
reakce:vtipkování

Kasárna Ano

Pozastaveno
14. července 2015
  • 30. července 2015
Cítím se jako v menšině, protože si dovedu představit, že se zbavím svých quartzových hodinek a zároveň si ponechám jen Apple Watch vedle svých švýcarských [a japonských] mechanik.

Paco II

13. září 2009
  • 30. července 2015
Souhlas. Stejné je to s oblíbeným kapesním nožem. Proč to člověk chce předávat dál? Kdo ví? Lidská vlastnost? Forma nesmrtelnosti? I když existují pěkné běžné hodinky, lidé je budou chtít předávat. Zabijí chytré hodinky tyto hodinky? Nejasný. Quartzové ne. Digitální ne. Čas ukáže.

zetaplus93 řekl: Je to citová vazba, kterou nelze vysvětlit logikou.

Dobré nebo špatné, to záleží na nositeli. Jeden může jít oběma směry v závislosti na vašich názorech. Například dědictví: na jedné straně je to způsob, jak se spojit s minulostí, a na druhé straně to znamená, že se nic moc nepokročilo.

Tedy každému svému.

Je nepopiratelné, že toto jsou vlastnosti, kterých si určité skupiny váží a budou se je bránit zuby nehty (viz vlákna na WatchUSeek).

Ulenspiegel

8. listopadu 2014
Země Flandry a jinde
  • 30. července 2015
Arran řekl:...Tyto kvality například neočekáváme od televizorů nebo toustovačů, tak proč je to v hodinkách dobré nebo dokonce nutné?


Souhlasím, podle mého názoru je to AW, která spadá do kategorie elektronických zařízení, jako jsou televizory nebo toustovače. Vaše logika tedy funguje i naopak.
reakce:Birnando

QCassidy352

20. března 2003
Bay Area
  • 30. července 2015
Nevidím smysl toho srovnání. Rolex nikdo nenosí, protože je to nejlepší, natož nejekonomičtější způsob, jak zjistit čas. Jsou to šperky, čisté a jednoduché. Nedělám tam hodnotový soud – někomu se šperky líbí a někomu ne. Ale to je ono.

enzo thecat

7. dubna 2010
Středozápad USA
  • 30. července 2015
JayLenochiniMac řekl: Skutečnost, že nyní máme členy, kteří říkají, že se pravděpodobně nikdy nevrátí ke svým drahým automatickým hodinkám, to zpochybňuje.
Jeho idiotské myšlení, jako je toto, mě nutí zpochybňovat typ člověka, který kupuje a obhajuje AW.
reakce:Ulenspiegel

Enygmatický

na
27. ledna 2015
Rozličný
  • 30. července 2015
jeepik řekl: Nejsem v žádném případě bohatý

Kupuji si lexus, protože je o něco dražší než Toyota, s tím získám neuvěřitelné služby a kvalitnější vozidlo

Koupím Rolex kvůli kvalitě, kvůli funkcím, které většina značek nabízí za stejnou cenu, kvůli spolehlivosti a schopnosti získat návratnost své investice, pokud bych se s ním někdy rozhodl rozloučit se.
Přesně tak... někteří lidé jsou tak namyšlení, že opravdu věří, že ostatní nakupují, aby se na ně pokusili udělat dojem. Přemýšlejte o tom na chvíli... to je zatraceně skoro psychotické. S

zetaplus93

7. května 2015
  • 30. července 2015
Enygmatic řekl: Přesně tak... někteří lidé jsou tak namyšlení, že opravdu věří, že ostatní nakupují, aby se na ně pokusili udělat dojem. Přemýšlejte o tom na chvíli... to je zatraceně skoro psychotické.

Nejde mi o to, aby na mě udělal dojem, ale spíš o to, že si je Rolex (nebo jiný nositel luxusních hodinek) koupil jako statusový symbol.

Setkal jsem se s nositeli Rolexů, kteří jsou hrdí na to, že o Rolexu nic nevědí, ale jsou hrdí na to, že byli úspěšní a koupili si Rolex jako odměnu, aby ukázali, že jsou úspěšní. Netlačí vám hodinky do obličeje, ale koupili je, aby ukázali stav (kromě značky a kvality Rolex, samozřejmě).

A samozřejmě se setkáte s WIS, kteří ocení kvalitu hodinek Rolex.

Tedy každému svému. Ale určitě existuje velká část nositelů Rolexu, kteří si ho koupili jako symbol společenského postavení.

redman042

13. června 2008
  • 30. července 2015
Vidím, že Apple Watch vytlačují Rolex nějaký zápěstí nositelů hodinek. Ale hodně záleží na člověku. Pro ty, kteří jsou opravdu do mechanické hodinky kvůli řemeslnému zpracování, módě a obdivu k mechanickým součástem jsou Apple Watch velmi náročné na prodej. Moc tahu tam nevidím. Pro běžné majitele mechanických hodinek (někoho, kdo vlastní jen jedny a většinou je používá pro funkčnost a trochu pro módu) jsou Apple Watch docela přitažlivé. Jsem si jistý, že jsou někteří lidé, kteří spadají na hranici mezi těmito dvěma tábory, a možná právě teď vedou velkou debatu sami se sebou.
reakce:Bromeo, zetaplus93 a Night Spring

technický 90

28. ledna 2008
Vancouver, BC
  • 30. července 2015
pokud mi někdo dá svůj explorer ii s bílým číselníkem, rád mu na oplátku poskytne každý jablečný produkt, který vlastním. Apple Watch a vše ostatní
reakce:jmikhail490

Enygmatický

na
27. ledna 2015
Rozličný
  • 30. července 2015
zetaplus93 řekl: Nejde o to, abych na mě udělal dojem, ale spíš o to, že si to Rolex (nebo jiný nositel luxusních hodinek) koupil jako symbol společenského postavení.

Setkal jsem se s nositeli Rolexů, kteří jsou hrdí na to, že o Rolexu nic nevědí, ale jsou hrdí na to, že byli úspěšní a koupili si Rolex jako odměnu, aby ukázali, že jsou úspěšní. Netlačí vám hodinky do obličeje, ale koupili je, aby ukázali stav (kromě značky a kvality Rolex, samozřejmě).

A samozřejmě se setkáte s WIS, kteří ocení kvalitu hodinek Rolex.

Tedy každému svému. Ale určitě existuje velká část nositelů Rolexu, kteří si ho koupili jako symbol společenského postavení.
Pořád to zní jako nálepkování vlastníků, kteří se snaží udělat dojem. Asi je to pro někoho přirozené. Nebo jsem možná jen extrémně sebestředný... lol. Pokud si něco koupím, není to proto, abych na někoho udělal dojem nebo abych sloužil jako symbol společenského postavení. Je to pro MÉ potěšení, tečka. Pokud jsem si koupil Lamborghini, věřte, že je to proto, že jsem ho chtěl. Ani ne kvůli nějakému stausu - kdyby Hyundai vyrobil úplně stejné auto za 15 000 $, jezdil bych s ním hrdě (asi si jich pár pořídím).

Absolutně souhlasím s tím, že existují lidé, kteří nakupují pro publikum nebo status a chlubí se jménem nebo cenovkou. Ale také vím, že existuje velká část – pravděpodobně většina –, kteří jsou ve finanční situaci, kdy jejich základní úroveň je to, co by jiní považovali za „luxusní“.

Můj původní názor byl a stále je, že je otravné neustále číst/slyšet, že někdo, kdo si kupuje pěkné věci nebo drahé luxusní věci, to dělá, aby udělal dojem na někoho jiného. J

JayLenochiniMac

7. listopadu 2007
Nová San Frakota
  • 30. července 2015
Enzo thecat řekl: Jeho idiotské myšlení, jako je toto, mě nutí zpochybňovat typ člověka, který kupuje a obhajuje AW.

Není nic idiotského na tom, že členové jsou smutní, že odsunuli své rolexky do šuplíku, protože mají z AW větší užitek. Obránci Rolex by si rádi mysleli, že se to nemůže stát, ale bude stále běžnější, pokud nositelná zařízení ovládnou hodinářský průmysl. Koneckonců soutěží o stejný prostor pro zápěstí a mnozí si ho nechtějí zdvojovat, aby nevypadali jako nástroje.
reakce:bevsb2

Arran

7. března 2008
Atlanta, USA
  • 30. července 2015
JayLenochiniMac řekl: ...a mnozí si to nechtějí zdvojit, aby nevypadali jako nástroje.
To není prostě o vypadat jako nástroj. Mechanické hodinky na jiný zápěstí je zcela nadbytečné. Bezpředmětné.

Arran

7. března 2008
Atlanta, USA
  • 30. července 2015
Enzo thecat řekl: Jeho idiotské myšlení, jako je toto, mě nutí zpochybňovat typ člověka, který kupuje a obhajuje AW.
Co je na tom idiotského? Chcete vysvětlit?

Mikegp

6. června 2015
  • 30. července 2015
Nečetl jsem celé vlákno. Ale považuji se za milovníka hodinek, mám Omegu, Rolex a Audemars Piguet a samozřejmě SS Apple WTch a moje láska a ocenění hodinek nemá nic společného s „věděním času“.

V hodinkách je mnohem víc než jen čas. Od pohybu, materiálů, designového období, některé jsou ikonické atd. Je to jako říci, že pověsit si 3D plakát do obývacího pokoje je mnohem pohodlnější než umělecké dílo, protože nabízí „mnohem víc“.

V tomto případě buď dostanete, nebo ne. S

zetaplus93

7. května 2015
  • 30. července 2015
Enygmatic řekl: Stále to zní jako označení vlastníků za snahu udělat dojem. Asi je to pro někoho přirozené. Nebo jsem možná jen extrémně sebestředný... lol. Pokud si něco koupím, není to proto, abych na někoho udělal dojem nebo abych sloužil jako symbol společenského postavení. Je to pro MÉ potěšení, tečka. Pokud jsem si koupil Lamborghini, věřte, že je to proto, že jsem ho chtěl. Ani ne kvůli nějakému stausu - kdyby Hyundai vyrobil úplně stejné auto za 15 000 $, jezdil bych s ním hrdě (asi si jich pár pořídím).

No, někteří ano. Mnozí jiní ne, včetně vás podle toho, jak se popisujete.

Enygmatic řekl: Naprosto souhlasím s tím, že existují lidé, kteří nakupují pro publikum nebo status a chlubí se jménem nebo cenovkou. Ale také vím, že existuje velká část – pravděpodobně většina –, kteří jsou ve finanční situaci, kdy jejich základní úroveň je to, co by jiní považovali za „luxusní“.

Můj původní názor byl a stále je, že je otravné neustále číst/slyšet, že někdo, kdo si kupuje pěkné věci nebo drahé luxusní věci, to dělá, aby udělal dojem na někoho jiného.

Bod zaujatý. Myslím, že jsme v podstatě na stejné vlně.

Nemusíme zacházet do extrémů. Ne každý, kdo si kupuje hezké věci, se má jen chlubit. Část nakupuje kvůli _____ (vyplňte prázdné místo). A platí to i obráceně. Někteří si to kupují pro zobrazení postavení a bohatství (a do jaké míry předvádění, to je na jednotlivci). S

zetaplus93

7. května 2015
  • 30. července 2015
Arran řekl: Není prostě o vypadat jako nástroj. Mechanické hodinky na jiný zápěstí je zcela nadbytečné. Bezpředmětné.

Ne, pokud se nenosí jako šperk...

Nešel bych do dvojitého zápěstí, ale četl jsem, že někteří lidé to dělají, a je to z tohoto důvodu.
reakce:Arran Předchozí
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Jdi na stránku

    Jít
  • 24
další za prvé Předchozí

Jdi na stránku

Jítdalší Poslední