Fóra

MP 6,1 Upgradujte Mac Pro koncem roku 2013 na jeho maximální potenciál

J

Johnnieglance

Původní plakát
15. září 2020
  • 15. září 2020
Ahoj kluci,

Jsem video editor a vlastním Mac Pro 3 GHz 10jádrový Intel Xeon E5 (konec roku 2013) od jeho vydání. Díval jsem se na nové modely a jsou šíleně drahé, takže jsem zvažoval, jak daleko bych mohl dotáhnout svůj starý mac pro.

Mám 2 16gb sticky ram (32 GB 1866 MHz DDR3) a moje grafická karta je AMD FirePro D700 6 GB.

Již dříve jsem měnil beran na strojích (což vím, že je to snadné), ale nikdy jsem se nepouštěl do hlubšího fungování, ale důvěřuji si, že budu kompetentně postupovat podle pokynů.

756 bylo mé jednojádrové skóre a 6007 vícejádrové skóre.

Velmi bych ocenil každého, kdo by mi mohl doporučit, co bych mohl udělat pro většinu 'beast mode' tohoto mac a dát mu nový život.

Díky předem

John

ReanimationLP

8. ledna 2005


Na Měsíci.
  • 15. září 2020
RAM můžete maximalizovat pomocí 4x32GB DDR3 ECC RDIMM. Můžete získat čip E5-2697v2, který jej přenese na 12 jader. Můžete si také pořídit adaptér Sintech a nainstalovat větší NVMe SSD M

MikkelAD

17. února 2018
  • 15. září 2020
Johnnieglance řekl: co bych mohl udělat s tímto macem ve většině 'beast mode' a dát mu nový život.

Myslím, že tato odpověď není to, v co jste doufali, ale jde to!

CPU: Máte 10jádro, což znamená téměř špičkový výkon. 6007 ve vícejádrovém skóre se však zdá být trochu nízké. 12jádro je o něco výkonnější, ale ne o moc. Se svým strojem dostávám 7600. Nevím, jestli jsi měl při testování otevřených hodně aplikací, ale měnit CPU nedává moc smysl.

GPU: Již máte D700 a pokud používáte Final Cut Pro, měly by být stále „v pořádku“, ale jiné programy pro úpravu videa používají pouze jednu kartu, což samozřejmě snižuje výkon. Můžete upgradovat získáním eGPU a to vám jistě poskytne zvýšení výkonu v závislosti na zvoleném GPU. Pamatujte však, že to bude omezeno porty Thunderbolt 2 a bude vás to stát nějaké peníze. To se stalo řešením po několik let, kdy Mac Pro 2013 nedostal žádné upgrady od společnosti Apple. Teď je rok 2020 a podle mě už to prostě nestojí za to.

RAM: Myslím, že můžete upgradovat na 64 GB, ale pochybuji, že by to výrazně zrychlilo váš pracovní postup. S největší pravděpodobností ne.

SSD: Nevím, jaký SSD máte. Standardní modely byly pojmenovány SSUAX. Apple později ve svých produktech použil model SSUBX. Díky tomu dosáhnete rychlosti čtení/zápisu kolem 1500 MB/s. Toho lze dosáhnout také montáží jednotky NVMe s adaptérem. S největší pravděpodobností je to pro vás upgrade rychlosti a možná kapacity v závislosti na tom, co máte nyní, ale zlepšení vašeho pracovního postupu – nemyslím si to.

táááák...

Jakkoli to bolí, je Mac Pro 2013 (umělecké dílo) možná do důchodu? Upgrade různých komponent vás stojí peníze a s největší pravděpodobností se nevyplatí. Pár čísel bude vypadat lépe na papíře, ale zlepšení vašeho každodenního pracovního postupu se zdá nereálné.

O vašem dalším hardwaru/perifériích toho moc nevím, což je samozřejmě důležité, ale možná je čas najít jiné řešení? Chápu, že nechcete investovat do drahého Macu Pro 2019, ale možná by mohl být iMac?

Opět, pravděpodobně ne to, co jste chtěli slyšet, ale doufejme, že vám to pomůže najít skvělé řešení pro budoucnost. Poslední úprava: 15. září 2020
reakce:spacedcadet J

Johnnieglance

Původní plakát
15. září 2020
  • 15. září 2020
Děkuji za odpověď.
Vždy pracuji s externími ssd disky, protože se pravidelně přesouvám mezi projekty. (ale jsem si vědom toho, že raidový systém by to urychlil) Myslím, že to znamená, že nemá smysl instalovat větší ssd, protože mám na počítači volné úložiště. ? Prostě neexistuje jednoduchý přenosný rychlejší mb/s disk, který jsem viděl a který by dával smysl (momentálně používám WD můj pas SSS) s tím, že pravidelně rychle přeskakuji mezi projekty.

Sledoval jsem video na you tube, kde je tento chap demonstruje proces a zdálo se, že je svým výsledkem docela nadšený, ale myslím, že aktualizoval ze čtyřjádrového jádra a skončil pouze s vícejádrovým skóre 7444.

Mimochodem, restartoval jsem a zavřel všechny aplikace a dosáhl rychlosti 797 jednojádrových a 6244 vícejádrových.

Je zajímavé, co říkáte na Final cut vs. jiné aplikace. Používám Adobe Premier Pro a nemyslím si, že v dohledné době přejdu zpět. Věc, která mě nejvíce vadí při práci na premiéře, je, že mnoho kodeků ve 4k může být zpožděné, což může být velmi nepříjemné a značně mě zpomalit.
Ale není to ani zdaleka tak dobré pro tuto práci a stále se cítím docela rychle vedle mého notebooku, který je špičkový a zcela nový. Proto jsem si myslel, že v tom starém chlapci může být ještě život s drzým povzbuzením.

Možná máte pravdu a je čas upgradovat.. Ale je to opravdu krásný stroj, takže jsem asi doufala.

Co musí člověk utratit, aby si koupil něco tak bezpečného pro budoucnost, jako bylo v tuto chvíli?

Děkuji mnohokrát za vaši pomoc M

MikkelAD

17. února 2018
  • 15. září 2020
Johnnieglance řekl: Vždy pracuji s externími ssd disky, když se pravidelně přesouvám mezi projekty. (ale jsem si vědom toho, že by to urychlil systém raid) Myslím, že to znamená, že nemá smysl instalovat větší ssd, protože mám dostupné úložiště na stroj jako je? Prostě neexistuje jednoduchý přenosný rychlejší mb/s disk, který jsem viděl a který by dával smysl (momentálně používám WD můj pas SSS) s tím, že pravidelně rychle přeskakuji mezi projekty.

Přesně. Z hlediska úložiště a zvláště ve vaší situaci toho opravdu není moc co upgradovat. Externí kryty Thunderbolt 2 se bohužel nikdy nedostaly na trh...

Johnnieglance řekl: demonstruje proces a zdálo se, že je svým výsledkem docela nadšený, ale myslím, že aktualizoval ze čtyřjádrového jádra a skončil pouze s vícejádrovým skóre 7444.

Stejně jako video ukazuje upgradování CPU není nebezpečný a opravdu náročný proces. Dá se to udělat docela snadno, ale prostě si nemyslím, že se vám to vyplatí. Trochu vyšší vícejádrové skóre podle mých znalostí vašemu střihu videa nepomůže.

Johnnieglance řekl: Je zajímavé, co říkáte o Final cut vs. jiných aplikacích. Používám Adobe Premier Pro a nemyslím si, že v dohledné době přejdu zpět. Věc, která mě nejvíce vadí při práci na premiéře, je, že mnoho kodeků ve 4k může být zpožděné, což může být velmi nepříjemné a značně mě zpomalit.
Ale není to ani zdaleka tak dobré pro tuto práci a stále se cítím docela rychle vedle mého notebooku, který je špičkový a zcela nový. Proto jsem si myslel, že v tom starém chlapci může být ještě život s drzým povzbuzením.

Sám nejsem videoeditor, ale myslím, že to je základ. Vaše D700 by byly „v pořádku“ ve Final Cut Pro, ale když programy nemohou využívat výhody dvou GPU (kterých je mnoho), ukáže se stáří stroje.

Johnnieglance řekl: Možná máte pravdu a je čas upgradovat... Ale je to opravdu krásný stroj, takže jsem si myslel, že je to naděje.

Stroj je krásná konstrukce, ale nikdy se nestal velkým úspěchem. S těmito specifikacemi jej můžete s největší pravděpodobností prodat za docela dobrou cenu, pokud je také v dobrém stavu. Jinak si to ponechte jako kus historie Applu reakce:Flint Ironstag

tpivette89

na
1. ledna 2018
Middletown, DE
  • 15. září 2020
MikkelAD řekl: CPU: Máte 10jádro, což znamená téměř špičkový výkon. 6007 ve vícejádrovém skóre se však zdá být trochu nízké. 12jádro je o něco výkonnější, ale ne o moc. Se svým strojem dostávám 7600. Nevím, jestli jsi měl při testování otevřených hodně aplikací, ale měnit CPU nedává moc smysl.

OP má nainstalované pouze 2 paměti RAM... pokud by přidal další 2 klíče po 16 GB (celkem 64 GB), jeho skóre by se zlepšilo. Když CPU požaduje nejlepší výkon ve 4kanálovém režimu, běží pouze 2 páčky.

Změna softwaru pro ovládání ventilátoru a uzavření všech ostatních spuštěných aplikací kromě Geekbench by také zlepšilo skóre.

Procesor 2690 využívající všechny 4 paměti RAM by měl dosahovat vícejádrového rozsahu 6800 - 7000.

Také, pokud někdo chtěl zlepšit výkon GPU, vždy můžete přidat eGPU přes TB2. Existují dobrá řešení, jak to udělat, a osobně jsem to úspěšně udělal na svém starém 6,1 pomocí Vega 64 a Razer Core X box. Výkon se oproti standardním kartám řady D výrazně zlepšil. M

MikkelAD

17. února 2018
  • 15. září 2020
tpivette89 řekl: OP má nainstalované pouze 2 paměti RAM... pokud by přidal další 2 klíče po 16 GB (celkem 64 GB), jeho skóre by se zlepšilo. Když CPU požaduje nejlepší výkon ve 4kanálovém režimu, běží pouze 2 páčky.

Změna softwaru pro ovládání ventilátoru a uzavření všech ostatních spuštěných aplikací kromě Geekbench by také zlepšilo skóre.

Procesor 2690 využívající všechny 4 paměti RAM by měl dosahovat vícejádrového rozsahu 6800 - 7000.

Také, pokud někdo chtěl zlepšit výkon GPU, vždy můžete přidat eGPU přes TB2. Existují dobrá řešení, jak to udělat, a osobně jsem to úspěšně udělal na svém starém 6,1 pomocí Vega 64 a Razer Core X box. Výkon se oproti standardním kartám řady D výrazně zlepšil.

To je velká pravda. Jak jsem řekl, umí trochu optimalizovat jak z hlediska CPU, RAM, tak SSD. Dokáže dokonce výrazně zvýšit výkon GPU tím, že utratí pořádný kus peněz za nastavení eGPU, jako jste vy.

Podle mého názoru to vše vede ke stejnému výsledku = Upgrady, které mu s největší pravděpodobností neposkytnou „aha“ zážitek z nového rychlého stroje, a proto to prostě nestojí za to. Z toho, co jsem pochopil, topic-starter používal stroj pravděpodobně posledních 7 let a dobře ho využil.
Nevidím důvod, proč pro něj nenalézt nové rychlé, ale přesto dostupné řešení, pokud to úplně nezruinuje jeho stávající nastavení výměnou stroje... J

Johnnieglance

Původní plakát
15. září 2020
  • 18. září 2020
Díky moc za všechny vaše příspěvky. Zatím nejsem rozhodnutý, co dělat. Mohu přidat extra ram, protože je to jednoduché a jsou chvíle, kdy spouštím více programů současně, takže to může za určitých okolností pomoci. Nemyslím si, že mám dost odvahy, abych přešel na nový mac pro se všemi těmi křemíkovými řečmi. M

MikkelAD

17. února 2018
  • 18. září 2020
Johnnieglance řekl: Díky moc za všechny vaše příspěvky. Zatím nejsem rozhodnutý, co dělat. Mohu přidat extra ram, protože je to jednoduché a jsou chvíle, kdy spouštím více programů současně, takže to může za určitých okolností pomoci. Nemyslím si, že mám dost odvahy, abych přešel na nový mac pro se všemi těmi křemíkovými řečmi.

Je samozřejmě stále těžké vás vést, když nám neposkytnete více informací o svém aktuálním nastavení reakce:complaxneoda a Flint Ironstag

Flint Ironstag

1. prosince 2013
Houston, TX, USA
  • 6. května 2021
th0masp řekl: Od společnosti Apple právě teď není nic bezpečného do budoucna. Přeci jen oznámili posun nástupiště. Ne dříve, než podvod... prodej nejdražšího Macu Pro všech dob.
Zdá se, že si pamatuji, jak Schiller řekl: „To je ono. toto je tvarový faktor pro příštích 10 let - něco blízkého - o 6,1! Není pochyb o tom, že seznam pokračuje. R

ŽelezniceXX

19. července 2016
  • 7. května 2021
Flint Ironstag řekl: Zdá se, že si pamatuji, jak Schiller řekl: „To je ono. toto je tvarový faktor pro příštích 10 let - něco blízkého - o 6,1! Není pochyb o tom, že seznam pokračuje.
...a také spoustu standardního cirkusového představení (Schiller). V reakci na komentář tohoto muže o úžasný dostupnost Macu Pro z roku 2013, Schiller pochoduje po pódiu, velká obrazovka na pozadí ukazuje rotující 6.1 („ooh, aaah, ohhh, krásné, úžasné...“) jeden podnikový uživatel (zaměstnanci IT) uvedl: „Jo, a neukázal tu úžasně navrženou 'dostupnost' s žádným z připojených kabelů nebo napájecích kabelů!“

Když to poprvé dorazilo do obchodů, zástupce Apple Store nás na to upozornil (ukázal na to z druhé strany místnosti; zdálo se, že je zdrženlivý, když se k této věci přiblíží... teď už víme proč), řekl, že se (obchod) odvolávají na to jako 'popelnice'. S odstupem času vhodně pojmenované.

Zobrazit mediální položku ' data-single-image='1'> Poslední úprava: 7. května 2021
reakce:loby a wmosx F

FrankG72

14. května 2021
  • 14. května 2021
Johnnieglance řekl: Ahoj lidi,

Jsem video editor a vlastním Mac Pro 3 GHz 10jádrový Intel Xeon E5 (konec roku 2013) od jeho vydání. Díval jsem se na nové modely a jsou šíleně drahé, takže jsem zvažoval, jak daleko bych mohl dotáhnout svůj starý mac pro.

Mám 2 16gb sticky ram (32 GB 1866 MHz DDR3) a moje grafická karta je AMD FirePro D700 6 GB.

Již dříve jsem měnil beran na strojích (což vím, že je to snadné), ale nikdy jsem se nepouštěl do hlubšího fungování, ale důvěřuji si, že budu kompetentně postupovat podle pokynů.

756 bylo mé jednojádrové skóre a 6007 vícejádrové skóre.

Velmi bych ocenil každého, kdo by mi mohl doporučit, co bych mohl udělat pro většinu 'beast mode' tohoto mac a dát mu nový život.

Díky předem

John
Ahoj Johne.

Pozdě na večírek, ale jsem také editor videa a právě jsem provedl všechna vylepšení, která jsem mohl, najednou a myslel jsem, že se o své zkušenosti podělím. Do syntetických benchmarkových testů nevkládám mnoho zásob, takže vám poskytnu jen neoficiální důkazy z používání stroje za poslední týden.

Před upgradem byl můj 6,1 2X D700 w. 32 GB RAM a 6jádrový CPU. Vložil jsem 64 GB RAM (asi 300 $), 12jádrový CPU (asi 100 $ na Ali Express, ale kupodivu mi poslali 2 CPU a nechtějí platit za dopravu, abych mohl vrátit jeden navíc) a Aura Pro X2 NVME za asi 300 dolarů. Všimněte si, že tyto ceny jsou v novozélandských dolarech, vzhledem k tomu, že žiji na dně světa, takže očekávám, že všechny tyto věci najdete v USA mnohem levněji – pravděpodobně kromě toho CPU. Byl to výhodný obchod.

Zde dodám, že používám thunderbolt 2 RAID pole a AJA IO pro monitorování na 4K broadcast monitor, takže GPU stejně nejsou nijak zvlášť zdaněny. Thunderbolt disky byly důvodem Mamin pro upgrade na tento stroj z mého mnohem příjemnějšího běhu 5,1, protože klienti přinášeli velké objemy materiálu na polích LaCie RAID a já jsem k nim potřeboval mít přístup.

Dobře, takže moje myšlenky na 6,1 s těmito upgrady;

Není to zatraceně lepší, ale je to lepší.

Premiéra (což je podle mého názoru dost špatný kus editačního softwaru) běží mnohem lépe. Právě stříhám film, když jsem natáčel Arri RAW a přehrávání je mnohem lepší. Používám překryvy s TCiP/název souboru/identifikátory břidlice a záběry jsou v Arri LUT trochu zapečeny, občas by to bylo těžké, kdyby byly tyto překryvné vrstvy zapnuté, ale teď to vypadá docela spokojeně. Ještě jsem to neprotáhl v Avidu, což by byl systém volby, ale pochybuji, že bych viděl hodně ve způsobu zvýšení výkonu, protože Avid je poměrně zjednodušený software a v podstatě pouze škrty.

Poloviční kodér jede super dobře. Před chvílí se zdálo, že přidali podporu pro více GPU a díky extra RAM a jádrům CPU se výstupy nyní odehrávají asi 2x rychlostí přehrávání oproti 1x, kterou průměrovali u této aktuální úpravy před upgradem. Vždy je těžké přesně říct, co to znamená, protože každý výstup je silně závislý na použitém FX, a co je nejdůležitější, na kodeku fotoaparátu, ale u tohoto konkrétního projektu to po upgradech brnká.

After Effects nyní jde také mnohem rychleji - je to z velké části kvůli zdvojnásobení kapacity RAM a After Effects je super žíznivý na paměť, ale všiml jsem si pěkného nárůstu s 12 jádry. After Effects je v procesu beta testování vícejádrového vykreslování a při použití této funkce se skutečně komplexní vykreslování animace zkrátí o více než polovinu výstupního času. 3minutový klip, jehož vykreslení trvalo 1 hodinu, byl poslední pokus dokončen za 24 minut. Zdá se, že Adobe trochu bojuje s vektorovými vrstvami přesouvanými ve 3D prostoru a dochází k problémům se zavěšováním, ale až tato funkce vyjde, očekávám, že uvidím nějaká velká zlepšení v mém pracovním postupu.

Termální jediná největší věc, kterou si všímám u všech těchto jader, je, že stroj nyní běží mnohem chladněji. Občas jsem při vykreslování nebo výstupu dostával ventilátory do otáček - nyní běží super potichu a gadget Intel Power hlásí, že se CPU sotva zahřívá. Nepochybně k tomu přispěla nová teplovodivá pasta a prach, ale to znamená, že stroj běží mnohem stabilněji.

Poté, co jsem řekl vše výše uvedené, a vzhledem k tomu, že je to už nějaký čas, co jste toto vlákno založili, očekávám, že jste v tomto již udělali nějaký pohyb. Navzdory všemu, co jsem řekl výše, musím v mnoha ohledech souhlasit se všemi ostatními a říci, že je pravděpodobně čas přemýšlet o iMacu. Osobně mám v úmyslu zůstat u svého Macu Pro, dokud nevyjdou ARM Mac pros (2022? Možná), protože se mi moc nelíbí tvarový faktor iMacu. Zajímalo by mě, zda byste si jej koupili – používal jsem je poměrně hojně a IMHO existuje dobrý a špatný – Media kodér například létá na iMacu, protože dokáže využít akceleraci díky použité čipové sadě s napsaným kódem konkrétně pro něj.. špatné by bylo, že navzdory všem zdánlivým výhodám Mac Pro stále lépe zvládá záběry při práci a také rychleji vykresluje kompy AE. Možná je to věc keše, nejsem odborník, ale 6,1 pořád cítí mnohem jistější a stabilnější při úpravách nebo animaci/kompozici, i když vykresluje pomalejší/podobné rychlosti. Ale možná jsem to jen já. Hodil jsem do svého Macu nějaké peníze, které bych možná raději hodil jinam, ale pořád mi to připadá jako dobrý stroj. Ale je to už dávno v zubech a já očekávám, že z toho budu mít opravdu jen další rok, než mě frustrace dožene ke grungičtějšímu stroji. Je to moje živobytí, takže pokud příští rok nevyjdou žádní profíci s ARM, pravděpodobně se podívám na 16jádrový Mac Pro a koupím si RAM s náhradními díly.

Jako poslední poznámku, upgrade popelnice byl opravdu snadný. Dokonce i CPU. Sledoval jsem několik videí na YouTube, včetně toho, které jste zveřejnili, a je to mnohem méně bolestivé, než jsem očekával.
reakce:Pane Andrewe, loby a th0masp F

FrankG72

14. května 2021
  • 14. května 2021
FrankG72 řekl: After Effects nyní jde také mnohem rychleji - je to z velké části kvůli zdvojnásobení kapacity RAM a After Effects je super žíznivý na paměť, ale všiml jsem si pěkného nárůstu s 12 jádry. After Effects je v procesu beta testování vícejádrového vykreslování a při použití této funkce se skutečně komplexní vykreslování animace zkrátí o více než polovinu výstupního času. 3minutový klip, jehož vykreslení trvalo 1 hodinu, byl poslední pokus dokončen za 24 minut. Zdá se, že Adobe trochu bojuje s vektorovými vrstvami přesouvanými ve 3D prostoru a dochází k problémům se zavěšováním, ale až tato funkce vyjde, očekávám, že uvidím nějaká velká zlepšení v mém pracovním postupu.
Jako post-script k výše uvedenému jsem si myslel, že provedu rychlý test, abych zjistil, o kolik lepší After Effects běží, a tak jsem spustil projekt od prosince až po nejnovější verzi beta AE. Co bylo (na posledním výstupu) 1h 6min render dokončen za 36 min 52 sec. Takže je to mnohem rychlejší. After Effects (a zejména toto sestavení) vůbec nenapíná GPU, takže je to celé CPU. Adobe říká, že potřebujete asi 2 GB RAM na vlákno a RAM byla maximálně využita na 83 % (ve výchozím nastavení je minimum, které můžete ponechat pro systém a další aplikace, 6 GB, takže tam šlo zbylých 17 %). . V nejsložitější části kompu, kde se pohybuje 1000 2D ilustračních souborů, byl CPU pěkně natažený a teploměr se dostal až na asi 80 stupňů Celsia.

To vše je však trochu gumové; velká část tohoto vylepšení je způsobena tím, že beta verze AE vykresluje více snímků současně (zdá se, že maximální počet snímků je 6 bez ohledu na CPU), ale bez navýšení paměti RAM neexistuje způsob, jak by stroj byl schopen dosáhnout této úrovně využití. Software Adobe je neohrabaný a chybný a výsledky pro tento typ testu jsou opravdu proměnlivé – při pohledu na svou frontu vykreslování také vidím, že se stejná kompilace vykresluje za 1h 30+, až 1h 50+, ale nejsem si jistý, jaké změny jsem měl vytvořené od těchto renderů (velké zmenšení velikosti projektu vyhozením nepoužívaných prvků a zefektivněním).

Myslím, že moje poslední myšlenka pro vás, pokud stále máte ten stroj narážející dokola, je, že RAM pravděpodobně udělá pro video ve vícevláknovém prostředí větší/dost značný rozdíl než další 4 vlákna CPU, ale CPU lze mít také super levné (s velký nárůst velikosti mezipaměti). Po vyčerpání doporučených 2 Gb/vlákno od Adobe by vašich 10 jader mohlo snadno využívat 40 Gg + 6 Gb pro systém, takže dalších 32 Gb RAM by pro vás mohlo znamenat trochu rozdíl.
Oh, a chtěl jsem říci, že upgrade NVME také stál za to, zdá se, že aplikace se otevírají mnohem rychleji a systém je citlivější - ačkoli (varování), jak zdůraznili ostatní, nebude jako nový, moderní stroj, prostě nejlepší možná verze toho, co je teď docela starý kus techniky. Když jsem to řekl, utratil jsem asi 700 NZ za docela ránu a také jsem mohl prodat svou starou RAM a CPU, což by mi mělo přinést pár stovek $ zpět - takže to všechno stojí IMHO za to.

Přílohy

  • Zobrazit mediální položku ' href='tmp/attachments/screen-shot-2021-05-15-at-13-02-41-png.1774858/' > Snímek obrazovky 2021-05-15 at 13.02.41.png'file-meta'> 13 KB · Zobrazení: 46
  • Zobrazit mediální položku ' href='tmp/attachments/screen-shot-2021-05-15-at-12-42-45-png.1774859/' > Snímek obrazovky 2021-05-15 v 12.42.45.png'file-meta'> 83,4 KB · Zobrazení: 50
  • Zobrazit mediální položku ' href='tmp/attachments/screen-shot-2021-05-15-at-12-45-01-png.1774860/' > Snímek obrazovky 2021-05-15 at 12.45.01.png'file-meta'> 83,7 KB · Zobrazení: 52
Poslední úprava: 14. května 2021

Robb365

15. května 2021
  • 15. května 2021
Momentálně mám 4jádrový 3,7 GHz model a používám veškerý software Adobe po efektech, premiéře, photoshopu a ilustrátoru. Většinu své náročné práce s videem a vykreslování 3D pracovního prostoru ve Photoshopu jsem musel migrovat na MacBook Pro 2017 (myslím, že běží na procesoru i5 nebo i7) Upgradoval jsem RAM na Macu Pro na 64 Gb a neviděl jsem žádný rozdíl. .

Na základě mého výzkumu úplně nerozumím tomu, jak bude upgrade na 12jádrový CPU užitečný. Chápu to tak, že rychlost jednoho jádra ve srovnání s mým současným 4jádrovým procesorem by byla pomalejší. Vzhledem k tomu, že Adobe přestalo podporovat multithreading, v podstatě bych instaloval nový procesor, který by zpomalil můj stroj. Pokud mi něco chybí, dejte mi prosím vědět, protože opravdu nechci přestat používat tento stroj, ale nemohu čekat 17 hodin, než vykreslím něco, co můj notebook dokáže za 1 hodinu. F

FrankG72

14. května 2021
  • 15. května 2021
Robb365 řekl: Momentálně mám 4jádrový 3,7 GHz model a používám veškerý software Adobe po efektech, premiéře, photoshopu a ilustrátoru. Většinu své náročné práce s videem a vykreslování 3D pracovního prostoru ve Photoshopu jsem musel migrovat na MacBook Pro 2017 (myslím, že běží na procesoru i5 nebo i7) Upgradoval jsem RAM na Macu Pro na 64 Gb a neviděl jsem žádný rozdíl. .

Na základě mého výzkumu úplně nerozumím tomu, jak bude upgrade na 12jádrový CPU užitečný. Chápu to tak, že rychlost jednoho jádra ve srovnání s mým současným 4jádrovým procesorem by byla pomalejší. Vzhledem k tomu, že Adobe přestalo podporovat multithreading, v podstatě bych instaloval nový procesor, který by zpomalil můj stroj. Pokud mi něco chybí, dejte mi prosím vědět, protože opravdu nechci přestat používat tento stroj, ale nemohu čekat 17 hodin, než vykreslím něco, co můj notebook dokáže za 1 hodinu.
Nemyslím si, že Adobe přestalo podporovat multi-threading. Zkuste spustit aplikace s otevřeným monitorem aktivity a zkontrolujte aktivitu na každém z vašich jader/vlákna. Pokud se podíváte na přílohy k mému příspěvku výše s renderem After Effects, všechna vlákna běží a točí se docela intenzivně (a v beta verzi After Effects mám poloviční doby vykreslování, které jsou poloviční ve starších verzích/před upgradem).

Nejsem odborník, ale nevím, jestli je takt nutně spolehlivým ukazatelem výkonu. Upgradoval jsem ze 6 na 12 a výkon se značně zvýšil, přestože takt je o něco pomalejší. Podle všeho není 4jádrový procesor skvělý procesor, takže bych očekával, že posílení na 12 by znamenalo docela velký rozdíl a CPU z druhé ruky lze mít opravdu levné. V tuto chvíli stojí za to se zeptat, zda je váš výkon opravdu špatný, zda jste vyzkoušeli všechny ostatní obvyklé věci, jako je přeinstalace OS atd.? Nevyžádané soubory v hodnotě let mohou skutečně zpomalit stroj. Myslel bych si, že váš Mac Pro bude schopen porazit notebook z roku 2017. Poslední úprava: 15. května 2021

Robb365

15. května 2021
  • 15. května 2021
FrankG72 řekl: Nemyslím si, že Adobe přestalo podporovat multi-threading. Zkuste spustit aplikace s otevřeným monitorem aktivity a zkontrolujte aktivitu na každém z vašich jader/vlákna. Pokud se podíváte na přílohy k mému příspěvku výše s renderem After Effects, všechna vlákna běží a točí se docela intenzivně (a v beta verzi After Effects mám poloviční doby vykreslování, které jsou poloviční ve starších verzích/před upgradem).

Nejsem odborník, ale nevím, jestli je takt nutně spolehlivým ukazatelem výkonu. Upgradoval jsem ze 6 na 12 a výkon se značně zvýšil, přestože takt je o něco pomalejší. Podle všeho není 4jádrový procesor skvělý procesor, takže bych očekával, že posílení na 12 by znamenalo docela velký rozdíl a CPU z druhé ruky lze mít opravdu levné. V tuto chvíli stojí za to se zeptat, zda je váš výkon opravdu špatný, zda jste vyzkoušeli všechny ostatní obvyklé věci, jako je přeinstalace OS atd.? Nevyžádané soubory v hodnotě let mohou skutečně zpomalit stroj. Myslel bych si, že váš Mac Pro bude schopen porazit notebook z roku 2017.
Toto jsem četl: https://community.adobe.com/t5/afte...stills-so-slow-in-the-new-mac-pro/m-p/6170783 .

Abychom to shrnuli, nastavení, která umožňovala vykreslování více snímků, byla ukončena. Jak je ukázáno přímo níže, můžete vidět, kde to umožnilo simultánně vykreslovat více snímků. Na obrázku přímo pod prvním z nich moje nastavení tuto funkci neposkytuje. Zobrazit mediální položku ' data-single-image='1'> Zobrazit mediální položku ' data-single-image='1'>

DFP1989

5. června 2020
Melbourne, Austrálie
  • 15. května 2021
Robb365 řekl: protože opravdu nechci přestat používat tento stroj, ale nemůžu čekat 17 hodin, než vykreslí něco, co můj notebook dokáže za 1 hodinu.
To zní jako věc s hardwarově akcelerovaným kodekem. MacBook Pro bude mít Intel Quick Sync urychlující exporty. Xeony nemají QS.
reakce:FrankG72 F

FrankG72

14. května 2021
  • 15. května 2021
Quicksync však funguje pouze pro H.264 v kodéru Premiere/Media. Pokud je problém v pomalém zpracování filtru ve Photoshopu (?), je to něco jiného.

GPU akcelerované vykreslování a hardwarové kódování

Naučte se používat GPU Accelerated Renderer, Hardwarový kodér a Hardwarový dekodér k dosažení lepšího výkonu při přehrávání a vykreslování v aplikacích Adobe Premiere Pro a Adobe Media Encoder. helpx.adobe.com