Fóra

m1 base ... 7 core vs 8 , 8 vs 16gb .... většinou věci adobe a procházení webu.

A

enthawize chlap

Původní plakát
10. června 2007
Severní Hollywood, CA
  • 21. prosince 2020
tak jsem si řekl, že si pořídím MacBook Air.... spíš pro přenositelnost . Mám 16palcový mbp s 64gb ram, ale je to horké a ventilátory mě přivádějí k šílenství (možná upgradovat, jakmile to půjde), ale myslím, že bych si prostě pořídil AIR na věci kolem domu. Nejčastěji používám light room , photoshop, ilustrátor , v designu a rád bych brouzdal po webu. Přemýšlel jsem o pořízení základního modelu s 8gb ram a jádrem 512 a 7, aby byl levný.


7jádrový vs 8gpu pro aplikace Adobe?
8gb vs 16gb ram...


pomozte mi rozhodnout se. Pokud mám základní id prob, vyměňte to za rok až 2 jako iPad. M

Malus120

28. června 2002


  • 21. prosince 2020
Snadný.
7jádrový GPU, 16GB RAM.
Přibližně 9 % extra jádra navíc (nejedná se o lineární škálování) pravděpodobně většina lidí ve většině případů nepostřehne, ale 8 GB paměti RAM (zejména ve spojení s 256 GB základní SSD) snadno způsobí překážku i hodně lehčích uživatelů IMHO. Udělal jsem z 8GB MBA naprosto supr z tlaku paměti.

Upřímně řečeno buďte připraveni na to, že M1 MBA ztrapní vašich 16 MBP v nativních aplikacích (neříkám, že to bude rychlejší, ale rychlost kombinovaná s absolutním tichem je opravdu něco jiného).
reakce:Wackery, MacCheetah3, Isamilis a 1 další osoba A

enthawize chlap

Původní plakát
10. června 2007
Severní Hollywood, CA
  • 21. prosince 2020
Malus120 řekl: Snadno.
7jádrový GPU, 16GB RAM.
Přibližně 9 % extra jádra navíc (nejedná se o lineární škálování) pravděpodobně většina lidí ve většině případů nepostřehne, ale 8 GB paměti RAM (zejména ve spojení s 256 GB základní SSD) snadno způsobí překážku i hodně lehčích uživatelů IMHO. Udělal jsem z 8GB MBA naprosto supr z tlaku paměti.

Upřímně řečeno, buďte připraveni na to, že M1 MBA ztrapní vašich 16 MBP v nativních aplikacích.
jo, přemýšlel jsem o tom, že dostanu 16 ... nevím.

bdělý

Přispěvatel
7. srpna 2007
Nashville, TN
  • 21. prosince 2020
enthawizeguy řekl: ano, přemýšlel jsem o tom, že dostanu 16 ... nevím.
Opravdu berte v úvahu výkon.

Řekl bych vám, že když jsem žil ve světě Adobe, může to být zdanění. S M1 MacBook Air budete mnohem šťastnější než jakýkoli Intel MacBook Air.

M1 MacBook Air je ohromující výkonný stroj. Ale když se zahřeje, rychlost klesá pouze pomocí rozváděče tepla. To je důvod, proč jsem si pořídil MacBook Pro. MacBook Pro M1 kvůli teplu nesníží výkon téměř vůbec. Alespoň taková je moje zkušenost.

V závislosti na tom, co děláte, vám možná vyhovuje 8 GB. K mému novému MacBooku Pro nejsem šetrný, ale řeknu vám, že to vypadá, že to ubírá RAM, a odpovím: Je to jediné, co máš, myslel jsem, že jsi profík s 16 GB.
reakce:Leon1das J

jdb8167

17. listopadu 2008
  • 21. prosince 2020
Obvykle neprodukuji video a moje použití komprese videa je omezeno na osobní použití. Nehraji mnoho her, i když jsem dohrál jednu hru od Apple Arcade až do konce, protože mám 3 volné měsíce. Hraní hry Apple Arcade byla jediná chvíle, kdy jsem na svém M1 MacBooku Air cítil skutečné teplo. Nebyla to ani nijak zvlášť graficky náročná hra (nazvaná Beyond a Steel Sky). Ani velmi dlouhá komprese videa MBA opravdu nezahřála. Většině lidí se M1 MacBook Air nikdy zvlášť nezahřeje, ani si pravděpodobně nevšimnou žádného škrcení. NA

obrněný

1. února 2018
éter
  • 21. prosince 2020
enthawizeguy řekl: tak jsem si myslel, že si pořídím MacBook Air... spíše kvůli přenositelnosti .

7jádrový vs 8gpu pro aplikace Adobe?
8gb vs 16gb ram...
16 gb ram pro věci adobe. 7/8 jádro je rozdíl pouhých 50 dolarů (americké ceny), spíše věc vkusu (malá rychlostní výhoda, ale jen padesát dolarů).

Jak poznamenali jiní, pokud budete provádět dlouhé relace, které jsou citlivé na čas, zaznamenáte určité zpomalení bez ventilátoru, protože se procesor trochu sníží.

Ale na přenosný stroj to zní skvěle. Pro mě bez ventilátoru a výdrže baterie obrovské výhody oproti tomu, co máte teď (a oproti tomu, co mám teď já).
reakce:enthawize chlap

Paul1980

15. listopadu 2020
Spojené království
  • 22. prosince 2020
Podle mého názoru, pokud skutečně potřebujete použít více než 8 GB, pak Air není pro vás. Pokud chcete výkon, pak je Pro s 16GB tou správnou cestou. Nemá smysl mít paměť, pokud je její tepelné škrcení při intenzivním zatížení kvůli nedostatku ventilátoru.

To, že lidé říkají, že 8GB bude překážet i lehčím uživatelům, je absolutní nesmysl.

Ve skutečnosti jsem právě vrátil svůj MBA 16gb a dostal MBP pro 8gb.
reakce:airbatross, larzy, Leon1das a 2 další

russell_314

10. února 2019
POUŽITÍ
  • 22. prosince 2020
reakce:Tenkaykev

dmccloud

7. září 2009
Anchorage, AK
  • 22. prosince 2020
Vybral jsem si 8GB/512GB SSD MBP. Zatím jsem nenarazil na žádné problémy s pamětí, a to ani při spuštění Photoshopu a/nebo Lightroomu. Také jsem hrál nějaké WoW (protože je nyní nativní pro M1) a dokonce jsem streamoval některé hry z mého Windows PC přes Steam (žádná z nich neměla verze pro Mac, natož nativní sestavení M1). Právě teď jsem 4. den bez nabíjení tohoto Macu a stále mi zbývá 60 % baterie. Bez problémů jsem spustil také XCode, NetBeans, Brackets a Atom.
reakce:macguru212, enthawizeguy a Paul1980 S

shoppy

4. března 2007
Hants
  • 22. prosince 2020
Mám 16' stejný jako ty a mám vzduch, dokud nevyjdou nové silikonové 16' MBP. Šel jsem pro 512gb air, protože jsem potřeboval úložiště a právě upgradoval ram a koupil Apple Care, protože to neguje otázku, kterou máte. Většinu času je na stejné úrovni jako moje 16, jediná věc, která je lepší, je, že je tak tichá. Jediným zvukem jsou teď moje prsty na klávesnici, které píšou.
reakce:enthawize chlap

MacModMachine

3. dubna 2009
Kanada
  • 22. prosince 2020
vigilant řekl: Opravdu berte v úvahu výkon.

Řekl bych vám, že když jsem žil ve světě Adobe, může to být zdanění. S M1 MacBook Air budete mnohem šťastnější než jakýkoli Intel MacBook Air.

M1 MacBook Air je ohromující výkonný stroj. Ale když se zahřeje, rychlost klesá pouze pomocí rozváděče tepla. To je důvod, proč jsem si pořídil MacBook Pro. MacBook Pro M1 kvůli teplu nesníží výkon téměř vůbec. Alespoň taková je moje zkušenost.

V závislosti na tom, co děláte, vám možná vyhovuje 8 GB. K mému novému MacBooku Pro nejsem šetrný, ale řeknu vám, že to vypadá, že to ubírá RAM, a odpovím: Je to jediné, co máš, myslel jsem, že jsi profík s 16 GB.
měl jsi někdy dokonce horký vzduch? Chci říct, že jsem to zkoušel, ale zdá se, že se mi nikdy nezahřeje ani při plné zátěži....
reakce:enthawize chlap

bdělý

Přispěvatel
7. srpna 2007
Nashville, TN
  • 22. prosince 2020
MacModMachine řekl: Už se ti někdy zahřál vzduch? Chci říct, že jsem to zkoušel, ale zdá se, že se mi nikdy nezahřeje ani při plné zátěži....

Mohu, ale není to snadné. To je důvod, proč navrhuji udělat Pro s 8 GB místo MacBooku Air s 16 GB.

Pokud jsem v týmech Microsoftu a hovor trvá asi hodinu, MacBook Air narazí na podivnou zeď, kde jakmile zavěsím, prosí mě, abych tomu dal chvilku. Pokud děláte cokoliv déle než hodinu, očekávám, že výkonnostní zeď tvrdě narazí. Trvá několik minut, než se shromáždí a stabilizuje.

Opět, pokud děláte mnoho výbuchů vysokého využití, pravděpodobně si toho ve vzduchu nikdy nevšimnete.

Také si myslím, že stojí za to objasnit NĚKOLIK věcí, když jsem použil řadu Intel MacBook Pro a 2 MacBooky M1.

Charakteristiky výkonu jsou prostě jiné. Cítíte, jak se Intel začíná SKUTEČNĚ zahřívat při malé zátěži, a jak se zapíná více aplikací, skončíte s několika GB volné paměti RAM a alespoň na mém nyní prodávaném MacBooku Pro 16 každou maličkost, kterou udělám.

Přesně to samé mohu udělat na svém MacBooku Pro M1 a vážně se nezapotím.

Nevím, jestli jsem to sem dal, ale jsou věci, o kterých vím, že kdybych to udělal se svým MacBookem Pro 16, bylo by to nešťastné. Jako kdybych spustil virtuální počítač se systémem Windows, dal mu 4 vCPU a 6 GB paměti, než nainstaloval Visual Studio pro Windows, můj notebook bude velmi hlasitý a ostatní aplikace budou méně reagovat. Můžu to dělat během konferenčního hovoru, dělat si poznámky a prezentovat a být velmi spokojený s výkonem na M1. Udělal jsem to přesně v pátek a byl jsem šokován, když jsem viděl, že je k dispozici 6 GB paměti, přičemž swap běží na 12 GB na 16 GB počítači.

To, co je mi teď velmi zřejmé, a vše, co mám, jsou teorie… ale je to jako efekt Xbox Series X skákání ze hry do hry. Na Xbox One X stačí stáhnout celou stránku hry a její načtení trvá doslova minuty. Na Xbox Series X je to spíše tak, že nezvedáte telefon a kontrolujete e-maily, hra je téměř připravena. Myslím, že Apple dělá něco velmi podobného pro aplikace na M1. Vím, že to na Intelu dělali už léta. Ale nevidím to tam, kde by se 16 GB paměti ve skutečnosti zdálo mít 24 GB paměti a systém upřednostňuje mít v daný okamžik asi 5 GB volných.

Můj hrubý řád. (ROM) je, že kvůli datovým cestám na M1 může Apple používat Swap liberálněji, aby zdůraznil, že dělá práci a dělá více úkolů. Kreativní využití Swapu působí dojmem VĚTŠÍHO prostoru než toho, co můžete získat na Intel.

Někdo si ze mě pravděpodobně bude dělat legraci, že to říkám, a možná jsou detaily implementace trochu překroucené, ale říkám vám... Pravděpodobně bych si stále pořídil Pro, ale s vědomím, že mi trvalo měsíc, než jsem ho získal s 16 GB. paměti, kdybych tenkrát věděl to, co vím teď, pravděpodobně bych ušetřil peníze a dostal bych těch 8 GB. Pravděpodobně bych si stěžoval každou chvíli, ale je opravdu ohromující, co vidím.

Hot na M1 je také velmi odlišný. Hot M1 je jako právě spuštěný Intel Mac a čtení několika webových stránek. A

enthawize chlap

Původní plakát
10. června 2007
Severní Hollywood, CA
  • 22. prosince 2020
armored řekl: 16 gb ram pro věci adobe. 7/8 jádro je rozdíl pouhých 50 dolarů (americké ceny), spíše věc vkusu (malá rychlostní výhoda, ale jen padesát dolarů).

Jak poznamenali jiní, pokud budete provádět dlouhé relace, které jsou citlivé na čas, zaznamenáte určité zpomalení bez ventilátoru, protože se procesor trochu sníží.

Ale na přenosný stroj to zní skvěle. Pro mě bez ventilátoru a výdrže baterie obrovské výhody oproti tomu, co máte teď (a oproti tomu, co mám teď já).
není 7 nebo 8 jádrový rozdíl 300 dolarů A

enthawize chlap

Původní plakát
10. června 2007
Severní Hollywood, CA
  • 22. prosince 2020
Paul1980 řekl: Podle mého názoru, pokud skutečně potřebujete použít více než 8 GB, pak Air není pro vás. Pokud chcete výkon, pak je Pro s 16GB tou správnou cestou. Nemá smysl mít paměť, pokud je její tepelné škrcení při intenzivním zatížení kvůli nedostatku ventilátoru.

To, že lidé říkají, že 8GB bude překážet i lehčím uživatelům, je absolutní nesmysl.

Ve skutečnosti jsem právě vrátil svůj MBA 16gb a dostal MBP pro 8gb.
jo, nepotřebuji dalšího profíka, mám 16 A

enthawize chlap

Původní plakát
10. června 2007
Severní Hollywood, CA
  • 22. prosince 2020
dmccloud řekl: Šel jsem s 8GB/512GB SSD MBP. Zatím jsem nenarazil na žádné problémy s pamětí, a to ani při spuštění Photoshopu a/nebo Lightroomu. Také jsem hrál nějaké WoW (protože je nyní nativní pro M1) a dokonce jsem streamoval některé hry z mého Windows PC přes Steam (žádná z nich neměla verze pro Mac, natož nativní sestavení M1). Právě teď jsem 4. den bez nabíjení tohoto Macu a stále mi zbývá 60 % baterie. Bez problémů jsem spustil také XCode, NetBeans, Brackets a Atom.
Jaké věci děláte v aplikacích Adobe?

rui no onna

Přispěvatel
25. října 2013
  • 22. prosince 2020
enthawizeguy řekl: není 7 nebo 8 jádra rozdíl 300 dolarů

Záleží, kolik úložného prostoru potřebujete.

7C/8GB/256GB – 999 USD

7C/8GB/512GB – 1199 USD

8C/8GB/512GB – 1249 USD

Jako například, 8C GPU stojí pouze 50 $ více. To znamená, že pokud nepotřebujete 512 GB, pak je to o 250 $ více než základní MBA.
reakce:obrněný a 1240766 1

1240766

Zrušeno
2. listopadu 2020
  • 22. prosince 2020
Tyto stroje hodně spoléhají na swap. Můj návrh je jít na 512ssd před 16gb ram. Pokud se rozhodnete pro 512ssd, cenový rozdíl mezi 7jádrovým a 8jádrovým je 50 USD.

Pokud můžete skočit na 16gb s 512ssd, jděte do toho....pokud si musíte vybrat mezi větším ssd vs více paměti, pro tyto systémy bych vybral více ssd....ne kvůli nutnosti použít více místa ale kvůli výměně. Poslední úprava: 22. prosince 2020

rui no onna

Přispěvatel
25. října 2013
  • 22. prosince 2020
Pozor, právě jsem měl svou první závadu na M1 MBA 8C/8GB/512GB.

V Safari se otevře 26 záložek, z nichž několik jsou webové stránky od Best Buy a Amazon, každá spotřebovává ~400–500 MB RAM. Když jsem se vrátil ke staršímu vláknu MacRumors, na které jsem odpovídal, bylo to závadné. Nemohl jsem upravit svou odpověď, nemohl jsem vybrat text. Musel jsem znovu načíst kartu (díky bohu, že MR šetří koncepty), aby to znovu fungovalo.

Tlak paměti byl po celou dobu zelený, použitá paměť byla ~6,5 GB a swap ~4GB.
reakce:šílenství NA

obrněný

1. února 2018
éter
  • 22. prosince 2020
enthawizeguy řekl: není 7 nebo 8 jádra rozdíl 300 dolarů

Jak poukázal jiný uživatel, 50 $ za lajk za podobný (srovnatelné specifikace). Ale pokud byste chtěli získat základní model, nemůžete získat 8 jádro bez 512GB disku (což by samo o sobě stálo 200 USD a osmé jádro 50 USD).

Záleží tedy na tom, jak se na to díváte. J

johnkree

23. června 2015
Rakousko
  • 22. prosince 2020
Šel jsem s 7/256 a 16 GB RAM. Proč?
kvůli budoucímu ověřování. Když jsem si kupoval MacBook Pro 2011, 4 GB RAM stačily na všechno. Ale velmi rychle zestárlo. Rozdíl je v tom, že tento nemůžete upgradovat. Viděl jsem všechny testy a ano, 8 GB může být nyní více než dost, ale bude to stačit za 1-2 roky? Za 4 roky? V 8? Jen se zeptejte sami sebe: jak dlouho to udržíte. A pak je to jednoduchá matematika. Chci si to ponechat alespoň 6 let, takže 200 € / 6 je 33 € ročně nebo 2,75 € měsíčně. Teď tě neznám, ale utratil jsem 33 € ročně za tolik svinstva, že je to zbytečné...
reakce:AAPLGeek, kouřící opice a obrněný P

pugxiwawa

10. listopadu 2009
  • 22. prosince 2020
Brazooka řekl: Tyto stroje hodně spoléhají na swap. Můj návrh je jít na 512ssd před 16gb ram. Pokud se rozhodnete pro 512ssd, cenový rozdíl mezi 7jádrovým a 8jádrovým je 50 USD.
To je důvod, proč chcete nejprve 16 GB RAM, abyste se vyhnuli výměně... ale ano, souhlasím, že 16G/512GB je ta nejlepší.

rui no onna řekla: Pozor, právě jsem měl svou první závadu na M1 MBA 8C/8GB/512GB.

V Safari se otevře 26 záložek, z nichž několik jsou webové stránky od Best Buy a Amazon, každá spotřebovává ~400–500 MB RAM. Když jsem se vrátil ke staršímu vláknu MacRumors, na které jsem odpovídal, bylo to závadné. Nemohl jsem upravit svou odpověď, nemohl jsem vybrat text. Musel jsem znovu načíst kartu (díky bohu, že MR šetří koncepty), aby to znovu fungovalo.

Tlak paměti byl po celou dobu zelený, použitá paměť byla ~6,5 GB a swap ~4GB.
Sem tam jsem zažil podobné závady, když jsem měl stejné 8G/512G. Po upgradu na 16GB jsem to už nikdy neviděl. To je důvod, proč jsme lidem radili, aby šli s 16 GB, pokud si to mohou dovolit.
reakce:obrněný 1

1240766

Zrušeno
2. listopadu 2020
  • 22. prosince 2020
pugxiwawa řekl: To je důvod, proč chcete nejprve 16 GB paměti RAM, abyste se vyhnuli výměně... ale ano, souhlasím, že 16G/512 GB je ta nejlepší.


Sem tam jsem zažil podobné závady, když jsem měl stejné 8G/512G. Po upgradu na 16GB jsem to už nikdy neviděl. To je důvod, proč jsme lidem radili, aby šli s 16 GB, pokud si to mohou dovolit.

16gb používá swap stejně jako 8gb, architekt čipu je jiný, správa paměti je jiná atd.
reakce:Paul1980 P

pugxiwawa

10. listopadu 2009
  • 22. prosince 2020
Brazooka řekl: 16gb používá swap stejně jako 8gb, architekt čipu je jiný, správa paměti je jiná atd.
Nesouhlasil. Je zde mnohem větší prostor s 16 GB, takže OS není třeba vyměňovat. Použil oba systémy vedle sebe se stejným vzorem použití a rozdíl je docela patrný.
reakce:obrněný

rui no onna

Přispěvatel
25. října 2013
  • 22. prosince 2020
pugxiwawa řekl: Sem tam jsem zažil podobné závady, když jsem měl stejné 8G/512G. Po upgradu na 16GB jsem to už nikdy neviděl. To je důvod, proč jsme lidem radili, aby šli s 16 GB, pokud si to mohou dovolit.

Oh, plánuji získat 16 GB/1 TB, jakmile čekací doby nebudou tak dlouhé. Chtěl jsem nový notebook ASAP pro WFH a 16GB byly všechny zpožděny na konec ledna / začátek února.

Bohužel, software (Microsoft RDP) byl poněkud problematický, takže jsem nakonec pro práci na dálku používal svůj starý, hlasitý 15,6' ThinkPad. reakce:Paul1980
  • 1
  • 2
  • 3
další

Jdi na stránku

Jítdalší Poslední