Jiný

Tlačítko Home iPhone 6 uvolněné

vzduchem

Původní plakát
8. července 2011
  • 5. října 2014
Moje domovské tlačítko na iPhonu 6+ se zdá uvolněné. Funkce Touch ID je stále v pořádku a naskenuje můj prst velmi rychle. Když na něj položím prst, cítím, že se trochu pohybuje dolů a nahoru (přísahám, že jsem to nestiskl). Tento telefon jsem dostal méně než týden. Omlouvám se, že jsem nezveřejnil obrázky, nemyslím si, že obrázek může demonstrovat takový problém.

Kdokoliv? D

doboy

6. července 2007


  • 5. října 2014
Já ten problém s tím svým nemám, ale jsem si jistý, že nějaké s tím problémem jsou. Může být v rámci spec. P

pcubed18

14. července 2010
  • 6. října 2014
Airlied je váš vesmírně šedý model?
reakce:Distantskunk

vzduchem

Původní plakát
8. července 2011
  • 6. října 2014
ano, jak jsi to věděl?

----------

pcubed18 řekl: Airlied je váš vesmírně šedý model? Kliknutím rozbalíte...

ano, jak jsi to věděl? máš stejný problém brácho? T

Neodpustitelný

4. února 2014
  • 6. října 2014
Mám 6 Plus Space Gray. Je to těsné tlačítko Home. Klikněte velmi vysoko. Moje máma 6 Minus má jemnější cvakání. NA

aamoren3

19. září 2014
  • 6. října 2014
Měl jsem stejný problém s mým iPhone 5. Když jsem ho stiskl nebo se ho jen lehce dotkl, měl jsem jakési kliknutí před kliknutím.

Blesk vpřed před 2,5 týdnem a můj nový iPhone 6 měl perfektní domovské tlačítko... ale nerovnoměrně podsvícenou obrazovku. Včera jsem to vzal do Applu a oni mi to rádi vyměnili.

Nyní, nízko a hle, moje náhrada v bílé krabici má uvolněné husí tlačítko domů, které dělá to samé. reakce:Distantskunk

ron7624

14. října 2011
Houston, oblast Texasu
  • 30. října 2014
Moje domovské tlačítko bylo perfektní už měsíc, ale dnes poprvé, když ho zmáčknu, vypadá, že se chce přilepit. Zatlačte trochu silněji, cítím cvaknutí a funguje to dobře. Nelíbí se mi, že to tak cítím.
Má ještě někdo trčící domovské tlačítko? Zůstává v pouzdře. ŽÁDNÉ tekutiny nikde blízko. Mám 64 GB iPhone 6, 4,7 ve vesmírně šedé.
Jaký fantastický telefon! Zatracené tlačítko domů...

Shadowbech

18. října 2011
  • 30. října 2014
Žádné problémy s mým tlačítkem Touch ID/Home na mém. Akorát. M

Mcano8

6. listopadu 2014
  • 7. listopadu 2014
Iphone 6

Je normální, že se domovské tlačítko na iPhonu 6 trochu pohne, když přiložíte prst a pohybujete s ním? Kromě toho tlačítko funguje dobře. Je to něco, čeho bych se měl obávat? T

TigerMSTR

30. září 2014
  • 7. listopadu 2014
Pokud se hýbe natolik, že se obáváte, že vypadne, vezměte jej do obchodu Apple Store a podívejte se, co dokážou.

A prosím, nechoďte tam, pokud se tlačítko pohybuje o 100 mikronů nebo něco podobného hloupě malého.

Newtonův Apple

Pozastaveno
12. dubna 2014
Jacksonville na Floridě
  • 7. listopadu 2014
aamoren3 řekl: Měl jsem stejný problém s mým iPhone 5. Měl jsem jakési předkliknutí, když jsem ho stiskl nebo se ho dokonce jen lehce dotkl.

Blesk vpřed před 2,5 týdnem a můj nový iPhone 6 měl perfektní domovské tlačítko... ale nerovnoměrně podsvícenou obrazovku. Včera jsem to vzal do Applu a oni mi to rádi vyměnili.

Nyní, nízko a hle, moje náhrada v bílé krabici má uvolněné husí tlačítko domů, které dělá to samé.

Poznámka: můj je stříbrný Kliknutím rozbalíte...

To dokazuje, že domovská tlačítka se mohou lišit a nejsou všechna stejná. To neznamená, že je vadný, znamená to pouze, že se může lišit od jednoho zařízení k druhému. NA

Ardmanz

12. července 2013
  • 7. listopadu 2014
Mám vesmírně šedou a ta moje se občas ztrácí.

Většinu času je pevný, den nebo 2 se ztratí, pak bude zase pevný.

Zdá se, že vše stále funguje v pořádku. 4

4583568

Pozastaveno
14. října 2014
  • 7. listopadu 2014
Newtons Apple řekl: To dokazuje, že domovská tlačítka se mohou lišit a nejsou všechna stejná. To neznamená, že je vadný, znamená to pouze, že se může lišit od jednoho zařízení k druhému. Kliknutím rozbalíte...
Dobrý pokus, ale ne.
Tlačítka Domů nejsou navržena tak, aby se po otevření krabice uvolnila. Možná po 6 měsících

Podle mě by měl apple zvrátit dosažitelnost a multitasking tapy. Nepomohlo by, kdyby byla domovská tlačítka vadná, ale multitasking by tlačítko méně zatěžoval.

Newtonův Apple

Pozastaveno
12. dubna 2014
Jacksonville na Floridě
  • 7. listopadu 2014
4583568 řekl: Dobrý pokus, ale ne.
Tlačítka Domů nejsou navržena tak, aby se po otevření krabice uvolnila. Možná po 6 měsících

Podle mě by měl apple zvrátit dosažitelnost a multitasking tapy. Nepomohlo by, kdyby byla domovská tlačítka vadná, ale multitasking by tlačítko méně zatěžoval. Kliknutím rozbalíte...

Kde se dočtete, že tlačítka domů nemohou být při otevření krabice 'volná'. Nemám žádné obavy, že bych „zatěžoval“ své domovské tlačítko. Jednoduše používám svůj telefon a užívám si to. Měli byste to zkusit taky!

Můžete tím být posedlí nebo to nechat být a nestarat se o to.

Je pro vás telefon ze všeho vašeho majetku tím nejdůležitějším? N

newellj

15. října 2014
Na východ od Edenu
  • 7. listopadu 2014
pcubed18 řekl: Airlied, protože každý vesmírně šedý iPhone, ať už 5s nebo nyní 6, měl tento problém. Objednal jsem si na test novou 6 a je horší než ta první. Objednal jsem si stříbrnou a bez problému a se zlatem to samé. Nevím proč, ale pro mě je tento problém pouze vesmírně šedý. Kliknutím rozbalíte...

Nesmysl.

Bahroo řekl: Mám Space Grey 4,7 palce 6 a tlačítko Home je pevné a robustní Kliknutím rozbalíte...

Totéž zde. 4

4583568

Pozastaveno
14. října 2014
  • 7. listopadu 2014
Newtons Apple řekl: Kde čtete, že tlačítka Home nemohou být „volná“, když otevřete krabici. Nemám žádné obavy, že bych „zatěžoval“ své domovské tlačítko. Jednoduše používám svůj telefon a užívám si to. Měli byste to zkusit taky!

Můžete tím být posedlí nebo to nechat být a nestarat se o to.

Je pro vás telefon ze všeho vašeho majetku tím nejdůležitějším? Kliknutím rozbalíte...
Nesouhlasím s tebou a to nejlepší, co můžeš udělat, je předstírat, že mě znáš? Každopádně budu pokračovat a řeknu, že telefon je jediná věc, kterou v mém osamělém, opravdu špatném životě mám.
EDIT: Ano. Také mě to nebaví, jak se zdá, naznačuješ.

Kde se dočtete, že tlačítka domů nemohou být při otevření krabice 'volná' Kliknutím rozbalíte...
Samozřejmě mohou, ale říká se tomu vada. Většina iPhonů má pevná tlačítka domů, když jsou úplně nová a časem se uvolní, čím více budete tlačítko používat.
Zeptám se: kde čtete, že uvolněné domovské tlačítko u nového telefonu není závada? Sledoval jsem vlákno a vy jste k tomuto závěru dospěli hned po příspěvku aamoren3:
Měl jsem stejný problém se svým iPhone 5. pravděpodobně kvůli intenzivnímu používání
Můj nový iPhone 6 měl perfektní domovské tlačítko normální domovské tlačítko
Moje náhrada bílé krabice má uvolněné tlačítko domů, které dělá to samé. není normální domovské tlačítko
Kliknutím rozbalíte...
Co přesně tento příspěvek znamená dokázat ve tvém mozku? Poslední úprava: 7. listopadu 2014

Newtonův Apple

Pozastaveno
12. dubna 2014
Jacksonville na Floridě
  • 7. listopadu 2014
4583568 řekl: Nesouhlasím s vámi a nejlepší, co můžete udělat, je předstírat, že mě znáte? Každopádně budu pokračovat a řeknu, že telefon je jediná věc, kterou v mém osamělém, opravdu špatném životě mám.
EDIT: Ano. Také mě to nebaví, jak se zdá, naznačuješ.


Samozřejmě mohou, ale říká se tomu vada. Většina iPhonů má pevná tlačítka domů, když jsou úplně nová a časem se uvolní, čím více budete tlačítko používat.
Zeptám se: kde čtete, že uvolněné domovské tlačítko u nového telefonu není závada? Sledoval jsem vlákno a vy jste k tomuto závěru dospěli hned po příspěvku aamoren3:

Co přesně tento příspěvek znamená dokázat ve tvém mozku? Kliknutím rozbalíte...

Zdá se, že jsme dnes opravdu naštvaní. 4

4583568

Pozastaveno
14. října 2014
  • 7. listopadu 2014
Vsadím se, že jsi ještě nenašel rozzlobené lidi. Každopádně typická odpověď od člověka, který nemá žádné argumenty, ale přesto si myslí, že má pravdu. Čas jít dál.

xyz2610

8. srpna 2014
  • 7. listopadu 2014
měl úplně stejný problém asi dva týdny, ale magicky zmizel.
  • 1
  • 2
  • 3
další

Jdi na stránku

Jítdalší Poslední