Fóra

Nesnáším nabíjení svých Apple Watch, neexistuje žádné řešení?

deuxani

na
Původní plakát
2. září 2010
  • 17. srpna 2017
Takže mám doma mnoho míst, kde jsou k dispozici kabely Lightning pro iPhone nebo iPad, které lze připojit. Totéž platí pro kancelář. Pokaždé, když chci nabíjet své Apple Watch, musím nepohodlně odpojit Lightning kabel, najít nabíjecí kabel Apple Watch s připojeným pukem a poté jej připojit k adaptéru, nabít Apple Watch a poté je znovu odpojit a znovu připojit Lightning kabel. Při cestování je to ještě horší, protože když máte jednu zásuvku na nevhodném místě (například pod stolem), nechci odpojovat Lightning kabel pokaždé, když potřebuji nabít své Apple Watch.

Mohli byste mít doma vyhrazené místo pro nabíjení Apple Watch, ale hodně cestuji a na každém místě se musím potápět pod stoly, abych se mohl připojit k zásuvkám, takže potřebuji flexibilnější řešení. Stále nechápu, proč má nabíjecí puk kabel zapuštěný uvnitř, místo aby k němu bylo možné připojit Lightning kabel takto:



S výše uvedeným kabelem si musíte přinést nebo použít pouze jeden kabel a nabíjet své Apple Watch všude, aniž byste museli nosit velmi dlouhý kabel pouze pro Apple Watch.

Našel už někdo řešení tohoto problému? Slyšel jsem o některých konceptech a projektech, které se snaží tento problém vyřešit, ale nepodařilo se jim získat certifikaci Lightning, a proto přešli na MicroUSB, které problém vůbec neřeší.

Nebo by bylo možné něco takového: nabíječka Diskus MicroUSB Apple Watch



A pak s ním použijte adaptér Lightning na MicroUSB:




Adaptér Lightning na MicroUSB byste měli v podstatě neustále zasunutý v nabíječce Diskus a své Apple Watch byste mohli nabíjet každým dostupným Lightning kabelem kdekoli.

Myslím, že je k dispozici i oficiální příslušenství Apple, ale ta podložka je obrovská a docela drahá:



Chybí mi nějaké příslušenství nebo jsou to jediné možnosti?
reakce:jagooch, noslenpar a zaxxon72

Julian

30. června 2007


Atlanta
  • 17. srpna 2017
Od nabití vašeho Hodinky jsou tak nepohodlný VELKÝ problém jak to máte/řešíte se svým iPhonem?
reakce:yegon, Tuppe, Dino F a 6 dalších

deuxani

na
Původní plakát
2. září 2010
  • 17. srpna 2017
Julien řekl: Od nabití Hodinky jsou tak nepohodlný VELKÝ problém jak to máte/řešíte se svým iPhonem?

To je napsáno hned v první větě mého příspěvku reakce:jagooch, g-7 a zaxxon72

pedrowerner

24. srpna 2016
  • 17. srpna 2017
Můžete si pořídit nabíječku s více než jedním USB portem
reakce:RabbitLuvr, Shirasaki, andresandiego a 5 dalších

Kasárna Ano

Pozastaveno
14. července 2015
  • 17. srpna 2017
V podstatě vše, co potřebujete, je puk, že?

Možná nějakou představí letos na podzim. Vidím, jak to bude skvělý malý doplněk do cestovní tašky. Není to tak často, kde potřebuji nabíjet telefon i AW současně. Nebo, když jsem u svého notebooku, mohl bych je nabíjet ze samotného notebooku a stále by mi žádná upozornění neunikla, protože všechna stejně přicházejí přes notebook.

(jedna věc, kterou bych chtěl, je puk s průchozím konektorem, takže jeden port USB může nabíjet AW i telefon současně)
[doublepost=1502978044][/doublepost]BTW, řekl jsem, že pokud si pořídím náramek Link – a/nebo pokud dostanu práci s mnohem větší potřebou cestování – chytil bych nabíjecí podložku od Apple jako ten, který jsi vyfotil v úvodním příspěvku. Protože leží naplocho, snadno se vejde kamkoli, kam se vejde napájecí adaptér.

zhenya

6. ledna 2005
  • 17. srpna 2017
Proč prostě nenecháte AW nabíječku zapojenou u postele stejně jako lightning kabel? Není třeba je neustále vypínat.

Na cesty si kupte usb nabíječku s více než jedním portem.
reakce:artfossil, QuarterSwede a daveofiveo

Kasárna Ano

Pozastaveno
14. července 2015
  • 17. srpna 2017
Za třetí...
pedrowerner řekl: Můžete získat nabíječku s více než jedním USB portem
To je to, co mám. Našel jsem duální USB adaptér, který je sotva větší než Apple (myslím, že je od Griffina), a zapojuji ho do jedné ze zásuvek ve svém hotelovém pokoji (většina z nich má nyní také zásuvku ve většině stolních lamp) .

Za čtvrté...
Zatím jsem nepotřeboval nabíjet AW víc než jednou denně. ALE, nejblíže jsem se k jeho vypuštění dostal na noční cestě autobusem, kde jsem během dvou dnů téměř neměl možnost si odpočinout a někam to zapojit. V autobuse se mi podařilo připevnit nabíjecí kabel AW ke košili pomocí kancelářské svorky, ale stále to nebylo úplně bezpečné a AW mi mohl sklouznout z klína na podlahu autobusu.

V tomto scénáři by mi prospělo nabíjecí pouzdro. Viděl jsem jich na internetu několik. Obsahují bateriovou sadu a nabíjecí puk a uzavírají AW v nádobě na zip, podobně jako to, co byste viděli u brýlí nebo běžných náramkových hodinek.

To by bylo pěkné řešení pro nabíjení hodinek během přepravy na výletě. V letadle ho opravdu nebudete potřebovat, takže ho můžete strčit do nabíjecího pouzdra, vložit do příručního zavazadla a pak bude dobré vyrazit na další celý den do cíle.

Jeden příklad z mnoha:
http://www.senacases.com/watch-case Poslední úprava: 17. srpna 2017

deuxani

na
Původní plakát
2. září 2010
  • 17. srpna 2017
zhenya řekla: Proč prostě nenecháš AW nabíječku zapojenou u postele stejně jako lightning kabel? Není třeba je neustále vypínat.

Na cesty si kupte usb nabíječku s více než jedním portem.

pedrowerner řekl: Můžete získat nabíječku s více než jedním USB portem

To je také možnost, ano, ale chci se zbavit toho extra kabelu pouze pro Apple Watch. Můžete nabíjet svůj iPhone, iPad, AirPods, Magic Mouse, to vše pomocí Lightning kabelu, proč ne Apple Watch? Sháním něco, co bych mohl připojit k Lightning kabelu.


BarracksSi řekl: V podstatě vše, co potřebujete, je puk, že?

Možná nějakou představí letos na podzim. Vidím, jak to bude skvělý malý doplněk do cestovní tašky. Není to tak často, kde potřebuji nabíjet telefon i AW současně. Nebo, když jsem u svého notebooku, mohl bych je nabíjet ze samotného notebooku a stále by mi žádná upozornění neunikla, protože všechna stejně přicházejí přes notebook.

(jedna věc, kterou bych chtěl, je puk s průchozím konektorem, takže jeden port USB může nabíjet AW i telefon současně)
[doublepost=1502978044][/doublepost]BTW, řekl jsem, že pokud si pořídím náramek Link – a/nebo pokud dostanu práci s mnohem větší potřebou cestování – chytil bych nabíjecí podložku od Apple jako ten, který jsi vyfotil v úvodním příspěvku. Protože leží naplocho, snadno se vejde kamkoli, kam se vejde napájecí adaptér.

přesně tohle. Diskus měl ještě hezčí řešení:



Uvnitř je také powerbanka, takže své Apple Watch můžete nabíjet 1,5krát, aniž byste je museli připojovat. Bohužel stále není na prodej. Existují i ​​nějaká čínská řešení, ale prodávají je pouze ve velkém.
reakce:newellj

Kasárna Ano

Pozastaveno
14. července 2015
  • 17. srpna 2017
Podívejte se také na mé pokračování.

deuxani řekl: Hledám něco, co bych mohl připojit k Lightning kabelu.
Nabíjecí podložka Apple ve stylu UFO se připojuje k jakémukoli kabelu Lightning - ale myslím, že to už víte (a chápu, co myslíte tím, že je objemný a drahý).

Newtonův Apple

Pozastaveno
12. dubna 2014
Jacksonville na Floridě
  • 17. srpna 2017
deuxani řekl: To je napsáno hned v první větě mého příspěvku reakce:Slunečno 1990

pedrowerner

24. srpna 2016
  • 17. srpna 2017
První svět 1% problémů...
reakce:JamiLynee, Jessemtz25, chabig a 4 dalšími

deuxani

na
Původní plakát
2. září 2010
  • 17. srpna 2017
pedrowerner řekl: První svět 1% problémů...

Rozhodně. Možná i méně než 1 %. Ale v mém světě se to stává docela často (jsem IT konzultant a cestuji na mnoho různých míst po celém světě). Dva mí kolegové potřebují své Apple Watch úplně stejně. Nenávidí extra kabel Apple Watch a byli by raději, kdyby mohli kabel Lightning zasunout přímo do hodinek.


Newtons Apple řekl: Určitě bych nenosil hodinky, které je třeba denně nabíjet, kdybych musel projít tím, co vy. . .směšný! Necestuji a podle toho, co vidím a slyším, je létání jako jízda v autobuse Greyhound, takže jsem rád, že tolik necestuji.

Je to také jeden z důvodů, proč si Apple Watch neberu pokaždé s sebou, protože je to velmi nepříjemné. Nicméně, když jsem v kanceláři, je to někdy docela užitečné. Když odejdu od svého stolu, nechám tam všechno a stále budu dostávat oznámení. Ale miluji hodinky, takže nechat Apple Watch doma a nasadit si na zápěstí opravdové hodinky je něco, co dělám rád.

Mimochodem, cestování je opravdu zábava! Na to bych si nikdy nestěžoval.


BarracksSi řekl: Podívejte se také na mé sledování.

Nabíjecí podložka Apple ve stylu UFO se připojuje k jakémukoli kabelu Lightning - ale myslím, že to už víte (a chápu, co myslíte tím, že je objemný a drahý).

Chápu, vypadá to pěkně, ale dost velký, ten případ Seny. Problém s tímto cestovním pouzdrem je v tom, že byste místo svého Lightningu stále používali běžný kabel.

Jen jsem se snažil zjistit, zda existuje jiný způsob, jak nabíjet Apple Watch pomocí Lightning kabelu. Zdá se ale, že oficiální velký a drahý Apple Charging Dock je jediný, který umožňuje vložení samice Lightning.
reakce:jagooch, BigMcGuire a Newtons Apple

Newtonův Apple

Pozastaveno
12. dubna 2014
Jacksonville na Floridě
  • 17. srpna 2017
deuxani řekl: Mimochodem, cestování je opravdu zábava! Na to bych si nikdy nestěžoval.

Létání už není, co bývalo, jsem rád, že to dělám zřídka.

Jsem rád, že je to příjemné/zábavné.
reakce:BigMcGuire

Kasárna Ano

Pozastaveno
14. července 2015
  • 17. srpna 2017
deuxani řekl: Chápu, vypadá to pěkně, ale dost velký, ten případ Sena. Problém s tímto cestovním pouzdrem je v tom, že byste místo svého Lightningu stále používali běžný kabel.

Jen jsem se snažil zjistit, zda existuje jiný způsob, jak nabíjet Apple Watch pomocí Lightning kabelu. Zdá se ale, že oficiální velký a drahý Apple Charging Dock je jediný, který umožňuje vložení samice Lightning.
Existují menší pouzdra než ta Sena (viděl jsem pár, které vypadaly skoro jako tlustá peněženka), ale ano, stále by bylo potřeba je nabíjet jiným kabelem než Lightning. Výhodou jednoho z nich je, že se bude nabíjet, když nepotřebujete AW na zápěstí, takže když ho konečně nasadíte, bude mít 100% baterii.

Jako nejjednodušší řešení bych stále doporučoval použít adaptér pro více USB. Již dříve jsem zmínil, že mám malý adaptér Griffin se dvěma USB výstupy. To je ten, který si beru, když si neplánuji vzít svůj notebook.

Mám také přenosnou přepěťovou ochranu Belkin, která se zapojuje přímo do zdi a má tři AC zásuvky a dva USB porty. Je opravdu skvělé, když jsem v čekárně na letišti a ostatní lidé už zabrali všechny zásuvky střídavého proudu. Vyberu si někoho, kdo vypadá přátelsky, upoutám jeho pozornost, ukážu jim Belkin a pak odpojím jejich nabíječku, zapojím ji do mého Belkina a celou věc zapojím do zdi. (Zatím jsem to musel udělat jen jednou; když jsem to udělal, žena, jejíž nabíječku jsem odpojil a znovu zapojil, se málem zasmála a řekla: 'Hej, to je docela cool!')
http://www.belkin.com/us/BST300-Belkin/p/P-BST300/
[upravit - vypadá to, že NENÍ určeno pro zásuvky 220-240 V, podle samotných Belkinů]

zhenya

6. ledna 2005
  • 17. srpna 2017
Cestuji také a snažím se absolutně minimalizovat změť kabelů. Souhlasím, že puk, který se připojí k lightning kabelu, by byla hezká volba. Místo toho jsem si koupil druhou AW nabíječku s 3' kabelem místo 6', kterou Apple dodává s Watch. Tenhle žije na mém stole v práci a je to ten, který si balím, když potřebuji cestovat.

Neúnavná síla

12. července 2016
  • 17. srpna 2017
zhenya řekla: Cestuji také a snažím se absolutně minimalizovat změť kabelů. Souhlasím, že puk, který se připojí k lightning kabelu, by byla hezká volba. Místo toho jsem si koupil druhou AW nabíječku s 3' kabelem místo 6', kterou Apple dodává s Watch. Tenhle žije na mém stole v práci a je to ten, který si balím, když potřebuji cestovat.

Mám také extra indukční nabíjecí kabely. Většinou tam, kde jsem, se kolem povalují nabíjecí cihly. Jen si s sebou přibalím nabíjecí kabel a to je vše, co potřebuji k rychlému nabití. Díky indukčnímu procesu nabíjení bez nabíjecího portu je to tak bezproblémové.

Gav2k

24. července 2009
  • 17. srpna 2017
Zobrazit mediální položku '> Griffin to udělal. Seženete je poměrně levně....
reakce:kohlson, Dino F a Ledgem

chlubit se

12. listopadu 2007
Phoenix, USA
  • 17. srpna 2017
já mám ačkoli doma vedle postele pro můj iPhone, hodinky a AirPods. Na cesty používám přenosku Nabíječka Apple Watch jako výše uvedený Griffin. Poslední úprava: 24. srpna 2017
reakce:Phonephreak T

tivoboy

15. května 2005
  • 17. srpna 2017
Gav2k řekl: Zobrazit přílohu 713335 Griffin to vyrobil. Seženete je poměrně levně....
ten je docela fajn!

ale sakra, 70 $ je za to hodně peněz.. kdyby to bylo 30-35 $, myslím, že bych si jeden vybral. Griffin má někdy 30% slevové kupóny na cokoliv, pak si možná bude muset jeden vybrat.
reakce:jagooch

pane Krame

1. října 2008
  • 17. srpna 2017
ten gryf je cool. rád bych o tom věděl. Mám jen 3 Apple nabíječky. jeden na doma, jeden na cesty, jeden náhradní jen proto. J

jakerichva

Pozastaveno
12. července 2008
  • 17. srpna 2017
Proč nezapojit kabel puku do portu USB na notebooku? Vím, že jste řekl, že máte pouze jeden, ale krátký kabel, rozbočovač USB tento problém velmi dobře řeší.

Moje  hodinky 2 vydrží téměř tři dny, obecně. Každou noc to jen dobíjím. Takže i když vynechám den, je to dobré na dva, a když jsem soudný, klidně i na tři. Protože spím skoro každou noc, nechávám to nabíjet, když spím.

EDIT: Oprava překlepu
reakce:QuarterSwede

boston04 a 07

13. května 2008
  • 17. srpna 2017
Naprosto s tebou souhlasím, @deuxani . Vzhledem k tomu, jak je můj dům nastaven, mám také všechny své zásuvky na obecně těžko přístupných místech a nejraději bych neměl nikde vidět prodlužovací kabely, přepěťové pásy nebo cokoli jiného. Mám dlouhé, 10 stop dlouhé kabely Lightning zapojené na nejrůznější vhodná místa v domě, takže když jsem dostal své Apple Watch, opravdu jsem si přál, abych je mohl nabíjet pouze pomocí stávajících kabelů Lightning. Je nepříjemné, že Apple nenechá výrobce připojit Lightning vstup k nabíjecímu disku Apple Watch.

Takže jsem udělal přesně to, co jste navrhoval - připevnil jsem bleskový adaptér na cestovní nabíječku s micro-USB. Jen jsem to zapojil a použil bílou elektrickou pásku, abych se ujistil, že to nikam neleze. Nejsou dokonalé a byl bych mnohem radši, kdyby byly menší, ale je to lepší než nic a znamená to, že hodinky mohu nabíjet kdekoli v domě a nemusím nic odpojovat.

Tento je adaptér micro USB, který jsem použil, a použil jsem stejný adaptér lightning, který jste zveřejnili výše. Zatím funguje dobře, ale rozhodně bych si přál, aby Apple vydal skutečný.
reakce:noslenpar

DamFu

13. července 2007
  • 23. srpna 2017
Cestuji často, někdy do zahraničí. Koupil jsem cestovní pouzdro Smatree. Je trochu objemný, ale líbí se mi. Baterie dokáže hodinky nabít minimálně 4x a na zadní straně má micro USB port pro nabíjení pouzdra.
reakce:pedrowerner

Maetzle

2. června 2014
  • 23. srpna 2017
Nebo možná něco podobného tento ? Hodinky můžete nabíjet přímo, můžete k nim připojit kabel USB-to-Lightning a nabíjet telefon a můžete je nabíjet přes USB-to-Microusb. A o něco levnější než Griffin.

Uricasha

20. listopadu 2017
  • 20. listopadu 2017
https://www.etsy.com/listing/555172...=Raw&share_time=1511227478000&utm_term=so.slt

Zobrazit mediální položku ' data-single-image='1'>
  • 1
  • 2
  • 3
další

Jdi na stránku

Jítdalší Poslední