Jiný

Proč sakra Amerika stále používá zastaralé jednotky měření a data?

garirry

Původní plakát
27. dubna 2013
Kanada je moje město
  • 7. května 2016
Dobře, lidi, tohle je pravděpodobně moje naštvaná 1:00, která sem opět posílám, ale tohle je něco, co mě trápí už několik týdnů. Zveřejňuji to sem, protože vím, že toto je webová stránka primárně Američanů a nevím, o kom jiném bych to měl chválit.


Dobře, nejdřív teplota. Všichni víme, jaká jsou tři užitečná měření teploty. Při každodenním používání se používá pouze jeden, je to Celsia, a to na celém světě. Je to nejlogičtější z těch tří, 0° je bod tuhnutí vody, 100° je bod varu, to ví každý polovzdělaný člověk. Pouze TŘI země používají výhradně Fahrenheita a překvapením, že Spojené státy jsou jednou z nich. Proč? Proč je to nutné? Proč používat systém, který je absolutně zastaralý, nedává vůbec žádný smysl (voda mrzne při 32° a taje při 212°? jo, to dává smysl), který v podstatě nikdo jiný nepoužívá? Dokonce, omluvte mě za tento termín, tvrdohlavé země jako Spojené království nyní používají výhradně a primárně stupně Celsia. Ani Kanada a její vliv na zemi ji nedonutili držet Fahrenheita. Rozčiluje mě to, protože pokaždé, když někdo řekne 'venku je 60°!' Musím to googlit a převést, protože to pro mě nic neznamená a nekomunikuji s Američany natolik, abych se to naučil. Mohl bych se z toho dostat, kdyby to bylo něco, co se zaměnitelně používalo ve více zemích, ale není, je to zastaralé.

Za druhé, měrné jednotky. Na jedné straně máte nejlogičtější systém na planetě, metrický systém. Jednoduché, každá jednotka spolu koreluje a existují základní předpony, které čísla jednoduše dělí nebo násobí násobky 10. A tady budu přímočarý, imperiální jednotky jsou intuitivnější a jsou stále do jisté míry logické. Jakmile však budete chtít udělat něco trochu složitějšího, začne to být otravné. S takovým systémem nemůžete nic dělat. Musíte se naučit obrovské množství slov a jak si každé z nich vzájemně odpovídá. Představte si, že místo toho, abyste museli používat kilobajty, megabajty, gigabajty, terabajty, byste místo toho používali diskety, disky, jednotky a servery. Zdá se to jako logická možnost, ale vůbec spolu nefungují dobře a musíte si všechny ty kecy pamatovat. Tento systém opět používají výhradně Spojené státy a další dvě malé země. Ve skutečnosti, když jsem si myslel, že za stejnou věc je zodpovědné Spojené království, ukázalo se, že je to technicky hlavní dnešní systém měření (i když mnoho lidí stále používá ten druhý), takže jim vlastně musím přiznat, že mít odvahu vzdorovat tradičnímu systému. Každá země Commonwealthu přijala SI, i když některé jako Kanada jej stále příležitostně nabízejí. Vážně, proč to dělat? Jasně, dokážu se s tím vypořádat, není to tak, že by to bylo hloupé nebo tak něco, ale NE, když se to oficiálně používá pouze v JEDINÉ ZEMI PROBÍHO (zde vylučuji menší země, protože jsou obvykle velmi malé a mají velmi malý vliv na zbytek světa).

Konečně mě tohle naštve tak, že chci umřít. Datumový systém. Celý svět používá jedno nebo druhé, buď systém DD/MM/RRRR (běžný v evropských zemích), buď systém RRRR/MM/DD (běžný v zemích východní Asie a na některých dalších místech). Oba jsou naprosto v pořádku, protože představují náležitou úroveň důležitosti. To, co NENÍ v pořádku, je, když jedna země prostě přijde všechny trollovat a přinést systém MM/DD/RRRR, který úplně zpacká pořadí dat. Měsíc, pak malá část měsíce a pak rok, ve kterém se měsíc odehrává? CO? Jak to dává smysl? PROČ JE TO NUTNÉ? PROČ NELOGICITA? Snesu datumový systém 1. ledna 2016, protože se to blíží rysu jazyka, ale ne, když je to čistě psaná forma! Pokud si chcete ponechat část M/D, použijte alespoň RRRR/MM/DD! Vážně!


Dobře, chápu, že to bylo trochu neomalené. Ale to nemohu přijmout. Nemohu přijmout zemi, kde jsou lidé tak líní přijmout systémy, které jsou mnohem pohodlnější než cokoli, co existuje, zvláště když vezmeme v úvahu, že jsme v roce 2016 a do dnešního dne nedošlo k žádnému zlepšení. A nemluvě o tom, že jsem si jistý, že se najdou nějací idioti, kteří budou obhajovat tento systém a říkají, že „nejsme ovce, abychom takové lidi následovali!“. No, uh, pak jsi ovečka vůči své vlastní komunitě. Nějaké nápady? Jistě, můžete říkat vymytý mozek, pokud tomu věříte, ale rád bych upozornil na to, že i když jsem vyrůstal ve 24h systému a úplně jsem přešel na 12h. A teď jsem (částečně) zpět ve 24h. Za celou tu dobu jsem skoro vůbec netrávil čas venku. Jak přesně to proti mně můžete dokázat, pokud je to váš záměr? Každopádně nějaké rozumné a nezaujaté vysvětlení a/nebo obhajobu? Děkuji. Poslední úprava: 7. května 2016
reakce:Janichsan, mattdeezy, bobob a dalších (29).

Fancuku

8. října 2015


PA, USA
  • 7. května 2016
garirry řekl: Dobře, chápu, že to bylo trochu neomalené. Ale to nemohu přijmout. Nemohu přijmout zemi, kde jsou lidé tak líní přijmout systémy, které jsou mnohem pohodlnější než cokoli, co existuje. Kliknutím rozbalíte...

proč ti na tom záleží? My používáme to, co používáme rádi a vy používáte to, co rádi používáte. Vidíte, jak se mrskáme, proč používáte metrický systém?
Je nám jedno, jaký systém používáte, a náš systém se nám líbí.

Teď jdi ​​spát, protože je jedna hodina ráno (což je ironie, protože jsi měl říct 01:00 reakce:iHorseHead, FHoff, TMRJIJ a 6 dalších

garirry

Původní plakát
27. dubna 2013
Kanada je moje město
  • 7. května 2016
Fancuku řekl: Proč ti na tom záleží? My používáme to, co používáme rádi a vy používáte to, co rádi používáte. Vidíte, jak se mrskáme, proč používáte metrický systém?
Je nám jedno, jaký systém používáte, a náš systém se nám líbí.

Teď jdi ​​spát, protože je jedna hodina ráno (což je ironie, protože jsi měl říct 01:00 reakce:David G. a iHorseHead

flyinmac

2. září 2006
Spojené státy
  • 7. května 2016
Používáme standard, který jsme vždy používali. To, že se někdo jiný rozhodl použít něco jiného, ​​neznamená, že musíme použít to, co používá on.

Při jednání s jinými zeměmi převádíme podle potřeby. A ostatní země mohou při spolupráci s námi podle potřeby konvertovat. Je to jednoduchá konverze.

Pokud se zbytek světa rozhodl, že skočit z útesu je věc, kterou musíte udělat, hádejte co, budu ten chlap, který stojí na zemi a je stále naživu. Proč??? Protože mě to v životě dostalo tak daleko a jsem stále naživu.

Na některých věcech opravdu nezáleží. Stačí násobit nebo dělit pomocí běžné matematiky, kterou zvládne každý žák 1. stupně, a je hotovo.

Někdo tam venku v nějaké izolovanější oblasti pravděpodobně používá k měření prsty a paže. Zkuste ho přesvědčit, že musí použít metrické pravítko. Proč??? Jeho systém funguje za něj. Nech ho být.

Když měříme koně, používáme ruce... Funguje to dobře. Je to rychlé. A nemusím vytahovat metr.

Používejte, co se vám líbí. Použijte to, co se vám osvědčilo. A koho zajímá, co používá někdo jiný.

Promiňte, pokud se musíte podívat na svou ruku a představit si, jak by mohlo vypadat 15 rukou.

Metrický převod je jednoduchá matematika. Žádný velký problém.
reakce:Tinmania, bigcahuna12c a Fancuku

Mlrollin91

20. listopadu 2008
Okres Ventura
  • 7. května 2016
Víte, jak šíleně obtížné by bylo převést 300 milionů lidí na metrický systém? Bylo by to jako jít znovu do školy. Jednu věc se učíme, když vyrůstáme, a ta se stává druhou přirozeností. Změnit to po již naučeném by bylo velmi obtížné. Zejména pro starší generace.
reakce:Corso99, Benjamin Frost, BigMcGuire a 2 další

Vacheron

macrumors polobůh
20. října 2011
Austin, TX
  • 7. května 2016
Děláme to tak, protože není žádný skutečný důvod to měnit. U složitějších měrných jednotek (zejména, ale ne vždy) ve vědecké komunitě máme tendenci silně se přiklánět k metrice. Jinak je Farenheit na teplotu v pohodě. Mnoho zemí používá míle a libra je dobré měřítko.

Opravdu není důvod nechat se tím rozčilovat.
reakce:SalisburySam, Huntn, Benjamin Frost a 1 další osoba

chodidla

13. února 2012
Perth, Západní Austrálie
  • 7. května 2016
Protože rádi dělají věci tvrdě a každý, kdo používá metriku, je komouš nebo Francouz nebo jakákoli jiná výmluva BS, je právě teď příchutí měsíce.
[doublepost=1462688002][/doublepost]
flyinmac řekl: Používáme standard, který jsme vždy používali. To, že se někdo jiný rozhodl použít něco jiného, ​​neznamená, že musíme použít to, co používá on.

Při jednání s jinými zeměmi převádíme podle potřeby. A ostatní země mohou při spolupráci s námi podle potřeby konvertovat. Je to jednoduchá konverze. Kliknutím rozbalíte...

Naopak jste ztratili vesmírné sondy kvůli chybám při převodu (tj. vaše pokračující používání imperiálu má v reálném světě netriviální náklady) a převod z logického standardu na takový, který v podstatě nedává smysl a je nepřizpůsobení k práci žádným vědeckým způsobem je ztráta času pro všechny zúčastněné.

A opět náchylné k chybám.

Ale jak jsem řekl, zdá se, že lidé v USA rádi dělají věci tvrdě.

Ano, přepnutí by vyžadovalo úsilí a krátkodobou bolest, ale vy jste dospělí, jsem si jistý, že to nakonec zvládnete jako prakticky každá jiná země.
[doublepost=1462688162][/doublepost]
Mlrollin91 řekl: Víte, jak šíleně obtížné by bylo převést 300 milionů lidí na metrický systém? Bylo by to jako jít znovu do školy. Jednu věc se učíme, když vyrůstáme, a ta se stává druhou přirozeností. Změnit to po již naučeném by bylo velmi obtížné. Zejména pro starší generace. Kliknutím rozbalíte...

Víte, že a několik miliard jiní lidé v jiných zemích to již zvládli bez větších problémů. Žádná země začal Metrické, dokonce ani Francouzi.

Nebo jste ve srovnání se zbytkem světa příliš zbyteční, abyste to zvládli? Poslední úprava: 7. května 2016
reakce:bobob, AlexB23, DeanL a 15 dalších

garirry

Původní plakát
27. dubna 2013
Kanada je moje město
  • 7. května 2016
Fancuku řekl: Nechápu, proč tě to trápí. Právě jste se přestěhovali do USA nebo tak něco a je pro vás těžké se přizpůsobit?
Když to nemusíš nijak řešit, proč ti to vadí? Kliknutím rozbalíte...
Ne, nežiji v USA. Důvod, proč je to nepříjemné, je ten, že nechci trávit čas převáděním a ****. 'Aha, říkáš, že bydlíš 50 mil odsud?' Počkej, vezmi rychle moji kalkulačku...'. Proč je tak těžké spokojit se s jedinou možností? A zopakuji, co jsem řekl, když máte čistou zeď (v tomto případě všechny země) s malou kapkou barvy (v tomto případě USA), působí to tak rušivě, že chcete jen rozbít celou stěnu. Pravda, může to být jen OCD a paranoia, ale já sám tento argument nepoužiji k protiargumentu.
Mlrollin91 řekl: Víte, jak šíleně obtížné by bylo převést 300 milionů lidí na metrický systém? Bylo by to jako jít znovu do školy. Jednu věc se učíme, když vyrůstáme, a ta se stává druhou přirozeností. Změnit to po již naučeném by bylo velmi obtížné. Zejména pro starší generace. Kliknutím rozbalíte...
silně nesouhlasím. Víte, jak změnit systém? Je to jednoduché. Udělejte ze stávajícího systému sekundární. Nastavte nový systém jako primární. (řekněme, zapište čísla v mílích menším písmem) Ve škole pak donuťte každého studenta narozeného po 20XX používat výhradně nový systém. Zpočátku to bude velmi nepříjemné, ale až skončí první generace, brzy bude stále méně lidí používat starý systém. Vsadím se, že v roce 2100 už Spojené království nebude používat imperiální systém. Pravděpodobně mnohem dříve. Mezitím v USA budeme mít světové války robotů, než se to stane.
flyinmac řekl: Používáme standard, který jsme vždy používali. To, že se někdo jiný rozhodl použít něco jiného, ​​neznamená, že musíme použít to, co používá on.

Při jednání s jinými zeměmi převádíme podle potřeby. A ostatní země mohou při spolupráci s námi podle potřeby konvertovat. Je to jednoduchá konverze.

Pokud se zbytek světa rozhodl, že skočit z útesu je věc, kterou musíte udělat, hádejte co, budu ten chlap, který stojí na zemi a je stále naživu. Proč??? Protože mě to v životě dostalo tak daleko a jsem stále naživu.

Na některých věcech opravdu nezáleží. Stačí násobit nebo dělit pomocí běžné matematiky, kterou zvládne každý žák 1. stupně, a je hotovo.

Někdo tam venku v nějaké izolovanější oblasti pravděpodobně používá k měření prsty a paže. Zkuste ho přesvědčit, že musí použít metrické pravítko. Proč??? Jeho systém funguje za něj. Nech ho být.

Když měříme koně, používáme ruce... Funguje to dobře. Je to rychlé. A nemusím vytahovat metr.

Používejte, co se vám líbí. Použijte to, co se vám osvědčilo. A koho zajímá, co používá někdo jiný.

Promiňte, pokud se musíte podívat na svou ruku a představit si, jak by mohlo vypadat 15 rukou.

Metrický převod je jednoduchá matematika. Žádný velký problém. Kliknutím rozbalíte...
Jak jsem zmínil ve svém příspěvku, používáte svůj systém čistě proto, že jste na něj zvyklí. Hádejte, na určité věci jsem si v životě zvykl, a když jsem zjistil, že existuje lepší řešení, přešel jsem na něj, i když to bylo těžké. Můžete udělat totéž. Jen si vnucujete své návyky, místo abyste přemýšleli „co je lepší“. Také, jak jsem zdůraznil ve své odpovědi výše, můžete prostě naučit novější generaci, jak něco dělat, a nějak, o 100 let později, je všechno zase čerstvé. Jistě, pokud dáváte přednost imperiálním jednotkám, pokračujte, použijte to, ale doufám, že si uvědomujete, že existuje alternativa, která je vhodnější pro skutečné moderní úkoly místo pro farmáře nebo tak něco.


Také se mi líbí, jak se všichni v tomto vláknu soustředí výhradně na můj pohled na metriku imperiální systém VS. Nikdo se nezmínil o stupních Fahrenheita nebo nepříjemném formátu data. Jako by na to neměli žádný argument, takže to prostě nechají být, lol
reakce:rafark, throAU, 09872738 a 2 další

Fancuku

8. října 2015
PA, USA
  • 8. května 2016
garirry řekl: Také se mi líbí, jak se všichni v tomto vláknu soustředí výhradně na můj pohled na metrický systém imperiální systém VS. Nikdo se nezmínil o stupních Fahrenheita nebo nepříjemném formátu data. Jako by na to neměli žádný argument, takže to prostě nechají být, lol Kliknutím rozbalíte...
Nepochlebuj si. Myslíme si, že celý váš argument je hloupý, nejen metrický versus imperiální. reakce:Plett a Benjamin Frost

Apple fanoušek

macrumors Sandy Bridge
21. února 2012
Behind the Lens, Velká Británie
  • 8. května 2016
Jelikož jsem z Velké Británie, používám (jako většina z nás) hybridní systém.
Zeptejte se mě, kolik vážím, je to kámen a libry.
jak jsem vysoký? Jsou to ft a palce.
Když jdu do hospody, piju půllitry.
Moje auto jede MPH
Ale když koupím dřevo, změřím v CM.
Kdybych běžel závod, bylo by to v metrech.
Vaření může být jakkoli.
Pokud jde o teplotu, můj mozek to umí oběma způsoby, ale obecně je to C.
Čas mohu udělat buď a nebo.
reakce:Benjamin Frost, AdeFowler a aristokrat

chodidla

13. února 2012
Perth, Západní Austrálie
  • 8. května 2016
Apple fanboy řekl: Jelikož jsem z Velké Británie, používám (jako většina z nás) hybridní systém.
Zeptejte se mě, kolik vážím, je to kámen a libry.
jak jsem vysoký? Jsou to ft a palce.
Když jdu do hospody, piju půllitry.
Moje auto jede MPH
Ale když koupím dřevo, změřím v CM.
Kdybych běžel závod, bylo by to v metrech.
Vaření může být jakkoli.
Pokud jde o teplotu, můj mozek to umí oběma způsoby, ale obecně je to C.
Čas mohu udělat buď a nebo. Kliknutím rozbalíte...


dělám podobně. No, každopádně na výšku.

Ale metrika obecně dává větší smysl. A ani mě nenuťte začít s formáty data. Prakticky každý to dělá špatně, i když existuje norma ISO, která věci správně třídí a je jednoznačná.

https://cs.wikipedia.org/wiki/ISO_8601


Všechno ostatní je špatně.

Upravit:
'Letter' papír standard je také hloupý.

Metrické velikosti A jsou správnou cestou. Proč? protože se skládají do menší velikosti. Což je užitečné, spíše než nějaká libovolná neškálovatelná velikost. Je to také zlatý řez (podobně jako displeje 16:10 místo 16:9), a proto je správný. reakce:Benjamin Frost, 808? a mojolický B

b0dyr0ck2006

16. října 2011
  • 8. května 2016
Musím přiznat, že jsem nikdy nepochopil, proč některé země používají mm/dd/yyyy. Zdá se to divné, jsem z Velké Británie. Stejně jako u Fahrenheita a Celsia, když vidím Američany mluvit o tom, že je 60 stupňů, nemám ponětí, jaká je teplota a musím to převést, oni jsou zvyklí používat a my jsme zvyklí používat stupně Celsia, ale nezdá se mi, že by být standardním měřením. Nyní váhy, proč Američané používají libry? Například sleduji nejsmrtelnější úlovek a zmiňují se, že jedna loď vytáhla 250 000 liber... Potom musím provést výpočet, abych to převedl na tuny, protože si nedokážu představit, co je 250 000 liber. 125 tun můžu. Ale pak Francie používá KM a my míle, znovu si nejsem jistý, proč se některé země rozhodnou používat jeden styl měření před jiným, myslíte si, že kdyby bylo vše podle stejného standardu, usnadnilo by to život?

adrianlondon

28. listopadu 2013
Švýcarsko
  • 8. května 2016
throAU řekl: Víš, že a několik miliard jiní lidé v jiných zemích to již zvládli bez větších problémů. Kliknutím rozbalíte...
1 000 000 000 000?
reakce:Benjamin Frost, 808?, mojolicious a 1 další osoba N

nebo1ss

2. června 2010
  • 8. května 2016
flyinmac řekl: Používáme standard, který jsme vždy používali. To, že se někdo jiný rozhodl použít něco jiného, ​​neznamená, že musíme použít to, co používá on.

Při jednání s jinými zeměmi převádíme podle potřeby. A ostatní země mohou při spolupráci s námi podle potřeby konvertovat. Je to jednoduchá konverze.

Pokud se zbytek světa rozhodl, že skočit z útesu je věc, kterou musíte udělat, hádejte co, budu ten chlap, který stojí na zemi a je stále naživu. Proč??? Protože mě to v životě dostalo tak daleko a jsem stále naživu.

Na některých věcech opravdu nezáleží. Stačí násobit nebo dělit pomocí běžné matematiky, kterou zvládne každý žák 1. stupně, a je hotovo.

Někdo tam venku v nějaké izolovanější oblasti pravděpodobně používá k měření prsty a paže. Zkuste ho přesvědčit, že musí použít metrické pravítko. Proč??? Jeho systém funguje za něj. Nech ho být.

Když měříme koně, používáme ruce... Funguje to dobře. Je to rychlé. A nemusím vytahovat metr.

Používejte, co se vám líbí. Použijte to, co se vám osvědčilo. A koho zajímá, co používá někdo jiný.

Promiňte, pokud se musíte podívat na svou ruku a představit si, jak by mohlo vypadat 15 rukou.

Metrický převod je jednoduchá matematika. Žádný velký problém. Kliknutím rozbalíte...
Imperiální systémy používané v USA jsou kocovinou z britské kolonie. Člověk by si myslel, že se budou chtít zbavit jednoho z posledních spojení s tím obdobím.
reakce:sgtaylor5, Obi Wan Kenobi, Zagor13 a 3 další

Strider64

1. prosince 2015
Předměstí Detroitu
  • 8. května 2016
Osobně bych neměl problém přejít na metrický systém, ale v USA je spousta lidí, kteří nemají rádi změny. Kdysi jsem pracoval pro výrobce automobilových laků v laboratoři, byl jsem nucen používat metriku, protože jsme měli mnoho mezinárodních zákazníků. Nikdy jsem neměl problém s převodem na metriku a myslím, že bych neměl problém, kdybych metriku musel používat pořád. Pamatuji si, jak jsem jednou cestoval přes Kanadu (z New Yorku do Michiganu), a když jsem se poprvé dostal na dálnici, bylo tam napsáno 80 km/h a přísahám, že každý kanadský řidič jel 80 mph nebo rychleji. Jel jsem 80 km/h, dokud se ke mně nepřiblížila malá stará paní a já si řekl, že bych měl zrychlit na plynulost provozu. reakce:Sword86 a b0dyr0ck2006 NA

vysoké dřevo50

6. února 2014
  • 8. května 2016
garirry řekl: Dobře, lidi, tohle je pravděpodobně moje naštvané já, které sem znovu posílám, ale tohle je něco, co mě trápí už několik týdnů. Zveřejňuji to sem, protože vím, že toto je webová stránka primárně Američanů a nevím, o kom jiném bych to měl chválit.


Dobře, nejdřív teplota. Všichni víme, jaká jsou tři užitečná měření teploty. Při každodenním používání se používá pouze jeden, je to Celsia, a to na celém světě. Je to nejlogičtější z těch tří, 0° je bod tuhnutí vody, 100° je bod varu, to ví každý polovzdělaný člověk. Pouze TŘI země používají výhradně Fahrenheita a překvapením, že Spojené státy jsou jednou z nich. Proč? Proč je to nutné? Proč používat systém, který je absolutně zastaralý, nedává vůbec žádný smysl (voda mrzne při 32° a taje při 212°? jo, to dává smysl), který v podstatě nikdo jiný nepoužívá? Dokonce, omluvte mě za tento termín, tvrdohlavé země jako Spojené království nyní používají výhradně a primárně stupně Celsia. Ani Kanada a její vliv na zemi ji nedonutili držet Fahrenheita. Rozčiluje mě to, protože pokaždé, když někdo řekne 'venku je 60°!' Musím to googlit a převést, protože to pro mě nic neznamená a nekomunikuji s Američany natolik, abych se to naučil. Mohl bych se z toho dostat, kdyby to bylo něco, co se zaměnitelně používalo ve více zemích, ale není, je to zastaralé.

Za druhé, měrné jednotky. Na jedné straně máte nejlogičtější systém na planetě, metrický systém. Jednoduché, každá jednotka spolu koreluje a existují základní předpony, které čísla jednoduše dělí nebo násobí násobky 10. A tady budu přímočarý, imperiální jednotky jsou intuitivnější a jsou stále do jisté míry logické. Jakmile však budete chtít udělat něco trochu složitějšího, začne to být otravné. S takovým systémem nemůžete nic dělat. Musíte se naučit obrovské množství slov a jak si každé z nich vzájemně odpovídá. Představte si, že místo toho, abyste museli používat kilobajty, megabajty, gigabajty, terabajty, byste místo toho používali diskety, disky, jednotky a servery. Zdá se to jako logická možnost, ale vůbec spolu nefungují dobře a musíte si všechny ty kecy pamatovat. Tento systém opět používají výhradně Spojené státy a další dvě malé země. Ve skutečnosti, když jsem si myslel, že za stejnou věc je zodpovědné Spojené království, ukázalo se, že je to technicky hlavní dnešní systém měření (i když mnoho lidí stále používá ten druhý), takže jim vlastně musím přiznat, že mít odvahu vzdorovat tradičnímu systému. Každá země Commonwealthu přijala SI, i když některé jako Kanada jej stále příležitostně nabízejí. Vážně, proč to dělat? Jasně, dokážu se s tím vypořádat, není to tak, že by to bylo hloupé nebo tak něco, ale NE, když se to oficiálně používá pouze v JEDINÉ ZEMI PROBÍHO (zde vylučuji menší země, protože jsou obvykle velmi malé a mají velmi malý vliv na zbytek světa).

Konečně mě tohle naštve tak, že chci umřít. Datumový systém. Celý svět používá jedno nebo druhé, buď systém DD/MM/RRRR (běžný v evropských zemích), buď systém RRRR/MM/DD (běžný v zemích východní Asie a na některých dalších místech). Oba jsou naprosto v pořádku, protože představují náležitou úroveň důležitosti. To, co NENÍ v pořádku, je, když jedna země prostě přijde všechny trollovat a přinést systém MM/DD/RRRR, který úplně zpacká pořadí dat. Měsíc, pak malá část měsíce a pak rok, ve kterém se měsíc odehrává? CO? Jak to dává smysl? PROČ JE TO NUTNÉ? PROČ NELOGICITA? Snesu datumový systém 1. ledna 2016, protože se to blíží rysu jazyka, ale ne, když je to čistě psaná forma! Pokud chcete zachovat část M/D, použijte alespoň RRRR/MM/DD! Vážně!


Dobře, chápu, že to bylo trochu neomalené. Ale to nemohu přijmout. Nemohu přijmout zemi, kde jsou lidé tak líní přijmout systémy, které jsou mnohem pohodlnější než cokoli, co existuje, zvláště když vezmeme v úvahu, že jsme v roce 2016 a do dnešního dne nedošlo k žádnému zlepšení. A nemluvě o tom, že jsem si jistý, že se najdou nějací idioti, kteří budou obhajovat tento systém a říkají, že „nejsme ovce, abychom takové lidi následovali!“. No, uh, pak jsi ovečka vůči své vlastní komunitě. Nějaké nápady? Jistě, můžete říkat vymytý mozek, pokud tomu věříte, ale rád bych upozornil na to, že i když jsem vyrůstal ve 24h systému a úplně jsem přešel na 12h. A teď jsem (částečně) zpět ve 24h. Za celou tu dobu jsem skoro vůbec netrávil čas venku. Jak přesně to proti mně můžete dokázat, pokud je to váš záměr? Každopádně nějaké rozumné a nezaujaté vysvětlení a/nebo obhajobu? Děkuji. Kliknutím rozbalíte...
Dovolte mi odpovědět na vaši otázku otázkou. Proč si myslíte, že váš způsob dělání věcí je nejlepší pro všechny? Jediná správná odpověď na mou otázku by byla „arogance“.

Spoustě konfliktů, vnitřních i vnějších, by se dalo předejít, kdyby lidé prostě žili svůj vlastní život a nestarali se o to, co dělají všichni ostatní. Poslední úprava: 8. května 2016
reakce:Tinmania, Benjamin Frost, TheBacklash a 1 další osoba

Hookemfiny

13. ledna 2013
Florida
  • 8. května 2016
V 70. letech byl v USA tlak na metriku. Přešlo to s ohromným žuchnutím. To je to, co MY používáme a budeme používat i nadále.
reakce:Benjamin Frost, TEWest, DoctorKrabs a 1 další osoba

Huntn

5. května 2008
Mlžné hory
  • 8. května 2016
garirry řekl: Dobře, lidi, tohle je pravděpodobně moje naštvané já, které sem znovu posílám, ale tohle je něco, co mě trápí už několik týdnů. Zveřejňuji to sem, protože vím, že toto je webová stránka primárně Američanů a nevím, o kom jiném bych to měl chválit.


Dobře, nejdřív teplota. Všichni víme, jaká jsou tři užitečná měření teploty. Při každodenním používání se používá pouze jeden, je to Celsia, a to na celém světě. Je to nejlogičtější z těch tří, 0° je bod tuhnutí vody, 100° je bod varu, to ví každý polovzdělaný člověk. Pouze TŘI země používají výhradně Fahrenheita a překvapením, že Spojené státy jsou jednou z nich. Proč? Proč je to nutné? Proč používat systém, který je absolutně zastaralý, nedává vůbec žádný smysl (voda mrzne při 32° a taje při 212°? jo, to dává smysl), který v podstatě nikdo jiný nepoužívá? Dokonce, omluvte mě za tento termín, tvrdohlavé země jako Spojené království nyní používají výhradně a primárně stupně Celsia. Ani Kanada a její vliv na zemi ji nedonutili držet Fahrenheita. Rozčiluje mě to, protože pokaždé, když někdo řekne 'venku je 60°!' Musím to googlit a převést, protože to pro mě nic neznamená a nekomunikuji s Američany natolik, abych se to naučil. Mohl bych se z toho dostat, kdyby to bylo něco, co se zaměnitelně používalo ve více zemích, ale není, je to zastaralé.

Za druhé, měrné jednotky. Na jedné straně máte nejlogičtější systém na planetě, metrický systém. Jednoduché, každá jednotka spolu koreluje a existují základní předpony, které čísla jednoduše dělí nebo násobí násobky 10. A tady budu přímočarý, imperiální jednotky jsou intuitivnější a jsou stále do jisté míry logické. Jakmile však budete chtít udělat něco trochu složitějšího, začne to být otravné. S takovým systémem nemůžete nic dělat. Musíte se naučit obrovské množství slov a jak si každé z nich vzájemně odpovídá. Představte si, že místo toho, abyste museli používat kilobajty, megabajty, gigabajty, terabajty, byste místo toho používali diskety, disky, jednotky a servery. Zdá se to jako logická možnost, ale vůbec spolu nefungují dobře a musíte si všechny ty kecy pamatovat. Tento systém opět používají výhradně Spojené státy a další dvě malé země. Ve skutečnosti, když jsem si myslel, že za stejnou věc je zodpovědné Spojené království, ukázalo se, že je to technicky hlavní dnešní systém měření (i když mnoho lidí stále používá ten druhý), takže jim vlastně musím přiznat, že mít odvahu vzdorovat tradičnímu systému. Každá země Commonwealthu přijala SI, i když některé jako Kanada jej stále příležitostně nabízejí. Vážně, proč to dělat? Jasně, dokážu se s tím vypořádat, není to tak, že by to bylo hloupé nebo tak něco, ale NE, když se to oficiálně používá pouze v JEDINÉ ZEMI PROBÍHO (zde vylučuji menší země, protože jsou obvykle velmi malé a mají velmi malý vliv na zbytek světa).

Konečně mě tohle naštve tak, že chci umřít. Datumový systém. Celý svět používá jedno nebo druhé, buď systém DD/MM/RRRR (běžný v evropských zemích), buď systém RRRR/MM/DD (běžný v zemích východní Asie a na některých dalších místech). Oba jsou naprosto v pořádku, protože představují náležitou úroveň důležitosti. To, co NENÍ v pořádku, je, když jedna země prostě přijde všechny trollovat a přinést systém MM/DD/RRRR, který úplně zpacká pořadí dat. Měsíc, pak malá část měsíce a pak rok, ve kterém se měsíc odehrává? CO? Jak to dává smysl? PROČ JE TO NUTNÉ? PROČ NELOGICITA? Snesu datumový systém 1. ledna 2016, protože se to blíží rysu jazyka, ale ne, když je to čistě psaná forma! Pokud si chcete ponechat část M/D, použijte alespoň RRRR/MM/DD! Vážně!


Dobře, chápu, že to bylo trochu neomalené. Ale to nemohu přijmout. Nemohu přijmout zemi, kde jsou lidé tak líní přijmout systémy, které jsou mnohem pohodlnější než cokoli, co existuje, zvláště když vezmeme v úvahu, že jsme v roce 2016 a do dnešního dne nedošlo k žádnému zlepšení. A nemluvě o tom, že jsem si jistý, že se najdou nějací idioti, kteří budou obhajovat tento systém a říkají, že „nejsme ovce, abychom takové lidi následovali!“. No, uh, pak jsi ovečka vůči své vlastní komunitě. Nějaké nápady? Jistě, můžete říkat vymytý mozek, pokud tomu věříte, ale rád bych upozornil na to, že i když jsem vyrůstal ve 24h systému a úplně jsem přešel na 12h. A teď jsem (částečně) zpět ve 24h. Za celou tu dobu jsem skoro vůbec netrávil čas venku. Jak přesně to proti mně můžete dokázat, pokud je to váš záměr? Každopádně nějaké rozumné a nezaujaté vysvětlení a/nebo obhajobu? Děkuji. Kliknutím rozbalíte...

Uklidněte se, USA používají oba systémy, ale obyvatelstvo stále preferuje anglický systém pro objem a hmotnost produktu. Po desetiletí se hovořilo o úplném přechodu na metriku, ale nikdy k tomu nedošlo. Baví mě vidět galon mléka a galon plynu. Ačkoli je angličtina standardem v potravinách a tekutinách pro hmotnost a objem, pro většinu (všech?) komerčních produktů se metrická jednotka používá pro výrobu a vědu. V letectví, vědě a výrobě se používá centigrate.

A datum se píše tak či tak, ale VŮBEC nevidím důvod psát rok jako první, lol. Den a měsíc jsou pro plánování důležitější než rok, ať už říkáte den/měsíc nebo měsíc/den. Neexistuje zde žádný skutečný argument kromě osobních preferencí, proč je jeden lepší než druhý.

Datum píšu jako den/měsíc, protože když použiji 8. května 16, mohu se vyhnout použití čárky (například 8. května 2016), ale stále bych to vyslovoval jako 8. května, protože mi to zní lépe. Všechna čísla používám na konci názvů počítačových souborů, kde chci označit datum. Napsal bych 050816 (měsíc/den/rok) nebo 0516 (měsíc/rok). Nakonec, pokud jde o datum, nevidím žádný argument, který by platil pro jeden nebo druhý způsob, kromě osobních preferencí. Zdá se, že kvůli celému vašemu příspěvku jste kvůli tomu nejvíce zavěšeni. reakce:Plett a Benjamin Frost

Koktejl

8. listopadu 2014
Levé pobřeží
  • 8. května 2016
Dobře, takže jsem možná v menšině, ale SOUHLASÍM s OP zde. Většinou na teplotu, váhu a vzdálenost.
Souhlasím také s tím, že by to ze začátku byla velká bolest v zadku, ale pro měření kapalin již mnoho společností dává obě měření na nádobu. Také bych si přál, aby USA provedly změnu, protože ve světových kinech by to bylo pro všechny jednodušší. Ale jakékoli měření založené na čísle 10 je mnohem jednodušší než náš imperiální systém. Když už jsme u toho, metrický systém pro peníze používáme více než 200 let. Zdá se mi to docela snadné.
reakce:Sword86, sgtaylor5, Obi Wan Kenobi a 5 dalších

chodidla

13. února 2012
Perth, Západní Austrálie
  • 8. května 2016
adrianlondon řekl: 1 000 000 000 000? Kliknutím rozbalíte...


Téměř každá druhá země světa, včetně Číny.

Na světě je 7,4 miliardy lidí, 3 země metriku nepoužívají. 2 z nich jsou třetího světa.

http://matadornetwork.com/abroad/metric-map-which-countries-dont-belong-with-the-others/


A mezi těmi, kteří nepoužívají metriku, nepoužíváte ani stejné míry pro galony a kdo ví, co ještě.


metricMap.jpg


Každá z těchto zemí nezačínala s metrikou, každá z nich dokázala konvertovat.
reakce:sgtaylor5, grahamwright1, Breaking Good a 3 další

Huntn

5. května 2008
Mlžné hory
  • 8. května 2016
Mlrollin91 řekl: Víte, jak šíleně obtížné by bylo převést 300 milionů lidí na metrický systém? Bylo by to jako jít znovu do školy. Jednu věc se učíme, když vyrůstáme, a ta se stává druhou přirozeností. Změnit to po již naučeném by bylo velmi obtížné. Zejména pro starší generace. Kliknutím rozbalíte...

Přeháníte problém, je to jednodušší než anglický systém a lidé by nepřišli o rozum, kdyby si museli koupit litr mléka. Upřímně řečeno by to nebylo vůbec těžké, jen náklady na přepínání štítků.
reakce:Obi Wan Kenobi, architekt a throAU

chodidla

13. února 2012
Perth, Západní Austrálie
  • 8. května 2016
Huntn řekl: Přeháníte problém. Lidé by nepřišli o rozum, kdyby si museli koupit litr mléka. Upřímně řečeno by to nebylo vůbec těžké, jen náklady na přepínání štítků. Kliknutím rozbalíte...

Nevadí, že se to prokázalo jako docela možné, zvládly to dokonce všechny země třetího světa v Africe kromě Libérie.
reakce:Breaking Good a Huntn

Huntn

5. května 2008
Mlžné hory
  • 8. května 2016
Fancuku řekl: Proč ti na tom záleží? My používáme to, co používáme rádi a vy používáte to, co rádi používáte. Vidíte, jak se mrskáme, proč používáte metrický systém?
Je nám jedno, jaký systém používáte, a náš systém se nám líbí.

Teď jdi ​​spát, protože je jedna hodina ráno (což je ironie, protože jsi měl říct 01:00 reakce:Breaking Good

chodidla

13. února 2012
Perth, Západní Austrálie
  • 8. května 2016
^ kromě toho, že Imperial nefunguje „stejně dobře“ reakce:Sword86 a Breaking Good
  • 1
  • 2
  • 3
  • Jdi na stránku

    Jít
  • 28
další

Jdi na stránku

Jítdalší Poslední