Fóra

Vyřešené škrábance na hodinkách

R

rpearlberg

Původní plakát
22. května 2010
  • 30. dubna 2017
po 6 měsících jsem si všiml prvního viditelného škrábance. Legrační na tom je, že jsem právě koupil své ženě Apple Watch a řekl jsem jí, že kryt nepotřebuje, protože ten můj se ještě nepoškrábal.

Dá se s těmi škrábanci něco dělat nebo se s nimi prostě naučit žít??

Přílohy

  • Zobrazit mediální položku ' href='tmp/attachments/img_0850-jpg.697986/' > IMG_0850.jpg'file-meta '> 792,6 kB · Zobrazení: 18 798
  • Zobrazit mediální položku ' href='tmp/attachments/img_0851-jpg.697987/' > IMG_0851.jpg'file-meta'> 1,2 MB · Zobrazení: 28 110

Neúnavná síla

12. července 2016


  • 30. dubna 2017
Pokud je displej poškrábaný, je to bohužel trvalé. Také pokud je hliník poškrábaný, je to také trvalé. Stále si můžete zakoupit chránič obrazovky, který může skrýt škrábance v závislosti na závažnosti a umístění, ale také pomůže zabránit budoucím škrábancům. Je to součást vlastnictví hodinek, škrábance jsou nevyhnutelné.

SDColorado

6. listopadu 2011
Highlands Ranch, CO
  • 30. dubna 2017
Pro hliník vyzkoušejte malý kovový povrch Birchwood Casey Aluminium Black. Najdete ji online nebo v místním obchodě se zbraněmi. Jeho účelem je opravit poškrábaný a poškozený hliníkový povrch na dílech zbraní, ale použil jsem ho k opravě hliníkových kufrů na své motorce. Pravděpodobně to nebude perfektní zápas, měl bych se z toho poučit. Nezkoušel jsem to na vesmírně šedé, ale zjistil jsem, že obecně není tak černý jako moje brašny, spíš tmavě šedý, takže to může fungovat dobře. Stačí ji poškrábat q-tipem nebo vatovým tamponem, přebytek setřete a ponechte chvíli ve škrábanci. R

rpearlberg

Původní plakát
22. května 2010
  • 30. dubna 2017
SDColorado řekl: Pro hliník vyzkoušejte malý kovový povrch Birchwood Casey Aluminium Black. Najdete ji online nebo v místním obchodě se zbraněmi. Jeho účelem je opravit poškrábaný a poškozený hliníkový povrch na dílech zbraní, ale použil jsem ho k opravě hliníkových kufrů na své motorce. Pravděpodobně to nebude perfektní zápas, měl bych se z toho poučit. Nezkoušel jsem to na vesmírně šedé, ale zjistil jsem, že obecně není tak černý jako moje brašny, spíš tmavě šedý, takže to může fungovat dobře. Stačí ji poškrábat q-tipem nebo vatovým tamponem, přebytek setřete a ponechte chvíli ve škrábanci. Kliknutím rozbalíte...
Dík. Je to na skle...
reakce:Newtonův Apple

SDColorado

6. listopadu 2011
Highlands Ranch, CO
  • 30. dubna 2017
Obávám se, že s tím nemůžete dělat nic jiného, ​​než přehrát film a/nebo ho prožít

Newtonův Apple

Pozastaveno
12. dubna 2014
Jacksonville na Floridě
  • 30. dubna 2017
Zdá se, že je na zakřivené části obrazovky, kterou chrániče obrazovky dobře nepokrývají. Zkuste to prostě ignorovat.
reakce:myrtlebee R

rpearlberg

Původní plakát
22. května 2010
  • 30. dubna 2017
Newtons Apple řekl: Zdá se, že je na zakřivené části obrazovky, kterou chrániče obrazovky dobře nepokrývají. Zkuste to prostě ignorovat. Kliknutím rozbalíte...
Jo, je to zakřivená část, takže by to nepomohlo...
reakce:Newtonův Apple

Neúnavná síla

12. července 2016
  • 30. dubna 2017
rpearlberg řekl: Jo, je to zakřivená část, takže by to nepomohlo... Kliknutím rozbalíte...

Nevýhoda skla Ion-X Glass je jednou poškrábaná, zatím jsem neslyšel o způsobu, jak škrábnutí odstranit. Je to velmi podobné displeji iPhonu. Záleží také na tom, jak hluboký je škrábanec. Oleofobní povlak také může pomoci zabránit menším škrábancům. V této situaci pravděpodobně nebude náprava.
reakce:SDColorado

SDColorado

6. listopadu 2011
Highlands Ranch, CO
  • 30. dubna 2017
Relentless Power řekl: Nevýhoda skla Ion-X Glass je jednou poškrábaná, zatím jsem neslyšel o způsobu, jak škrábnutí odstranit. Je to velmi podobné displeji iPhonu. Záleží také na tom, jak hluboký je škrábanec. Oleofobní povlak také může pomoci zabránit drobným škrábancům. V této situaci pravděpodobně nebude náprava. Kliknutím rozbalíte...

Z toho, co jsem pochopil, iPhone 6 a 6s používají stejné IonX sklo hodinek. iPhone 7 si nejsem jistý. Krytky objektivu fotoaparátu jsou safírové. Ale ano, po poškrábání se s tím moc dělat nedá.

Některá z leštěnek Cerium Oxide Glass by mohla fungovat, ale také by mohla vypadat hůř. Nejste si jisti, zda by stálo za to riskovat to zjistit
reakce:Neúnavná síla

Neúnavná síla

12. července 2016
  • 30. dubna 2017
SDColorado řekl: Z toho, co jsem pochopil, iPhone 6 a 6s používají stejné IonX sklo hodinek. iPhone 7 si nejsem jistý. Krytky objektivu fotoaparátu jsou safírové. Ale ano, po poškrábání se s tím moc dělat nedá.

Některá z leštěnek Cerium Oxide Glass by mohla fungovat, ale také by mohla vypadat hůř. Nejste si jisti, zda by stálo za to riskovat to zjistit Kliknutím rozbalíte...

Věřím, že máte pravdu, že sklo Ion-X je stejný materiál jako u 6/6S.

Když jsem poprvé vlastnil Apple Watch Sport, když byly vydány, byl jsem s nimi docela opatrný. Jednoho dne jsem pracoval ve své garáži a Apple Watch se otřely o můj gril s krytem. Displej se sotva dotýkal krytu grilu a nic mě nenapadlo. Později jsem se podíval na displej hodinek a viděl jsem škrábanec, který zabíral přibližně polovinu délky displeje. Nebyl to hluboký škrábanec, ale rozhodně se mi ho nepodařilo odstranit. Skončil jsem prodejem modelu Sport, pak jsem přešel na nerez se safírovým displejem a dodnes nemám na displeji žádné škrábance.

Možná úhel, materiál, množství síly způsobily poškrábání displeje u modelu Sport, kde jak někteří vlastníci modelu Sport byli překvapivě spokojeni s tím, že se jejich displej vůbec nepoškrábal. Takže si myslím, že jde jen o to, jak se to stane. Ale nejsem ani velký fanoušek ochranných fólií na displej.

SDColorado

6. listopadu 2011
Highlands Ranch, CO
  • 1. května 2017
Mám sportovní model Gen 1. Ve skutečnosti se držel docela dobře, vzhledem k tomu, že jsem na něm nikdy neměl chránič obrazovky ani žádné ochranné pouzdro. Má malou oděrku na spodním okraji displeje, kde jsem s ním při práci narazil do rámu motorky, ale upřímně po nárazu jsem se opravdu bál, že jsem rozbil sklo. V hliníku je také několik drobných škrábanců. Není to špatné, vezmeme-li v úvahu, že v hodinkách se v podstatě žije. Nesundávám je kvůli práci ani zábavě.

Nedávno jsem ho nahradil SBSS. Očekávám, že safírové sklíčko bude držet lépe než Ion-X, pokud jde o odolnost proti poškrábání, ale vzhledem k tomu, že na Gen 1 v podstatě žádné nemám, vydrží celkově lépe? Nejsem si jistý.

Saphire, i když je odolnější proti poškrábání, je také méně odolný proti nárazu. Roztříští se tam, kde má Ion-X určitou výhodu. Zajímalo by mě, jestli stejný zásah, jaký jsem měl na Ion-X, by ve skutečnosti zlomil safír na mé sérii 2? Nemám v plánu zkoušet znovu vytvořit test, abych to zjistil reakce:Neúnavná síla

Skutečná dohoda82

17. ledna 2013
Wales, Spojené království
  • 5. května 2017
Žádné škrábance, jen známky toho, že jste si to užili!
reakce:japanime

LaurieAnn

6. července 2011
  • 5. května 2017
Můj škrábanec je mnohem horší. Poté jsem použil štít ArmorSuit a ten škrábnutí docela dobře skryl. Navíc je nyní chráněný.

Zobrazit mediální položku ' data-single-image='1'> Poslední úprava: 6. května 2017
reakce:leandrocampos, Relentless Power a SDColorado

Neúnavná síla

12. července 2016
  • 5. května 2017
LaurieAnn řekla: Můj škrábanec je mnohem horší. Poté jsem použil štít ArmourSuit a ten škrábnutí docela dobře skryl. Navíc je nyní chráněný.

Zobrazit přílohu 698575 Kliknutím rozbalíte...

Tento chránič obrazovky překvapivě skryl škrábance docela dobře. Zejména pro to, jak je to patrné z vašeho obrázku. Rozhodně něco, co bych doporučil v budoucnu používat ArmorSuit for A brand. Poslední úprava: 6. května 2017
reakce:LaurieAnn

leandrocampos

13. července 2018
  • 13. července 2018
LaurieAnn řekla: Můj škrábanec je mnohem horší. Poté jsem použil štít ArmorSuit a ten škrábnutí docela dobře skryl. Navíc je nyní chráněný.

Zobrazit přílohu 698575 Kliknutím rozbalíte...


Moc vám děkuji za vaši pomoc. Zkusím to.

Jeremy 1999

24. září 2018
  • 24. září 2018
Relentless Power řekl: Bohužel, pokud je displej poškrábaný, je to trvalé. Také pokud je hliník poškrábaný, je to také trvalé. Stále si můžete zakoupit chránič obrazovky, který může skrýt škrábance v závislosti na závažnosti a umístění, ale také pomůže zabránit budoucím škrábancům. Je to součást vlastnictví hodinek, škrábance jsou nevyhnutelné. Kliknutím rozbalíte...
Ano, souhlasím s vámi, jsem majitelem 3. řady a dávám si na sebe tolik záležet, ale jednoho dne jsem s tím opilý praštil o podlahu a ozdobil jsem ji škrábanci. Poškrábání hodinek, ať už obrazovky nebo samotného pouzdra, je nevyhnutelné F

Phosse

5. listopadu 2012
  • 24. září 2018
Na své hliníkové verzi jsem nezaznamenal žádné škrábance a to už musí být rok staré. Ale já to skoro nikdy nenosím. D

dwoo

25. prosince 2018
  • 25. prosince 2018
LaurieAnn řekla: Můj škrábanec je mnohem horší. Poté jsem použil štít ArmorSuit a ten škrábnutí docela dobře skryl. Navíc je nyní chráněný.

Zobrazit přílohu 698575 Kliknutím rozbalíte...

Je to tekutý produkt, který jsi nanesl na hodinky? Nemohu to najít na webu ArmorSuit. Mohl byste mě prosím upozornit na produkt, který jste použili? Milionkrát díky.

Dennisi U

ugadawgs00

30. srpna 2009
  • 26. prosince 2018
dwoo řekl: Je to tekutý produkt, který jsi nanesl na hodinky? Nemohu to najít na webu ArmorSuit. Mohl byste mě prosím upozornit na produkt, který jste použili? Milionkrát díky.

Dennisi Kliknutím rozbalíte...
Ne, není to tekutý chránič. Jedná se o ochrannou fólii...

https://www.amazon.com/ArmorSuit-Sc...h+series+4&dpPl=1&dpID=51wmfpUmufL&ref=plSrch

dozero123

3. září 2018
Předměstí Philadelphie
  • 26. prosince 2018
Vyzkoušel jsem Armor Suit a během týdne jsem ho odstranil. I když tu hodnotu vidím, z nějakého důvodu mě to vypudilo denní světlo a musel jsem to sundat.

Mary812

31. prosince 2018
  • 31. prosince 2018
LaurieAnn řekla: Můj škrábanec je mnohem horší. Poté jsem použil štít ArmorSuit a ten škrábnutí docela dobře skryl. Navíc je nyní chráněný.

Zobrazit přílohu 698575 Kliknutím rozbalíte...
[doublepost=1546266051][/doublepost]Zakoupil jsem tuto fólii na displej, je to odpad a můj škrábanec je podobný jako na fotce. Nic to nezakrývalo. Aby hodinky vypadaly jinak, podívejte se na pásky. D

Davesdeviceis8770

9. října 2016
Pittsfield Ma 01201
  • 2. ledna 2019
LaurieAnn řekla: Můj škrábanec je mnohem horší. Poté jsem použil štít ArmorSuit a ten škrábnutí docela dobře skryl. Navíc je nyní chráněný.

Zobrazit přílohu 698575 Kliknutím rozbalíte...
je docela pěkně schovaný... v pohodě

SDColorado

6. listopadu 2011
Highlands Ranch, CO
  • 2. ledna 2019
Mary812 řekla: [doublepost=1546266051][/doublepost]Zakoupil jsem tuto ochranu obrazovky, je to odpad a můj škrábanec je podobný tomu vašemu na fotografii. Nic to nezakrývalo. Aby hodinky vypadaly jinak, podívejte se na pásky. Kliknutím rozbalíte...

Nevím. Myslím, že fotky jsou legitimní. Mnoho z nás má několik kapel. Pokud budete postupovat podle původního vlákna zde, fotografie jsou větší. Stále můžete vidět škrábanec jak před, tak po (příspěvek 19), na úplně stejné pozici, ale na fotografii po sotva.

Možná byl produkt nějakým významným způsobem změněn tam, kde již nefunguje tak dobře jako kdysi? Nebo možná LaurieAnn jen měla štěstí ve svém případu použití, kdy to pro ni fungovalo dobře? ¯\_(ツ)_/¯

Neúnavná síla

12. července 2016
  • 2. ledna 2019
Mary812 řekla: koupila si tuto ochranu obrazovky, je to odpad a můj škrábanec je podobný tomu vašemu na fotografii. Nic to nezakrývalo. Kliknutím rozbalíte...

Možná je váš škrábanec na displeji hlubší než u ostatních členů. Pokud je povrchnější, můžete se schovat pomocí chrániče obrazovky, ale pokud je hlouběji ve skle, pak to samozřejmě uvidíte bez ohledu na to, jakou ochranu obrazovky používáte.

LaurieAnn

6. července 2011
  • 23. ledna 2019
Mary812 řekla: [doublepost=1546266051][/doublepost]Zakoupil jsem tuto ochranu obrazovky, je to odpad a můj škrábanec je podobný tomu vašemu na fotografii. Nic to nezakrývalo. Aby hodinky vypadaly jinak, podívejte se na pásky. Kliknutím rozbalíte...
Vlastním více než jednu kapelu. Hodinky jsem nakonec dal svému synovi a koupil jsem si Apple Watch 3 z nerezové oceli. Chránič obrazovky je stále na mých hodinkách, které jsem dal synovi, ale v rozích se začíná uvolňovat. Navlhčením a zatlačením zpět dolů udrží na místě. Není to tak špatné, že to tam bylo déle než rok.