Fóra

M1 Max 32GB vs 64GB RAM? Případy použití pro každého

archi penko

Původní plakát
6. listopadu 2007
  • 18. října 2021
chystám se Zobrazit mediální položku ' data-single-image='1'>

pro tyto nové MBP…

Proč by se u nového čipu M1 MAX používalo 64 GB RAM nad 32 GB RAM?

Na co konkrétně to používáš?
Jaké aplikace, pokud nějaké konkrétně jste našli 64GB pomáhá/je opravdu potřeba?
Nějaké myšlenky na takové množství RAM? Poslední úprava: 18. října 2021 M

mlykke

16. srpna 2020


  • 18. října 2021
Stejný důvod jako u každého jiného počítače - Vyberete si 64 GB, potřebujete to. Buď velmi náročné aplikace nebo multitasking se spoustou aplikací otevřených současně. M1 nedělá rozdíl – je to základní výpočetní technika.
reakce:ian87w a Basic75 B

Základní 75

17. května 2011
  • 18. října 2021
Jen mě zajímalo, zda M1 Max potřebuje 64 GB, aby nabídl vyšší šířku pásma.

Macintosh IIcx

na
3. července 2014
Dánsko
  • 18. října 2021
Otázka zní: poskytuje vám 32 GB plnou šířku pásma paměti 400 GB/s pro M1 Max – nebo potřebujete 64 GB?

Předpokládám, že 32GB vám poskytne plnou šířku pásma paměti, ale já ne vědět tak v tomto bodě.
reakce:adamjackson a Basic75

Zlatý oheň

29. října 2009
Město Oklahoma
  • 18. října 2021
Mám 64 GB na svém 2019 16', takže dostávám 64 GB na M1 MAX, protože to běžně maximalizuji (vyvíjím hry). Takže záleží jen na vašem použití.
reakce:MareLuce NA

Adamjackson

9. července 2008
  • 18. října 2021
Můj Core i9 iMac má 64 GB RAM. Občas jsem rád, že to mám, ale je to tak vzácné, že bych pravděpodobně udělal 32 GB, kdybych si dnes objednal nový Mac a místo toho bych se rozhodl pro 4TB SSD. Potřebuji úložiště, méně potřebuji RAM.

Nyní, jak bylo řečeno výše, pokud má 64 GB větší šířku pásma paměti, zvážil bych to.

archi penko

Původní plakát
6. listopadu 2007
  • 18. října 2021
Goldfire řekl: Mám 64 GB na svém 2019 16', takže dostávám 64 GB na M1 MAX, protože to běžně maximalizuji (vyvíjím hry). Takže záleží jen na vašem použití.
to zní úžasně. pro jaké hry/aplikace používáte?

archi penko

Původní plakát
6. listopadu 2007
  • 18. října 2021
adamjackson řekl: Můj Core i9 iMac má 64 GB RAM. Občas jsem rád, že to mám, ale je to tak vzácné, že bych pravděpodobně udělal 32 GB, kdybych si dnes objednal nový Mac a místo toho bych se rozhodl pro 4TB SSD. Potřebuji úložiště, méně potřebuji RAM.

Nyní, jak bylo řečeno výše, pokud má 64 GB větší šířku pásma paměti, zvážil bych to.
na co to používáš? B

Big Bad D

3. ledna 2007
Francie
  • 18. října 2021
Goldfire řekl: Mám 64 GB na svém 2019 16', takže dostávám 64 GB na M1 MAX, protože to běžně maximalizuji (vyvíjím hry). Takže záleží jen na vašem použití.
Přístup k procesoru není stejný pro Intel a nový Silicon. Souhlasím, že více paměti může být lepší, ale není to nutně totéž. B

Základní 75

17. května 2011
  • 18. října 2021
Big Bad D řekl: Přístup k procesoru není stejný pro Intel a nový Silicon. Souhlasím, že více paměti může být lepší, ale není to nutně totéž.
Je to unifikované, takže máte pouze 64 GB, zatímco Intel může být 64 GB + 8 GB pro GPU, celkem 72 GB.
reakce:Totální přestříkání M

mlykke

16. srpna 2020
  • 18. října 2021
Big Bad D řekl: Přístup k procesoru není stejný pro Intel a nový Silicon. Souhlasím, že více paměti může být lepší, ale není to nutně totéž.
Přestaňte prosím s těmito tvrzeními. Od prvního dne je to nesprávné a stále je to nesprávné. Nejde o přístup, ale o to, kolik místa zabírají data v paměti. 1 GB je 1 GB, ať už je architektura Intel, Arm nebo něco jiného. I když mohou existovat menší rozdíly mezi účinností určitých architektur při načítání, komprimaci a vyjímání paměti – určité množství dat zabírá stejné množství místa.
reakce:AFK, MareLuce, Juraj22 a 6 dalších F

frutiger75

18. října 2021
  • 18. října 2021
mám dostat 64 s M1 MAX nebo tyč s 32? je 64 overkill, když nebudu hrát? používám hlavně logiku, mimo jiné...

cyklistika_pete

8. prosince 2020
  • 18. října 2021
Pro svou práci používám masivní statistické modely. Nakonec jsem šel na 32gb. Vše, co vyžaduje více než to, se posílá do výpočetního clusteru mých institucí, který má 1,5 terabajtu RAM a stovky procesorů.
reakce:anthonymoody, splitpea, dukebound85 a 2 dalšími

Cybertruck20

Přispěvatel
21. června 2017
Chicago, IL
  • 18. října 2021
Ani jsem se nerozmýšlel a šel na 64 GB. Dělám náročnou práci s videem, pohyblivou grafikou a 3D mezi různými aplikacemi a vždy mám otevřených příliš mnoho věcí najednou, takže je příjemné mít prostor, zvláště když After Effects z toho neustále sní 75 %.
reakce:BWhaler

archi penko

Původní plakát
6. listopadu 2007
  • 18. října 2021
Cybertruck20 řekl: Ani jsem se nerozmýšlel a šel na 64 GB. Dělám náročnou práci s videem, pohyblivou grafikou a 3D mezi různými aplikacemi a vždy mám otevřených příliš mnoho věcí najednou, takže je příjemné mít prostor, zvláště když After Effects z toho neustále sní 75 %.
Myslíte si, že aplikace Adobe nejsou optimalizovány pro křemík Apple, nebo je to tak, jak aplikace jako After Effects běží? mají obecně hodně RAM? D

Delarock

25. prosince 2016
  • 18. října 2021
Jsem běžný uživatel s 1 VM (okna se spuštěným lékařským softwarem - není těžké používat), sleduji videa atd. Jen přemýšlím, jestli 32 gb 64 gb. Ale myslím, že 32 koncertů bude s mým druhem použití dostačující na mnoho let

Zlatý oheň

29. října 2009
Město Oklahoma
  • 18. října 2021
archi penko řekl: to zní úžasně. pro jaké hry/aplikace používáte?
Používám hlavně Unity, Photoshop a Blender. Pracuji na hře s názvem Arctic Awakening ( https://arcticawakening.com/ ).
reakce:stevemiller

Marshall73

20. dubna 2015
  • 18. října 2021
Delarock řekl: Jsem běžný uživatel s 1 VM (okna se spuštěným lékařským softwarem - není těžké používat), sleduji videa atd. Jen přemýšlím, jestli 32 gb 64 gb. Ale myslím, že 32 koncertů bude s mým druhem použití dostačující na mnoho let
Hodně štěstí při provozu Windows VMware na Apple Silicon.
reakce:ader42 D

blues mrtvé vlajky

13. května 2011
  • 18. října 2021
Používal jsem 64 GB pro polygonální věci v Rhino/Grasshopper na konci roku 2019 16' MBP. Obrovské datové sady. Od té doby jsem tuto práci přesunul na notebook MSI. V nejbližších dnech objednám nový M1 nebo M1X 16' MBP. Na tomto stroji půjdu s 32 GB, protože nejvíce na tomto stroji udělám Photoshop a Illustrator.
reakce:2. ulice

Marshall73

20. dubna 2015
  • 18. října 2021
Delarock řekl: Používám to několik měsíců, absolutně žádný problém s M1 macbook pro 13, naše zobrazování a informování. systém funguje bezchybně (rychleji než naše nemocniční PC)
Windows XP? Protože x86/64 Windows 7 a 10 běží jako psi, masivní zpoždění a žádná pořádná emulace videa.
reakce:haruhiko, tCC_, smirking a 4 další

Kierkegaarden

na
13. prosince 2018
POUŽITÍ
  • 18. října 2021
Goldfire řekl: Mám 64 GB na svém 2019 16', takže dostávám 64 GB na M1 MAX, protože to běžně maximalizuji (vyvíjím hry). Takže záleží jen na vašem použití.
Musíte být z tohoto stroje docela nadšeni — co vás jako herního vývojáře vzrušuje nejvíc?

Zlatý oheň

29. října 2009
Město Oklahoma
  • 18. října 2021
Kierkegaarden řekl: Musíte být z tohoto stroje docela nadšeni – co vás jako herního vývojáře nejvíc vzrušuje?
Tento 2019 16' je docela schopný, ale docela se potýká s čímkoli, od návrhu úrovně až po překompilování kódu. Jen zvýšení rychlosti samo o sobě mi většinu dní zabrání trhat si vlasy. Schopnost testovat hru na 120 Hz bude také docela skvělá, protože to hráči v dnešní době stále více očekávají.

Ještě více vzrušující je, že ve skutečnosti budu moci nahrávat herní záběry, které nejsou příliš zpožděné, což nedává zrovna dobrý vzhled při sdílení na sociálních sítích atd.
reakce:loby a Kierkegaarden

aacemyan

20. listopadu 2017
TX
  • 18. října 2021
Nezapomeňte, že 32 nebo 64 GB je unifikovaná paměť, takže je to jeden fond RAM, který se používá pro CPU i GPU. Pokud aplikace/hra využívá 12 GB RAM, pak by zbytku systému hypoteticky zbylo 20 GB na vše ostatní. I když je to totální přebytek, můj poslední iMac z roku 2012 měl 32 GB nebo ram, takže téměř o 10 let později jsem si řekl, že bych si měl pořídit něco s více RAM jako prostředek budoucího testování. Nestává se často, aby došlo k tak radikální změně notebooku...
reakce:MacLappy, Macintosh IIcx a cycling_pete
  • 1
  • 2
  • 3
  • Jdi na stránku

    Jít
  • 7
další

Jdi na stránku

Jítdalší Poslední