Jiný

Právě teď se cítím tak strašně... pro mě dnes večer traumatický zážitek.

macartistkel

na
Původní plakát
7. srpna 2005
Portland, Oregon
  • 19. června 2006
Jsem teď tak naštvaný a nemůžu s tím nic dělat. Asi před hodinou a půl jsem jel po tmavé dvouproudé silnici a z ničeho nic se objevil černý pudl. Nemohl jsem šlápnout na brzdy a dokonce ani vybočit, protože kolem mě současně projížděla tři další auta na druhé straně silnice (což si myslím, že mě auta oslepila, protože jsem pudla do poslední vteřiny stejně nikdy neviděl). Nemůžu uvěřit, že jsem to ubohé zvíře trefil hlavou. Ještě nikdy jsem žádné zvíře neuhodil a teď jsem úplně nepořádek. Cítím se tak provinile a stejně jsem tak citlivý na zvířata a smrt. Psa jsem tu nenechal - vzal jsem ho s sebou v krabici a zítra se vrátím, abych našel majitele, pokud to bude možné. Mělo to na sobě obojek, ale žádné značky a takhle pozdě v noci bylo příliš mnoho domů se zhasnutými světly. Jediný klid, který v tuto chvíli mám, je, že si myslím, že zemřel okamžitě, protože jsem nikdy neviděl, jak se pohnul nebo dýchal poté, co jsem zastavil své auto.

Vím, že to není to nejlepší, co zveřejnit na nástěnce, ale všichni, které znám, teď spí a já jsem z toho docela traumatizovaný. Samozřejmě s tím nemůžu nic dělat. Jen pořád myslím na ten okamžik, kdy jsem to viděl a trefil jsem to, a to mě právě teď zabíjí. Jsem si docela jistý, že dnes v noci nebudu moci jít spát.

ďábel

Emeritní moderátor
1. května 2005


  • 19. června 2006
Je mi líto, že se to celé stalo. Velmi nešťastná nehoda. Opravdu doufám, že se vám podaří spojit se s majiteli, a doufám, že pochopí, že jste to neudělali úmyslně a byli tak laskaví, že jste si pudla nechali a našli majitele .

Kontrafit

20. srpna 2003
sedí na tvém rameni
  • 19. června 2006
Myslím, že to, že se cítíte provinile, je dobré znamení. Znamená to, že jsi živý a člověk.

bousozoku

Emeritní moderátor
25. června 2002
Sádlo
  • 19. června 2006
Párkrát jsem si tím prošel. Nehody se stávají a za pár dní budete v pořádku. Někdo v práci mě kvůli tomu den nebo dva škádlil a poznamenal, že jsem kvůli tomu vyřešil problém se softwarem tím, že jsem odvedl svou pozornost.

Relaxovat. S

houpačka z břízy

24. října 2003
Spojené státy Střední Severní Ameriky
  • 19. června 2006
moc mě to mrzí. Neznám vás, ale zníte jako velmi starostlivý člověk a jsem rád, že se vám nic nestalo. Děláte to nejlepší, co můžete v situaci, která se může stát komukoli, ale stala se vám, takže byste neměli mít pocit, že vás někdo soudí, a neměli byste mít pocit viny, protože vy jste ten smolař muset se s tím vypořádat. To, jak jste na sebe tvrdí, se nerovná vaší lásce k životu a nechtít životu škodit. Takže jsem si jistý, že prožijete pocit viny, ale doufám, že brzy poté budete moci jít dál.

Nikdy bych netvrdil, že je to pravda, protože to nevím, ale někteří lidé věří, že věci se dějí z nějakého důvodu. Někomu pomáhá snaha najít smysl.

Jste cenný člověk a to, co se stalo dnes večer, vás změní, ale nezmenší vás to.

Dejte nám vědět, jak se cítíte a jestli najdete majitele. Pokud budete mít později zájem, mohu vám navrhnout nějakou online nápovědu. Právě teď pravděpodobně potřebuješ jen truchlit.

EDIT: Právě jsem si znovu přečetl poslední část vašeho příspěvku o tom, že jsem ten obrázek viděl znovu a znovu.

Zkuste znovu zaostřit. Když vám to přijde na mysl, uznejte to, vzpomeňte si na všechny pozitivní kroky, které jste po tomto okamžiku udělali (a věřte, že byly velmi pozitivní) a soustřeďte se na něco jiného – noční televizi atd. Sám jsem noční sova. Ve 2:00 na ABC nyní přicházejí zprávy ze světa.

ibook30

na
4. června 2005
2000 světelných let od domova
  • 19. června 2006
macartistkel řekl: Právě teď jsem naštvaný a nemůžu s tím nic dělat. ......
Jsem si docela jistý, že dnes v noci nebudu moci jít spát.

Je nám líto, že slyším o vaší nehodě. Ale myslím, že jsi měl pravdu:
S událostmi minulosti nemůžete nic dělat. Vyspat se. Bylo zveřejněno mnoho dobrých nápadů, takže věnujte nějaký čas tomu, abyste to všechno zpracovali - ale dopřejte si slušný noční odpočinek.

macartistkel

na
Původní plakát
7. srpna 2005
Portland, Oregon
  • 19. června 2006
Moc vám všem děkuji. To je přesně to, co jsem teď potřeboval...jen nějaké myšlenky a klid. Pořád přemýšlím...co kdybych byl jen o minutu později atd. No dobře, vím, jak moc pro mě moji mazlíčci znamenají a bude velmi těžké to říct majitelům. Nabídnu ke koupi památník na mazlíčka nebo COKOLIV co by mohlo pomoci?? Jsem si jistý, že budu stejně naštvaný jako oni v tu chvíli.

ďábel

Emeritní moderátor
1. května 2005
  • 19. června 2006
macartistkel řekl: Nabídnu ke koupi památník na domácí mazlíčky nebo COKOLIV, co by mohlo pomoci? Jsem si jistý, že budu stejně naštvaný jako oni v tu chvíli.
Nemyslím si, že je to nutně potřeba. Za prvé, je to opravdu dost drahé-- budete na to připraveni? Zadruhé, nemusí být úplně bez viny, proč ten pes pobíhal ve tmě? To je také problematické. To znamená, že celá záležitost byla nehoda a doufám, že majitelé jsou ochotni nebo schopni to vidět a že jste udělali všechny správné věci, vše, co jste ve své pozici mohli udělat.

Hodně štěstí.

MongoTheGeek

13. září 2003
Není to ani tak tam, kde jsi, jako když jsi.
  • 19. června 2006
Mohlo být hůř. Cestou do práce jsem míjel Bambiho a jeho matku. Zabiti 20' od sebe.

Teprve nedávno autem zabil tvora, a to ptáka s přáním smrti. Možná jsem před pár lety zasáhl pásovce, ale to není potvrzené zabití, protože jel o pár hodin později, byl pryč.

Necíťte se za to příliš zodpovědní. Na smrti psů se podílejí tři entity. Tady jsou v pořadí Vzestupně odpovědnost

1) Vy.
2) Pes na vyběhnutí.
3) A nejzodpovědnější jsou majitelé psů za to, že pustili svého psa mimo kontrolu na silnici.

Zvažte také, zda jeho zvíře, které nežere mršinu a sedí na silnici, není pravděpodobně nemocné.

Deepdale

4. května 2005
New York
  • 20. června 2006
Velmi dobré body zmínil ďábel ohledně památníku. Kontaktování vlastníků je na vašem seznamu a i přes jejich ztrátu by měli být schopni vidět, jak vás to, co se stalo, ovlivnilo. Skutečnost, že pes byl v tu pozdní hodinu venku bez dozoru, byla politováníhodná událost, ale neklade to na vás žádné další povinnosti.

Tyto zkoušky jsou trýznivé, ale vypořádali jste se s nimi zodpovědně a s velkou dávkou citlivosti. Dejte nám vědět, co se stane, když se setkáte s majiteli psa.

Killyp

14. června 2006
  • 20. června 2006
můj táta vždycky mluví o tom, že tentokrát praštil psa, a ten byl stále naživu, ale očividně hodně bolel. Řekl, že to bylo opravdu znepokojivé a jediná věc, kterou tomu mohl pomoci, bylo zabít to po zbytek cesty. Nesnáším smrt a zabíjení, dokonce i v počítačových hrách (jaká škoda).

Taky jsem jednou na kole srazil psa a zlomil mu jedno žebro, což mě hodně naštvalo. Nevím, co se s tím stalo potom, kolem bylo spousta lidí a prostě to uteklo...

macartistkel

na
Původní plakát
7. srpna 2005
Portland, Oregon
  • 20. června 2006
Ještě jednou díky za komentáře všem...dnes ráno se cítím 'trochu' lépe. Zeptal jsem se svého šéfa, jestli můžu na pár hodin brzy odjet, abych zkontroloval, jestli patří někomu v domech, kde jsem psa praštil (bude to pro mě tak těžké, ale snad to pochopí)....jestli nikdo není doma, pak vím, že to budu muset co nejdříve pohřbít sám. To je pravda o tom, že majitelé nechávají psa venku - a v této konkrétní oblasti to není dobrý nápad - je to jen dvouproudá zakřivená silnice se spoustou stromů a v noci je velmi tma. (Vačice a mývalové na této cestě přede mnou vždy vyskakovali, ale VŽDYCKY jsem je minul). Budu také hledat svou licenční značku, protože je pryč---to je jedna věc, na kterou jsem se včera večer ani nenapadlo podívat, ale dnes ráno jsem si všiml, že celá přední část mého auta je zdemolovaná. Není to však nic vážného, ​​pojištění samozřejmě dokáže takové škody opravit.

vaše

Emeritní moderátor
16. března 2004
Andover, MA
  • 20. června 2006
Jsem rád, že zase píšeš, ale je mi líto, že to byl důvod.

Myslím, že jsi včera v noci udělal vše, co se dalo očekávat, a ještě víc. Jsem si jistý, že se majitelům uleví, jakmile je najdete, a jsem také rád - samozřejmě v relativním smyslu - že pes okamžitě zemřel.

Nemyslím si, že je důležité snažit se připisovat vinu. Určitě žádné nemáte – jeli jste v noci po silnici a nemohli jste uhnout. Není tvoje chyba.

Pes za to zjevně nemohl.

A majitelé? No ano, pokud to nechají volně se toulat, tak se styďte. Je však zcela možné, že psa nechtěně vypustilo dítě, chůva, nechtěně nechalo otevřené dveře atd. Takové věci se stávají a je to pro všechny tragické.

Upřímně doufám, že najdete majitele a budete moci jít dál.

celebrita 23

12. března 2006
Pod sluncem
  • 20. června 2006
Víte, jak někteří lidé říkají, že život je z 10 % to, co nemůžete ovlivnit, a z 90 % to, co můžete? No, jde to do těch 10%. Je to smůla, ale byla to nehoda. Doufám, že najdete majitele.

macartistkel

na
Původní plakát
7. srpna 2005
Portland, Oregon
  • 20. června 2006
Ach vy lidi...po přečtení nových komentářů se cítím ještě hůř. Každopádně jsem se vrátil a je tam velká hora s asi 20 domy, z nichž některé vypadají jako chatrče. Opravdu jsem se zneklidnil a nechtěl jsem se začít ptát na psa. Možná jsem dítě, ale byl jsem sám a přemýšlel jsem o druhém scénáři, že by na mě mohl být někdo opravdu naštvaný a naštvaný. Nikdy nevíte, co mohou lidé v těchto dnech udělat, a já jsem byl na venkově. Poslední věc, kterou potřebuji, je zranit se nebo tak něco. Určitě se vrátím později, ale pouze pokud můj b / f souhlasí, že půjde se mnou. Můj táta je teď taky mimo město, jinak by to udělal.

Cestou zpět do práce mě také zastavil policajt... řekl, že důvod, proč mě zastavil, byl ten, že můj nárazník táhne zemi. (Bez legrace, mysleli byste si, že jsem trefil jelena a ne 20 kilového psa, jak špatně to vypadá?) Pak jsem musel ještě jiné osobě říct, že jsem včera v noci srazil psa. Cítil jsem se jako úplné peklo.

Budu vás informovat o tom, co se stane, ale doufám, že si o mě nikdo nebude myslet nic špatného, ​​když se o tom všem jen pomodlím a pochovám psa vedle mého starého dětského psa Buffy. V tuto chvíli opravdu nevím, co mám dělat. Samozřejmě bych chtěl vědět, co se stalo s mým mazlíčkem, ale možná by si někdo jiný rád myslel, že je to v pořádku někde jinde. Pejsek byl TAK roztomilý - muselo to být malé zlatíčko. C

Caitlyn

na
30. června 2005
  • 20. června 2006
celebrian23 řekl: Víte, jak někteří lidé říkají, že život je z 10 % to, co nemůžete ovládat, a z 90 % to, co můžete? No, jde to do těch 10%.

Souhlas. Je to smutná situace a je mi líto, že k ní muselo dojít, ale není to tak, že byste jí schválně chtěli ublížit. Neměl jsi jinou možnost, než to udělat. A jak jsi řekl, aspoň jsi to netrpěl. A byl jsi tak laskavý, že jsi se vrátil. Většina ostatních lidí by na to neměla odvahu.

macartistkel

na
Původní plakát
7. srpna 2005
Portland, Oregon
  • 20. června 2006
Caitlyn řekla: Souhlas. Je to smutná situace a je mi líto, že k ní muselo dojít, ale není to tak, že byste jí schválně chtěli ublížit. Neměl jsi jinou možnost, než to udělat. A jak jsi řekl, aspoň jsi to netrpěl. A byl jsi tak laskavý, že jsi se vrátil. Většina ostatních lidí by na to neměla odvahu.


Tak to je pravda, a tohle byla doba, kdy jsem nemohl dělat nic jiného, ​​než psa udeřit, pokud se samozřejmě nepohnul sám, ale bohužel byl zmrzlý. V této situaci jsem se musel vypořádat s jinými auty, takže jsem musel zůstat na své straně silnice, jinak jsem riskoval zabití lidí, kteří projížděli kolem mě. Tohle je na hovno.

skoker

6. srpna 2005
  • 20. června 2006
Požádejte policii, aby vám pomohla najít majitele?

macartistkel

na
Původní plakát
7. srpna 2005
Portland, Oregon
  • 20. června 2006
skoker řekl: Požádejte policii, aby vám pomohla najít majitele?

Děkuji za návrh...určitě to udělám!

Boggle

4. dubna 2006
Krazy přilepený ke kancelářské židli na věčném setkání
  • 20. června 2006
Choval jste se velmi obdivuhodně, s péčí a svědomím. Vina je naprosto normální (i když iracionální - b/c, takže to vůbec není vaše chyba) reakce. A myslím, že je to známka skvělého charakteru, když někdo jako ty dělá, co může za strašných okolností.

Kdyby se mému Morganovi někdy něco takového stalo, doufám, že se někdo bude chovat jako ty.

cycocelica

28. dubna 2005
Redmond, WA
  • 20. června 2006
Díky bohu, že jsi neuhnul do protijedoucího provozu. Znám tolik lidí, kteří by to udělali, jen aby zachránili zvíře, ale nemysleli na lidi v autě.

Kdo ale pouští v noci černého psa ven? Musí to být úplní idioti.

Ugg

7. dubna 2003
Penryn
  • 21. června 2006
macartistkel řekl: Děkuji za návrh...určitě to udělám!


Můžete také zkusit kontaktovat místní úřad pro kontrolu zvířat a vylepit letáky v oblasti. M

mannix87

16. listopadu 2005
na jihovýchodě
  • 21. června 2006
překonáš to. Za 20 let, co jezdím, jsem srazil psa a 2 kočky. Hodně jezdím na venkově a asi je to bohužel součást zážitku z jízdy v těchto končinách. Ve skutečnosti byla poslední kočka ve skutečnosti kotě a stalo se to jen před několika týdny. Jel jsem asi 60 mil za hodinu a zdálky jsem si myslel, že je to jen kus papíru, který odfoukl vítr, když se pomalu kutálel uprostřed silnice. Ukázalo se, že je to kotě, které sotva chodí, ale když jsem si to uvědomil, bylo příliš pozdě, cítil jsem, že pneumatiky mé dodávky drtí křehké kosti nebohého zvířete. Podíval jsem se do zpětného zrcátka a věděl jsem, že okamžitě zemřelo. Cítil jsem se tak špatně, protože kdybych si to uvědomil dostatečně brzy, mohl jsem se kotěti vyhnout a mohlo by být ještě naživu. Ach, dobře