Fóra

Ohromující alternativa k počítači Mac Pro

tucom

Zrušeno
Původní plakát
29. července 2006
  • 6. června 2015
Phanteks právě uvedl na trh své nové pouzdro ATX a je ohromující – super tlusté, Mac Pro jako ANODIZOVANÉ (nenávistné kartáčované kovy) hliníkové panely a super čistý, elegantní design. Kdyby Apple vyrobil krabici s Windows, představoval bych si, že bude vypadat nějak takto.

Budu sedět na svém Macu Pro z poloviny roku 2010 tak dlouho, jak to bude možné, ale možná si budu muset znovu našetřit na herní zařízení, abych doplnil Pro – a legrační na tom je, že jsem doslova řekl: „Nikdy si neudělám počítač. opět kvůli žádné hodnotě pro další prodej“ – ale možná to právě vyhodilo z okna.


Úžasný recenzent -
Na newegg jsem to ještě nenašel, ale jsem si jistý, že se brzy dostane do prodejců.

Byl bych rád, kdyby to mělo Razer Edition jako Razer s NZXT H440 – podívejte se na Razer Blade, pokud chcete skutečně kvalitní 1:1 MacBook Pro Windows notebook – abyste měli představu o kvalitě, kterou Razer vkládá do své práce - společnost velmi podobná společnosti Apple. S

skotský kapitán

4. října 2008
  • 6. června 2015
Fuj.

Myslím, že zůstanu s Abee.

-SC

Akční Mango

21. září 2010


  • 6. června 2015
Budu nesouhlasit, nemyslím si, že je to ani vzdáleně ‚superčisté‘. Všude jsou kabely, stovky malých ohybů a spon a otvorů a vícebarevné ventilátory. Více panelů, protože k nim musíte mít přístup odkudkoli. Vodní trubky...

Nyní jsou tyto super čisté:


reakce:Flint Ironstag, rhett7660, MetalCores a 1 další osoba

cukrář

15. září 2006
New York City, NY
  • 7. června 2015
Ani tento případ Phanteks mě neláká.

tomvos

7. července 2005
V zařízení Nexus.
  • 7. června 2015
Tucom řekl: … a je to úžasné…


Opravdu jste neviděli ohromující zatím design.



Nyní, při zpětném pohledu, redesign nMP mohl být mnohem horší. reakce:singhs.apps

0879397

Zrušeno
14. dubna 2015
  • 7. června 2015
Vlastně si myslím, že to staré dobré struhadlo na sýr je nejlépe vypadající.
reakce:mrxak a Synchro3

tucom

Zrušeno
Původní plakát
29. července 2006
  • 7. června 2015
Wow, asi jsem v menšině, pak lol

Ta věc s TriCool DeepCool je ošklivá jako sakra - je s podivem, jak to prošlo jako výrobní jednotka.

Musíte uznat, že opravdu neexistuje žádný jiný případ, který by se tak blížil designu a kvalitě provedení Macu jako Phanteks – super silné eloxované hliníkové panely? Ukaž mi, kde jinde to lidé dělají.

EDIT - Právě jsem si vzpomněl na Caselabs - jsou to pouzdra Made in USA, která jsou nejvyšší kvality, super tlustá celá hliníková. Vlastně bych šel po jednom z těch přes Phanteky.

Lian Li ani není ve stejném parku – vlastnil jsem jejich pouzdra a je to tenký, poněkud chatrný hliníkový plech s povrchovou úpravou magnetem na otisky prstů. Jsem rád, že jsem svůj prodal.


Nyní – zde je skutečně alternativní verze sestavení Macu Pro z hlediska kvality – škoda, že možná nikdy nespatří světlo světa –


^ To je vše z čistého leteckého hliníku btw Poslední úprava: 7. června 2015

lowendlinux

24. září 2014
Německo
  • 7. června 2015
Inwin 909 není zač.

JaguarGod

27. dubna 2010
  • 8. června 2015
Měl jsem Thermaltake Level 10 (původní černé ocelové pouzdro) pro svůj poslední Hackintosh a opravdu se mi líbil vzhled. Když jsem ho koupil, stál 800,00 $ a používal jsem ho několik let. Ale člověk byl ta zatracená věc, těžká a těžkopádná na pohyb, kdybych to potřeboval znovu zařídit!

tucom

Zrušeno
Původní plakát
29. července 2006
  • 8. června 2015
Jo, Thermaltake je blbá společnost, která teď 100% nestydatě krade návrhy a sestavy CaseLabs - to je všude v PC komunitě. Vyhledávání na YouTube vám o tom dá alespoň pár videí.

Kovové verze Level 10 jsou bohužel opravdu pěkné, protože je škoda, že jsou z Thermaltake - jinak by mi nevadilo utrácet své hypotetické peníze.

Pečené prase

23. července 2012
SoCal
  • 8. června 2015
nejčistší stolní pouzdro, jaké kdy bylo vyrobeno

Přílohy

  • Zobrazit mediální položku ' href='tmp/attachments/img_20150521_091642-jpg.559696/' > IMG_20150521_091642.jpg'file-meta'> 1,2 MB · Zobrazení: 1 926
reakce:zoltm a bax2003

tucom

Zrušeno
Původní plakát
29. července 2006
  • 8. června 2015
RoastingPig řekl: nejčistší stolní pouzdro, jaké kdy bylo vyrobeno

Viděli jste koncept stolního počítače Razer, který jsem zveřejnil? Mac Pro je neuvěřitelný, ale podívejte se na Razer Project Christine. NOW THAT je nejčistší desktop, jaký byl kdy vyroben. Kromě externích připojení doslova nikde žádné dráty.

Je to opravdu skutečná alternativní kvalita hardwaru k Macu – stejně jako Razer Blade k MacBooku Pro. Je dobré vědět, že existují alternativy, i když kromě Razeru a Microsoft Surface to je vše – což nemusí být nutně špatné.

JaguarGod

27. dubna 2010
  • 10. června 2015
Tucom řekl: Jo, Thermaltake je svinstvo, ačkoliv teď 100% nestydatě kradou návrhy a sestavy CaseLabs – je to všude v PC komunitě. Vyhledávání na YouTube vám o tom dá alespoň pár videí.

Kovové verze Level 10 jsou bohužel opravdu pěkné, protože je škoda, že jsou z Thermaltake - jinak by mi nevadilo utrácet své hypotetické peníze.
Jo, před chvílí jsem si koupil toto pouzdro, protože se mi líbilo, jak vypadá. Se svým Macem Pro a jeho pouzdrem jsem spokojený. Miloval jsem to, když byly představeny G5 a stále je mám rád. Level 10 se bude prodávat.

tucom

Zrušeno
Původní plakát
29. července 2006
  • 12. června 2015
JaguarGod řekl: Ano, před chvílí jsem koupil toto pouzdro, protože se mi líbilo, jak vypadalo. Se svým Macem Pro a jeho pouzdrem jsem spokojený. Miloval jsem to, když byly představeny G5 a stále je mám rád. Level 10 se bude prodávat.

Ano, opravdu si zaslouží odejít z obchodu. Zde je pohled na jejich rádoby okopírované produkty a spoustu naštvaných kolegů uživatelů PC a Mac, kteří o tom mluví v komentářích -

http://www.anandtech.com/show/9353/thermaltake-computex-2015-booth-tour

Abyste měli představu o tom, jak očividné jsou jejich kopie, zde je originální, kvalitní výrobce CaseLabs vyrobený v USA, který je jednou z obětí Thermalfake v celém tomto debaklu -

http://www.caselabs-store.com

Je to neuvěřitelné - doslova téměř všechny jejich věci jsou jen do očí bijící vykrádání produktu někoho jiného. Opravdu podlaha.

Inutopie

8. dubna 2009
Jižně od nebe
  • 12. června 2015
Souhlasím s většinou toho, co zde bylo řečeno, že většina PC případů je špatná.

Když jsem nedávno plánoval hack, díval jsem se buď na Fractal R5 nebo NZXT H440. Šel jsem hledat něco co nejčistšího. Ani jedno z nich však nemilujte tolik jako struhadlo na sýr.

Zobrazit mediální položku '>
Zobrazit mediální položku '>

bradl

16. června 2008
  • 12. června 2015
Pořád bych musel jít s Bitfenixem a krabicemi Prodigy nebo Prodigy-M.

Svou poslední sestavu PC jsem postavil z bílého Prodigy (mini-ITX, které běží rychleji než většina sestav ATX) a nemohl jsem být šťastnější.

http://www.bitfenix.com/global/en/products/chassis/prodigy#gallery

http://www.bitfenix.com/global/en/products/chassis/prodigy-m#gallery

To v kombinaci s podobným stavět na toto , i když není uvnitř úplně čistý jako u starších případů Mac Pro[/url], dává mi určitou sílu.

Tento typ pouzdra byl také představen na Gizmodo .


BL.

UPRAVIT: Omlouvám se za velký obrázek. Stále se snažím zvyknout si na nové rozložení a nedostatek tagů [TIMG].

VAGDesign

1. února 2014
Řecko
  • 14. června 2015
Před 2 týdny jsem koupil toto pouzdro:
http://www.amazon.com/Bravo-Type1-Chassis-Tower-Cases/dp/B00FUT9ZQ6

Myslím, že je to docela dobře navržené a dobře navržené.
Pouze drobná je kvalita plastu na některých dílech.
Proudění vzduchu je úžasné a možná lepší než moje pouzdro na Mac Pro.
Měli byste se na to podívat a také z toho vidět nějaká videa na Youtube.

Na zdraví.
reakce:lowendlinux

lowendlinux

24. září 2014
Německo
  • 14. června 2015
VAGDesign řekl: Před 2 týdny jsem koupil toto pouzdro:
http://www.amazon.com/Bravo-Type1-Chassis-Tower-Cases/dp/B00FUT9ZQ6

Myslím, že je to docela dobře navržené a dobře navržené.
Pouze drobná je kvalita plastu na některých dílech.
Proudění vzduchu je úžasné a možná lepší než moje pouzdro na Mac Pro.
Měli byste se na to podívat a také z toho vidět nějaká videa na Youtube.

Na zdraví.

To vypadá dobře!

tucom

Zrušeno
Původní plakát
29. července 2006
  • 14. června 2015
VAGDesign řekl: Před 2 týdny jsem koupil toto pouzdro:
http://www.amazon.com/Bravo-Type1-Chassis-Tower-Cases/dp/B00FUT9ZQ6

Myslím, že je to docela dobře navržené a dobře navržené.
Pouze drobná je kvalita plastu na některých dílech.
Proudění vzduchu je úžasné a možná lepší než moje pouzdro na Mac Pro.
Měli byste se na to podívat a také z toho vidět nějaká videa na Youtube.

Na zdraví.

Holy moly - netušil jsem, že pouzdra vyrábí XFX! Vypadá uhlazeně, je to převážně kov/hliník?

VAGDesign

1. února 2014
Řecko
  • 14. června 2015
Má ocelovou kostru s některými hliníkovými částmi, ale většinou vše, co vidíte venku, je plast.
Podívejte se na toto video a některá další relevantní:

Moonshot

24. května 2015
Planeta Země
  • 16. června 2015
Bohužel neexistuje žádná PC skříň, která by se blížila celohliníkové skříni Apple Mac Pro. Některá pouzdra Lian Li se přiblížila, ale použití nerezové oceli ve směsi s hliníkem a špatné možnosti správy kabelů do značné míry zničily vzhled a funkčnost. Nedávno vyšel Silverstone Mammoth, a i když nevypadá nijak úchvatně, je vysoce funkční, pevný jako skála, je dodáván s dobrými vzduchovými filtry a je dokonce poněkud vodotěsný. Podívejte se na to zde: http://www.silverstonetek.com/product.php?pid=525

128 keatonu

13. ledna 2013
  • 16. června 2015
Vlastně mám pro svůj PC verzi ITX. Moje jediná výtka je, že se opravdu snadno poškrábe, více než můj Pro. S

nějaký starý chlap

2. srpna 2009
používá
  • 16. června 2015
Proč blbnout? Hackni G5....


reakce:MacGamver a doritos

tucom

Zrušeno
Původní plakát
29. července 2006
  • 16. června 2015
Moonshot řekl: Bohužel neexistuje žádná PC skříň, která by se blížila celohliníkové skříni Apple Mac Pro. Některá pouzdra Lian Li se přiblížila, ale použití nerezové oceli ve směsi s hliníkem a špatné možnosti správy kabelů do značné míry zničily vzhled a funkčnost. Nedávno vyšel Silverstone Mammoth, a i když nevypadá nijak úchvatně, je vysoce funkční, pevný jako skála, je dodáván s dobrými vzduchovými filtry a je dokonce poněkud vodotěsný. Podívejte se na to zde: http://www.silverstonetek.com/product.php?pid=525


Naprosto nesouhlasím - zvláště s tím, který jsem uvedl výše; rám je ocelový, to ano, ale všechny vnější části jsou stejně tlusté – ne-li silnější – eloxovaný hliník stejně jako Mac Pro. Nakonec se to VELMI blíží. Co se týče estetiky, je to subjektivní.

- A co víc, viděl jsi vůbec případy Caselabs? Celý silný hliník se super špičkovými komponenty pro výkonové spínače, všechny kabely jsou obalené. Nyní mají pouzdro MicroATX a MiniITX, které by vedle Macu Pro vypadalo skvěle.


Nedívá se nikdo na Project Christine od Razer? Nádherná rivalita Macu Pro v KAŽDÉM ohledu, ale opět, bohužel nemusí spatřit světlo světa – byl by skutečným konkurentem Apple Mac Pro na všech úrovních.

DucatiTerminator

11. června 2015
Moorpark, CA
  • 16. června 2015
Tucom řekl: Nedívá se NIKDO na Project Christine od Razer? Nádherná rivalita Macu Pro v KAŽDÉM ohledu, ale opět, bohužel nemusí spatřit světlo světa – byl by skutečným konkurentem Apple Mac Pro na všech úrovních.
Koncepty jsou skvělé a mohu respektovat Tanovu vizi, ale realita je taková, že „možná neuvidím“ je pravděpodobně „neuvidím“, pokud se jim nepodaří přimět někoho, aby zaplatil významnou část účtu. Moje dítě mi před více než rokem ukázalo tiskovou zprávu a Razer přiznává, že to stále není slibné:

http://www.techradar.com/us/news/co...t-s-not-entirely-promising-right-now--1255153

http://www.extremetech.com/gaming/1...-foundering-on-the-shoals-of-low-oem-interest

Když jsem zaplatil účet za několik herních vychytávek Razer mých synů, vím, že jejich produkty jsou velmi drahé. Nevidím, že by toto pouzdro bylo pro průměrného hráče příliš dostupné, rozhodně několikanásobně dražší než typické pouzdro pro hráče. Myslím, že je to cool a asi bych si jeden koupil, ale nezadržuji dech. Všechny výše uvedené případy jsou skutečnými maloobchodními produkty; tenhle, moc ne.
  • 1
  • 2
  • 3
další

Jdi na stránku

Jítdalší Poslední