Fóra

Co se stalo s tapetou na šířku/dynamickými plochami?

Camerondonal

Původní plakát
7. června 2011
Spojené království
  • 27. října 2021
Takže, jak už ví každý, kdo si nainstaloval Monterey, neexistuje žádná nová tapeta pro fotografování krajiny, což je v ostrém kontrastu s předchozími verzemi macOS s kódovým označením v Kalifornii. Nejviditelnější je, že pro Monterey neexistuje žádná dynamická plocha pro fotografování krajiny. Vím, že na tom ve velkém schématu věcí moc nezáleží, ale zdá se mi to jako zvláštní věc najednou vynechat. Tyto tapety daly předchozím vydáním výraznou vizuální identitu a vypadaly prostě dobře, zatraceně. Dynamické desktopy máme teprve tři roky (od Mojave): proč už tuto funkci opouštět?
Zde jsou všechna možná vysvětlení, která mě napadají:

*Vysocí představitelé společnosti Apple již nechtějí utrácet peníze za tuto fotografii a/nebo platit licenční poplatky.
*Vysocí představitelé Applu se rozhodli, že je prostě nemají rádi.
*Monterey nebyl považován za dostatečně fotogenický.
*Monterey je v Big Sur, takže se Apple rozhodl, že nová fotografie krajiny bude zbytečná.
* Mají nějaký důvod se domnívat, že tyto tapety byly u většiny uživatelů neoblíbené.
*Tapeta Monterey byla z neznámých důvodů odložena na nadcházející aktualizaci bodu.
*Apple je v nějakém sporu s fotografem(y), kteří pořídili předchozí snímky

Co si všichni myslíte? Možná tam bylo několik náznaků tohoto vývoje v Big Sur minulý rok, s náhlým výskytem kreslených jezerních a plážových dynamických desktopů a náhlým přechodem na grafiku Big Sur jako výchozí. H

Heat_Fan89

23. února 2016


  • 27. října 2021
Rozhodně to pro mě není funkce make or break. Tapetu plochy obvykle měním po několika týdnech. Jediné dynamické tapety, které se mi líbí, tam stále jsou, tj minimalisté tapety. Neubraly ani žádné dynamické tapety z Catalina a Big Sur.

Camerondonal

Původní plakát
7. června 2011
Spojené království
  • 27. října 2021
Heat_Fan89 řekl: Rozhodně to pro mě není funkce make or break. Tapetu plochy obvykle měním po několika týdnech. Jediné dynamické tapety, které se mi líbí, tam stále jsou, tj minimalisté tapety. Neubraly ani žádné dynamické tapety z Catalina a Big Sur. Kliknutím rozbalíte...
Ano, ani pro mě se nevyrábí ani neláme: včera jsem upgradoval na Monterey. A ano, staré tapety pro Catalina a Big Sur jsou stále tam. Otázka nezněla: měli bychom ignorovat a vyhýbat se Monterey, protože tapety – to byl důvod, proč Apple tuto funkci náhle opustil?

rehkram

7. května 2018
severní části NY
  • 27. října 2021
Osobně preferuji expresionistický výchozí vzhled plochy Big Sur a Monterey. Jako amatérskému fotografovi se sklony k OCD mi fotografie připadaly rušivé.

Přistihl jsem se, jak je kritizuji a všímám si úprav, jako jsou neskutečně ostré hrany těch písečných dun, sytost barev nebo photoshopovitost dokonalého východu měsíce. Bylo v nich na mě příliš mnoho informací.

Na stěnách mi také moc nevisí reprezentační umění. Inklinuji k abstraktnímu expresionismu, například Kandinského tiskům. Připadá mi to více uvolňující. Ale to jsem jen já.
reakce:Camerondonal H

Heat_Fan89

23. února 2016
  • 27. října 2021
Camerondonal řekl: Ano, ani pro mě to není vyrobeno nebo rozbité: včera jsem upgradoval na Monterey. A ano, staré tapety pro Catalina a Big Sur jsou stále tam. Otázka nezněla: měli bychom ignorovat, vyhnout se Monterey, protože tapety - to bylo proč Apple náhle opustil tuto funkci? Kliknutím rozbalíte...
Chápu, je to docela možné, protože jsme teď mikrovlnná společnost, která se lidé rychle nudí. Apple se možná rozhodl něco změnit jen kvůli změně, ať už s nimi někdo souhlasí nebo ne. Udělali to tak, že přešli z pojmenování svého OS založeného na Big Cats do Kalifornie a přešli z OS X na macOS 11 a nyní macOS 12.
reakce:Camerondonal

WildSky

Přispěvatel
16. dubna 2020
Na východ od slunce, na západ od měsíce
  • 27. října 2021
Nemyslím si, že je to velký problém, a mnohem raději používám vlastní pozadí.

Camerondonal

Původní plakát
7. června 2011
Spojené království
  • 27. října 2021
rehkram řekl: Osobně preferuji expresionistický výchozí vzhled plochy Big Sur a Monterey. Jako amatérskému fotografovi se sklony k OCD mi fotografie připadaly rušivé.

Přistihl jsem se, jak je kritizuji a všímám si úprav, jako jsou neskutečně ostré hrany těch písečných dun, sytost barev nebo photoshopovitost dokonalého východu měsíce. Bylo v nich na mě příliš mnoho informací.

Na stěnách mi také moc nevisí reprezentační umění. Inklinuji k abstraktnímu expresionismu, například Kandinského tiskům. Připadá mi to více uvolňující. Ale to jsem jen já. Kliknutím rozbalíte...
Zajímavá perspektiva – taková, kterou jsem nezvažoval
reakce:rehkram

Camerondonal

Původní plakát
7. června 2011
Spojené království
  • 27. října 2021
Heat_Fan89 řekl: Chápu, je to docela možné, protože jsme nyní mikrovlnnou společností, která se lidé rychle nudí. Apple se možná rozhodl něco změnit jen kvůli změně, ať už s nimi někdo souhlasí nebo ne. Udělali to tak, že přešli z pojmenování svého OS založeného na Big Cats do Kalifornie a přešli z OS X na macOS 11 a nyní macOS 12. Kliknutím rozbalíte...
Ano, možná je to tak jednoduché S

stocklen

25. září 2013
  • 27. října 2021
camerondonal souhlasím s tebou.

Vždy jsem měl ty tapety v posledních 3 vydáních a užíval jsem si toho, že se během dne měnily - bylo to skoro jako mít neustále měněné tapety bez falše.

Okamžitě jsem si všiml té fialové věci, kterou dostáváme s Monterey a okamžitě jsem šel lovit novou Monterey.... ale samozřejmě žádná není.

nechápu proč.

A pro všechny, kteří říkají, že je neměli rádi a nepoužívali je atd.. to je úplně v pořádku - každý po svém - ale je hezké mít na výběr.

Chybí mi. Purista ve mně ten Big Sur nepoužije, protože tomu tak bylo minulý týden reakce:Alwis, JBB4, Javabird a 2 další

rehkram

7. května 2018
severní části NY
  • 27. října 2021
Možná si to pamatuji špatně, ale zdá se mi, že si vzpomínám na nový obsah pro stolní počítače, který přichází s přechodnou verzí nedávné hlavní verze macOS.

Pokud ano, je možné, že Apple u prvního vydání v Monterey podržel celou sadu nových stolních počítačů, aby se později po cestě trochu rozzářil. Nebo možná jen nebyli připraveni na hlavní vysílací čas.
reakce:Camerondonal

Camerondonal

Původní plakát
7. června 2011
Spojené království
  • 28. října 2021
stocklen řekl: camerondonal Souhlasím s vámi.

Vždy jsem měl ty tapety v posledních 3 vydáních a užíval jsem si toho, že se během dne měnily - bylo to skoro jako mít neustále měněné tapety bez falše.

Okamžitě jsem si všiml té fialové věci, kterou dostáváme s Monterey a okamžitě jsem šel lovit novou Monterey.... ale samozřejmě žádná není.

nechápu proč.

A pro všechny, kteří říkají, že je neměli rádi a nepoužívali je atd.. to je úplně v pořádku - každý po svém - ale je hezké mít na výběr.

Chybí mi. Purista ve mně ten Big Sur nepoužije, protože tomu tak bylo minulý týden reakce:rehkram

Monotremata

11. dubna 2019
Ontario, CA
  • 28. října 2021
Byl jsem trochu naštvaný, že jsme žádný nedostali ve finálním vydání (doufal jsem, že jen čekali, až ho vloží na konci), ale alespoň umělecké pozadí v Monterey není tak hrozné jako to Big Sur. To byly otravné heh.
reakce:Ashka, Alwis a Camerondonal

loekf

23. dubna 2015
Nijmegen, Nizozemsko
  • 28. října 2021
Monotremata řekl: Byl jsem trochu naštvaný, že jsme žádný nedostali ve finálním vydání (doufal jsem, že jen čekali, až to na konci vloží), ale alespoň umělecké pozadí v Monterey není tak hrozné jako Big Sur. jeden. To byly otravné heh. Kliknutím rozbalíte...

Jen by mě zajímalo, co to sakra má Apple s fialovou a růžovou. Tato umělecká a kreslená pozadí z Monterey jsou prostě hrozná.
reakce:Alwis H

Heat_Fan89

23. února 2016
  • 28. října 2021
Nechápu zpětný ráz a posuzování operačního systému na základě jeho tapet. Existují stovky tisíc tapet všeho druhu, které jsou zdarma. S

stocklen

25. září 2013
  • 28. října 2021
Heat_Fan89 řekl: Nechápu zpětný ráz a posuzování operačního systému na základě jeho tapet. Existují stovky tisíc tapet všeho druhu, které jsou zdarma. Kliknutím rozbalíte...
uniká vám pointa a tón zdejší diskuze.

Samozřejmě, že o tapetách nikdo nic neříká... a nikdo za to Monterey nekritizuje ani nesoudí, tady jsou!

Nikdo by Monterey neodmítl jen proto, že nevytvořili fotografickou dynamickou tapetu.

Vše, co komentujeme, je to, že je zvláštní, že je dělali pro poslední 3 verze OS a NE pro Monterey.

Ti z nás (ne vy, samozřejmě), kteří je používali a užívali si je, prostě nahlas přemítají, proč by to pro Monterey neudělali.
reakce:Alwis, Camerondonal, Monotremata a 1 další osoba J

javabird

27. dubna 2015
  • 28. října 2021
Myslel jsem, že mi něco chybí, když jsem neviděl žádné pěkné nové dynamické fotografické pozadí. Osobně mě šokující růžová nezajímá a byl jsem zklamaný, že nevidím nějaké další možnosti.
reakce:Alwis a Camerondonal

Camerondonal

Původní plakát
7. června 2011
Spojené království
  • 2. listopadu 2021
stocklen řekl: uniká vám smysl a tón zdejší diskuse.

Samozřejmě, že o tapetách nikdo nic neříká... a nikdo za to Monterey nekritizuje ani nesoudí, tady jsou!

Nikdo by Monterey neodmítl jen proto, že nevytvořili fotografickou dynamickou tapetu.

Vše, co komentujeme, je to, že je zvláštní, že je dělali pro poslední 3 verze OS a NE pro Monterey.

Ti z nás (ne vy, samozřejmě), kteří je používali a užívali si je, prostě nahlas přemítají, proč by to pro Monterey neudělali. Kliknutím rozbalíte...
Zdá se tedy, že nejsme jediní, kdo si tohoto zvláštního opomenutí všiml! Jejich úsilí vypadá docela slibně
www.macrumors.com

Trio of Friends Create Missing macOS Wallpaper of Monterey Landscape

Apple se vzepřel trendu, když v červnu představil macOS Monterey s abstraktní grafikou tapety, čímž narušil osmiletou tradici používání... www.macrumors.com www.macrumors.com
reakce:javabird

Cameront9

6. srpna 2006
  • 3. listopadu 2021
loekf řekl: Jen by mě zajímalo, co to sakra má Apple s fialovou a růžovou. Tato umělecká a kreslená pozadí z Monterey jsou prostě hrozná. Kliknutím rozbalíte...
Jasný příklad https://cs.wikipedia.org/wiki/Bisexual_lighting

rehkram

7. května 2018
severní části NY
  • 3. listopadu 2021
Ach bože, tak teď je čas zakázat barevné kombinace, abstraktní umění a kreslené filmy. Brzy budete všichni pálit knihy, se kterými nesouhlasíte. Vyrůstejte a čtěte historické knihy. SMH K

Kissmo 1980

16. února 2021
  • 4. listopadu 2021
Používám tapety Windows 11 - abstraktní, ale s vkusem - myslím, že je MS vychytal.

Obvykle jsem tapety považoval za šílenou věc, kvůli které bych se měl rozčilovat, ale s těmito šílenými barvami lízátek Apple na všech zařízeních působí OS jako vtip – což není.

Je neuvěřitelné, jak moc v dnešní době tapeta (pravděpodobně kvůli průhlednosti oken) ovlivňuje vaši náladu a interakci s OS.

Mám počítač na hraní her a od té doby, co jsem si nainstaloval Windows 11, jsem si uvědomil, že mě to hodně baví a důvod pochází z tapety! Opravdu odvádí rušivé vlivy, zlepšuje viditelnost a jsou opravdu pěkné.
Jo... já vím... možná příliš mnoho filozofie kvůli tapetě reakce:Camerondonal a Javabird D

DaveWil

16. července 2012
  • 9. listopadu 2021
Byl to šok vidět antacidní komerční pozadí, když se můj systém restartoval po upgradu. Velmi se obávám, že si někdo v apple myslí, že to vypadá dobře.
reakce:Camerondonal a MBAir2010 F

fl_MDG

26. října 2021
  • 9. listopadu 2021
Plocha Mavericks wave je první věc, kterou jsem přenesl do nového macbooku pro. Nevím proč, ale nemůžu si dovolit přestat ho používat, i když ten zářez rozhodně neskrývá.

MBair2010

30. května 2018
slunná florida
  • 9. listopadu 2021
aaaaah
Mojave!

Camerondonal

Původní plakát
7. června 2011
Spojené království
  • 10. listopadu 2021
DaveWil řekl: Byl to šok vidět antacidní komerční pozadí, když se můj systém po aktualizaci restartoval. Velmi se obávám, že si někdo v apple myslí, že to vypadá dobře. Kliknutím rozbalíte...
Ano. Poté, co jsem se nad celou touto otázkou zamyslel, jsem došel k závěru, že nejpravděpodobnějším vysvětlením, proč se v Monterey neobjevily tapety na šířku, je to, do značné míry. Zásadní vodítko, které jsem nezvažoval, je, že výchozí tapeta přihlašovací obrazovky v Big Sur nebyla poprvé na šířku, ale na abstraktní barevné vlnovky. Zdá se docela představitelné, že velký sýr v Applu se minulý rok z jakéhokoli důvodu rozhodl, že barevné vlnovky jsou správnou cestou a fotografie pobřeží Big Sur byla zahrnuta pouze proto, že už byla hotová a oprášená. Pokud ano, krajinářská fotografie by letos ani nebyla ve hře. A proč se ta barva vlní? Pokud - jak bylo navrženo - výchozí tapeta Monterey má představovat podvodní kaňon v oblasti Monterey, pak loňská výchozí hodnota musela být (?) abstraktní reprezentací pobřeží Big Sur. Ten druhý je tak abstraktní obrázek, který jsem předtím nevytvořil