Fóra

iPad Pro Prasknutí obrazovky iPadu – znovu!

greytmom

Původní plakát
23. června 2010
  • 25. června 2019
Mám 10,5palcový iPad Pro bez AppleCare. Nikdy, za celé roky, co jsem vlastnil každý iPad od jeho prvního vydání, jsem neměl žádné poškození obrazovky. Na konci dubna, přestože jsem nikdy nespadl, jsem měl prasklinu po celé obrazovce, počínaje prasknutím antény poblíž portu USB-C. Apple řekl, že to vypadá na poškození nárazem a za výměnu mi účtoval 599 USD.

Nyní, o necelé 2 měsíce později, mám DALŠÍ prasklý displej! Tato věc NEBYLA upuštěna, zasažena nebo jakýmkoli způsobem zneužita. Je v chytrém pouzdře, ale bez ochrany obrazovky (nikdy jsem je nepoužil a až dosud jsem je nikdy nepotřeboval). Zítra mám aplikaci v Applu, a pokud mi řeknou, že to opět vypadá na poškození pádem nebo nárazem, nebudu šťastný.

Při ohýbání vidím všechny závity, ale můj není ohnutý. Nevidím trend praskání obrazovky, ale je s tím známý problém?

Můžete se vsadit, že příště vyrazím na AppleCare. Opravdu jsem to nikdy nepotřeboval, pro žádné z mých zařízení, až do teď.

AutomaticApple

Pozastaveno
28. listopadu 2018


Massachusetts
  • 25. června 2019
greytmom řekla: Mám 10,5palcový iPad Pro bez AppleCare. Nikdy, za celé roky, co jsem vlastnil každý iPad od jeho prvního vydání, jsem neměl žádné poškození obrazovky. Na konci dubna, přestože jsem nikdy nespadl, jsem měl prasklinu po celé obrazovce, počínaje prasknutím antény poblíž portu USB-C. Apple řekl, že to vypadá na poškození nárazem a za výměnu mi účtoval 599 USD.

Nyní, o necelé 2 měsíce později, mám DALŠÍ prasklý displej! Tato věc NEBYLA upuštěna, zasažena nebo jakýmkoli způsobem zneužita. Je v chytrém pouzdře, ale bez ochrany obrazovky (nikdy jsem je nepoužil a až dosud jsem je nikdy nepotřeboval). Zítra mám aplikaci v Applu, a pokud mi řeknou, že to opět vypadá na poškození pádem nebo nárazem, nebudu šťastný.

Při ohýbání vidím všechny závity, ale můj není ohnutý. Nevidím trend praskání obrazovky, ale je s tím známý problém?

Můžete se vsadit, že příště vyrazím na AppleCare. Opravdu jsem to nikdy nepotřeboval, pro žádné z mých zařízení, až do teď. Kliknutím rozbalíte...
No, mohl by to být ten chytrý případ. K

*~Kim~*

6. května 2013
Spojené království
  • 25. června 2019
Taky mě napadlo chytré pouzdro. Před nedávnem tu byl podobný příspěvek s jedním z profesionálů 3. generace, o kterém se domnívám, že to vypadalo jako jediná příčina.

Znovu bych určitě neplatil, zvláště u modelu náchylného k obávané bílé skvrně. Zdá se, že byste za ty peníze mohli téměř získat úplně nový iPad s AppleCare+ (i když ne 3. generace Pro).

StralyanPithecus

27. září 2018
Toasty South Texas, chybí mi moje roos.
  • 25. června 2019
Může to být případ, jak již řekli jiní, ale prosím, příště si kupte AppleCare+, opravdu to stojí za to. V USA ji můžete platit měsíčně a kdykoli ji zrušit.

sracer

9. dubna 2010
kde se mluví kyčlemi
  • 25. června 2019
StralyanPithecus řekl: Mohlo by to být tak, jak již řekli jiní, ale prosím, příště si kupte AppleCare+, opravdu to stojí za to. V USA ji můžete platit měsíčně a kdykoli ji zrušit. Kliknutím rozbalíte...
Nesouhlasím. Myslím, že to opravdu nestojí za to. Pokud je zařízení tak vadné, že potřebuje extra záruku, pak to není zařízení, které stojí za to koupit, IMO.

greytmom řekla: Mám 10,5palcový iPad Pro bez AppleCare. Nikdy, za celé roky, co jsem vlastnil každý iPad od jeho prvního vydání, jsem neměl žádné poškození obrazovky. Na konci dubna, přestože jsem nikdy nespadl, jsem měl prasklinu po celé obrazovce, počínaje prasknutím antény poblíž portu USB-C. Apple řekl, že to vypadá na poškození nárazem a za výměnu mi účtoval 599 USD.

Nyní, o necelé 2 měsíce později, mám DALŠÍ prasklý displej! Tato věc NEBYLA upuštěna, zasažena nebo jakýmkoli způsobem zneužita. Je v chytrém pouzdře, ale bez ochrany obrazovky (nikdy jsem je nepoužil a až dosud jsem je nikdy nepotřeboval). Zítra mám aplikaci v Applu, a pokud mi řeknou, že to opět vypadá na poškození pádem nebo nárazem, nebudu šťastný.

Při ohýbání vidím všechny závity, ale můj není ohnutý. Nevidím trend praskání obrazovky, ale je s tím známý problém?

Můžete se vsadit, že příště vyrazím na AppleCare. Opravdu jsem to nikdy nepotřeboval, pro žádné z mých zařízení, až do teď. Kliknutím rozbalíte...
Je nám líto, že máte tyto problémy. Může to být velmi frustrující, ale...

Proč je to váš závěr? Pokud jste si naprosto jisti, že jste pro způsobení škody nic neudělali (věřím vám), pak je zřejmé, že je problém v samotném zařízení. Pokud to Apple neuznává, proč byste Apple odměňovali tím, že jim dáte VÍCE peněz? reakce:Mabus51, Sunshoopa, AutomaticApple a 4 další

StralyanPithecus

27. září 2018
Toasty South Texas, chybí mi moje roos.
  • 25. června 2019
[doublepost=1561481009][/doublepost]
sracer řekl: Nesouhlasím. Myslím, že to opravdu nestojí za to. Pokud je zařízení tak vadné, že potřebuje extra záruku, pak to není zařízení, které stojí za to koupit, IMO. Kliknutím rozbalíte...

Můj iPad Pro 12.9 2018 je bez problémů, ale vše se dá spadnout na zem a rozbít se a bez AppleCare+ to bude extrémně drahé. AppleCare+ v mém případě neslouží pouze k pokrytí továrních vad, ale především k pokrytí uživatelské manipulace. Nehody se stávají.

Mimochodem, když se vrátím k problému OP, když jsem si koupil iPad Pro 9.7, koupil jsem si pouzdro na klávesnici Logitech, brzy jsem si uvědomil, že sedí tak těsně, že bylo otázkou času, kdy se tablet ohne nebo praskne, takže Přestal jsem ji používat a koupil jsem si Smart Keyboard, i když měla méně funkcí než Logitech.

sracer

9. dubna 2010
kde se mluví kyčlemi
  • 25. června 2019
StralyanPithecus řekl: Můj iPad Pro 12.9 2018 nemá problémy, ale vše může spadnout na zem a rozbít se a bez AppleCare+ to bude extrémně drahé. AppleCare+ v mém případě neslouží pouze k pokrytí továrních vad, ale především k pokrytí uživatelské manipulace. Nehody se stávají. Kliknutím rozbalíte...
Proto jsem byl opatrný, abych odkazoval na vady výrobku. Zdejší štamgasti vědí, že obhajuji AppleCare pro ty, kteří ji v minulosti potřebovali kvůli nehodám. Nikdy jsem si AppleCare nekoupil pro žádné z více než 30 zařízení Apple, které jsem si za ta léta koupil... a nikdy nenastal čas, kdy bych ho mohl použít. Moje dospělá dcera si zase pravidelně poškozuje přístroje... pro NI je to nutné.

V případě OP však škoda nebyla způsobena nehodou. Jedná se o vadu výrobku.


StralyanPithecus řekl: Mimochodem, abych se vrátil k problému OP, když jsem si koupil svůj iPad Pro 9.7, koupil jsem si pouzdro na klávesnici Logitech, brzy jsem si uvědomil, že sedí tak těsně, že bylo otázkou času, kdy se tablet ohne nebo praskla, tak jsem ji přestal používat a koupil jsem si Smart Keyboard, i když měla méně funkcí než Logitech. Kliknutím rozbalíte...
Pokud k prasknutí obrazovky stačí mírně přiléhající pouzdro, je to vada... dvojnásob, pokud jde o vlastní případ společnosti Apple. Apple by měl vyrábět pouzdra, která nepoškodí jejich zařízení.

RevTEG

28. října 2012
San Jose, Kalifornie
  • 25. června 2019
sracer řekl: Nesouhlasím. Myslím, že to opravdu nestojí za to. Pokud je zařízení tak vadné, že potřebuje extra záruku, pak to není zařízení, které stojí za to koupit, IMO.


Je nám líto, že máte tyto problémy. Může to být velmi frustrující, ale...

Proč je to váš závěr? Pokud jste si naprosto jisti, že jste pro způsobení škody nic neudělali (věřím vám), pak je zřejmé, že je problém v samotném zařízení. Pokud to Apple neuznává, proč byste Apple odměňovali tím, že jim dáte VÍCE peněz? reakce:Jessemtz25 a sracer M

muzzy996

16. února 2018
  • 25. června 2019
První otázka, která mě napadá, je, jaké chytré pouzdro se používá. Druhým je, jak se zařízení přenáší a skladuje?

Možná je pouzdro vadné nebo prostě není dostatečně robustní pro to, jak je se zařízením zacházeno. Předpokládám, že není nemožné mít dvě vadná zařízení, ale zdá se to nepravděpodobné. Souhlasím však s ostatními, tato zařízení by skutečně měla být odolnější než toto, ale už roky existuje tlak na tenké a lehké, a tady jsme u křehkých tablet.

StralyanPithecus

27. září 2018
Toasty South Texas, chybí mi moje roos.
  • 25. června 2019
sracer řekl: ...
Pokud k prasknutí obrazovky stačí mírně přiléhající pouzdro, je to vada... dvojnásob, pokud jde o vlastní případ společnosti Apple. Apple by měl vyrábět pouzdra, která nepoškodí jejich zařízení. Kliknutím rozbalíte...

No nevím, jestli to byl problém OP, ale ten můj nebyl „lehce“, ale velmi těsný a hliník lze snadno ohnout. Mohu s vámi souhlasit, že dnešní zařízení jsou stavěna tak, že se blíží spíše jednorázovému použití než něčemu, co dlouho vydrží, ale to je další problém, který nesouvisí s továrními vadami, ale se špatným designem. D

Dave-Z

26. června 2012
  • 25. června 2019
sracer řekl: Pokud je zařízení tak vadné, že potřebuje extra záruku, pak to není zařízení, které stojí za to koupit

[...]

Když si lidé koupí tato zařízení a koupí AppleCare+ (protože cítí, že je POTŘEBA), Apple tím říkají, 'Ahoj Apple. Je v pořádku, že vaše produkty mají vady. Není třeba je opravovat. Dáme vám dokonce více peněz (AppleCare+), abychom se ujistili, že můžeme mít použitelné zařízení.“ Kliknutím rozbalíte...

Sám bych to neřekl lépe. Nakonec se zbavím svého vadného 12,9' iPadu a pravděpodobně zůstanu u svého iPadu Mini 4, který stále funguje. (Opravdu chci Mini 5, ale také jsem četl o problémech s dotykovou obrazovkou.) IMO Kvalita Apple se v průběhu let zhoršila a nehodlám podporovat jejich rozhodnutí vyrábět produkty nízké kvality za špičkové ceny. . Opět podle mého názoru.

Richard8655

11. dubna 2009
Chicago
  • 25. června 2019
Podle mého názoru (žádný pevný důkaz, ale zdravý rozum mi říká), čím větší obrazovka, tím větší šance na prasknutí a rozbití skla. Kromě toho Apple každý rok vyrábí Pro tenčí a lehčí a v určitém okamžiku struktura prostě nebude tak podstatná.

To je důvod, proč jsem velmi rád, že si své 9.7 ponechávám 5. a 6. generace. Ano, trochu tlustší a těžší, ale pevný a trochu klidnější.

greytmom

Původní plakát
23. června 2010
  • 25. června 2019
muzzy996 řekl: První otázka, která mě napadá, je, jaký druh chytrého pouzdra se používá. Druhým je, jak se zařízení přenáší a skladuje?

Možná je pouzdro vadné nebo prostě není dostatečně robustní pro to, jak je se zařízením zacházeno. Předpokládám, že není nemožné mít dvě vadná zařízení, ale zdá se to nepravděpodobné. Souhlasím však s ostatními, tato zařízení by skutečně měla být odolnější než toto, ale už roky existuje tlak na tenké a lehké, a tady jsme u křehkých tablet. Kliknutím rozbalíte...

Chytré pouzdro značky Apple s krytem. Nošené - v mých rukou a uložené - na stole vedle pohovky nebo stolku v ložnici. Věřte mi, že to není iPad, který se dostane přes vyzvánění.

Ty, které ukazují prstem na pouzdro/kryt, mohou být správné... v obou případech prasklina prochází vodorovně přes obrazovku přesně v místě, kde se spodní třetina krytu zavírá. Pokud je to tento případ (zamýšlená slovní hříčka), tak jsem ještě šílenější, protože bych se měl spolehnout na to, že pouzdro vyrobené společností Apple nepoškodí iPad vyrobený od společnosti Apple!

Mimochodem, nejsem zastáncem Apple. Byli věrným zákazníkem po mnoho let a prvním osvojitelem většiny jejich produktů. Je to poprvé, co jsem zažil něco takového - je to zklamání.
reakce:muzzy996

sracer

9. dubna 2010
kde se mluví kyčlemi
  • 25. června 2019
RevTEG řekl: Nekupuji Apple Care, protože se obávám, že zařízení je vadné. Kupuji AC, protože je známo, že se svými zařízeními špatně zacházím. Jde spíše o to, co se může náhodně stát, než o obavy ze skutečného selhání zařízení. Kliknutím rozbalíte...
Bingo. Ale POKUD někdo kupuje AppleCare, protože si myslí, že zařízení je vadné a AC vyrovná dopad, který bude mít vada na používání zařízení, PAK v první řadě pochybuji o rozhodnutí koupit zařízení.
reakce:RevTEG

greytmom

Původní plakát
23. června 2010
  • 25. června 2019
Pochybuji, že většina lidí si AppleCare kupuje, protože si myslí, že produkt, na který se vztahuje, je vadný. Ale znovu, je mi úplně jedno, jestli ano... jsou to velcí kluci a holky a jsou to jejich peníze.
reakce:Jessemtz25, willmtaylor a StralyanPithecus

AutomaticApple

Pozastaveno
28. listopadu 2018
Massachusetts
  • 26. června 2019
Dave-Z řekl: (Opravdu chci Mini 5, ale také jsem četl o problémech s dotykovou obrazovkou.) Kliknutím rozbalíte...
Zdá se, že bylo opraveno v iOS 12.4 a iOS 13. D

Dave-Z

26. června 2012
  • 26. června 2019
AutomaticApple řekl: Zdá se, že byl opraven v iOS 12.4 a iOS 13. Kliknutím rozbalíte...

Je tady nějaké vlákno, kde to lidé říkají?

Nejsem kritický k vaší odpovědi, jen jsme viděli v tomto vláknu, že mnoho lidí hlásí, že nejnovější aktualizace to opravuje, pouze aby se problém vrátil.

RevTEG

28. října 2012
San Jose, Kalifornie
  • 26. června 2019
sracer řekl: Bingo. Ale POKUD někdo kupuje AppleCare, protože si myslí, že zařízení je vadné a AC vyrovná dopad, který bude mít vada na používání zařízení, PAK v první řadě pochybuji o rozhodnutí koupit zařízení. Kliknutím rozbalíte...

Úplně s tebou souhlasím. Nechtěl bych se cítit nucen k dodatečné záruce na kompenzaci zařízení, o kterém jsem si myslel, že má obrovskou šanci, že bude vadný. Pravděpodobně bych si nekoupil zařízení, o kterém bych měl pocit, že je takový. Povaha mé práce mě nutí cestovat na plný úvazek, mnohokrát do odlehlých oblastí. AC dostávám kvůli tomu, kde/jak používám svá zařízení více než kvůli zařízení. Také pro mě je AC lepší využití peněz neziskovek než výměna iPadu Pro. Naštěstí jsem nemusel používat AC moc často, ale jednou jsem to neměl na gen one 12.9... 600 dolarů za výměnu iPadu kvůli poškrábanému displeji (byla to šílená nehoda, kterou jsem zavinil ) bylo více $, než jsem byl ochoten utratit. Nejsem si jistý, proč Apple nenabízí výměnu obrazovky pro profesionály iPadu.

willmtaylor

31. října 2009
tady (-ish)
  • 26. června 2019
RevTEG řekl: Naprosto s vámi souhlasím. Nechtěl bych se cítit nucen k dodatečné záruce na kompenzaci zařízení, o kterém jsem si myslel, že má obrovskou šanci, že bude vadný. Pravděpodobně bych si nekoupil zařízení, o kterém bych měl pocit, že je takový. Povaha mé práce mě nutí cestovat na plný úvazek, mnohokrát do odlehlých oblastí. AC dostávám kvůli tomu, kde/jak používám svá zařízení více než kvůli zařízení. Také pro mě je AC lepší využití peněz neziskovek než výměna iPadu Pro. Naštěstí jsem nemusel používat AC moc často, ale jednou jsem to neměl na gen one 12.9... 600 dolarů za výměnu iPadu kvůli poškrábanému displeji (byla to šílená nehoda, kterou jsem zavinil ) bylo více $, než jsem byl ochoten utratit. Nejsem si jistý, proč Apple nenabízí výměnu obrazovky pro profesionály iPadu. Kliknutím rozbalíte...
Jděte do ifixit teardown a budete.

greytmom

Původní plakát
23. června 2010
  • 26. června 2019
Aktualizace: génius řekl, že detekuje mírný ohyb. Sám to nevidím, ale výměna zdarma, takže jsem dobrý! Rozhodně lepší případ.
reakce:lovetamarav, AutomaticApple, s15119 a 2 další

willmtaylor

31. října 2009
tady (-ish)
  • 26. června 2019
greytmom řekl: Aktualizace: génius řekl, že detekuje mírný ohyb. Sám to nevidím, ale výměna zdarma, takže jsem dobrý! Rozhodně lepší případ. Kliknutím rozbalíte...
moc to nezabere. Sklo je nestálé. Skvělá zpráva. Gratuluji.

steve62388

23. dubna 2013
  • 26. června 2019
sracer řekl: Nesouhlasím. Myslím, že to opravdu nestojí za to. Pokud je zařízení tak vadné, že potřebuje extra záruku, pak to není zařízení, které stojí za to koupit, IMO. Kliknutím rozbalíte...

Apple Care je velmi oblíbený u plakátů Macrumors. Je to politika prodloužené záruky a znovu a znovu se ukázalo, že to nestojí za to. Apple to nenabízí z dobroty svého srdce, oni z toho mají zisk. Moje myšlenky celkově:

1. Kdybych si koupil Apple Care za všechny své nákupy, nikdy bych to nepoužil a už bych byl bez kapsy, i kdybych měl jedno ze svých zařízení vyměnit za plnou cenu (zatím jsem to neudělal).
2. V mnoha zemích spotřebitelské zákony vyžadují, aby Apple z různých důvodů opravoval produkty mimo standardní záruku. Sám jsem tuto metodu použil při dvou příležitostech.
3. Mnoho lidí již bude ve větší či menší míře kryto pojištěním domácnosti nebo kreditní karty za mnohem méně peněz.

StralyanPithecus

27. září 2018
Toasty South Texas, chybí mi moje roos.
  • 26. června 2019
steve23094 řekl: 3. Mnoho lidí již bude ve větší či menší míře pokryto jejich Domov nebo kreditní kartou pojištění za mnohem méně peněz. Kliknutím rozbalíte...

Buďte opatrní při zvyšování pojistného na pojištění domácnosti poté, co použijete pojištění pro tak malé (vzhledem k hodnotě domu) pojistné události.

steve62388

23. dubna 2013
  • 26. června 2019
StralyanPithecus řekl: Buďte opatrní při zvyšování pojistného na pojištění domácnosti poté, co použijete své pojištění pro tak malé (vzhledem k hodnotě domova) pojistné události. Kliknutím rozbalíte...

Naše pojištění obsahu má zabudovanou politiku gadgetů. Nikdy jsem nemusel reklamovat, ale jsem si této možnosti vědom, takže bych to prošetřil dříve, než jsem to udělal. Ale díky za upozornění.

V mé zemi jsou společnosti vydávající kreditní karty společně odpovědné za nároky, takže to je další cesta. Z tohoto důvodu vždy na své kreditní kartě nakupuji nad 100 GBP. Poslední úprava: 26. června 2019

willmtaylor

31. října 2009
tady (-ish)
  • 26. června 2019
StralyanPithecus řekl: Buďte opatrní při zvyšování pojistného na pojištění domácnosti poté, co použijete své pojištění pro tak malé (vzhledem k hodnotě domova) pojistné události. Kliknutím rozbalíte...
V takových případech obvykle existují připojištění nebo specifické zásady pro takové věci a nároky neovlivní pojistné.