Fóra

Vyřešeno Mojave Hybrid AMD/NVIDIA Dual GPU (omezený úspěch) – žádný displej přes RX 580

Sobí_hry

Původní plakát
29. listopadu 2018
Pueblo, CO
  • 15. dubna 2019
Takže jsem našel něco zajímavého – a zábavného, ​​kovovou akceleraci na GTX770 a RX580 a hardwarovou akceleraci, stejně jako vím, že to mohu otestovat v Mojave 10.14.3 a Win10 – prostě žádný displej v Mojave přes RX580.

Moje GPU NVIDIA je MVC flashd GTX 770 Founders Edition 2 GB – a hlásí se správně jako 770, protože jsem v roce 2016 zakoupil na eBay. Pochybný originál MVC – ale bios je zamčený, hlásí jako takový; Mám to od prodejce z východního pobřeží. Je možné, že mi byl jen znovu prodán.

Bylo mi řečeno, že Quadro 4000 visí při startu, když se pokouším spustit Mojave s Polarisem:
blue_macaco řekl: ...když zvolím zavedení do Mojave, zasekne se to na ukazateli průběhu, většinou kolem poloviny nebo 3/4. Mojave se nabootuje i s pouhým Quadro 4000, ale jsou zde grafické závady.

Moje AMD GPU je Sapphire Pulse RX580 8GB standardní duální bios OOTB, využívající primární bios. Byl jsem velmi spokojen s celkovým výkonem tohoto nastavení v systémech macOS i Window, ale velmi jsem postrádal Bootscreen a PhysX ve Windows.

Buďte opatrní – stále můžete spouštět vypnutí, pokud používáte pouze zesilovače PCIe (tj. NEPOKOUŠEJTE SE SAMI ze zesilovačů Aux, protože jakékoli vykreslování pravděpodobně spustí vypnutí). Udělejte si plán, jak zajistit napájení ještě předtím, než budete dlouhodobě uvažovat o duálním GPU jakékoli konfigurace.

Poté, co se obě karty spustily samoregulaci s přídavným napájením GTX přes Aux Boosters a Powerlink, a RX580 přes Pixlas mod. Plánoval jsem spustit GTX 770 z modu Pixlas, ale zjistil jsem, že vypínání se stále spouštělo i při bootování Bootcampu, pokud nebylo napájení omezeno v Afterburner v režimu jádra. Návrat GTX 770 do PCIe Aux Booster a Powerlink a směrování přímého napájení do RX 580 z pájecích bodů PSU vyřešilo potřebu omezit výkon a umožnilo plné vykreslování v obou OS. Podle mého osobního názoru – řešení s jedním pruhem, jako je Quadro 4000 pro Mac (Fermi, ale nejsem si jistý schopností metalu) nebo flashd single lane Kepler, by bylo mnohem blíže speciálu výkonové obálky pro standardní aplikace pracovní stanice, ale já mám tohle testováno a fungovalo v omezené funkci.

RX580 ve slotu 1 byl můj první pokus, který fungoval – ale se stejnými omezeními, jaké mám v současnosti, ale RX580 by se více zahříval kvůli zapojení Chill (ale nezahříval se natolik, aby spustil ventilátory). 580 ve slotu 1 běží na volnoběh při 42 °C, ale ve slotu 2 bude na volnoběh při 38 °C (pravděpodobně proto, že ventilátor GTX FE cirkuluje hned vedle chladiče RX580). GTX také vyžadovala odstup, když byl ve slotu 2, aby se zabránilo ventilátoru RX odříznout pájecí bod na mém GTX, který nemá zadní desku.

Sekundární pouzdro a PSU by mohly být zaručeny – ale i bez zobrazení v macOS poskytuje RX580 zrychlený výpočet, který je viditelný pro aplikaci i monitor, což je hlavní důvod, proč je většina z nás používá, a proto to absolutně považuji za úspěch.

V macOS:

10.13.6 (17G4015 – základní stav):
1) Obě karty funkční, včetně zapojených webových ovladačů NVIDIA, CUDA a výpočet přes GTX.
2) Zobrazení prostřednictvím RX 580 a GTX 770 pomocí webových ovladačů Apple i NVIDIA 387.10.10.15.15.108; nativně nebo pomocí ovladačů výrobce, když se současně pokouší zobrazit pouze jeden GPU.
3) FCPX plně využívá obě karty pro výpočet. Chování úprav při debayeringu vzorků RED 6K pro mě bylo přijatelné - soubory RED však pravidelně neřeším.
4) Jakýkoli pokus o výstup duálního GPU displeje způsobí okamžité odhlášení z operačního systému (se zapojeným oběma ovladači).

10.14.5:

5) Je nutné použít GTX770, protože primární DP je funkční (ale při výměně za RX580 ne).
6) CLing hlásí kovové zrychlení v obou GPU
7) Nezdá se, že FCPX používá RX580, ale Compressor jako booster GPU.
8) Heaven/Valley používá pouze GTX770, ale rozpozná přítomnost RX580 (nebo se mi zatím nepodařilo zapojit RX580).
9) Doufám, že druhý monitor se může změnit #6/#7 (nebo budoucí aktualizace softwaru?).
10) Pokusy o výstup duálního GPU displeje jsou rozpoznány operačním systémem a jsou viditelné v operačním systému na kartě Zobrazení/Uspořádání, ale plocha vykreslená RX580 nezobrazuje výstup.

Ve Win10:

10) Nejlepší je použít RX580 jako primární - obě karty jsou použitelné.
10) GTX770 funguje perfektně jako vyhrazená karta PhysX/CUDA při použití DP RX580.
12) Některá nastavení na každém ovládacím panelu AMD/NVIDIA jsou dostupná pouze tehdy, když je ke kartě každého výrobce připojen monitor, takže PhysX musí být před výměnou za RX580 pro použití ve Windows nastaven na GTX v ovládacím panelu NVIDIA. Obvykle je to potřeba provést pouze jednou, pokud nepřesunete umístění slotu pro karty.

13) Ujistěte se, že jsou vaše karty správně napájen získáním druhého PSU nebo poskytnutím energie v adekvátním prostředí.

Mám mDP přepínač, který jsem přepracoval (dříve byl občas při používání s MBP chybný, takže ho nedoporučuji podle značky), který zatím mezi GPU funguje dobře. Při nastavování jsem jen ručně vyměňoval DP kabel, jakmile jsem nabootoval do Windows mezi GTX/RX, kde hot-swap není problém. V macOS nejsou problém, ale znovu – v Mojave prostě nemáte displej přes RX580.

Plánuji mod Pixlas, který bude nakonec napájet RX580 nebo sekundární PSU pro oba (nerozhodnuto) - ale chtěl jsem se podělit o životaschopnost tohoto nastavení pro ty, kteří již mají tyto základny pokryté. Osobně upřednostňuji sekundární PSU pro dlouhodobé používání, ale pro mé použití je to určitě životaschopné Testování .

Zobrazit mediální položku '> Zobrazit mediální položku '> Zobrazit mediální položku '> Zobrazit mediální položku '> Zobrazit mediální položku '> Zobrazit mediální položku '> Zobrazit mediální položku '> Zobrazit mediální položku '> Zobrazit mediální položku '> Poslední úprava: 27. května 2019 B

bsbeamer

19. září 2012


  • 15. dubna 2019
Existuje důvod, proč chcete/potřebujete spustit obě GPU současně? Mezi těmito dvěma kartami bude mít RX580 8GB mnohem lepší výkon MacOS v Mojave, za předpokladu, že vaše GTX 770 FE 2GB je GK104 (v podstatě stejná jako GTX 680 Mac Edition 2GB).

Můžete zkusit vyměnit sloty PCIe, abyste zjistili, zda to ovlivní prioritu macOS. Používá se k tomuto způsobu se smíšenými GPU, nejsem si jistý, zda to stále funguje.
reakce:Sobí_hry

Sobí_hry

Původní plakát
29. listopadu 2018
Pueblo, CO
  • 15. dubna 2019
V zásadě přístup na spouštěcí obrazovku a přidaná výhoda CUDA a PhysX ve Windows. Ve Windows 770 ani nenarazí na 120W omezovač výkonu, takže si myslím, že boostery a můj Powerlink by měly být pro testování v pořádku, protože v macOS sotva kdy dosáhl vrcholu. Raději bych použil RX580 v macOS, ale zatím jsem nedosáhl zobrazení. Ale i když používám pouze 770 v macOS, dochází ke značnému zvýšení výkonu – stejně jako kdybych měl zapnuté webové ovladače.; je to rychlé.

Myslím, že sekundární displej by to měl nastavit perfektně pro moji aplikaci - protože by měl zapojit oba. Možná nemám v Mojave dva monitory - s čímž jsem v pořádku. Zatím největší nevýhodou je, že jsem musel vytáhnout USB-C kartu, abych získal plný přístup pro druhý GPU. Zkoumám možnosti transplantace – o některých jsme již diskutovali. Poslední úprava: 17. března 2019 B

bsbeamer

19. září 2012
  • 15. dubna 2019
Dříve existoval externí PCIe rozšiřující box s PCIe switchem (v podstatě A/B switch). Neviděli jste to nejméně 10 let, ale možná by stálo za to se po tom podívat pro vaše konkrétní použití. Pravděpodobně by také poměrně snadno vyřešil vaše dilema externího PSU.

Pokud jste již zkusili vyměnit sloty s GPU a stále se vám nepodařilo získat zobrazení s RX580, konflikt ovladače s více GPU od dvou výrobců v Mojave stále existuje a nebyl vyřešen. Hádáte, že vaše GTX770 je flashovaná? Používáte GTX680 EFI?
reakce:Sobí_hry

Sobí_hry

Původní plakát
29. listopadu 2018
Pueblo, CO
  • 15. dubna 2019
bsbeamer řekl: Hádáte, že vaše GTX770 je flashovaná? Používáte GTX680 EFI?

Upraveno a přesunuta další data do příspěvku č. 1.

Správně, bliká. Používám přepínač mDP k výměně GPU směrovaného na můj Cinema Display, který zatím funguje dostatečně dobře.

Zobrazit mediální položku '> Poslední úprava: 21. března 2019

Sobí_hry

Původní plakát
29. listopadu 2018
Pueblo, CO
  • 15. dubna 2019
bsbeamer řekl: Dříve existoval externí PCIe rozšiřující box s PCIe switchem (v podstatě A/B switch). Neviděli jste to nejméně 10 let, ale možná by stálo za to se po tom podívat pro vaše konkrétní použití. Pravděpodobně by také poměrně snadno vyřešil vaše dilema externího PSU.

Něco jako startergo uvedené ve vláknu PCIe Expansion a mít přepínač pro dělení jízdních pruhů by bylo hezké, ale vysoko nad můj omezený rozpočet na experimentování. Můj rozpočet umožňuje více přeměny, jako je například použitá skříň micro-ATX s vylepšeným PSU a několika špičkovými extendery PCIe. Navíc to není projekt, který bych osobně chtěl rozšířit – ale ostatní v něm mohou najít hodnotu. Můžu se vypořádat s náhodným projektem za 200 $, ne s 2 000 $-LOL. Shromáždění dílů ale bude ještě pár měsíců trvat, pokud nenarazím na jeden s alespoň polomodulárním PSU, který se recykluje.

Našel jsem pár použitých skříní TB3 eGPU za rozumnou cenu a zvažoval jsem je vyzvednout jako šasi do modu, takže bych měl hardware, který se v budoucnu vrátím ke skříním eGPU. Ať tak či onak, zdá se, že tyto GPU fungují v tandemu, z čehož jsem byl docela nadšený.

V podstatě to považuji za vyřešené pro svou aplikaci (kromě modulů pro transplantaci a napájení), ale chci to nechat otevřené pro ty, kteří mají stejné/podobné GPU a více dostupného vybavení, pokud by se chtěli pokusit o škálování. Poslední úprava: 16. března 2019

Sobí_hry

Původní plakát
29. listopadu 2018
Pueblo, CO
  • 16. dubna 2019
Zobrazit mediální položku '> Zobrazit mediální položku '> Zobrazit mediální položku '> Zobrazit mediální položku '>
První dva jsou předchozí snímky, jeden v HS a druhý po upgradu na Mojave.

Druhé dva jsou nové snímky v Mojave a zobrazují se vykreslování na RX580 při instalaci vedle flashované GTX770 – ale hlásí se pouze jako 1 GB (pravděpodobně jde o chybu hlášení Novabench, macOS rozpozná celých 8 GB v Systémových informacích). Poslední úprava: 17. března 2019

h9826790

3. dubna 2014
Hongkong
  • 16. dubna 2019
Reindeer_Games řekl: Zobrazit přílohu 826691 Zobrazit přílohu 826692

Nový snímek ukazuje vykreslování na RX580 při instalaci vedle flashované GTX770 – ale hlásí se pouze jako 1 GB (pravděpodobně jde o chybu hlášení Novabench, macOS rozpozná celých 8 GB v Systémových informacích).

Zajímavé, nevěděl jsem, že NovaBench má verzi 2017. Ale každopádně se zdá, že test GPU je stále velmi zastaralý a nedokáže nic změřit.

Jen jsem si to stáhl a spustil se svým 1080Ti. Stejné jako ty, zobrazuje 1GB VRAM. A samozřejmě je FPS omezeno na obnovovací frekvenci monitoru kvůli V-sync.
Zobrazit mediální položku ' data-single-image='1'>
Zobrazit mediální položku ' data-single-image='1'>
reakce:Sobí_hry

Sobí_hry

Původní plakát
29. listopadu 2018
Pueblo, CO
  • 16. dubna 2019
h9826790 řekl: Zajímavé, nevěděl jsem, že NovaBench má verzi 2017. Ale každopádně se zdá, že test GPU je stále velmi zastaralý a nedokáže nic změřit.

Jen jsem si to stáhl a spustil se svým 1080Ti. Stejné jako ty, ukazuje 1GB VRAM.

Pokud vím, je to aktuální verze a pokouším se použít jakékoli vykreslovací programy, abych zjistil, který GPU macOS se rozhodl použít pro vykreslování. Novabench byl náhodou první, kdo si nativně a výhradně vybral RX580 v Mojave, zatímco byl zobrazován pouze prostřednictvím 770. Nezajímalo mě, co to skórovalo, jen to, že k tomu používá RX580 – a vedle toho dosáhl plné rychlosti moje flashovaná 770 v Mojave je bonus.

Obrázky ukazují pouze hlášení 770 na úvodní obrazovce, přičemž 580 je použito v levém horním rohu vykreslovací obrazovky, zatímco druhé zobrazuje skóre RX580, zatímco stále hlásí GTX770 jako GPU displeje. Moje GTX by dosáhla podobného skóre jako moje současné skóre v High Sierra a dřívějších, ale v Novabench v Mojave nikdy neskórovala nad 30 FPS, až dosud. Moje historické skóre podporuje pokles výkonu v důsledku upgradu na Mojave, tvrdím, že je to pro mě stejně dobré jako webové ovladače, pokud to Apple plně implementuje napříč programy, POKUD můžeme mít zobrazení pouze v macOS. Ještě větší přidanou hodnotu mít RX580 již ve Windows 10, což je oproti tomu, co jsem viděl, vylepšené.

Díky - pak budu předpokládat, že 1 GB je omezení Novabench (pokud si vzpomínám, moje 770 byla stejná, než jsem upustil RX580).

V podstatě se pokouším o řešení, protože bych si přál, abych mohl mít 1070 nebo lepší - ale Mojave má svá omezení, se kterými musím nyní pracovat. A co se týče specifikací, tyto karty jsou téměř dokonalé pro spárování, protože preferuji obnovovací frekvenci 60 Hz. Jako uživatel GTX jsem si jistý, že chápete, že PhysX je cenným aktivem jakéhokoli programu, který jej využívá; totéž platí pro uživatele CUDA. Jedinou funkcí, kterou vidím, že „nefunguje“, je výstup displeje přes RX580 v macOS a věřím, že je možné, aby se to změnilo, kdyby byl někdo ochoten to provést.

Zobrazit mediální položku '> Zobrazit mediální položku '> Zobrazit mediální položku '>

Vedlejší poznámka, než všechny testy CPU/RAM/OpenCL přestaly fungovat v Novabench v macOS (pro mě), dosáhl tento stroj celkově 2220-2430, většinou přispěl CPU – ale stále má své výhody. Nahoře jsou záběry hlásící úspěch s volně dostupnými ovladači komukoli s vykreslováním 770 ve Windows-opět mě nezajímá skóre, divím se, že to z větší části všechno nativně spolupracuje. Oba vykreslují přibližně stejnou snímkovou frekvenci ve Windows Novabench ~65-69 FPS v testu GPU, ale GTX vyhrává okrajově.

V současné době také omezuji napájení těchto karet - takže očekávám určité zlepšení, jakmile je dostanu správně. Velmi mě zajímá, zda by GT120 fungovala v Mojave stejným způsobem, protože počítá lépe a dosahuje maximálního výkonu pouze 50 W, i když jsem zaznamenal využití až 25 % GPU a 1 GB VRAM při použití karty PhysX ve Windows s nejvyšší hodnotou spotřeba energie kolem 48 %. To je kolem 110w a spotřeba GTX je 2:1, takže ~73,6w na boosteru; RX dosáhl vrcholu na 70% omezovači, což je ~129,5w, a teoreticky čerpají kolem poměru 3:1, což by bylo ~97,125w (výrazně nad specifikací a v nebezpečné zóně).

GTX byla stažena pro každodenní použití a oba boostery se vrátily do RX580, dokud nedostanu další kabely pro dokončení směrování mého Pixlas modu, aby se zabránilo poškození power-boosteru mému backplate. Takže znovu, pokud se pokoušíte o další testování, mějte své základny pokryté. Jsem si docela jistý, že kombo Pulse 56 a Kepler GTX by dosáhlo výkonu, který skutečně chci, a to při zachování všech mých oblíbených funkcí v Bootcampu. Poslední úprava: 17. března 2019

Sobí_hry

Původní plakát
29. listopadu 2018
Pueblo, CO
  • 21. února 2019
Na webu Apples Developer jsem našel několik nových článků vysvětlujících přiřazování vykreslovacích modulů. Trochu nad hlavou, ale koukám na to víc:
Zobrazit mediální položku '>
https://developer.apple.com/documen...selection_and_fallback_for_graphics_rendering

Sobí_hry

Původní plakát
29. listopadu 2018
Pueblo, CO
  • 23. dubna 2019
Dnes jsem měl trochu volného času a dostala se ke mně zachráněná PC karta NVIDIA - byla to 9400 GT a po jejím vysazení na místo flashované GTX 770 a nabootování do Mojave:

Zobrazit mediální položku '>

Displej byl pouze přes AMD, ale je třeba si položit jednu otázku – proč pouze Apple/EFI flashd chipset spouští nezobrazování AMD, když všechna nastavení fungují plynule v High Sierra (včetně 9400 GT!)? Chápu, proč není v Mojave rozpoznána starší čipová sada, ale to je zvláštní - podle jakéhokoli úhlu náběhu. Poslední úprava: 24. března 2019
reakce:MIKX B

bsbeamer

19. září 2012
  • 24. února 2019
V HS jsi měl nainstalované ovladače NVIDIA Web Drivers, nebo to byla čistá instalace OS?

Možná budete chtít porovnat hardwarová rozšíření v Mojave a HS (čistá instalace), abyste viděli, co bylo odstraněno a zda nějaké produkty NVIDIA jsou/byly uvedeny v HS, které nejsou v Mojave. Pokud jste měli nainstalované webové ovladače, jednoduše odstraňte ty, které mají na konci web.

Zkoušel jsem odeslat vybrané ovladače do Mojave a přepsat pro výchozí číslo verze ovladače pro macOS bez úspěchu. Také se pokusil znovu povolit ovladač Volta z vytaženého uvolnění pomocí nového ovladače/náhradní sady bez úspěchu. V hlavních souborech NVIDIA je něco, co povoluje/odmítá. Muselo by to strávit obrovské množství času kopáním a prostě to nestojí za to. Instalační cesta hackintosh by pro to byla ve skutečnosti mnohem jednodušší.

FWIW, karty s 9400M byly v podstatě na černé listině od Mojave. Nejste si jisti, zda byly také blokovány z HS, ale jsem si jistý, že kód byl vyčištěn během požadavku na kov.
reakce:Sobí_hry

Sobí_hry

Původní plakát
29. listopadu 2018
Pueblo, CO
  • 24. února 2019
Čistá instalace s obnovením z Time Machine během počátečního nastavení mého nedávného sestavení HS, které jsem dal dohromady; a 10.13.6 (17G4015) funguje krásně s nebo bez 387.10.10.15.15.108 připojených webových ovladačů; s 9400 GT nebo GTX 770 jednotlivě, současně a vedle RX 580.

Windows 10 měl konflikt ovladačů se všemi třemi používanými GPU, žádné problémy s 9400 GT nebo GTX 770 (není to můj konečný cíl, ale testováno pro náležitou péči při zkoumání architektur GPU s jedním pruhem).

Pokud jde o 9400 GT (Tesla), nenašel jsem žádný důvod, který by naznačoval, že by architektura Tesla byla podporována v Mojave (ale zkoumám použití), abych mohl případně použít Apple GT 120 (Tesla)/Quadro 4000 pro Mac ( Fermi) ke spuštění mých sekundárů, které jsem nedávno sebral, když jsem RX 580 věnoval Cinema Display. Chápu, že ani jeden (Tesla) není schválen pro kov, ale jak 9400 GT, tak GTX 770 zobrazují kov docela dobře, což bylo vykresleno na RX 580 v High Sierra.

Po pravdě řečeno, kdybych měl neomezený rozpočet, našel bych Titan V/GV100 a označil bych ho za dobrý s ovladači HS/Volta, ale to se v příštích 5 letech pravděpodobně nestane – LOL.

EDIT: opravené číslo sestavení macOS.

Dodatečná poznámka: 9400 GT používám pouze v mezidobí ke spuštění 1 sekundárního, zatímco jsou přenášeny další kabely, pouze znatelný rozdíl v HS/Win10 není PhysX ve Windows (9400 GT nikdy nebyl schopen PhysX). Přidán obrázek všech kextů třetích stran v HS:

Zobrazit mediální položku '>

Funguje jako kouzlo. Potřebuji PC Kepler na testování Mojave, abych zjistil, zda počítá, ale nezobrazuje, protože ovladače jsou zjevně přítomny. Poslední úprava: 25. března 2019

Sobí_hry

Původní plakát
29. listopadu 2018
Pueblo, CO
  • 24. února 2019
startergo řekl: Podle toto vlákno tuto aktualizaci poskytuje spouštěcí obrazovku GOP pro:
Řada NVIDIA TITAN:
TITAN X (Maxwell), TITAN X (Pascal), TITAN XP

Řada GeForce 10:
GeForce GT 1030, GeForce GTX 1050, GTX 1050Ti, GTX 1060, GTX 1070, GTX 1070Ti, GTX 1080, GTX 1080Ti

GeForce řady 900:
GeForce GTX 950, GTX 950Ti, GTX 960, GTX 970, GTX 980, GTX 980Ti

Řada GeForce 700:
GeForce GTX 745, GTX 750, GTX 750 Ti

Řada Quadro:
Mohou být ovlivněny produkty Quadro Maxwell a Pascal. Pro podporu a další podrobnosti kontaktujte OEM/Channel partnera. Pokud je nutná další pomoc, navštivte //support.nvidia.com

Zajímalo by mě, zda tato aktualizace poskytne spouštěcí obrazovku alespoň se zavaděčem, jako je refind?

To by mohlo být dobré a otevřelo by to možnosti pro výpočetní kartu Windows. Poslední úprava: 24. března 2019

Sobí_hry

Původní plakát
29. listopadu 2018
Pueblo, CO
  • 26. února 2019
Kompatibilita grafických karet pro Final Cut Pro X, Motion 5 a Compressor 4
Zjistěte, které vestavěné a aftermarket grafické karty fungují s Final Cut Pro X, Motion 5 a Compressor 4.



Požadavky na grafickou kartu
Final Cut Pro X, Motion 5 a Compressor 4 vyžadují grafickou kartu podporující OpenCL nebo Intel HD Graphics 3000 nebo novější a 256 MB paměti VRAM. Pokud upravujete 4K video, používáte 3D tituly nebo upravujete 360º video, Doporučuje se 1 GB paměti VRAM .
Zobrazit mediální položku '>

'Podporované vestavěné grafické karty
Následující grafické karty se dodávají s počítači Mac a podporují OpenCL v macOS Sierra, macOS High Sierra a macOSMojave.

  • GeForce 320M
  • GeForce 9400M
  • GeForce 8600M GT 128 MB*
  • GeForce 8600M GT 256 MB
  • GeForce 8600M GT 512 MB
  • GeForce 8800 GS
  • GeForce 8800 GT
  • GeForce 9600M GT
  • GeForce GT 120
  • GeForce GT 130
  • GeForce GT 330M
  • GeForce GT 640M
  • GeForce GT 650M
  • GeForce GT 750M
  • GeForce GT 755M
  • GeForce GTX 660M
  • GeForce GTX 675M
  • GeForce GTX 680MX
  • GeForce GTX 775M
  • GeForce GTX 780M
  • Quadro FX 5600'
https://support.apple.com/en-us/HT202239#nvidia

Zobrazit mediální položku '>

Čekám, až bude tento seznam dokončen (a možná přidán do...), protože byl 'Datum zveřejnění: 15. listopadu 2018'.

Nebo by to možná měli alespoň vyjádřit přesněji – ale já bych bral vyplněnou +1/2 kterýkoli den v týdnu. Poslední úprava: 26. března 2019 B

bsbeamer

19. září 2012
  • 26. února 2019
Reindeer_Games řekl: Čekám, až bude tento seznam dokončen (a možná přidán do...), protože byl 'Datum zveřejnění: 15. listopadu 2018'.

Nejste si jisti, jakou výhodu to poskytuje nebo co očekáváte, že bude zkompilováno. V tomto seznamu není žádný GPU novější než model vydaný v roce 2010.

Seznam FCPX pro aftermarket MŮŽE být užitečnější. Několik z těchto GPU nefunguje s Mojave:

Podporované grafické karty pro trh s náhradními díly
Následující grafické karty pro trh s náhradními díly podporují OpenCL v OS X Yosemite:
  • AMD Radeon HD 7950 Mac Edition
  • NVIDIA GeForce GTX 285 Mac Edition
  • NVIDIA GeForce GTX 680 Mac Edition
  • NVIDIA Quadro 4000 pro Mac
  • NVIDIA Quadro FX 4800 pro Mac
  • NVIDIA Quadro K5000 pro Mac

Sobí_hry

Původní plakát
29. listopadu 2018
Pueblo, CO
  • 26. února 2019
Poukazuji na to, že mají konflikt mezi marketingem a realitou, který by měl být opraven, a opravdu jsem doufal, že vydání 10.14.4 přidá podporu pro GPU, které Apple prodal a nadále inzeruje na své vlastní webové stránce, která pracuje s FCPX v roce Mojave, když můj čipset Tesla není v 10.14 vůbec rozpoznán (kvůli tomu, že nejsou přítomny žádné ovladače, a proto je divné, že webové stránky společnosti Apple říkají, že jsou podporovány).

Kov není to, co pohání Final Cut Pro X-můj příspěvek poukazuje na to, že je to OpenCL. Poslední úprava: 26. března 2019 B

bsbeamer

19. září 2012
  • 26. února 2019
FCPX (stále) má několik problémů. Believe Optical Flow je stále jediná podporovaná funkce/plugin Metal2. Apple také ve skutečnosti neaktualizoval své poznámky k podpoře/vydání pro FCPX nebo systémové požadavky ( https://www.apple.com/final-cut-pro/specs/ ), nicméně RX 580 tam jasně zmiňují.

Osobně si myslím, že Adobe Premiere Pro nebo Blackmagic Davinci Resolve fungují mnohem lépe, pokud jde o využití výhod GPU. Dokonce i Avid Media Composer se občas zdá být lepší než FCPX.

tsialex

13. června 2016
  • 26. února 2019
Reindeer_Games řekl: Upozorňuji, že mají konflikt mezi marketingem a realitou, který by měl být opraven, a opravdu jsem doufal, že vydání 10.14.4 přidá podporu pro GPU, které Apple prodal a nadále bude inzerovat na svých vlastních webových stránkách. s FCPX v Mojave, kdy můj čipset Tesla určitě není v 10.14 vůbec rozpoznán (kvůli tomu, že nejsou přítomny žádné ovladače, a proto je divné, že webová stránka Apple uvádí, že jsou podporovány).

Kov není to, co pohání Final Cut Pro X-můj příspěvek poukazuje na to, že je to OpenCL.
I když FCP-X s 10.13.6 podporuje spoustu GPU, ve chvíli, kdy upgradujete na Mojave, je základní seznam podporovaných GPU Mojave. Myslet si, že Apple od toho ustoupí, je prostě nerozumné.
reakce:bsbeamer

Sobí_hry

Původní plakát
29. listopadu 2018
Pueblo, CO
  • 26. února 2019
tsialex řekl: I když FCP-X s 10.13.6 podporuje spoustu GPU, ve chvíli, kdy upgradujete na Mojave, je základní seznam podporovaných GPU Mojave. Myslet si, že Apple od toho ustoupí, je prostě nerozumné.

Jen cituji jejich web-do jisté míry souhlasím, zejména asi 10.13.6; funguje bezchybně.

Ale to nic nemění na skutečnosti, že nejprestižnější aplikace od Applu jsou založeny na OpenCL a nikdy jsem neřekl, že jděte zpět, protože všechny tyto karty jsou schopné OpenCL computing booster cards a dalších sekundárních výstupů; hlavně u Tesly.

bsbeamer řekl: FCPX (stále) má několik problémů. Believe Optical Flow je stále jediná podporovaná funkce/plugin Metal2. Apple také ve skutečnosti neaktualizoval své poznámky k podpoře/vydání pro FCPX nebo systémové požadavky ( https://www.apple.com/final-cut-pro/specs/ ), nicméně RX 580 tam jasně zmiňují.

Osobně si myslím, že Adobe Premiere Pro nebo Blackmagic Davinci Resolve fungují mnohem lépe, pokud jde o využití výhod GPU. Dokonce i Avid Media Composer se občas zdá být lepší než FCPX.

Ve skutečnosti optický tok fungoval skvěle nejméně 3 roky, když jsem ho začal používat. Mám pár přátel, kteří dávají přednost DaVinci nebo Fázi jedna, ale neplavu tak hluboko v těchto vodách; Vypomáhám, jak mohu, a oni se zabývají středními formáty. Měl jsem Adobe pár let, ale bylo to víc, než jsem skutečně potřeboval.

Ano, RX 580 je uveden v seznamu – funguje skvěle a s úpravami zvládá většinu věcí, které potřebuji. Výkonné karty s jedním pruhem však nejsou levné a ve stroji je k dispozici pouze tolik pruhů – a výpočetní karty nemusí být výkonné, aby byly přínosné. Poslední úprava: 26. března 2019

tsialex

13. června 2016
  • 26. února 2019
Reindeer_Games řekl: Jen cituji jejich webovou stránku – do určité míry souhlasím, zejména s 10.13.6; funguje bezchybně.

Ale to nic nemění na skutečnosti, že nejprestižnější aplikace od Applu jsou založeny na OpenCL a nikdy jsem neřekl, že jděte zpět, protože všechny tyto karty jsou schopné OpenCL computing booster cards a dalších sekundárních výstupů; hlavně u Tesly.

Materiál podpory FCP-X odráží, že aplikace běží s verzemi macOS po Sierra. Jste omezeni podporou GPU pro každé z těchto vydání macOS – ne naopak, jak naznačujete.
reakce:bsbeamer

Sobí_hry

Původní plakát
29. listopadu 2018
Pueblo, CO
  • 26. února 2019
Nejsem ten, kdo napsal prohlášení, které říká, že všechny tyto čipové sady GPU jsou podporovány FCPX ve všech těch OS-Apples Marketing Department bylo autorem; Jen zkopíruji a vložím.

Jsem si dobře vědom toho, co oni znamenat - ale je těžké věřit, když ani jejich marketingový materiál správně neodráží provozní realitu.

tsialex

13. června 2016
  • 26. února 2019
Reindeer_Games řekl: Nejsem ten, kdo napsal prohlášení, které říká, že všechny tyto čipové sady GPU jsou podporovány FCPX ve všech těch OS-Apples Marketing Department bylo autorem; Jen zkopíruji a vložím.

Jsem si dobře vědom toho, co oni znamenat - ale je těžké věřit, když ani jejich marketingový materiál správně neodráží provozní realitu.
Proč se snažíte, aby toto prohlášení bylo platné, když už víte, že seznam podpory GPU Mojave trumfne seznam podpory FCP?

Dovolte mi, abych vás citoval přesně:

„Opravdu jsem doufal, že vydání 10.14.4 přidá podporu pro GPU, které Apple prodal a nadále bude inzerovat na své vlastní webové stránce práci s FCPX v roce Mojave , když můj čipset Tesla určitě není v 10.14 vůbec rozpoznán ( z důvodu nepřítomnosti řidičů a to je důvod, proč je zvláštní, že webová stránka společnosti Apple uvádí, že jsou podporovány).'

Je rozumné si myslet, že by Apple měl upravit stránku podpory FCP, aby to bylo jasnější, ale je nerozumné si myslet, že Apple změní seznam podpory GPU Mojave, aby byl seznam podpory FCP GPU platný i pro Mojave. Poslední úprava: 26. března 2019
reakce:bsbeamer B

bsbeamer

19. září 2012
  • 26. února 2019
Apple pravidelně neaktualizuje své FCPX ani marketingové materiály pro profesionální software. Řekl bych, že je to jeden z několika důvodů, proč mnoho profesionálů již tento software nepoužívá. Jsou hrozné s poznámkami k vydání přes palubu.

NAB 2019 je za pár týdnů. Pokud hledáte další implementace Metal2, počkejte do té doby. Na verzi 10.5 nebo 11 by se mělo pracovat na přechodu na macOS 10.15, který pravděpodobně opustí OpenCL, pokud by naznačovaly odpisy Mojave. Také opouštějí všechny 32bitové kodeky a všechny pracovní postupy založené na QT7. FCPX bude muset být (přepsán), aby to v určité části podporoval.

Mojave byl přinejlepším skalnatým přechodem, dále komplikovaným pokračující podporou MacPro5,1. Držte se toho, co funguje, nebo se držte High Sierra nebo předchozí.
reakce:Sobí_hry

Sobí_hry

Původní plakát
29. listopadu 2018
Pueblo, CO
  • 26. února 2019
tsialex řekl: a to je důvod, proč je zvláštní, že webová stránka společnosti Apple říká, že jsou podporovány)

Protože podle Apple-ty řidič by měl být přítomen, ale ne; Předpokládám, že proto se nezobrazuje. Chyba na mé straně v přehnaném prohlášení.

Reindeer_Games řekl: Nebo by to možná měli alespoň formulovat přesněji – ale já bych bral vyplněné +1/2 kterýkoli den v týdnu.

Velmi rozumné - a zbožné přání, že by někdo mohl slyšet, jak jsou uživatelé zoufalí, aby si nechali bootscreen.
  • 1
  • 2
  • 3
další

Jdi na stránku

Jítdalší Poslední