Fóra

obrazovka uzamčení náhlé aktivace na iPadu

A

essiw

Původní plakát
17. května 2015
Holandsko
  • 10. listopadu 2016
Byl jsem zaneprázdněn hraním hry na iPadu, hru jsem ukončil a najednou z ničeho nic vyskočí logo jablka (jako když spustíte zařízení), načež zařízení požádalo o aktivaci zařízení. Nebyla žádná cesta z aktivační obrazovky a jsem si docela jistý, že to byla legitimní obrazovka Apple, takže jsem vyplnil svůj e-mail a pas a fungovalo to. Poté se mi na mém počítači Mac (iPad byl připojen kabelem) zobrazilo vyskakovací okno, že nový iPad byl autorizován k používání FaceTime (nebo nějaké jiné sociální aplikace Apple, kterou jsem nepoužíval, odklikl jsem to tak, jak to dělám). nepoužívejte tyto aplikace).
Jsem si 100% jistý, že to, co se stalo, bylo legitimní, a tak to udělal Apple. Ale donutilo mě to přemýšlet, proč se to stalo. Má někdo o tom více informací a zda se mám obávat nebo ne (např. že se to stalo, protože někdo má podrobnosti o mém účtu?).

Jsem si docela jistý, že se nic neděje, ale je lepší se zachránit, než litovat. Jakékoli připomínky jsou vítány reakce:Newtonův Apple A

essiw

Původní plakát
17. května 2015


Holandsko
  • 10. listopadu 2016
bufffilm řekl: Měli byste se okamžitě přihlásit k Apple a změnit své heslo a povolit dvoufaktorové ověřování. Snad ještě můžeš...

Nedělejte to z telefonu.
Z čeho to vycházíš? Víte, proč mám tu obrazovku? Pokud ne, mohlo by to být něco, co udělal Apple, abych mohl používat zprávy/facetime na svém iPadu. S mým účtem není propojena žádná kreditní karta a dostávám e-maily, když se někdo přihlásí na iCloud, což se nestalo kromě případů, kdy jsem to udělal sám. Pro jistotu jsem kliknul na možnost odhlásit se z iCloudu ve všech prohlížečích. Stále se mohu přihlásit a na stránce iCloud se zobrazují pouze zařízení, která vlastním. Chci jen vědět, jestli má někdo nějaké informace o tom, proč bych tu obrazovku vůbec dostal. Protože mi nedává smysl, proč bych to měl dostat na svůj iPad, možná kromě toho, že ten iPad ještě není aktualizován na poslední OS (což nechci)?

bufffilm

Pozastaveno
3. května 2011
  • 10. listopadu 2016
essiw řekl: Z čeho to vycházíš? Víte, proč mám tu obrazovku? Pokud ne, mohlo by to být něco, co udělal Apple, abych mohl používat zprávy/facetime na svém iPadu. S mým účtem není propojena žádná kreditní karta a dostávám e-maily, když se někdo přihlásí na iCloud, což se nestalo kromě případů, kdy jsem to udělal sám. Pro jistotu jsem kliknul na možnost odhlásit se z iCloudu ve všech prohlížečích. Stále se mohu přihlásit a na stránce iCloud se zobrazují pouze zařízení, která vlastním. Chci jen vědět, jestli má někdo nějaké informace o tom, proč bych tu obrazovku vůbec dostal. Protože mi nedává smysl, proč bych to měl dostat na svůj iPad, možná kromě toho, že ten iPad ještě není aktualizován na poslední OS (což nechci)?

Nevím, proč máš tu přihlašovací obrazovku. Přihlášení k Apple a 2-faktorové ověřování atd. je jen pro jistotu.

Možná někdo osvětlí proč. A

essiw

Původní plakát
17. května 2015
Holandsko
  • 10. listopadu 2016
Díky za radu reakce:Anyef

Anyef

4. června 2015
Lahore, Pákistán
  • 28. listopadu 2016
Ach jo. Jak mám začít vyprávět svůj příběh. Tato obrazovka aktivačního zámku mohla změnit můj iPhone 7+ na cihlu.
Své Apple ID jsem si vytvořil v roce 2013, když jsem byl u svého předchozího zaměstnavatele na jeho pracovní e-mailové ID. Neobtěžoval jsem se to měnit ani po odchodu z práce. Po mé rezignaci mi deaktivovali účet.
Včera z ničeho nic Apple zablokoval moje Apple ID na mém macbooku pro a iphone. Nemohl jsem správně odpovědět na své bezpečnostní otázky a můj e-mail nebyl v mém přístupu. Musel jsem najít svůj iPhone a najít můj mac zapnutý, což mi nedovolilo telefon vymazat. Takže jsem udělal odvážný krok a vymazal můj iPhone z obnovy a obnovil ho, ale hádejte co, po zapnutí telefonu na mě čekal aktivační zámek. Můj průkaz byl uzamčen. Neměl jsem kam jít, kromě mého předchozího zaměstnavatele.

Šel jsem dnes ráno za správcem sítě, opravdu velmi milým chlapem. Řekl mi, že předtím, než podnikne nějaké kroky, musí získat souhlas úřadů. Navíc můj účet byl smazán už před 2 lety. Takže po 6 hodinách dlouhých žádostí a doporučení od některých zaměstnanců nakonec souhlasili a vytvořili mi účet se stejným uživatelským jménem. Odemkl jsem své Apple ID po odeslání odkazu pro reset na toto ID pomocí věci Zapomeň heslo na webu Apple ID.

Jde o to, že kdyby mi nedali přístup ke starému účtu, držel bych cihlu právě teď.

Nyní jsem změnil e-mailovou adresu stejného Apple ID na svou vlastní osobní e-mailovou adresu, což jsem měl udělat před 2-3 lety.
reakce:gim R

Russlush3

18. července 2009
  • 14. prosince 2016
Uf, mám to taky. Spolu s posledními pozvánkami na spam v Kalendáři je to všechno velmi podivné a znepokojivé.

Můj 2 roky starý iPad na 9.3.5 byl přes noc zamčený, když jsem spal, znám e-mail a heslo použité k nastavení zařízení, takže jsem se přihlásil a fungovalo to jako normálně. Pak se mi na iPodu touch zobrazila zpráva, že moje Apple ID bylo nyní použito na „novém“ iPadu (i když zjevně ne, protože mám stejný iPad už roky). Jak bylo navrženo, to vše vypadá legitimně, pramení z něčeho, co se děje s Apple/iCloud. Je zřejmé, že jsem neudělal nic, abych to zahájil, a mám dvoufaktorové ověření, takže opravdu pochybuji, že by byl můj účet kompromitován. Vážně, co se v poslední době děje s Applem...

Přílohy

  • Zobrazit mediální položku ' href='tmp/attachments/20161214_110152s-jpg.677935/' > 20161214_110152s.jpg'file-meta'> 506,8 kB · Zobrazení: 3 039

ericwn

24. dubna 2016
  • 14. prosince 2016
Aneef řekla: Ach chlapče. Jak mám začít vyprávět svůj příběh. Tato obrazovka aktivačního zámku mohla změnit můj iPhone 7+ na cihlu.
Své Apple ID jsem si vytvořil v roce 2013, když jsem byl u svého předchozího zaměstnavatele na jeho pracovní e-mailové ID. Neobtěžoval jsem se to měnit ani po odchodu z práce. Po mé rezignaci mi deaktivovali účet.
Včera z ničeho nic Apple zablokoval moje Apple ID na mém macbooku pro a iphone. Nemohl jsem správně odpovědět na své bezpečnostní otázky a můj e-mail nebyl v mém přístupu. Musel jsem najít svůj iPhone a najít můj mac zapnutý, což mi nedovolilo telefon vymazat. Takže jsem udělal odvážný krok a vymazal můj iPhone z obnovy a obnovil ho, ale hádejte co, po zapnutí telefonu na mě čekal aktivační zámek. Můj průkaz byl uzamčen. Neměl jsem kam jít, kromě mého předchozího zaměstnavatele.

Šel jsem dnes ráno za správcem sítě, opravdu velmi milým chlapem. Řekl mi, že předtím, než podnikne nějaké kroky, musí získat souhlas úřadů. Navíc můj účet byl smazán už před 2 lety. Takže po 6 hodinách dlouhých žádostí a doporučení od některých zaměstnanců nakonec souhlasili a vytvořili mi účet se stejným uživatelským jménem. Odemkl jsem své Apple ID po odeslání odkazu pro reset na toto ID pomocí věci Zapomeň heslo na webu Apple ID.

Jde o to, že kdyby mi nedali přístup ke starému účtu, držel bych cihlu právě teď.

Nyní jsem změnil e-mailovou adresu stejného Apple ID na svou vlastní osobní e-mailovou adresu, což jsem měl udělat před 2-3 lety.

Děkuji za sdílení! To se může stát, pokud si zřídíme online účet svého druhu na firemní e-mailové adrese namísto soukromé. Dobrá lekce!
reakce:rui no onna, Synergie a Aneef S

kartáč75

16. května 2017
  • 23. května 2017
To se mi stalo včera na mém iPadu Mini 4 na Verizonu se systémem 10.3.2. Najednou jsem dostal aktivační zámek. Musel jsem se přihlásit ke svému účtu, abych jej odemkl. Bylo to náhodné. D

dewski

20. srpna 2011
  • 22. září 2017
Tento týden se to děje se všemi zařízeními mé společnosti, která sdílejí účet icloud. Jsou nastaveny tak, aby se neaktualizovaly prostřednictvím profilu tvos. Jsou bílé a žádají o informace icloud, aby obešli aktivační zámek. Těmto uživatelům neposkytujeme informace o icloudu, takže to způsobuje spoustu problémů.

Wesrod

11. října 2017
  • 11. října 2017
To se právě stalo i mému iPhonu. Obrazovka uzamčení aktivace, poté fungovala bez problémů. THE

Lucerny

23. října 2017
  • 23. října 2017
To se právě stalo s mým iPhone 6, položil jsem telefon na 30 sekund, když jsem ho znovu zvedl, telefon byl na zamykací obrazovce (oprávněné přihlášení do Apple) a nebylo možné přeskočit, obrazovka tvrdila, že můj telefon byl nalezen aktivován (falešné tvrzení, protože jsem byl jediným vlastníkem tohoto telefonu), tak jsem šel do svého imacu, abych se přihlásil do icloudu a podíval se, co se děje, pokračuji v hledání svého telefonu a řeklo, že žádná zařízení online, jediná způsob, jak pokračovat, bylo umístit Apple id na zamykací obrazovku, tak jsem to udělal a poté jsem resetoval své heslo Apple id (s dvoufaktorovou autentizací) a pak je, když mě to napadlo, abych se znovu přihlásil i musel jsem znovu zadat heslo do nastavení a to vyskakovací okno nevypadalo legitimně, vstupy a text se zdají být trochu mimo, takže podle mého názoru by to mohl být propracovaný způsob, jak vás donutit přihlásit se ke změně hesla a znovu se přihlásit, já jsem jen to tu nechám na nulu. omlouvám se za alobalový klobouk.

Ladeda

24. října 2017
  • 24. října 2017
Stalo se mi dnes. Nemohl jsem si vzpomenout na heslo ID, takže jsem se musel přihlásit na svůj počítač a změnit heslo k Apple ID. Jakmile jsem vložil ID a nové heslo, mohl jsem znovu používat svůj iPad. S

sreenireddy

6. listopadu 2017
  • 6. listopadu 2017
ahoj, právě jsem se připojil k tomuto fóru, protože mám podobný problém a potřebuji pomoc. Můj syn používal ipad pro you tube a řekl, že jeho videa nefungují, restartoval jsem ipad přidržením obou tlačítek a pak bylo vše v pořádku. o chvíli později řekl, že se na ipadu něco stalo a on se ho na něco ptá, koukal na video a najednou to chtělo aktivaci icloudu. Zadávám podrobnosti, ale píše se, že to není správný účet. Restartoval jsem ipad a po zadání přístupového kódu stále dostávám aktivační zámek. Mám matnou vzpomínku, že jsem tuto obrazovku aktivace icloudu viděl již před dlouhou dobou, když jsem ji aktualizoval na ios 8 a v té době jsem musel zadat správné údaje. e-mail, který si myslím, že chce, je můj e-mail zesnulé manželky, takže zadávám tento a heslo, ale říká, že heslo je špatné, zkusil jsem resetovat heslo a ukazuje část záchranného e-mailu, který nepoznávám. co můžu dělat?

Nejsem si jistý, proč se objevil aktivační zámek, když jsem si koupil tento ipad od prodejce na ebay v roce 2013, aktualizoval jsem jej na 8 asi před rokem nebo 2 a poté jsem již nikdy neaktualizoval.

Ladeda

24. října 2017
  • 7. listopadu 2017
sreenireddy řekl: ahoj, právě jsem se připojil k tomuto fóru, protože mám podobný problém a potřebuji pomoc. Můj syn používal ipad pro you tube a řekl, že jeho videa nefungují, restartoval jsem ipad přidržením obou tlačítek a pak bylo vše v pořádku. o chvíli později řekl, že se na ipadu něco stalo a on se ho na něco ptá, koukal na video a najednou to chtělo aktivaci icloudu. Zadávám podrobnosti, ale píše se, že to není správný účet. Restartoval jsem ipad a po zadání přístupového kódu stále dostávám aktivační zámek. Mám matnou vzpomínku, že jsem tuto obrazovku aktivace icloudu viděl již před dlouhou dobou, když jsem ji aktualizoval na ios 8 a v té době jsem musel zadat správné údaje. e-mail, který si myslím, že chce, je můj e-mail zesnulé manželky, takže zadávám tento a heslo, ale říká, že heslo je špatné, zkusil jsem resetovat heslo a ukazuje část záchranného e-mailu, který nepoznávám. co můžu dělat?

Nejsem si jistý, proč se objevil aktivační zámek, když jsem si koupil tento ipad od prodejce na ebay v roce 2013, aktualizoval jsem jej na 8 asi před rokem nebo 2 a poté jsem již nikdy neaktualizoval.

Možná budete muset přejít do svého účtu Apple na počítači, abyste viděli, jaké je vaše Apple ID. Nemohl jsem si vzpomenout na svou a nezabralo to ani mou e-mailovou adresu. Také jsem resetoval heslo z počítače. Jakmile jsem měl správné ID a nové heslo, fungovalo to.

MagnusVonMagnum

18. června 2007
  • 22. ledna 2018
Právě se to stalo na mém iPodu Touch. Jen jsem něco hledal. První myšlenka, podvod. Restartujte. Výzva k aktivaci nezmizí. Po přečtení 6 stránek lidí, kteří se navzájem uráželi kvůli tomu, zda je to BUG nebo PODVOD, jsem usoudil, že je to BUG. Zadali jste heslo a Apple se zeptal, jako bych právě zaregistroval nový iPod. Žádné aktualizace softwaru. Nic. Ale pak je to normální. iCloud mě informoval, že jsem se přihlásil do „nového“ iPodu Touch (mého vlastního) a bylo to. Mám si změnit heslo? Žádný nápad. Vypadá to jako bezpečná věc. Ale je úžasné, jak jsou tam jediné odpovědi z diskusních fór. Kde na to Apple? Jak jsou neustále hodnoceni jako číslo 1 v provozu, když nemají žádné oficiální odpovědi na jack squat a musíte jim ZAPLATIT, abyste si s někým promluvili nebo jeli hodinu do obchodu Apple a domluvili si schůzku, aby to udělali jen pro nějakého ‚génia‘ řeknou vám, že nemají žádné převratné vodítko.

Ještě horší je, že jsem četl, že tato „chyba“ byla údajně opravena na „starších zařízeních“ v iOS 9.3. No, používám poslední verzi iOS pro iPod Touch Gen 5 (9.3.5) a právě se stala chyba. Tolik k jejich 'Opravě'.