Fóra

Rozlité pivo na mém MacBooku Pro!!!

P

Presleysteeth

Původní plakát
26. února 2021
  • 26. února 2021
Asi před hodinou jsem vylil nějaké pivo na klávesnici MacBooku. Nebylo to mnoho, ale obrazovka se okamžitě vypnula a fanoušci začali tryskat. Okamžitě jsem to položil dnem vzhůru na rýžové lůžko a najednou se to restartovalo. O 5 sekund později se obrazovka opět vypnula. Nezkoušel jsem to zapnout, ale fanoušci pokračují. Myslel jsem, že to znamená, že to nebylo vypnuto, takže jsem stiskl tlačítko napájení a oni se na sekundu zastavili a pak začali znovu. Vím, že by se měl vypnout, dokud nevyschne, ale nejsem si jistý, jestli to tak skutečně je nebo ne. Rada?
reakce:TheRealAlex

DeltaMac

30. července 2003


Delaware
  • 26. února 2021
Myslím, že se musíte ujistit, že je napájení vypnuté: otevřete spodní kryt a odpojte konektor baterie.
reakce:jerryk a tis P

Presleysteeth

Původní plakát
26. února 2021
  • 26. února 2021
DeltaMac řekl: Myslím, že se musíte ujistit, že je vypnuté napájení: otevřete spodní kryt a odpojte konektor baterie.
Víme, jestli je možné, aby ventilátor běžel, když je vypnutý? Ventilátor je jediná věc, která mě nutí pochybovat, jestli je vypnutý, a nechci riskovat, že si zapletu s nějakým obvodem, když je uvnitř kapalina F

Slepice

28. září 2018
  • 26. února 2021
Pivo je kyselé a může zabít váš počítač. Vypláchl bych to co nejdříve vodou (destilovanou, pokud ji máte, lahvovou nebo kohoutkovou, pokud ne). Voda nebude jíst při kontaktech jako pivo nebo soda. Pokračujte v sušení a vezměte si to hned ráno opravit. Myslím, že když ji položíte dnem vzhůru, když je otevřená, a nasměrujete na ni silný ventilátor, uschne rychleji než rýže.

Fanoušci možná bouchají kvůli zkratu. T

tis

8. prosince 2020
  • 26. února 2021
Souhlasím. Rozebral bych to pokud možno a vše vyčistil destilovanou vodou. Nechte zaschnout. Dejte I zpět dohromady, až budete mít jistotu, že je vyschlý, a pak to zkuste nastartovat. Nejsem si ale jistý, že budete schopni důkladně vyčistit pod klávesnicí. Pod tím to může zůstat lepkavé.

DeltaMac

30. července 2003
Delaware
  • 27. února 2021
Pokud se ventilátor otáčí, váš MacBook Pro NENÍ vypnutý.
Pokud se napájení nevypne normálním tlačítkem napájení, musíte jej otevřít a odpojit baterii.

(Věc „rýže“ zůstává trvalým mýtem – a ne v dobrém slova smyslu. Pouze oddaluje nevyhnutelné čištění, které bude muset proběhnout. Minimálně byste ji měli otevřít, abyste se mohli podívat dovnitř. Jakákoli vlhkost a elektronické součástky nejsou nikdy dobrá kombinace.
reakce:Audit13 T

TheRealAlex

2. září 2015
  • 27. února 2021
Jaké to bylo pivo? Mikropivovarské řemeslné pivo? Nebo Walmart z regálu plechovky pěnového komerčního piva?
reakce:PlainBelliedSneetch, pivo6, jyyz a 1 další osoba P

Presleysteeth

Původní plakát
26. února 2021
  • 27. února 2021
TheRealAlex řekl: Co to bylo za pivo? Mikropivovarské řemeslné pivo? Nebo Walmart z regálu plechovky pěnového komerčního piva?
Ten druhý, je v tom rozdíl?

Nevadí

25. října 2018
Dunedin na Floridě
  • 27. února 2021
Z dlouhodobého hlediska můžete mít velké problémy. Příště chraňte tekutiny před drahými předměty P

Presleysteeth

Původní plakát
26. února 2021
  • 27. února 2021
Nevadí řekl: Z dlouhodobého hlediska můžete mít velké problémy. Příště chraňte tekutiny před drahými předměty
Um, ano. Mám to. Nebylo to přesně schválně. Příště bych ocenil nějakou radu, co mi teď může pomoci, protože víš, o to jsem žádal.
reakce:Knowlege Bomb a jyyz NA

arche3

8. července 2020
  • 27. února 2021
Myslím, že je to hotovo. Promiňte.
reakce:stevenaaus

Blowback

10. ledna 2018
JDE
  • 27. února 2021
Fowl řekl: Pivo je kyselé a může zabít váš počítač. Vypláchl bych to co nejdříve vodou (destilovanou, pokud ji máte, lahvovou nebo kohoutkovou, pokud ne). Voda nebude jíst při kontaktech jako pivo nebo soda. Pokračujte v sušení a vezměte si to hned ráno opravit. Myslím, že když ji položíte dnem vzhůru, když je otevřená, a nasměrujete na ni silný ventilátor, uschne rychleji než rýže.

Fanoušci možná bouchají kvůli zkratu.
POKUD jdete tudy, NEPOUŽÍVEJTE balenou vodu ani vodu z kohoutku! .....obě budou obsahovat minerály/soli takříkajíc....které jsou vodivé. „Deionizovaná“ voda je to, co opravdu chcete.

Blowback

10. ledna 2018
JDE
  • 27. února 2021
DeltaMac řekl: Pokud se ventilátor točí, váš MacBook Pro NENÍ vypnutý.
Pokud se napájení nevypne normálním tlačítkem napájení, musíte jej otevřít a odpojit baterii.

(Věc „rýže“ zůstává trvalým mýtem – a ne v dobrém slova smyslu. Pouze oddaluje nevyhnutelné čištění, které bude muset proběhnout. Minimálně byste ji měli otevřít, abyste se mohli podívat dovnitř. Jakákoli vlhkost a elektronické součástky nejsou nikdy dobrá kombinace.
Souhlas s 'rýží'.....

Blowback

10. ledna 2018
JDE
  • 27. února 2021
Presleysteeth řekl: Hm, ano. Mám to. Nebylo to přesně schválně. Příště bych ocenil nějakou radu, co mi teď může pomoci, protože víš, o to jsem žádal.
Bohužel se vy (a další čtenáři) učíte pro možný budoucí výskyt. Na druhou stranu se mi to stalo před lety s kávou (s cukrem...vodivým!) a měl jsem štěstí: okamžitě jsem to vypnul...otevřel a sušil den nebo dva...stroj poté nikdy nefungoval . Opět asi štěstí, kde se voda usadila.

MBair2010

30. května 2018
slunná florida
  • 27. února 2021
zatímco jsem technický opravář v madison wi, oživil jsem nebo resuscitoval několik macbooků s pivem
to, co jsem udělal
1) sejměte zadní kryt
2) absorbujte tekutinu nebavlněnou látkou
3) počkejte na sucho
4) Naučte se pořádně anglicky!
5) projděte každý okruh lihem a q-tipz
6) stiskněte tlačítko napájení pouze s baterií
7) použijte šroubovák na 2 napájecích bodech nad tlačítkem napájení na pásku klávesnice nefunguje
8) slyšet zvonění
9) restartujte cmd pr-cmd-opt, poté vypněte, restartujte tlačítko napájení
10) podívejte se, zda jsou věci normální, což obvykle jsou
10a někdy je tlačítko napájení nebo světelný klíč cap lock toast, no dobře! Poslední úprava: 27. února 2021 F

Slepice

28. září 2018
  • 27. února 2021
Blowback řekl: POKUD jdete tudy, NEPOUŽÍVEJTE balenou vodu ani vodu z kohoutku! .....obě budou obsahovat minerály/soli takříkajíc....které jsou vodivé. „Deionizovaná“ voda je to, co opravdu chcete.
Voda z kohoutku je skutečně mírně vodivá (5-50 mS/m, v závislosti na obsahu minerálů) a může způsobit zkrat. Není však žíravý jako pivo. Pivo/soda může zničit mikroskopické kontakty a je dokonce vodivější (150 mS/m) než pitná voda. Takže splachování vodou z kohoutku jako nouzové opatření je stále menší ze dvou zel. Poslední úprava: 27. února 2021 S

stevenaaus

23. října 2013
  • 27. února 2021
Pokud je vyměnitelný SSD, vyjměte jej a vezměte jej do obchodu Apple k načtení dat, jinak proklínejte Apple, že je duplicitní obchod s penězi.
Nabídněte macbook k prodeji „na díly“ na eBay.
Udělejte další pivo P

Presleysteeth

Původní plakát
26. února 2021
  • 27. února 2021
Fowl řekl: Voda z vodovodu je skutečně mírně vodivá (5-50 mS/m, v závislosti na obsahu minerálů) a může způsobit zkrat. Není však žíravý jako pivo. Pivo/soda může zničit mikroskopické kontakty a je dokonce vodivější (150 mS/m) než pitná voda. Takže splachování vodou z kohoutku jako nouzové opatření je stále menší ze dvou zel.
Dobře, rozumím! Už je to asi 24 hodin, jsem celý den v práci, takže to stále schne vzhůru nohama s ventilátorem. Chystáte se domů, je příliš pozdě na použití vody? P

Presleysteeth

Původní plakát
26. února 2021
  • 27. února 2021
Presleysteeth řekl: Dobře, rozumím! Už je to asi 24 hodin, jsem celý den v práci, takže to stále schne vzhůru nohama s ventilátorem. Chystáte se domů, je příliš pozdě na použití vody?
Také: mám po vyjmutí baterie používat vodu uvnitř? Někteří lidé řekli, abych to neotevíral nebo nevyjímal baterii, dokud je uvnitř kapalina, takže jsem rozpolcený, co mám dělat. Zatím jsem to neotevřel ani jsem se s ničím uvnitř nemazal

MBair2010

30. května 2018
slunná florida
  • 27. února 2021
nepoužívejte prosím vodu, alkohol čistí pivo, chmel atd. a ostatní zbytky odpařováním namísto nasycení jako voda.
pokud tlačítko napájení nefunguje, použijte malý plochý ovladač - klepněte na 2 body nad pás klávesnice na logiku po dobu několika sekund, dokud se nezačne točit zvonek nebo ventilátor, pak si vydechněte! F

Slepice

28. září 2018
  • 27. února 2021
Jen aby bylo jasno, okřídlím to na základě toho, co jsem četl, ne z odbornosti/zkušenosti. Řekl bych, že když vyndáš baterii, ke zkratům nemůže dojít, takže dobrý. Pokud pivo vyschlo, pravděpodobně již došlo ke korozi, která může nastat, takže můžete také počkat, až ho vyčistí profesionál. Pokud je stále mokrý, vyperte jej a doufejte v to nejlepší.

Zde jsou tipy od spolehlivých profesionálů (viz také komentáře):

Zeptejte se iFixit: Vylil jsem si na notebook tekutinu — co teď? | iFixit novinky

Vypněte to. Setřete to. Vypusťte to. Otevřete ji, pokud můžete, zkontrolujte baterii, očistěte desku isopropylem. Počkejte, pak zkontrolujte. Máš to. www.ifixit.com F

Slepice

28. září 2018
  • 27. února 2021
MtLoin2020 řekl: nepoužívejte prosím vodu, alkohol čistí pivo, chmel atd. a ostatní zbytky odpařováním místo toho, aby se nasytil jako voda.
pokud tlačítko napájení nefunguje, použijte malý plochý ovladač - klepněte na 2 body nad pás klávesnice na logiku po dobu několika sekund, dokud se nezačne točit zvonek nebo ventilátor, pak si vydechněte!
Chcete zředit a propláchnout. Pokud se odpaří příliš rychle, mohli byste skončit rozprostřením bahna uvnitř pouzdra a pak to tam zkusit. Víte jistě, že neexistují žádné složky, které by se rozpouštěly v lihu?

MBair2010

30. května 2018
slunná florida
  • 27. února 2021
Fowl řekl: Chcete zředit a propláchnout. Pokud se odpaří příliš rychle, mohli byste skončit rozprostřením bahna uvnitř pouzdra a pak to tam zkusit. Víte jistě, že neexistují žádné složky, které by se rozpouštěly v lihu?
dobře gumová část na chladiči ..... ale tímto postupem jsme zachránili logické desky
Jsem si jistý, že původní plakát má zdravý rozum, že nestírá nic jiného než obvody.

tato situace je těžká, protože škody nevidíme jako v reálném životě.
Já a ostatní, kteří nabízejí své užitečné rady, nemáme ponětí o spektru poškození a pouze zadáváme své minulé zkušenosti s tím, aby MacBook znovu fungoval, což by mělo. P

Presleysteeth

Původní plakát
26. února 2021
  • 27. února 2021
MtLoin2020 řekl: dobře gumová část na chladiči ..... ale tímto postupem jsme zachránili logické desky
Jsem si jistý, že původní plakát má zdravý rozum, že nestírá nic jiného než obvody.

tato situace je těžká, protože škody nevidíme jako v reálném životě.
Já a ostatní, kteří nabízejí své užitečné rady, nemáme ponětí o spektru poškození a pouze zadáváme své minulé zkušenosti s tím, aby MacBook znovu fungoval, což by mělo.
Vážím si všech rad! Vyfotil bych vnitřek, ale zase se bojím to otevřít, když vlastně nevím, co dělám. V pondělí mám schůzku s Applem, do té doby to mám stanu čelem dolů a fouká na něj ventilátor. Snad to někdo dokáže otevřít a vyčistit a bude to fungovat? I když se na cestě objeví problémy, je to lepší, než to být úplně smažené. (Mám platební plán, takže bych další rok platil za počítač, který nefunguje). T

TheRealAlex

2. září 2015
  • 27. února 2021
Presleysteeth řekl: Hm, ano. Mám to. Nebylo to přesně schválně. Příště bych ocenil nějakou radu, co mi teď může pomoci, protože víš, o to jsem žádal.
Pošlete to Louisi Rossmanovi.

NEBO si kupte Isopropyl Alcohol a MĚKKÝ zubní kartáček musí být měkký. A gl do města, jako tenhle chlap, rozlití piva, oprava videa macbooku.