Fóra

Obrazovka iPadu 2019 iPad Air při nabíjení méně reaguje

PROTI

rozdělit

Původní plakát
28. února 2008
  • 10. prosince 2019
Mám zvláštní problém s mým ipadem, když je zapojený a nabíjení obrazovky je mnohem méně citlivé. ať už jde o klikání na odkaz nebo psaní na klávesnici, často to vyžaduje několik opakovaných stisknutí. Psaní je těžké, protože mi budou chybět písmena, která musím zálohovat a opravit. Pokud jej odpojím, uzamknu obrazovku a poté odemknu, je vše v pořádku. Když jsem poprvé upgradoval na ios13, zdálo se, že se to zlepšilo, ale postupně se to vrátilo s následnými aktualizacemi. Vyměnil jsem nabíjecí kabely s velkou úlevou a zdá se, že se to děje na jakékoli nabíječce. Nějaké nápady na to, co se děje, a nějaké nápady na opravu, kromě toho, že to vezmete?

AutomaticApple

Pozastaveno
28. listopadu 2018


Massachusetts
  • 10. prosince 2019
verdee řekl: Mám zvláštní problém s ipadem, když je zapojený a nabíjení obrazovky mnohem hůře reaguje. ať už jde o klikání na odkaz nebo psaní na klávesnici, často to vyžaduje několik opakovaných stisknutí. Psaní je těžké, protože mi budou chybět písmena, která musím zálohovat a opravit. Pokud jej odpojím, uzamknu obrazovku a poté odemknu, je vše v pořádku. Když jsem poprvé upgradoval na ios13, zdálo se, že se to zlepšilo, ale postupně se to vrátilo s následnými aktualizacemi. Vyměnil jsem nabíjecí kabely s velkou úlevou a zdá se, že se to děje na jakékoli nabíječce. Nějaké nápady na to, co se děje, a nějaké nápady na opravu, kromě toho, že to vezmete?
Na jaké verzi iPadOS 13 máte iPad Air 3? PROTI

rozdělit

Původní plakát
28. února 2008
  • 10. prosince 2019
13.2.3 PROTI

rozdělit

Původní plakát
28. února 2008
  • 10. prosince 2019
Aktualizováno dnes, žádná změna

808 bicích

28. prosince 2017
  • 10. prosince 2019
verdee řekl: Mám zvláštní problém s ipadem, když je zapojený a nabíjení obrazovky mnohem hůře reaguje. ať už jde o klikání na odkaz nebo psaní na klávesnici, často to vyžaduje několik opakovaných stisknutí. Psaní je těžké, protože mi budou chybět písmena, která musím zálohovat a opravit. Pokud jej odpojím, uzamknu obrazovku a poté odemknu, je vše v pořádku. Když jsem poprvé upgradoval na ios13, zdálo se, že se to zlepšilo, ale postupně se to vrátilo s následnými aktualizacemi. Vyměnil jsem nabíjecí kabely s velkou úlevou a zdá se, že se to děje na jakékoli nabíječce. Nějaké nápady na to, co se děje, a nějaké nápady na opravu, kromě toho, že to vezmete?
Špatná nabíječka nebo špatná elektroinstalace PROTI

rozdělit

Původní plakát
28. února 2008
  • 10. prosince 2019
808drums řekl: Špatná nabíječka nebo špatná elektroinstalace

se děje na jakékoli nabíječce nebo nabíjecím místě

Freakonomics101

6. listopadu 2014
  • 11. prosince 2019
Měl jsem tento problém s mým iPhone X, když jsem ho měl. Displej musel být vyměněn. D

DragonX

23. dubna 2013
  • 11. prosince 2019
Pravděpodobně čelíte selhání hardwaru dotykové obrazovky iPadu. Je to docela dobře známá nemoc postihující všechny moderní iPady. Obvykle to začíná nereagující obrazovkou při nabíjení a pokračuje, když obrazovka na chvíli přestane reagovat, bez ohledu na to, zda ji nabíjíte nebo ne (vyhledejte na internetu „obrazovka iPadu nereaguje“).

Obvykle se to stane po 3-12 měsících používání.

Pokud je to tak, dejte si prosím pozor. Stává se to u všech moderních iPadů a Apple odmítá jakoukoli výměnu, pokud se na vás nevztahuje záruka. Pokud jste stále v záručním okně, důrazně vám doporučuji vyměnit iPad za Apple A provést rozsáhlé testování nového iPadu, který jste právě obdrželi. Lidé zde hlásili problémy s výměnou 2., 3. a tak dále. To je bohužel moderní Apple.
reakce:NewWaveGuy a kazmac

AutomaticApple

Pozastaveno
28. listopadu 2018
Massachusetts
  • 11. prosince 2019
Nedělej si s tím starosti. Než uděláte ukvapené závěry, vezměte jej do obchodu Apple Store.
reakce:808 bicích

808 bicích

28. prosince 2017
  • 11. prosince 2019
verdee řekl: děje se na jakékoli nabíječce nebo nabíjecím místě

Zkuste vyměnit kabel nebo nabít pomocí powerbanky a zjistěte, zda problém přetrvává.

ulfertg

18. ledna 2016
  • 14. prosince 2019
DragonX řekl: Pravděpodobně čelíte selhání hardwaru dotykové obrazovky iPadu. Je to docela dobře známá nemoc postihující všechny moderní iPady. Obvykle to začíná nereagující obrazovkou při nabíjení a pokračuje, když obrazovka na chvíli přestane reagovat, bez ohledu na to, zda ji nabíjíte nebo ne (vyhledejte na internetu „obrazovka iPadu nereaguje“).

Obvykle se to stane po 3-12 měsících používání.

Přesně to se stalo mým posledním třem iPadům.
V každém případě jsem musel několikrát zajít do genius baru (nejprve jsem musel obnovit software, pak jsem jim ho musel znovu ukázat, pak jsem musel o týden později vyzvednout náhradu).
Nikdy nepřiznali, že se jedná o velmi častou chybu, i když jiná zákaznice měla stejný problém se svým iPadem, když se mnou seděla u stejného stolu u geniálního baru.
Pokud máte tento problém, mohlo by vám pomoci nahrát jej na video a ukázat jej na genius baru. Než odejdete, nezapomeňte provést obnovu iOS, jinak by vás mohli odmítnout poprvé a musíte se ukázat podruhé.
Velmi frustrující.
reakce:NewWaveGuy, kazmac a DragonX P

Puonti

14. dubna 2011
  • 15. prosince 2019
verdee řekl: Nějaké nápady na to, co se děje, a nějaké nápady na opravu kromě toho, že to vezmete?

Během nabíjení položte iPad na stůl. Dotkněte se jeho kovového rámu jediným prstem na své volné ruce, zatímco obrazovku ovládáte jedním prstem na své dominantní ruce.

Je obrazovka citlivější? THE

levander

21. července 2011
  • 17. prosince 2019
Někdo by měl skutečně vytvořit seznam těchto známých problémů, které Apple neřeší.

1.) To by zatrhlo Apple a vyvíjelo tlak na Apple, aby je oslovil. Dokážete si představit, že by někdo vešel do Apple Storu a řekli mu stejnou linii BS. A spotřebitel odpověděl a řekl, že jsem našel tento seznam na macrumors.com (nebo kdekoli, kde to má slušné jméno) a je divné, že mám přesně stejný problém, o kterém říkají, že je běžný?

2.) Méně těchto příspěvků rozházených po celé desce. Ale v závislosti na filozofii tohoto webu může být pro ně lepší více příspěvků, i když jsou nadbytečné, protože je to více obsahu.
reakce:NewWaveGuy, kazmac, AutomaticApple a 2 další

kazmac

24. dubna 2010
Kdekoli, jen ne tady nebo tam...
  • 25. prosince 2019
Ano, není překvapením, že se můj Air 3 zobrazuje s necitlivostí na dotek. Za necelé dva měsíce.

?

Dnes ráno jsem to ale zaznamenal.

V tuto chvíli si myslím, že naučit se kreslit tradičně je moje nejlepší sázka. Každý iPad, který jsem si koupil a vrátil atd. od roku 2017 (bez ohledu na model), s tím přišel.

Je to směšné, stejně jako moje víra v Apple.
reakce:NewWaveGuy THE

levander

21. července 2011
  • 25. prosince 2019
kazmac řekl: Ano, žádné překvapení, že se můj Air 3 ukazuje s necitlivostí na dotek. Za necelé dva měsíce.

?

Dnes ráno jsem to ale zaznamenal.

V tuto chvíli si myslím, že naučit se kreslit tradičně je moje nejlepší sázka. Každý iPad, který jsem si koupil a vrátil atd. od roku 2017 (bez ohledu na model), s tím přišel.

Je to směšné, stejně jako moje víra v Apple.

dva měsíce je na vrácení pozdě?

Je stále v záruce.

Zavoláš na podporu Apple? Dejte nám vědět, co říkají?

kazmac

24. dubna 2010
Kdekoli, jen ne tady nebo tam...
  • 25. prosince 2019
levander řekl: dva měsíce je pozdě to vrátit?

Je stále v záruce.

Zavoláš na podporu Apple? Dejte nám vědět, co říkají?


Zítra ráno se ho pokusím vrátit, mám i jiné položky, které se vracejí a které jsem si koupil nedávno.

Tohle všechno potřebuji, když na mě Real Life tak tvrdě doléhá.

Pokud se vrátím, napíšu. Podpora Apple po telefonu nic neudělá.

kazmac

24. dubna 2010
Kdekoli, jen ne tady nebo tam...
  • 26. prosince 2019
Podpora Apple by neakceptovala vrácení pro vrácení peněz ani s výměnou pouze videa, ale manažer v obchodě mi dovolil vrátit se pro vrácení peněz z jiného legitimního důvodu: artritida v zápěstích se rozhořela při používání iPadu.

Myslím, že to záleží na vedoucím obchodu a buďte opravdu milí. Ujistěte se, že z toho máte video.

Pokud jde o mě, jsem mimo. Hloupé, že jsem to od roku 2017 zkoušel 10krát s iPady, ale je to tak.

Přeji všem hodně štěstí s návraty a jejich iPady.
reakce:NewWaveGuy a DragonX THE

levander

21. července 2011
  • 26. prosince 2019
@kazmac - Děkujeme za aktualizaci. To, co manažer udělal, bylo pro vás dobré a jsem rád, že se o vás postaral. Ale myslím si, že je to špatné pro širokou uživatelskou základnu. Protože to zní, jako by si manažer dával pozor, aby nezpracoval vrácení na základě běžného problému, se kterým se musí potýkat spousta lidí.

Jako by manažer našel způsob, jak udělat zákazníka před ním šťastným, aniž by naštval své nadřízené?

Což by bylo fajn. Až na to, že jeho nadřízení zaujímají pozici, která není férová vůči zákazníkům obecně.

A kazmac, souhlasím s tvým rozhodnutím jít jen tužkou a papírem. Snažím se nepřijímat technologii, dokud není mainstreamová a osvědčená. A zdá se, že tyto iPady prostě nezvládají, jak je používáte. Na papír se stejně píše lépe než na iPadu. To by uznal i Tim Cook.

kazmac

24. dubna 2010
Kdekoli, jen ne tady nebo tam...
  • 26. prosince 2019
levander řekl: @kazmac - Díky za aktualizaci. To, co manažer udělal, bylo pro vás dobré a jsem rád, že se o vás postaral. Ale myslím si, že je to špatné pro širokou uživatelskou základnu. Protože to zní, jako by si manažer dával pozor, aby nezpracoval vrácení na základě běžného problému, se kterým se musí potýkat spousta lidí.

Jako by manažer našel způsob, jak udělat zákazníka před ním šťastným, aniž by naštval své nadřízené?

Což by bylo fajn. Až na to, že jeho nadřízení zaujímají pozici, která není férová vůči zákazníkům obecně.

A kazmac, souhlasím s tvým rozhodnutím jít jen tužkou a papírem. Snažím se nepřijímat technologii, dokud není mainstreamová a osvědčená. A zdá se, že tyto iPady prostě nezvládají, jak je používáte. Na papír se stejně píše lépe než na iPadu. To by uznal i Tim Cook.
Oh, úplně to chápu a 100% souhlasím s tím, že manažer neřeší hlavní chybu iPadů od roku 2017.

Bezpodmínečně potřebují vyřešit tento problém s necitlivostí na dotek (a měli by to udělat u iPadu Pro generace 3), ale stále si myslím, že teplo generované čipem A a nabíjení jsou oba viníky, protože každý jednotlivý iPad, který jsem se pokusil vlastnit, byl směšný. horké (stahování filmů na WiFi, kreslení v Procreate nebo multitasking) a poté začala nereagovat dotyková obrazovka. Teplo bez slušných průduchů, velmi tenké šasi a vlepování dotykových komponentů není nic dobrého.

„Kvalita“ iPadů a dalších malarky mě zklamala na Apple, který smrdí, protože jsem k tvorbě rád používal Mac. Nedůvěřuji tomu, že si od nich nyní koupím Mac, vzhledem k jednorázové povaze iDevices. Je smutné, že ke kreslení nemohu použít žádný iPad, protože toto umění pro mě bylo tak zábavné a terapeutické. Nutnost ukončit Procreate uprostřed kreslení, spárovat a zrušit spárování tužky a restartovat iPad není řešení.

Opravdu doufám, že se Apple probudí a vyřeší problém necitlivosti na dotek, ale mám pocit, že to neudělají, dokud je k tomu nepřinutí Wall Street Journal a/nebo hromadné žaloby.

Doufám, že každý v těchto vláknech dostane funkční iPad, u kterého se tyto problémy znovu nevyvinou, ale upřímně řečeno, v tuto chvíli je to sen.

Hodně štěstí tobě i všem ostatním, kteří mají problémy. Přál bych si mít lepší zprávy o tomto problému. Objednal jsem si více tradičních uměleckých potřeb a tento víkend se dostanu k prasknutí na hodině Nature Journaling.
reakce:AutomaticApple, DragonX, NewWaveGuy a 1 další osoba

AutomaticApple

Pozastaveno
28. listopadu 2018
Massachusetts
  • 27. prosince 2019
Levander řekl: Na aper se stejně píše lépe než na iPadu.
Měli byste vytvořit vlákno pouze pro tento bod. Bylo by zajímavé vidět, jak by se to vyvíjelo...?
reakce:NewWaveGuy THE

levander

21. července 2011
  • 27. prosince 2019
AutomaticApple řekl: Měli byste vytvořit vlákno pouze pro tento bod. Bylo by zajímavé vidět, jak by se to vyvíjelo...?

Myslel jsem, že je to dané? Zkoušel jsem psát na iPadu pomocí stylusu třetí strany těsně předtím, než vyšla Apple Pencil. Ale ten způsob, jakým jsem třel tento gumový hrot pokrytý nějakým chlupatým materiálem přes sklo, byl jsem jako wow, tohle nikdy nebude jako papír! A od té doby jsem slyšel komentáře jen tu a tam.

Jsem si jistý, že Apple zlepšil zkušenosti s veškerým výzkumem, který provádějí, a časem navíc, od té doby, co jsem to vyzkoušel. Ale dostali to do bodu, kdy to někteří lidé upřednostňují před papírem?

Pokud ano, bylo by to poprvé, co o tom slyším.

AutomaticApple

Pozastaveno
28. listopadu 2018
Massachusetts
  • 28. prosince 2019
levander řekl: Myslel jsem, že je to dané? Zkoušel jsem psát na iPadu pomocí stylusu třetí strany těsně předtím, než vyšla Apple Pencil. Ale ten způsob, jakým jsem třel tento gumový hrot pokrytý nějakým chlupatým materiálem přes sklo, byl jsem jako wow, tohle nikdy nebude jako papír! A od té doby jsem slyšel komentáře jen tu a tam.

Jsem si jistý, že Apple zlepšil zkušenosti s veškerým výzkumem, který provádějí, a časem navíc, od té doby, co jsem to vyzkoušel. Ale dostali to do bodu, kdy to někteří lidé upřednostňují před papírem?

Pokud ano, bylo by to poprvé, co o tom slyším.
Existují nějaké chrániče obrazovky, které napodobují papír.
paperlike.com

Paperlike, Screen Protector pro iPad: pište a kreslete jako na papír

Paperlike je první chránič obrazovky, díky kterému je psaní a kreslení na iPadu jako na papíře. Konečně plast na skle klouzající kolem má snadnou opravu: Váš iPad, Apple Pencil a Paperlike – stvořené jeden pro druhého. Doprava zdarma, 1000 spokojených zákazníků a 4,5hvězdičkové hodnocení... paperlike.com D

DragonX

23. dubna 2013
  • 30. prosince 2019
AutomaticApple řekl: Existují nějaké chrániče obrazovky, které napodobují papír.
paperlike.com

Paperlike, Screen Protector pro iPad: pište a kreslete jako na papír

Paperlike je první chránič obrazovky, díky kterému je psaní a kreslení na iPadu jako na papíře. Konečně plast na skle klouzající kolem má snadnou opravu: Váš iPad, Apple Pencil a Paperlike – stvořené jeden pro druhého. Doprava zdarma, 1000 spokojených zákazníků a 4,5hvězdičkové hodnocení... paperlike.com

Je ironií, že chrániče obrazovky způsobují, že obrazovka mnohem méně reaguje https://discussions.apple.com/thread/250226155

Takže problém „vestavěného“ hardwaru s nereagující dotykovou obrazovkou se ještě zhorší. iPad se pro Apple stává skutečnou katastrofou.

AutomaticApple

Pozastaveno
28. listopadu 2018
Massachusetts
  • 31. prosince 2019
DragonX řekl: Je ironií, že díky chráničům obrazovky je obrazovka mnohem méně citlivá https://discussions.apple.com/thread/250226155

Takže problém „vestavěného“ hardwaru s nereagující dotykovou obrazovkou se ještě zhorší. iPad se pro Apple stává skutečnou katastrofou.
Už tě nemůžu brát vážně. D

DragonX

23. dubna 2013
  • 31. prosince 2019
AutomaticApple řekl: Už tě nemůžu brát vážně.

Ano, celá situace je směšná.
1. iPad může po chvíli přestat reagovat na dotyk, v podstatě se rozbije
2. Apple popírá, že problém existuje, protože nechce přijít o peníze.
3. Odmítnutí je na podnikové úrovni, jejich opravný hardwarový nástroj to nezjistí. Když jde do opravy, neopraví se.
4. Spotřebitelé dostávají rozbité produkty zpět a je to čím dál horší, protože stále více lidí vyhazuje nefunkční hardware
5. Přidejte problém s ochranou obrazovky (48 stránek diskuze, můžete si to také vygooglovat), stejným způsobem Apple popřel

Zde získáte směšnou smyčku, která generuje další a další rozbité iPady, které nebudou nikdy opraveny a budou se vracet k zákazníkům znovu a znovu.
reakce:kazmac