Fóra

iPhone 8(+) Zná někdo dobrý způsob, jak vyčistit domovské tlačítko iPhone 8?

Acrophobiax

Původní plakát
28. června 2017
  • 28. listopadu 2017
Mezi dotykovým id kroužkem a skutečným krytem safírového sklíčka na mém domovském tlačítku je trochu nečistot a já jsem se to snažil vyčistit, ale prostě to nejde sundat. Mám vesmírně šedý iphone 8, takže je to velmi patrné. Zná někdo dobrý způsob, jak to vyčistit?

Newtonův Apple

Pozastaveno
12. dubna 2014


Jacksonville na Floridě
  • 28. listopadu 2017
Těžko říct, aniž byste to viděli, ale pokud jste blízko obchodu Apple, mohli by to udělat za vás.

akash.nu

26. května 2016
  • 28. listopadu 2017
Domovské tlačítko je však stejný kus skla jako obrazovka. Jen odsazené.

naturalstar

macrumors polobohyně
9. března 2012
  • 28. listopadu 2017
Je to jeden pevný kus s odsazeným kroužkem v barvě podle toho, jakou barvu iPhone máte. Hmatová zpětná vazba vás přiměje myslet si, že mačkáte tlačítko.

Použijte hadřík z mikrovlákna. Ve většině případů by to mělo fungovat dobře. J

jona2125

na
12. července 2010
  • 28. listopadu 2017
naturalstar řekl: Je to jeden pevný kus s odsazeným kroužkem zbarveným podle jakékoli barvy iPhonu, který máte. Hmatová zpětná vazba vás přiměje myslet si, že mačkáte tlačítko.

Použijte hadřík z mikrovlákna. Ve většině případů by to mělo fungovat dobře.

Tlačítko domů je absolutně samostatný kus hardwaru, nevím, kde si myslíte, že není.

Přílohy

  • Zobrazit mediální položku ' href='tmp/attachments/d86d6038-0204-4c97-a92d-6b75acd27bdf-jpeg.738814/' > D86D6038-0204-4C97-A92D-6B75ACD27BDF.jpeg'file-meta'> 21 KB · Zobrazení: 268

naturalstar

macrumors polobohyně
9. března 2012
  • 28. listopadu 2017
jona2125 řekl: Tlačítko domů je absolutně samostatný kus hardwaru, nevím, kde si myslíte, že není.

Kroužek je tedy součástí knoflíku - jeden pevný kus. co mi tu chybí?

akash.nu

26. května 2016
  • 28. listopadu 2017
jona2125 řekl: Tlačítko domů je absolutně samostatný kus hardwaru, nevím, kde si myslíte, že není.

To se od iPhonu 7 změnilo.
reakce:sdwaltz

akash.nu

26. května 2016
  • 28. listopadu 2017
naturalstar řekl: Takže prsten je součástí knoflíku - jeden pevný kus. co mi tu chybí?

Myslíte si, že domovské tlačítko je ve skutečnosti fyzické tlačítko. To není. Je to jen vroubkované sklo a Taptic Engine vibruje, když na sklo zatlačíte, abyste měli pocit, že stisknete tlačítko. Pokud je telefon vypnutý a stisknete domovské tlačítko, nic se nestane. Neklikne jako tlačítko. Ano, to je úžasný kus technologie od Applu, o kterém nikdo nemluví.
reakce:kolodane a bruinsrme J

jona2125

na
12. července 2010
  • 28. listopadu 2017
naturalstar řekl: Takže prsten je součástí knoflíku - jeden pevný kus. co mi tu chybí?

Myslel jsem, že mluvíte o příspěvku ostatních osob o tom, že je to jeden kus skla. Ne, máte pravdu, kovový kroužek je semipermanentně připevněn bodovými svary

Akash.nu řekl: To se od iPhone 7 změnilo.

7 má také domovské tlačítko jako samostatnou položku.

akash.nu

26. května 2016
  • 28. listopadu 2017
jona2125 řekl: Myslel jsem, že odkazujete na příspěvek ostatních osob o tom, že je to jeden kus skla. Ne, máte pravdu, kovový kroužek je semipermanentně připevněn bodovými svary



7 má také domovské tlačítko jako samostatnou položku.

Mýlíš se -

https://www.theverge.com/circuitbre...pple-iphone-7-home-button-removed-force-touch

naturalstar

macrumors polobohyně
9. března 2012
  • 28. listopadu 2017
akash.nu řekl: Myslíte si, že domovské tlačítko je ve skutečnosti fyzické tlačítko. To není. Je to jen vroubkované sklo a Taptic Engine vibruje, když na sklo zatlačíte, abyste měli pocit, že stisknete tlačítko. Pokud je telefon vypnutý a stisknete domovské tlačítko, nic se nestane. Neklikne jako tlačítko. Ano, to je úžasný kus technologie od Applu, o kterém nikdo nemluví.

Ne. Tlačítku říkám jen tlačítko, protože tak tomu říkám.

Souhlasím s tím, co říkáte, že oblast je jeden velký kus skla. Teď se na to můžu podívat v telefonu a uvidím to.

Myslel jsem, že OP odkazuje na oblast vnitřního tlačítka. To je to, k čemu jsem mluvil, když jsem řekl, že k čištění použijte hadřík z mikrovlákna.

Myslím, že protože používám slovo tlačítko, protože to tak stále vypadá, způsobujem zmatek všude kolem.

Moje rada je stále používat hadřík z mikrovlákna k čištění oblasti dotykového kroužku. M

MarcMller

11. listopadu 2011
Philadelphia, Pensylvánie
  • 28. listopadu 2017
Co je domovské tlačítko?
reakce:RodThePlod a rugmankc

maerz001

2. listopadu 2010
  • 28. listopadu 2017
Lízej to J

jona2125

na
12. července 2010
  • 28. listopadu 2017
akash.nu řekl: Mýlíš se -

https://www.theverge.com/circuitbre...pple-iphone-7-home-button-removed-force-touch
Po mnoha letech přizpůsobení pro iPhony vám slibuji, že ne. Ano, fyzický mechanický prvek byl odstraněn, ale domovské tlačítko není vůbec zalisováno do předního skla. Ve skutečnosti je tam díra, jako vždy byla

https://www.ifixit.com/Teardown/iPhone+7+Teardown/67382#s136542
reakce:akash.nu NEBO

orev

22. dubna 2015
  • 28. listopadu 2017
Otřete měkkým hadříkem.
Pokud to nepomůže, otřete vlhkým měkkým hadříkem
Pokud to nefunguje, zkuste měkký kartáč (tj. plastové štětiny)
Pokud to nepomůže, zkuste špínu dostat ostřím žiletky.
reakce:jona2125 T

zrcadlo

27. dubna 2005
  • 28. listopadu 2017
MarcMller řekl: Co je domovské tlačítko?

Haha, přesně moje myšlenky. Včera jsem zkusil použít 7 Plus a šel jsem domů. Je úžasné, jak rychle se mění návyky.
reakce:rugmankc, haruhiko a MarcMller

bruinsrme

26. října 2008
  • 28. listopadu 2017
MarcMller řekl: Co je domovské tlačítko?

je to něco, co ty telefony z včerejška používaly.
reakce:rugmankc a MarcMller M

MarcMller

11. listopadu 2011
Philadelphia, Pensylvánie
  • 28. listopadu 2017
thelookingglass řekl: Haha, přesně to si myslím. Včera jsem zkusil použít 7 Plus a šel jsem domů. Je úžasné, jak rychle se mění návyky.

bruinsrme řekl: to je něco, co ty telefony z včerejška používaly.

Sakra, jsem překvapený, že jsem z toho komentáře nedostal hromadu nenávisti, hahaha
reakce:bruinsrme

naturalstar

macrumors polobohyně
9. března 2012
  • 28. listopadu 2017
jona2125 řekl: Po mnoha letech přizpůsobení pro iPhony vám slibuji, že ne. Ano, fyzický mechanický prvek byl odstraněn, ale domovské tlačítko není vůbec zalisováno do předního skla. Ve skutečnosti je tam díra, jako vždy byla

https://www.ifixit.com/Teardown/iPhone+7+Teardown/67382#s136542

Máš pravdu. Šel jsem a hledal se na webu iFixit. Je to stejné i pro 8/8 Plus. NA

AppleFan360

26. ledna 2008
  • 29. listopadu 2017
iPhone X se o problém postará. reakce:rugmankc a haruhiko

akash.nu

26. května 2016
  • 30. listopadu 2017
jona2125 řekl: Po mnoha letech přizpůsobení pro iPhony vám slibuji, že ne. Ano, fyzický mechanický prvek byl odstraněn, ale domovské tlačítko není vůbec zalisováno do předního skla. Ve skutečnosti je tam díra, jako vždy byla

https://www.ifixit.com/Teardown/iPhone+7+Teardown/67382#s136542

Stojím opraven.! P

posguy99

3. listopadu 2004
  • 30. listopadu 2017
orev řekl: Pokud to nefunguje, zkuste ostří žiletky, abyste špínu dostali ven.

Tohle nikdy nedělej. Použijte dřevěné nebo plastové párátko. 1

1981d

24. září 2013
  • 30. listopadu 2017
posguy99 řekl: Tohle nikdy nedělej. Použijte dřevěné nebo plastové párátko.

Použijte starý rezavý hřebík, nejlépe ohnutý. S

sdwaltz

na
29. dubna 2015
Indiana
  • 30. listopadu 2017
Vždy jsem používal párátka, abych dostal špínu ze štěrbin mých telefonů. Nulová šance na poškrábání, protože dřevo je měkké!

váš uran

15. dubna 2019
  • 15. dubna 2019
Acrophobiax řekl: Mezi dotykovým id kroužkem a skutečným krytem safírového sklíčka na mém domovském tlačítku je trochu nečistot a já jsem se to snažil vyčistit, ale prostě to nejde sundat. Mám vesmírně šedý iphone 8, takže je to velmi patrné. Zná někdo dobrý způsob, jak to vyčistit?

Ahoj, i když to bylo před více než rokem, chtěl jsem se zeptat, zda jste to někdy dostali? Pokud ano, jak?