Fóra

XS Max – nelze aktualizovat na 14.8.1

K

kwijbo

Původní plakát
28. ledna 2012
  • 4. listopadu 2021
Problém s aktualizací - můj starý SE je na 14.8, právě mám XS Max, který je na 14.4.2, ale OTA nabízí pouze aktualizaci na 15.1.

Nevidíte žádný FW na ipsw.me k upgradu v iTunes...jaké jsou možnosti? Musím počkat na další vydání (14.8.2?) a ručně aktualizovat? Co když není zveřejněn žádný FW stejně jako 14.8.1?

od šesti do nuly

8. února 2019
  • 5. listopadu 2021
Myslím, že možnost buď zůstat na ios 14 nebo aktualizovat na ios 15 byla implementována od iOS 14.6 nebo tak. Předchozí verze tuto možnost nemají a mohou se aktualizovat pouze na poslední verzi. A už nemůžete aktualizovat na 14.6. Takže si nejsem jistý, že je to možné. K

kwijbo

Původní plakát
28. ledna 2012


  • 5. listopadu 2021
fromsixtozero řekl: Myslím, že možnost buď zůstat na ios 14 nebo aktualizovat na ios 15 byla implementována od iOS 14.6 nebo tak nějak. Předchozí verze tuto možnost nemají a mohou se aktualizovat pouze na poslední verzi. A už nemůžete aktualizovat na 14.6. Takže si nejsem jistý, že je to možné.
Povzdech...takže když Apple řekl, že uživatelé mohou zůstat na iOS 14, co tím mysleli, bylo tam krátké okno, kde to bylo možné, ale pokud to přehlédnete, MUSÍTE použít ios15. Nemohu tedy ani získat aktualizace zabezpečení a používám verzi systému iOS, která je aktivně zneužívána, zatímco Craig Federeghi říká: „Sideloading na iPhone by otevřel brány pro malware“. skvělý.

Poslední nápad – co když si vytvořím iTunes zálohu svého aktuálního SE na 14.8 do svého Macu a poté z této zálohy obnovím XS Max, je to možné?

theapplehead

17. prosince 2018
Severní Karolina
  • 5. listopadu 2021
kwijbo řekl: Povzdech...takže když Apple řekl, že uživatelé mohou zůstat na iOS 14, co tím mysleli, bylo krátké okno, kde to bylo možné, ale pokud ho přehlédnete, MUSÍTE použít ios15. Nemohu tedy ani získat aktualizace zabezpečení a používám verzi systému iOS, která je aktivně zneužívána, zatímco Craig Federeghi říká: „Sideloading na iPhone by otevřel brány pro malware“. skvělý.

Poslední nápad – co když si vytvořím iTunes zálohu svého aktuálního SE na 14.8 do svého Macu a poté z této zálohy obnovím XS Max, je to možné?
Bohužel ne. Abyste zůstali v cyklu aktualizace iOS 14, musíte mít verzi 14.5 nebo novější. Poté je vaší jedinou další možností iOS 15. Apple to může v budoucnu změnit, ale v tuto chvíli je to vaše jediná možnost. Existuje nějaký důvod, proč byste nechtěli upgradovat na iOS 15, pokud se mohu zeptat? K

kwijbo

Původní plakát
28. ledna 2012
  • 5. listopadu 2021
theapplehead řekl: Bohužel ne. Abyste zůstali v cyklu aktualizace iOS 14, musíte mít verzi 14.5 nebo novější. Poté je vaší jedinou další možností iOS 15. Apple to může v budoucnu změnit, ale v tuto chvíli je to vaše jediná možnost. Existuje nějaký důvod, proč byste nechtěli upgradovat na iOS 15, pokud se mohu zeptat?
jen se to zdá tak divné, že to vůbec nabízejí – teď mají malý kousek uživatelů, pro které budou udržovat a poskytovat aktualizace zabezpečení mimo iOS 15?

iOS 14 je pro mě stabilní a upřímně, jedinou novou funkcí v iOS 15, která mě opravdu zaujala, jsou nové typy klíčů/průchodů Wallet, ale i ty byly od WWDC vaporware. Kromě aktualizace kvůli aktualizaci je to o tom.

čím víc o tom přemýšlím, že je to vlastně uživatelsky nepřátelské – doslova to říká, že je to zapnutá možnost na stránce Funkce iOS 15 :

iOS nyní nabízí výběr mezi dvěma verzemi aktualizace softwaru v aplikaci Nastavení. Můžete aktualizovat na nejnovější verzi iOS 15, jakmile bude vydána, abyste získali nejnovější funkce a nejúplnější sadu aktualizací zabezpečení. Nebo pokračujte na iOS 14 a stále získejte důležité aktualizace zabezpečení, dokud nebudete připraveni upgradovat na další hlavní verzi.
Poslední úprava: 5. listopadu 2021

theapplehead

17. prosince 2018
Severní Karolina
  • 5. listopadu 2021
kwijbo řekl: Připadá mi to tak divné, že to vůbec takhle nabízejí – teď mají malý kousek uživatelů, pro které budou udržovat a poskytovat aktualizace zabezpečení mimo iOS 15?

iOS 14 je pro mě stabilní a upřímně, jedinou novou funkcí v iOS 15, která mě opravdu zaujala, jsou nové typy klíčů/průchodů Wallet, ale i ty byly od WWDC vaporware. Kromě aktualizace kvůli aktualizaci je to o tom.

čím víc o tom přemýšlím, že je to vlastně uživatelsky nepřátelské – doslova to říká, že je to zapnutá možnost na stránce Funkce iOS 15 :
Ano, souhlasím s tím, že nedává smysl nenechat všechny, kdo chtějí, zůstat na nejnovější verzi 14, ale kteří zná jejich myšlenkový pochod na ní. Mám pocit, že by bylo velmi snadné nechat podepsaný ipsw 14.8.1, ale z jakéhokoli důvodu se rozhodli to neudělat.

od šesti do nuly

8. února 2019
  • 5. listopadu 2021
Jo, myslím, že nakonec chtějí, abychom všichni na ios 15 co nejrychleji mohli přestat podporovat ios 14 na zařízeních, která ios 15 podporují, nebo prostě udělali čáru pro tuto funkci a už se o to nestarají.

antiprotest

19. dubna 2010
  • 5. listopadu 2021
theapplehead řekl: Jo, souhlasím, že nedává smysl nenechat každého, kdo chce, zůstat na nejnovější verzi 14, ale kdo zná jejich myšlenkový pochod na ní. Mám pocit, že by bylo velmi snadné nechat podepsaný ipsw 14.8.1, ale z jakéhokoli důvodu se rozhodli to neudělat.
Je to pouze opatření, které má za cíl snížit negativní reakce na chyby iOS 15 a brzy nadcházející CSAM. Po krátké chvíli přestanou aktualizovat iOS 14, jsem si jistý.
reakce:od šesti do nuly K

kwijbo

Původní plakát
28. ledna 2012
  • 8. listopadu 2021
antiprotest řekl: Je to jen opatření pro zastavení mezery ke snížení negativních reakcí na chyby iOS 15 a brzy nadcházející CSAM. Po krátké chvíli přestanou aktualizovat iOS 14, jsem si jistý.
toto je část problému – již nemůžete mít neustálé aktualizace zabezpečení a stabilitu, aniž byste zároveň nepřijímali přidané nové funkce. Jakékoli zařízení na ios15 musí nyní přijímat nové funkce přidané v .2, .3, .4 atd., aby zůstalo zachováno zajistit.

osobně ios14 je pro mě stabilní a v pořádku. chtělo by to jen bezpečnostní aktualizace. nemáme povoleno aktualizovat ručně, nemáme povoleno boční načítání. bylo nám řečeno, že můžeme zůstat na ios14 a dostávat aktualizace zabezpečení. obezděná zahrada a její narůstající nepřátelství začínají být únavné. P

Pádlo1

1. května 2013
  • 8. listopadu 2021
Legrační je, že bych si s větší pravděpodobností nainstaloval iOS 15 na svá zařízení, kdybych věděl, že se mohu vrátit, pokud na něco narazím. Místo toho tuto možnost nemám a musím zůstat na místě.