Jiný

Mac Někdo někdy bral diskrétní matematiku?

chrono1081

Původní plakát
26. ledna 2008
Nublar Island
  • 29. června 2010
Ahoj kluci.

Mám hodinu diskrétní matematiky a já jsem googlil, abych viděl, jaký typ matematiky to je, a definice jsou všude. Ve skutečnosti většina míst nakonec říká věci jako „Nikdo ve skutečnosti nezná přesnou definici diskrétní matematiky bla bla“.

Tak mě napadlo, jestli by někdo, kdo to vzal jako informatika, mohl vrhnout nějaké světlo na toto téma?

Důvod, proč se ptám, je, že se snažím odhadnout obtížnost třídy, protože jsem online student, který pracuje 84 hodin týdně (12 hodin denně, 7 dní v týdnu, jako dodavatel v nepřátelské zemi). Pokud se zdá, že to pro mě může být něco opravdu obtížného, ​​přeplánoval bych to, dokud se nadobro nevrátím domů.

Vím, že na tuto otázku není moc jednoznačná odpověď, ale pokud někdo absolvoval tento kurz informatiky, jaké věci jste se naučili? Musíme také psát programy na řešení problémů, které se učíme, a z četby úryvků z různých knih to vypadá, že třída je do jisté míry příbuzná s umělou inteligencí.

Jakákoli pomoc by byla velmi oceněna

mfram

23. ledna 2010


San Diego, CA, USA
  • 30. června 2010
Discrete Math pokrývá spoustu věcí. Některé z nich zahrnují důkazy, matematickou indukci, teorii množin, permutace, abstraktní algebru, generátorové polynomy, teorii prstenců, Galoisova pole... nakonec vede k matematice spojené s kódy pro opravu chyb. Zábavné věci. To vše v jednom kurzu nezískáte.

lee1210

10. ledna 2005
Dallas, TX
  • 30. června 2010
Hádám, že kdokoli zde s titulem CS musel zvládnout nějakou diskrétní matematiku. Můj kurz zahrnoval spoustu důkazů, teorii množin, teorii grafů, nějakou rekurzi a analýzu složitosti (O-notace). Toto byl první kurz, ve kterém byl představen problém obchodního cestujícího.

Zpětně to byl dobrý kurz a všechny informace byly kritické. V té době jsem to nenáviděl a bylo to trestuhodně těžké. Směli jsme dělat domácí úkoly ve skupinách a 6-8 z nás se scházelo na 4-6 hodin týdně, také pracovalo na věcech samostatně, a stejně jsme měli problémy s dokončením. Profesor také mluvil monotónně, zhasl všechna světla a zatáhl žaluzie, aby představil skluzavky. Byl to skutečný boj zůstat vzhůru.

Zní to, jako byste toho teď měli na talíři dost. To nezní jako správný čas na řešení tohoto kurzu nebo jiného kurzu. Dobře, pokud to chcete zkusit, ale opravdu bych to odložil, dokud nevěnujete více času a energie.

-Číst

TuffLuffJimmy

6. dubna 2007
Portland, OR
  • 30. června 2010
Vzal to. Nejtěžší třída vůbec (zatím). STUDOVAT TVRDĚ. Nedoporučuji absolvovat kurz online. Je to určitě jedna třída, kde chcete být na každé přednášce a mít velmi dostupného učitele, abyste se mohli ptát na spoustu otázek.




právě skončil první ročník, btw.

chrono1081

Původní plakát
26. ledna 2008
Nublar Island
  • 30. června 2010
Děkuji vám za všechny informace

No, zavolal jsem do školy, abych vyměnil třídu za jinou, ale bohužel musím vzít tu jednu, abych mohl přejít k poslednímu kurzu 300 úrovní, který mám, a ke svým 400 kurzům úrovně, což je jediné, co mi zbývá. Nemohu to také zahodit, protože to mě dostane pod status na plný úvazek a pak budu muset zaplatit více $$$.

A co je horší, moje další třída, kterou mám tento semestr, je „Úvod“ do 3D modelování a zvuku, díky kterému studenti vytvoří krátký 3D animovaný film od nuly (to znamená, že vyrábím modely, textury, animace atd.). soundtrack, komentáře a zvukové efekty!). Nějaké 'intro' jo? Lol. (Jsem tak rád, že jsem se před rokem začal učit Mayu).

Takže jsem uvízl u obou tříd, protože jsou to v podstatě vstupní třídy, abych se dostal ke zbytku kurzů.

Ach přeju hodně štěstí! Jsem si docela jistý, že to budu potřebovat


(Také jsem začal číst svou knihu o diskrétní matematice, vypadá to docela náročně. Budu muset oprášit některé datové struktury, které používám jen zřídka, stejně jako rekurzi, protože to je další věc, kterou jsem použil jen párkrát ). NEBO

starý Mac

na
25. října 2001
  • 30. června 2010
Nejlepší hodina matematiky, kterou jsem kdy absolvoval

Ozvu se, abych vám řekl, že to byla jedna z jednodušších hodin matematiky, kterou jsem absolvoval, a jedna z nejzajímavějších. Možná mi to přišlo jednodušší, protože to bylo zajímavé a měl jsem velmi dobrého profesora. Zjistil jsem, že moje řada calc je mnohem těžší a méně praktická pro aplikace v informatice. M

mdatwood

na
14. dubna 2010
Východní pobřeží, USA
  • 30. června 2010
oldMac řekl: Přihlásím se, abych vám řekl, že to byla jedna z jednodušších hodin matematiky, kterou jsem absolvoval, a jedna z nejzajímavějších. Možná mi to přišlo jednodušší, protože to bylo zajímavé a měl jsem velmi dobrého profesora. Zjistil jsem, že moje řada calc je mnohem těžší a méně praktická pro aplikace v informatice.

Tento. Můj titul CS vyžadoval 2 semestry diskrétní matematiky. Připadaly mi zábavné, zajímavé a ne až tak těžké. Pro mě byly mnohem lepší než kalkul.

Diskrétní matematika je opravdu kombinací tolika dalších témat, že je těžké to shrnout do jediného příspěvku. Pokud chcete vědět více, měli byste začít tady .

lee1210

10. ledna 2005
Dallas, TX
  • 30. června 2010
na starý Mac a mdatwood :
Buď jsi chytřejší, nebo tvůj mozek funguje jinak než můj. Asi s tím měl hodně společného i pan profesor, ale moje diskrétní hodina matematiky nám (sebe i mým spolužákům) nakopla prdel.

V podstatě existoval žebříček nezbytných předpokladů a každý krok na cestě měl jeden kurz, který měl asi 20-33% neúspěšnost. Jednou jste museli opakovat jednu hodinu a poté jste byli mimo program. Jednou z nich byla třída diskrétní matematiky. Nevím, jestli to bylo záměrné, nebo to „vyplevelení“ bylo jen přirozeným efektem přísného programu, ale byl jsem velmi rád, že jsem si u některých z těchto tříd zaprskal.

-Číst

chrono1081

Původní plakát
26. ledna 2008
Nublar Island
  • 30. června 2010
Škola, kterou teď mám, to takhle dělá, mají spoustu vyřazovacích tříd.

Jsem vlastně na třetí vysoké škole. South Hills Business School -> Penn State University -> a nyní se zdá, že DeVry a DeVry mají ty nejodpornější nejtěžší hodiny ze všech tří (jejich hodiny fyziky jsou směšně náročné, nejtěžší, jaké jsem kdy měl). Napůl se bojím vidět, co tato třída bude obnášet.

Slyšel jsem obrovské množství názorů na diskrétní matematiku, někteří lidé, které znám, říkali, že to byla ta nejtěžší věc, jakou kdy vzali, jiní říkali, že je to docela snadné.

Když se podíváme na osnovu, projdeme celou 700stránkovou knihu za 8 týdnů a máme spoustu programovacích úkolů, takže to vypadá, že to může být trochu výzva, lol.

Naštěstí jsou tyto úkoly pouze konzolové, nikoli MFC, takže je mohu napsat na svém počítači Mac

NT1440

Přispěvatel
18. května 2008
  • 30. června 2010
Vzal jsem to a neuspěl hned napoprvé. Letos na podzim to znovu pořídím, abych mohl pokračovat ve svém CS programu.

Vše, co mohu říci, je, i když se to na první pohled zdá snadné (skutečně to bylo), STUDUJTE SI ZADEK, protože to bude docela těžké.

Také zatraceně nesnáším důkazy (důvod, proč jsem selhal, který mi stále nebyl vysvětlen, jak to souvisí s CS více než se zábavnými věcmi, jako jsou logická hradla). Může mi někdo říct, proč by se nátisky staly hlavním zaměřením třídy typu CS? M

mdatwood

na
14. dubna 2010
Východní pobřeží, USA
  • 30. června 2010
lee1210 řekl: to starý Mac a mdatwood :
Buď jsi chytřejší, nebo tvůj mozek funguje jinak než můj. Asi s tím měl hodně společného i pan profesor, ale moje diskrétní hodina matematiky nám (sebe i mým spolužákům) nakopla prdel.

V podstatě existoval žebříček nezbytných předpokladů a každý krok na cestě měl jeden kurz, který měl asi 20-33% neúspěšnost. Jednou jste museli opakovat jednu hodinu a poté jste byli mimo program. Jednou z nich byla třída diskrétní matematiky. Nevím, jestli to bylo záměrné, nebo to „vyplevelení“ bylo jen přirozeným efektem přísného programu, ale byl jsem velmi rád, že jsem si u některých z těchto tříd zaprskal.

-Číst

Nemyslím si, že jsem chytřejší než kdokoli jiný. Měl jsem skvělého učitele (stejného pro obě třídy) a mám opravdu rád diskrétní matematiku, takže jsem se přirozeně více učil. V hodinách matematiky se mi nedařilo ani zdaleka tak dobře, i když bych si přál, abych je mohl dnes absolvovat znovu, protože můj celkový zájem o matematiku se od doby, kdy jsem před lety maturoval, výrazně zvýšil.

A máte pravdu, můj program měl 2 neúspěšné kurzy - diskrétní matematiku a 1. třídu programování. Zvládl jsem jedničky v obou, protože mě zajímaly hodiny, ve kterých jsem chodil na školu svobodných umění, a pamatuji si, že mi vyšly známky a byly by jedničky z mého oboru (CS) a jedničky ze všeho ostatního. Dokonce se mi párkrát podařilo propadnout ze španělštiny

NT1440 řekl: Vzal jsem to a selhal to hned napoprvé. Letos na podzim to znovu pořídím, abych mohl pokračovat ve svém CS programu.

Vše, co mohu říci, je, i když se to na první pohled zdá snadné (skutečně to bylo), STUDUJTE SI ZADEK, protože to bude docela těžké.

Také zatraceně nesnáším důkazy (důvod, proč jsem selhal, který mi stále nebyl vysvětlen, jak to souvisí s CS více než se zábavnými věcmi, jako jsou logická hradla). Může mi někdo říct, proč by se nátisky staly hlavním zaměřením třídy typu CS?

Dívejte se na důkazy jako na cvičení myšlení. Místo toho, abyste si pamatovali důkazy, ujistěte se, že jim rozumíte. Důkazy jsou užitečné, protože vás naučí myslet logicky (dedukce, protipříklad, atd...) a systematicky (nenechte si ujít kroky, které vaši logiku narušují). Myšlení tímto způsobem je kritické, když je těžké najít chyby, mimo jiné.

Chcete opravdu těžké? Měl jsem jednoho učitele, který očekával, že se během testu naučíme další látku. Přirovnal jsem to k tomu, že jsem se naučil násobit a pak tomu rozumět natolik dobře, abych se naučil dělit v testu. Jediná třída, kterou jsem kdy absolvoval, mi způsobila noční můry

chrono1081

Původní plakát
26. ledna 2008
Nublar Island
  • 30. června 2010
Doposud se mi podařilo projít všemi lekcemi odplevelení s jedničkami. Měli jsme „Úvod do počítačového hardwaru“, který byl spíše architekturou systému a zabýval se logickými hradly, správou paměti a spoustou x86 assembleru. To byla první hodina „programování“, kterou jsem měl na DeVry. Museli jsme napsat kompresi dat a udělat nějakou nízkou úroveň grafické práce. Byl jsem tak rád, že už jsem se dobře orientoval v C a C++, protože x86 assembler byl úplně jiný tvor. Vím, že jsem byl jedním z mála, který prošel.

Pak jejich příšerná (jako na tvrdém, nikoli příšerném obsahu) hodině fyziky. Nemohl jsem uvěřit, jak to bylo šíleně těžké. Dostal jsem A z fyziky na Penn State a myslel jsem si, že jsem ve fyzice dobrý. Také jsem dostal A v DeVryho hodině fyziky, ale omg vážně, ta látka byla tak strašně obtížná a musel jsem na ní tvrdě pracovat. Samozřejmě, že jsou online, vše navrhují tak, aby se to nedalo googlovat, a budou se škádlit tím, že vše je ‚otevřené knihy, otevřené poznámky, otevřený internet‘. Pokud neznáte látku, neprojdete. Znám už dva lidi, kteří neuspěli ve škole, protože si mysleli, že se nepotřebují učit a mohou si odpovědi vygooglit. Jelikož jsem byl rok před nimi, snažil jsem se je varovat, ale marně. Vždy se najdou tací, kteří se vydají líným způsobem.

Každopádně tuto knihu o diskrétní matematice čtu posledních pár hodin a musím říct, že je docela zajímavá a vidím, kde by byla docela použitelná. (Také udělám všechna programovací cvičení, abych se pokusil získat náskok) Kurzy začínají za 5 dní XD M

mdatwood

na
14. dubna 2010
Východní pobřeží, USA
  • 30. června 2010
Hodně štěstí a udržujte si dobrou náladu!

Miluji školu. Před 2 lety jsem dokončil své MsCS a opět mi začíná chybět. Obzvláště jsem si svou paní užil, protože učitelé jsou méně jako učitelé a více jako vrstevníci a třídy jsou více zaměřené. Přemýšlel jsem o doktorátu, ale poblíž není škola, která by nabízel něco souvisejícího s CS a musel bych dát výpověď a vrátit se k ramen nudlím. Další věc je, že jsem do značné míry všeobecný odborník a to se obvykle nehodí k doktorátu, kde je často cílem stát se odborníkem v jedné věci.

Pokud máte další školní otázky, určitě se ptejte. Moje denní práce mě neláká téměř stejným způsobem.

chrono1081

Původní plakát
26. ledna 2008
Nublar Island
  • 30. června 2010
Rád bych šel na Masters. Vlastně to mám v plánu. Hledal jsem všechna možná místa, abych získal mistra (zejména DigiPen, protože jsem tam vždy chtěl jít a plánuji žít v Redmondu).

Co je legrační, je zpět na střední škole, školu jsem NENÁVIDĚL a ani jsem nechtěl jít na vysokou. Myslel jsem si, že jsem špatný v matematice a všech těch věcech, které jsem na střední škole propadl (také ve fyzice).

Pak mi to jednoho dne klaplo, nebyl jsem v těchto věcech špatný, jen jsem měl špatné učitele. (Opravdu ano, nikdy jsem nedostal odpovědi na své otázky v hodině matematiky :/ a to bylo předtím, než jsem měl přístup k internetu). Pak jsem si uvědomil, že kdokoli se může naučit cokoli, je to všechno, jak jste tomu vystaveni. Pokud styl výuky jednoho člověka nenutí, jděte online nebo do knihkupectví a najděte si jiný styl.

Poté jsem nastoupil na vysokou školu (jedna z mých tří) a začal jsem získávat samá jedničky ve všech svých třídách, včetně tříd, o kterých jsem si na střední škole myslel, že jsou těžké (matematika, fyzika). Uvědomil jsem si, že zatímco škola může být důležitá, samostudium je důležitější a je to způsob, jak ze školy vytěžit maximum. Myslím, že to je důvod, proč jsem na online školu zazářil stejně jako já, protože mi to umožnilo samostudium po celou dobu a opravdu mám pocit, že poprvé v životě dostávám své peníze ze svého vzdělání. (Přiznám se, že jsem byl zpočátku OPRAVDU skeptický!).

Jistě, stále existují přednášky a interakce s profesory (a všichni online profesoři na mé škole jsou běžnými profesory na různých kamenných kampusech), ale hodně práce je ponecháno na studentovi, aby prozkoumal a zjistil, a to se mi líbí že. IMO se naučíte více, když budete muset řešit problémy sami a být vynalézaví, spíše než být krmeni lžičkou.

Každopádně dost mé tangenty. Chci magistra....(ale nejdřív musím získat bakaláře...což bude příští léto!)

pilotError

12. dubna 2006
Dlouhý ostrov
  • 1. července 2010
chrono1081 řekl: RÁD bych šel na Masters.

Pokud nebudete studovat, neobtěžoval bych se. Pro moji kariéru to neudělalo absolutně nic.

Když se ohlédnu zpět, šel bych na MBA ve financích nebo mezinárodním obchodu. Jsou mnohem užitečnějšími tituly. S největší pravděpodobností nebudete programovat věčně, titul MBA vás v přípravě na práci CIO nebo CTO posune mnohem dál. Mám kamaráda, který se stal COO ve velké bance, hlavně díky svému MBA.

Realita je taková, že titul MSCS vás nenaučí mnohem víc, než se naučíte ve skutečném světě. Pokud chcete, pravděpodobně byste mohli jít na MBA a vzít si 1 nebo 2 hodiny CS jako volitelný předmět.

nofunsir

Pozastaveno
30. prosince 2009
Reno
  • 1. července 2010
Co JE diskrétní matematika

Diskrétní matematika vkládá do definovatelných pojmů všechny ty svérázné matematické nápady, které znáte celý život, ale nikdy jste pro ně neměli jméno nebo definovaný proces.

Například dokazování věcí. (ne nutně jako důkazy v geometrii/algebře)

Pokud X implikuje Y a Y implikuje Z, pak musíte dojít k závěru, že X implikuje Z. Také notZ implikuje notX. (Existují také symboly, které se naučíte... a bude to podstatně složitější, ale pochopíte.)

Nebo, 'kolik způsobů existuje, jak uspořádat 6 lidí ze skupiny 10 (6 žen a 4 muži) do 6 židlí, pokud muž musí být na jednom konci řady židlí.'

Nebo, kolik čísel mezi 1 a 1 000 000 je dělitelných 11?

Nebo věci jako „počítání do nekonečna“, neboli důkaz indukcí: dokázání tvrzení je pravdivé, protože A) můžete dokázat krok 1 a B) můžete také dokázat, že „pokud je tvrzení pravdivé pro krok n, je také pravdivé pro krok n+1' --> proto je počáteční tvrzení dokázáno

Věřte nebo ne, na tyto věci ve skutečnosti existují vzorce.

Moje rada: (Dostal jsem A, a nejen A-)

Před lekcí si přečtěte shrnutí kapitol. (abyste se seznámili s matoucími pojmy)

Přečtěte si a udělejte příklady!

Odveďte dobrou práci na jakémkoli projektu, který učitel zadá. (protože testy mohou být zastrašující)

Udělejte si čas na testy, to je jeden z předmětů, kde může učitel klást opravdu SUCKÉ trikové otázky.

Když se zaseknete, vygooglujte si HW otázky s uvozovkami. Většina knih klade úplně stejné otázky.

Nechte si knihu.

saltyzoo

4. října 2007
  • 1. července 2010
Pro průměrného člověka se správnými schopnostmi a talentem pro programování bude diskrétní matematika jednou z nejzábavnějších a nejjednodušších hodin, které budete absolvovat, abyste získali svůj titul. M

mdatwood

na
14. dubna 2010
Východní pobřeží, USA
  • 1. července 2010
pilotError řekl: Pokud nebudeš studovat, neobtěžoval bych se. Pro moji kariéru to neudělalo absolutně nic.

Když se ohlédnu zpět, šel bych na MBA ve financích nebo mezinárodním obchodu. Jsou mnohem užitečnějšími tituly. S největší pravděpodobností nebudete programovat věčně, titul MBA vás v přípravě na práci CIO nebo CTO posune mnohem dál. Mám kamaráda, který se stal COO ve velké bance, hlavně díky svému MBA.

Realita je taková, že titul MSCS vás nenaučí mnohem víc, než se naučíte ve skutečném světě. Pokud chcete, pravděpodobně byste mohli jít na MBA a vzít si 1 nebo 2 hodiny CS jako volitelný předmět.

Každý má najeté kilometry jinak, ale já se dnes dívám na MBA jako na tucet. Nedovedu si představit, že pokud nezískáte titul MBA na jedné z velkých škol, bude to klíč k získání práce COO ve velké bance. Velké paruky, které osobně znám ve společnostech, mají různé stupně od byznysu přes hudbu až po filozofii až po vůbec nic. Prokázaná schopnost je důležitější než cokoli jiného.

Díky tomu bych jako technolog nikdy neignoroval porozumění byznysu (software je většinou psán k řešení obchodních problémů). Kdybych šel se školou obchodní cestou, vybral bych si něco jako finance před obecným MBA. V Chicagu je škola, která nabízí program finančního inženýrství, kde studujete to, co dělá spousta lidí, ale to už trochu odbočuji od tématu.

Obecně však velmi zřídka znamená získání jakéhokoli titulu, možná kromě vašeho bakalářského, automaticky práci nebo více peněz. Navíc, čím dříve byl titul dokončen, tím méně na tom záleží. Moje MsCS pro mě udělalo to, že jsem potkal spoustu lidí, z nichž někteří nyní pracuji na různých projektech, které se mohou proměnit v mnohem lepší práci, než mám teď. Mnoho velkých technologických společností, o kterých denně mluvíme, začalo tím, že několik techniků na vysoké škole dalo dohromady nápad.

Zkrátka dělejte, co vás baví, dělejte to dobře, buďte pro to nadšení a věci budou fungovat.

chrono1081

Původní plakát
26. ledna 2008
Nublar Island
  • 2. července 2010
@pilotError – Myslím, že vzdělání by mě mohlo bavit. Myslím, že by bylo zábavné být učitelem informatiky na střední škole nebo tak něco. Mám přátele, kteří jsou učitelé a všichni měli bakalářský titul, ale museli jít získat magistry, aby si udrželi práci. Myslím, že je to v mém státě nový požadavek.

@nofunsir a saltyzoo - Všiml jsem si těch trapných trikových otázek v knize, už jsem musel napsat programy, abych některé z nich vyřešil (což je dobré, protože je to věc, pro kterou jsem nikdy předtím nepsal programy).

Otázky „jak vyřešit matematický trik s kouzelníky“ jsou pro mě nálepky, protože pořád kazím pravidla lol, ale to jsou moje vlastní chyby z nedbalosti. Přesto si myslím, že se mi tato hodina bude líbit, a vidím, že je velmi použitelná, více než většina ostatních matematiky, kterou jsem absolvoval v informatice.

@mdatwood - Vím, co myslíš tím, že tituly nevydělávají více peněz. Dělám zhruba trojnásobek toho, co dělají moji přátelé, kteří mají titul, a nemám žádný titul, ale mám HODNĚ zkušeností, oni ne.

Bohužel mé zkušenosti jsou v oblasti IT s ohledem na hardware jako jsou servery, sítě atd. Nemám žádné profesionální programátorské zkušenosti, pouze fandy, což mě děsí. Nejhorší je, že znám školu, do které teď chodím, si lidé dělají legraci (DeVry), proč to nevím, protože ze tří vysokých škol, kam jsem chodil (včetně Penn State), je DeVry jediná, kde se cítím jako já zhodnotit mé peníze. Možná je to proto, že přijímají skoro každého lol. Jen nechci, aby zaměstnavatel viděl můj životopis a předpokládal, že jsem bezcenný kvůli škole, kterou jsem si vybral: / Odpracoval jsem si $$, abych dostal známky, které mám.

Abych se vypořádal s potenciálně reálným scénářem, že jsem souzen na základě mé školy, pracoval jsem na portfoliu (doufejme, že mě budou soudit podle mého portfolia). Naučil jsem se Mayu, Logiku (ještě trochu nová), Photoshop, Corel Painter, C++, C, Objective-C, Unity3D, ZBrush a ve všech jsem velmi zběhlý (kromě Logiky, stále se učím jeho výhody a nevýhody). Mám za sebou několik dokončených herních projektů, kde jsem vytvořil vše od nuly. V současné době znovu navštěvuji tyto projekty, optimalizuji svůj kód, který jsem před časem napsal, a předělávám kresbu a hudbu.

Pokud jste doteď neuhodli, že se snažím pracovat v herním průmyslu, příští léto budu vědět, jestli jsem úspěšný nebo ne, protože to je, když dokončím XD
Je to pro mě OBROVSKÝ hazard, protože opouštím svou současnou práci, abych si splnil svůj sen být herním programátorem. Postarám se o to, aby to fungovalo.

Doufám v práci v programování, ale vezmu všechno, co se dá, abych dostal nohu do dveří M

mdatwood

na
14. dubna 2010
Východní pobřeží, USA
  • 2. července 2010
chrono,

Rozhodně neříkám, že tituly jsou k ničemu, zejména vysokoškolský titul, protože mnoho společností vyžaduje nějaký druh, aby prošly procesem prověřování. Získání titulu CS také pomáhá samoukovi naučit se věci, o kterých ani nevěděli, že je nezná.

Můj komentář se týkal hlavně pokročilých stupňů. V tu chvíli musíte jen chtít titul pro osobní uspokojení a růst, protože se jen zřídka promění v automatické peníze nebo práci.

Myslím, že s portfoliem, které máte, jste již hodně napřed. Problém, na který narazíte, je ten, že každý chce být programátorem her, aby si společnosti mohly vybírat a mohly platit jako svinstvo. Nic moc zábavného. Zní to, jako byste byli velmi zruční, takže pokud to nevyjde, můžete se vrátit zpět k firemnímu programování a vydělat snadné peníze a hrát hry pro iPhone. Když už jsme u toho, je to něco, o čem jste už přemýšleli? Dělat vlastní věci při vytváření her pro iPhone má mnohem větší potenciální odměnu než práce pro herní společnost.

BTW, vyzpovídal jsem spoustu lidí a velká většina byla hrozná. Mohu si jen přát, aby někdo přišel s portfoliem a vaším přístupem

chrono1081

Původní plakát
26. ledna 2008
Nublar Island
  • 2. července 2010
mdatwood řekl: Chrono,

Rozhodně neříkám, že tituly jsou k ničemu, zejména vysokoškolský titul, protože mnoho společností vyžaduje nějaký druh, aby prošly procesem prověřování. Získání titulu CS také pomáhá samoukovi naučit se věci, o kterých ani nevěděli, že je nezná.

Vůbec jsem si nemyslel, že to myslíš. Omlouvám se, že jsem si znovu přečetl svůj příspěvek a uvědomil jsem si, že to zní nafoukaně Lol. To nebyl můj záměr

Souhlasím s titulem CS, někdy bych si přál, abych se místo toho vydal touto cestou, protože i když hodně zkoumám, jsou věci, o kterých nevím, že je neznám. iTunes U v tomto ohledu hodně pomáhá, protože si vždy načtu CS přednášky a budu je sledovat. Mám pocit, že moje základy jsou docela dobře pokryty a že mám dobré obecné znalosti z různých hlavních oblastí informatiky, ale vždy se mám stále co učit.

Co se týče korporátního programování, taky jsem o tom hodně přemýšlel. Rád bych pracoval pro herní studio, abych viděl, jaké to je ve skutečném světě, ale bohužel na většině míst se platí blbost a je těžké se tam dostat.

Práce v korporátním prostředí a tvorba her na straně je pro mě vlastně docela přitažlivá, protože (vím, že to bude znít sobecky, ale...) mám rád každý aspekt své hry pod kontrolou a rád ji tvořím moje maličkost. Vím, že to tak v reálném světě nefunguje, ale proto mám rád vývoj her pro fandy, protože vývoj pro fandy tak obvykle funguje. Také se mi líbí trh příležitostných her více než mainstream, protože můžete v podstatě vytvářet, co chcete, nejen to, co se dobře prodává.

Tolik k přemýšlení a zbývá na to jen rok! K

Kiko Doran

4. září 2011
  • 4. září 2011
To může pomoci

V Discrete Math zjistíte, že děláte spoustu pravdivostních tabulek. Stáhněte si tento widget:
http://www.apple.com/downloads/dashboard/calculate_convert/truthtablewidget_christiangottschall.html

a zde jsou některé pokyny, které vám vývojář musí pomoci se zadáním:
http://logik.phl.univie.ac.at/~chris/Logikwidget/index-en.html

Ušetřil mi spoustu času při hledání, zda jsou věci logicky ekvivalentní, tautologie nebo rozpory atd...

Doufám, že to pomůže. Absolvoval jsem pár kurzů doktorátu, když jsem byl před 5 lety umístěn v Iráku, a vím, že mě to občas při tom čtení opravdu nakoplo. Vydržte a nenechte se zahltit diskrétní matematikou. Není to tak těžké, když odpočíváte a tvrdě studujete. Je to velmi užitečné v programovací logice obecně...

Kiko Doran Poslední úprava: 4. září 2011 M

mmendoza27

18. října 2007
  • 7. září 2011
Toto je opravdu zajímavé vlákno. Vlastně jsem se jen díval dopředu na své budoucí hodiny a musím si vzít diskrétní matematiku, matematické základy a analýzu algoritmů pro svou BS. Tyto spadají pod matematickou teorii a mohu si také vzít volitelné předměty, které se mohou lišit v jiných matematických předmětech, jako je lineární algebra. Přemýšlím o tom, že si vezmu knihu Data Structures pro Javu a přečtu si ji, abych se připravil na nadcházející hodiny. Rozhodně se vám vlákno líbilo a užijte si, že vidím další lidi tak nadšené z programování jako já. M

mydogisbox

16. ledna 2011
  • 7. září 2011
NT1440 řekl: Může mi někdo říct, proč by se nátisky staly hlavním zaměřením třídy typu CS?

Vlastně bych to řekl obráceně: Proč byste měli kurzy CS, kde důkazy nejsou hlavním zaměřením? Abyste pochopili, proč se musíte podívat na to, co je informatika. Abych nebyl příliš pedantský, ale informatika je věda. Ze záznamu o vědě na wikipedii:

Věda (z latiny: scientia znamená 'znalost') je systematický podnik, který buduje a organizuje znalosti ve formě testovatelných vysvětlení a předpovědí o vesmíru.​
Informatika je tedy v podstatě systematické studium počítačů a vyčíslitelnosti. To, že většina lidí získává tituly CS, aby se dostali na programátorské (čti inženýrské) pozice, je myslím především odrazem dvou věcí.

Za prvé, informatika jako disciplína není nijak zvlášť praktická. Jiné obory (jako je matematika nebo tvrdé vědy) bývají financovány průmyslem způsobem, jakým informatika z různých důvodů není. Výsledkem je, že informatika závisí na programátorech, aby zvýšili počet udělených titulů (ačkoli se to mění s vytvářením titulů softwarového inženýrství na některých školách).

Za druhé, studium počítačů/vypočitatelnosti vyžaduje znalost programování a naopak znalost toho, co je vyčíslitelné, je cennou vlastností vývojáře softwaru.

Takže se ptáte, proč se kurzy informatiky zaměřují na důkazy, a jako odpověď se ptám, proč by se jakýkoli kurz CS nezaměřoval na důkazy. Poslední úprava: 7. září 2011 S

Sander

na
24. dubna 2008
  • 8. září 2011
chrono1081 řekl: Práce ve firemním prostředí a tvorba her na straně je pro mě vlastně docela přitažlivá, protože (vím, že to bude znít sobecky, ale...) mám rád každý aspekt své hry pod kontrolou a rád tvořím to všechno sám. Vím, že to tak v reálném světě nefunguje, ale proto mám rád vývoj her pro fandy, protože vývoj pro fandy tak obvykle funguje.

Kdybych dostal tvůj životopis na stůl a přečetl si toto vlákno, které jsem si trochu googloval jako přípravu na tvůj pohovor, věděl bych, jakým směrem budu pohovor řídit.

Vypadáš jako velmi talentovaný a pracovitý všestranný člověk. Rádi přebíráte kontrolu a zodpovědnost a dokončujete věci. To je dobře, zejména proto, že zde v Nizozemsku není neobvyklé, že je od začátku nabízena neomezená smlouva (tj. ne dočasná nebo „zkušební“ smlouva). To znamená, že si musím dávat pozor, abych nenajal 'one trick poníky', pokud bychom tam nebyli říct potřeba určité specializace. Takže tato část je pokryta.

Snažíme se však také vyřadit 'primadony'. Ujistil bych se, že vám předložím nějaké situační otázky o nutnosti delegovat práci na jiné a jak byste se s tím vypořádali. Někdo, kdo ví všechno lépe než kdokoli jiný, je milý a všechno, ale my dělat mít víc práce, než zvládneš sám. Jak dobře se vám hraje s ostatními? Můžete nechat věci plynout? Bodovat A- na závěrečném projektu, protože jste svou část udělali s výsledkem A a druhou polovinu jste přenechali méně talentovanému člověku, který dostal B, je stále lepší než bodovat C z celkového počtu, protože jste dokončili svých 150 % práce. s A, ale těch posledních 50 % se vůbec nestihlo...

Jen námět k zamyšlení.