ajxoxo
Původní plakát- 27. dubna 2012
- 27. února 2013
dictoresno
- 30. dubna 2012
- NJ
- 27. února 2013
Pokud je to druhé, tak je iOS nastaven. Pro zobrazení nelze kliknout na číslo, pro zobrazení další obrazovky musíte kliknout na modrou šipku vpravo. Kliknutím na samotné číslo se okamžitě vytočí.
ajxoxo
Původní plakát- 27. dubna 2012
- 27. února 2013
dictoresno řekl: Dobře, takže telefonní hovor zpět sám o sobě, doslova se sám vytočí, nebo je to pouze tehdy, když kliknete na číslo, které chcete zobrazit?
Pokud je to druhé, tak je iOS nastaven. Pro zobrazení nelze kliknout na číslo, pro zobrazení další obrazovky musíte kliknout na modrou šipku vpravo. Kliknutím na samotné číslo se okamžitě vytočí.
Promiňte. Svůj příspěvek jsem moc dobře neformuloval. Dovolte mi to zkusit ještě jednou. Máš pravdu. Můj iPhone ve skutečnosti nevytočí zmeškaného volajícího, aniž bych to vyzval. Je to však trochu náhodné klepnutí při rolování, které to způsobuje. A jsem si jistý, že se to stává mnoha dalším lidem.
Zde je to, co se děje...
1) Zmeškám hovor
2) Jdu do protokolu zmeškaných hovorů, abych viděl, kdo volal
3) Při procházení náhodně klepnu na jeden ze zmeškaných hovorů
4) BUM! Podívám se na svůj iPhone a ukazuje, že je volán zmeškaný volající!
5) Spěšně zavěšuji, ale už je pozdě.
6) nastanou rozpaky.
nelži. Vím, že se to stalo mnoha lidem. Ano, je to moje chyba, že jsem omylem ťukl na zmeškaného volajícího, ale na mém starém Androidu by mi to poskytlo časové podrobnosti hovoru, NE ve skutečnosti dotyčné osobě zavolal. Poté, Android v tom okamžiku jsem mohl stisknout tlačítko 'zavolat'.
Davejprince
- 29. září 2012
- Nizozemí
- 27. února 2013
ajxoxo
Původní plakát- 27. dubna 2012
- 27. února 2013
Davejprince řekl: Takhle funguje aplikace pro telefon, zvykněte si na to nebo si pořiďte dumbphone.
No, to je prostě blbost. Měl jsem Blackberry a pak Android. Když klepnete na jméno nebo číslo osoby, objeví se menší dialogové okno s možností „zavolat“ nebo „zobrazit podrobnosti“.
Apple má skvělý produkt. Použitelnost se mi líbí víc než u Blackberry nebo Androidu. Apple je však v tomto prostě hloupý x 10. Když osoba klepne pro zobrazení čísla zmeškaného hovoru, měla by mít možnost „zavolat“ nebo „zobrazit podrobnosti“. Při používání jednou rukou jsou chvíle, kdy můžete nechtěně klepnout na číslo v protokolu zmeškaných hovorů (a pak číslo vytočí), když vše, co jste chtěli udělat, bylo posunout dolů. Hloupý iPhone.
Skryté štěně
- 31. prosince 2011
- 27. února 2013
ajxoxo řekl: No, to je prostě blbost. Měl jsem Blackberry a pak Android. Když klepnete na jméno nebo číslo osoby, objeví se menší dialogové okno s možností „zavolat“ nebo „zobrazit podrobnosti“.
Apple má skvělý produkt. Použitelnost se mi líbí víc než u Blackberry nebo Androidu. Apple je však v tomto prostě hloupý x 10. Když osoba klepne pro zobrazení čísla zmeškaného hovoru, měla by mít možnost „zavolat“ nebo „zobrazit podrobnosti“. Při používání jednou rukou jsou chvíle, kdy můžete nechtěně klepnout na číslo v protokolu zmeškaných hovorů (a pak číslo vytočí), když vše, co jste chtěli udělat, bylo posunout dolů. Hloupý iPhone.
To je to, co je malá šipka vpravo od názvu, poskytuje vám podrobnosti.
poplatek
na
- 17. ledna 2010
- Evansville, In
- 27. února 2013
když se dotknete zmeškaného čísla, telefon je nastaven tak, aby dané osobě zavolal. pokud chcete podrobnosti, telefon je nastaven tak, aby vám po stisknutí modré šipky zobrazil podrobnosti.
ajxoxo
Původní plakát- 27. dubna 2012
- 27. února 2013
lucasfer899
- 23. září 2012
- Londýn
- 27. února 2013
ajxoxo řekl: Jo, žádný vtip, Mac Heads. Říká se tomu chyba operátora. Chápu to. Neznamená to, že by se Apple neměl snažit vylepšovat své telefony a nechat tuhle hloupost, o které jsem žvanil, pryč.
Chyba uživatele.
Chcete-li zobrazit podrobnosti, stačí stisknout malou šipku vpravo a používám iPhone od 1. generace a jen velmi málokrát, pokud vůbec (kromě opilosti), jsem při rolování na něco omylem klikl. Apple má velmi výkonné algoritmy pro výpočet toho, co děláte, a zabrání tomu. reakce:tklockwood, jagooch a Mohli
Jablečný džus
- 16. dubna 2008
- V sekci iPhone hacks.
- 27. února 2013
ajxoxo
Původní plakát- 27. dubna 2012
- 27. února 2013
Applejuiced řekl: Hej, kliknu na telefonní číslo náhodou a jeho chyba jablek reakce:tklockwood and Mohli CC DM
macrumors Sandy Bridge
- 17. října 2011
- 27. února 2013
ajxoxo řekl: Dobře líný mozek. Chápu to. Nikdy jsem neřekl, že to není moje chyba. Je to moje chyba, když omylem klepnu na číslo zmeškaného hovoru a pak je vytočí. Ale, ale, ale pane Vševědomí, je to ŠPATNÝ design uživatelského rozhraní, aby se neobjevilo dialogové okno s nápisem „zavolat“ nebo „zobrazit podrobnosti“. Blackberry a Android to mají. Dokonce i tweet o útěku z vězení na opravu této mizerné funkce Apple to dělá. Takže si můžete stěžovat Applu, když zavedou iOS 7 a opraví to, na co si já a spousta dalších lidí stěžuje. Tak to nacpat.Apple to takhle má pravděpodobně od začátku, ne-li už několik verzí iOS, takže není příliš pravděpodobné, že by se to změnilo, aby se chovalo jinak – zkrátka kompletní přepracování aplikace pro telefon/vytáčení/kontakty a /nebo samotný iOS.
V iOS je docela dost věcí, kterým by opravdu prospěly nějaké drobné úpravy/změny nebo alespoň další možnosti, aby si je lidé mohli nastavit tak, jak by chtěli, ale to je součást podstaty iOS – většina věcí je nastavit tak, jak jsou a dokud se Apple nerozhodne změnit design nebo náhle přidat konkrétní možnost nebo funkci (což se stává, ale ne tak často), jedinou další alternativou by mohlo být vylepšení útěku z vězení.dictoresno
- 30. dubna 2012
- NJ
Vidím, že tento příspěvek šel z kopce. OP, dostal jsi odpověď. Je to prostě tak, jak je to nastaveno. Chcete-li se tomu vyhnout, klepněte na modrou šipku pro informaci, kterou hledáte. Hotovo.
- 27. února 2013
reakce:CaroleW C
C DM
macrumors Sandy Bridge
- 17. října 2011
- 27. února 2013
dictoresno řekl: Vidím, že tento příspěvek šel z kopce. OP, dostal jsi odpověď. Je to prostě tak, jak je to nastaveno. Chcete-li se tomu vyhnout, klepněte na modrou šipku pro informaci, kterou hledáte. Hotovo.Myslím, že částečným důvodem je možné nepochopení skutečné otázky/problému, zdánlivě v několika odpovědích – ve skutečnosti nejde o způsob, jak se dostat k podrobnostem hovoru, ale o to, jak snadno (alespoň možná pro některé lidi ) jde o náhodné vytočení zmeškaného (nebo jiného) hovoru při jednoduchém procházení seznamu hovorů v aplikaci pro telefon.reakce:tklockwood N
NiftyMac
- 26. dubna 2012
- BOSTON, MA
Pokud si nainstalujete 'ask2call' po jailbreaku, je to na Cydii zdarma. Budete muset „slide-to-call“ potvrdit, že skutečně chcete volat na vybraný/zvýrazněný kontakt/číslo. To je samozřejmě, pokud chcete tento problém vyřešit nyní.
- 27. února 2013
reakce:Mohli M
mrtví
na
- 24. června 2010
Co dělám, je rolování prstem na pravé straně obrazovky. Tímto způsobem, pokud omylem klepnu, přejde na informace. reakce:tklockwood a jagooch T
- 27. února 2013
tgdtoronto
- 26. července 2013
Vaše stížnost je zcela oprávněná, ajxoxo
- 26. července 2013
Vaše obava je zcela oprávněná.
Učím design rozhraní a tato funkce je velmi špatně promyšlená. (Pro obchodníky je to nebezpečné a měli jsme od klientů četné stížnosti).
Na rozdíl od některých komentářů je zcela logické, že o problému diskutujete s ostatními uživateli na fóru.
Odeslání zpětné vazby společnosti Apple je také užitečné, ale nejprve.
Pokud jde o:
'Získejte nové přátele.'
'Zbav se svého telefonu.'
'Nemám ten problém.'
'Můj telefon je červený.'
'Haha.'
„No, nemusím vám říkat, kam je máte zařadit.reakce:jpcarro, tklockwood, jagooch a 1 další osoba
lovec bouří
- 4. března 2010
- Spojené království
Ano, přiznávám, že jsem to také udělal a hned zavěšuji. Ale teď jsem si zvykl na mačkání malé modré šipky.
- 26. července 2013
dictoresno
- 30. dubna 2012
- NJ
- 26. července 2013
tgdtoronto řekl: Vaše obavy jsou zcela oprávněné.
Učím design rozhraní a tato funkce je velmi špatně promyšlená. (Pro obchodníky je to nebezpečné a měli jsme od klientů četné stížnosti).
Na rozdíl od některých komentářů je zcela logické, že o problému diskutujete s ostatními uživateli na fóru.
Odeslání zpětné vazby společnosti Apple je také užitečné, ale nejprve.
Pokud jde o:
'Získejte nové přátele.'
'Zbav se svého telefonu.'
'Nemám ten problém.'
'Můj telefon je červený.'
'Haha.'
„No, nemusím vám říkat, kam je máte zařadit.
Způsob, jak oživit 5 měsíců staré vlákno Ajilmy
- 16. prosince 2013
Před odemknutím telefonu není žádné malé modré tlačítko.
- 16. prosince 2013
Promiňte, ale apple má špatný design, prostý a jednoduchý. Měli byste být schopni otevřít zmeškaný hovor ze zamčené obrazovky a měl by jít do vašeho seznamu „nedávných“, kde si můžete prohlédnout podrobnosti.
Mohl by mi někdo vysvětlit, jestli existuje nastavení, které je třeba změnit, abych se i já mohl dostat z HMOTNOSTI této funkce automatického vytáčení?
Pokud neexistuje nastavení, ale existuje jiná metoda, mohl by být proces dosažení této změny vysvětlen, abych jej mohl sledovat a úspěšně provést změnu, protože jsem se nenarodil s jednou z těchto věcí v ruce. Díky předem!reakce:tklockwood, jagooch a Mohli C
C DM
macrumors Sandy Bridge
- 17. října 2011
- 16. prosince 2013
jilms řekl: Promiň, ale apple má špatný design, prostý a jednoduchý. Měli byste být schopni otevřít zmeškaný hovor ze zamčené obrazovky a měl by jít do vašeho seznamu „nedávných“, kde si můžete prohlédnout podrobnosti.Odemkněte telefon obvyklým způsobem (ne pomocí upozornění na zmeškaný hovor) a poté přejděte do sekce poslední v aplikaci pro telefon.
Mohl by mi někdo vysvětlit, jestli existuje nastavení, které je třeba změnit, abych se i já mohl dostat z HMOTNOSTI této funkce automatického vytáčení?
Pokud neexistuje nastavení, ale existuje jiná metoda, mohl by být proces dosažení této změny vysvětlen, abych jej mohl sledovat a úspěšně provést změnu, protože jsem se nenarodil s jednou z těchto věcí v ruce. Díky předem!reakce:Mohli
DJLC
na
- 17. července 2005
- Severní Karolina
Souhlasím s tím, že je to špatný design... a byl už léta. Přistihl jsem se, že omylem klepu na věci v celém iOS. Náhodné hovory, nevědomé klepnutí na oznamovací banner místo horní lišty nástrojů, b/c oznámení přijde uprostřed klepnutí atd.
- 16. prosince 2013
V žádné okamžité opravy bych nedoufal.reakce:jagooch a Mohli A
jilmy
- 16. prosince 2013
Nemá smysl otevírat „zmeškaný hovor“ na zamčené obrazovce
- 16. prosince 2013
Nemá smysl otevírat zmeškaný hovor na zamčené obrazovce, pokud vám nedává možnost dělat jiné věci kromě automatického vytáčení volajícího.
Existuje způsob, jak deaktivovat funkci mého telefonu, která mi zobrazuje zmeškané hovory na zamčené obrazovce? Toto falešné pohodlí láká k otevření. Je to neintuitivní ve srovnání s otevřením kontaktu v seznamu kontaktů a s možností automatického vytáčení všech těchto možností. Hloupé, opravdu.reakce:jagooch
další 1 ze 3
- 1
- 2
- 3
Jdi na stránku
Jítdalší Poslední
Populární Příspěvky