Jiný

Modded Continuity Activation Tool (BTLE karty) s El Capitanem funguje

Předchozí
  • 1
  • Jdi na stránku

    Jít
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
další za prvé Předchozí

Jdi na stránku

Jítdalší Poslední T

TomH TX

18. října 2010
  • 2. září 2016
Pokud jsem pochopil postup pro El Cap a Sierra, musíte zavést do obnovy, zakázat sip, restartovat a spustit CAT, který se pak znovu restartuje. Všechno mi šlo dobře, dokud jsem PO spuštění CAT přešel do smyčky pro opětovné spuštění a zůstal tam. Musel jsem nabootovat zpět do recovery a pak spustit obnovu TM. Stále běží HDD, takže ještě pár hodin do konce. Jaká PITA. ???? Udělal jsem něco špatně? T

TomH TX

18. října 2010


  • 3. září 2016
Prosím potřebuji pomoc. Něco je poškozeno. Úspěšně jsem dokončil celkovou obnovu TM zpět na El Cap 10.11.6. Nicméně jsem se chtěl úplně zbavit CAT 2.2.3, tak jsem to spustil a zvolil odinstalovat. Když se restartuje, vrátím se do spouštěcí smyčky a musím znovu provést obnovu. Myslím, že to má něco společného s chybnými soubory Kext, ale nejsem si jistý, jak to opravit. Chci se jen vrátit do 'normálního', udělat čistou zálohu a pak zkusit NEJNOVĚJŠÍ verzi CAT. Předem děkuji a omlouvám se za potíže. Tome

simon lefisch

na
29. září 2014
  • 3. září 2016
TomH TX řekl: Potřebuji pomoc, prosím. Něco je poškozeno. Úspěšně jsem dokončil celkovou obnovu TM zpět na El Cap 10.11.6. Nicméně jsem se chtěl úplně zbavit CAT 2.2.3, tak jsem to spustil a zvolil odinstalovat. Když se restartuje, vrátím se do spouštěcí smyčky a musím znovu provést obnovu. Myslím, že to má něco společného s chybnými soubory Kext, ale nejsem si jistý, jak to opravit. Chci se jen vrátit do 'normálního', udělat čistou zálohu a pak zkusit NEJNOVĚJŠÍ verzi CAT. Předem děkuji a omlouvám se za potíže. Tome
Obnovte zálohu 10.11.6

Stáhněte si aktualizaci 10.11.6 (běžnou nebo kombinovanou, podle toho, co chcete) od společnosti Apple a nainstalujte https://support.apple.com/downloads/macos

Nyní budete zpět na sklad 10.11.6 T

TomH TX

18. října 2010
  • 3. září 2016
Simon: Děkuji mnohokrát. Zkusím to zítra poté, co skončí moje bolestně pomalá obnova TM. Další na mém seznamu je pořízení SSD. Ještě jednou díky. Tome

simon lefisch

na
29. září 2014
  • 4. září 2016
TomH TX řekl: Simon: Děkuji mnohokrát. Zkusím to zítra poté, co skončí moje bolestně pomalá obnova TM. Další na mém seznamu je pořízení SSD. Ještě jednou díky. Tome
Žádný problém.

SSD bude určitě upgrade. Udělal jsem to na svém konci roku 2011 MBP, doba spouštění je 20 sekund. T

TomH TX

18. října 2010
  • 20. září 2016
Dobře, přiznávám, že mám problém. Poté, co jsem strávil hodiny úspěšné obnovy a poté kompletní přeinstalování El Cap, nainstaloval jsem SSD a upgradoval na 16 GB paměti. Paměť byla samozřejmě vadná a během několika dní mi způsobila četné totální pády, dokud jsem ji nevytáhl, vrátil se na sklad a poté nahradil náhradní pamětí. Nyní, po tom všem, můj raný mbp15' běží perfektně, přesto se cítím nucen zkusit znovu spustit CAT. Nemohu vydržet nechat věci na pokoji nebo skončit, když jsem napřed. Takže prosím potvrďte - nabootujte do obnovy, zakažte sip, restartujte, spusťte CAT 2.3, který se pak znovu restartuje? Tady se můj stroj minule zbláznil a zavěsil se do bootovací smyčky. Zjevně úzkostný, ale chybí mi všechny funkce, které mi CAT umožnil používat, když jsem byl v Yosemite. Nějaké nápady? Určitě jste to všichni úspěšně udělali. Nevím, proč ten můj minule zavěsil.

simon lefisch

na
29. září 2014
  • 21. září 2016
Má někdo kopii CAT v2.3, kterou může nahrát? Zkoušel jsem v2.4b na svém MBP a nezdá se, že by to fungovalo dobře. Myslel jsem, že mám kopii v2.3, ale zjevně ne.

Edit: Nevadí. Našel jsem kopii. Poslední úprava: 21. září 2016

simon lefisch

na
29. září 2014
  • 21. září 2016
Takže kdo tady má MBP s nainstalovanou alt BT kartou a používá iPhone s iOS 10? Funguje vám Handoff/Airdrop? Jedna z těchto možností funguje pouze tehdy, když otevřu panel Předvolby BT a na mém Macu se zobrazí Handoff. To samé s Handoffem. Jakmile zavřu BT Preferences, Handoff nebude fungovat. Může to být něco v iOS 10? Můj pracovní ani osobní telefon nebudou fungovat. Vím, že toto je vlákno pro Mac, ale chtěl jsem jen zjistit, zda někdo jiný nemá stejné problémy.

SystemHasFailed

5. prosince 2007
  • 21. září 2016
Pokud by mi někdo mohl podat vodítko po čtyřech, ocenil bych to. Mám cMP 5,1 (konec roku 2012). Nainstaloval jsem Apple Broadcom BCM94360CD, který jsem si objednal přes OSXWifi. Kontinuita funguje dobře (telefonní hovory atd.), ale Handoff ne.

Musím stále používat nástroj CAT, aby Handoff fungoval, i když se jedná o zařízení Apple? Nemohu na to přijít ani po přečtení tohoto vlákna. V

dřevěný mozek

2. září 2009
  • 27. října 2016
SystemHasFailed řekl: Pokud by mi někdo mohl předat stopu po čtyřech, ocenil bych to. Mám cMP 5,1 (konec roku 2012). Nainstaloval jsem Apple Broadcom BCM94360CD, který jsem si objednal přes OSXWifi. Kontinuita funguje dobře (telefonní hovory atd.), ale Handoff ne.

Musím stále používat nástroj CAT, aby Handoff fungoval, i když se jedná o zařízení Apple? Nemohu na to přijít ani po přečtení tohoto vlákna.

mám stejnou otázku. V mém případě je to MP 4,1 (začátek roku 2009) s firmwarem aktualizovaným na 5,1. V současné době na OS X 10.11.6 zamýšlím upgradovat na Sierra.

Nainstaloval jsem OSXWifi kartu a v systémovém profileru vše vypadá dobře. (4,0 x6). Ale na Handoff se vůbec nedařilo. Všechna nastavení jsou tak, jak mají být (povoleno předání na obou zařízeních, odhlášeno a přihlášeno na icloud, přepnuto bluetooth/wifi, resetovat kočárek na Macu, smazaný soubor com.apple.bluetooth.plist).

Je tedy nutné používat nástroj CAT? Myslel jsem, že tento hardware OSXWifi měl fungovat hned po vybalení? Raději bych neopravoval kext soubory při každém upgradu systému, pokud to není nutné.

Ověřování stavu bílé listiny Wi-Fi... OK. Vaše ID desky ještě není na seznamu povolených. Tento nástroj to může opravit.
Ověřování kompatibility hardwarových klíčů BT4... OK. Kompatibilita s hardwarovými klíči BT4 USB není povolena, tento nástroj to může opravit, pokud je připojen klíč
Ověřuji přítomnost staré Wi-Fi kext... OK. Je k dispozici starší ovladač Wi-Fi Brcm4331. Tento nástroj to může opravit.
Ověřování opravy starší karty Wi-Fi... OK. Starší oprava Wi-Fi není k dispozici. Tento nástroj to může opravit.
[/citát

slvrscoobie

na
24. dubna 2013
NJ
  • 27. října 2016
Karty OSXWifi jsem nikdy nepoužil, ale i když je to původní jablko, stále není „navrženo“ pro váš systém. Pro aktivaci předávání tedy musíte spustit CAT. Pravděpodobně také budete muset zakázat SIP, aby CAT fungoval správně. V

dřevěný mozek

2. září 2009
  • 27. října 2016
slvrscoobie řekl: Nikdy jsem nepoužíval karty OSXWifi, ale i když je to původní jablko, stále není „navrženo“ pro váš systém. Pro aktivaci předávání tedy musíte spustit CAT. Pravděpodobně také budete muset zakázat SIP, aby CAT fungoval správně.

Hmmm... Oceňuji tuto odpověď, ale opravdu si nejsem jistý, jak je přesná. Čipová sada toho, co prodávají, by měla být „nativní“ a zdá se, že je mnoho lidí, kteří si tuto sadu objednali a hlásí úspěch s předáním, aniž by se zmínili o nutnosti spouštět CAT. Ale pokud máte pravdu, znamená to, že to musí být spuštěno při každém upgradu systému?

slvrscoobie

na
24. dubna 2013
NJ
  • 27. října 2016
Řeknu vám toto, koupil jsem si Apple kartu a každou aktualizaci znovu spouštím CAT, abych umožnil předání a kontinuitu.
Nevím, o kolik více 'Native' to dostane než přímo z Apple.
Problém je v tom, že hardware (číslo hardwaru) je zakódováno tak, aby OS informovalo, že systém nepodporuje kontinuitu.
CAT tento kód odstraní a sdělí OS, že má hardware pro jeho spuštění, a „zapne ho“. Poslední úprava: 27. října 2016
reakce:dřevěný mozek

simon lefisch

na
29. září 2014
  • 27. října 2016
woodbrain řekl: Hmmm... Oceňuji tuto odpověď, ale opravdu si nejsem jistý, jak je přesná. Čipová sada toho, co prodávají, by měla být „nativní“ a zdá se, že je mnoho lidí, kteří si tuto sadu objednali a hlásí úspěch s předáním, aniž by se zmínili o nutnosti spouštět CAT. Ale pokud máte pravdu, znamená to, že to musí být spuštěno při každém upgradu systému?

Nejlepší by bylo vytvořit zálohu vašeho systému (nejlépe zaváděcí klon) a poté spustit CAT. Pokud to funguje, v pohodě. Pokud ne a váš systém se zvrtne, stačí naklonovat obraz zpět na disk a pokračovat, jako by se nic nestalo. V

dřevěný mozek

2. září 2009
  • 28. října 2016
BasicGreatGuy řekl: Znovu jsem aktualizoval OP, aby odrážel odkaz na nejnovější verzi CAT Sysfloat. V OP jsem také odstranil zmínku o nutnosti stáhnout dříve připojený soubor cloudpaird od Scoobieho, protože to již není vyžadováno s nejnovější instalací CAT.

Dík. To je obrovská informace pro ty z nás, kteří se snaží číst celé toto vlákno. Možná namísto odstranění zmínky z OP můžete uvést, že již není vyžadována, a vysvětlit proč.

crjackson2134

6. března 2013
Charlotte, NC
  • 28. října 2016
BasicGreatGuy řekl: Upraveno přidáním: CAT nyní funguje. Nejnovější sysfloat CAT lze nalézt tady .

Nefunkční odkaz. Kde mohu získat nejnovější verzi?

SystemHasFailed

5. prosince 2007
  • 28. října 2016
crjackson2134 řekl: Broken Link. Kde mohu získat nejnovější verzi?

https://github.com/dokterdok/Continuity-Activation-Tool/tree/beta V

dřevěný mozek

2. září 2009
  • 28. října 2016
slvrscoobie řekl: Problém je v tom, že hardware (číslo hardwaru) je zakódováno tak, aby OS informovalo, že systém nepodporuje kontinuitu.
CAT tento kód odstraní a sdělí OS, že má hardware pro jeho spuštění, a „zapne ho“.

No, právě jsem spustil CAT 2.3 na El Cap 10.11.6. Říkalo to pouze, že kontinuita je již aktivní, ale stejně se chystá něco opravit. SIP byl deaktivován a poté jsem restartoval do režimu obnovení a znovu povolil SIP a restartoval.

Handoff zatím stále nefunguje.

A podle Seznam kompatibility wiki CAT říká, že je to 'záplata softwaru' (např. CAT). ne vyžadováno pro můj hardware (MacPro 2009 s wifi/bluetooth kartou 'BCM94360CD + adaptér'). Tak jsem zase totálně zmatený.

A přesto po 'záplatě' hlásí toto v diagnostice:

Ověřování ContinuitySupport... OK. Již opraveno.
Ověřuji čitelnost kexts... OK. Wi-Fi a Bluetooth kexty byly nalezeny a bylo možné je přečíst
Ověřování stavu bílé listiny Wi-Fi... OK. Vaše ID desky ještě není na seznamu povolených. Tento nástroj to může opravit.
Ověřování kompatibility hardwarových klíčů BT4... OK. Kompatibilita s hardwarovými klíči BT4 USB není povolena, tento nástroj to může opravit, pokud je připojen klíč
Ověřuji přítomnost staré Wi-Fi kext... OK. Je k dispozici starší ovladač Wi-Fi Brcm4331. Tento nástroj to může opravit.
Ověřování opravy starší karty Wi-Fi... OK. Starší oprava Wi-Fi není k dispozici. Tento nástroj to může opravit.

jak mohu ověřit, zda bylo něco skutečně opraveno? Kde jsou přesně zkopírovány zálohy původních systémových souborů?

Nějaké další nápady, co by mohlo být špatně? (všimněte si výše uvedeného, ​​již jsem se odhlásil/přihlásil/vypnul/zapnul icloud/wifi/bluetooth).

crjackson2134

6. března 2013
Charlotte, NC
  • 28. října 2016
SystemHasFailed řekl: https://github.com/dokterdok/Continuity-Activation-Tool/tree/beta

Dík... V

dřevěný mozek

2. září 2009
  • 4. listopadu 2016
Konečně se mi podařilo zprovoznit Handoff. Zdá se, že vše, co to zahrnovalo, bylo vyčištění systémové kext cache a restartování. Napsal jsem svůj celý zážitek z upgradu na mém blogu a ta část je na konci.

SystemHasFailed

5. prosince 2007
  • 5. listopadu 2016
woodbrain řekl: Konečně se mi daří přimět Handoff do práce. Zdá se, že vše, co to zahrnovalo, bylo vyčištění systémové kext cache a restartování. Napsal jsem svůj celý zážitek z upgradu na mém blogu a ta část je na konci.

To je skvělý článek. Díky, že jsi to napsal.

EDIT: Vymazání mezipaměti kext popsané zde: http://superuser.com/questions/251113/safe-to-delete-system-library-caches-com-apple-kext-caches zdá se, že udělal trik! Poslední úprava: 5. listopadu 2016 NA

axd1152

22. září 2016
  • 9. listopadu 2016
Je nutné vypnout SIP, aby to fungovalo? Dobře, právě jsem zkontroloval, můj SIP byl celou dobu zakázán.

Nainstalovaný CAT na konci roku 2008 macbook 13 5,1. Instalace proběhla v pořádku, ale po restartu se macbook nespustí. Pořiďte si panickou obrazovku terminálu. Používám GMYLE dongle.

Mohu s tím něco udělat? Poslední úprava: 9. listopadu 2016

SystemHasFailed

5. prosince 2007
  • 9. listopadu 2016
axd1152 řekl: Musíte vypnout SIP, aby to fungovalo? Dobře, právě jsem zkontroloval, můj SIP byl celou dobu zakázán.

Nainstalovaný CAT na konci roku 2008 macbook 13 5,1. Instalace proběhla v pořádku, ale po restartu se macbook nespustí. Pořiďte si panickou obrazovku terminálu. Používám GMYLE dongle.

Mohu s tím něco udělat?

V tuto chvíli budete potřebovat disk pro obnovení nebo spouštěcí instalační médium pro OSX. Můžete také zkusit přejít do režimu obnovy a znovu nainstalovat operační systém.

https://support.apple.com/en-us/HT201314 NA

axd1152

22. září 2016
  • 9. listopadu 2016
SystemHasFailed řekl: V tuto chvíli budete potřebovat disk pro obnovu nebo spouštěcí instalační médium pro OSX. Můžete také zkusit přejít do režimu obnovy a znovu nainstalovat operační systém.

https://support.apple.com/en-us/HT201314
Ahoj, díky! Už jsem macbook obnovil pomocí oddílu pro obnovení a stroje času. Jde o to, že jsem si koupil hardwarový klíč, aby fungovala kontinuita, a CAT nyní nefunguje. A teď nevím, jak to zprovoznit, protože už jsem to dvakrát zkoušel nainstalovat a v obou případech můj počítač skončil po restartu mrtvý. NA

axd1152

22. září 2016
  • 10. listopadu 2016
Bigpearl řekl: Můj macbook přes to nenaběhne
Toto je přesně stejná chyba, kterou dostávám. Ale nemám nainstalovaný VirtualBox. Znamená to, že musím nainstalovat čistý OS a zjistit, jestli to pomůže? Pokud ano, jak zjistím, který software způsobuje problém? Existuje nějaká jiná aplikace, o které je známo, že způsobuje tento problém kromě VB? Předchozí
  • 1
  • Jdi na stránku

    Jít
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
další za prvé Předchozí

Jdi na stránku

Jítdalší Poslední