Fóra

Obrazovka uzamčení iOS 10: Návrat funkce „SLIDE TO UNLOCK“ (Koncept návrhu)

oballisticsquid

Původní plakát
17. července 2016
Tennessee, USA
  • 17. července 2016
Zcela nová funkce 'Press Home To Unlock' na zamykací obrazovce je, ne-li 'velmi' matoucí pro většinu předchozích uživatelů iPhone, docela komplikovaný přístup, jen jak zařízení odemknout. Aktuální výzva je příliš malá na to, aby si ji všimla, a někdy je těžké ji porozumět (Stiskněte Home pro odemknutí a poté stiskněte Home pro otevření). Ve srovnání s pouhým přejetím nebo poklepáním na obrazovku, jak se používá téměř u všech smartphonů a tabletů, je „Press Home To Unlock“ trochu zvláštní a dokonce ani samotný štítek není snadné získat. Většina lidí ví, že iPhone nebo zařízení iOS je v podstatě odemknuto pomocí a skluzavka . Pokud ne, s iOS 10 začne uživatel vše mačkat a možná si i zkazí pracovní postup.


Navrhovaný přístup je přivést zpět „známost“ nebo integrovat design s osobním myšlením o tom, jak typický smartphone funguje. Každý technologicky orientovaný člověk ví, že většina chytrých telefonů vyžaduje k odemknutí pouhé přejetí prstem bez stisknutí tlačítka více než jednou. Řešením je návrat funkce „Slide To Unlock“, avšak s jiným vylepšením uživatelského rozhraní, které stále umožňuje přístup k podobnému gestu při vyvolání obrazovky widgetu.


Výsledkem je návrat kdysi přelomového Posuvník na liště 'Slide To Unlock' .




Koncept Mock-up

Zde je návrhová maketa/ilustrace rozhraní 'Slide To Unlock' sloučená se známým 'bar sliderem', který je interaktivní a připomíná starší verze iOS:


555689-2d57ac3736673a633013e0ac1b7a6a27.jpg
> Na první sadě fotografií je dřívější rozhraní zamykací obrazovky, jak je znázorněno v iOS 6, a současné uživatelské rozhraní „Slide To Unlock“, jak je vidět na iPhonu se systémem iOS 7 (gesto stále existuje až do iOS 9).



Druhá sada fotografií jsou návrhy maket pro „Slide To Unlock“ přepracované s průhlednou a průsvitnou „posuvnou lištou“:

555688-c8f5118121f5306fd8623553e6ee1e38.jpg 555690-311cd119a930275d93a4c4ae5cc79b52.jpg 555691-29914d3200dadec43ff57998a11ed198.jpg
>První fotografie ukazuje kulaté indikátory stránky nad posuvnou lištou.
> Druhá fotografie ukazuje indikátory kulatých stránek na jejich aktuální pozici v iOS 10.
> Třetí fotografie ukazuje posuvnou lištu propojenou s 'Slide To Open', když je zařízení odemčeno.





Design

V dolní části obrazovky se táhne poloprůhledný a průsvitný posuvník doplněný animací, díky níž oblast posuvníku zmizí a spustí se obrazovka s přístupovým kódem, kde je propagováno použití buď k použití Touch ID, nebo k zadání jejich přístupového kódu. Ikona „visacího zámku“ je stále přítomna v horní části zamykací obrazovky a stále se animuje, aby ukazovala, že je „Odemčeno“, pokud Touch ID načetlo otisk prstu uživatele. Pokud je tedy zařízení již odemčeno, text 'Slide To Unlock' se změní na 'Slide To Open'.


> Poznámka: 'Slide To Open' změní funkci 'Press to Open', když je zařízení odemčeno. Pokud je zapnutý přepínač 'Odemknout zdržením prstu', není potřeba 'Otevřít posunutím'.


Malé kulaté indikátory stránky stále zůstávají nad / pod rozhraním, aby uživatelům ukázaly, že přejetím doprava stále otevírá obrazovku widgetu a přejetím doprava stále přepíná fotoaparát.




Výhody

Díky návratu rozhraní „posuvné lišty“ zcela eliminuje zmatek při odemykání zařízení iOS. Návrat „posuvné lišty“ také brání otevření obrazovky widgetu.


Pokud jde o design, může to stále způsobit trochu zmatek u lidí, kteří migrují ze zařízení se systémem iOS 9, protože přejetím prstem kamkoli kolem zamykací obrazovky se pouze přepne zobrazení widgetu. Celkově je to stále jednodušší gesto, na které si lidé zvykají.


Stejně jako u konceptu implementovaného v budoucích iteracích iOS, if také zabrání výskytu dalších problémů, jako jsou nevyhnutelné hardwarové problémy s domovským tlačítkem. Lidé mají různé stupně tlaku, když stisknou domovské tlačítko, například když spěchají, nebo přinutí Touch ID, aby rozpoznalo jejich prst a okamžitě pokračovalo, což vše může způsobit selhání hardwaru. Je třeba také vzít v úvahu, že polovina zařízení se systémem iOS není vybavena Touch ID nebo funkce Touch ID nefunguje nebo je vypnutá. Díky senzoru Touch ID na novějších zařízeních je v současné době změna uzamčení obrazovky iOS 10 poněkud nepozorovatelná.


Tento krok by také zabránil zmatení kupujících, kteří zkoušejí zařízení se systémem iOS v místním obchodě Apple Store, kde by člověk nemohl mít ponětí, jak zařízení otevřít, pokud nenajdou malý text aktuálního iOS 10 „Press Home To Open“.




Závěr

Všechny zmíněné designové vychytávky lze ještě vylepšit. Tento koncept může vyřešit problém záměny mezi většinou současných uživatelů a novými uživateli, kteří přijdou.

Přílohy

  • Zobrazit mediální položku ' href='tmp/attachments/img_1680-jpg.640552/' > 555689-2d57ac3736673a633013e0ac1b7a6a27.jpg IMG_1680.jpg'file-meta '> 909,8 kB · Zobrazení: 635
  • Zobrazit mediální položku ' href='tmp/attachments/img_1590-jpg.640553/' > 555688-c8f5118121f5306fd8623553e6ee1e38.jpg IMG_1590.jpg'file-meta '> 60,1 kB · Zobrazení: 4 561
  • Zobrazit mediální položku ' href='tmp/attachments/img_1681-jpg.640554/' > 555690-311cd119a930275d93a4c4ae5cc79b52.jpg IMG_1681.jpg'file-meta '> 915,1 kB · Zobrazení: 420
  • Zobrazit mediální položku ' href='tmp/attachments/img_1682-jpg.640555/' > 555691-29914d3200dadec43ff57998a11ed198.jpg IMG_1682.jpg'file-meta '> 914,3 kB · Zobrazení: 421
reakce:kenissenSco77, Sirious, kybldmstr a 1 další osoba

Shirasaki

16. května 2015


  • 17. července 2016
Současný model vypadá jako návrat do éry iOS 6.
Souhlasím, že potřebujeme větší notifikační písma a srozumitelnější slova.
reakce:QuarterSwede a DeltaEchoBlue C

chrissuth

11. června 2015
  • 17. července 2016
Pořád nechápu, proč lidé tolik naříkají nad stisknutím tlačítka. Váš palec je tak jako tak skoro vedle domovského tlačítka. Nebo s Touch ID, což je stěží velký problém stisknout místo položení palce. Není těžké si zvyknout na drobnou změnu. Poslední úprava: 17. července 2016
reakce:Mascots, Freakonomics101, Enygmatic a 8 dalších

Mollan

29. července 2013
Nizozemsko/Itálie
  • 17. července 2016
Skutečná konfigurace je extrémně pomalá, pokud nemůžete použít Touch ID. Mezi kliknutím a žádostí o kód je prodleva 2–3 sekund.

Stále preferuji odemykání skluzu.
reakce:DeltaEchoBlue

alexmarčuk

28. června 2007
New Jersey
  • 17. července 2016
Může to být jedno z nejhorších vláken, které jsem za poslední dobu viděl. Škoda, že si autor dal tolik práce s takovým nesmyslem. Stačí použít iOS 6, pokud je to pro vás tak velký rozdíl.

Myslím, že teď, když na to myslím, jsme trollováni.

Pomocí Touch ID můžete místo otevírání telefonu odemknout zobrazení widgetu a upozornění. Odstraňuje nutnost odemykat telefon pokaždé, pokud to nepotřebujete. Poslední úprava: 17. července 2016
reakce:Freakonomics101, jonblatho, DaveOP a 1 další osoba

dcp10

30. července 2010
  • 17. července 2016
OP to nemyslí vážně, že ne? Úplně blbý.

bilibug

27. srpna 2008
Stockton NJ
  • 17. července 2016
Patent 'slide to unlock' je chycen v právní bitvě. Apple jej pravděpodobně odstranil, aby ochránil iOS 10 před soudním příkazem.

https://www.techdirt.com/articles/2...assive-jury-award-against-samsung-trash.shtml THE

Looney01

21. srpna 2015
  • 17. července 2016
Upřímně, lidé by se prostě měli překonat sami. Jak již bylo řečeno výše, pokud je stisknutí tlačítka pro vaše mozkové buňky příliš komplikované a způsobí to úplné zbláznění mysli, pak raději zahoďte své zatracené telefony a vraťte se k životu v temných dobách. Nemůžu uvěřit, čím se z lidí stali takoví ufňukaní nezralí rozmazlení spratci. Upřímně nemůžu uvěřit, kolik vláken musí být věnováno takovým pitomým věcem. Lidská rasa je odsouzena k záhubě.
reakce:Freakonomics101 a lžíce na boty

Shirasaki

16. května 2015
  • 17. července 2016
Looney01 řekl: Upřímně řečeno, lidé by se měli překonat sami. Jak již bylo řečeno výše, pokud je stisknutí tlačítka pro vaše mozkové buňky příliš komplikované a způsobí to úplné zbláznění mysli, pak raději zahoďte své zatracené telefony a vraťte se k životu v temných dobách. Nemůžu uvěřit, čím se z lidí stali takoví ufňukaní nezralí rozmazlení spratci. Upřímně nemůžu uvěřit, kolik vláken musí být věnováno takovým pitomým věcem. Lidská rasa je odsouzena k záhubě. Kliknutím rozbalíte...
Jen vaše poslední věta: lidská rasa je odsouzena k záhubě. Vskutku.
A nenacházím žádné potíže s odemknutím zařízení maximálně „dvakrát“ stisknutím tlačítka Home.

garirry

27. dubna 2013
Kanada je moje město
  • 17. července 2016
Páni.

Tenhle chlápek si dává na čas, aby vytvořil koncept toho, co (předpokládám) by preferoval, kreslí to docela dobře, teď je volán, že 'sténá o stisknutí tlačítka'. Má právo si to myslet. Teď se přestaňte soustředit na to, co vás STRAŠUJE, a místo toho se soustřeďte na to, co vás TĚŠÍ, vy posraní pitomci, kteří zoufale voláte na lidi, kteří se snaží.

Sakra.
reakce:tomi03, EJ8, DeltaEchoBlue a 1 další osoba

dcp10

30. července 2010
  • 17. července 2016
Myslím, že negativita směřuje spíše k názoru OP, že lidé nejsou dost chytří, aby na to přišli a/nebo se přizpůsobili změnám.

Takové příspěvky mě rozesmějí, protože předpokládají, že Apple neměl důvod ke změně.

hojx

18. ledna 2014
Singapur
  • 17. července 2016
oballisticsquid řekl: Zcela nová funkce 'Press Home To Unlock' na zamykací obrazovce je, ne-li 'velmi' matoucí pro většinu předchozích uživatelů iPhone, docela komplikovaný přístup k odemknutí zařízení. Aktuální výzva je příliš malá na to, aby si ji všimla, a někdy je těžké ji porozumět (Stiskněte Home pro odemknutí a poté stiskněte Home pro otevření). Ve srovnání s pouhým přejetím nebo poklepáním na obrazovku, jak se používá téměř u všech smartphonů a tabletů, je „Press Home To Unlock“ trochu zvláštní a dokonce ani samotný štítek není snadné získat. Většina lidí ví, že iPhone nebo zařízení iOS je v podstatě odemknuto pomocí a skluzavka . Pokud ne, s iOS 10 začne uživatel vše mačkat a možná si i zkazí pracovní postup.


Navrhovaný přístup je přivést zpět „známost“ nebo integrovat design s osobním myšlením o tom, jak typický smartphone funguje. Každý technologicky orientovaný člověk ví, že většina chytrých telefonů vyžaduje k odemknutí pouhé přejetí prstem bez stisknutí tlačítka více než jednou. Řešením je návrat funkce „Slide To Unlock“, avšak s jiným vylepšením uživatelského rozhraní, které stále umožňuje přístup k podobnému gestu při vyvolání obrazovky widgetu.


Výsledkem je návrat kdysi přelomového Posuvník na liště 'Slide To Unlock' .




Koncept Mock-up

Zde je návrhová maketa/ilustrace rozhraní 'Slide To Unlock' sloučená se známým 'bar sliderem', který je interaktivní a připomíná starší verze iOS:



> Na první sadě fotografií je dřívější rozhraní zamykací obrazovky, jak je znázorněno v iOS 6, a současné uživatelské rozhraní „Slide To Unlock“, jak je vidět na iPhonu se systémem iOS 7 (gesto stále existuje až do iOS 9).



Druhá sada fotografií jsou návrhy maket pro „Slide To Unlock“ přepracované s průhlednou a průsvitnou „posuvnou lištou“:


>První fotografie ukazuje kulaté indikátory stránky nad posuvnou lištou.
> Druhá fotografie ukazuje indikátory kulatých stránek na jejich aktuální pozici v iOS 10.
> Třetí fotografie ukazuje posuvnou lištu propojenou s 'Slide To Open', když je zařízení odemčeno.





Design

V dolní části obrazovky se táhne poloprůhledný a průsvitný posuvník doplněný animací, díky níž oblast posuvníku zmizí a spustí se obrazovka s přístupovým kódem, kde je propagováno použití buď k použití Touch ID, nebo k zadání jejich přístupového kódu. Ikona „visacího zámku“ je stále přítomna v horní části zamykací obrazovky a stále se animuje, aby ukazovala, že je „Odemčeno“, pokud Touch ID načetlo otisk prstu uživatele. Pokud je tedy zařízení již odemčeno, text 'Slide To Unlock' se změní na 'Slide To Open'.


> Poznámka: 'Slide To Open' změní funkci 'Press to Open', když je zařízení odemčeno. Pokud je zapnutý přepínač 'Odemknout zdržením prstu', není potřeba 'Otevřít posunutím'.


Malé kulaté indikátory stránky stále zůstávají nad / pod rozhraním, aby uživatelům ukázaly, že přejetím doprava stále otevírá obrazovku widgetu a přejetím doprava stále přepíná fotoaparát.




Výhody

Díky návratu rozhraní „posuvné lišty“ zcela eliminuje zmatek při odemykání zařízení iOS. Návrat „posuvné lišty“ také brání otevření obrazovky widgetu.


Pokud jde o design, může to stále způsobit trochu zmatek u lidí, kteří migrují ze zařízení se systémem iOS 9, protože přejetím prstem kamkoli kolem zamykací obrazovky se pouze přepne zobrazení widgetu. Celkově je to stále jednodušší gesto, na které si lidé zvykají.


Stejně jako u konceptu implementovaného v budoucích iteracích iOS, if také zabrání výskytu dalších problémů, jako jsou nevyhnutelné hardwarové problémy s domovským tlačítkem. Lidé mají různé stupně tlaku, když stisknou domovské tlačítko, například když spěchají, nebo přinutí Touch ID, aby rozpoznalo jejich prst a okamžitě pokračovalo, což vše může způsobit selhání hardwaru. Je třeba také vzít v úvahu, že polovina zařízení se systémem iOS není vybavena Touch ID nebo funkce Touch ID nefunguje nebo je vypnutá. Díky senzoru Touch ID na novějších zařízeních je v současné době změna uzamčení obrazovky iOS 10 poněkud nepozorovatelná.


Tento krok by také zabránil zmatení kupujících, kteří zkoušejí zařízení se systémem iOS v místním obchodě Apple Store, kde by člověk nemohl mít ponětí, jak zařízení otevřít, pokud nenajdou malý text aktuálního iOS 10 „Press Home To Open“.




Závěr

Všechny zmíněné designové vychytávky lze ještě vylepšit. Tento koncept může vyřešit problém záměny mezi většinou současných uživatelů a novými uživateli, kteří přijdou. Kliknutím rozbalíte...

Nebudu se vyjadřovat k tomu, zda je lepší stisknout Home nebo slide, spíše se vyjádřím pouze k samotnému konceptu.

Textově:
Mám pocit, že to přispívá ke zmatku. Umožňuje mi „Slide to unlock“ odemknout iOS a zůstat na uzamčené obrazovce? Co otevře „Slide to open“? (Samozřejmě aktuální text iOS 10 není o nic lepší... ale mírné zpoždění, než se objeví 'Stiskněte Home pro odemknutí', poněkud pomáhá)

Vizuálně:
Mít tečky nad posuvnou lištou omezuje obrazovku Dnes na poměrně krátkou výšku. Není dobré pro 4' obrazovky. Ve skutečnosti tím, že je tyč tak velký blok, je vizuálně velmi „těžká“. Nedokážu si představit, jak chaoticky to bude vypadat, když zahrnete upozornění nebo obrazovku, která se právě přehrává.

HCO

31. října 2011
Memphis, Tenneessee
  • 17. července 2016
Docela mě baví nová zamykací obrazovka. Hlavní upgrade
reakce:Freakonomics101 THE

Looney01

21. srpna 2015
  • 17. července 2016
garirry řekl: Páni.

Tenhle chlápek si dává na čas, aby vytvořil koncept toho, co (předpokládám) by preferoval, kreslí to docela dobře, teď je volán, že 'sténá o stisknutí tlačítka'. Má právo si to myslet. Teď se přestaňte soustředit na to, co vás STRAŠUJE, a místo toho se soustřeďte na to, co vás TĚŠÍ, vy posraní pitomci, kteří zoufale voláte na lidi, kteří se snaží.

Sakra. Kliknutím rozbalíte...

Jaký zatracený rozdíl jeho koncept přinese? Bez ohledu na to, jak „geniální“ je jeho koncept, nezmění to postoj Applu. Přestaňte tedy plýtvat časem svým i časem všech ostatních vymýšlením zbytečných konceptů, které nikdy nespatří světlo světa, a vyvěšením na MacRumors. Pokud máte tak silný pocit ze svých „geniálních“ konceptů, jděte je místo toho odeslat společnosti Apple. H

Hype-149

13. prosince 2015
Vancouver, BC
  • 17. července 2016
HCO řekl: Docela mě baví nová zamykací obrazovka. Hlavní upgrade Kliknutím rozbalíte...

Jaký jsem. Moc se mi to líbi. Musím se kvůli práci hodně vypořádat se zařízeními iOS 9.32 a vlastně na ně narážím teď poté, co používám iOS 10 na mém 6s+
reakce:HCO

DeltaEchoBlue

17. července 2016
  • 17. července 2016
hojx řekl: Nebudu se vyjadřovat k tomu, zda je lepší stisknout Home nebo slide, spíše se vyjádřím pouze k samotnému konceptu.

Textově:
Mám pocit, že to přispívá ke zmatku. Umožňuje mi „Slide to unlock“ odemknout iOS a zůstat na uzamčené obrazovce? Co otevře „Slide to open“? (Samozřejmě aktuální text iOS 10 není o nic lepší... ale mírné zpoždění, než se objeví 'Stiskněte Home pro odemknutí', poněkud pomáhá)

Vizuálně:
Mít tečky nad posuvnou lištou omezuje obrazovku Dnes na poměrně krátkou výšku. Není dobré pro 4' obrazovky. Ve skutečnosti tím, že je tyč tak velký blok, je vizuálně velmi „těžká“. Nedokážu si představit, jak chaoticky to bude vypadat, když zahrnete upozornění nebo obrazovku, která se právě přehrává. Kliknutím rozbalíte...


Pokud se nemýlím, přepnutím na obrazovku widgetů zmizí lišta pro odemknutí posunutím (podobně jako když dok zmizí, když přejedete prstem doleva do sekcí widgetů, když je zařízení odemčeno). Myslím, že koncept je dobrý, ale potřebuje více detailů a jasnosti, aby byl pevnější. Ve skutečnosti má pravdu o budoucích hardwarových problémech, které může způsobit po konečném vydání iOS 10.

Julian

30. června 2007
Atlanta
  • 17. července 2016
Představte si opak a vždy to bylo odemknutí stisknutím a Apple se rozhodl přidat další krok posunutí k odemknutí v iOS 10. reakce:Freakonomics101

garirry

27. dubna 2013
Kanada je moje město
  • 17. července 2016
Looney01 řekl: Jaký zatracený rozdíl jeho koncept přinese? Bez ohledu na to, jak „geniální“ je jeho koncept, nezmění to postoj Applu. Přestaňte tedy plýtvat časem svým i časem všech ostatních vymýšlením zbytečných konceptů, které nikdy nespatří světlo světa, a zveřejněte to na MacRumors. Pokud máte ze svých „skvělých“ konceptů tak silný pocit, jděte je místo toho odeslat společnosti Apple. Kliknutím rozbalíte...
Koho zajímá, jestli Apple koncept přijme nebo ne?! Vše, na čem záleží, je, že ten chlap měl nápad, nakreslil ho a pak se o něj chce s námi podělit. Ježíši, přestaň soudit. Lidé jako vy jsou důvodem, proč už lidé nechtějí být kreativní.
reakce:SuperKerem, hojx a DeltaEchoBlue

DeltaEchoBlue

17. července 2016
  • 17. července 2016
garirry řekl: Koho zajímá, jestli Apple ten koncept přijme nebo ne?! Vše, na čem záleží, je, že ten chlap měl nápad, nakreslil ho a pak se o něj chce s námi podělit. Ježíši, přestaň soudit. Lidé jako vy jsou důvodem, proč už lidé nechtějí být kreativní. Kliknutím rozbalíte...

Potřebujeme více lidí, jako je tento, na tomto světě, kteří skutečně ocení nápady, i když mohou mít nedostatky. Zdravím vás za tento projev úcty.

A máte naprostou pravdu v tom, proč lidé přestávají být kreativní, doufám, že se návrhář konceptu nenechá odradit od vší té nenávisti, kterou si nezaslouží.
reakce:SuperKerem, EJ8 a garirry THE

Looney01

21. srpna 2015
  • 17. července 2016
Nechte mě hádat, všichni zdejší fanboyové jsou ti, kteří kritizují všechny kroky Applu. Myslete si, že to umíte lépe, a buďte hrdí na to, že se tím můžete pochlubit na MacRumors. Jasně, žádný problém, řekni svůj názor. Nakonec to nikdo, zejména Apple, nezatracuje.
reakce:LordQ

zavazadelník

Pozastaveno
12. října 2014
Calgary, Alberta, Kanada
  • 17. července 2016
Slide to unlock byl přežitek z původního iPhonu. Bylo to víceméně jen jako „okázalý“ způsob otevření zařízení, ve skutečnosti to nebylo o nic jednodušší. Bylo to prostě něco být ‚cool‘ a jiný.

Jsem rád, že je to pryč. Na novějších zařízeních to už nedává smysl. Jeho odstranění přináší na zamykací obrazovku více funkcí a účelu.

Nejste si jisti, proč to někteří považují za tak matoucí s iOS 10. Odemkněte a otevřete. Dva státy. Zdá se docela jasné, co znamenají.

Změna iOS 10 najednou neznamená, že se všem rozbijí tlačítka Home. Proč jsou kvůli tomu tolik paranoidní? Tlačítka Domů možná, jakmile iPhone 7 už ani nebude fyzickým tlačítkem. Bude to 3D/Force Touch stejně jako nové trackpady pro Mac.

Shirasaki

16. května 2015
  • 17. července 2016
Být spatřen a okomentován členem.
Tak jako tak.
Zkoušel jsem to několikrát v místním Apple Store a „odemknutí přejetím prstem“ není nikde lepší než „odemknutí stisknutím“.
Každopádně si pořád myslím, že ‚odemknutí přejetím prstem‘ není úplně zbytečné. Záleží, ale pro mě je lepší 'stisknout' než 'swipe', to je ono. Poslední úprava: 17. července 2016

alexmarčuk

28. června 2007
New Jersey
  • 17. července 2016
Shirasaki řekl: b Kliknutím rozbalíte...

ale proč? Přispějte alespoň do diskuze, pokud se chystáte narazit vlákno. Tento „pojmový“ odpad se MacRumors vymkl z rukou. Vezměte to na deviantart nebo behance.net, pokud si opravdu myslíte, že váš nápad je „revoluční“.

Je to stejný překopaný odpad.

feinický

13. června 2016
  • 17. července 2016
Posunout se po obrazovce a poté přejít na touchid je lepší než pouhé stisknutí tlačítka z... důvodů. Nechápu, proč jsou lidé touto změnou posedlí.

Také se nevzdávej denní práce, op.
reakce:jonblatho a DeltaEchoBlue

Shirasaki

16. května 2015
  • 17. července 2016
alexmarchuk řekl: Ale proč? Přispějte alespoň do diskuze, pokud se chystáte narazit vlákno. Tento „pojmový“ odpad se MacRumors vymkl z rukou. Vezměte to na deviantart nebo behance.net, pokud si opravdu myslíte, že váš nápad je „revoluční“.

Je to stejný překopaný odpad. Kliknutím rozbalíte...
Aha...příliš pozdě.
Toto je zcela nehodový příspěvek. Neuvědomil jsem si to, než jsem to viděl, a nepodařilo se mi ten příspěvek včas upravit.
Což znamená, že toto 'b' nic neznamená.