Jiný

Apple Watch Sport – Kožní vyrážka v místě kontaktu ocelového kolíku se zápěstím

Starfox

Původní plakát
7. dubna 2011
  • 29. dubna 2015
Dostal jsem Apple Watch Sport 24. dne a v posledních několika dnech jsem si všiml vyrážky na mém zápěstí přímo v místě, kde se čep z nerezové oceli dotýká pokožky, když je řemínek uzavřen. Zažil někdo něco podobného? Mohu být alergický na nerezovou ocel? Existuje vůbec něco takového? S

stephen1108

30. září 2007


  • 29. dubna 2015
Vlhkost a teplo, které se mohou hromadit mezi páskem a vaší pokožkou, jsou dokonalou živnou půdou pro plíseň tbh.

Neříkám, že se vám to stalo, ale je to velmi možné! reakce:mrxak S

Surfař13134

na
12. června 2010
Florida
  • 29. dubna 2015
Pokud musíte, můžete zkusit natřít kovové kolíky průhledným akrylovým lakem na nehty. To by mělo poskytnout bariéru mezi kovem a kůží. Ale nejdřív bych to přiblížil Apple, jsem si jistý, že by o tom rádi slyšeli. Zejména s fiaskem Fitbit dříve, kdy lidé byli alergičtí na jejich pásky.

caligurl

8. června 2009
sociální
  • 29. dubna 2015
nečetl jsem, že používají nikl? možná alergie na nikl?
reakce:mrxak

sjinsjca

30. října 2008
  • 29. dubna 2015
Jo, alergie na nikl by byla moje první podezření.

Informujte Apple. Potřebují to vědět.
reakce:mrxak

nevkusný 16

8. prosince 2008
  • 29. dubna 2015
Pochybuji, že použili nikl. Fitbit měl plné utrpení ohledně alergie a měl masivní stažení. Nikl je známý alergen. Nechtěli by žádnou část toho, čím si Fitbit prošel. D

dyt1983

6. května 2014
USA USA USA
  • 29. dubna 2015
edit: k odstranění osobních identifikačních údajů, které nejsou relevantní pro vlákno. Poslední úprava: 2. června 2015

nevkusný 16

8. prosince 2008
  • 29. dubna 2015
dyt1983 řekl: Všechny nerezové oceli řady 300 mají nikl, stejně jako mnoho dalších... dokonce i Rolex 904L. Mít hodinky bez niklu je vzácné (a různé hodinky z masivního zlata považuji za poměrně vzácné). A není neobvyklé, že lidé jsou na nikl alergičtí. Plastové štíty, výše zmíněný lak na nehty a obvazy jsou běžné návrhy na fórech mimo Apple.


Za svým původním prohlášením si stojím. Apple není průměrná společnost a nejsou to obyčejné hodinky.

caligurl

8. června 2009
sociální
  • 29. dubna 2015
používají nikl:
https://support.apple.com/en-us/HT204665
reakce:mrxak

To je FXD

na
15. června 2010
východní pobřeží
  • 29. dubna 2015
frumpy16 řekl: Stojím si za svým původním prohlášením. Apple není průměrná společnost a nejsou to obyčejné hodinky.
?? Pokud něco, Apple je noob na trhu nositelných zařízení. Nejsou tedy obyčejné; jsou začátečníci. Víc věřím zavedeným hodinářským značkám. Google nerezová ocel. Nikl je běžnou součástí různých slitin. Někteří lidé jsou na to citliví. Ach jo, takový je život. Někteří lidé umírají jen proto, že jsou ve stejné místnosti jako arašídy. Život je takhle drsný.

Mac 128

16. dubna 2015
  • 29. dubna 2015
frumpy16 řekl: Stojím si za svým původním prohlášením. Apple není průměrná společnost a nejsou to obyčejné hodinky.

No to byste se mýlili:

https://manuals.info.apple.com/MANUALS/1000/MA1708/en_US/apple_watch_user_guide.pdf#page81

Citlivost kůže Někteří lidé mohou zaznamenat reakce na určité materiály používané ve špercích, hodinkách a dalších nositelných předmětech, které jsou v dlouhodobém kontaktu s jejich pokožkou. To může být způsobeno alergiemi, faktory životního prostředí, prodlouženým vystavením dráždivým látkám, jako je mýdlo, pot, nebo jinými příčinami. Pravděpodobnost podráždění z jakéhokoli nositelného zařízení může být vyšší, pokud máte alergie nebo jinou citlivost. Pokud znáte citlivou pokožku, buďte prosím při nošení Apple Watch obzvlášť opatrní. Pokud budete Apple Watch nosit příliš těsně, můžete s větší pravděpodobností pociťovat podráždění. Apple Watch pravidelně odebírejte, aby vaše pokožka mohla dýchat. Udržování Apple Watch a řemínku čisté a suché sníží možnost podráždění pokožky. Pokud zaznamenáte zarudnutí, otok, svědění nebo jakékoli jiné podráždění nebo nepříjemné pocity na kůži kolem nebo pod Apple Watch, sejměte prosím Apple Watch a poraďte se se svým lékařem, než budete pokračovat v nošení. Pokračující používání, i když symptomy odezní, může mít za následek obnovené nebo zvýšené podráždění.

Apple Watch, vesmírně šedé Apple Watch Sport, části z nerezové oceli některých řemínků Apple Watch a magnety v hodinkách a řemíncích obsahují nějaký nikl. Expozice niklu z těchto materiálů je nepravděpodobná, ale zákazníci se známou alergií na nikl by měli být při nošení opatrní, dokud nezjistí, že netrpí alergickou reakcí.

Apple Watch, řemínky Milanese Loop, Modern Buckle a Leather Loop obsahují stopová množství methakrylátů z lepidel. Metakryláty se běžně vyskytují v mnoha spotřebních výrobcích, které přicházejí do styku s kůží, včetně lepicích obvazů, ale někteří lidé na ně mohou být citliví nebo se u nich mohou časem vyvinout citlivosti. Expozice metakrylátu z Apple Watch a výše uvedených pásků je nepravděpodobná, ale zákazníci se známými alergiemi na metakrylát by měli být při nošení pásků opatrní, dokud nezjistí, že netrpí alergickou reakcí.

Materiály použité v Apple Watch a řemíncích Apple Watch splňují normy stanovené pro šperky americkou komisí pro bezpečnost spotřebního zboží, platné evropské předpisy a další mezinárodní normy.
reakce:mrxak P

pragmatický

23. května 2012
  • 29. dubna 2015
Google nerezová ocel.

Takže mi chceš říct, že google je takový expert na hodinky, že si google navrhl vlastní nerezovou ocel?

Fascinující. Proč tam nejsou hodinky google? Proč jsou všichni androidí oblečení z gumy a plastu? Nevzpomínám si, že by google byl zavedenou značkou hodinek. Vysvětlíš mi, kdy se to stalo?

DynaFXD řekl: ?? Pokud něco, Apple je noob na trhu nositelných zařízení. Nejsou tedy obyčejné; jsou začátečníci. Víc věřím zavedeným hodinářským značkám. Google nerezová ocel. Nikl je běžnou součástí různých slitin. Někteří lidé jsou na to citliví. Ach jo, takový je život. Někteří lidé umírají jen proto, že jsou ve stejné místnosti jako arašídy. Život je takhle drsný.
B

BrettDS

14. listopadu 2012
Orlando
  • 29. dubna 2015
pragmatous řekl: Google nerez.



Takže mi chceš říct, že google je takový expert na hodinky, že si google navrhl vlastní nerezovou ocel?


Google bylo v té větě sloveso. Navrhoval, abyste si na Googlu vyhledali nerezovou ocel.
reakce:mrxak a Thepixelsedge

nevkusný 16

8. prosince 2008
  • 29. dubna 2015
Mac 128 řekl: Mýlíte se:

https://manuals.info.apple.com/MANUALS/1000/MA1708/en_US/apple_watch_user_guide.pdf#page81

Vynechal jste část, která vaše tvrzení nepodporovala.

Nikl. Apple Watch, vesmírně šedé Apple Watch Sport, části z nerezové oceli některých řemínků Apple Watch a magnety v hodinkách a řemíncích obsahují nějaký nikl. Všechny však spadají pod přísná omezení niklu stanovená evropskou regulací REACh. Proto, i když expozice niklu pravděpodobně nebude problémem, měli byste si být vědomi této možnosti v případě, že jste náchylní k reakcím souvisejícím s niklem.

Moje prohlášení o tom, že Apple je jiný druh společnosti, bylo v tomto ohledu. Jasně navrhli výrobek záměrně tak, aby hladina niklu byla co nejnižší. Ostatní společnosti nemusí jít do problémů.

Můžete říci, že se mýlím, ale vše je jen interpretace. B

bulbousnub

12. září 2014
  • 29. dubna 2015
Kolík je každopádně z nerezové oceli, ne z niklu.

mf08UFm.jpg NA

akonikui

30. června 2007
  • 29. dubna 2015
frumpy16 řekl: Moje prohlášení o tom, že Apple je jiný druh společnosti, bylo v tomto ohledu. Jasně navrhli výrobek záměrně tak, aby hladina niklu byla co nejnižší. Ostatní společnosti nemusí jít do problémů.

Můžete říci, že se mýlím, ale vše je jen interpretace.

Souhlas. Mohou být „nooby“ v oboru hodinek, ale jsou to odborníci na vytváření zážitku pro koncového uživatele. Udělali by, co mohli, aby se vyhnuli fiasku s kožními alergeny. B

bulbousnub

12. září 2014
  • 29. dubna 2015
akonikui řekl: Souhlas. Mohou být „nooby“ v oboru hodinek, ale jsou to odborníci na vytváření zážitku pro koncového uživatele. Udělali by, co mohli, aby se vyhnuli fiasku s kožními alergeny.

Zejména proto, že Fitbit byl *dvakrát* ve zprávách o problémech s alergií u jejich produktů.

nevkusný 16

8. prosince 2008
  • 29. dubna 2015
bulbousnub řekl: Kolík je každopádně z nerezové oceli, ne z niklu.

obraz

VLB20pQ.jpg
reakce:mrxak M

Michael CM1

4. února 2008
  • 29. dubna 2015
frumpy16 řekl: Pochybuji, že použili nikl. Fitbit měl plné utrpení ohledně alergie a měl masivní stažení. Nikl je známý alergen. Nechtěli by žádnou část toho, čím si Fitbit prošel.

Měl jsem ten problém ve stejném bodě na Fitbit, ale ne na modelu, který byl vzat zpět. Předpokládám, že Apple by použil lepší materiály, protože jeho sportovní pásek stojí 50 dolarů a Fitbit prodává 3 za 20 dolarů. Také, jak jste zmínil, to vzpomínání nebylo úplně pohřbeným příběhem.

Zajímalo by mě, jak bude reagovat ten můj. Pokud budu mít potíže, určitě vezmu kapelu na nějakou výměnu. Jen doufám, že se to nestane. M

modernccord

na
20. dubna 2015
Seattle, WA region
  • 29. dubna 2015
bulbousnub řekl: Kolík je každopádně z nerezové oceli, ne z niklu.

obraz

Stejně bych to neslevoval. Ni je klíčový legující prvek používaný spolu s Cr při procesech kalení a korozivzdorných ocelí. Pokud máte pás s vysokou (e) koncentrací niklu na povrchu (indikující špatnou slitinu), nebyl bych překvapen, kdyby to způsobovalo vyrážku.

(Studoval jsem na vysoké škole MatSci (metalurgii) a MechE).
reakce:mrxak

kdarling

9. června 2007
První třída univerzitního kódování = před 47 lety
  • 29. dubna 2015
frumpy16 řekl: Stojím si za svým původním prohlášením. Apple není průměrná společnost a nejsou to obyčejné hodinky.

Jsou vyrobeny stejným způsobem a ze stejných materiálů jako miliony jiných hodinek:

Z kovových ingotů válcovaných do pásů, řezaných na polotovary, které jsou za studena kovány do tvaru a následně frézovány a leštěny.

Budou mít stejné problémy s alergií na nikl jako jakékoli jiné moderní hodinky z nerezové oceli. Tedy ne moc, ale někteří lidé jsou velmi citliví.

pragmatous řekl: Fascinující. Proč tam nejsou hodinky google? Proč jsou všichni androidí oblečení z gumy a plastu?

Apple Sport je dodáván s páskem ze syntetické pryže. Co je na tom špatné?

Pokud jde o plastové tělo, platí to pro LG Watch G, Sony SW3 (ačkoli má zadní část z nerezové oceli) a Samsung Gear Live.

Ostatní hodinky Android Wear jsou buď přibližně za stejnou nebo mnohem nižší cenu než hliníkové Apple Sport, ale jsou dodávány s nerezovou ocelí a kůží:

  • Moto 360 je z nerezové oceli s koženým řemínkem Horween (nebo odkazem).
  • LG Watch R a LG Urbane jsou z nerezové oceli s koženým řemínkem.
  • Asus Zen Watch jsou z nerezové oceli s koženým řemínkem.
  • Huawei Watch jsou z nerezové oceli s koženým řemínkem.

Mohou také použít jakýkoli standardní 22mm řemínek k hodinkám. NA

apple_iBoy

na
28. října 2003
Philadelphia, PA
  • 29. dubna 2015
bulbousnub řekl: Kolík je každopádně z nerezové oceli, ne z niklu.

Podívejte se na příspěvky výše. Důvod, proč nenajdete nerezovou ocel v periodické tabulce, je ten, že to není prvek. Ocel je slitina?? pevný roztok různých kovových prvků. Železo je vždy primární složkou. Nerezové oceli také podle definice vždy obsahují chrom. Ale mohou mít řadu dalších kovů obsažených ve slitině jako menšinové složky. Nerezová ocel Apple obsahuje malé množství niklu. Většina lidí nemá žádnou negativní reakci, ale někteří ano.

Měl jsem reakci na nikl v nerezovém hardwaru, který můj ortodontista používal jako dítě, ale moje současné hodinky z nerezové oceli mi nedělají žádné potíže. Doufám, že to samé platí i pro Apple Watch.
reakce:mrxak P

pragmatický

23. května 2012
  • 29. dubna 2015
Oh, takže mluvíš za toho chlapa, který to řekl? Jak víš, co tím myslel? Pokud... nejsi jeho dvojník!

BrettDS řekl: Google bylo v té větě sloveso. Navrhoval, abyste si na Googlu vyhledali nerezovou ocel.
NA

Alan Mac Farlan

16. dubna 2015
  • 29. dubna 2015
Kent01 řekl: Můžete být alergický na slitinu. sledoval bych to. Někomu se to určitě stane.



Pokud se jedná o alergickou reakci (a souhlasím, že se to pravděpodobně děje) ... pak se reakce při opakovaném kontaktu zhorší.

Stejně jako včelí bodnutí... nebo cokoli jiného.

Vaše tělo (obranná struktura) přehnaně reaguje na přírodní jevy, jako je špína ... nebo kuličkové pero ... a říká ... 'TO JE ŠPATNÉ' ... zabije mě to a budu muset kýchnout a dostat histaminy nahoru ... dělat vodu a otoky.

Jako například při včelím bodnutí... vaše tělo se dostane do anafylaktického šoku a v podstatě zemřete vyčerpáním.

Může bojovat jen tolik a tak dlouho.

Existují náramkové hodinky, které jsou CELÉ KOVOVÉ... identické se špendlíkem na iWatch, který je v kontaktu s vaší kůží... a spoustě lidí to jde.

Nemyslím si, že tam Apple garážoval, i když je to v podstatě čínská výroba.

Ale Číňané možná byli u zákazníků Applu levní a dali částice jaderného záření z oceli, kterou chtěli prodat a přesunout jako produkt a vydělat peníze.

Takhle jsou nemocní...

Pokud ano .. pak budou další, spousta dalších, kteří mají kožní kontakt s toxickou špatně vyrobenou slitinou.

Zdá se, že Tap Engine .. musí být v kontaktu s pokožkou, abyste to cítili. Kovový kontakt s pokožkou je tedy součástí designu, i když máte kožený řemínek k hodinkám. Kovový kontakt bude pravděpodobně zahrnovat biometrické senzory, o kterých možná nic nevíte, a Apple na vás bere biometrické údaje bez vašeho svolení a předchozího souhlasu.

Sledujte to... pokud se to zhorší, vezměte to k lékaři.

Čím více s ním budete v kontaktu... tím je pravděpodobnější, že se budete muset obávat o Epi Pen, abyste si zachránili život... protože někdy v budoucnu budete mít kovový kontakt tohoto druhu... a dostanete rozsudek smrti.

Věc s alergickou reakcí.

Oh .. alergická reakce může být VYLEČENA .. ale ne podle White Man's Medicine .. prostě vám dají drogy a čekají, až zemřete.

Když je Medicína bílého muže řezána, jedovat a pálit, kupte si čísla pacientů.

Nemá číslo pacienta, které si můžete koupit, není to lék.

Jejich věda říká... že defibrilační zařízení na 1000 voltů zastaví vaše srdce.

Ale zařízení Tazer na 50 000 voltů je neškodné.

Jsou to blázni... a já to nevím, omlouvám se, že to říkám.

:jablko: :jablko: :jablko: