Fóra

Proč mi kontaktní čočky zhnědnou?

rozhodnuto 09

Původní plakát
9. června 2009
  • 3. července 2015
Ahoj všichni
Mám měkké torické roční kontaktní čočky a jsou chvíle, kdy kontaktní čočky nějakou dobu nenosím. Mám brýle, které nosím každý den. Ale z nějakého důvodu hnědnou. To se mi stalo dvakrát u stejného očního lékaře. Při očním vyšetření jsem se mu o tom zmínil a on uvedl, že má jiného spotřebitele se stejným problémem. Poprvé, co se mi to stalo, byly asi tři měsíce po pořízení nových kontaktních čoček. Takže se bojím, že si od něj zase koupím další pár kontaktních čoček a žádné mi zase nezhnědnou. Používal jsem řešení opti free contact Lenes. Nějaké tipy nebo návrhy? Děkuji

Přílohy

  • Zobrazit mediální položku ' href='tmp/attachments/image-jpg.566075/' > image.jpg'file-meta '> 675,7 kB · Zobrazení: 2 346

laurim

19. září 2003
Minnesota USA


  • 3. července 2015
Před lety jsem podstoupil operaci Lasik (nejlepší peníze, jaké jsem kdy utratil, BTW), takže neznám současnou technologii kontaktních čoček, ale můj nejlepší odhad by bylo nahromadění bílkovin. Provádíte enzymovou léčbu pravidelně?

laurim

19. září 2003
Minnesota USA
  • 3. července 2015
Našlo se také toto:

INTERAKCE KONTAKTNÍ ČOČKY S FARMACEUTICKÝMI PRODUKTY A KOSMETIKOU

Změna barvy a některé z příčin
Ne všechny změny barvy měkkých čoček jsou způsobeny nedodržováním pravidel pacienta. V některých případech mohou být lokální léky absorbovány, zatímco v jiných případech mohou systémové léky v slzném filmu způsobit změnu barvy. Nesprávné používání kosmetiky a roztoku na kontaktní čočky může vést k těmto změnám.

Zežloutnutí nebo hnědé zbarvení kontaktních čoček může být způsobeno kyselinou sorbovou nebo sorbanem draselným. Přechod z chemické dezinfekce na peroxidovou dezinfekci nebo kouření (nikotin) může způsobit tento typ změny barvy. Laxativa, která obsahují fenolftalein, mohou způsobit žloutnutí a sulfasalazin předepsaný pro zánětlivé onemocnění střev může způsobit hnědé zbarvení. Diagnostická barviva jako fluorescein také způsobí žluté/hnědé zbarvení.

Šedohnědé barevné změny mohou nastat v důsledku použití místního epinefrinu, fenylefrinu, perorálního dopaminu a tetracyklinu.

Při použití roztoku s konzervací thimerosalu za přítomnosti tepelné dezinfekce může dojít k zašednutí.

Oranžové zbarvení kontaktních čoček může být způsobeno použitím perorálního nitrofurantoinu nebo fenazopyridinu při infekcích močových cest nebo rifampinu při tuberkulóze a meningokokovém onemocnění.

Ke změně růžové barvy může dojít, když nositel přejde z chemické dezinfekce na peroxidovou dezinfekci s použitím peroxidu pro lékárnu (hnědá láhev) namísto vhodného peroxidu určeného pro kontaktní čočky. Růžové zbarvení se může objevit při použití laxativ obsahujících fenolftalein nebo resorcinol.

Zelené zbarvení může být důsledkem dlouhodobého užívání systémových betablokátorů. Použití chlorhexidinu může způsobit žlutozelené zbarvení. dezinfekci nebo z roztoku konzervovaného chlorhexidinem na peroxid

aaronvan

Pozastaveno
21. prosince 2011
republika Cascadia
  • 3. července 2015
Kontaktní čočky vám nedělají dobře. Přestal bych je nosit.

rozhodnuto 09

Původní plakát
9. června 2009
  • 3. července 2015
laurim řekl: Před lety jsem podstoupil operaci Lasik (nejlepší peníze, jaké jsem kdy utratil, BTW), takže neznám současnou technologii kontaktních čoček, ale můj nejlepší odhad by bylo nahromadění bílkovin. Provádíte enzymovou léčbu pravidelně?
Ne. Měl jsem problém najít nějaké odstraňovače bílkovin. Budu se muset podívat na tu operaci LASIK Poslední úprava: 3. července 2015

rozhodnuto 09

Původní plakát
9. června 2009
  • 3. července 2015
laurim řekl: Také našel toto:

INTERAKCE KONTAKTNÍ ČOČKY S FARMACEUTICKÝMI PRODUKTY A KOSMETIKOU

Změna barvy a některé z příčin
Ne všechny změny barvy měkkých čoček jsou způsobeny nedodržováním pravidel pacienta. V některých případech mohou být lokální léky absorbovány, zatímco v jiných případech mohou systémové léky v slzném filmu způsobit změnu barvy. Nesprávné používání kosmetiky a roztoku na kontaktní čočky může vést k těmto změnám.

Zežloutnutí nebo hnědé zbarvení kontaktních čoček může být způsobeno kyselinou sorbovou nebo sorbanem draselným. Přechod z chemické dezinfekce na peroxidovou dezinfekci nebo kouření (nikotin) může způsobit tento typ změny barvy. Laxativa, která obsahují fenolftalein, mohou způsobit žloutnutí a sulfasalazin předepsaný pro zánětlivé onemocnění střev může způsobit hnědé zbarvení. Diagnostická barviva jako fluorescein také způsobí žluté/hnědé zbarvení.

Šedohnědé barevné změny mohou nastat v důsledku použití místního epinefrinu, fenylefrinu, perorálního dopaminu a tetracyklinu.

Při použití roztoku s konzervací thimerosalu za přítomnosti tepelné dezinfekce může dojít k zašednutí.

Oranžové zbarvení kontaktních čoček může být způsobeno použitím perorálního nitrofurantoinu nebo fenazopyridinu při infekcích močových cest nebo rifampinu při tuberkulóze a meningokokovém onemocnění.

Ke změně růžové barvy může dojít, když nositel přejde z chemické dezinfekce na peroxidovou dezinfekci s použitím peroxidu pro lékárnu (hnědá láhev) namísto vhodného peroxidu určeného pro kontaktní čočky. Růžové zbarvení se může objevit při použití laxativ obsahujících fenolftalein nebo resorcinol.

Zelené zbarvení může být důsledkem dlouhodobého užívání systémových betablokátorů. Použití chlorhexidinu může způsobit žlutozelené zbarvení. dezinfekci nebo z roztoku konzervovaného chlorhexidinem na peroxid
Děkuji

rozhodnuto 09

Původní plakát
9. června 2009
  • 3. července 2015
laurim řekl: Před lety jsem podstoupil operaci Lasik (nejlepší peníze, jaké jsem kdy utratil, BTW), takže neznám současnou technologii kontaktních čoček, ale můj nejlepší odhad by bylo nahromadění bílkovin. Provádíte enzymovou léčbu pravidelně?
Zavolal jsem do očního centra a řekli, že musím každé tři měsíce vyměnit pouzdro na kontaktní čočky.

laurim

19. září 2003
Minnesota USA
  • 3. července 2015
Determin09 řekl: Volal jsem do očního centra a řekli, že musím každé tři měsíce vyměnit pouzdro na kontaktní čočky.

To zní docela hloupě, když se mě ptáte. Co by s tím mělo společného plastové pouzdro? Měl jsem stejný případ roky a neměl jsem tvůj problém.

Ano, podívejte se na ordinaci Lasik. Je úžasné, že se již nemusíte starat o kontakty a brýle. Bylo mi kolem 40, když jsem dostal ten svůj, takže jsem dostal monovizi, abych si nechal jedno oko trochu krátkozraký, když moje oči začaly dostávat tu věc, kde lidé potřebují bifokální brýle. Teď je mi 51 a právě jsem si začal všímat, jak se mé oči trochu mění, takže musím držet drobounké písmo o něco dál od mého blízkého čtecího oka (ale stále to není cesta, jako to dělají lidé bez Lasika, v podstatě na větší vzdálenost lidé čtou). Pravděpodobně bych mohl použít retuš na mém Lasiku, ale vše je stále obecně skvělé. Měl jsem krátkozrakost 20/300 s astigmatismem, takže jsem předtím viděl opravdu špatně. Nyní mohou dělat ještě horší lidi, takže je jen velmi málo lidí, kterým by Lasik neprospěl. Myslím, že většina míst nabízí úvěrový plán, který vám pomůže zaplatit za něj v průběhu času.

rozhodnuto 09

Původní plakát
9. června 2009
  • 3. července 2015
laurim řekl: To zní docela hloupě, když se mě ptáte. Co by s tím mělo společného plastové pouzdro? Měl jsem stejný případ roky a neměl jsem tvůj problém.

Ano, podívejte se na ordinaci Lasik. Je úžasné, že se již nemusíte starat o kontakty a brýle. Bylo mi kolem 40, když jsem dostal ten svůj, takže jsem dostal monovizi, abych si nechal jedno oko trochu krátkozraký, když moje oči začaly dostávat tu věc, kde lidé potřebují bifokální brýle. Teď je mi 51 a právě jsem si začal všímat, jak se mé oči trochu mění, takže musím držet drobounké písmo o něco dál od mého blízkého čtecího oka (ale stále to není cesta, jako to dělají lidé bez Lasika, v podstatě na větší vzdálenost lidé čtou). Pravděpodobně bych mohl použít retuš na mém Lasiku, ale vše je stále obecně skvělé. Měl jsem krátkozrakost 20/300 s astigmatismem, takže jsem předtím viděl opravdu špatně. Nyní mohou dělat ještě horší lidi, takže je jen velmi málo lidí, kterým by Lasik neprospěl. Myslím, že většina míst nabízí úvěrový plán, který vám pomůže zaplatit za něj v průběhu času.
Máte pravdu, že se situace mění. Změnila ti operace lasiku barvu očí a bolely tě z toho oči? Děkuji

A.Goldberg

31. ledna 2015
Boston
  • 3. července 2015
Determin09 řekl: Volal jsem do očního centra a řekli, že musím každé tři měsíce vyměnit pouzdro na kontaktní čočky.

Velmi dobře by to tak mohlo být (zamýšlená slovní hříčka). Možná tam venku táboří nějaké ošklivé bakterie. Jak rychle k tomuto zabarvení dochází? Předpokládám, že životnost těchto kontaktů je 1 měsíc?

Jen malá rada – nemyjte pouzdro na kontaktní čočky vodou z vodovodu, protože je plné... „života“ (mikroorganismů). Místo toho jej opláchněte očním roztokem. Pravidelně byste měli opláchnout a nechat uschnout. Bakterie z vašeho oka se dostanou do pouzdra při jízdě na objektivu. Můj oční lékař mi řekl, abych na pouzdro použil isopropylalkohol každé 2 týdny nebo rychle převařil. Alkohol je velmi účinný dezinfekční prostředek (všechno čistím na slunci s těmi prep-pades), jen se ujistěte, že se odpaří a pouzdro je suché, než tam vložíte kontakty + roztok zpět. Nedokážu si představit, že alkohol je zdravý pro čočky.

Nejhorší štěstí jsem měl na kontakty. Zvládnu to 6 hodin, když budu mít štěstí, než se mi zapálí oči. Vyzkoušel jsem mnoho značek, ale mám střední astigmatismus a moje oči jsou prostě super citlivé. Používám kontakty na běhání nebo třeba formální akce, ale kromě toho jsou to brýle nebo vidění na blízko (spíš střednězraký, protože jsem na blízko, ale čtení je rozmazané kvůli astig.s).

Lasik by pro mě nebyl úplně účinný kvůli mým astigmatismům. V tom případě se to nevyplatí. Poslední úprava: 3. července 2015

laurim

19. září 2003
Minnesota USA
  • 4. července 2015
A.Goldberg řekl: To by mohl být případ (zamýšlená slovní hříčka). Možná tam venku táboří nějaké ošklivé bakterie. Jak rychle k tomuto zabarvení dochází? Předpokládám, že životnost těchto kontaktů je 1 měsíc?

Jen malá rada – nemyjte pouzdro na kontaktní čočky vodou z vodovodu, protože je plné... „života“ (mikroorganismů). Místo toho jej opláchněte očním roztokem. Pravidelně byste měli opláchnout a nechat uschnout. Bakterie z vašeho oka se dostanou do pouzdra při jízdě na objektivu. Můj oční lékař mi řekl, abych použil isopropylalkohol na pouzdro každé 2 týdny nebo rychle převařil. Alkohol je velmi účinný dezinfekční prostředek (všechno čistím na slunci s těmi prep-pades), jen se ujistěte, že se odpaří a pouzdro je suché, než tam vložíte kontakty + roztok zpět. Nedokážu si představit, že alkohol je zdravý pro čočky.

Nejhorší štěstí jsem měl na kontakty. Zvládnu to 6 hodin, když budu mít štěstí, než se mi zapálí oči. Vyzkoušel jsem mnoho značek, ale mám střední astigmatismus a moje oči jsou prostě super citlivé. Používám kontakty na běhání nebo třeba formální akce, ale kromě toho jsou to brýle nebo vidění na blízko (spíš střednězraký, protože jsem na blízko, ale čtení je rozmazané kvůli astig.s).

Lasik by pro mě nebyl úplně účinný kvůli mým astigmatismům. V tom případě se to nevyplatí.

Jste si jistý, že Lasik by pro vás nefungoval? Měl jsem astigmatismus a před operací jsem nosil torické čočky. Měl jsem potíže s toriky, protože mi bylo řečeno, že mám suché oči a torikové měli problém se přizpůsobit se zatíženou částí dolů. Měli byste získat bezplatnou hodnotící zkoušku, abyste si byli jisti, zda máte vůbec zájem. Jediné malé negativum, které jsem zažil, je, že při jízdě v noci z jasných světel vycházejí nějaké halo paprsky. Ale když nosím brýle pro noční řízení, které mi dali, většina toho zmizí a v noci řídím v pohodě.

OP: Ne, nezmění ti barvu očí a vůbec to nebolí. Dali mi trochu valia, abych se uvolnil, a pak mi dali do očí znecitlivující kapky. Lasery udělaly svou práci za pár minut a táta mě odvezl domů. Musel jsem nosit brýle, abych si nemnul oči, když jsem spal, když jsem se vrátil domů, ale druhý den ráno jsem si brýle sundal a pokračoval ve svém životě bez brýlí a kontaktů. Možná tam bylo pár očních kapek, které bylo třeba aplikovat na několik dní, ale celkově je to snadné.

rozhodnuto 09

Původní plakát
9. června 2009
  • 4. července 2015
laurim řekl: Jsi si jistý, že Lasik by pro tebe nefungoval? Měl jsem astigmatismus a před operací jsem nosil torické čočky. Měl jsem potíže s toriky, protože mi bylo řečeno, že mám suché oči a torikové měli problém se přizpůsobit se zatíženou částí dolů. Měli byste získat bezplatnou hodnotící zkoušku, abyste si byli jisti, zda máte vůbec zájem. Jediné malé negativum, které jsem zažil, je, že při jízdě v noci z jasných světel vycházejí nějaké halo paprsky. Ale když nosím brýle pro noční řízení, které mi dali, většina toho zmizí a v noci řídím v pohodě.

OP: Ne, nezmění ti barvu očí a vůbec to nebolí. Dali mi trochu valia, abych se uvolnil, a pak mi dali do očí znecitlivující kapky. Lasery udělaly svou práci za pár minut a táta mě odvezl domů. Musel jsem nosit brýle, abych si nemnul oči, když jsem spal, když jsem se vrátil domů, ale druhý den ráno jsem si brýle sundal a pokračoval ve svém životě bez brýlí a kontaktů. Možná tam bylo pár očních kapek, které bylo třeba aplikovat na několik dní, ale celkově je to snadné.
Děkuji!! Myslím, že se příliš bojím laserů používaných na mé oči.

rozhodnuto 09

Původní plakát
9. června 2009
  • 4. července 2015
A.Goldberg řekl: To by mohl být případ (zamýšlená slovní hříčka). Možná tam venku táboří nějaké ošklivé bakterie. Jak rychle k tomuto zabarvení dochází? Předpokládám, že životnost těchto kontaktů je 1 měsíc?

Jen malá rada – nemyjte pouzdro na kontaktní čočky vodou z vodovodu, protože je plné... „života“ (mikroorganismů). Místo toho jej opláchněte očním roztokem. Pravidelně byste měli opláchnout a nechat uschnout. Bakterie z vašeho oka se dostanou do pouzdra při jízdě na objektivu. Můj oční lékař mi řekl, abych na pouzdro použil isopropylalkohol každé 2 týdny nebo rychle převařil. Alkohol je velmi účinný dezinfekční prostředek (všechno čistím na slunci s těmi prep-pades), jen se ujistěte, že se odpaří a pouzdro je suché, než tam vložíte kontakty + roztok zpět. Nedokážu si představit, že alkohol je zdravý pro čočky.

Nejhorší štěstí jsem měl na kontakty. Zvládnu to 6 hodin, když budu mít štěstí, než se mi zapálí oči. Vyzkoušel jsem mnoho značek, ale mám střední astigmatismus a moje oči jsou prostě super citlivé. Používám kontakty na běhání nebo třeba formální akce, ale kromě toho jsou to brýle nebo vidění na blízko (spíš střednězraký, protože jsem na blízko, ale čtení je rozmazané kvůli astig.s).

Lasik by pro mě nebyl úplně účinný kvůli mým astigmatismům. V tom případě se to nevyplatí.

Vždy jsem měl každoroční měkké torické kontaktní čočky. Nikdy jsem neměl jednorázové kontaktní čočky. Poprvé se to stalo po třech měsících pořízení těchto kontaktních čoček. Druhý pár zhnědl asi za 8 nebo 9 měsíců později.

Můj lékař mi také doporučil vyměnit kontaktní roztok alespoň každé dva týdny, když je nenosím. Obvykle je nosím po práci na pár hodin.

Zkusím vymýt pouzdro na kontaktní čočky kontaktním roztokem, jak navrhujete, ne vodou.

Kontaktní čočky si objednám příští pondělí. Díky za vaši pomoc.

Navíc budu používat Clear Care také k odstranění nahromaděných bílkovin. Poslední úprava: 4. července 2015

laurim

19. září 2003
Minnesota USA
  • 5. července 2015
odhodlaný09 řekl: Děkuji!! Myslím, že se příliš bojím laserů používaných na mé oči.

Doufám, že si to rozmyslíš. Celý postup je opravdu rychlý a sotva víte, co se děje. Hodně štěstí!

Zítra

2. března 2008
Vždy den pryč
  • 6. července 2015
Před mnoha lety jsem použil teplo k dezinfekci svých kontaktů a ty postupně dostaly okrovou barvu. Přešel jsem zpět na chemickou dezinfekci a problém zmizel.

rozhodnuto 09

Původní plakát
9. června 2009
  • 6. července 2015
laurim řekl: Doufám, že si to rozmyslíš. Celý postup je opravdu rychlý a sotva víte, co se děje. Hodně štěstí!
Jo díky. Zkontroluji to u mého spolupracovníka, který měl tuto operaci.

rozhodnuto 09

Původní plakát
9. června 2009
  • 6. července 2015
Zítra řekl: Před mnoha lety jsem použil teplo k dezinfekci svých kontaktů a postupně se zbarvily do okrově. Přešel jsem zpět na chemickou dezinfekci a problém zmizel.
Jakou chemickou dezinfekci jste použili? Děkuji Naposledy upraveno: 6. července 2015

Zítra

2. března 2008
Vždy den pryč
  • 7. července 2015
odhodlaný09 řekl: Jaký chemický dezinfekční prostředek jsi použil? Děkuji

MILOVAT pro mě. Funguje dobře a nepálí mě v očích jako Opti-Free.

rozhodnuto 09

Původní plakát
9. června 2009
  • 14. dubna 2016
lilybenu řekla: Můj lékař mi také doporučil, abych vyměnil kontaktní roztok alespoň každé dva týdny, když je nenosím. Obvykle je nosím po práci na pár hodin.

Dík. Myslím, že v tomto máte pravdu. Bohužel jsem nezměnil kontaktní řešení, když jsem je pravidelně nepoužíval.

MacNut

4. ledna 2002
ČT
  • 14. dubna 2016
Můj lékař řekl, že Lasik by se měl provádět pouze, když zestárnete, a opravdu to není dobré pro astigmatismus. Vaše vidění se bude po operaci dále zhoršovat a nechtějí to znovu riskovat později v životě. Je to jako snímek vašeho objektivu. Stejně jako brýle se vaše oči ještě přizpůsobí. Takže pokud se váš předpis mění každý rok, vaše oči se budou i nadále měnit.
reakce:rozhodnuto 09 T

Tech198

21. dubna 2011
Austrálie, Perth
  • 14. dubna 2016
Před několika lety jsem přešel na kontakty, ale pak jsem jen nosil brýle, když bylo potřeba (sledování televize nebo řízení), hlavně proto, že bych utratil 47 $ za 6 kontaktů každé 3 měsíce....

Nyní přidejte k faktu. Potřeboval jsem další oční test a pravděpodobně jsem příliš líný reakce:Mousse a odhodlaný09

maflynn

Moderátor
Zaměstnanec
3. května 2009
Boston
  • 16. dubna 2016
Phil A. řekl: Osobně bych nikdy neuvažoval o laserové operaci a mnohem raději bych nosil kontaktní čočky (jako posledních 20 let).
Stejně tak jsem poznal řadu lidí, kteří měli komplikace, což je děsivé, když je to váš zrak, a také, jak bylo uvedeno, vaše oko se později v životě změní. Znám někoho, kdo to měl, ale o pár let později se vrátila k nošení brýlí.
reakce:rozhodnuto 09