Jiný

Kolik místa na disku zabírá Windows 7 ve vašem počítači?

H

Hankkosovo

Původní plakát
23. července 2009
  • 2. října 2009
Jo, takže kolik místa na disku zabere Windows 7 na vašem počítači.

Nainstaloval jsem 64bit ultimate verzi na 2,66ghz unibody a trvalo to 15gb! Pochybuji, že je to normální, nebo ano?

celticpride678

Host
15. února 2009


Boston, MA
  • 2. října 2009
Windows 7 zabírá hodně místa na disku. To je zcela normální.

Stridder44

24. března 2003
Kalifornie
  • 2. října 2009
hankkosovo řekl: Jo, takže kolik místa na disku zabere Windows 7 na vašem počítači.

Nainstaloval jsem 64bit ultimate verzi na 2,66ghz unibody a trvalo to 15gb! Pochybuji, že je to normální, nebo ano?

To zní dobře. Pro srovnání, Leopard/Snow Leopard zabírá asi 12 GB. Není tedy bláznivé zabírat tolik místa. Ale upřímně, pevné disky jsou v dnešní době obrovské a levné, 16 GB je tabulkový brak. C

cutcopypaste

28. listopadu 2008
  • 3. října 2009
Stridder44 řekl: Ale upřímně, pevné disky jsou dnes obrovské a levné, 16 GB jsou tabulkové kousky.

jo, zvláště pokud máte notebook s omezenými porty usb.. vůbec nic vám nebrání utratit 100 $ za externí HDD. pokud jste si dovolili mac, evidentně se nemusíte starat o praktické výdaje, jako je jídlo atd.

ale vážně.
příště uvidím někoho používat ten starý unavený argument 'nestěžuj si na to, kolik zbytečného místa něco zabírá... kup si jiný pevný disk' (pokud se to dá vůbec nazvat argumentem), plácnu jim.

ale stejně.

Přísahám, že jsem někde četl, že windows 7 zabere asi 5 koncertů, aby se nestal, když jsem googlil 'kolik místa na HD zabere windows 7' nebo něco v tom smyslu. takže myslím, že to bylo špatně .. jsem rád, že mám ty informace, než jsem si založil bootcamp lol.

Stridder44

24. března 2003
Kalifornie
  • 3. října 2009
cutcopypaste řekl: jo, zvláště pokud máte notebook s omezenými porty USB... vůbec nic vám nebrání utratit 100 $ za externí HDD. pokud jste si dovolili mac, evidentně se nemusíte starat o praktické výdaje, jako je jídlo atd.


Jo, vím, co myslíš, protože mám notebook s omezenými porty USB. Ale to je v pořádku, to přehlédneme.

Nyní mi vysvětlete, proč byste si kupovali externí pevný disk pro Windows, když se Boot Camp nainstaluje pouze na interní disk. Ale co to sakra, budu hrát dál, protože nemusíte utrácet 100 $ za pevný disk. Zde je a 320 GB 2,5' disk pro notebook za 76 dolarů. Nebo a Disk pro stolní počítače 500 GB 3,5' za 63 dolarů. Oba Western Digital, oba Caviar Black (jejich výkonové disky, což znamená, že patří k těm dražším). Nikdo tě nenutí je kupovat.

A kde jsem říkal něco o tom, že si můžu dovolit Mac a nemít jiné výdaje?

ale vážně.
příště uvidím někoho používat ten starý unavený argument 'nestěžuj si na to, kolik zbytečného místa něco zabírá... kup si jiný pevný disk' (pokud se to dá vůbec nazvat argumentem), plácnu jim.

Zdá se, že jste tuto otázku již položili a dostali stejnou odpověď. Pravděpodobně proto, že odpověď je pravdivá, že pevné disky jsou špinavě levné a velmi prostorné. Ale ne, uchylte se k malicherným výhrůžkám.

ale stejně.

Přísahám, že jsem někde četl, že windows 7 zabere asi 5 koncertů, aby se nestal, když jsem googlil 'kolik místa na HD zabere windows 7' nebo něco v tom smyslu. takže myslím, že to bylo špatně .. jsem rád, že mám ty informace, než jsem si založil bootcamp lol.

Nemáš zač. C

cutcopypaste

28. listopadu 2008
  • 3. října 2009
ano člověče. obvykle jsem docela chladná. Jen chovám iracionální nenávist k tomuto úhlu pohledu.
Za mě stížnost
'tento software je nafouklý a využívá více místa, než je nutné a/nebo efektivní'
není dostatečně řešena odpovědí:
„pevné disky jsou levné, tak si kupte jiný“
Mohl bych uvést řadu analogií/dalších bodů atd., ale nebudu se obtěžovat, pokud to nebudete chtít, je to jen špatný argument. prostě nemůžu nekomentovat. je to jako moje slabost. Myslím, že je to můj názor, že obecně by se spotřebitelé neměli podřizovat rozmarům výrobců, kteří ve skutečnosti nemají na mysli jejich nejlepší zájmy. který tento problém přímo neinformuje, ale souvisí.

ten výše uvedený příklad se ve skutečnosti také netýkal tohoto vlákna. vracím to k tématu... vůbec se nedivím velikosti velikosti Windows 7. pokud chcete lehký operační systém Windows, jděte s xp, protože v podstatě umí vše, co novější, a je rychlejší a zabírá mnohem méně místa. můžete dokonce získat online verze, které jsou zbaveny všech nepotřebných věcí, které dosahují méně než 200 megů.

Připadá mi zvláštní, i když některé stránky stav Windows 7 zabere jako 6 koncertů, pokud opravdu ne. Četl jsem, že záleží na tom, kolik máte paměti RAM, protože to vytvoří stránkovací soubor stejné velikosti a při „čisté“ instalaci mohou chybět některé možnosti. D

dale.louise

3. října 2009
  • 3. října 2009
Kolik místa na disku zabírá Windows 7 ve vašem počítači?

Dobrý den, zabírá 16 GB místa.

Stridder44

24. března 2003
Kalifornie
  • 4. října 2009
cutcopypaste řekl: jo chlape. obvykle jsem docela chladná. Jen chovám iracionální nenávist k tomuto úhlu pohledu.
Za mě stížnost
'tento software je nafouklý a využívá více místa, než je nutné a/nebo efektivní'
není dostatečně řešena odpovědí:
„pevné disky jsou levné, tak si kupte jiný“
Mohl bych uvést řadu analogií/dalších bodů atd., ale nebudu se obtěžovat, pokud to nebudete chtít, je to jen špatný argument. prostě nemůžu nekomentovat. je to jako moje slabost. Myslím, že je to můj názor, že obecně by se spotřebitelé neměli podřizovat rozmarům výrobců, kteří ve skutečnosti nemají na mysli jejich nejlepší zájmy. který tento problém přímo neinformuje, ale souvisí.

ten výše uvedený příklad se ve skutečnosti také netýkal tohoto vlákna. vracím to k tématu... vůbec se nedivím velikosti velikosti Windows 7. pokud chcete lehký operační systém Windows, jděte s xp, protože v podstatě umí vše, co novější, a je rychlejší a zabírá mnohem méně místa. můžete dokonce získat online verze, které jsou zbaveny všech nepotřebných věcí, které dosahují méně než 200 megů.

Připadá mi zvláštní, i když některé stránky stav Windows 7 zabere jako 6 koncertů, pokud opravdu ne. Četl jsem, že záleží na tom, kolik máte paměti RAM, protože to vytvoří stránkovací soubor stejné velikosti a při „čisté“ instalaci mohou chybět některé možnosti.

Spravedlivé. Souhlasím s tím mylným uvedením toho, kolik místa to zabírá, a nemám ponětí, proč to lidé říkají. Můj jediný odhad by byl, že používají nějakou aplikaci na hubnutí, jako je Vlite (což je hrozný nápad). Obvykle stačí přejít do Ovládacích panelů a odebrat některé součásti systému Windows (například aplikace/ovladače pro rozpoznávání pera/tabletu jsou nainstalovány ve výchozím nastavení, což je hloupé).

Infračervený

28. dubna 2007
  • 4. října 2009
Stridder44 řekl: Slušné. Souhlasím s tím mylným uvedením toho, kolik místa to zabírá, a nemám ponětí, proč to lidé říkají. Můj jediný odhad by byl, že používají nějakou aplikaci na hubnutí, jako je Vlite (což je hrozný nápad). Obvykle stačí přejít do Ovládacích panelů a odebrat některé součásti systému Windows (například aplikace/ovladače pro rozpoznávání pera/tabletu jsou nainstalovány ve výchozím nastavení, což je hloupé).

Myslím, že také záleží na vašem odkládacím prostoru. Lidé s různými částkami
paměti skončí stránkovacími soubory jiné velikosti. Je tam také
hibernační soubor, jehož velikost se opět může lišit podle množství
paměť člověk má (tím si ale nejsem jistý). Zde je to, co mám:

page.png

Takže tam je 7 GB. Je možné ručně upravit stránkovací soubor
takže zabere méně místa.

Myslím, že Leopard/Leopard sněžný se tomu může vyhnout použitím zpožděné alokace.
S tím však mohou být určité kompromisy. C

cutcopypaste

28. listopadu 2008
  • 4. října 2009
teď je tu otázka... hlásí Windows 7 na Macu prostor stejným způsobem jako sněžný leopard? protože pokud ano, bude to více gb než na ekvivalentním počítači. pokud ne, oddíl Windows se bude hlásit jako menší zevnitř oken.

Stridder44

24. března 2003
Kalifornie
  • 5. října 2009
Infrared řekl: Myslím, že to také závisí na vašem odkládacím prostoru. Lidé s různými částkami
paměti skončí stránkovacími soubory jiné velikosti. Je tam také
hibernační soubor, jehož velikost se opět může lišit podle množství
paměť člověk má (tím si ale nejsem jistý). Zde je to, co mám:

Zobrazit přílohu 197504

Takže tam je 7 GB. Je možné ručně upravit stránkovací soubor
takže zabere méně místa.

Myslím, že Leopard/Leopard sněžný se tomu může vyhnout použitím zpožděné alokace.
S tím však mohou být určité kompromisy.

Velmi pravdivé, protože odkládací soubor bude obvykle tak velký, jako množství paměti RAM, kterou máte. Každému, kdo je zvědavý, bych doporučil ji nevypínat (ale to je někdy jiná debata do jiného vlákna).

cutcopypaste řekl: Nyní je zde otázka... hlásí Windows 7 na Macu prostor stejným způsobem jako sněžný leopard? protože pokud ano, bude to více gb než na ekvivalentním počítači. pokud ne, oddíl Windows se bude hlásit jako menší zevnitř oken.

Bylo tomu tak až do SL (Snow Leopard). SL začal používat základ 10 (kde všechny předchozí verze OS X používají základ 2; Windows také používá základ 2). To je důvod, proč se zdá, že při instalaci Snow Leopard získáte zpět tolik místa. Když jsem udělal oddíl pomocí Boot Camp pro Windows, nastavil jsem ho na 70 GB. V základu 2 (tak, jak to četl Windows) to vyšlo na 75,9 GB.

jadedmonkey

28. května 2005
Pensylvánie
  • 5. října 2009
Moje 32bitová instalace zabrala méně než 10 GB, včetně Office 2007. C

cutcopypaste

28. listopadu 2008
  • 8. října 2009
Stridder44 řekl: Ano, až do SL (Snow Leopard). SL začal používat základ 10 (kde všechny předchozí verze OS X používají základ 2; Windows také používá základ 2). To je důvod, proč se zdá, že při instalaci Snow Leopard získáte zpět tolik místa. Když jsem udělal oddíl pomocí Boot Camp pro Windows, nastavil jsem ho na 70 GB. V základu 2 (tak, jak to četl Windows) to vyšlo na 75,9 GB.

Počkat...problémy s mozkem.. pokud je disk celkově větší podle sněžného leoparda, tak by neměla windows vidět stejný oddíl jako menší ne větší? říkáš, že jsi rozdělil 70 koncertů v SL a ono to říká, že ve windows je to 75,9? to se mi zdá zaostalé.. N

nph

na
9. února 2005
  • 12. října 2009
Dobře, možná jsme na něčem tady, zdá se, že 32bitová verze zabere 10 Gig (včetně MS Office), takže když některé weby uvádějí 6-7 Gig, odkazují na 32bitovou verzi a pokud (jako já) nainstalujete 64bitovou verzi, pak mluvíme blíže k 15 Gig.

jen myšlenka...

Stridder44

24. března 2003
Kalifornie
  • 12. října 2009
cutcopypaste řekl: Počkat... problémy s mozkem.. pokud je disk celkově větší podle sněžného leoparda, tak by neměla okna vidět stejný oddíl jako menší ne větší? říkáš, že jsi rozdělil 70 koncertů v SL a ono to říká, že ve windows je to 75,9? to se mi zdá zaostalé..

Nevím dost na toto téma (základ 2 vs. základ 10), abych podal důkladné vysvětlení, ale vím, že mnoho lidí zaznamenalo velký zisk při instalaci S.L. (a věc základní 10 je částečně důvodem).

nph řekl: Dobře, možná jsme na něčem tady, zdá se, že 32bitová verze trvá 10 Gig (včetně MS Office), takže když některé weby uvádějí 6-7 Gig, odkazují na 32bitovou verzi, a pokud (jako já) nainstalujete 64 bitovou verzi pak mluvíme blíže k 15 Gig.

jen myšlenka...

64bitová verze skutečně využívá o něco více místa, a to jak z hlediska pevného disku, tak paměti RAM, ale tvrzení o instalaci 6 až 7 GB se stále zdá být dost přitažené za vlasy.

FieryFurnace

19. září 2008
Berlín, Německo
  • 12. října 2009
Můj Win7 Pro 32Bit je nyní na 15 GB s nainstalovanými aktualizacemi a některými programy.

Pokud vypnu hibernaci a smažu body obnovení systému a další věci, myslím, že to bude ~ 10 GB.

RITZFit

16. září 2007
Jen za ohybem řeky
  • 12. října 2009
http://www.microsoft.com/windows/windows-7/get/system-requirements.aspx
oficiální specifikace B

brucewagner

10. listopadu 2008
New York
  • 3. května 2010
4,1 GB = Ubuntu 10.04 plně nainstalováno S 153 dalšími aplikacemi, které mám rád

4,1 GB = Ubuntu 10.04 plně nainstalováno S 153 dalšími aplikacemi, které mám rád

Protijed na:

- bloatware
- viry
- softwarové vydírání velkého bratra
- nízký rozpočet (zdarma!)
- nízké zdroje (vyžaduje 256 MB RAM, ale doporučuje se 384 MB)
- 4,1 GB pevný disk (včetně 153 dalších aplikací, které mám nejraději)

Ubuntu 10.04 ROCKS! Používá se snadněji než kterákoli verze Macu nebo Windows, a je levnější (zdarma!) .... a 1000krát lepší. Věřte mi, používal jsem je všechny... už asi 33 let jsem IT profík. Vaše babička může používat nové Ubuntu bez pokynů nebo pomoci.

Bruce Wagnera
http://bredtech.com K

kmikze

27. května 2010
  • 27. května 2010
brucewagner řekl: 4,1 GB = Ubuntu 10.04 plně nainstalováno S 153 dalšími aplikacemi, které miluji

Protijed na:

- bloatware
- viry
- softwarové vydírání velkého bratra
- nízký rozpočet (zdarma!)
- nízké zdroje (vyžaduje 256 MB RAM, ale doporučuje se 384 MB)
- 4,1 GB pevný disk (včetně 153 dalších aplikací, které mám nejraději)

Ubuntu 10.04 ROCKS! Používá se snadněji než kterákoli verze Macu nebo Windows, a je levnější (zdarma!) .... a 1000krát lepší. Věřte mi, používal jsem je všechny... už asi 33 let jsem IT profík. Vaše babička může používat nové Ubuntu bez pokynů nebo pomoci.

Bruce Wagnera
http://bredtech.com

Jo, správně...

Chci, abyste provedli ukázku a použili nejnovější hry 3Ds Max, Photoshop a directX na svém milovaném ubuntu se stejnou rychlostí jako ve Windows... PROTI

vistadude

3. ledna 2010
  • 28. května 2010
Pokud si nainstalujete profesionální verzi systému Windows 7, ve výchozím nastavení zapne stínové kopie, což je podobné zálohám stroje času. Tím se vytvoří více záložních kopií vašich datových souborů, takže to také zabere spoustu místa. Stínové kopie můžete vypnout v dialogovém okně ochrany systému.

Simmity

9. května 2010
  • 29. května 2010
brucewagner řekl: 4,1 GB = Ubuntu 10.04 plně nainstalováno S 153 dalšími aplikacemi, které miluji

Protijed na:

- bloatware
- viry
- softwarové vydírání velkého bratra
- nízký rozpočet (zdarma!)
- nízké zdroje (vyžaduje 256 MB RAM, ale doporučuje se 384 MB)
- 4,1 GB pevný disk (včetně 153 dalších aplikací, které mám nejraději)

Ubuntu 10.04 ROCKS! Používá se snadněji než kterákoli verze Macu nebo Windows, a je levnější (zdarma!) .... a 1000krát lepší. Věřte mi, používal jsem je všechny... už asi 33 let jsem IT profík. Vaše babička může používat nové Ubuntu bez pokynů nebo pomoci.

Bruce Wagnera
http://bredtech.com

No, toto téma je o používání Windows na mac. Proč byste instalovali linux na Mac, když máte OSX? B

brianhoorn

4. prosince 2010
  • 21. ledna 2011
Mýlíš se TAK...

kmikze řekl: Jo, jasně...

Chci, abyste provedli ukázku a použili nejnovější hry 3Ds Max, Photoshop a directX na svém milovaném ubuntu se stejnou rychlostí jako ve Windows...

Vlastně upřímně preferuji Linux před čímkoli. Jsem si jistý, že jsi to nikdy nepoužil, takže to je důvod, proč jsi ignorant. Má pravdu v tom, že Ubuntu používá málo zdrojů. Rozhodně je rychlejší než Windows. Smál jsem se, když jsem četl ‚stejnou rychlostí jako ve Windows‘. Linux je nejrychlejší OS, jaký jsem kdy používal. Jediné, co mě přimělo přejít na Mac, jsou aplikace. Pro Linux je spousta dobrých programů, ale pokud chcete SKVĚLÉ programy, potřebujete Mac nebo Windows. Pokud vydají Adobe CS pro Linux, možná přejdu zpět. Ale už jsem za svůj Mac utratil spoustu peněz, takže nevím. M

Med101

3. ledna 2012
  • 3. ledna 2012
Místo na disku

Doufám, že mi někdo může poradit. Vůbec se v PC nevyznám a potřebuji pomoc. Nemám velký stroj (2GB paměti; 80GB HD atd.)

Právě jsem zformátoval HD a změnil na Windows 7. Jediný software na PC je Windows 7 a antivirový program a můj 80GB HD je FULL. Nějaká rada?