Fóra

Nesrovnalosti výškoměrů řady 6

StumpyBloke

Původní plakát
21. dubna 2012
Anglie
  • 25. září 2020
Dnes, možná od aktualizace 7.0.1, jsem si všiml, že aplikace Stock altimeter ukazuje podstatně jinou výšku než aplikace Moje nadmořská výška. Vím, že aplikace Moje nadmořská výška je správná, protože jsem se díval na Mapy Google a přesně odpovídá mé poloze. Mezi nimi je asi 10-15m rozdíl, což je směšné. Mohl by prosím někdo potvrdit, že jsou přesné? Dík.
J

jdb8167

17. listopadu 2008


  • 25. září 2020
Zajímavý. Zdá se, že výška mého domu klesla o 15 stop.
reakce:StumpyBloke M

michaelb5000

23. září 2015
  • 25. září 2020
Tento týden jsem si ničeho nevšiml, ale nemám S6 dost dlouho na to, abych opravdu otestoval výškoměr (zdá se, že funguje skvěle). Ale myslím, že klíč je v tom, že výškoměry nemají žádný způsob, jak zjistit vaši výchozí polohu. Výškoměry se používají k měření změny nadmořské výšky v průběhu času, takže když se pohybujete. Jsem si docela jistý, že svou počáteční polohu získáváte z GPS, případně pomocí mobilní sítě nebo wifi. Všechny tyto metody jsou notoricky náchylné k chybám, pokud jde o nadmořskou výšku (mnohem více než umístění GPS). To, že se vaše výchozí poloha odrážela na výškoměru, je tedy normální. Mnoho aplikací pro výškoměr/barometr vám umožní nastavit vaši výchozí pozici. Udělal jsi to nebo někdy to udělal pro 'moji nadmořskou výšku'?
reakce:StumpyBloke B

Böhme 417

11. dubna 2009
  • 25. září 2020
Moje nadmořská výška mi při použití snímače zařízení načítá nižší hodnotu než při použití dat gps.
~10 m rozdíl
reakce:StumpyBloke V

wilberforce

15. srpna 2020
Oblast SF Bay
  • 25. září 2020
Barometrické výškoměry mají vysokou relativní přesnost, ale nízkou absolutní přesnost, protože přízemní barometrický tlak se mění podle počasí. Potřebují se tedy překalibrovat na nadmořskou výšku země určenou jinými prostředky, jako je GPS, nebo známá nadmořská výška vaší polohy (z mapových podkladů), nebo v případě letadel přesně naměřený skutečný barometrický tlak letiště na úrovni země.
reakce:sixtydashone, chabig a StumpyBloke D

osmnáct

14. června 2010
NÁS
  • 25. září 2020
GPS výška je notoricky nepřesná. Souvisí to se způsobem výpočtu polohy. 2-rozměrná přesnost může být dobrá, ale osa z obvykle není tak dobrá. https://www.geoawesomeness.com/accurate-altimeter-gps-watch/

Svou nadmořskou výšku neznám. Zohledňuje aktuální barometrický tlak ve vaší lokalitě?
reakce:StumpyBloke

StumpyBloke

Původní plakát
21. dubna 2012
Anglie
  • 25. září 2020
jdb8167 řekl: Zajímavé. Zdá se, že výška mého domu klesla o 15 stop.

Je to od aktualizace na watchOS 7.0.1? Jsem si přiměřeně jistý, že před touto aktualizací byl údaj prakticky totožný s údajem MyAltitude.

Doporučuji aplikaci MyAltitude a je zdarma. Bylo by zajímavé zjistit, zda máte stejný rozpor.

StumpyBloke

Původní plakát
21. dubna 2012
Anglie
  • 25. září 2020
Děkuji za všechny odpovědi. Přidal jsem dva obrázky z aplikace MyAltitude, které snad odpoví na vaše otázky, to vše mám nad hlavou. Jeden ukazuje hodnoty ze senzoru a druhý ukazuje hodnoty z jeho datových souborů. Nemyslím si, že je chyba ve výškoměru, protože aplikace MyAltitude ukazuje stejné číslo jako na mých předchozích hodinkách řady 5.




Mezitím moje hodinky pomocí aplikace stock altimeter aktuálně ukazují 70 m.

Edit: a právě jsem to zkontroloval znovu o dvě minuty později a nyní ukazuje správnou hodnotu 86 m. Tomu opravdu nerozumím. Bylo to špatné hodiny a hodiny a hodiny a teď je to najednou správně. Poslední úprava: 25. září 2020

StumpyBloke

Původní plakát
21. dubna 2012
Anglie
  • 25. září 2020
Chcete-li přidat, nyní ukazuje nadmořskou výšku jako 86 m, po které následuje plus nebo -5 m. Když to ukazovalo převýšení asi 70 m, tak to bylo plus nebo -10 m.

Zatímco se na něj díváte, stále ukazuje 86 m, ale nyní se změnilo na plus nebo -10 m. Zajímalo by mě, odkud bere polohu?

Edit: zřejmě je to barometrický výškoměr D

osmnáct

14. června 2010
NÁS
  • 25. září 2020
@StumpyBloke Dovolím si odhadnout, že poloha pochází z GPS. +/- 23,91 m je docela typická odchylka pro neideální podmínky.

Pokud jde o 70 m +/- 10 m a 86 m +/- 5 m -- jste na rovném místě, nebo se trochu mění topografie terénu? Důvod, proč se ptám, je, že z místa, kde právě sedím, by vzdálenost 20 m jedním směrem oproti druhému určitě odpovídala ~5m výškovým rozdílům.

Všimněte si také, že tlak vzduchu se mění o něco méně než 1 mmHg na 10 metrů změny nadmořské výšky (při blízkosti hladiny moře). Dvě fotografie ukazují rozdíl přes 3 mmHg, a to by tedy představovalo o něco více než 30 m výškový rozdíl (pokud nejsem v matematice příliš mimo?)

Myslím, že závěrem je zde Nemyslím si, že můžeme očekávat podstatnou přesnost nebo shodu v informacích o absolutní nadmořské výšce, zvláště když základní zdroje dat nejsou známy. Pracují čistě z barometrického tlaku? Je započítán známý tlak na známém místě toho dne? Využívá se nějakým způsobem poloha země, a pokud ano, jaká konkrétní metrika se zvažuje? Uvažuje se o nadmořské výšce GPS, o které je již známo, že má vysokou úroveň odchylek od skutečné?

Konečně - jak je to se zobrazením Pa, kPa, a hPa na stejném displeji? Nemohou lidé v hlavě rychle posunout desetinnou čárku? reakce:StumpyBloke

StumpyBloke

Původní plakát
21. dubna 2012
Anglie
  • 25. září 2020
Ještě jednou děkuji za odpověď. Fakt nechápu ty technické záležitosti. Myslím, že jsem očekával, že čísla budou stejná v různých aplikacích, ať už jsou skladem nebo ne, protože to odebírá údaje z vestavěného senzoru. Skladová aplikace nyní klesla na 81 m plus nebo -5 m a aplikace MyAltitude ukazuje 85,9 m plus nebo -10 m. Ach, dobře...
reakce:osmnáct NA

Jablečný dort

28. srpna 2012
Mezi pobřežím
  • 25. září 2020
Barometrický údaj senzoru zařízení je jiný než údaj datových souborů. To samo může vysvětlit rozdíl ve vypočítané nadmořské výšce. I když lze použít i data GPS, přesnost GPS na hodinkách je taková (obvykle +/- 30-40 stop), že nemusí vyprávět celý příběh – každý, kdo šel na túru v kopcovitém terénu, by to ocenil. Kombinace GPS a barometrického tlaku je potenciálně přesnější.

Datové soubory pravděpodobně pocházejí z místní meteorologické stanice. Člověk by doufal, že senzory meteorologické stanice jsou přesnější než senzory Watch. Podmínky na meteostanici však mohou být jiné než ve vaší aktuální poloze (nadmořská výška, poloha čela počasí atd.).

Dohromady to všechno musíte brát s rezervou. Pro nadmořskou výšku odvozenou z datových souborů ukazuje přesnost +/- 3,00 metrů. Pro nadmořskou výšku odvozenou ze senzoru zařízení je přesnost +/- 8,01 metrů. To lze téměř jistě přičíst očekávané přesnosti Watch vs. přístrojů meteorologické stanice. Nakonec je to tak, jak to je. Porovnejte hodinky za 400 dolarů s dlouhým seznamem komponentů kromě výškoměru s přístrojem meteorologické stanice, který nepochybně stojí tisíce dolarů... víte, který by měl vyjít jako vítěz.

Jsem turista a žiji/túruji v kopcovité oblasti – je hezké mít údaje o nadmořské výšce z mých túr, ale také mám přístup k daleko přesnějším údajům o nadmořské výšce z mapových zdrojů. Pokud dosáhnu vrcholu kopce, nepotřebuji výškoměr, abych věděl, jak vysoko jsem se vyšplhal. Připadá mi však zábavné získat ze svých hodinek celkové číslo nadmořské výšky, které více či méně odpovídá za všechna malá stoupání a klesání podél stezky. Celková přesnost není důležitá, protože nejsem tvůrce map – je to jen zábavná statistika, která nemusí být na místě přesné.
reakce:deeddawg a StumpyBloke

StumpyBloke

Původní plakát
21. dubna 2012
Anglie
  • 25. září 2020
Další věc, kterou jsem si všiml, je, že když nakloním zápěstí (hodinky) z úrovně 0 stupňů směrem ke mně, dojde k 54 stupňům a poté k 0 stupňům. o čem to všechno je? D

osmnáct

14. června 2010
NÁS
  • 25. září 2020
StumpyBloke řekl: Další věc, kterou jsem si všiml, je, že když nakloním zápěstí (hodinky) z úrovně 0 stupňů směrem ke mně, dojde k 54 stupňům a poté k 0 stupňům. o čem to všechno je?

Přepínání z horizontální reference na vertikální referenci.
reakce:StumpyBloke

StumpyBloke

Původní plakát
21. dubna 2012
Anglie
  • 25. září 2020
Dík. Když ukazuje 54, je pravděpodobnější asi 80. Opravdu nevidím smysl toho na hodinkách.

StumpyBloke

Původní plakát
21. dubna 2012
Anglie
  • 11. prosince 2020
Jen to přehodnocuji. Šel jsem dnes na poměrně krátkou procházku asi 1,5 míle po docela rovné zemi. Údaje na výškoměru řady 6 se pohybovaly od 87 m (správně) a poté o několik metrů po linii 150 m a zase zpět. Nyní, když si uvědomíme, že se jedná o plochý povrch, jsou tato měření nesmyslná a absolutní ztráta času. Počasí bylo zatažené a vlhké, ale nepršelo a bylo kolem 10°C.

Opravdu nemůžu přijít na to, jak to má být k něčemu užitečné. Dostává ještě někdo tak směšné údaje? mimochodem jsem v UK. M

McKain

21. prosince 2018
  • 11. prosince 2020
Zjistil jsem, že GPS na hodinkách při pěší turistice ve skotských horách je extrémně přesná, + nebo - 5m přesnost ve srovnání s mapovými daty OS.

Při testování hodinek jsem je přepnul do režimu letadlo (GPS stále funguje) a během několika dalších dní jsem šel do stejného bodu na malém kopci a údaje o nadmořské výšce byly prakticky totožné. Atmosférický tlak byl každý den jiný, takže hodinky nepoužívají k měření vestavěný barometr.
Pamatujte, že pro přesná měření GPS musíte být venku s jasným výhledem na oblohu, také se ujistěte, že nejste připojeni k telefonu, protože mám pocit, že hodinky používají GPS senzor telefonu, aby šetřily baterii.

Pokud jde o naklápěcí část, hádám, že je to pro odečítání z vestavěného kompasu a ujistěte se, že jsou hodinky co nejplošší, než zaměříte.

Všechny mé testy byly na AW 5 s watch OS6

noční pilot

13. dubna 2018
Chicago
  • 17. prosince 2020
Mám problém s kalibrací mého výškoměru Apple Watch Series 6. Zpočátku to fungovalo, pak jsem si všiml, že ukazuje 2100 stop příliš vysoko, s chybou +/- 1650 stop. Pokud hodinky zruším spárování a znovu spáruji, problém se opraví (zpět na +/- 20 až +/- 40 stop chyba a zobrazí se správná nadmořská výška), pak se po dni až dvou pokazí. Také, když jsem nainstaloval Watch OS 7.2, problém se asi na den vyřešil. Nyní je zpět na 2100 stop příliš vysoko.
Vidím, že výškoměr funguje, když zvednu/snížím zápěstí o pár stop nebo jedu výtahem. Jde jen o to, že kalibrace je zcela vypnutá (neexistuje žádná změna teploty / tlaku, která by tuto chybu způsobila).
Mluvit s Apple přes textový chat nebo telefon byla velká frustrace, protože jsem se nemohl dostat k osobě, která rozumí tomu, jak funguje barometrický výškoměr.

StumpyBloke

Původní plakát
21. dubna 2012
Anglie
  • 17. prosince 2020
noční pilot řekl: Mám problém s kalibrací mého výškoměru Apple Watch Series 6. Zpočátku to fungovalo, pak jsem si všiml, že ukazuje 2100 stop příliš vysoko, s chybou +/- 1650 stop. Pokud hodinky zruším spárování a znovu spáruji, problém se opraví (zpět na +/- 20 až +/- 40 stop chyba a zobrazí se správná nadmořská výška), pak se po dni až dvou pokazí. Také, když jsem nainstaloval Watch OS 7.2, problém se asi na den vyřešil. Nyní je zpět na 2100 stop příliš vysoko.
Vidím, že výškoměr funguje, když zvednu/snížím zápěstí o pár stop nebo jedu výtahem. Jde jen o to, že kalibrace je zcela vypnutá (neexistuje žádná změna teploty / tlaku, která by tuto chybu způsobila).
Mluvit s Apple přes textový chat nebo telefon byla velká frustrace, protože jsem se nemohl dostat k osobě, která rozumí tomu, jak funguje barometrický výškoměr.

Pošlete e-mail přímo Timu Cookovi. To jsem udělal a během 2 dnů jsem měl na telefonu člena výkonného týmu Spojeného království, který mě předal členovi technického týmu, ke kterému se jinými prostředky nedostanete.

Pro mě byl důl od aktualizace 7.2 docela dobrý. Nejsem si jistý, zda je to náhoda nebo ne, ale nyní mám přímé kontaktní údaje na tyto zaměstnance vyšší úrovně, pokud by se to znovu pokazilo.
reakce:noční pilot M

michaelb5000

23. září 2015
  • 17. prosince 2020
Myslím, že když lidé říkají, že na Apple Watch je nesrovnalost, je to při čtení aktuální polohy v komplikaci nadmořské výšky a / nebo v aplikaci kompas? Souhlasím s tím, že na tomto displeji můžete vidět hodnoty, které jsou mimo +/- 100 stop nebo více, a to je téměř jistě způsobeno změnami tlaku ve vaší lokalitě souvisejícími s počasím. Sledoval jsem barometrický tlak v aplikaci na svém telefonu a vidím, jak aktuální nadmořská výška stoupá a klesá v přímé souvislosti s tím. Neviděl jsem však žádné důkazy, že by to mělo vliv na skutečnou funkci stále zapnutého výškoměru: sledování změn nadmořské výšky, buď přímo v Apple Watch vestavěných „lety stoupající“ ve zdravotních údajích, nebo když výškoměr používá jakákoli aplikace. na hodinkách, které je používají, takže aplikace výškoměru nebo mapovací a sledovací aplikace (jako WorkOutdoors). Tyto aplikace vám budou hlásit jinou nadmořskou výšku a budou sledovat jinou nadmořskou výšku, když je používáte, než hodnoty zobrazené v komplikaci nadmořské výšky nebo v aplikaci kompasu. Souhlasím, že se jedná o chybu a Apple ji snad opraví.

Alespoň zatím, v mém omezeném testování, je nejpravděpodobnější způsob, jak donutit komplikaci Apple Watch k resetování a kalibraci, někam jet, takže 5-10 mil; s velkým kopcem může být ještě lepší. Během jízdy nepoznám, kdy se resetuje, takže obvykle ne cestou ven, spíše cestou zpět, ale tím se komplikace resetovala na správnou hodnotu, až se vrátím. Podobný efekt může mít i jízda na vrchol stezky v horách. Bylo by užitečné tlačítko pro reset nebo kalibraci výškoměru na aktuální hodnotu GPS, protože to bychom mohli dělat ručně.

Pokud někdo vidí chyby v poloze výškoměru a ujel vzdálenosti a šel do kopce a z kopce (nejlépe s vaším telefonem) a sám to nevidí správně, pak to ukazuje, že tato teorie není pravdivá nebo je pravdivá jen částečně.

StumpyBloke

Původní plakát
21. dubna 2012
Anglie
  • 17. prosince 2020
Když je můj výškoměr špatný, tyto nesprávné hodnoty se projeví také v mých statistikách cvičení ve fitness aplikaci. Například běžná trasa, kterou jedu, má převýšení asi 60 stop, ale když výškoměr hraje nahoru, může to být tisíce stop. Ale jak říkám, zatím se to se 7.2 zdá v pořádku.

StumpyBloke

Původní plakát
21. dubna 2012
Anglie
  • 26. prosince 2020
Jen by mě zajímalo, jestli si někdo, konkrétně třeba ve Spojeném království, nevšiml, že jejich údaje na výškoměru jsou během posledního dne čím dál tím nepřesnější, když čte stále výš a výš. Můj je nyní 167 m mimo. C

Cheefy

27. prosince 2020
  • 27. prosince 2020
StumpyBloke řekl: Jen by mě zajímalo, jestli si někdo, konkrétně třeba ve Spojeném království, nevšiml, že jejich údaje na výškoměru jsou během posledního dne stále více a více nepřesné, když počítají stále výš a výš. Můj je nyní 167 m mimo.
Jo - tady ve Skotsku. Měl jsem šestou sérii tři dny. Včera jsem zkoušel výškoměr a u mě doma to bylo asi 200 metrů. Správná nadmořská výška je 60 m a aplikace Compass na mém IPhonu říká 60 m. Také Google Earth - 60 mtrs. Aktualizoval jsem na 7.2 25., takže nevím, jaký byl výškoměr, než jsem ho aktualizoval. Včera jsem strávil věky na chatu podpory Apple a provedli vzdálenou analýzu mých senzorů - nic nenalezeno. Včera v noci jsem úplně resetoval hodinky a poté to bylo ještě horší s 380 mtrs místo 60 mtrs. Dnes je to ještě horší - nyní 425 metrů. To nemá nic společného s tolerancí chyb nebo měnícím se barometrickým tlakem. Zjevně nefunguje správně. Zkoušel jsem hodinky dole na pláži vedle svých kamarádů Series 5 a její řekly 5 m - moje 270 m. To byl jeden z důvodů, proč jsem si tyto hodinky koupil.
reakce:StumpyBloke

StumpyBloke

Původní plakát
21. dubna 2012
Anglie
  • 27. prosince 2020
To je absolutní ****, že? A také děkuji za potvrzení. Předám to, až budu příště mluvit s Apple.

U mého vidím vzor, ​​když tlak klesá, nepřesnost výškoměru se zhoršuje. Nyní mi to ukazuje ve výšce přes 320 m nad tím, jaký bych měl být, a za posledních 48 hodin se to zhoršilo, jak tlak klesal.

Kontaktuji to se starším inženýrem společnosti Apple, protože to činí tuto novou funkci absolutně nepoužitelnou a nevhodnou pro daný účel. Původně jsem poslal e-mail Timu Cookovi, byl jsem z toho tak frustrovaný. A samozřejmě to nečetl, ale ve vší férovosti vůči Applu mi zavolali z výkonné kanceláře do 48 hodin. Jak sakra tato funkce prošla kvalitativními testy? Mysl se zmítá. Kontrola kvality společnosti Apple se posunula ve velkém stylu.

Edit: pro doplnění, předpokládám, že nevíte, jestli tlak ve vaší oblasti klesl, zatímco se hodnoty výškoměru zhoršovaly (zvyšovaly)? C

Cheefy

27. prosince 2020
  • 27. prosince 2020
StumpyBloke řekl: Je to absolutní ****, že? A také děkuji za potvrzení. Předám to, až budu příště mluvit s Apple.

U mého vidím vzor, ​​když tlak klesá, nepřesnost výškoměru se zhoršuje. Nyní mi to ukazuje ve výšce přes 320 m nad tím, jaký bych měl být, a za posledních 48 hodin se to zhoršilo, jak tlak klesal.

Kontaktuji to se starším inženýrem společnosti Apple, protože to činí tuto novou funkci absolutně nepoužitelnou a nevhodnou pro daný účel. Původně jsem poslal e-mail Timu Cookovi, byl jsem z toho tak frustrovaný. A samozřejmě to nečetl, ale ve vší férovosti vůči Applu mi zavolali z výkonné kanceláře do 48 hodin. Jak sakra tato funkce prošla kvalitativními testy? Mysl se zmítá. Kontrola kvality společnosti Apple se posunula ve velkém stylu.

Edit: pro doplnění, předpokládám, že nevíte, jestli tlak ve vaší oblasti klesl, zatímco se hodnoty výškoměru zhoršovaly (zvyšovaly)?
Ano, barometrický tlak značně klesl a v souladu s tím, co jste řekl, se přesnost mnohem zhoršila. Protože hodně lezu na Munro, spoléhám na to, že vím, jaká je moje nadmořská výška, takže moje AW 6 není v žádném případě vhodné pro mé použití. Připadá mi docela neuvěřitelné, že může dojít k takové chybě. Zdá se, že snímač barometru převyšuje nadmořskou výšku souřadnic GPS. Moje GPS funguje perfektně a odpovídá ostatním částem sady, které mám. Nejsem odborník, ale korelace mezi barometrem a GPS je buď nesprávná, nebo je něčím ovlivněna. Přesně stejná aplikace na mém IPhonu funguje perfektně. Jak říkáte, tak jak to je, není to vhodné pro daný účel.
reakce:StumpyBloke
  • 1
  • 2
  • 3
  • Jdi na stránku

    Jít
  • 6
další

Jdi na stránku

Jítdalší Poslední