Fóra

Srovnávací recenze My AirPods Max vs Bang and Olufsen H95

THE

Dlouhá cesta domů

Pozastaveno
Původní plakát
18. října 2020
  • 17. ledna 2021
Myslel jsem, že dám srovnání AirPods Max (APM) a sluchátek Bang and Olufsen H95 (H95). Vlastním obě už nějakou dobu (zpočátku vracím své APM – dostanu se k tomu později), ale některé mě zajímalo srovnání těchto dvou velmi pěkných a drahých bezdrátových sluchátek. Většina obrázků bude z H95, protože zde je milion obrázků AirPods Max.

Případy.

Je zřejmé, že je to výhra pro H95. Případ APM je podle mého názoru jen trochu líný. Je poněkud funkční, ale celkově nepříliš ochranný a vypadá tak trochu hloupě. Pouzdro H95 je opravdu pěkné. Jeho hliník a je naprostá kvalita. I když řeknu, že není super přátelský k cestování, protože je trochu objemný, ale nebrání ho hodit do tašky. Tady bych vyhrál H95, protože je to jen kvalitnější případ. Má také tuto pěknou malou přihrádku pro uložení audio a nabíjecích kabelů. Také se mi líbí, že se H95 skládají a také skládají dovnitř. Díky nim je cestování s nimi hezčí a nošení na krku mnohem pohodlnější. Poskytují také opletený USB-C a audio kabel, což je příjemné. Jen nejsem příznivcem chatrného lightning konektoru, který Apple poskytuje.

Vítěz: H95, ačkoli případy třetích stran by to mohly pro Apple znamenat vítězství. Ale po vybalení je to H95.
Zobrazit mediální položku ' data-single-image='1'>

Zobrazit mediální položku ' data-single-image='1'>

Zobrazit mediální položku ' data-single-image='1'>


Kvalita sestavení:

Obě tato sluchátka jsou postavena velmi dobře. Oba jsou hliníkové s různými typy pásů a materiálů použitými v příslušných pásech. H95 mají hliníkové pásky a APM používají nerezovou ocel. Oba se cítí prémiově. Hodlám zde dát výhodu i když H95, protože používají prémiovou kůži na náušníky na rozdíl od síťovaného materiálu, který Apple používá. Kůže mi přijde lepší a má prostě více kvality. Oba mají magnetické náušníky a fyzická tlačítka pro ovládání potlačení hluku a hlasitosti. Osobně mám rád obě implementace, ale myslím si, že číselníky na H95 jsou o něco lepší, protože můžete upravit ANC a průhlednost podle svých představ otáčením voliče nahoru a dolů. To samé s hlasitostí. To neznamená, že implementace společnosti Apple je špatná, je také skvělá. Mně osobně se ale H95 líbí o něco víc. Dalším důvodem, proč pro mě H95 vyhrály i zde, je to, že mají tlačítko vypnutí, což mi přijde směšné, že APM nemá tak jednoduchou funkci.

Můžete argumentovat tím, že Apple použil materiál, který používá, aby byl prodyšnější. Nezjistil jsem, že tomu tak je. Pokud nosím APM po delší dobu, objeví se na vnitřní straně sluchátek mírná kondenzace, kterou mnozí jiní hlásili. U H95 se mi to nikdy nestalo. Nevím, proč to způsobuje APM, ale myslím si, že to má něco společného s materiálem, který Apple použil pro náušníky. Z jakéhokoli důvodu zachycuje veškerou vlhkost a způsobuje hromadění kondenzace. Pro mě to není velký problém, protože jsem neměl problémy, ale jen čas ukáže, jestli to bude něco, co způsobí problémy pro Airpods Max.

Vítěz: H95

Zobrazit mediální položku ' data-single-image='1'> Zobrazit mediální položku ' data-single-image='1'> Zobrazit mediální položku ' data-single-image='1'> Zobrazit mediální položku ' data-single-image='1'> Zobrazit mediální položku ' data-single-image='1'>


Vzhled:

Je tedy zřejmé, že je to čistě subjektivní (jako většina věcí zde), ale je to pro mě těžké. Líbí se mi vzhled obou těchto sluchátek. Myslím si, že APM vypadají elegantněji, když jsou zapnuté, takže jim tu dám vyhrát. Apple ví, jak svá zařízení odlišit od ostatních a Airpods Max jsou okamžitě rozpoznatelné. H95 mi také vypadají fantasticky, ale upřímně řečeno, když je nosíte, vypadají jako jakákoli jiná sluchátka. Na tom samozřejmě není nic špatného, ​​ale AirPods Max podle mého názoru vypadají chladněji.

Vítěz: AirPods Max

Pohodlí:

A tak jsem zpočátku APM odstřelil, jak mi byly nepříjemné, a vrátil jsem je. Po jejich vrácení jsem si koupil sluchátka H95. Miloval jsem všechno na APM, ale jejich svírací síla mi drtila lebku a po několika minutách byla nesnesitelná. Díky tomu jsou H95 extrémně pohodlné. Můžu je nosit hodiny a nevšiml jsem si, že jsou na sobě. Jsou pohodlnější než Sony XM3/XM4 a míle pohodlnější než Bose 700. To vše jsou osobní preference, ale nemohl jsem být spokojenější s tím, jak H95 na mé hlavě působí.

Rychle vpřed před pár dny a já jsem v obchodě Apple. Slyšel jsem tolik lidí mluvit o tom, jak pohodlné jsou APM, a stále mě znepokojovalo, že pro mě u nich bylo pohodlí takovým problémem. Vyzvedával jsem manželčin nový telefon a ptal jsem se, zda mají nějaké APM na skladě a mají jeden pár a koupil jsem je. Mohu jen říci, že nyní vím, že s mým prvním párem APM nebylo něco v pořádku. Pohodlí tohoto nového páru je noc a den ve srovnání s mým původním párem. Drtivá upínací síla není vůbec přítomna ai při jejich velké hmotnosti jsou pro mě extrémně pohodlné na dlouhé hodiny bez problémů. Nejsem si jistý, proč jsem první pár sevřel tak tvrdě, ale zjevně s nimi bylo něco v nepořádku, protože je úžasné nosit delší dobu bez problémů.

Otvory pro sluchátka jsou u H95 o něco větší, což podle mého názoru přispívá k tomu, že jsou ještě pohodlnější než APM

Musím dát H95 mírnou výhodu v pohodlí. Větší otvory pro náušníky a také nižší hmotnost jim zde dává menší vítězství. Oba jsou extrémně pohodlné na nošení, ale hrana H95 přesahuje APM jen stěží.

Vítěz: H95 (ale oba jsou velmi pohodlné)

Zobrazit mediální položku ' data-single-image='1'>

ANC a transparentnost:

Tohle je výhra pro APM. Prostě dělají lepší celkovou práci při rušení zvuku a také produkují přirozenější zvuk v režimu průhlednosti. Tím nechci říct, že by na tom byly H95 špatně, jsou výborné. Apple ale nějak všem ukázal, co má být ANC. Přehluší téměř veškerý zvuk a průhlednost je neuvěřitelná, zejména při telefonních hovorech. Jedna věc, kterou mám na H95s rád, je možnost upravit pomocí číselníku jak ANC, tak průhlednost. Je to opravdu pěkná funkce a užívám si, že mohu otáčet kolečkem na levé straně sluchátek a přizpůsobit si ANC a průhlednost. Ale když už bylo řečeno, Apple zde stále vítězí. Původně jsem si myslel, že jsou si rovni na ANC, ale s mým druhým párem APM, který mohu přímo porovnat s H95, mohu říci, že Apple je zde jasným vítězem v obou kategoriích.

Vítěz: AirPods Max

Zvuk:

Dovolte mi to úvodem říci, že nejsem audiofil. Líbí se mi čistě znějící hudba, která není zamotaná nebo supertěžká. Zjistil jsem, že jak Sony XM3s, tak XM4s jsou podle mého vkusu zamotané a těžké a Bose je celkově v pořádku, ale nic velkolepého. Otázkou tedy je, která sluchátka mají lepší zvuk? Podle mého názoru, a opět, je to čistě subjektivní, myslím, že H95 zní celkově lépe. Jsou to upřímně nejlepší znějící bezdrátová sluchátka, která jsem kdy použil. V žádném případě to není úder proti APM. Znějí neuvěřitelně a Apple to srazil z parku zvukově. Ale ve srovnání s H95 prostě nejsou na takové úrovni. Oba znějí úžasně, ale kdybych měl říct, který zní lépe, byl by to H95. Apple to zabije prostorovým zvukem, ale upřímně mám pocit, že H95 mají neustále zapnutý prostorový zvuk pro každé zařízení, ke kterému jste připojeni. Znějí tak dobře. H95 jsou také hlasitější než APM, ale mám pocit, že oba jsou pro mě dostatečně hlasité.

Vítěz: H95

Další funkce:

Myslím, že přepnutí z iPhone na iPad na APM je hezké, protože to dělá automaticky, ale není to pro mě velký problém, protože přepnutí na H95s je doslova stisknutím tlačítka. Je to pro mě praní na iPhone na Mac, protože oba potřebovali, abych skutečně přešel na Bluetooth v liště nabídek a připojil je. Oba mají vícebodové a lze je velmi snadno přepínat. Automatické přepínání s APM je hezké, když to funguje, ale zjistil jsem, že je to většinou buggy a ve skutečnosti to není funkce, která by odlišovala APM od jakýchkoli jiných bezdrátových sluchátek právě teď. Zde bych vyhrál Apple, i když okamžité spárování napříč všemi zařízeními je hezké a věci jako Siri oznamující zprávy prostě dělají ze společného používání zařízení Apple pěkný zážitek.

Vítěz: AirPods Max

Cena: Zde samozřejmě vítězí APM. Mám pocit, že za své peníze dostanete s H95 trochu víc, ale za 800 dolarů jsou to jedny z nejdražších bezdrátových sluchátek na trhu. Za 549 dolarů, které Apple požaduje, mám pocit, že mají odpovídající cenu. Jsou daleko lepší než cokoli, co mají Sony nebo Bose, a zaslouží si cenu tam, kde jsou.

Vítěz: AirPods Max

Stručně řečeno, nemůžete udělat chybu ani s jedním z těchto sluchátek. První vpád Apple do přesušních sluchátek je úžasný zážitek. Band a Olufsen H95 jsou pro mě perfektní téměř ve všech směrech, ale super drahé. Kdybych si měl nechat jeden pár těchto, upřímně nevím, který bych si nechal. Obojí si nechám, jak se mi líbí, co oba přinesou ke stolu. Ani s jedním se absolutně nemůžete pokazit a můj odhad je, že další verze APM bude ještě lepší než H95, protože Apple zdokonalí design a funkce. Pokud bych měl jeden doporučit, byly by to AirPods Max jednoduše podle ceny. Myslím, že Apple odvedl obrovskou práci se svou první sadou bezdrátových sluchátek přes ucho (mimo Beats) a mám pocit, že absolutně stojí za to, co nabíjejí. Pro někoho, kdo je trochu náročnější na zvuk, bych doporučil H95. Jsou drahé, ale čistý luxus jak v kvalitě provedení, tak ve zvuku.

Každopádně to je vše, co mám. Pokud má někdo nějaké dotazy, klidně se ptejte. Poslední úprava: 18. ledna 2021
reakce:Swissfashion, Boardiesboi, FriendlyMackle a dalších (14).

tygři

31. srpna 2007


Země svobodného čekání na lhůty
  • 17. ledna 2021
Dobře napsané, díky za to. Mám h9 i h9i, ale přešel jsem na h95 prostě kvůli ceně.
reakce:FriendlyMackle a alecgold THE

Dlouhá cesta domů

Pozastaveno
Původní plakát
18. října 2020
  • 18. ledna 2021
tygr řekl: Dobře, díky za to. Mám h9 i h9i, ale přešel jsem na h95 prostě kvůli ceně.

Dík. Byly to moje první sluchátka B&O a nemohl jsem být více potěšen tím, jak jsou pěkná a jak skvěle znějí.
reakce:Přátelský Mackle

BaddAdvice

9. července 2016
  • 18. ledna 2021
pěkné, díky za srovnání. divné, že vaše první sada APM je nepohodlná a druhá nepříjemná (takže to by bylo ‚pohodlné‘, že?). Musel jsem mít štěstí, protože považuji APM za velmi pohodlné – při čtení všech příspěvků o upínací síle a hmotnosti jsem měl obavy; ani v případě mé sady. THE

Dlouhá cesta domů

Pozastaveno
Původní plakát
18. října 2020
  • 18. ledna 2021
BaddAdvice řekl: pěkné, díky za srovnání. divné, že vaše první sada APM je nepohodlná a druhá nepříjemná (takže to by bylo ‚pohodlné‘, že?). Musel jsem mít štěstí, protože považuji APM za velmi pohodlné – při čtení všech příspěvků o upínací síle a hmotnosti jsem měl obavy; ani v případě mé sady.

Jo, nevím proč, ale u prvního páru jsem měl pocit, jako by mi drtili lebku. Slyšel jsem tlukot svého srdce opravdu hlasitě, tlak byl tak intenzivní na mé spánky. Z jakéhokoli důvodu jsou tyto zcela odlišné. Ve chvíli, kdy jsem si je oblékl, cítili se extrémně pohodlně a žádný svírací tlak tam nebyl. Vlastně je mám dnes od 6:00 ráno a necítím žádný tlak ani váhu z jejich nošení. B

brentsg

15. října 2008
  • 18. ledna 2021
Díky za fotky. Když nosím APM delší dobu, bolí mě jak síla sevření, tak větší náušníky (exteriér). Když se trochu nakloním, polštář mi zatlačí náušník do zadní části ucha. Myslím, že menší velikost H95 mi pomůže.

Bude mi chybět integrace, ale APM se vracejí, takže je to kvůli mým starým kabelovým plechovkám nebo H95. C

CookieFlow

4. dubna 2015
  • 18. ledna 2021
Zajímavé čtení.

V EU jsou APM 630 euro oproti 700 euro pro H95.

-Změnilo by to váš názor, který byste doporučil vzhledem k tomu, že cenový rozdíl není v Evropě tak velký?
-O výkon ANC se moc nestarám. Ale nenáviděl jsem své XM2, které měly 'syčivý zvuk' kvůli ANC, což mi způsobovalo bolesti hlavy s tím tlakem v kabině. To je docela osobní, protože ne každý je citlivý na tento typ hluku, ale dělá to v tomto ohledu lépe?
-Latence ve filmech/hrách na obou?


(H95 jsou opravdu lákavé, ale líbí se mi, jak snadné a rychlé je prodat produkt Apple, když potřebuji upgradovat, pravděpodobně ztratím mnohem víc na H95) Poslední úprava: 18. ledna 2021
reakce:alecgold R

Robbosan

Pozastaveno
21. srpna 2020
  • 18. ledna 2021
$ 899 AUD oproti $ 1399 zde. G

GarethR

24. června 2010
  • 18. ledna 2021
Robbosan řekl: $899AUD oproti $1399 zde.
A 549 GBP oproti 700 GBP ve Spojeném království.
Na závěr bych řekl, že H95 stojí za příplatek na základě krásného (ale stejně nepraktického) pouzdra a kvality dodávaného příslušenství.
Pokud jde o zvuk, jsou opravdu příliš blízko k volání, takže jakákoli preference bude do značné míry subjektivní. Pokud však máte rádi Apple, výhody H1 a prostorového zvuku jsou docela přesvědčivé.
reakce:Robbosan THE

Dlouhá cesta domů

Pozastaveno
Původní plakát
18. října 2020
  • 18. ledna 2021
CookieFlow řekl: Zajímavé čtení.

V EU jsou APM 630 euro oproti 700 euro pro H95.

-Změnilo by to váš názor, který byste doporučil vzhledem k tomu, že cenový rozdíl není v Evropě tak velký?
-O výkon ANC se moc nestarám. Ale nenáviděl jsem své XM2, které měly 'syčivý zvuk' kvůli ANC, což mi způsobovalo bolesti hlavy s tím tlakem v kabině. To je docela osobní, protože ne každý je citlivý na tento typ hluku, ale dělá to v tomto ohledu lépe?
-Latence ve filmech/hrách na obou?


(H95 jsou opravdu lákavé, ale líbí se mi, jak snadné a rychlé je prodat produkt Apple, když potřebuji upgradovat, pravděpodobně u H95 ztratím mnohem víc)

Nesnášel jsem také syčivý zvuk Sony. Vždycky mě to štvalo. Ani H95, ani AirPods Max nemají tento problém, protože není slyšet žádný syčivý zvuk. Pokud hledáte jen kvalitu zvuku, pak bych řekl H95. U filmů není vůbec žádná latence. Nejsem hráč, takže to nemůžu říct.

Myslím, že s oběma budete spokojeni, oba jsou vynikající.
reakce:FriendlyMackle, souko, CookieFlow a 1 další osoba G

GarethR

24. června 2010
  • 18. ledna 2021
LongWayHome řekl: Také jsem nenáviděl syčivý zvuk Sony. Vždycky mě to štvalo. Ani H95, ani AirPods Max nemají tento problém, protože není slyšet žádný syčivý zvuk. Pokud hledáte jen kvalitu zvuku, pak bych řekl H95. U filmů není vůbec žádná latence. Nejsem hráč, takže to nemůžu říct.

Myslím, že s oběma budete spokojeni, oba jsou vynikající.
Ano, AirPods Max nebo H95 opravdu nejsou ve stejné lize jako Sony a podobně. Hrají v jiném segmentu pouze na základě jejich vznešené kvality sestavení. THE

Dlouhá cesta domů

Pozastaveno
Původní plakát
18. října 2020
  • 18. ledna 2021
GarethR řekl: Ano, AirPods Max nebo H95 opravdu nejsou ve stejné lize jako Sony a podobně. Hrají v jiném segmentu pouze na základě jejich vznešené kvality sestavení.

Souhlasím a také s vámi souhlasím, když říkáte, že zvuk je opravdu blízko. Řeknu, že i když na iPhone nebo iPadu moc filmů nesleduji, zkusil jsem Spatial Audio na APM a je to opravdu úžasné. Je to opravdu jako v divadle a Apple to s touto funkcí opravdu dokázal.
reakce:FriendlyMackle, alecgold a GarethR

JMM777

21. dubna 2021
  • 21. dubna 2021
Děkujeme za tuto recenzi. Velmi nápomocný. Jen pro zajímavost, máte co do činění s tak velkou kondenzací u vašeho druhého páru APM?
reakce:Přátelský Mackle C

craigslorach

10. dubna 2015
  • 21. dubna 2021
Nějaký pohled na pohotovostní život? Jediná věc, která mě na bezdrátových sluchátkách opravdu štve, je nízká výdrž baterie v pohotovostním režimu – po pár dnech nečinnosti se zvednou a nelze je používat. Pro mě je měřítkem Nura - mohu odejít na měsíc a vyzvednutí a stále mám slušnou výdrž baterie.

Nechápu, proč je to složité. Moje rané B&O v uších byly hrozné (muselo se probudit připojením nabíječky), B&O H9 se zdály být dobré stejně jako Bose, ale stále zjišťuji, že APM jsou výzvou (a nechápu proč Po každém použití musím sadu stolních sluchátek vložit zpět do pouzdra!). Připadá mi trochu šílené, že mohu nechat M1 MB Air v pohotovostním režimu déle než sluchátka!
reakce:Přátelský Mackle

RamGuy

7. června 2011
Norsko
  • 21. dubna 2021
Nejlepší na mých AirPods Max je režim průhlednosti. Zní to tak dobře a přirozeně, takže v podstatě mohu používat sluchátka kolem uší a přitom stále slyšet vše kolem sebe, jako bych neměl žádná sluchátka, což je v mnoha situacích nesmírně užitečné. Ale vypadám jako sprše, když jsem v obchodech a vyzvedávám si jídlo s sebou a zapomínám si sundat sluchátka, protože ti, se kterými jsem mluvil, nemají žádný způsob, jak skutečně pochopit, že je slyším stejně dobře, ne-li mírně. lepší, když mám sluchátka nasazená, než když je sundávám.

Režim průhlednosti na mém Bose NC 700, B&O BeoPlay H9i a Sony WH-1000XM4 ani zdaleka neodpovídá AirPods Max.

RamGuy

7. června 2011
Norsko
  • 21. dubna 2021
LongWayHome řekl: Souhlasím, a také s vámi souhlasím, když říkáte, že zvuk je opravdu blízko. Řeknu, že i když na iPhone nebo iPadu moc filmů nesleduji, zkusil jsem Spatial Audio na APM a je to opravdu úžasné. Je to opravdu jako v divadle a Apple to s touto funkcí opravdu dokázal.

Prostorové audio mě opravdu baví. Moc se mi nelíbí, jak to ukotvuje zvuk na můj iPhone/iPad. Ale prostorová vizualizace je úžasná. Vyzkoušel jsem Dolby Headphones, Dolby Atmos pro sluchátka, DTS Sound Unbound pro sluchátka, Creative CMSS 3D, Creative SBX, Razer THX a další. Všechny kromě reklam Dolby Atmos pro sluchátka mají tolik reverbů, že to zní, jako byste poslouchali přes plechovku. Dolby Atmos pro sluchátka je na tom mnohem lépe, ale podle mého názoru ve skutečnosti neposkytuje skvělou prostorovou vizualizaci na sluchátkách. Prostorové audio na druhou stranu je skvělé. Dodává skvělý pocit prostorové vizualizace bez šíleného množství reverbu. Jen je k vzteku, že to není podporováno pomocí Apple TV / tvOS a je tak smutné vidět, že ani nová Apple TV nemá podporu pro prostorový zvuk.

turbínový letoun

19. dubna 2008
  • 21. dubna 2021
RamGuy řekl: Je jen k vzteku, že to není podporováno pomocí Apple TV / tvOS a je tak smutné vidět, že ani nová Apple TV nemá podporu pro prostorový zvuk.

Upřímně řečeno, je opravdu těžké být nadšený z Spatial Audio.

Vzdal bych se toho na všech ostatních zařízeních, kdyby to dokázali zprovoznit na Apple TV.

To je místo, kde chci dělat většinu spotřeby obsahu. Na gauči – pozdě v noci, na velké obrazovce s Apple TV a prostorovým zvukem zapnutým AirPods Pro/Max

Je skličující, že oznámili nový model a nepokusili se to řešit. Člověka to nutí si myslet, že to nikdy nepřijde na ATV, což podle mě nakonec zabije spoustu zájmu nebo se o to bude zajímat jako o funkci.
reakce:ignatius345 a GarethR

Cashonee

27. května 2006
  • 23. dubna 2021
turbineseaplane řekl: Upřímně je opravdu těžké být nadšený ze Spatial Audio.

Vzdal bych se toho na všech ostatních zařízeních, kdyby to dokázali zprovoznit na Apple TV.

To je místo, kde chci dělat většinu spotřeby obsahu. Na gauči – pozdě v noci, na velké obrazovce s Apple TV a prostorovým zvukem zapnutým AirPods Pro/Max

Je skličující, že oznámili nový model a nepokusili se to řešit. Člověka to nutí si myslet, že to nikdy nepřijde na ATV, což podle mě nakonec zabije spoustu zájmu nebo se o to bude zajímat jako o funkci.

Myslím, že lidé spojují prostorový zvuk s prostorovým zvukem. Jsem překvapen, že přinesli prostorový zvuk na iMac. Prostorový zvuk je prostorový zvuk plus umístění zařízení a podle lidí, které Apple informoval, jde spíše o umístění zařízení než o prostorový zvuk. To mě vede k přesvědčení, že by se to nikdy nedostalo do Apple TV, protože umístění je ve vztahu k velmi velké obrazovce. Ale kdo ví? Toto je jedna z rozhořčených částí Applu.

Nicméně neexistuje žádný důvod, proč by nemohli přidat prostorový zvuk k AirPods Max při používání Apple TV a je to do očí bijící přehlédnutí.
reakce:turbínový letoun

alecgold

11. října 2007
NLD
  • 22. května 2021
craigslorach řekl: Nějaký pohled na pohotovostní život? Jediná věc, která mě na bezdrátových sluchátkách opravdu štve, je nízká výdrž baterie v pohotovostním režimu – po pár dnech nečinnosti se zvednou a nelze je používat. Pro mě je měřítkem Nura - mohu odejít na měsíc a vyzvednutí a stále mám slušnou výdrž baterie.

Nechápu, proč je to složité. Moje rané B&O v uších byly hrozné (muselo se probudit připojením nabíječky), B&O H9 se zdály být dobré stejně jako Bose, ale stále zjišťuji, že APM jsou výzvou (a nechápu proč Po každém použití musím sadu stolních sluchátek vložit zpět do pouzdra!). Připadá mi trochu šílené, že mohu nechat M1 MB Air v pohotovostním režimu déle než sluchátka!
Nikdy nedávám APM do podprsenky, takže za noc vyteče asi 3-5%. Jelikož je používám denně (hodně) a nabíjím je obden na cca 75%-95%. Pokud byste je nepoužili 3 dny, předpokládá se, že by se vyčerpaly<1% a day.

Pokud chcete pohotovostní dobu, moje sony xm3 jsou 100% na měsíce. Ale musíte je fyzicky odložit. A nevěřím jejich mocenské reprezentaci.

A k čemu je mít plechovky, když je nepoužíváte?
APM jsou mnohem hezčí při každodenním používání IMHO.

DMG35

Přispěvatel
27. května 2021
  • 3. června 2021
Oba tyto páry sluchátek vlastním také. Jedna věc, kterou řeknu, je, že i když si osobně myslím, že jsou oba stejně pohodlné, H95 mají podle mého názoru lepší potlačení hluku s jejich nejnovější aktualizací. Nejsem si jistý, jestli Apple trochu ustoupil, nebo jestli B&O vylepšilo jejich, ale podle mého názoru je nyní velký rozdíl, když H95 získává výhodu.

Pro mě se nemůžete pokazit ani s jedním z nich, ale stejně bych si pravděpodobně vybral APM, kdybych si měl vybrat jednoduše proto, že jsou levnější.

alecgold

11. října 2007
NLD
  • 4. června 2021
DMG35 řekl: Vlastním také oba tyto páry sluchátek. Jedna věc, kterou řeknu, je, že i když si osobně myslím, že jsou oba stejně pohodlné, H95 mají podle mého názoru lepší potlačení hluku s jejich nejnovější aktualizací. Nejsem si jistý, jestli Apple trochu ustoupil, nebo jestli B&O vylepšilo jejich, ale podle mého názoru je nyní velký rozdíl, když H95 získává výhodu.

Pro mě se nemůžete pokazit ani s jedním z nich, ale stejně bych si pravděpodobně vybral APM, kdybych si měl vybrat jednoduše proto, že jsou levnější.
To mě opravdu překvapuje.
co to tak lépe tlumí? Hlasy? Monotónnost?
Jen se zapnutou hudbou, nebo také bez?
Jaká je nyní transparentnost?

DMG35

Přispěvatel
27. května 2021
  • 6. června 2021
alecgold řekl: To mě opravdu překvapuje.
co to tak lépe tlumí? Hlasy? Monotónnost?
Jen se zapnutou hudbou, nebo také bez?
Jaká je nyní transparentnost?

Jo to mě taky překvapilo. Před pár týdny vydali velkou aktualizaci a na H95 opravdu zlepšila spoustu věcí. Už byly skvělé, ale toto je pro mě posunulo na další úroveň, pokud jde o potlačení hluku.

Potlačení hluku se zlepšilo ve všech aspektech. S hudbou a bez mě je to jen o něco lepší než AirPods Max. Výborná je také průhlednost. S tím, co bylo řečeno, stále preferuji AirPods Max pro hlasové hovory.

raqball

Přispěvatel
11. září 2016
  • 14. června 2021
Mám také oba, ale ponechám si pouze jeden pár… Airpods Max mám asi 6 týdnů a B&O H95 asi 3 týdny. Čas mi běží na mé schopnosti vrátit H95, ale už jsem se rozhodl který pár si nechám...

Chci jeden pár vysoce kvalitních a dobře stavěných sluchátek, která umí všechno. Používám je k poslechu hudby, sledování filmů, cestování (zde je důležité potlačení hluku) a hraní her…

Nejsem audiofil, ale vím, co zní dobře mým uším. Poslouchám hlavně rock a pop 70., 80. a 90. let… Mám PS5 a nechci používat samostatná sluchátka, když hraji hry. S iPhonem, MacBookem Air a Apple TV jsem docela zaujatý ekosystémem Apple.

Moje Airpods Max jsou stříbrné a moje B&O H95 mají barvu Grey Mist.

Skóre je založeno na stupnici 1-10, přičemž 10 je vynikající a 1 je naprosto hrozné.

Kvalita sestavení a materiály:

Oba jsou dobře postavené a mají kvalitní materiály a pocit. Airpods Max jsou o něco těžší než B&O H95, ale upřímně řečeno, nevšiml jsem si žádného rozdílu mezi nimi v kvalitě sestavení nebo hmotnosti, jakmile je na mé hlavě. Obojí mohu nosit delší dobu bez nepohodlí.

Mám obavy z trvanlivosti Airpods Max v průběhu času z několika důvodů. Pouzdro Airpods Max je úplná sranda a nenabízí téměř žádnou skutečnou ochranu. Náušníky do sebe také dost často narážejí a řinčí, když s nimi manipulujete, nasazujete je a sundáváte je. Bude to způsobovat problémy? Možná, možná ne.. Také se obávám o životnost síťky na čelence.
  • Airpods Max = 10
  • B&O H95 = 10
Design / Funkce:

Nabízejí velmi odlišné designy. Airpods Max používá korunku pro hlasitost a tlačítko pro přepínání mezi režimy ANC, přeskakování skladeb atd. B&O H95 má na náušnících ciferníky. Jedna strana se používá k ovládání hlasitosti a druhá se používá k ovládání úrovní ANC.

Dávám přednost přístupu H95, ale to neznamená, že je lepší. Také se mi líbí funkce swipe na H95 na rozdíl od možnosti stisknutí více tlačítek Airpods Max.

Airpods Max také používají proprietární lightning konektor, kde B&O H95 používají USB C.. Preferuji připojení USB. Airpods Max nemají vypínací tlačítko a B&O H95 ano.

B&O H95 jsou skládací, zatímco Airpods Max nikoliv. To pro vás může, ale nemusí být problém, ale líbí se mi možnost složit B&O H95… Oba mají vyměnitelné náušníky, které jsou drženy magnety.
  • Airpods Max = 9
  • B&O H95 = 9,5
Apple ekosystém nebo ne:

Airpods Max se samozřejmě bez problémů integrují s ostatními produkty Apple, ale B&O H95 odvádí dobrou práci při připojování, udržování připojení a přepínání mezi zařízeními... B&O je omezeno na 2 aktivní zařízení, kde Airpods Max nejsou.. Nemám jakýkoli problém s používáním náhlavních souprav s mým iPhone, MacBook Air nebo Apple TV.. Ale AirPods Max zde vyhrávají, pokud používáte iOS.

Pokud nejste v ekosystému Apple, pak jsou Airpods Max omezené a lépe by vám posloužily B&O H95.
  • Airpods Max v ekosystému Apple = 10
  • B&O H95 v ekosystému Apple = 9
  • Ekosystém Airpods Max mimo Apple = 7
  • Ekosystém B&O H95 mimo Apple = 9
Pohodlí:

Oba jsou velmi, velmi pohodlné... I když jsou Airpods Max těžší, myslím, že lépe rozloží svou váhu. B&O H95 se z nějakého zvláštního důvodu cítí těžší, i když nejsou. Mohu snadno nosit kterýkoli z nich celé hodiny bez nepohodlí nebo bolesti. Určitě si všimnete, že oba jsou na hlavě ve srovnání s něčím, jako je lehký a plastický Bose QC35ii, ale to ani jednomu z nich vůbec nevadí.

Oba mají velmi pohodlné náušníky. Airpods max mi připadají v uších jako plyšová syntetická látka, zatímco B&O H95 jako měkká plyšová kůže. Oba mají skvělou prodyšnost, ale Airpods Max bych dal trochu přednost, pokud jde o prodyšnost. Náušníky B&O H95 mají o něco větší vnitřní průměr, což může být lepší, pokud máte velké nebo podivně tvarované uši.

Každý má jinou hlavu, takže to, co já považuji za pohodlné, nemusí. Doporučuji je vyzkoušet a uvidíte sami. Pro Airpods Max je to stejně snadné jako výlet do obchodu Apple nebo místního Best Buy, kde je mají vystavené. Pro B&O H95 to není tak snadné, protože nejsou obecně nikde skladovány. B&O však nabízí 30denní zkušební lhůtu / lhůtu pro vrácení, takže v horším případě je objednáte a vrátíte.
  • Airpods Max = 9
  • B&O H95 = 9
Zvuková hudba:

Použil jsem je s Apple Music a Tidal. Podle mých uší zní Airpods Max lépe při poslechu Apple Music a B&O H95 lépe na Tidal HiFi. Ani v jednom případě mezi nimi na žádné hudební službě není velký rozdíl. Zvuk je ostrý a čistý a vše je pro mé uši dokonale vyvážené. Pokud máte rádi silné basy, pak vás ani jeden nemusí uspokojit, protože nejde o tak silné basy znějící sluchátka jako Beats.

Dávám přednost Apple Music před Tidal, ale obě znějí skvěle v obou službách.. Nebudu zacházet do hloubky, protože uši každého jsou jiné, stejně jako preference poslechu a hudební vkus. Výhodou je, že oba jsou vynikající pro poslech hudby.

Podle mých uší jsou B&O H95 trochu hlasitější než Airpods Max.
  • Airpods Max = 9,5
  • B&O H95 = 9,5
Zvukové filmy:

Oba jsou naprosto vynikající pro sledování filmů. B&O H95 mají téměř nulovou latenci při připojení přes BT... Pokud používáte Apple TV, nezaznamenáte mezi nimi žádný rozdíl, pokud je však připojujete ke Smart TV přes BT pak Airpods Max může způsobit problémy s latencí (synchronizace rtů). Mám televizi Sony X900H a při připojení Airpods Max k nim mám mírné (stěží znatelné) problémy s latencí. Nemám žádné problémy s připojením B&O H95 k TV.
  • Airpods Max iOS/Apple TV = 9,5
  • B&O H95 iOS/Apple TV = 9,5

  • Airpods Max bez iOS/Apple TV = 8,5 (pozorovaná mírná latence)
  • B&O H95 bez iOS/Apple TV = 9,5 (zaznamenaná nulová návštěvnost)
ANC / Transparentnost:

Oba nabízejí vynikající ANC. Pokud jde o ANC, dal bych mírnou výhodu B&O H95. (po poslední aktualizaci) V režimu průhlednosti zde však Airpods Max snadno vyhrají. V režimu průhlednosti je to, jako byste Airpods ani neměli na sobě. Max. H95 mají také o něco větší „tlak v kabině“, když jsou v režimu ANC. Někomu to může způsobit problémy, ale pro mě to není opravdu nápadné nebo problematické.

Když jsou v režimu ANC, oba blokují téměř vše, ale mám pocit, že B&O H95 to dělají o něco lépe. V režimu průhlednosti Airpods Max pustí vše dovnitř a dělají to velmi přirozeným způsobem. B&O H95 jsou dobré v režimu průhlednosti, ale můžete říct, že to není úplně přirozené…

  • Airpods Max ANC = 9
  • B&O H95 ANC = 9,5

  • Režim maximální průhlednosti Airpods = 10
  • B&O H95 Režim průhlednosti = 8,5

hraní her:

Mám PS5 na hraní her. Hraji různé hry jako Warzone, Resident Evil, Madden atd. Pro hraní her je určitě budete chtít používat kabelové. Ovladač PS5 má 3,5 mm vstupní jack, který zvládne zvuk i hlas z jediného kabelu.

Kabelové možnosti jsou pro Airpods Max velmi omezené, protože máte pouze jednu možnost, a to oficiální kabel Apple Lightning to 3,5 mm (35 $). Ani s tímto kabelem nejste schopni přenášet hlas. Ovladač PS5 má vestavěný mikrofon, ale když ho používám, všichni říkají, že zním hrozně.

Jako řešení strašlivě znějícího mikrofonu ovladače PS5 jsem si objednal oficiální 3,5mm kabel Apple, 3,5mm rozbočovač a mini mikrofon (v případě zájmu odkazy níže). Rozbočovač se zapojuje do 3,5 mm jacku ovladačů PS5 a 3,5 mm kabel Apple vede z Airpods Max a zapojuje se do audio portu na rozbočovači. Mini mikrofon se zapojuje do mikrofonního portu na rozbočovači. Není to ideální, ale funguje to a všichni říkají, že zním lépe, ale ani zdaleka tak dobře, jako když používám B&O H95…

Splitter: https://www.amazon.com/gp/product/B07VFT95QW/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
Mini mikrofon: https://www.amazon.com/gp/product/B00IP0ST78/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o01_s00?ie=UTF8&psc=1

S B&O H95 není potřeba žádný rozbočovač ani obchůzky. Jednoduše si objednejte jejich oficiální inline mikrofonní kabel (odkaz níže) a máte hotovo. Zapojte jeden konec do náhlavní soupravy a druhý do ovladače PS5 a hotovo...Všichni říkají, že s tímto kabelem zním křišťálově čistě.

Inline mikrofonní kabel B&O H95 ** : https://www.bang-olufsen.com/en/us/accessories/ios-cable?variant=headphone-cable-3-buttons-black

** Není uveden jako kompatibilní s H95, ale funguje perfektně pro hlas a zvuk.

Řešení Airpods Max pro získání slušně znějícího a funkčního mikrofonu je přijatelné, ale není optimální. B&O H95 jsou v podstatě plug and play s jejich inline mikrofonním kabelem (35 $).

Při hraní FPS her, jako je Warzone, kde je důležitý poziční zvuk a kroky, obě tato sluchátka odvádějí hvězdnou práci. Nemám žádné stížnosti na žádnou náhlavní soupravu, ale Airpods Max odvádějí o něco lepší práci, pokud jde o poziční zvuk, když jsou v režimu průhlednosti pro mé uši…

  • Airpods Max (pokud není potřeba žádný mikrofon) = 9
  • B&O H95 (pokud není potřeba žádný mikrofon) = 9

  • Airpods Max (pokud je potřeba mikrofon) = 6
  • B&O H95 (pokud je potřeba mikrofon) = 9

Životnost baterie:

S Airpods Max dostanu o něco více než 20 inzerovaných hodin. Řekl bych, že s nimi mám asi 22 hodin, což je o něco lepší než u konkurentů náhlavních souprav ANC. S B&O H95 mám asi 40 hodin. Airpods Max mají přijatelnou výdrž baterie, ale B&O H95 ji posouvají na jinou úroveň.
  • Airpods Max = 7
  • B&O H95 = 10
Případy:

Jo, tohle neskončí dobře pro Airpods Max. Pouzdro Airpods Max je ummmmm, úplný odpad... Nabízí malou nebo žádnou skutečnou ochranu, vypadá to, jako bych nosím podprsenku jako kabelku, je to chatrné a levné. Vážně, Apple, co sis myslel s touto věcí?

Pouzdro B&O H95 je o něco lepší.. Je hliníkové, prémiové, nabízí skvělou ochranu a vypadá úžasně... Uvnitř je také skrytý úložný prostor pro uložení kabelů.
  • Airpods Max = 2 (myslím, že je to lepší než nic)
  • B&O H95 = 10
Ostatní / Různé:

Na Airpods Max poskytuje Apple 1letou záruku. B&O H95 má 3letou záruku od B&O. Můžete si koupit Apple Care+ pro Airpods Max, ale pro B&O H95 žádná taková možnost neexistuje. Jsem si jistý, že si můžete zakoupit externí záruku na B&O H95, ale pak jednáte s třetí stranou.

B&O má aplikaci pro iOS a Android, kde si můžete přizpůsobit nastavení (EQ atd.) a získat aktualizace firmwaru. Airpods max nemají aplikaci a neexistuje způsob, jak zkontrolovat a získat aktualizace firmwaru. S Airpods Max musíte v podstatě jen počkat, až bude aktualizace doručena. Neexistuje také žádný způsob, jak upravit nastavení EQ na Airpods Max.

Náušníky Airpods Max se prodávají za 69 USD a náušníky B&O H95 se prodávají za 100 USD. Jsem si také jistý, že pro náušníky Airpods Max bude mnohem více možností na trhu s náhradními díly.

Základní záruka je lepší u B&O, ale Airpods Max má k dispozici Apple Care+ a výměny náušníků jsou také levnější pro Airpods Max.

Závěr / který si ponechám:

Moje období vrácení Airpods Max je dávno pryč, ale stále jsem schopen vrátit B&O H95 (na další týden), takže jsem to také zvažoval. B&O H95 jsou neuvěřitelně drahé! S oficiálním inline mikrofonním kabelem potřebným pro hraní jste za B&O H95 asi 885 $. Airpods Max s oficiálním 3,5mm kabelem Apple, rozbočovačem a výše zmíněným mini mikrofonem stojí asi 625 dolarů. To je rozdíl 260 dolarů a není co kýchat.

Přesto si ponechávám B&O H95 a již mám kupce pro své Airpods Max. Proč? No, jak jsem řekl na začátku, chci jednu vysoce kvalitní a dobře vyrobenou náhlavní soupravu, která udělá všechno. I když to Airpods Max dokážou, řešení potřebná pro hraní her, pouzdro a moje obavy ohledně odolnosti byly hlavními rozhodujícími faktory. .

Oba jsou naprosto fantastická sluchátka.. Pokud vynechám hraní (což nemohu/nebudu), pravděpodobně bych si nechal Airpods Max. Stále bych s nimi měl obavy z odolnosti a pouzdra, ale mohl bych si koupit Apple Care+ a velmi pěkné pouzdro s náhradními díly s ušetřenými penězi za vysokou cenu B&O H95.

Nemohu / nebudu brát v úvahu hraní her, takže řešení mikrofonu a řešení potřebná k získání poněkud přijatelného hlasového chatu jsou naprostý průšvih. Možná Apple (nebo aftermarket) v budoucnu vydá inline mikrofonní kabel, který bude fungovat s Airpods Max. Pokud se to stane, pak by se ke mně vrátili.

Moje sleva 0,02 z ceny obou sluchátek. reakce:Přátelský Mackle a Alexwei

raqball

Přispěvatel
11. září 2016
  • 15. června 2021
Usoudil jsem, že přidám nějaké fotky, protože jsem ve výše uvedeném srovnání žádné nezveřejnil. Zde je několik snímků Silver Airpods Max a Grey Mist B&O H95. Napadlo mě, že si jich radši pár cvaknu, než předám Airpods Max jejich novému majiteli...











reakce:Přátelský Mackle NA

alexwei

29. září 2012
  • 15. června 2021
Děkujeme oběma za vyčerpávající recenze!
reakce:raqball