Jiný

Uživatelé iPadu 2! Je ten váš s iOS 9.x téměř nepoužitelný?

J

johngwheeler

na
Původní plakát
30. prosince 2010
Pocházím ze země dole...
  • 19. září 2016
Zbožně jsem dodržoval každou aktualizaci doporučenou Apple iOS pro mé zařízení zakoupené v roce 2011 a myslím si, že jsme se dostali na konec cesty s iOS 10, který není k dispozici pro iPad 2.

Od iOS 7 nebo 8 se však výkon postupně zhoršuje. Neříkám, že za to může iOS, protože webové stránky a aplikace se od roku 2011 nepochybně staly podstatně nafouklejšími a složitějšími, ale očekávám, že značná část problému je způsobena tím, že iOS 9 vyžaduje mnohem lepší hardware než starší iPady mají.

Nyní jsem se rozhodl, že výkon a stabilita mnoha aplikací, zejména Safari, se posunuly z „pomalého, ale snesitelného“ na „nepřijatelné“.

V mnoha případech trvá úplné načtení webových stránek desítky sekund (s rychlým a silným signálem wi-fi) a často během toho nemohu rolovat. Načítání stránek je časté, zejména po probuzení z dočasného zámku obrazovky, a bez opětovného načtení nevydrží více než několik karet s malými webovými stránkami.

Pády a restarty aplikací jsou běžné – představuji si, že paměť 512 MB je příliš omezená na to, aby spolehlivě fungovala s mnoha moderními aplikacemi.

Minulý rok jsem si uvědomil, že potřebuji také malý počítač, ale cena MacBooku mě odradila, a tak jsem si koupil Surface 3 (ne Pro, 10,8' čtyřjádrovou verzi Atom). To je také docela pomalé a prohlížeč MS Edge se nezdá o moc lepší než zmrzačený iPad Safari! Má určité výhody oproti iPadu pro nenáročné použití, protože je schopen provozovat stolní OS, ale přál bych si, aby Apple něco takového vyrobil (a ne, iPad Pro pro mé použití stále nenahrazuje skutečný notebook – potřebuji spustit specializovaný software).

Takže si uvědomuji, že pravděpodobně potřebuji lepší iPad nebo lepší lehký notebook (uvidíme, jaké nové Macy se objeví později v tomto roce).

Mezitím dvě otázky:

1) Mohu něco udělat pro zlepšení výkonu mého iPadu 2 - např. lehké prohlížeče, downgrade OS atd.

2) Když najdu upgrade, k čemu je dobré využití iPadu „napůl v důchodu“? Není to opravdu dost dobré na rozdávání (nechtěl bych, aby ostatní trpěli mou frustrací), ale nerad bych to hodil do koše, dokud to ještě funguje. možná čtečka elektronických knih nebo ovládací stanice hudby? Bylo by milosrdné vzít to do lesa a prostřelit to kulkou?

sjleworthy

5. prosince 2008


Penarth, Wales, Spojené království
  • 20. září 2016
johngwheeler řekl: 1) Mohu něco udělat pro zlepšení výkonu svého iPadu 2 - např. lehké prohlížeče, downgrade OS atd.

2) Když najdu upgrade, k čemu je dobré využití iPadu „napůl v důchodu“? Není to opravdu dost dobré na rozdávání (nechtěl bych, aby ostatní trpěli mou frustrací), ale nerad bych to hodil do koše, dokud to ještě funguje. možná čtečka elektronických knih nebo ovládací stanice hudby? Bylo by milosrdné vzít to do lesa a prostřelit to kulkou?

1) fakt ne. Tento rok jsem upgradoval z ipad2 na ipad pro. používal můj ipad2 každý den po celá léta, dokud jsem neupgradoval. ale bylo to čím dál tím pomalejší, až se to proměnilo v relikvii, která si nedokázala poradit ani s e-maily. samozřejmě kvůli jeho hardwaru, který si neporadí s nejnovějším softwarem.
Vyzkoušel jsem veškeré čištění a optimalizaci softwaru pod sluncem. nic. nejlepším řešením by bylo provést downgrade ios, ale to je fyzicky nemožné. můj ipad2 je na ios 8.x a to je hloupé. ios6/7 byl perfektní. přál bych si, abych tam zůstal.

2) I já hledám slušnou funkční alternativu. něco, co umí, co můj současný ipad neumí. a zatím nic není. moje vše funguje perfektně, ale jediná výhoda, kterou mám oproti Pro, je, že má GPS, kdežto můj Pro ne. Při cestách autem je tedy užitečné jej někdy použít jako satelitní navigaci. opravdu užitečné. M

Matematika889

7. ledna 2016
  • 20. září 2016
johngwheeler řekl: Zbožně jsem sledoval každou aktualizaci doporučenou Apple iOS pro své zařízení, zakoupené v roce 2011, a myslím si, že jsme se dostali na konec cesty s iOS 10, který není k dispozici pro iPad 2.

Od iOS 7 nebo 8 se však výkon postupně zhoršuje. Neříkám, že za to může iOS, protože webové stránky a aplikace se od roku 2011 nepochybně staly podstatně nafouklejšími a složitějšími, ale očekávám, že značná část problému je způsobena tím, že iOS 9 vyžaduje mnohem lepší hardware než starší iPady mají.

Nyní jsem se rozhodl, že výkon a stabilita mnoha aplikací, zejména Safari, se posunuly z „pomalého, ale snesitelného“ na „nepřijatelné“.

V mnoha případech trvá úplné načtení webových stránek desítky sekund (s rychlým a silným signálem wi-fi) a často během toho nemohu rolovat. Načítání stránek je časté, zejména po probuzení z dočasného zámku obrazovky a bez opětovného načtení nevydrží více než několik karet s malými webovými stránkami.

Pády a restarty aplikací jsou běžné – představuji si, že paměť 512 MB je příliš omezená na to, aby spolehlivě fungovala s mnoha moderními aplikacemi.

Minulý rok jsem si uvědomil, že potřebuji také malý počítač, ale cena MacBooku mě odradila, a tak jsem si koupil Surface 3 (ne Pro, 10,8' čtyřjádrovou verzi Atom). To je také docela pomalé a prohlížeč MS Edge se nezdá o moc lepší než zmrzačený iPad Safari! Má určité výhody oproti iPadu pro nenáročné použití, protože je schopen provozovat stolní OS, ale přál bych si, aby Apple něco takového vyrobil (a ne, iPad Pro pro mé použití stále nenahrazuje skutečný notebook – potřebuji spustit specializovaný software).

Takže si uvědomuji, že pravděpodobně potřebuji lepší iPad nebo lepší lehký notebook (uvidíme, jaké nové Macy se objeví později v tomto roce).

Mezitím dvě otázky:

1) Mohu něco udělat pro zlepšení výkonu mého iPadu 2 - např. lehké prohlížeče, downgrade OS atd.

2) Když najdu upgrade, k čemu je dobré využití iPadu „napůl v důchodu“? Není to opravdu dost dobré na rozdávání (nechtěl bych, aby ostatní trpěli mou frustrací), ale nerad bych to hodil do koše, dokud to ještě funguje. možná čtečka elektronických knih nebo ovládací stanice hudby? Bylo by milosrdné vzít to do lesa a prostřelit to kulkou?
Kupte si nový iPad. iPad mini 4, iPad Pro nebo Air 2. J

johngwheeler

na
Původní plakát
30. prosince 2010
Pocházím ze země dole...
  • 20. září 2016
Jako experiment jsem provedl úplný reset svého iPadu 2 a přeinstaloval asi tucet svých nejpoužívanějších aplikací.

Nyní je znatelně citlivější. Je to stále pomalé, ale je alespoň zpět k použití.

V určitém okamžiku upgraduji, ale mám pocit, že jsem tímto krokem získal trochu více života z iPadu 2.

(BTW, předtím jsem provedl reset, po kterém následovalo obnovení mé zálohy - to nedělalo žádný rozdíl, takže snížení počtu aplikací se zdá pomoci) V

okenní bolest

na
19. dubna 2008
Japonsko
  • 20. září 2016
Manželčin iPad 2 na ios9 je téměř nepoužitelný..opravdu velmi pomalý. Možná by byla dobrá reinstalace, ale abych byl upřímný, upgrade se pravděpodobně uskuteční v blízké budoucnosti. Koupila si ho hned po vydání, takže si opravdu nemůže stěžovat na využití. Měl však zůstat na iOS7.

Můj mini1 je pomalý, ale není tak špatný, používám ho na lehké procházení a sledování videí, funguje to.

Vypnutí většiny funkcí, jako je iCloud, JavaScript v prohlížeči, oznámení a aktivita na pozadí, trochu pomůže, ale pravděpodobně nestačí.

rui no onna

Přispěvatel
25. října 2013
  • 20. září 2016
johngwheeler řekl: 2) Když najdu upgrade, k čemu je dobré využití iPadu „napůl v důchodu“? Není to opravdu dost dobré na rozdávání (nechtěl bych, aby ostatní trpěli mou frustrací), ale nerad bych to hodil do koše, dokud to ještě funguje. možná čtečka elektronických knih nebo ovládací stanice hudby? Bylo by milosrdné vzít to do lesa a prostřelit to kulkou?
Čtečka elektronických knih, hudební stanice, přehrávač Netflix, digitální fotorámeček, retro arkáda. Jsem si jistý, že existuje nespočet dalších využití.

bufffilm

Pozastaveno
3. května 2011
  • 21. září 2016
johngwheeler řekl: V rámci experimentu jsem provedl úplný reset svého iPadu 2 a přeinstaloval asi tucet svých nejpoužívanějších aplikací.

Nyní je znatelně citlivější. Je to stále pomalé, ale je alespoň zpět k použití.

V určitém okamžiku upgraduji, ale mám pocit, že jsem tímto krokem získal trochu více života z iPadu 2.

(BTW, předtím jsem provedl reset, po kterém následovalo obnovení mé zálohy - to nedělalo žádný rozdíl, takže snížení počtu aplikací se zdá pomoci)

Dvě věci... jednu z nich jsi udělal.

1) Nastavte své zařízení jako nové. Nemůžu to dostatečně zdůraznit. Přeinstalujte aplikace, ale NEOBNOVUJTE ze zálohy.

2) Safari je další zabiják...po iOS 6 běží jako melasa.

Místo toho použijte prohlížeč Puffin (bezplatná verze je k dispozici, pokud jste levní).

Vyzkoušel jsem je všechny (Chrome, Dolphin, Foxfire a několik dalších)...všechny fungovaly pomalu nebo se zhroutily po otevření více než 4-5 oken.

Provedení těchto dvou věcí pomůže trochu rozšířit ipad2. V ideálním případě byste měli zůstat na ios7.

HarryWild

27. října 2012
  • 23. září 2016
Učím se nikdy neupgradovat svůj iOS na zařízeních Apple! Všechny běží stejnou rychlostí, jakou jsem je koupil. Ano, některé aplikace se nespustí, ale já je prostě smažu a pokusím se najít podobné aplikace, které stále fungují v pořádku s mým iOS! Zdá se, že společnosti se učí, že mnoho lidí dělá totéž a nechávají své verze na pokoji, aby uživatelé mohli stále používat jejich aplikaci!
reakce:arobert3434 a čarodějnictví

rui no onna

Přispěvatel
25. října 2013
  • 23. září 2016
HarryWild řekl: Učím se nikdy neupgradovat svůj iOS na svých zařízeních Apple! Všechny běží stejnou rychlostí, jakou jsem je koupil. Ano, některé aplikace se nespustí, ale já je prostě smažu a pokusím se najít podobné aplikace, které stále fungují v pořádku s mým iOS! Zdá se, že společnosti se učí, že mnoho lidí dělá totéž a nechávají své verze na pokoji, aby uživatelé mohli stále používat jejich aplikaci!
Udělal jsem to také, až na to, že v závislosti na hardwaru bych klidně aktualizoval na další hlavní verzi.

iPod Touch 4. generace -> zůstal na iOS 4, protože 256 MB opravdu nestačí pro iOS 5 + retina

iPhone 3GS -> iOS 4
iPhone 4 -> iOS 5
iPhone 4S -> iOS 6

Problém je, když chcete novou aplikaci, která nemá žádná vydání pro nižší verzi iOS (např. HBONow - iOS 8 minimálně). Buď aktualizujete firmware a vypořádáte se se zpomalením, nebo upgradujete iPad na novější model. reakce:MrAverigeUser a merkinmuffley H

headsh0t95

21. prosince 2013
Holandsko
  • 24. září 2016
bufffilm řekl: První věc, kterou musíte udělat, když získáte iPhone nebo iPad, je vypnout automatické aktualizace.
Tohle není Windows nebo macOS bro...
Vyskakují aktualizace, a pokud na ně kliknete, nenainstalují se. Vůbec.

QCassidy352

20. března 2003
Bay Area
  • 24. září 2016
HarryWild řekl: Učím se nikdy neupgradovat svůj iOS na svých zařízeních Apple! Všechny běží stejnou rychlostí, jakou jsem je koupil.
V určitém okamžiku se zastavím, ale ne přímo u OS, se kterým přišli. Nenapadá mě jediný případ, kdy by se iOS zařízení s jednou aktualizací OS nějak smysluplně zpomalilo. I dva jsou obvykle v pořádku.

Zastavil jsem svůj iPad 2 na iOS 6 a běžel krásně až do dne, kdy jsem ho prodal, o 3,5 roku později. Můj air 2 má nyní iOS 10 a to může být poslední aktualizace, kterou nainstaluji. V

okenní bolest

na
19. dubna 2008
Japonsko
  • 24. září 2016
bufffilm řekl: Znamenalo by to také méně lidí, kteří by našli pobídku ke koupi novějších iPadů, pokud byste mohli přejít na nižší verzi iOS.

Lidé opravdu potřebují pochopit, že cílem #1 společnosti Apple je podporovat a udržovat prodej.

Chápu, že je potřeba udržet prodej v pohybu... říkejte mi, že jsem blázen, ale možná by toho mohli být schopni tím, že uvolní nové a vylepšené hardwarové a softwarové funkce na novějších modelech, než aby se opíraly o současné modely. Úspěšný, ale velmi cynický obchodní model.

Některý novější software funguje pouze na novějším hardwaru a já jsem s tím v pohodě..ale proč záměrně ochromovat tolik zařízení? V mém domě máme iPad 1, iPod touch 4, iPod touch 5 a iPad 2, všechny zredukované na v podstatě těžítka, protože novější software je učinil prakticky nepoužitelnými.

Pokud by byly stále použitelné (vrácením operačního systému zpět), mohl bych je obdarovat přáteli a příbuznými a seznámit více lidí s úžasnými produkty společnosti Apple, místo toho se na ně jen práší.

Můj iPad Air 2 zůstává na iOS9 navždy. Myslím, že jsem se poučil.

bufffilm

Pozastaveno
3. května 2011
  • 25. září 2016
windowpain řekl: Chápu, že je potřeba udržet prodej v pohybu.. říkejte mi, že jsem blázen, ale možná by toho mohli být schopni tím, že uvolní nové a vylepšené hardwarové a softwarové funkce na novějších modelech, než aby oslňovali současné modely. Úspěšný, ale velmi cynický obchodní model.

Některý novější software funguje pouze na novějším hardwaru a já jsem s tím v pohodě..ale proč záměrně ochromovat tolik zařízení? V mém domě máme iPad 1, iPod touch 4, iPod touch 5 a iPad 2, všechny zredukované na v podstatě těžítka, protože novější software je učinil prakticky nepoužitelnými.

Pokud by byly stále použitelné (vrácením operačního systému zpět), mohl bych je obdarovat přáteli a příbuznými a seznámit více lidí s úžasnými produkty společnosti Apple, místo toho se na ně jen práší.

Můj iPad Air 2 zůstává na iOS9 navždy. Myslím, že jsem se poučil.

Na každý ipad2, který by byl předán příteli nebo příbuznému jako dárek, by přibylo 10–20 dalších, které by si jejich současní majitelé brzy ponechali... na nižším iOS, pokud by mohli.

Apple to nezajímá...chtějí, abyste si koupil nový. Vy a já jsme pro ně jen znamení $$$.

Neexistuje žádný důvod, proč by váš ipad2 nemohl běžet 10 let, kdybyste zůstali na iOS 7.

FaceTime, hudba, e-knihy/soubory PDF, mírné/střední používání internetu, Netflix atd...ještě na něm můžete dělat spoustu věcí. Vím to, protože vím.

Pravděpodobně si pořídím Pro 12.9, jakmile jej Apple aktualizuje, ale i tak bude mít tento iPad stále život.

O baterii jsem se staral z větší části...vždy se dobíjel nebo nabíjel, když nebyla nižší než 40-50%. Baterie nyní cca 75% původní...není špatná po téměř 5,5 letech používání.

Pohotovostní doba běží kolem Pro 9,7'...a používá se jako čtečka elektronických knih s vypnutou wifi, tato věc běží hloupě dobře. Poslední úprava: 25. září 2016 V

okenní bolest

na
19. dubna 2008
Japonsko
  • 25. září 2016
bufffilm řekl: Apple to nezajímá...chtějí, abyste si koupil nový. Vy a já jsme pro ně jen znamení $$$.

Naprosto souhlasím.

bufffilm řekl: Neexistuje žádný důvod, proč by váš ipad2 nemohl běžet 10 let, kdybyste zůstali na iOS 7.

Opět s vámi naprostý souhlas.

bufffilm řekl: FaceTime, hudba, e-knihy/soubory PDF, mírné/střední používání internetu atd...ještě na něm můžete dělat spoustu věcí. Vím to, protože stále vím.

Možná, že ti běží rychleji než moje (mám mini 1, která je sice pomalá, ale je použitelná), ale ta moje není vhodná ani pro lehké používání internetu. Nepřeháním, když řeknu, že je téměř nepoužitelný.
Zdá se mi, že si pamatuji pozdější modely (iPadu 2) používající menší a efektivnější zpracovanou velikost, možná je váš jeden z nich? Nebo jsi možná měl jen štěstí a já ne.

Ve skutečnosti je to moje žena a já musím poslouchat stížnosti na to, jak to aktualizace zkazily. Koupila si ho brzy po vydání a dostala z něj pěkných pár let, takže si nemůžu moc stěžovat. Tři roky jsou ve světě mobilních počítačů dlouhá doba.

Nepochybně brzy dostanu novější, ale je zklamáním, že moje starší modely nyní sedí nemilované a nepoužívané. 'Souhlasím' s vašimi názory, ale nemusí to tak být.

Woodstockie

12. srpna 2015
NOVÝ
  • 25. září 2016
Stále mám iOS7 na svém jailbreaknutém iPadu 2. Běží dobře a věděl jsem, že upgrade na iOS 8 nebo 9 jej v mnoha ohledech ochromí. Apple neměl iPad 2 nabízet tak dlouho. Stejně jako aktuální Apple Watch série 1 by měly alespoň jednou upgradovat procesor.

Na jednu stranu je hezké, že nabízejí aktualizace systému pro starší zařízení, ale také víte, že budou čím dál pomalejší. V určitém okamžiku prostě musíte přestat upgradovat iOS.

BenTrovato

29. června 2012
Kanada
  • 25. září 2016
iOS 9 běžel extrémně rychle. Nezaznamenal jsem zpomalení od 8. iOS 10 na druhou stranu, tam je nějaké zpoždění a zadrhávání.

bufffilm

Pozastaveno
3. května 2011
  • 25. září 2016
windowpain řekl: Naprostý souhlas.



Opět s vámi naprostý souhlas.



Možná, že ti běží rychleji než moje (mám mini 1, která je sice pomalá, ale je použitelná), ale ta moje není vhodná ani pro lehké používání internetu. Nepřeháním, když řeknu, že je téměř nepoužitelný.
Zdá se, že si pamatuji pozdější modely (iPadu 2) používající menší a efektivnější zpracovanou velikost, možná je váš jeden z nich? Nebo jsi možná měl jen štěstí a já ne.

Ve skutečnosti je to moje žena a já musím poslouchat stížnosti na to, jak to aktualizace zkazily. Koupila si ho brzy po vydání a dostala z něj pěkných pár let, takže si nemůžu moc stěžovat. Tři roky jsou ve světě mobilních počítačů dlouhá doba.

Nepochybně brzy dostanu novější, ale je zklamáním, že moje starší modely nyní sedí nemilované a nepoužívané. 'Souhlasím' s vašimi názory, ale nemusí to tak být.

Moje sestra má Mini1...stejný model jako tvoje žena. Můj švagr má ipad2 64gb (mám 32gb model.) Oba jsou ipad2 1. generace...ne pozdější model.

Přepněte do prohlížeče Puffin. Opravdu to pomáhá!

Nejsem si jistý, jakou verzi iOS má moje sestra Mini1 nyní...ale dvě věci, které jsem uvedl dříve, vám mohou stále pomoci.

Hodně štěstí!
[doublepost=1474812632][/doublepost]

BenTrovato řekl: iOS 9 běžel extrémně rychle. Nezaznamenal jsem zpomalení od 8. iOS 10 na druhou stranu, tam je nějaké zpoždění a zadrhávání.

Ipad2 nemůže spustit ios10.​ Poslední úprava: 25. září 2016 J

joelow7777

7. září 2010
  • 25. září 2016
Zdá se, že někteří lidé si myslí, že neschopnost 'downgrade' iOS je součástí hanebného plánu Apple zastarávání, ale já si myslím, že je to jen Apple, že jsou kontrolní šílenci, kterými jsou. Chtějí mít všechny své uživatele na stejné stránce. Na rozdíl od roztříštěného světa Androidu si chce Apple udržet lepší kontrolu a zabezpečení tím, že má každý na nejnovějším operačním systému, a nemyslím si, že by záměrně navrhovali nové verze, aby zpomalili starší zařízení, ale to je prostě povaha toho, jak se software vyvíjí. hardware zůstává stejný.
reakce:bensisko

bufffilm

Pozastaveno
3. května 2011
  • 25. září 2016
joeblow7777 řekl: Zdá se, že někteří lidé si myslí, že neschopnost 'downgradovat' iOS je součástí hanebného plánu Apple zastarávání, ale já si myslím, že je to jen Apple, že jsou těmi kontrolními šílenci. Chtějí mít všechny své uživatele na stejné stránce. Na rozdíl od roztříštěného světa Androidu si chce Apple udržet lepší kontrolu a zabezpečení tím, že má každý na nejnovějším operačním systému, a nemyslím si, že by záměrně navrhovali nové verze, aby zpomalili starší zařízení, ale to je prostě povaha toho, jak se software vyvíjí. hardware zůstává stejný.

Váš argument byl zveřejněn dříve.

Stále však ignoruje velkou pravdu, že Apple by vám mnohem raději prodal nový iPad, než aby vás viděl nadále používat starší. Vůbec jim neprospívá (kromě statistik), aby nás drželi kolem.

Existuje několik důvodů, proč k downgradu nikdy nedojde. Pokud máte opravdu zájem, vyhledejte ve starých vláknech další materiál.

Jediný důvod, proč byl ipad2 podporován tak dlouho, byl ten, že Apple prodal ipad2 vzdělávání a slíbil 5leté okno. Poslední úprava: 25. září 2016
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
další

Jdi na stránku

Jítdalší Poslední