Fóra

iPhone 12 Pro Ochranná fólie na displej pro iPhony, s vyříznutým uzlem nebo na celou obrazovku. který je nejlepší?

Renho

Původní plakát
15. září 2014
SR, CA
  • 27. října 2020
Stále vidím tyto celoobrazovkové chrániče a používal jsem pouze ty se zářezem. Jsou stejně dobré, poznáte na selfie, že je tam další vrstva skla?
Nedávno jsem si poškrábal vlastní kameru, tak jsem přemýšlel, jestli to bude nejlepší způsob, jak jít.

JPack

27. dubna 2017


  • 27. října 2020
Osobně nevidím žádný rozdíl v kvalitě fotoaparátu. Celoobrazovkové vypadají mnohem lépe bez zjevného výřezu.
reakce:snyp1193, ConvertedToMac, beach bum a 4 další

Renho

Původní plakát
15. září 2014
SR, CA
  • 27. října 2020
JPack řekl: Osobně nevidím žádný rozdíl v kvalitě fotoaparátu. Celoobrazovkové vypadají mnohem lépe bez zjevného výřezu.
Zlato, používáš je léta nebo nedávno? N

Nozuka

3. července 2012
  • 28. října 2020
Ty se zářezem vypadají hrozně a jsou velkým důvodem, proč jsem je nikdy ani nezkoušel.
Zdá se mi mnohem horší než škrábnutí.
reakce:johnnylarue, plážový povaleč a Dwood1970

akash.nu

26. května 2016
  • 28. října 2020
JPack řekl: Osobně nevidím žádný rozdíl v kvalitě fotoaparátu. Celoobrazovkové vypadají mnohem lépe bez zjevného výřezu.

S tím souhlasím. Používám jeden od té doby, co jsem minulý rok dostal 11 Pro. Není v tom žádný rozdíl.
reakce:Renho a Nhwhazup

JPack

27. dubna 2017
  • 28. října 2020
Renho řekl: Zlato, používal jsi je léta nebo nedávno?

Používám je léta. Celoobrazovkový s černými lakovanými okraji.
reakce:Renho

Dwood 1970

7. ledna 2012
  • 28. října 2020
akash.nu řekl: Já to druhé. Používám jeden od té doby, co jsem minulý rok dostal 11 Pro. Není v tom žádný rozdíl.

souhlasím také. Nelíbí se mi vzhled těch se zářezem a používám je na celou obrazovku od Xs a nevidím žádný rozdíl v kvalitě přední kamery.
reakce:Renho

jgo78

11. listopadu 2008
  • 28. října 2020
celá obrazovka, mám ESR. Nejprve jsem měl belkin, ale nechal jsem vyříznout zářez a nechal jsem asi 1 mm na stranách a na spodní části bez ochrany. ESR má plnou ochranu za mnohem méně peněz.
reakce:ConvertedToMac a Renho

Renho

Původní plakát
15. září 2014
SR, CA
  • 28. října 2020
Nozuka řekl: Ty se zářezem vypadají hrozně a jsou velkým důvodem, proč jsem je nikdy ani nezkoušel.
Zdá se mi mnohem horší než škrábnutí.
Vypadají mizerně. A nikdy nemají správnou křivku zářezu.

Renho

Původní plakát
15. září 2014
SR, CA
  • 28. října 2020
Dobře, vypadá to, že odteď jsou na celé obrazovce. Z nějakého důvodu jsem vždy používal zářezové výřezy.
reakce:ConvertedToMac N

nmeed

1. prosince 2014
  • 28. října 2020
Spíš mi jde o výkon FaceID s celoobrazovkovými chrániči. Představuji si, že přední kamera bude v pořádku, ale se vším tím jazzem, který se děje s FaceID, by mě zajímalo, jak je to ovlivněno (pokud vůbec)? Zkoušel někdo s/bez chrániče obrazovky, pokud jde o výkon FaceID, aby zjistil, zda je rozdíl. Uvědomuji si, že to všichni používáte a zdá se, že to funguje dobře, ale možná je to jedna z těch nevědomostí a blažeností. Zatímco když to zkusíte bez chrániče obrazovky, zjistíte, že FaceID funguje rychleji/lépe.

Renho

Původní plakát
15. září 2014
SR, CA
  • 28. října 2020
nmeed řekl: Spíš mě zajímá výkon FaceID s celoobrazovkovými chrániči. Představuji si, že přední kamera bude v pořádku, ale se vším tím jazzem, který se děje s FaceID, by mě zajímalo, jak je to ovlivněno (pokud vůbec)? Zkoušel někdo s/bez chrániče obrazovky, pokud jde o výkon FaceID, aby zjistil, zda je rozdíl. Uvědomuji si, že to všichni používáte a zdá se, že to funguje dobře, ale možná je to jedna z těch nevědomostí a blažeností. Zatímco když to zkusíte bez chrániče obrazovky, zjistíte, že FaceID funguje rychleji/lépe.
Dobrá otázka, předpokládám, že by to ani nebylo nic, kdyby jimi někdy byli ovlivněni Cam nebo faceid. Když o tom přemýšlíte, je to jen sklo, ale myslím, že nikdy nevíte!

Paco II

13. září 2009
  • 28. října 2020
nmeed řekl: Spíš mě zajímá výkon FaceID s celoobrazovkovými chrániči. Představuji si, že přední kamera bude v pořádku, ale se vším tím jazzem, který se děje s FaceID, by mě zajímalo, jak je to ovlivněno (pokud vůbec)? Zkoušel někdo s/bez chrániče obrazovky, pokud jde o výkon FaceID, aby zjistil, zda je rozdíl. Uvědomuji si, že to všichni používáte a zdá se, že to funguje dobře, ale možná je to jedna z těch nevědomostí a blažeností. Zatímco když to zkusíte bez chrániče obrazovky, zjistíte, že FaceID funguje rychleji/lépe.

Používal jsem chrániče edge to edge / full screen už roky a roky. Nikdy jsem neměl problém s Face ID. Nikdy. ALE, měl jsem problémy s některými příčinami problémů se senzorem přiblížení. Všiml bych si toho, když během telefonního hovoru oddálím telefon od obličeje, že se obrazovka nerozsvítí. Ne všichni měli tento problém a vždy jsem byl schopen najít ten, který fungoval perfektně. Myslím, že to souviselo se zakřiveným displejem. Žádné problémy s plochou obrazovkou iPhone 12P a celoobrazovkovou ochranou. Myslím, že ten typ s odříznutým zářezem vypadá špatně.
reakce:plážový povaleč

Renho

Původní plakát
15. září 2014
SR, CA
  • 28. října 2020
Paco II řekl: Používám chrániče edge to edge / full screen už roky a roky. Nikdy jsem neměl problém s Face ID. Nikdy. ALE, měl jsem problémy s některými příčinami problémů se senzorem přiblížení. Všiml bych si toho, když během telefonního hovoru oddálím telefon od obličeje, že se obrazovka nerozsvítí. Ne všichni měli tento problém a vždy jsem byl schopen najít ten, který fungoval perfektně. Myslím, že to souviselo se zakřiveným displejem. Žádné problémy s plochou obrazovkou iPhone 12P a celoobrazovkovou ochranou. Myslím, že ten typ s odříznutým zářezem vypadá špatně.
Které z nich tedy senzor neovlivnily? a kdo si ještě přikládá telefon k obličeji?! lol

Paco II

13. září 2009
  • 28. října 2020
Renho řekl: Tak které z nich neovlivnily senzor? a kdo si ještě přikládá telefon k obličeji?! lol

Bohužel jsou ještě časy. Pro iPhone XS, který jsem měl, fungoval Bodyguardz dobře. Vsadím se, že pro telefony iPhone 12 s plochou obrazovkou budou všechny bezproblémové.

Renho

Původní plakát
15. září 2014
SR, CA
  • 28. října 2020
Paco II řekl: Bohužel jsou ještě časy. Pro iPhone XS, který jsem měl, fungoval Bodyguardz dobře. Vsadím se, že pro telefony iPhone 12 s plochou obrazovkou budou všechny bezproblémové.
Mám tě T

titáni1127

10. března 2009
  • 28. října 2020
Dokud jsem si tu za posledních pár dní nepřečetl nějaká vlákna, ani jsem si neuvědomil, že pro 12 existují chrániče s plným pokrytím. Ale rád si vezmu výřez, který Spigen má, jen kvůli jejich instalačnímu tácku. Zejména s mým OCD se nemohu vrátit k ruční instalaci chrániče obrazovky.

akash.nu

26. května 2016
  • 28. října 2020
titans1127 řekl: Dokud jsem tu za posledních pár dní nečetl nějaká vlákna, ani jsem si neuvědomil, že pro 12 existují chrániče s plným pokrytím. Ale rád si vezmu výřez, který Spigen má, jen kvůli jejich instalačnímu tácku. Zejména s mým OCD se nemohu vrátit k ruční instalaci chrániče obrazovky.

Většina chráničů skla je dodávána s instalačními podložkami. T

titáni1127

10. března 2009
  • 28. října 2020
akash.nu řekl: Většina chráničů skla se dodává s instalačními zásobníky.
Většina, kterou vidím, v sobě nemá předinstalovanou ochranu obrazovky, jako to dělá Spigen.

blairh

11. prosince 2007
  • 28. října 2020
akash.nu řekl: Většina chráničů skla se dodává s instalačními zásobníky.
Spousta na Amazonu ne.

akash.nu

26. května 2016
  • 28. října 2020
titans1127 řekl: Většina, kterou vidím, v sobě nemá předinstalovanou ochranu obrazovky, jako to dělá Spigen.

blairh řekl: Spousta na Amazonu ne.

Dobře, zatím ty, které jsem viděl na Amazonu, přicházejí s rámem a jde jen o to, nasadit rám na telefon a pak do něj vložit chránič obrazovky. Dost snadné. R

Richard371

1. února 2008
  • 28. října 2020
Nevím, proč je všechny neudělají na celou obrazovku. Spigens mají jen zářez teď.

dictoresno

30. dubna 2012
NJ
  • 28. října 2020
Paco II řekl: Používám chrániče edge to edge / full screen už roky a roky. Nikdy jsem neměl problém s Face ID. Nikdy. ALE, měl jsem problémy s některými příčinami problémů se senzorem přiblížení. Všiml bych si toho, když během telefonního hovoru oddálím telefon od obličeje, že se obrazovka nerozsvítí. Ne všichni měli tento problém a vždy jsem byl schopen najít ten, který fungoval perfektně. Myslím, že to souviselo se zakřiveným displejem. Žádné problémy s plochou obrazovkou iPhone 12P a celoobrazovkovou ochranou. Myslím, že ten typ s odříznutým zářezem vypadá špatně.

Vždy jsem používal plné a nikdy ty s výřezem. Jeden jsem používal od prvního dne na svém iPhone X a NIKDY jsem neměl problém s FaceID, přední kamerou nebo senzorem přiblížení. Naprosto bezchybné. Když telefonuji a oddálím hlavu od telefonu, obrazovka se okamžitě rozsvítí.

Předem jsem si zakoupil celoobrazovkové chrániče ESR, abych je mohl nainstalovat na svůj 12, až bude zítra doručen.
reakce:Dwood 1970

QueenTyrone

21. září 2016
  • 28. října 2020
dictoresno řekl: Vždy jsem používal plné a nikdy ty s výřezem. Jeden jsem používal od prvního dne na svém iPhone X a NIKDY jsem neměl problém s FaceID, přední kamerou nebo senzorem přiblížení. Naprosto bezchybné. Když telefonuji a oddálím hlavu od telefonu, obrazovka se okamžitě rozsvítí.

Předem jsem si zakoupil celoobrazovkové chrániče ESR, abych je mohl nainstalovat na svůj 12, až bude zítra doručen.

Používáte True Tone? Pokud ano, je známo, že si pohrávají s opravdovým tónem, pokud ne, pak jsou obvykle v pořádku

dictoresno

30. dubna 2012
NJ
  • 28. října 2020
QueenTyrone řekl: Používáte True Tone? Pokud ano, je známo, že si pohrávají s opravdovým tónem, pokud ne, pak jsou obvykle v pořádku

Můj True Tone je vypnutý