Fóra

iPad Pro Zkušenosti s 11' vs 12,9' iPad Pro pro psaní poznámek

J

Jake3231

Původní plakát
24. dubna 2021
  • 3. května 2021
Chci si letos v létě koupit nový iPad Pro jako upgrade ze svého současného iPadu Air 3. Měl jsem v plánu používat iPad Air 3, který mě provede více než 3 roky, i když se mi nečekaně podařilo získat lepší cenu nového modely. Na psaní používám primárně iPad Air a je docela solidní. Největší otázkou (pokud upgraduji) je, zda bych chtěl zůstat u menší velikosti (11') nebo upgradovat na velikost 12,9'.

I když iPad Pro vychází z 10,5' displeje, bude větší, i když myšlenka, že 12,9' má velikost skutečného listu papíru, je velmi přitažlivá, nemluvě o mini-LED displeji. Obávám se, jak velký by byl pro jakékoli jiné úkoly než psaní, protože vypadá nepohodlně na držení nebo použití na malém stole. Mám také MacBook Pro 13' na jakoukoli skutečnou práci, takže bych jej nepotřeboval používat jako náhradu notebooku.

V kontextu psaní s Apple Pencil, považujete 11' za dostačující, nebo je 12,9' dostačujících na to, aby ospravedlnily nevýhody větší velikosti? D

Digitální chlap

15. dubna 2019


  • 3. května 2021
Pro psaní poznámek získejte 11in... pokud neanotujete PDF, pocházející od někoho, kdo má obojí a miluje 12.9. 11in je nejlepší pro psaní poznámek

DoubleFlyaway

16. listopadu 2017
  • 3. května 2021
Záleží na tom, co píšeš. Pokud přidáte diagramy atd., možná budete chtít větší. Mám obojí, a když pracuji, potřebuji obrazovku.
reakce:poznámka 235

meDANOcine

18. září 2014
  • 3. května 2021
iPad běžné velikosti mi pomohl projít několika vysokoškolskými tituly, než vůbec představili tužku (ano, pro vás, mladí, jsem ‚starý‘). 11 palců teď používám k tomu, abych si dělal poznámky během schůzek, a zdá se mi, že je dostatečně velký. Měl jsem rok 12,9 a používal jsem ji i na psaní poznámek. Jaké další aplikace budete potřebovat ke spuštění? Ty by mohly mít lepší odůvodnění pro větší obrazovku než psaní poznámek. Nepamatuji si, že by bylo psaní poznámek na 12.9 výrazně lepší nebo horší než na menší obrazovce.
reakce:Vinceh99 a note235 4

4pp13

21. listopadu 2020
  • 3. května 2021
Budu se k tomu moci vyjádřit, jakmile se objeví mých 11. Měl jsem 12.9, ale právě jsem to vyměnil, protože poznámky na něm byly dobré, ale přenositelnost, která nebyla příliš skvělá, znamenala mnohem menší využití. Mám také 13 macbook pro, takže to bylo spíše nadbytečné, protože jsem ho raději používal pro práci s notebookem. 12.9 byl větší a těžší než notebook v pouzdře s klávesnicí. T

TheRealAlex

2. září 2015
  • 3. května 2021
Jake3231 řekl: Chci si letos v létě koupit nový iPad Pro jako upgrade ze svého současného iPadu Air 3. Měl jsem v plánu používat iPad Air 3, který mě provede více než 3 roky, i když se mi nečekaně podařilo získat lepší cenu. na nových modelech. Na psaní používám primárně iPad Air a je docela solidní. Největší otázkou (pokud upgraduji) je, zda bych chtěl zůstat u menší velikosti (11') nebo upgradovat na velikost 12,9'.

I když iPad Pro vychází z 10,5' displeje, bude větší, i když myšlenka, že 12,9' má velikost skutečného listu papíru, je velmi přitažlivá, nemluvě o mini-LED displeji. Obávám se, jak velký by byl pro jakékoli jiné úkoly než psaní, protože vypadá nepohodlně na držení nebo použití na malém stole. Mám také MacBook Pro 13' na jakoukoli skutečnou práci, takže bych jej nepotřeboval používat jako náhradu notebooku.

V kontextu psaní s Apple Pencil, považujete 11' za dostačující, nebo je 12,9' dostačujících na to, aby ospravedlnily nevýhody větší velikosti?

musíte získat toto nastavení. 4

4pp13

21. listopadu 2020
  • 3. května 2021
TheRealAlex řekl:
musíte získat toto nastavení.
Rozhodně vřele doporučuji nějaké tužky navíc a papírový chránič obrazovky na OP jako v tomto videu. Již jsem si jeden objednal, brzy dorazí 11.

Všiml jsem si, že v tomto videu osoba, která má 12.9, nepoužívá pouzdro - zdá se, že je to velký rozdíl, pokud jde o to, jaký bude zážitek.

DoubleFlyaway

16. listopadu 2017
  • 3. května 2021
4pp13 řekl: Rozhodně vřele doporučuji nějaké tužky navíc a papírový chránič obrazovky na OP jako v tomto videu. Již jsem si jeden objednal, brzy dorazí 11.

Všiml jsem si, že v tomto videu osoba, která má 12.9, nepoužívá pouzdro - zdá se, že je to velký rozdíl, pokud jde o to, jaký bude zážitek.
Tužku používám hodiny denně, každý den a nikdy jsem neviděl žádné opotřebení špičky. Nikdy jsem to neměnil.

Zkoušel jsem papírovou ochranu obrazovky a opravdu se mi líbí, ale nelíbilo se mi, že je obrazovka trochu tmavší. Špatně vidím a ten jas se mi líbí skoro pořád. Takže jsem na plotě na tom hrotu.
reakce:macintoshmac 4

4pp13

21. listopadu 2020
  • 3. května 2021
DoubleFlyaway řekl: Tužku používám hodiny denně, každý den a nikdy jsem neviděl žádné opotřebení na špičce. Nikdy jsem to neměnil.

Zkoušel jsem papírovou ochranu obrazovky a opravdu se mi líbí, ale nelíbilo se mi, že je obrazovka trochu tmavší. Špatně vidím a ten jas se mi líbí skoro pořád. Takže jsem na plotě na tom hrotu.
Ach ano - nenašel jsem žádné opotřebení, pokud nepoužíváte papír jako chránič obrazovky.

AutomaticApple

Pozastaveno
28. listopadu 2018
Massachusetts
  • 3. května 2021
Jake3231 řekl: Chci si letos v létě koupit nový iPad Pro jako upgrade ze svého současného iPadu Air 3. Měl jsem v plánu používat iPad Air 3, který mě provede více než 3 roky, i když se mi nečekaně podařilo získat lepší cenu. na nových modelech. Na psaní používám primárně iPad Air a je docela solidní. Největší otázkou (pokud upgraduji) je, zda bych chtěl zůstat u menší velikosti (11') nebo upgradovat na velikost 12,9'.

I když iPad Pro vychází z 10,5' displeje, bude větší, i když myšlenka, že 12,9' má velikost skutečného listu papíru, je velmi přitažlivá, nemluvě o mini-LED displeji. Obávám se, jak velký by byl pro jakékoli jiné úkoly než psaní, protože vypadá nepohodlně na držení nebo použití na malém stole. Mám také MacBook Pro 13' na jakoukoli skutečnou práci, takže bych jej nepotřeboval používat jako náhradu notebooku.

V kontextu psaní s Apple Pencil, považujete 11' za dostačující, nebo je 12,9' dostačujících na to, aby ospravedlnily nevýhody větší velikosti?
Rozhodně 11' iPad Pro kvůli jeho přenosnosti. J

Jake3231

Původní plakát
24. dubna 2021
  • 3. května 2021
Díky za všechny ohlasy. Zatím to zní, že 11' může být cesta.

Zapisování poznámek do tříd je mým primárním případem použití, ale používám je také pro příležitostnou konzumaci obsahu a několik příležitostných mobilních her.

Jsem zvyklý používat iPad s tužkou bez jakékoli ochrany obrazovky, ale i po několika letech mi přijde příliš hladký. Zkoušel jsem papír, jako je ochrana obrazovky, i když mi snížená kvalita obrazovky vadila natolik, že jsem ji odstranil.
reakce:sracer T

tazdevl

6. července 2010
  • 3. května 2021
Lol pořád poskakuji tam a zpět. Předobjednáno 1T 12.9 Cellular, ale má stejný specd 11, který sedí v mé nákupní tašce Apple.

Získejte 2018 11 IPP nyní. Souhlasím s ostatními, 11 je dobré pro poznámky (používám notability), nicméně existují omezení týkající se obrazovky pomocí OSK (klávesnice na obrazovce). Nejvíce si toho všímám u aplikací pro myšlenkové mapy (mindly, iThoughts, MindNode) a aplikací MS Office (excel, konkrétně word).
reakce:4pp13 4

4pp13

21. listopadu 2020
  • 4. května 2021
Jake3231 řekl: Díky za veškerou zpětnou vazbu. Zatím to zní, že 11' může být cesta.

Zapisování poznámek do tříd je mým primárním případem použití, ale používám je také pro příležitostnou konzumaci obsahu a několik příležitostných mobilních her.

Jsem zvyklý používat iPad s tužkou bez jakékoli ochrany obrazovky, ale i po několika letech mi přijde příliš hladký. Zkoušel jsem papír, jako je ochrana obrazovky, i když mi snížená kvalita obrazovky vadila natolik, že jsem ji odstranil.
Zvláště pokud si všimnete, že si vezmete s notebookem zvláště pak 11 musí být cesta. Pokud se chystáte dělat hodiny, kde chcete, aby rozdělená obrazovka byla anotována, podívejte se na rozdělenou obrazovku mezi 11 a 12.9 a zjistěte, zda se dokážete vypořádat s rozdílem. Zdá se, že toto je HLAVNÍ rozdíl ve funkcích, za který bude mnoho lidí při práci ve třídě sáhnout po 12,9.

Je škoda, že Apple nevyřeší nativní obrazovku, která je spíše jako papír bez nevýhod ochrany obrazovky. Zdá se, že by se to masivně prodávalo - pamatuji si, když dělali matný displej pro své notebooky a stále bych to preferoval dodnes.

tazdevl řekl: Lol, pořád poskakuji tam a zpět. Předobjednáno 1T 12.9 Cellular, ale má stejný specd 11, který sedí v mé nákupní tašce Apple.

Získejte 2018 11 IPP nyní. Souhlasím s ostatními, 11 je dobré pro poznámky (používám notability), nicméně existují omezení týkající se obrazovky pomocí OSK (klávesnice na obrazovce). Nejvíce si toho všímám u aplikací pro myšlenkové mapy (mindly, iThoughts, MindNode) a aplikací MS Office (excel, konkrétně word).
Děláte mi naději na můj obchod 12,9 až 11! I když ano, rozhodně souhlasím, že OSK bude ztráta. Viděl jsem, že se snaží napodobit plnou velikost na 11, ale pak ztratíte číselné klávesy, což je docela nevýhoda. Počítám, že pokud OSK hodně používáte, oceníte 12.9.

SenorWhyMe

1. dubna 2021
  • 4. května 2021
Právě jsem použil horizontální režim Ipadu pro 11, abych si dělal poznámky, zkusil jsem 12,9, než je to cool dělat poznámky vertikálně, ale na velké a upřímně žádný bod, není to papír, jeho digitální, takže horizontální ipad pro 11 byl přibližně stejně dlouhý jako 12,9 vertikálně takže při psaní opravdu necítíte žádný rozdíl

sracer

9. dubna 2010
kde se mluví kyčlemi
  • 4. května 2021
Jake3231 řekl: Díky za veškerou zpětnou vazbu. Zatím to zní, že 11' může být cesta.

Zapisování poznámek do tříd je mým primárním případem použití, ale používám je také pro příležitostnou konzumaci obsahu a několik příležitostných mobilních her.

Jsem zvyklý používat iPad s tužkou bez jakékoli ochrany obrazovky, ale i po několika letech mi přijde příliš hladký. Zkoušel jsem papír, jako je ochrana obrazovky, i když mi snížená kvalita obrazovky vadila natolik, že jsem ji odstranil.
Dobré rozhodnutí, IMO, jít s 11' Pro. Pokud jde o chrániče obrazovky, existují matné chrániče obrazovky a chrániče podobné papíru. Jsou trochu jiní. Zjistil jsem, že ačkoli oba typy snižují kvalitu obrazovky, matné chrániče si zachovávají o něco lepší kvalitu obrazovky než papírové, ale stále nabízejí trochu odolnosti, aby pomohly při psaní.

12.9 Pro jsem hodně používal jako digitální notebook/plánovač/žurnál a připadal mi příliš velký jako náhrada za mou papírovou verzi. Ale to proto, že jsem použil 'padfolio', které má zhruba 5,5' x 8,5' (1/2 listu papíru US Letter). Jakmile byl iPad Mini 5 vyroben s podporou Apple Pencil, šel jsem do toho, co funguje ještě lépe, protože má téměř stejnou velikost jako moje padfolio.
reakce:4pp13 a Jake3231 A

ejin222

na
12. října 2011
  • 4. května 2021
Myslím, že největší otázkou je: Budete potřebovat rozdělenou obrazovku, jak jste si poznamenali? Mít tu malou plochu obrazovky navíc pro druhou aplikaci bude pro 12,9' jednoduchý úkol. Pro mě, mnohokrát budu mít nějakou aplikaci na psaní poznámek a rozdělenou obrazovku s něčím jiným. Nevidím, že bych to dělal s 11'. Ale pokud budete primárně dělat poznámky na celé obrazovce, vidím, jak je 11' dostačující.
reakce:Reggiebaldwin, RiotMilk, secretk a 4 další P

Předchůdce

Zrušeno
29. září 2015
Istanbul
  • 4. května 2021
12.9 iPP používám na psaní poznámek od té doby, co vyšel. Koupil jsem si 11', ale po 12,9' nemovitosti jsem měl pocit, jako bych psal do malého sešitu, kam se vešlo jen tolik slov na jeden řádek. Skutečnost, že 12,9' je velikost papíru A4, působila přirozeněji. Pokud si budete dělat poznámky, když jednou rukou držíte iPad a druhou píšete, jděte s 11'. Pokud ho chcete položit na stůl pro psaní, použijte 12,9'.

nick42983

18. května 2009
Kalifornie
  • 17. května 2021
ejin222 řekl: Myslím, že největší otázkou je: Budete potřebovat rozdělenou obrazovku, jak si všimnete? Mít tu malou plochu obrazovky navíc pro druhou aplikaci bude pro 12,9' jednoduchý úkol. Pro mě, mnohokrát budu mít nějakou aplikaci na psaní poznámek a rozdělenou obrazovku s něčím jiným. Nevidím, že bych to dělal s 11'. Ale pokud budete primárně dělat poznámky na celé obrazovce, vidím, jak je 11' dostačující.
Zásadnějším problémem, který stojí za zvážení, je, zda se vůbec chcete zabývat implementací Apple side-by-side split screen na iPad OS. Je to mnohem horší než úplně základní funkce na Macu, kde jsou dvě okna naskládaná na sebe (nebo chcete-li vedle sebe). 12.9 ti dá trochu víc prostoru na dýchání, ale je to mizerný tak či tak, právě jsem to zkoušel na svém 11' Pro a je to prakticky nepoužitelné při prohlížení PDF na jedné straně a psaní poznámek na druhé straně, prostor je velmi špatně využitý . 12,9' Pro je objemný a těžký, aby se dal držet déle než několik minut najednou. Pokud jej budete mít většinu času na klávesnici Magic Keyboard, můžete si také pořídit Macbook M1. Dokud neuvidíme, co iPad OS 15 přináší, nedoporučoval bych nikomu kupovat iPad Pro. Apple záměrně tahá za nohy s upgrady softwaru, aby prodal více kusů jak iPadů Pro, tak MacBooků/Maců. Je na čase, aby skutečně realizovali vizi, kterou představili v roce 2010, a udělali z iPadu plně funkční počítač. Nezadržuji dech. Poslední úprava: 17. května 2021

rui no onna

Přispěvatel
25. října 2013
  • 17. května 2021
nick42983 řekl: je čas, aby skutečně realizovali vizi, kterou představili v roce 2010, a udělali z iPadu plně funkční počítač, ale já nezadržuji dech.

Pokud si vzpomínám, tak to vůbec nebyla vize. iPad měl být jednodušším zařízením mezi chytrým telefonem a počítačem (náklaďákem).
reakce:Broadus R

RiotMilk

30. října 2020
  • 17. května 2021
nick42983 řekl: Zásadnějším problémem, který stojí za zvážení, je, zda se vůbec chcete zabývat implementací Apple vedle sebe rozdělené obrazovky na iPad OS. Je to mnohem horší než úplně základní funkce na Macu, kde jsou dvě okna naskládaná na sebe (nebo chcete-li vedle sebe). 12.9 ti dá trochu víc prostoru na dýchání, ale je to mizerný tak či tak, právě jsem to zkoušel na svém 11' Pro a je to prakticky nepoužitelné při prohlížení PDF na jedné straně a psaní poznámek na druhé straně, prostor je velmi špatně využitý . 12,9' Pro je objemný a těžký, aby se dal držet déle než několik minut najednou. Pokud jej budete mít většinu času na klávesnici Magic Keyboard, můžete si také pořídit Macbook M1. Dokud neuvidíme, co iPad OS 15 přináší, nedoporučoval bych nikomu kupovat iPad Pro. Apple záměrně tahá za nohy s upgrady softwaru, aby prodal více kusů jak iPadů Pro, tak MacBooků/Maců. Je na čase, aby skutečně realizovali vizi, kterou představili v roce 2010, a udělali z iPadu plně funkční počítač. Nezadržuji dech.
Až na to, že OP už jako MBP a jejich otázka zněla 'V souvislosti s psaním pomocí Apple Pencil, považujete 11' za dostačující, nebo je 12,9' dostačujících k ospravedlnění nevýhod větší velikosti?'

takže osoba, které jste odpověděli, měla skvělý názor a vaše směřování k macbooku, který nelze použít pro tento případ použití poznámek, je opravdu mimo mísu

Omlouvám se, že sem na vás jdu, ale připadá mi to, jako by k tomuto vykolejení do deště na ipad průvodu došlo v každém vláknu, každý tady ví, že existují macbooky, snažíme se o nich dozvědět a diskutovat o nových ipadech
reakce:AutomaticApple, Jake3231 a jdb8167

nick42983

18. května 2009
Kalifornie
  • 8. června 2021
RiotMilk řekl: Kromě toho, že OP již jako MBP a jejich otázka zněla 'V souvislosti s psaním pomocí Apple Pencil, považujete 11' za dostačující, nebo je 12,9' dostačujících k ospravedlnění nevýhod větší velikosti?'

takže osoba, které jste odpověděli, měla skvělý názor a vaše směřování k macbooku, který nelze použít pro tento případ použití poznámek, je opravdu mimo mísu

Omlouvám se, že sem na vás jdu, ale připadá mi to, jako by k tomuto vykolejení do deště na ipad průvodu došlo v každém vláknu, každý tady ví, že existují macbooky, snažíme se o nich dozvědět a diskutovat o nových ipadech
Díky, pane myšlenkové policii. Pokud někdo vlastní MacBook a hledá místo, kam by si uložil ručně psané poznámky, měl by si koupit papírový zápisník. Mám iPad Pro a nedoporučoval bych, aby si ho většina lidí kupovala, je to předražená hračka oproti jakémukoli modernímu MacBooku, obě velikosti jsou na zapisování neskladné. Standardní iPad nebo Mini kompatibilní s tužkou první generace jsou lepší volbou, ale stále přehnané na psaní poznámek. iPady jsou zaslouženě roztrhané, protože jde o uměle handicapovaná zařízení. Hodně říká, že většina kritiků iPadu Pro vlastní iPad Pro, vědí, jak frustrující je zařízení omezené ve srovnání s vizí, kterou nám Apple prodal.

nick42983

18. května 2009
Kalifornie
  • 8. června 2021
rui no onna řekla: Pokud si vzpomínám, tak to vůbec nebyla vize. iPad měl být jednodušším zařízením mezi chytrým telefonem a počítačem (náklaďákem).
byl prodáván jako „váš další počítač“ a „budoucnost výpočetní techniky“, po léta byl jasným favoritem po iPhonu, loni se Apple vrátil k Macu s vlastními čipy a chudokrevných aktualizacích iPad OS. protože je jasné, kde leží jejich priority (iOS a Mac OS)