Fóra

iTunes pro Windows se nesynchronizují s iPhone

WarmPuddle

Původní plakát
1. února 2021
  • 1. února 2021
--- Upravit - myslím, že jsem to opravil, aktualizace na konci příspěvku ---

Zde je problém:
iTunes se automaticky nespustí, když je připojen iPhone.
iTunes se nebudou spolehlivě synchronizovat, když je připojen iPhone.
iTunes spolehlivě neuvidí iPhone, když je připojen.
iTunes často zastaví synchronizaci a iPhone zmizí z iTunes po zahájení synchronizace.
iTunes se nebudou spolehlivě automaticky synchronizovat přes Wi-Fi, přestože je tato možnost zapnutá.

Zde jsou kroky, které jsem podnikl:
Restartoval počítač.
Restartoval iPhone.
Ověřeno, že systém Windows rozpoznává připojené zařízení USB.
Odebral jsem všechna ostatní zařízení USB, vyzkoušel různé kabely USB, vyzkoušel různé porty USB, vyzkoušel starý kabel USB2 i kabel USB-C.
Ověřený iTunesHelper běží.
Vymazán a obnoven iPhone.
Vymazal iPhone a neobnovil.
Odinstaloval iTunes pomocí normálního odinstalačního programu.
Odinstaloval iTunes pomocí Revo Uninstaller (k odstranění zbylých zbytků, které po sobě zanechává standardní odinstalátor).
Postupujte podle kroků uvedených na stránce podpory Apple „Pokud váš počítač nerozpozná váš iPhone, iPad nebo iPod“.
Odinstaloval jsem a znovu nainstaloval ovladače pro iPhone, buď ručně pomocí 'usbaapl64.inf' podle stránky podpory nebo pomocí Apple Mobile Device Support z instalačního programu iTunes.exe.

Více hovorů během několika hodin na telefonu s podporou Apple.

To ovlivnilo předchozí telefon (iPhone 7 Plus) a můj současný iPhone (iPhone 12 Pro Max). Problém pro mě existuje v mnoha verzích iOS v různé míře. Dříve to bylo jednodušší obejít, teď se mi často nedaří úspěšně synchronizovat vůbec. Poprvé to bylo zaznamenáno poté, co iTunes odstranily možnost ruční synchronizace na iOS, což je způsob, jakým bych se předtím obvykle synchronizoval. Od té aktualizace iOS to pro mě existuje jako problém.
iTunes je aktuální a je průběžně aktualizován s aktuální dostupnou verzí. Používám instalátor Windows 64bit přímo z iTunes. Zkoušel jsem verzi Windows 10 App Store, abych zjistil, zda to změnilo, ne. Momentálně používám samostatný instalační program. Stejně jako u iOS to byl problém s každou verzí iTunes od chvíle, kdy jsem si poprvé všiml problému. Aktualizace nebo vrácení iTunes nemělo příliš znatelný dopad.
Zkoušel jsem se připojit k notebooku, aniž bych tam skutečně synchronizoval jinou knihovnu, a zdá se, že funguje normálně. Tím myslím, že iTunes vidí zařízení konzistentně a vyzve mě k jeho synchronizaci. To (a že se to stalo na dvou různých iPhonech) mě vede k přesvědčení, že jde o problém s instalací na mém PC.

Některé věci, kterých jsem si všiml, mohou být součástí problému:
Seznam ovladačů USB pro My Apple Mobile Device spadá pod 'Universal Serial Bus devices' a stránka podpory Apple naznačuje, že by měly být nalezeny v 'Universal Serial Bus controllers'.
Zdá se, že iPhone byl nalezen systémem Windows a v Průzkumníku souborů se zobrazuje jako zařízení s „Interním úložištěm“.
iPhone se bude vždy nabíjet, když je připojen k PC. Zdá se, že systém Windows dokáže iPhone najít, ale mám podezření, že jej směruje jako nesprávný typ zařízení.
Po odinstalování iTunes a/nebo ovladačů pro iPhone Windows často nainstaluje aktualizaci ovladače. Aktualizace je uvedena v části „Aktualizace ovladačů“ a „Apple, Inc. – USBDevice – 486.0.0.0“. Zdá se mi podezřelé, že bych to potřeboval, protože se instaluje po instalaci nejnovější verze iTunes a/nebo Apple Mobile Device Support.

Příležitostně (nyní velmi zřídka) mohu úspěšně dokončit synchronizaci následujícím způsobem. Restartování PC a iPhonu. Spuštění iTunes. Připojení iPhone. V tomto okamžiku se buď normálně synchronizuje, nebo se začne synchronizovat a poté zmizí. Pokud se synchronizace nezdaří a zařízení zmizí, iPhone nebude znovu nalezen v iTunes, pokud nezopakuji sérii restartů. Pokud se synchronizace úspěšně dokončí a pokusím se zařízení znovu synchronizovat, synchronizace se nezdaří a zařízení znovu zmizí, dokud nezopakuji sérii restartů. Zdá se, že úplná odinstalace/přeinstalace iTunes mi umožňuje jednu úspěšnou synchronizaci/připojení, než se problém vrátí.

Jakákoli pomoc by byla velmi oceněna. Vyzkoušel jsem všechno, co mě napadlo, a tahám si vlasy. Jediná věc, kterou mě napadá zkusit jako další, je kompletní přeinstalace Windows, ale tomu bych se rád vyhnul, pokud je to jen trochu možné. Jen bych rád věděl, co se stalo.

--- Upravit ---

Vadily mi ovladače USB, které se ve Správci zařízení zobrazovaly pod jinou hlavičkou zařízení USB namísto ovladačů USB. Pod zařízeními byly dva výpisy Apple USB, takže jsem se ručně pokusil „aktualizovat“ ovladač z automaticky aktualizované verze 486.0.0.0 systému Windows 10 z října 2020 pomocí ovladače nalezeného v zařízení Apple Mobile Devices. Jeden z výpisů odmítl a jeden z výpisů mi umožnil aktualizovat ovladač. Okamžitě přesunul výpis na USB řadiče. Ovladač je nyní uveden jako verze 6.0.9999.69 z roku 2017. Druhý výpis je pryč. Restartoval jsem počítač a mohu synchronizovat svůj iPhone s iTunes, kolikrát chci. Párkrát jsem restartoval PC, synchronizoval vícekrát za sebou, restartoval iTunes, použil iTunes k vynucení synchronizace přes Wi-Fi... cokoliv, co mě napadlo. Veškerá synchronizace funguje a zatím se zdá být spolehlivá. Je to jen hodina, ale nikdy předtím jsem nezaznamenal žádnou změnu nebo úspěch. Jediná věc, která nefunguje tak, jak by měla, je, že se iTunes automaticky nespustí, když připojím svůj iPhone k počítači. fakt mi to nevadí. Vypadá to, že jsem to opravil. Myslel jsem, že to tu nechám, pokud s tím někdo bude bojovat. Odhaduje se, že bych na odpověď narazil ne během měsíců, kdy jsem se potýkal s tímto problémem a spustil jej při odstraňování problémů, ale místo toho asi hodinu po odeslání pro pomoc. Poslední úprava: 1. února 2021
reakce:andondragov

WarmPuddle

Původní plakát
1. února 2021
  • 28. února 2021
A problém se vrátil.

Stále mám nainstalované dva ovladače pod 'Universal Serial Bus devices' pro Apple Mobile USB Composite Device a Apple Mobile USB Device. Verze ovladače 486.0.0.0. iPhone se zobrazuje pod 'Portable Devices', když je zapojen jako 'MTP USB Device' verze 10.0.19041.746. Věřím, že když to fungovalo, objevilo se to jako „Apple iPhone“, ale poslední dva týdny se mi nedařilo normálně fungovat, takže se mohu mýlit.

Došly mi nápady. Kdykoli se zdá, že se dokážu znovu nainstalovat do iPhonu, synchronizace se nevyhnutelně znovu zlomí. Podařilo se mi uložit diagnostiku z iTunes, pokud je to užitečné. Jakákoli pomoc by byla oceněna. J

náklad vhozený do moře

28. července 2015


  • 1. března 2021
WarmPuddle řekl: A problém se vrátil.

Stále mám nainstalované dva ovladače pod 'Universal Serial Bus devices' pro Apple Mobile USB Composite Device a Apple Mobile USB Device. Verze ovladače 486.0.0.0. iPhone se zobrazuje pod 'Portable Devices', když je zapojen jako 'MTP USB Device' verze 10.0.19041.746. Věřím, že když to fungovalo, objevilo se to jako „Apple iPhone“, ale poslední dva týdny se mi nedařilo normálně fungovat, takže se mohu mýlit.

Došly mi nápady. Kdykoli se zdá, že se dokážu znovu nainstalovat do iPhonu, synchronizace se nevyhnutelně znovu zlomí. Podařilo se mi uložit diagnostiku z iTunes, pokud je to užitečné. Jakákoli pomoc by byla oceněna. Kliknutím rozbalíte...

Mám 12 Pro s Windows 10 20H2 19042.844. Máte pravdu, když si myslíte, že „Apple iPhone“ by se měl zobrazovat pod „Přenosná zařízení“.

Dvě, pravděpodobně zbytečné myšlenky:

Používáte iTunes z obchodu Microsoft Store nebo načtené přímo z Apple? Neměl jsem nic jiného než problémy s iTunes a iCloud pro Windows načtené z obchodu Microsoft. U obou produktů jsem se vrátil ke stahování přímo z Apple.

Pokud používáte iTunes přímo od společnosti Apple - odinstalovali jste všechny komponenty, jak je popsáno tady před přeinstalací?

Opravdu bych si přál, abych mohl být více nápomocný. Vzhledem k tomu, že synchronizace iPhonu na mém počítači zřejmě funguje, pokud by pro mě bylo užitečné něco zkontrolovat ve Správci zařízení nebo jinde v systému, dejte mi prosím vědět.

Edit: Dal jsem do Googlu „MTP USB“ a zdá se, že to znamená přenosné zařízení Android. Synchronizujete také telefon Android s počítačem? Pokud ano, možná existuje nějaký konflikt mezi zařízením Android a iPhone?
reakce:WarmPuddle

WarmPuddle

Původní plakát
1. února 2021
  • 1. března 2021
jetsam řekl: Mám 12 Pro s Windows 10 20H2 19042.844. Máte pravdu, když si myslíte, že „Apple iPhone“ by se měl zobrazovat pod „Přenosná zařízení“.

Dvě, pravděpodobně zbytečné myšlenky:

Používáte iTunes z obchodu Microsoft Store nebo načtené přímo z Apple? Neměl jsem nic jiného než problémy s iTunes a iCloud pro Windows načtené z obchodu Microsoft. U obou produktů jsem se vrátil ke stahování přímo z Apple.

Pokud používáte iTunes přímo od společnosti Apple - odinstalovali jste všechny komponenty, jak je popsáno tady před přeinstalací?

Opravdu bych si přál, abych mohl být více nápomocný. Vzhledem k tomu, že synchronizace iPhonu na mém počítači zřejmě funguje, pokud by pro mě bylo užitečné něco zkontrolovat ve Správci zařízení nebo jinde v systému, dejte mi prosím vědět.

Edit: Dal jsem do Googlu „MTP USB“ a zdá se, že to znamená přenosné zařízení Android. Synchronizujete také telefon Android s počítačem? Pokud ano, možná existuje nějaký konflikt mezi zařízením Android a iPhone? Kliknutím rozbalíte...
Díky za myšlenky. Bylo to velmi frustrující, protože notebook mé ženy funguje perfektně s našimi iPhony, takže vidím, jak by to mělo fungovat. Zdá se to tak snadné.

Používám iTunes od společnosti Apple, i když jsem v jednu chvíli zkusil verzi Microsoft Store, abych zjistil, zda to pomohlo. Nebylo, tak jsem se vrátil ke stažení Apple. Pokud na tom záleží, je to 64bitová verze.

Jsem nadšený z druhé myšlenky. Nějak jsem v Google několik hodin neviděl tak podrobný seznam pro úplné odinstalování iTunes a teď ho projdu. Je tam pár kroků, které jsem předtím rozhodně neudělal.

Je legrační, že zmiňujete, že MTP USB souvisí s Androidem. Zrovna jsem na to dnes ráno myslel. Měl jsem Android, než jsem před 3 lety přešel na iPhone. Použil jsem iTunes s programem s názvem iSyncr k synchronizaci s telefonem Android. Vše, co souvisí s Androidem, bylo odinstalováno, pokud vím. Momentálně si myslím, že to Windows automaticky nahradí/aktualizuje jeden z ovladačů na pozadí. Mám problém zjistit, který z nich, protože změna jednoho obvykle ovlivní ostatní a zdá se, že různé záznamy často sdílejí ovladače.

Vyzkoušejte pokyny k odstranění.

--- Upravit ---

Po dodržení pokynů k odstranění to funguje, ale to je normální. V poslední době to trvá den nebo dva, než to začne fungovat. Za to, co stojí za to, se iPhone místo MTP USB opět zobrazuje jako „Apple iPhone“. Zklamáním je, že další kroky nebyly nutné. Byly to věci o mazání složek, které zůstaly „v některých vzácných případech“. Myslím, že si nedělali legraci, protože odinstalování iTunes je všechny vymazalo, takže jsem vlastně neudělal nic jinak. Budu to zkoušet každých pár dní a napíšu zpět, pokud/až to všechno zase praskne.

Jedna věc, kterou jsem si všiml, že by mohla něco znamenat, je, že bylo napsáno odinstalovat Apple Application Support (32bitový, 64bitový nebo oba). Podpora aplikací Apple nebyla vůbec nainstalována. Po přeinstalaci stále není nainstalován. Na fórech společnosti Apple jsem našel příspěvek podpory, který uvádí, že byl pravděpodobně odstraněn v říjnu 2020. Naposledy upraveno: 1. března 2021
reakce:náklad vhozený do moře J

náklad vhozený do moře

28. července 2015
  • 1. března 2021
Mám nainstalovanou 32bitovou i 64bitovou verzi Apple Application Support s datem instalace 14. 12. 20, což bylo při poslední aktualizaci iTunes.

Bonjour, Apple Software Update a Apple Mobile Device Support byly také nainstalovány 14. 12. 2020.

WarmPuddle

Původní plakát
1. února 2021
  • 1. března 2021
jetsam řekl: Mám nainstalovanou 32bitovou i 64bitovou verzi Apple Application Support s datem instalace 14.12.20, což bylo v době poslední aktualizace iTunes.

Bonjour, Apple Software Update a Apple Mobile Device Support byly také nainstalovány 14. 12. 2020. Kliknutím rozbalíte...

Podivný. Je to iTunes 12.11.0.26? Dvakrát jsem zkontroloval počítač své manželky, který funguje správně, a ani ona nemá nainstalovanou podporu aplikací Apple. Podíval jsem se do instalačního programu iTunes, který jsem si dnes stáhl, a nevidím ho tam. Vše, co je uvnitř, je AppleMobileDeviceSupport64.msi, AppleSoftwareUpdate.msi, Bonjour64.msi, iTunes64.msi & SetupAmin.exe. Nejsem si jistý, jestli to spolu souvisí, ale zdá se mi to divné. Možná se mi podaří vystopovat starší verzi iTunes, abych vytáhl podporu aplikací pro případ, že by se věci hnuly na jih. Toto je vlákno Našel jsem zmínku, že to bylo odstraněno.

Zatím jsem hodil pár restartů do počítače a stále se normálně synchronizuji. Správce zařízení stále zobrazuje Apple iPhone. Všiml jsem si, že v odkazu, který jste zveřejnili, bylo uvedeno 'Neodinstalujte tyto součásti v jiném pořadí, nebo odinstalujte pouze některé z nich.'. Držím palce, předtím jsem vše odinstaloval ve špatném pořadí.

Ach, jeden další zvláštní příznak, vždy nebo téměř vždy mě to žádá, abych 'Důvěřoval' svému počítači na mém iPhone. Jsem si docela jistý, že se to zeptalo pouze jednou s telefonem mé ženy. J

náklad vhozený do moře

28. července 2015
  • 2. března 2021
WarmPuddle řekl: Divný. Je to iTunes 12.11.0.26? Dvakrát jsem zkontroloval počítač své manželky, který funguje správně, a ani ona nemá nainstalovanou podporu aplikací Apple. Podíval jsem se do instalačního programu iTunes, který jsem si dnes stáhl, a nevidím ho tam. Vše, co je uvnitř, je AppleMobileDeviceSupport64.msi, AppleSoftwareUpdate.msi, Bonjour64.msi, iTunes64.msi & SetupAmin.exe. Nejsem si jistý, jestli to spolu souvisí, ale zdá se mi to divné. Možná se mi podaří vystopovat starší verzi iTunes, abych vytáhl podporu aplikací pro případ, že by se věci hnuly na jih. Toto je vlákno Našel jsem zmínku, že to bylo odstraněno.

Zatím jsem hodil pár restartů do počítače a stále se normálně synchronizuji. Správce zařízení stále zobrazuje Apple iPhone. Všiml jsem si, že v odkazu, který jste zveřejnili, bylo uvedeno 'Neodinstalujte tyto součásti v jiném pořadí, nebo odinstalujte pouze některé z nich.'. Držím palce, předtím jsem vše odinstaloval ve špatném pořadí.

Ach, jeden další zvláštní příznak, vždy nebo téměř vždy mě to žádá, abych 'Důvěřoval' svému počítači na mém iPhone. Jsem si docela jistý, že se to zeptalo pouze jednou s telefonem mé ženy. Kliknutím rozbalíte...
Ano, mám stejnou verzi iTunes.

Ve vámi citovaném vláknu někdo spekuloval, že stále mají podporu aplikací Apple, protože používají iCloud pro Windows. I já používám iCloud pro Windows.

Edit: Stáhl jsem si iCloudSetup.exe od Apple. Uvnitř instalačního programu jsou obě verze Apple Application Support. Proto to mám já a ty ne.

WarmPuddle

Původní plakát
1. února 2021
  • 3. března 2021
jetsam řekl: Ano, mám stejnou verzi iTunes.

Ve vámi citovaném vláknu někdo spekuloval, že stále mají podporu aplikací Apple, protože používají iCloud pro Windows. I já používám iCloud pro Windows.

Edit: Stáhl jsem si iCloudSetup.exe od Apple. Uvnitř instalačního programu jsou obě verze Apple Application Support. Proto to mám já a ty ne. Kliknutím rozbalíte...

No, tím se to vysvětluje. Nepoužívám iCloud. Doufal jsem, že by to mohlo být něco, co by mohlo pomoci.

Problémy se synchronizací se vrátily. Poslední 2 dny to vypadalo dobře a pak BUM! Když je telefon zapojený, zdá se, že Windows vidí iPhone správně, ale iTunes ne. Pokaždé se mi dokonce zobrazuje výzva „Důvěřovat“ počítači. Když spustím diagnostiku iTunes, zobrazí se zpráva, že nebyl nalezen „iPod, iPhone nebo iPad“.

Sledoval jsem ovladače, abych zjistil, zda je systém Windows aktualizuje na pozadí a poblíž, jak mohu říci, že se nic nezměnilo. Verze ovladačů jsou stejné (Apple iPhone 10.0.19041.746, Apple Mobile Device USB Composite Device 486.0.0.0 a Apple Mobile Device USB Device 486.0.0.0). Ve Správci zařízení jsem si všiml, že „Vlastnosti“ Apple iPhone říká „Výrobce: (Standardní zařízení MTP)“. Ostatní položky ovladače říkají 'Apple, Inc.'. Zdá se, že tento by měl také, ne?

Pokud se ručně pokusím aktualizovat ovladač Apple iPhone pomocí usbaapl64.inf, jak je doporučeno na některých stránkách podpory, zobrazí se mi zpráva: „Zadaná složka neobsahuje kompatibilní softwarový ovladač pro vaše zařízení. Pokud složka obsahuje ovladač, ujistěte se, že je navržen pro práci s Windows pro systémy založené na x64.'

V tuto chvíli nemám ponětí, co se mění nebo co zkusit dál. Jediná možnost, která mě napadá, je přeinstalovat Windows. J

náklad vhozený do moře

28. července 2015
  • 3. března 2021
WarmPuddle řekl: Všiml jsem si ve Správci zařízení, že „Vlastnosti“ Apple iPhone říká „Výrobce: (Standardní zařízení MTP)“. Ostatní položky ovladače říkají 'Apple, Inc.'. Zdá se, že tento by měl také, ne? Kliknutím rozbalíte...
Ano, mělo by tam být uvedeno „Apple Inc.“ Můj ano.
WarmPuddle řekl: Pokud se ručně pokusím aktualizovat ovladač Apple iPhone pomocí usbaapl64.inf, jak je doporučeno na některých stránkách podpory, zobrazí se mi zpráva: „Složka, kterou jste určili, neobsahuje kompatibilní softwarový ovladač pro vaše zařízení. Pokud složka obsahuje ovladač, ujistěte se, že je navržen pro práci s Windows pro systémy založené na x64.'

V tuto chvíli nemám ponětí, co se mění nebo co zkusit dál. Jediná možnost, která mě napadá, je přeinstalovat Windows. Kliknutím rozbalíte...
Používáte soubor usbaapl64.inf nacházející se na adrese '%ProgramFiles%Common FilesAppleMobile Device SupportDrivers', že? Když jsem nainstaloval tento ovladač, byl jsem úspěšně nainstalován.

Když se pole Výrobce ve vašem systému změnilo na „Standardní zařízení MTP“, myslím, že stále máte nějaký kód Android. Kdybych to byl já, hledal bych v 'Program Files', 'Program Files (X86)', 'ProgramData', různé společné adresáře atd. všechny zbývající soubory. Můžete také hledat v registru cokoli týkající se Androidu a odstranit to. Ve skutečnosti by mohlo být jednodušší přeinstalovat Windows, i když osobně bych to opravdu nerad dělal.

Plán B – řešení namísto opravy.

Čeho přesně se snažíte dosáhnout?

Existuje několik programů třetích stran, které dělají většinu toho, co iTunes, ne-li více. Jeden z nich může udělat práci za vás. Jsem nakloněn iMazingu, i když existuje několik konkurentů, které se lidem také líbí.

WarmPuddle

Původní plakát
1. února 2021
  • 4. března 2021
jetsam řekl: Ano, mělo by tam být uvedeno 'Apple Inc.' Můj ano.

Používáte soubor usbaapl64.inf nacházející se na adrese '%ProgramFiles%Common FilesAppleMobile Device SupportDrivers', že? Když jsem nainstaloval tento ovladač, byl jsem úspěšně nainstalován. Kliknutím rozbalíte...
Ano, odtud dostávám ovladač. Obvykle mohu tento ovladač použít pouze k aktualizaci 1 ze 3 ovladačů pro iPhone. Mohl byste mi říct, jaká je verze ovladače pro Apple iPhone?

jetsam řekl: Když se pole Výrobce ve vašem systému změnilo na „Standardní zařízení MTP“, myslím si, že stále máte nějaký kód Android. Kdybych to byl já, hledal bych v 'Program Files', 'Program Files (X86)', 'ProgramData', různé společné adresáře atd. všechny zbývající soubory. Můžete také hledat v registru cokoli týkající se Androidu a odstranit to. Ve skutečnosti by mohlo být jednodušší přeinstalovat Windows, i když osobně bych to opravdu nerad dělal. Kliknutím rozbalíte...
Takže... trochu jsem to zkontroloval a něco jsem našel. Na mém počítači byla stále složka Samsung s jednou složkou uvnitř s názvem USB Drivers, která obsahovala dva soubory odinstalační program a dgderapi.dll. Spustil jsem odinstalační program a poté složku ručně smazal. Při ručním hledání nic jiného nenacházím a při hledání nic nenacházím. Myslím, že jsem pro svůj Android měl nainstalované pouze tři věci, sadu ovladačů Samsung, software pro zálohování/obnovu Samsung a iSyncr. Pokud mohu říci, vše je pryč. Udělal jsem jednoduché hledání Samsungu v registru a našel jsem docela dost referencí. Většina se týkala flash disku Samsung, který mám, ale docela dost jich bylo pro můj starý S7. Jeden konkrétně zmíněný ovladač Samsung S7 & MTP USB. Smazal jsem vše, co jsem mohl určit, že je spojeno s S7. Myslím, že pokud to něco rozbije, znamená to pouze, že budu muset znovu nainstalovat, k čemuž se stejně pomalu přikláním. Je to slibné a byl to skvělý návrh. Pokud z toho nic jiného nevyteče, můj počítač je o něco přehlednější a rozhodně mi připadal produktivní!
jetsam řekl: Plán B – řešení namísto opravy.

Čeho přesně se snažíte dosáhnout? Kliknutím rozbalíte...
V podstatě chci jen synchronizovat hudbu s mým iPhone. Počty přehrání, hodnocení, nová hudba atd. Kdysi jsem měl iPod, takže knihovnu iTunes mám už ... desetiletí? Použil jsem iSyncr, takže i můj Android udržoval vše v chodu. Jedním z důvodů, proč jsem přešel na iPhone, byla konkrétně jednoduchost iTunes. Jde tak trochu o princip! Ale podíval jsem se na některé možnosti, když jsem začal mít potíže. Zvažoval jsem použití MediaMonkey, které jsem používal v minulosti. Mohlo by to fungovat. iMazing vypadá docela skvěle a neměl jsem tušení, že existuje. Je to určitě možnost a zdá se, že dělá, co chci. Asi bych to přeinstaloval, než bych se usadil. Něco by mě štvalo, kdybych věděl, že tento malý problém stále existuje, jen žije v mém PC.

Momentálně vše opět funguje. Včera, poté, co systém Windows řekl, že nemůže aktualizovat ovladač Apple iPhone/MTP, nechal jsem systém Windows automaticky vyhledat ovladač, zjistil, že nejlepší ovladač „MTP USB“ byl již nainstalován a zdálo se, že nic nedělá, ALE na ve stejnou dobu na pozadí běžel iTunes a okamžitě se začal znovu synchronizovat. 🤷‍♂️ Ani nevím, proč to vůbec jde. Nyní, když jsem tyto věci vyčistil, provedu rychlou odinstalaci/znovu instalaci, jako je odkaz, který jste zveřejnili dříve, a doufám v to nejlepší!

--- Upravit ---

Po odinstalování/reinstalaci se stále zobrazoval v části Přenosná zařízení jako standardní zařízení Apple iPhone MTP. Odinstaloval jsem to ze Správce zařízení, přidal nový hardware a nahradil ho obecným zařízením MTP USB. Odinstaloval jsem to a použil instalační program iTunes k „opravě“ instalace iTunes. Načten iTunes k synchronizaci a nyní je uveden jako Apple iPhone od společnosti Apple Inc! Myslím, že to je pokrok. Teď se uvidí, jestli to vydrží. Poslední úprava: 4. března 2021 J

náklad vhozený do moře

28. července 2015
  • 4. března 2021
WarmPuddle řekl: Ano, odtud dostávám ovladač. Obvykle mohu tento ovladač použít pouze k aktualizaci 1 ze 3 ovladačů pro iPhone. Mohl byste mi říct, jaká je verze ovladače pro Apple iPhone? Kliknutím rozbalíte...
10.0.19041.746, stejně jako vy.


Myšlenka – zkontrolovali jste Plánovač úloh? Mohou tam být úkoly, které dělají neplechu na plánovaném základě – jako je obnova „zařízení MTP USB“. Právě jsem se podíval na Plánovač úloh na svém počítači a bylo tam několik odinstalovaných programů, které stále obsahují záznamy.

Na kartě „Události“ v „Vlastnosti Apple iPhone“ ve Správci zařízení – existují nějaké neočekávané položky? Mám dvě položky pro „Přidaná služba ovladače“ a jednu pro „Požadována instalace zařízení“ – vše od 9:27:24 20. 1. 2021, časové razítko, které pro mě nemá žádný zvláštní význam.

WarmPuddle

Původní plakát
1. února 2021
  • 5. března 2021
jetsam řekl: Myšlenka - zkontrolovali jste Plánovač úloh? Mohou tam být úkoly, které dělají neplechu na plánovaném základě – jako je obnova „zařízení MTP USB“. Právě jsem se podíval na Plánovač úloh na svém počítači a bylo tam několik odinstalovaných programů, které stále obsahují záznamy.

Na kartě „Události“ v „Vlastnosti Apple iPhone“ ve Správci zařízení – existují nějaké neočekávané položky? Mám dvě položky pro „Přidaná služba ovladače“ a jednu pro „Požadována instalace zařízení“ – vše od 9:27:24 20. 1. 2021, časové razítko, které pro mě nemá žádný zvláštní význam. Kliknutím rozbalíte...
Pro jistotu jsem zkontroloval Plánovač úloh, ale je to tam docela čisté. Zdálo se, že spolu nic zjevně nesouvisí. Našel jsem jednu položku pro nesouvisející starý program a několik standardních položek systému Windows, které by mohly spouštět kontroly aktualizací ovladačů.

Zajímavá je záložka Události. Je to jeden z důvodů, proč jsem napadl položku Apple iPhone Standard MTP Device. Včera jsem se tam díval a všiml jsem si, že tam bylo asi 20 záznamů z ledna. Většina záznamů byla na začátku, v polovině a na konci února, což se zdá být v souladu s dobou, kdy jsem měl problémy se synchronizací, a pravděpodobně souvisely s odinstalováním/reinstalací iTunes. Přišlo mi zvláštní, že v březnu nebyly žádné nové položky, i když jsem právě provedl důkladnou odinstalaci/přeinstalaci. Když se teď podívám, stále používám správný ovladač Apple iPhone/Apple Inc a historie událostí ukazuje pouze tři položky, Instalace zařízení požadována dne 4. 3. 2021 18:17:19, 3. přidána služba ovladače (WUDFWpdMtp) /4/2021 18:17:20, služba Driver přidána (WinUsb) dne 4.3.2021 18:17:20.

Odtud se podívám, jak dlouho vše zůstane v pořádku. Toto je nejblíže, ke kterému jsem se dostal k čisté funkční instalaci, jako jsem pravděpodobně kdy měl. Doufám, že se to udrží zejména po odstranění těchto položek registru a ovladačů. Jen pro případ (klepu na dřevo) je to odsud plynulé, chtěl jsem poděkovat. Byli jste opravdu nápomocní a oceňuji, že jste si našli čas a problém se mnou vyřešili. J

náklad vhozený do moře

28. července 2015
  • 5. března 2021
WarmPuddle řekl: Odtud se podívám, jak dlouho vše zůstane v pořádku. Toto je nejblíže, ke kterému jsem se dostal k čisté funkční instalaci, jako jsem pravděpodobně kdy měl. Doufám, že se to udrží zejména po odstranění těchto položek registru a ovladačů. Jen pro případ (klepu na dřevo) je to odsud plynulé, chtěl jsem poděkovat. Byli jste opravdu nápomocní a oceňuji, že jste si našli čas a problém se mnou vyřešili. Kliknutím rozbalíte...
Jsem rád, že to funguje a doufám, že to tak zůstane. Jsem rád, že jsem mohl trochu pomoci.
reakce:WarmPuddle R

dešťová pověst

2. dubna 2021
  • 2. dubna 2021
WarmPuddle řekl: Pro jistotu jsem zkontroloval Plánovač úloh, ale je to tam docela čisté. Zdálo se, že spolu nic zjevně nesouvisí. Našel jsem jednu položku pro nesouvisející starý program a několik standardních položek systému Windows, které by mohly spouštět kontroly aktualizací ovladačů.

Zajímavá je záložka Události. Je to jeden z důvodů, proč jsem napadl položku Apple iPhone Standard MTP Device. Včera jsem se tam díval a všiml jsem si, že tam bylo asi 20 záznamů z ledna. Většina záznamů byla na začátku, v polovině a na konci února, což se zdá být v souladu s dobou, kdy jsem měl problémy se synchronizací, a pravděpodobně souvisely s odinstalováním/reinstalací iTunes. Přišlo mi zvláštní, že v březnu nebyly žádné nové položky, i když jsem právě provedl důkladnou odinstalaci/přeinstalaci. Když se teď podívám, stále používám správný ovladač Apple iPhone/Apple Inc a historie událostí ukazuje pouze tři položky, Instalace zařízení požadována dne 4. 3. 2021 18:17:19, 3. přidána služba ovladače (WUDFWpdMtp) /4/2021 18:17:20, služba Driver přidána (WinUsb) dne 4.3.2021 18:17:20.

Odtud se podívám, jak dlouho vše zůstane v pořádku. Toto je nejblíže, ke kterému jsem se dostal k čisté funkční instalaci, jako jsem pravděpodobně kdy měl. Doufám, že se to udrží zejména po odstranění těchto položek registru a ovladačů. Jen pro případ (klepu na dřevo) je to odsud plynulé, chtěl jsem poděkovat. Byli jste opravdu nápomocní a oceňuji, že jste si našli čas a problém se mnou vyřešili. Kliknutím rozbalíte...
Můžete mi laskavě sdělit, jaký typ počítače máte (značku, model, jak starý?) Mám úplně stejný telefon a úplně stejný problém, ale nechci zacházet zdlouhavě s instalací operačního systému atd. Změna registru atd. pokud se jedná o problém společný pro tento iphone 12 pro max......nebo pokud se jedná o problém společný pro konkrétní počítač, který může být nabitý něčím, co je v konfliktu s novým iphonem 12..
Vyzkoušel jsem všechny ostatní kroky popsané Applem a mnoho restartů, kontrol ovladačů atd.
Ve skutečnosti se můj telefon po připojení chová podobným způsobem, jak jste popsal. Fotografie nyní nemohou stahovat obrázky/videa, protože kromě problému s itunes se „něco pokazilo“.
Výrobce počítače tvrdí, že je na vině zařízení Apple. Apple říká, že je to můj počítač. Můj počítač stále mluví s mým ipadem pro a mým starým iphonem 8

WarmPuddle

Původní plakát
1. února 2021
  • 2. dubna 2021
rainrumor řekl: Můžete mi laskavě sdělit, jaký máte počítač (značku, model, jak starý?) Kliknutím rozbalíte...

Tak určitě. Špatnou zprávou je, že jde o počítač vyrobený na zakázku, který je asi 4-5 let starý. Používám procesor AMD Ryzen 7 1800X se základní deskou ASRock X370 Killer SLI (AM4). Kromě Windows 10 na něm nebylo nic předinstalovaného.

Po mém posledním příspěvku se mé problémy vrátily a od té doby jsem přeinstaloval Windows 10 (zformátoval jsem disk a provedl čistou instalaci). Zdálo se, že přeinstalace problémy vyřešila. Vše fungovalo okamžitě, jak má, nainstalovány správné ovladače, žádné opakované výzvy „důvěřujte tomuto zařízení“, žádná změna ovladačů nebo náhlé ! ve správci zařízení, Windows se zeptá, co chci se zařízením udělat, iTunes to okamžitě detekuje i přes Wi -Fi a synchronizuje se pokaždé bez problémů. Od té doby běhám bez problémů (3 týdny a stále). Přeinstalovat vše byla bolest a trvalo to několik dní, ale nakonec to bylo méně práce, než jsem strávil odstraňováním všeho ostatního. YMMV, ale zdá se, že to byl nejlepší způsob, jak obejít problémy iTunes v mém případě. R

dešťová pověst

2. dubna 2021
  • 3. dubna 2021
WarmPuddle řekl: Jasně. Špatnou zprávou je, že jde o počítač vyrobený na zakázku, který je asi 4-5 let starý. Používám procesor AMD Ryzen 7 1800X se základní deskou ASRock X370 Killer SLI (AM4). Kromě Windows 10 na něm nebylo nic předinstalovaného.

Po mém posledním příspěvku se mé problémy vrátily a od té doby jsem přeinstaloval Windows 10 (zformátoval jsem disk a provedl čistou instalaci). Zdálo se, že přeinstalace problémy vyřešila. Vše fungovalo okamžitě, jak má, nainstalovány správné ovladače, žádné opakované výzvy „důvěřujte tomuto zařízení“, žádná změna ovladačů nebo náhlé ! ve správci zařízení, Windows se zeptá, co chci se zařízením udělat, iTunes to okamžitě detekuje i přes Wi -Fi a synchronizuje se pokaždé bez problémů. Od té doby běhám bez problémů (3 týdny a stále). Přeinstalovat vše byla bolest a trvalo to několik dní, ale nakonec to bylo méně práce, než jsem strávil odstraňováním všeho ostatního. YMMV, ale zdá se, že to byl nejlepší způsob, jak obejít problémy iTunes v mém případě. Kliknutím rozbalíte...
Dík!
-Mohu se zeptat, jak nyní vypadají vaše USB řadiče a USB zařízení ve správci zařízení? Pod zařízeními USB se mi zobrazuje USB mobilní zařízení Apple a USB zařízení Apple.
-Máte nainstalovaný nějaký software, který používá ovladač pro připojení telefonu k počítači přes bluetooth pro zrcadlení, upozornění atd?
Nechci přeinstalovat win na nové zařízení, které je stále v záruce, pro případ, že by se ztratilo.

WarmPuddle

Původní plakát
1. února 2021
  • 3. dubna 2021
rainrumor řekl: -Mohu se zeptat, jak nyní vypadají vaše USB řadiče a USB zařízení ve správci zařízení? Pod zařízeními USB se mi zobrazuje USB mobilní zařízení Apple a USB zařízení Apple. Kliknutím rozbalíte...
Zařízení s univerzální sériovou sběrnicí – Apple Mobile Device USB Composite Device & Apple Mobile Device USB Device
&
Přenosná zařízení – Apple iPhone

rainrumor řekl: -Máte nainstalovaný nějaký software, který používá ovladač pro připojení telefonu k počítači přes bluetooth pro zrcadlení, upozornění atd? Kliknutím rozbalíte...
Před přeinstalací? Docela dost. V tuto chvíli jsem vám ani nemohl říct úplný seznam, ale ano, v průběhu let jsem nainstaloval (a ve většině případů rychle odinstaloval) několik různých programů pro věci, jako je zrcadlení obrazovky a synchronizace hudby a fotografií. Měl jsem několik programů na zálohování a obnovu dat, programy určené k vyhledání smazaných dat a některé programy na zálohování a obnovu textů. Všechny byly nainstalovány pro Android, nevzpomínám si, že by se něco instalovalo poté, co jsem měl iPhone. Mým nejčastěji používaným programem byl iSyncr pro synchronizaci zařízení Android s iTunes.

Po reinstalaci? iTunes, iCloud, zbytečná aplikace „Váš telefon“ a program pro synchronizaci obrázků přes Wi-Fi. To si myslím.

Doufám, že to pomůže.
reakce:Vzor-7 S

Vzor-7

12. listopadu 2021
  • 12. listopadu 2021
Odpusťte prosím náraz, ale je docela těžké najít přes Google solidní poslední vlákna/řádky.

Mám dnes téměř stejné problémy se zbrusu novým iPhone 13 mini zakoupeným před dvěma dny.

Čerstvé plné přeformátování PC i telefonu.
Windows 10 Nejnovější instaluje aktualizace ovladačů, aktualizace biosu, čipové sady atd
Tomahawk Max
3900x


Moje zdánlivě funguje, pokud nespustím automatickou aktualizaci Windows, která nainstaluje Appleinc, USBDEVICES (několik kilobajtů). Po spuštění této aktualizace dostanu celkem 3 výpisy správce zařízení:

1. Přenosné zařízení (buď Apple iPhone nebo MTP, v závislosti na tom, kde se nacházím v rámci řešení problémů a replikace chyby, a také v závislosti na tom, zda na telefonu kliknu na Trust PC nebo ne(?))

Zařízení univerzální sériové sběrnice
2. Apple Mobile Device USB Composite Device
3. USB zařízení Apple Mobile Device

Pokud spustím aktualizaci a správce zařízení nyní vypadá takto^, nemohu přimět iTunes, aby detekoval telefon. Takže potom pokračuji (telefon nechám zapojený):-

Kroky k určité opravě:

Klikněte pravým tlačítkem na odinstalovat MTP/Apple iPhone,
Klikněte pravým tlačítkem na odinstalovat Apple Mobile Device USB Composite Device, zaškrtněte políčko pro odstranění softwaru, počkejte 30 sekund a kliknutím na Ano restartujte (NECHTE TELEFON ZAPOJENÝ).

PC se nabootuje a já jednoduše kliknu na iTunes a všechno prostě funguje, ale může to být opravdu nestabilní, často zamrzne nebo zablokuje iTunes a v tom případě musím vytáhnout kabel a pak ho znovu zapojit. přesto se zobrazí v iTunes a úspěšně se synchronizuje asi 50 procent času.

Mám za sebou deset hodin odstraňování problémů, podpora Apple byla většinou k ničemu a já jsem je učil, snažil jsem se požádat o náhradu za promarněný čas a/nebo telefon vrátím do obchodu. Problém s podporou je v tom, že je tak těžké od nich získat správný odkaz na poskytnutí základní e-mailové/textové odpovědi a aktualizací řešení problémů, a věci jako poskytování snímků obrazovky jsou nemožné. Skončili tak, že zavřeli většinu mých odkazů/ID případu, CSR na mě prostě zasáhla.

Je to na hovno, protože nakonec se tato aktualizace prostě prosadí, když musím provést skutečnou aktualizaci systému Windows/aktualizaci definice obránce systému Windows, s touto aktualizací to prostě projde, a proto se musím vrátit přes „kroky“. Vypadá to jako přiměřeně běžný problém u uživatelů Windows 10, souvisí to s Ryzenem, nějakými uživateli Intelu se stejnými problémy?

Mohu získat pouze určitou opravu problému, ale je velmi nestabilní a bude vždy vyžadovat, abych znovu smazal položky správce zařízení v jakékoli dané aktualizaci systému Windows (tuto konkrétní aktualizaci nelze ani odinstalovat).