Fóra

Proč by mohla být šance, že zařízení A8, A8X a A9 získají iOS/iPadOS 15

Muž

Původní plakát
17. června 2014
Sydney
  • 13. dubna 2021
IMO částečným důvodem, proč všech 6 zařízení dostalo iOS/iPadOS 14, byl COVID a to, jak to narušilo výrobu v širokém měřítku ve světě ve prospěch zdravotnictví, včetně společnosti Apple (nebo bych měl říct Foxconn a kdokoli jiný, kdo byl zapojen), a protože loni se v důsledku toho všechno zpozdilo

a dokonce i když modely jako Mini 4 a Air 2 jako takové fungují dobře, pokud jde o iPadOS 13, dostali 14. aktualizaci

nyní, když posouváme hodiny do dneška ve světě, kde jsme nyní postupovali od narušení dodávek COVID ke globálnímu nedostatku křemíku (což je pro Apple horší než narušení výroby COVID, myslím, že mě někdo opravte, pokud tomu tak je), kvůli zpožděním u iPadu a MacBooku vidíme, že kombinace s jablky se zaměřuje na služby, jako je podpora starších zařízení, takže mohou být kompatibilní s věcmi, jako je HomePod Mini, AirPods Max, find my pro třetí stranu atd., možná dokonce i airtagy pro zařízení, jako je Mini 4. Viděl bych budoucnost pro uvedená zařízení, která získají iOS/iPadOS 15 a vyšší, samozřejmě si myslím, že tyto SoC jsou první v řadě, které nedostanou zásadní aktualizaci a místo toho dostanou sporadické aktualizace, jako je zařízení s 1 GB RAM přilepené na iOS 12

myšlenky... mějte na paměti, i když iPad Mini 4 stále dobře toleruje iPadOS 14 a doufám, že získá více funkcí pro rozšíření zařízení

BugeyeSTI

19. srpna 2017


Arizona
  • 13. dubna 2021
Cítím, že A8 a A8X mají úžasný chod, ale myslím si, že iOS14 je pro ně konec řady. Zařízení A9 mohou být ušetřena další rok, ale nebyl bych překvapen, kdyby jim zůstal iOS14 jako jejich poslední OS. A8X je výkonově velmi blízko A9 ve vícejádrovém a i když si vede dobře na iOS14, rozhodně je vidět, že je starý ve srovnání s A9.. Takže řeknu ano, že Mini4 a Air2 nedostanou iOS15, nejsem si jistý Zařízení A9..
reakce:NoGood@Usernames a Populus

JPack

27. dubna 2017
  • 13. dubna 2021
Pamatujete si, jak zabugovaný byl iOS 13 při uvedení? Deep Fusion dorazila až ve verzi 13.2 a další slibované funkce byly posunuty dále do plánu. Chyba iOS 13 způsobila, že Apple zpomalil a posunul mnoho funkcí do iOS 14.

https://twitter.com/i/web/status/1171505720392470529
Pokud by existoval skutečný nedostatek křemíku, Apple by neuvedl iPhone SE, iPad Air nebo iPhone 12 mini. Ani by neriskovali spuštěním M1. Jednoduše řečeno, problém s dodávkami neměl nic společného s iOS 14.

Lidé

24. srpna 2012
Valencie, Španělsko.
  • 13. dubna 2021
BugeyeSTI řekl: Cítím, že A8 a A8X měly úžasný chod, ale myslím si, že iOS14 je pro ně konec řady. Zařízení A9 mohou být ušetřena další rok, ale nebyl bych překvapen, kdyby jim také zůstalo iOS14 jako jejich poslední OS. A8X je výkonově velmi blízko A9 ve vícejádrovém a i když si vede dobře na iOS14, rozhodně je vidět, že je starý ve srovnání s A9.. Takže řeknu ano, že Mini4 a Air2 nedostanou iOS15, nejsem si jistý Zařízení A9..
Nejsem si jistý ani zařízeními A9, protože to byly (a stále jsou) výkonné stroje na tu dobu a jsem si jistý, že stále umí fungovat iOS docela dobře.

Pochybuji však, že Apple dá další rok aktualizací iOS pro zařízení A8X a A9, proč? Protože se musí posunout vpřed s podporou A15 a nižších generací s iOS 15.

Mějte také na paměti následující: počínaje A10 Fusion Apple navrhl SoC s danou architekturou. A s A11 začali zahrnovat neurální motor. Jsem si jistý, že iOS 15 bude navržen tak, aby plně využíval výhod velké/malé architektury, a proto si myslím, že iOS 15 by mohl být krokem vpřed ve výkonu a efektivitě. A to by nebylo možné, pokud systém nakódujete pro starý dvoujádrový A9
reakce:BugeyeSTI

Muž

Původní plakát
17. června 2014
Sydney
  • 13. dubna 2021
BugeyeSTI řekl: Cítím, že A8 a A8X měly úžasný chod, ale myslím si, že iOS14 je pro ně konec řady. Zařízení A9 mohou být ušetřena další rok, ale nebyl bych překvapen, kdyby jim také zůstalo iOS14 jako jejich poslední OS. A8X je výkonově velmi blízko A9 ve vícejádrovém a i když si vede dobře na iOS14, rozhodně je vidět, že je starý ve srovnání s A9.. Takže řeknu ano, že Mini4 a Air2 nedostanou iOS15, nejsem si jistý Zařízení A9..

ano A8X ve vícejádrovém provedení je buď na stejné úrovni, nebo jen překračuje A9, ve skutečnosti se blíží A10 dotykové generace 7.

s A9 SoC si nevede dobře, pokud jde o výdrž baterie, dokonce i A8X je v tomto oddělení lepší (kovový tepelný štít... jakkoli tomu říkáte a vysoce účinná jádra, která poskytují lepší výdrž baterie než vysoký výkon)






JPack řekl: Pamatujete si, jak chybný byl iOS 13 při uvedení? Deep Fusion dorazila až ve verzi 13.2 a další slibované funkce byly posunuty dále do plánu. Chyba iOS 13 způsobila, že Apple zpomalil a posunul mnoho funkcí do iOS 14.

https://twitter.com/i/web/status/1171505720392470529
Pokud by existoval skutečný nedostatek křemíku, Apple by neuvedl iPhone SE, iPad Air nebo iPhone 12 mini. Ani by neriskovali spuštěním M1. Jednoduše řečeno, problém s dodávkami neměl nic společného s iOS 14.

S vaším druhým odstavcem to může být do určité míry pravda, ale proč tedy všichni slyšíme o globálním nedostatku křemíku právě letos? Neslyšeli jsme o tom, pokud jde o zařízení, která jste zmínil, a SE a 12 Mini se zdržely kvůli Covidu a jsem si jistý, že jsme tehdy neslyšeli o nedostatku křemíku

ale jo, iOS 13 byl zatraceně špatný (i když ne tak špatný nebo kontroverzní jako iOS 11) také díky za opravu, což byl další faktor pro všechna zařízení, která získala iOS 14
reakce:BugeyeSTI

gwang73

14. června 2009
Kalifornie
  • 13. dubna 2021
Nemyslím si, že výkon procesoru s tím má co dělat. Myslím, že to, co nyní řídí podporu pro iPhone, je veškeré strojové učení, které přidávají do operačního systému. Budou muset vyřadit starší procesory, které nepodporují všechny nové funkce, které vyžadují více strojového učení.
reakce:BugeyeSTI

Muž

Původní plakát
17. června 2014
Sydney
  • 20. dubna 2021
Vzhledem k tomu, že si můžete předobjednat starou Apple TV HD (protože přichází s novým dálkovým ovladačem Siri), je potvrzeno/s největší pravděpodobností Apple TV s A8 dostane TV OS 15 (a má 2 GB RAM se stejným čipsetem jako Mini 4 ).

MOHLA BYT ŠANCE, že A8/A8X a A9 mohou získat iOS/iPadOS 15, protože Apple TV není ukončena

Přílohy

  • Zobrazit mediální položku ' href='tmp/attachments/b5c14062-88fb-40db-83a9-35df538c348c-png.1760662/' > B5C14062-88FB-40DB-83A9-35DF538C348C.png'file-meta'> 404,6 KB · Zobrazení: 32

JPack

27. dubna 2017
  • 20. dubna 2021
Homme řekl: Vzhledem k tomu, že si můžete předobjednat starou Apple TV HD (protože přichází s novým dálkovým ovladačem Siri), je potvrzeno/s největší pravděpodobností Apple TV s A8 dostane TV OS 15 (a má 2 GB RAM se stejnou čipovou sadou jako Mini 4).

MOHLA BYT ŠANCE, že A8/A8X a A9 mohou získat iOS/iPadOS 15, protože Apple TV není ukončena

Všechno je možné, ale HomePod také používá A8 a pravděpodobně bude i nadále dostávat aktualizace softwaru. Nemyslím si, že to znamená, že A8/A9 dostává iPadOS 15.

Muž

Původní plakát
17. června 2014
Sydney
  • 20. dubna 2021
JPack řekl: Všechno je možné, ale HomePod také používá A8 a pravděpodobně bude i nadále dostávat aktualizace softwaru. Nemyslím si, že to znamená, že A8/A9 dostává iPadOS 15.
Ale i přes to, že dostává aktualizace softwaru, HomePod nedostává nic vymyšleného, ​​zejména proto, že je ukončen, ale ve srovnání s Apple TV nebo dokonce staršími zařízeními iOS je to z velké části reproduktor, protože jsou mnohem více v tom, čím jsou.

Muž

Původní plakát
17. června 2014
Sydney
  • 7. června 2021
JPack řekl: Všechno je možné, ale HomePod také používá A8 a pravděpodobně bude i nadále dostávat aktualizace softwaru. Nemyslím si, že to znamená, že A8/A9 dostává iPadOS 15.

ale tady to máš. Říkal jsem ti. Apple TV HD je stále podporována a ve výrobě.

Skutečnost, že Mini 4 dostává iPadOS 15, dokazuje, že 6 a 6 plus jsou nejsranější iDevices všech dob

Přílohy

  • Zobrazit mediální položku ' href='tmp/attachments/4a8d4307-9b29-465e-81d0-91966f7165b9-png.1788345/' > 4A8D4307-9B29-465E-81D0-91966F7165B9.png'file-meta'> 2 MB · Zobrazení: 58
  • Zobrazit mediální položku ' href='tmp/attachments/e5097f32-bf69-451a-9e8f-719758c74d0d-png.1788346/' > E5097F32-BF69-451A-9E8F-719758C74D0D.png'file-meta'> 1,2 MB · Zobrazení: 55
reakce:Shirasaki, The1andOnly a JPack

JPack

27. dubna 2017
  • 7. června 2021
Homme řekl: ale tady to máš. Říkal jsem ti. Apple TV HD je stále podporována a ve výrobě.

Skutečnost, že Mini 4 dostává iPadOS 15, dokazuje, že 6 a 6 plus jsou nejsranější iDevices všech dob

Musím ti dát za pravdu. Vzhledem k tomu, jak A9 funguje s multitaskingem na iOS 14, nečekal jsem, že bude mít letos ještě více funkcí.
reakce:The1andOnly

The1andOnly

2. srpna 2020
  • 7. června 2021
Homme řekl: Skutečnost, že Mini 4 dostává iPadOS 15, dokazuje, že 6 a 6 plus jsou nejhorší iDevices všech dob
Vždy jsem to říkal. Když vyšel 6/+, byl jsem tak nadšený, že jsem dostal obrazovku 5,5, 401 PPI. Pak jsem zjistil, že A8 není žádná bestie A že mají jen 1GB RAM; Držel jsem se svých 5 další rok a dostal jsem 6S+. Jsem rád, že jsem se A8 úplně vyhnul.
reakce:Marlon DLTH :)

Muž

Původní plakát
17. června 2014
Sydney
  • 7. června 2021
The1andOnly řekl: Vždycky jsem to říkal. Když vyšel 6/+, byl jsem tak nadšený, že jsem dostal obrazovku 5,5, 401 PPI. Pak jsem zjistil, že A8 není žádná bestie A že mají jen 1GB RAM; Držel jsem se svých 5 další rok a dostal jsem 6S+. Jsem rád, že jsem se A8 úplně vyhnul.

Když budete v budoucnu potřebovat A8 iDevice z druhé ruky, rozhodně iPad Mini 4 by měl získat mnohaletou podporu aplikací
reakce:The1andOnly S

Tak mladý

3. července 2015
  • 7. června 2021
BugeyeSTI řekl: Skvělé slyšet, že 6S a Air2 obdrží iOS15!
Překvapilo by mě, kdyby to na těchto zařízeních nebylo podporováno vzhledem k tomu, jak malý je iOS 15. Je to doslova iOS 14.8.

Muž

Původní plakát
17. června 2014
Sydney
  • 7. června 2021
SoYoung řekl: Byl bych překvapen, kdyby to na těchto zařízeních nebylo podporováno vzhledem k tomu, jak malý je iOS 15. Je to doslova iOS 14.8.
Ale pak jsme věděli jen to, že je to menší, ale doslova na poslední chvíli a pak ano, cítil jsem do té doby naději na starší zařízení

The1andOnly

2. srpna 2020
  • 7. června 2021
Homme řekl: Když budete v budoucnu potřebovat A8 iDevice z druhé ruky, určitě by iPad Mini 4 měl získat mnohaletou podporu aplikací
většinou souhlasím; mini 4 není tak ****** jako 6/+.

Muž

Původní plakát
17. června 2014
Sydney
  • 7. června 2021
The1andOnly řekl: Většinou souhlasím; mini 4 není tak ****** jako 6/+.

Ano, Mini 4 je mnohem lepší z mnoha důvodů, proto uvedu jen některé, abych vás nadchnul

Podpora AirTags

služby, jako je nový iCloud +

tmavý režim

Ovladače a hratelnost PS4/PS5/Xbox One/Series

Amazon Luna Controller (něco takového)

Hi Fi Bezztrátová/ normální bezztrátová podpora

kompatibilita se sluchátky homepod/HomePod mini a AirPods Pro/Max a nejnovějšími sluchátky beats od iOS/iPadOS 13

widgety a zejména s Mini 4 pro iPadOS 15 nyní můžete na domovské obrazovce uspořádat widgety a různé velikosti widgetů. To je pro Mini 4 tak obrovské a ve skutečnosti to působí jako zbrusu nový iPad. Je tak špatné, že 6/6+ tohle nemá

Knihovna aplikací, která, i když je nová pro iPadOS 15, má také pocit, že Mini 4 je opět nový tablet, protože má mnohem lepší přístup k aplikacím prostřednictvím doku vpravo dole. iPhone 6 to ani nemá

Přihlaste se pomocí Apple ID. Tak užitečné pro Mini 4, ale ano ne pro iPhone 6

funkce proti sledování s iOS 14.5

dokonce i iPad Mini 4 podporuje pokročilou technologii find my pro iPadOS 14.5 (slyšeli jste).

Dokonce i živý text pro iPadOS 15 prostřednictvím aplikace fotoaparátu

seznam pokračuje

BTW, pořídili byste si iPad Air 2, kdyby to pro vás byla lepší volba pro A8 (A8X).
reakce:The1andOnly

The1andOnly

2. srpna 2020
  • 7. června 2021
Homme řekl: Ano, Mini 4 je mnohem lepší z mnoha důvodů, proto uvedu jen některé, abych vás nadchnul.

Podpora AirTags

služby, jako je nový iCloud +

tmavý režim

Ovladače a hratelnost PS4/PS5/Xbox One/Series

Amazon Luna Controller (něco takového)

Hi Fi Bezztrátová/ normální bezztrátová podpora

kompatibilita se sluchátky homepod/HomePod mini a AirPods Pro/Max a nejnovějšími sluchátky beats od iOS/iPadOS 13

widgety a zejména s Mini 4 pro iPadOS 15 nyní můžete na domovské obrazovce uspořádat widgety a různé velikosti widgetů. To je pro Mini 4 tak obrovské a ve skutečnosti to působí jako zbrusu nový iPad. Je tak špatné, že 6/6+ tohle nemá

Knihovna aplikací, která, i když je nová pro iPadOS 15, má také pocit, že Mini 4 je opět nový tablet, protože má mnohem lepší přístup k aplikacím prostřednictvím doku vpravo dole. iPhone 6 to ani nemá

Přihlaste se pomocí Apple ID. Tak užitečné pro Mini 4, ale ano ne pro iPhone 6

funkce proti sledování s iOS 14.5

dokonce i iPad Mini 4 podporuje pokročilou technologii find my pro iPadOS 14.5 (slyšeli jste).

Dokonce i živý text pro iPadOS 15 prostřednictvím aplikace fotoaparátu

seznam pokračuje

BTW, pořídili byste si iPad Air 2, kdyby to pro vás byla lepší volba pro A8 (A8X).
Děkuji za informaci. Neuvědomil jsem si, kolik ****** -er je 6/+ než mini 4.

Osobně bych nešel dál než A9/X. Stále pravidelně používám svůj iPad Pro první generace 12.9.

EDIT: …a moje první generace iPhone SE.
reakce:The1andOnly

Muž

Původní plakát
17. června 2014
Sydney
  • 20. června 2021
EDIT: Nevermind Naposledy upraveno: 20. června 2021