Fóra

2018 MPB 13/16/512 - i5 vs i7

2018 MPB 13/16/512 - i5 vs i7

  • 13/16/512 i5

    Hlasy:57 69,5 %
  • 16/13/512 i7

    Hlasy:25 30,5 %

  • Celkový počet voličů
C

cman-uk

Původní plakát
27. října 2009
  • 31. července 2018
Čekám (11 dní a stále více), než dorazí můj 2018 MPB 13/16/512 i7, a mezitím jsem na MR učinil následující poznámky:

16. 13. 512 je považováno za „sladké místo“, ale mnozí se rozhodli pro CPU i5 spíše než i7. Proč je to? Viděl jsem komentáře narážející na to, že od i7 neočekávejte mnohem víc.

Pro vlastníky 2018 MPB 13/16/512 pro jaký CPU jsi šel a proč?

QCassidy352

20. března 2003


Bay Area
  • 31. července 2018
cman-uk řekl: Čekám (11 dní a stále více), než dorazí můj 2018 MPB 13/16/512 i7, a mezitím jsem na MR učinil následující poznámky:

16. 13. 512 je považováno za „sladké místo“, ale mnozí se rozhodli pro CPU i5 spíše než i7. Proč je to? Viděl jsem komentáře narážející na to, že od i7 neočekávejte mnohem víc.

Pro vlastníky 2018 MPB 13/16/512 pro jaký CPU jsi šel a proč?
Jako vždy záleží na tom, k čemu jej používáte, ale stručná odpověď je, že jen málo úkolů pro typického uživatele shledá čtyřjádrový i5 omezujícím faktorem. i5 může také běžet chladněji.
reakce:Wags, bwintx a cman-uk

Paní.

na
14. března 2009
  • 31. července 2018
Kromě turba CPU vyššího o 700 MHz má i7 také o 33 % více mezipaměti L3 a jeho iGPU turbo navíc o 150 MHz.

https://en.wikichip.org/wiki/intel/cores/coffee_lake_u

Jde jen o to, že Apple přidal tučnou přirážku na možnost upgradu i5 -> i7 vzhledem k jejich vlastním nákladům. Pokud chcete to nejlepší, dostanete trochu dlaně - nic nového!
reakce:Lennyvalentin a Cman-uk

maflynn

Moderátor
Zaměstnanec
3. května 2009
Boston
  • 31. července 2018
cman-uk řekl: Pro majitele 2018 MPB 13/16/512 pro jaký CPU jsi šel a proč?
Nejde o to, k čemu to ostatní lidé používají, ale o konfiguraci stroje, který vyhovuje vašim potřebám. Jaké je jeho zamýšlené použití?
reakce:cman-uk S

SSD-GUY

20. září 2012
Mezihvězdný
  • 31. července 2018
Existují nějaké benchmarky, které ukazují, že i5 má lepší výdrž baterie než i7 pro 13'?
reakce:cman-uk

Paní.

na
14. března 2009
  • 31. července 2018
SSD-GUY řekl: Existují nějaké benchmarky, které ukazují, že i5 má lepší výdrž baterie než i7 pro 13'?
V závislosti na vzorcích používání není nepředstavitelné, že by to mohlo být naopak, protože i7s jsou špičkovým „binned“ křemíkem, který si vystačí s o něco nižším napětím.
reakce:cman-uk a Patcell P

Patcell

na
8. srpna 2016
Bergen County, NJ
  • 31. července 2018
frou řekl: V závislosti na vzorcích používání není nepředstavitelné, že by to mohlo být naopak, protože i7s jsou špičkovým „binned“ křemíkem, který si vystačí s o něco nižším napětím.
To je pravda. Rozdíl mezi všemi vrstvami CPU v dané generaci je v zásadě ten, že rychlejší jsou „bindovány“ jako vyšší kvality. Když to svaříte, v podstatě to znamená, že vyšší binned CPU (v tomto případě i7) je schopen běžet na vyšší taktovací frekvenci a přitom zůstat na stejném TDP. Teoreticky by to nemělo mít žádný dopad na výrobu tepla, protože TDP zůstává stejné.

Když to vezmeme o krok dále, jak bylo zmíněno v předchozím plakátu, je možné, že i7 může skutečně běžet chladněji a spotřebovávat méně energie, protože je kvalitnější. Minimálně by i5 a i7 neměly mít žádný rozdíl v tvorbě tepla nebo výdrži baterie. To je můj názor po diskuzi s designérem CPU.

Jak již bylo řečeno, osobně si nemyslím, že rozdíl mezi i5 a i7 v 13' modelu stojí za cenu upgradu.
reakce:livinglist, frou, pippox0 a 1 další osoba

Paní.

na
14. března 2009
  • 31. července 2018
I když je stále na Intelu, kam nastaví turbo zářezy. Chci říct, možná i7 na 3,9 GHz spotřebuje méně energie než i5 na 3,8 GHz, ale rozhodně nespotřebovává méně energie, když je na 4,5 GHz!
reakce:Lennyvalentin C

cman-uk

Původní plakát
27. října 2009
  • 31. července 2018
maflynn řekl: Nejde o to, k čemu to ostatní lidé používají, ale o konfiguraci stroje, který vyhovuje vašim potřebám. Jaké je jeho zamýšlené použití?

K vaší otázce:

Základy: procházení webu náročné na média, zpracování textu, Excel atd.
Hobby: Lightroom, Photoshop, iMovie a Premiere Pro - pro 4k střih, ale kladu důraz na hobby videa na rozdíl od profesionálních potřeb

K tvému ​​úvodnímu komentáři:

Rozhodl jsem se získat nejlepší specifikaci, kterou si můžete dovolit. Byl jsem nastaven na 16Gb 512Gb (můj předchozí MBP byl specifikován na 8Gb a 256Gb, takže jsem věděl, že RAM i SSD je potřeba navýšit na základě předchozího použití a budoucího proofingu), a rozhodl jsem se, že bych se mohl rozšířit na i7 – opět pro účely „budoucí kontroly“. '. C

Codeseven

na
31. prosince 2008
  • 31. července 2018
Abych neunesl vlákno cman-uk, ale i pro mě je to aktuální téma, tedy 13 MBP i5 vs i7. V mém případě pomáhám kamarádovi s přípravou na univerzitu ve Spojeném království. Studuje architekturu. Poznámky k tomu doporučují počítač s alespoň 16Gb pamětí, 500+ HD a „rychlým“ procesorem. Používaným softwarem jsou Adobe Creative Suite, Vectorworks a Rhino. Její profesor říká, že on osobně preferuje Macy, ale ona dostane za své peníze více peněz s PC (také si myslím, že všechny tyto počítačové programy jsou založené na PC? I když by mohla použít BootCamp).

Raději si pořídí Mac. 13 MBP bylo navrženo jako skvělá volba, 16Gb paměť, 512 SSD určitě. Moje starost, stejně jako u Cman-uk, je i5 nebo i7?

Marketh

21. července 2018
Manchester, Spojené království
  • 31. července 2018
Ze všeho, co jsem četl a viděl, i7 nenabízí dostatek výkonu navíc, aby ospravedlnil zvýšené náklady. Řekněme, že na konci dne to bude zlepšení (jakkoli mírné). Pokud peníze nejsou žádný předmět nebo opravdu cítíte, že budete mít prospěch z mírného zvýšení rychlosti hodin, pak do toho. Nicméně si myslím, že pro většinu použití je i5 dostatečně rychlý. Jen moje dva centy!

macnmac

na
18. června 2017
Apple Park
  • 31. července 2018
se studentskou slevou je upgrade za 230 $... je to o něco míň...
reakce:Codeseven J

jerryk

Přispěvatel
3. listopadu 2011
Oblast SF Bay
  • 31. července 2018
i7 má několik negativ v minulých MBP (2017 a předchozí).

Za prvé, nárůst výkonu je mírný vzhledem k nárůstu cen.
Za druhé, zvýšení produkce tepla způsobilo škrcení. A to se stalo nejen v MBP

Nemám ponětí, zda je throttling pravdivý pro současnou várku procesorů, ale zisky jsou v benchmarcích stále mírné. Takže, kdybych dostal 13', přiklonil bych se k i5.
reakce:cman-uk J

justinf77

na
18. května 2003
  • 31. července 2018
Výkonnostní rozdíl mezi těmito dvěma je zanedbatelný... Pokud se tolik spoléháte na hrubý výpočetní výkon, podle mého názoru je na tom lépe 15' hex-core. Naprostá většina z hlediska výkonu žádný rozdíl mezi i5 a i7 nepostřehne.

Také i5 obvykle běží chladněji a má lepší výdrž baterie než i7. Proto Apple používá i5 pro marketingová čísla výdrže baterie a i7 pro marketingová čísla výkonu. I zde je rozdíl malý, ale 20 minut delší výdrže baterie je pro mě užitečnější než vzácná příležitost, kdy mohu využít pár ušetřených sekund na úkolu s i7.
reakce:Codeseven, Vazza a Cman-uk C

cman-uk

Původní plakát
27. října 2009
  • 31. července 2018
Je zajímavé, že většina dosavadních odpovědí je pro i5, a přesto průzkum aktuálně ukazuje 42 % ve prospěch i7 – což není zanedbatelná část.

Pojďme si poslechnout posádku i7... PROTI

vtgeek

21. září 2012
  • 31. července 2018
2018 13inch, i7 16GB 1TB zde.

Naprosto souhlasím s tím, že jádro i5,16GB RAM a 512GB SSD jsou tím nejlepším místem pro 13palcovou produktovou řadu.

Pokud jde o mě, opravování počítačů jiných lidí, virtuálních strojů, objednal bych si tento stroj s výjimkou 1TB SSD. Nicméně můj místní obchod Apple měl konfiguraci na skladě s i7. Nazvěte i7 impulsní částí mého nákupu. Cena za to je nyní spojená s upgradem procesoru....

Nemyslím si, že je to špatný krok se současnou produktovou řadou Touch Bar MacBook Pro z hlediska výkonu. Je to první stroj z pravděpodobně 20, pro který jsem AppleCare koupil.
reakce:cman-uk a frou V

Wags

5. března 2006
Nebraska, USA
  • 31. července 2018
Někdy si myslím, že 512 ssd není cenově výhodný upgrade, protože stále pravděpodobně není dostatek paměti. Pokud budete potřebovat nebo použít externí úložiště, je to mnohem lepší hodnota. Osobní preference samozřejmě.

Lennyvalentin

25. dubna 2011
  • 31. července 2018
cman-uk řekl: Pojďme si poslechnout posádku i7...
No, jiní se mohou cítit jinak, samozřejmě, ale já upřednostňuji grafický výkon a nejlepší GPU je v i7, takže to máte. Jak již někdo zmínil, i7 získává plnou mezipaměť L2; v minulosti mohl GPU používat CPU L2 jako vyrovnávací paměť, aby omezil provoz na externí paměti (který je u notebooků pomalý), ale v dnešní době by mohlo být více místa pro vyhrazenou grafickou mezipaměť, navíc má čip Crystalwell eDRAM o kapacitě 128 MB také, takže možná již není nutné odpojovat CPU L2.

Jsem zvědavý, až konečně uvidím, jak věci běží na moderní integrované grafice. Sandy bridge iGPU v mém současném MBP spoléhá pouze na svou hlavní DRAM, která je podle dnešního standardu pomalá na 1333MT, takže grafický výkon byl velmi nevýrazný na non-retina 1280*800-něco pixelů. To je dnes nízký rez, iphony mají v dnešní době více pixelů na vánoce a bylo to strašně pomalé a velké. Když byl počítač relativně nový, mohl jsem na něm hrát WoW, pokud bych srazil nastavení; Pamatuji si, že jsem během éry Cataclysm na svém notebooku dělal každodenní questy v Deepholme, seděl jsem v kavárně pomocí internetového připojení mého připojeného telefonu, ale jak roky plynuly a hra se stávala náročnější, výkon prudce klesal. Teď už se WoW ani nespouští. 'Vaše grafická karta není podporována', píše se. Studna, díky, Obama! lol

Takže doufám, že svůj dostanu dnes, protože je to už více než dva týdny, co jsem si objednal, a bylo mi řečeno '1-2 týdny'. Ale nezadržuji dech, protože takové štěstí nikdy nemám. Takže...meh. lol
reakce:cman-uk a frou U

nahoru a dolů

na
10. dubna 2017
  • 31. července 2018
cman-uk řekl: Je zajímavé, že většina dosavadních odpovědí je pro i5, a přesto průzkum aktuálně ukazuje 42 % ve prospěch i7 – což není zanedbatelná část.

Pojďme si poslechnout posádku i7...
Miluji svou i7. Je extrémně rychlý a svižný a běží skvěle. Moji fanoušci stěží někdy běží s lehkými úkoly, jako je procházení webu. (0RPM) Teploty přiblížení CPU jsou v průměru kdekoli od 28 do 38. A výdrž baterie byla skvělá, než bych očekával v závislosti na tom, co dělám. Všiml jsem si, že při 2-3 kliknutích pod 100% jasu výdrž baterie neklesá. Myslím, že jejich obrazovky byly v oddělení efektivity od roku 2012 vylepšeny.

Neříkám, že by i5 nebyla podobná nebo stejná. Ale zatím nelituji a nemám s i7 žádné problémy.
reakce:cman-uk a Patcell T

tonyz123456

4. dubna 2017
  • 31. července 2018
Dostal jsem i5, 16gb (toto rozhodně stálo za to, protože běžně používám asi 10gb paměti) a 512gb SSD. Zvažoval jsem verzi i7, zejména verzi v obchodě, protože byla k dispozici dříve, ale cítil jsem, že nákup eGPU blackmagic za stejnou částku jako i7, 16 GB a 1 TB (konfigurace obchodu) je lepší využití finančních prostředků a může poskytněte mi větší zvýšení výkonu u mnoha aplikací uvedených výše v porovnání s upgradem CPU a větším úložištěm.
reakce:cman-uk

New_Mac_Smell

17. října 2016
Šanghaj
  • 31. července 2018
Codeseven řekl: Abych neunesl vlákno cman-uk, ale i pro mě je to aktuální téma, to znamená 13 MBP i5 vs i7. V mém případě pomáhám kamarádovi s přípravou na univerzitu ve Spojeném království. Studuje architekturu. Poznámky k tomu doporučují počítač s alespoň 16Gb pamětí, 500+ HD a „rychlým“ procesorem. Používaným softwarem jsou Adobe Creative Suite, Vectorworks a Rhino. Její profesor říká, že on osobně preferuje Macy, ale ona dostane za své peníze více peněz s PC (také si myslím, že všechny tyto počítačové programy jsou založené na PC? I když by mohla použít BootCamp).

Raději si pořídí Mac. 13 MBP bylo navrženo jako skvělá volba, 16Gb paměť, 512 SSD určitě. Moje starost, stejně jako u Cman-uk, je i5 nebo i7?

Zmíněný software je na MacOS. Byl bych však velmi překvapen, kdybych slyšel, že studují architekturu a nepoužívají AutoCAD a 3DS MAX – to jsou víceméně průmyslové standardy, stejně jako PhotoShop atd. Bylo by jim lépe s Windows PC a používat software Autodesk, lépe by je to nastavilo na pracovišti, protože každý vyžaduje, abyste trochu rozuměli AutoCAD/3DS MAX, pravděpodobně by jim stačilo mít znalost Vectorworks, ale toto by používaly jen velmi malé nezávislé firmy. Jen pro zamyšlení, ale nejlépe se učíte software, který po kurzu skutečně využijete v profesionálním světě.

Jinak chcete slušný CPU, nepotřebujete to nejlepší, co je k dispozici - je to pouze univerzitní kurz, ne zrovna modelování mrakodrapu. GPU je v pořádku, aby se dostal průměrný. Osobně bych radil podobné nastavení jako 16GB RAM/SSD je co chcete, 256GB je v pohodě, 512GB je lepší a minimálně i5 procesor.

Nákup Macu je extrémní luxus, zvláště pokud uvažují o tom, že na něj rovnou nasadí Windows. Platíte spoustu peněz za funkce, které nepoužíváte. A univerzita není levná, ty peníze se daleko lépe utrácejí jinde.

Všimněte si také, že každé univerzitní studio, které stojí za to, bude mít počítačové studio plné počítačů nastavených pro provoz tohoto softwaru, po univerzitě nebude tento notebook potřebovat, protože jakákoliv společnost, pro kterou pracují, poskytne počítač (Vy budete Mac v tomto světě vidět jen velmi zřídka). Takže bych důrazně doporučil, pokud není bohatý, pořídit si „slušný“ notebook s Windows, cokoliv kolem 1200 liber bude více než dostačující a bude to v pořádku. Jinak budete potřebovat 15' a se základními upgrady + AC se díváte blíž k 3000 £. Na něco, co bude na konci kurzu těžítko a během kurzu bude okrajově užitečné.

Hodně štěstí!
reakce:Paní a Codeseven

Paní.

na
14. března 2009
  • 1. srpna 2018
Lennyvalentin řekl: Jsem zvědavý, až konečně uvidím, jak věci běží na moderní integrované grafice.
Mám možná iracionální lásku k dobré integrované grafice. Obecný koncept System-On-A-Chip/Package je prostě příliš cool.

Podívejte se na to, je tam EDRAM nabitý proti CPU/GPU a také Northbridge (aka PCH) přímo tam na stejném balíčku.

Zobrazit mediální položku ' data-single-image='1'>

Zobrazit mediální položku ' data-single-image='1'>
reakce:Lennyvalentin

Lennyvalentin

25. dubna 2011
  • 1. srpna 2018
frou řekl: Podívejte se na to, je tam EDRAM nabitý proti CPU/GPU a také Northbridge (aka PCH) přímo tam na stejném balíčku.
Je to velmi elegantní, kompaktní design, že? reakce:Paní. B

Buranská energie

9. října 2017
  • 1. srpna 2018
cman-uk řekl: Čekám (11 dní a stále více), než dorazí můj 2018 MPB 13/16/512 i7, a mezitím jsem na MR učinil následující poznámky:

16. 13. 512 je považováno za „sladké místo“, ale mnozí se rozhodli pro CPU i5 spíše než i7. Proč je to? Viděl jsem komentáře narážející na to, že od i7 neočekávejte mnohem víc.

Pro vlastníky 2018 MPB 13/16/512 pro jaký CPU jsi šel a proč?

Co se mi na notebookech nelíbí, je teplo, vysoké teploty cpu a hluk ventilátoru. Nenašel jsem žádné nedávné testy, ale jsem ochoten se vsadit, že i7 v zátěži, i když mají stejné TDP, zahřejí notebook a spotřebují více baterie. Takže bych šel do i5.

maflynn

Moderátor
Zaměstnanec
3. května 2009
Boston
  • 2. srpna 2018
buran-energia řekl: notebooky jsou teplo, vysoké teploty procesoru a hluk ventilátoru
Souhlasím v obou bodech, vlastnil jsem notebook Razer 15' a teploty byly o něco lepší než na mém MBP, ale ventilátory byly mnohem znatelnější. To jsem nesnášel, zkoušel jsem všelijak a zvuk se mi poněkud dařilo snižovat, ale za cenu zvýšeného tepla.

Mám nakonfigurovaný 15' MBP, takže je mnohem tišší a teplo není pro většinu mých úkolů tak špatné.