Fóra

[Vyřešeno] Jak jsem opravil chybu 14 související s plným úložištěm na iPhone X, 256 gb

NA

Alex22222

Původní plakát
22. dubna 2021
  • 22. dubna 2021
Původně jsem chtěl napsat tento příspěvek na fóru komunity podpory Apple, ale stále se maže reakce:maswawan, Spetsgruppa a dan_ger_dan D

dan_ger_dan

7. května 2021
  • 8. května 2021
Díky moc za zveřejnění tohoto. Po 24 hodinách úzkosti jsem také právě opravil svůj (a obnovil jsem fotky a videa mých batolat za 3 měsíce, které ještě nebyly zálohovány).

Je tam spousta špatných informací a také to, co vypadá jako spousta bezohledných nástrojů třetích stran, které tvrdí, že to opraví, účtují vám peníze, ale ve skutečnosti to nefunguje (nikdy jsem žádnému z nich neplatil za pokus, takže tohle z toho, co jsem četl).

Zdá se, že to odporuje Einsteinově definici šílenství, dělat to samé znovu a znovu a očekávat jiné výsledky, ale je to skutečně tak. Zkoušel jsem mnoho způsobů flashování firmwaru (aktualizace vyhledávače macOS, iMazing, 3utools) pravděpodobně více než 20krát přepínání mezi porty USB, kabely atd. (včetně kabelu USB-C a USB-A lightning). A nakonec se to povedlo. Myslím, že to, co vysvětluje, proč se zdá, že to po mnoha pokusech funguje, je to, že po každém pokusu je stav telefonu (co je v pevné paměti atd.) ve skutečnosti mírně odlišný, takže je to kombinace posledního pokusu o výměnu telefonu v pravém způsobem a další pokus právě vyšel. Pokud je to správně, pak neexistuje žádný kouzelný vzorec (kabel, flash nástroj, verze firmwaru); spíše záleží na mírné změně vzorce při každém pokusu a v podstatě házení kostkou znovu a znovu, dokud se tam konečně nedostanete.

Trochu více z mé vlastní zkušenosti: dostal jsem varování 'nízký úložný prostor' pravděpodobně 12 hodin, ale ignoroval jsem ho, protože jsem neměl čas stáhnout fotky/videa. Poté aplikace začaly selhávat/selhávat (např. aplikace v telefonu se nevytáčela). Usoudil jsem, že jde o problém s úložištěm, a tak jsem zkusil smazat nějaké větší soubory prostřednictvím aplikace Files, podcastů atd. Ale zdálo se, že smazání neproběhlo (využití úložiště v aplikaci nastavení nekleslo). celý telefon spadl (černá obrazovka, logo jablka). Zkoušel jsem několik měkkých resetů. Pak jsem zkusil tvrdý reset. Pak jsem se připojil k Macu mini M1, obnovil režim, zkusil aktualizaci a poté spustil cyklus chyby 14 na aktualizacích. Pak jsem začal svůj výzkum online.

Ještě jednou díky Alex (OP), Kirill na Youtube ( ), instagramový účet iphonelogoloop a účet YouTube pro rehabilitaci iPadu a jeho sekce komentářů, což je cesta (v opačném pořadí) ke zdrojům informací, které jsem došel k řešení, které fungovalo.

A
reakce:Maswawan G

Blíženci

5. června 2021


  • 5. června 2021
Takže super laskavý uživatel na Redditu mi poslal zprávu na základě příspěvku, který jsem o tomto problému napsal před mnoha měsíci. Chyba iTunes 14. Všechny fotky mého syna z prvního roku. Moje žena neudělala žádné zálohy. Celých devět yardů. Apple mi řekl, že se nedá nic dělat. O místech pro obnovu dat se říká, že budou sedět pevně a pak jednoho dne zaplatí 2 000. Dobrý uživatel na Redditu mi onehdy poslal zprávu s odkazem na tento příspěvek. Četl jsem to a myslel jsem si, že je to… přinejlepším pochybné. Ale měl jsem trochu času a pracoval jsem na tom. Fungovalo mi to výrazně rychleji než OP, ale FUNGovalo to. Zabijte firewall a antivirus. Stáhněte si firmware přímo přes 3uTools. Podle doporučení střídejte možnosti aktuálního a beta firmwaru a alternativní metody flash. Aaaaa FUNGOVALO SE!!! Všechny fotografie jsou uloženy. vážně tomu nemůžu uvěřit. Apple se na tento problém opravdu potřebuje blíže podívat, protože je způsoben jinou chybou, kterou mají, kde se vaše paměť neustále plní jinými. Jak smažete více, data spadnou do té druhé černé díry a nikdy nebudou smetena. Takže vám dojde úložiště a nemáte ho jak vyčistit. je to noční můra. Nyní, pokud máte zálohu, můžete ji pouze obnovit a funguje to, ale to by se v první řadě nemělo stávat.
Každopádně mějte všichni naději. Tento proces pro mě fungoval na iPhone 11 Pro s plným úložištěm ve spouštěcí smyčce, kde se objevila chyba iTunes 14.
reakce:maswawan a Spetsgruppa M

Maswawan

10. června 2021
  • 10. června 2021
Alex22222 řekl: Původně jsem chtěl napsat tento příspěvek na fóru komunity podpory Apple, ale stále se maže
Navzdory tomu se domnívám, že informace v níže uvedeném příspěvku mohou být cenné pro některé, u kterých došlo k chybě 14 související s plným úložištěm.


Drazí,

Níže najdete metodu, kterou jsem použil k úspěšné aktualizaci svého iPhone X 256gb na iOS 14.4.2 a přiměl jej ke spuštění se všemi mými daty, abych je pak mohl zálohovat na svém iMacu.

Neměl jsem zálohu svého telefonu na iCloud a neměl jsem zálohu ani přes finder/iTunes.

------ Jak problém začal ------

Na mém iPhonu X mi docházelo úložiště a nedávno jsem se rozhodl koupit nový iPhone 12 pro 512gb, abych uvolnil nějaké úložiště, abych mohl pořizovat více obrázků bez mazání starých, protože jsem již několikrát prošel všechny své obrázky, abych vybral ty k odstranění.

Při nastavování mého nového iPhonu 12 mi navrhl, že bych mohl přenést svá data do tohoto nového iPhonu pomocí „Rychlého startu“ (nasměrování fotoaparátu starého telefonu na fialový mrak na novém telefonu). Tak jsem pokračoval a udělal toto. Poté se na telefonu zobrazila zpráva, že připravuje data k přenosu. Jelikož byl večer, rozhodl jsem se, že nechám oba telefony připojené k napájení vedle sebe, aby se tento přenos v noci dokončil.

Druhý den ráno (o 10 hodin později), když jsem zkontroloval oba telefony, jsem si ke svému překvapení všiml, že mi stále zobrazuje zprávu „připravuji data k přenosu“, takže jsem věřil, že přenos ještě nezačal.
V tuto chvíli jsem se rozhodl operaci zrušit a zkusit ji spustit znovu. V tomto okamžiku by fotoaparát mého telefonu X nezačal být schopen zachytit fialový mrak. Rám, ve kterém jsem očekával, že uvidím přenos z kamery, byl černý, takže jsem nadále žádal o ruční nastavení, kde musíte místo použití fotoaparátu zadávat čísla, ale pak jsem si všiml, že se klávesnice objevila, ale dotyková obrazovka nereagovala. V tuto chvíli jsem se rozhodl, že by bylo dobré restartovat telefon.
Telefon se vypnul, ale už se nechtěl zapnout, protože by mi na relativně dlouhou dobu (2-3min?) ukazoval logo jablka a pak by zmizel a pak by mi znovu ukázal logo. Znovu a znovu.

Rozhodl jsem se kontaktovat podporu Apple a zkusili jsme restartovat iPhone mnoha různými způsoby, ale zamykací obrazovka se navzdory našemu úsilí znovu neobjevila. Jako poslední možnost mi bylo doporučeno přepnout telefon do režimu obnovy a provést aktualizaci iTunes (Not Restore) na iOS 14.4.2, která by zachovala moje data a vyřešila můj problém. Při pokusu o aktualizaci mi to však zobrazí chybu 14. našel jsem tento relativně nový článek na chybě 14 na support.apple.com a zkusil jsem telefon několikrát flashnout, jak naznačuje článek, bez štěstí. V tomto okamžiku jsem znovu kontaktoval podporu Apple a bylo mi doporučeno buď obnovit svůj telefon, což by bohužel smazalo všechna moje data v telefonu, nebo jít do autorizovaného servisu, abych zjistil, zda mohou tento problém vyřešit. Kontaktoval jsem oba navrhované obchody, ale oba obchody nemohly zaručit, že data budou zachována, a rozhodl jsem se počkat s telefonem zaseknutým v režimu obnovy, dokud nebude na internetu zveřejněno řešení. Což jsem naštěstí našel a udělal si podrobné poznámky pro lidi, kteří to čtou s tímto problémem, protože ztratili tisíce obrázků, a pro inženýry Apple, kteří si to snad přečtou a v budoucnu udělají efektivnější řešení v iTunes.

------ Pár poznámek: ------

Nemohu zaručit ani doporučit tyto techniky, které vedly k obnově mých dat, a tudíž k vyřešení mého problému. Protože metoda je extrémně těžkopádná, potenciálně riskantní a velmi časově náročná. Byl jsi varován.

Ale pokud jste zoufalí a ztratili jste více než 50 000 fotografií neocenitelných vzpomínek na časy před nakažením a příbuzné, kteří už tu nejsou, budete zoufalí a zažijete bezesné noci kvůli znepokojivé a devastující povaze tohoto problému. Neobjevila se žádná varování ani předvídatelné známky toho, že by se něco takového mohlo potenciálně stát v důsledku toho, že jsem se rozhodl koupit zbrusu nový telefon, abych navýšil úložiště na mém starém iPhone X.

Poté, co jsem to řekl, se podělím o to, jak se mi to podařilo opravit, níže velmi podrobně, takže pokud se rozhodnete riskovat, můžete zkusit postupovat podle těchto kroků. Ale největším důvodem, proč to zde sdílím, je poskytnout inženýrům v Apple tolik informací, kolik bych jim mohl dát, aby bylo možné do iTunes zapéct bezpečnější a efektivnější metodu, jak obnovit stovky nebo dokonce tisíce iPhonů uvízlých v režimu obnovy. došlo k chybě 14.

A lidem, kteří říkají, že jsem si měl udělat zálohu pomocí finder/itunes. Souhlasím, ale myslím si, že je nešťastné, že jediná záloha o velikosti přibližně 250 GB představuje značné množství úložiště, které zabere většina cenově dostupnějších počítačů (MacBooky, iMac nebo dokonce Mac Pro), které Apple v současnosti prodává. Byl bych rád, kdyby existoval ekvivalent zálohování stroje času pro zařízení iOS, který by používal Airport Extreme nebo místní NAS pro zálohování přes noc, ale bohužel v tuto chvíli není žádné takové řešení dostupné.

------ Jak se mi podařilo opravit chybu 14 ------

Znovu musím říci, že nedoporučujeme provádět žádné z níže popsaných věcí kvůli potenciálním bezpečnostním rizikům a ztrátě dat.

To, co fungovalo pro mě, neznamená, že to bude fungovat i pro vás! Měli byste postupovat pouze na vlastní nebezpečí. Pokud v tuto chvíli nejste ochotni podstoupit toto riziko, měli byste počkat na řešení od společnosti Apple, které snad bude v budoucnu relativně brzy následovat. Chci se jen podělit o svůj příběh, aby toto oficiální řešení mohlo přijít rychleji.

Užitečné odkazy:

Požadavky:
  1. Počítač se systémem Windows (používal jsem Windows 10 přes bootcamp na iMacu)
  2. Bezplatný program s názvem 3u tools.
  3. Originální (nepoškozený) kabel lightning-usb (některé zaznamenaly větší/rychlejší úspěch)
  4. USB port, který se zapojuje přímo do počítače. Ne přes usb hub (někteří hlásili větší/rychlejší úspěch tímto způsobem)
  5. Nevěřil bych, že někdy řeknu tyto poslední dva body, ale mít vypnutý firewall systému Windows (větší úspěch? Zkuste to bez jeho vypnutí)
  6. Vypněte veškerý antivirový software, který může být v počítači spuštěn.

Měli byste se podívat na video v posledním odkazu výše (poslední pod užitečnými odkazy), které vysvětluje použití nástrojů 3u. Pomůže vám to začít a pomůže vám lépe porozumět níže uvedeným informacím. Nedávno jsem četl v komentářích (píšu to 22. dubna 2021, takže se to mohlo od té doby změnit), že lidé měli v poslední době větší úspěch s jednoduchým flashem a iTunes flash přes 3u nástroje, což nakonec vedlo k úspěšné aktualizaci na 14.4. 2

Potřeboval jsem celkem více než 85 pokusů flash (ztratil jsem přesný počet), abych obnovil svůj telefon a data:
Od začátku jsem používal úplně nový kabel a ke všemu jsem používal Windows přes bootcamp na iMacu.

Trvalo mi celkem 5 dní, než blesk fungoval a prošel. A trvalo mi 3 dny, než jsem během procesu blikání viděl jakýkoli pokrok. Během těchto prvních 3 dnů jsem vždy dostával 35 % v jednoduchém flashování a viděl jsem, že ukazatel průběhu vždy selže na stejném místě pomocí jakékoli techniky blikání. Vyzkoušel jsem všechny: Aktualizace v iTunes na Macu, 3utools iTunes flash, vícenásobný flash (obnovení a dfu), pro flash (dfu). Během těchto prvních 3 dnů jsem dělal většinou profesionální flash (dfu), snadný flash a aktualizaci iTunes na Macu.

V tuto chvíli jsem měl již přes 50 pokusů a ztrácel jsem naději, že tato metoda pro mě nefunguje. Neměl bych a kdo to čte, neměl by! Udržujte naději a snažte se tento proces opakovat znovu a znovu! Rozhodl jsem se dát si pauzu a vypnul jsem telefon stisknutím tlačítka napájení a zvýšení hlasitosti na dlouhou dobu (20-30 sekund?), abych telefon vypnul na 24 hodin.

Během tohoto dne úvah jsem přišel s myšlenkou, že bych si měl znovu stáhnout soubory firmwaru, protože když jsem je stahoval, zpočátku byl můj firewall a antivirus Windows stále aktivní. Firmware jsem tedy smazal a znovu stáhl 14.4.2 a jednu beta verzi 14.5RC, která se nedávno objevila. Také jsem se rozhodl, že nebudu používat metodu aktualizace v iTunes na Macu, protože jsem slyšel několik příběhů o vymazání telefonů?! (Nejsem si jistý, jestli tito lidé možná špatně klikli?) A v komentářích jsem četl, že lidé měli v poslední době úspěch s easy flash a u3tools iTunes flash.

Během prvního záblesku 21. dubna 2021 (poslední den tohoto divokého dobrodružství) jsem si v easy flash 14.4.2 všiml, že procento při selhání vzrostlo na 36 %! Byl jsem velmi rád, že jsem to viděl.

Také po pokusu o flash a selhání by logo a pruh Apple visely, což vyžadovalo ruční vynucení restartu po každém flashi, dokud není níže uvedeno jinak. A pruh pod logem Apple by se posunul jen asi do 1/3 cesty, na rozdíl od dnů předtím, kdy by pokračoval přes 1/2, ale selhal by kolem 1/3 a poté se sám restartoval.

Dne 21. dubna 2021 jsem mezi blesky neměnil port USB na iMacu! Jakmile jsem zaznamenal pokrok, nebylo to nutné. (jiní uvedli, že mají větší úspěch při změně portu USB po každém pokusu o flash)

Rozhodl jsem se střídat mezi easy flash a 3utools iTunes flash a všiml jsem si v černém okně ve flashi iTunes, že odesílání souborového systému přes ASR vzrostlo na 79 % (ze 78 %, na kterých předtím selhávalo).

EF = snadný záblesk
IF = 3utools iTunes flash ....souborový systém přes ASR % v černém okně.

Všechny flashované se provádějí s non-beta 14.4.2, dokud není uvedeno jinak:
EF 36 %, IF 79 %
EF 36 %, IF 82 %
EF 36 %, IF 84 %
EF 37 %, IF 86 %
EF 37 %, IF 87 %
EF 37 %, IF 88 %
EF 37 %, IF 89 %
EF 38 %, IF 92 %
EF 38 %, IF 95 %
EF 39 %, IF 98 %
EF 60 % 2x, IF 100 % -> nelze analyzovat regulární výraz

V tomto okamžiku a od tohoto okamžiku se iPhone sám restartoval do režimu obnovy jako v předchozích dnech. A zapisovalo se do souborového systému dvakrát jako v předchozích dnech 0 % -> 60 % -> 20 % -> 60 % -> selhání.

EF 60% 2x, IF chyba (-14) nelze analyzovat regulární výraz.
EF 60% 2x, POKUD nelze analyzovat regulární výraz
EF 60% 2x, POKUD nelze analyzovat regulární výraz
beta 14.5RC: EF 39 %, POKUD nelze analyzovat regulární výraz

14.4.2: EF 60 %, PRO FLASH (dfu) flash selhal s udržením uživatelů (oba pokusy o zápis souborového systému byly úspěšné, ale flash poté selhal)

beta 14.5RC: EF 39 %, IF 98 %
14.4.2: EF 80% -> selhání: nelze obnovit iDevice(-6)

iPhone se navzdory selhání restartoval a ukázal mi, abych přejel nahoru. 2x jsem požádal o přístupový kód. Pak se objevilo černé logo Apple s bílým pozadím: při pokusu o obnovení dat, když byla tato lišta téměř hotová (řekl bych, že 98 %), začalo to od začátku a zvýšilo se na (možná 5 %), pak skočilo zpět na 98 % a zůstalo tam. na chvíli. V tuto chvíli jsem byl nervózní, ale jen čekejte, telefon potřebuje čas na poslední 2%. Po chvíli lišta pod logem zmizela a požádalo mě, abych provedl nastavení aktualizace, po kterém se iPhone vrátil do normálu.

Poté jsem mohl připojit svůj iPhone X k iMacu a provést úplnou zálohu pomocí vyhledávače, abych později všechna tato data vložil do svého nového iPhone 12.

------ Závěrečné poznámky ------

V případě, že některá z výše uvedených informací vyžaduje další vysvětlení, rád ji upřesním nebo poskytnu další vysvětlení/zpětnou vazbu v následujících dnech.

Věřím, že většinu telefonů s chybou plného úložiště 14 lze pomocí této metody obnovit.
V komentářích k tomuto videu jsem viděl následující modely iPhone, které dokážou obnovit svá data:

iPhone 11
iPhone XS Max
iPhone XS
iPhone X
iPhone XR
iPhone 8
iPhone 7 plus
iPhone 7

S pozdravem a přáním štěstí!
Alex Kliknutím rozbalíte...
Na tuto informaci jsem čekal poslední rok, určitě to vyzkouším.
Dlouhé čtení no...
Odkaz na video YouTube na užitečných odkazech není správný. Můžete prosím poskytnout správný odkaz? dík S

superduperita

19. července 2021
  • 19. července 2021
Alex22222 řekl: Původně jsem chtěl napsat tento příspěvek na fóru komunity podpory Apple, ale stále se maže
Navzdory tomu se domnívám, že informace v níže uvedeném příspěvku mohou být cenné pro některé, u kterých došlo k chybě 14 související s plným úložištěm.


Drazí,

Níže najdete metodu, kterou jsem použil k úspěšné aktualizaci svého iPhone X 256gb na iOS 14.4.2 a přiměl jej ke spuštění se všemi mými daty, abych je pak mohl zálohovat na svém iMacu.

Neměl jsem zálohu svého telefonu na iCloud a neměl jsem zálohu ani přes finder/iTunes.

------ Jak problém začal ------

Na mém iPhonu X mi docházelo úložiště a nedávno jsem se rozhodl koupit nový iPhone 12 pro 512gb, abych uvolnil nějaké úložiště, abych mohl pořizovat více obrázků bez mazání starých, protože jsem již několikrát prošel všechny své obrázky, abych vybral ty k odstranění.

Při nastavování mého nového iPhonu 12 mi navrhl, že bych mohl přenést svá data do tohoto nového iPhonu pomocí „Rychlého startu“ (nasměrování fotoaparátu starého telefonu na fialový mrak na novém telefonu). Tak jsem pokračoval a udělal toto. Poté se na telefonu zobrazila zpráva, že připravuje data k přenosu. Jelikož byl večer, rozhodl jsem se, že nechám oba telefony připojené k napájení vedle sebe, aby se tento přenos v noci dokončil.

Druhý den ráno (o 10 hodin později), když jsem zkontroloval oba telefony, jsem si ke svému překvapení všiml, že mi stále zobrazuje zprávu „připravuji data k přenosu“, takže jsem věřil, že přenos ještě nezačal.
V tuto chvíli jsem se rozhodl operaci zrušit a zkusit ji spustit znovu. V tomto okamžiku by fotoaparát mého telefonu X nezačal být schopen zachytit fialový mrak. Rám, ve kterém jsem očekával, že uvidím přenos z kamery, byl černý, takže jsem nadále žádal o ruční nastavení, kde musíte místo použití fotoaparátu zadávat čísla, ale pak jsem si všiml, že se klávesnice objevila, ale dotyková obrazovka nereagovala. V tuto chvíli jsem se rozhodl, že by bylo dobré restartovat telefon.
Telefon se vypnul, ale už se nechtěl zapnout, protože by mi na relativně dlouhou dobu (2-3min?) ukazoval logo jablka a pak by zmizel a pak by mi znovu ukázal logo. Znovu a znovu.

Rozhodl jsem se kontaktovat podporu Apple a zkusili jsme restartovat iPhone mnoha různými způsoby, ale zamykací obrazovka se navzdory našemu úsilí znovu neobjevila. Jako poslední možnost mi bylo doporučeno přepnout telefon do režimu obnovy a provést aktualizaci iTunes (Not Restore) na iOS 14.4.2, která by zachovala moje data a vyřešila můj problém. Při pokusu o aktualizaci mi to však zobrazí chybu 14. našel jsem tento relativně nový článek na chybě 14 na support.apple.com a zkusil jsem telefon několikrát flashnout, jak naznačuje článek, bez štěstí. V tomto okamžiku jsem znovu kontaktoval podporu Apple a bylo mi doporučeno buď obnovit svůj telefon, což by bohužel smazalo všechna moje data v telefonu, nebo jít do autorizovaného servisu, abych zjistil, zda mohou tento problém vyřešit. Kontaktoval jsem oba navrhované obchody, ale oba obchody nemohly zaručit, že data budou zachována, a rozhodl jsem se počkat s telefonem zaseknutým v režimu obnovy, dokud nebude na internetu zveřejněno řešení. Což jsem naštěstí našel a udělal si podrobné poznámky pro lidi, kteří to čtou s tímto problémem, protože ztratili tisíce obrázků, a pro inženýry Apple, kteří si to snad přečtou a v budoucnu udělají efektivnější řešení v iTunes.

------ Pár poznámek: ------

Nemohu zaručit ani doporučit tyto techniky, které vedly k obnově mých dat, a tudíž k vyřešení mého problému. Protože metoda je extrémně těžkopádná, potenciálně riskantní a velmi časově náročná. Byl jsi varován.

Ale pokud jste zoufalí a ztratili jste více než 50 000 fotografií neocenitelných vzpomínek na časy před nakažením a příbuzné, kteří už tu nejsou, budete zoufalí a zažijete bezesné noci kvůli znepokojivé a devastující povaze tohoto problému. Neobjevila se žádná varování ani předvídatelné známky toho, že by se něco takového mohlo potenciálně stát v důsledku toho, že jsem se rozhodl koupit zbrusu nový telefon, abych navýšil úložiště na mém starém iPhone X.

Poté, co jsem to řekl, se podělím o to, jak se mi to podařilo opravit, níže velmi podrobně, takže pokud se rozhodnete riskovat, můžete zkusit postupovat podle těchto kroků. Ale největším důvodem, proč to zde sdílím, je poskytnout inženýrům v Apple tolik informací, kolik bych jim mohl dát, aby bylo možné do iTunes zapéct bezpečnější a efektivnější metodu, jak obnovit stovky nebo dokonce tisíce iPhonů uvízlých v režimu obnovy. došlo k chybě 14.

A lidem, kteří říkají, že jsem si měl udělat zálohu pomocí finder/itunes. Souhlasím, ale myslím si, že je nešťastné, že jediná záloha o velikosti přibližně 250 GB představuje značné množství úložiště, které zabere většina cenově dostupnějších počítačů (MacBooky, iMac nebo dokonce Mac Pro), které Apple v současnosti prodává. Byl bych rád, kdyby existoval ekvivalent zálohování stroje času pro zařízení iOS, který by používal Airport Extreme nebo místní NAS pro zálohování přes noc, ale bohužel v tuto chvíli není žádné takové řešení dostupné.

------ Jak se mi podařilo opravit chybu 14 ------

Znovu musím říci, že nedoporučujeme provádět žádné z níže popsaných věcí kvůli potenciálním bezpečnostním rizikům a ztrátě dat.

To, co fungovalo pro mě, neznamená, že to bude fungovat i pro vás! Měli byste postupovat pouze na vlastní nebezpečí. Pokud v tuto chvíli nejste ochotni podstoupit toto riziko, měli byste počkat na řešení od společnosti Apple, které snad bude v budoucnu relativně brzy následovat. Chci se jen podělit o svůj příběh, aby toto oficiální řešení mohlo přijít rychleji.

Užitečné odkazy:

Požadavky:
  1. Počítač se systémem Windows (používal jsem Windows 10 přes bootcamp na iMacu)
  2. Bezplatný program s názvem 3u tools.
  3. Originální (nepoškozený) kabel lightning-usb (některé zaznamenaly větší/rychlejší úspěch)
  4. USB port, který se zapojuje přímo do počítače. Ne přes usb hub (někteří hlásili větší/rychlejší úspěch tímto způsobem)
  5. Nevěřil bych, že někdy řeknu tyto poslední dva body, ale mít vypnutý firewall systému Windows (větší úspěch? Zkuste to bez jeho vypnutí)
  6. Vypněte veškerý antivirový software, který může být v počítači spuštěn.

Měli byste se podívat na video v posledním odkazu výše (poslední pod užitečnými odkazy), které vysvětluje použití nástrojů 3u. Pomůže vám to začít a pomůže vám lépe porozumět níže uvedeným informacím. Nedávno jsem četl v komentářích (píšu to 22. dubna 2021, takže se to mohlo od té doby změnit), že lidé měli v poslední době větší úspěch s jednoduchým flashem a iTunes flash přes 3u nástroje, což nakonec vedlo k úspěšné aktualizaci na 14.4. 2

Potřeboval jsem celkem více než 85 pokusů flash (ztratil jsem přesný počet), abych obnovil svůj telefon a data:
Od začátku jsem používal úplně nový kabel a ke všemu jsem používal Windows přes bootcamp na iMacu.

Trvalo mi celkem 5 dní, než blesk fungoval a prošel. A trvalo mi 3 dny, než jsem během procesu blikání viděl jakýkoli pokrok. Během těchto prvních 3 dnů jsem vždy dostával 35 % v jednoduchém flashování a viděl jsem, že ukazatel průběhu vždy selže na stejném místě pomocí jakékoli techniky blikání. Vyzkoušel jsem všechny: Aktualizace v iTunes na Macu, 3utools iTunes flash, vícenásobný flash (obnovení a dfu), pro flash (dfu). Během těchto prvních 3 dnů jsem dělal většinou profesionální flash (dfu), snadný flash a aktualizaci iTunes na Macu.

V tuto chvíli jsem měl již přes 50 pokusů a ztrácel jsem naději, že tato metoda pro mě nefunguje. Neměl bych a kdo to čte, neměl by! Udržujte naději a snažte se tento proces opakovat znovu a znovu! Rozhodl jsem se dát si pauzu a vypnul jsem telefon stisknutím tlačítka napájení a zvýšení hlasitosti na dlouhou dobu (20-30 sekund?), abych telefon vypnul na 24 hodin.

Během tohoto dne úvah jsem přišel s myšlenkou, že bych si měl znovu stáhnout soubory firmwaru, protože když jsem je stahoval, zpočátku byl můj firewall a antivirus Windows stále aktivní. Firmware jsem tedy smazal a znovu stáhl 14.4.2 a jednu beta verzi 14.5RC, která se nedávno objevila. Také jsem se rozhodl, že nebudu používat metodu aktualizace v iTunes na Macu, protože jsem slyšel několik příběhů o vymazání telefonů?! (Nejsem si jistý, jestli tito lidé možná špatně klikli?) A v komentářích jsem četl, že lidé měli v poslední době úspěch s easy flash a u3tools iTunes flash.

Během prvního záblesku 21. dubna 2021 (poslední den tohoto divokého dobrodružství) jsem si v easy flash 14.4.2 všiml, že procento při selhání vzrostlo na 36 %! Byl jsem velmi rád, že jsem to viděl.

Také po pokusu o flash a selhání by logo a pruh Apple visely, což vyžadovalo ruční vynucení restartu po každém flashi, dokud není níže uvedeno jinak. A pruh pod logem Apple by se posunul jen asi do 1/3 cesty, na rozdíl od dnů předtím, kdy by pokračoval přes 1/2, ale selhal by kolem 1/3 a poté se sám restartoval.

Dne 21. dubna 2021 jsem mezi blesky neměnil port USB na iMacu! Jakmile jsem zaznamenal pokrok, nebylo to nutné. (jiní uvedli, že mají větší úspěch při změně portu USB po každém pokusu o flash)

Rozhodl jsem se střídat mezi easy flash a 3utools iTunes flash a všiml jsem si v černém okně ve flashi iTunes, že odesílání souborového systému přes ASR vzrostlo na 79 % (ze 78 %, na kterých předtím selhávalo).

EF = snadný záblesk
IF = 3utools iTunes flash ....souborový systém přes ASR % v černém okně.

Všechny flashované se provádějí s non-beta 14.4.2, dokud není uvedeno jinak:
EF 36 %, IF 79 %
EF 36 %, IF 82 %
EF 36 %, IF 84 %
EF 37 %, IF 86 %
EF 37 %, IF 87 %
EF 37 %, IF 88 %
EF 37 %, IF 89 %
EF 38 %, IF 92 %
EF 38 %, IF 95 %
EF 39 %, IF 98 %
EF 60 % 2x, IF 100 % -> nelze analyzovat regulární výraz

V tomto okamžiku a od tohoto okamžiku se iPhone sám restartoval do režimu obnovy jako v předchozích dnech. A zapisovalo se do souborového systému dvakrát jako v předchozích dnech 0 % -> 60 % -> 20 % -> 60 % -> selhání.

EF 60% 2x, IF chyba (-14) nelze analyzovat regulární výraz.
EF 60% 2x, POKUD nelze analyzovat regulární výraz
EF 60% 2x, POKUD nelze analyzovat regulární výraz
beta 14.5RC: EF 39 %, POKUD nelze analyzovat regulární výraz

14.4.2: EF 60 %, PRO FLASH (dfu) flash selhal s udržením uživatelů (oba pokusy o zápis souborového systému byly úspěšné, ale flash poté selhal)

beta 14.5RC: EF 39 %, IF 98 %
14.4.2: EF 80% -> selhání: nelze obnovit iDevice(-6)

iPhone se navzdory selhání restartoval a ukázal mi, abych přejel nahoru. 2x jsem požádal o přístupový kód. Pak se objevilo černé logo Apple s bílým pozadím: při pokusu o obnovení dat, když byla tato lišta téměř hotová (řekl bych, že 98 %), začalo to od začátku a zvýšilo se na (možná 5 %), pak skočilo zpět na 98 % a zůstalo tam. na chvíli. V tuto chvíli jsem byl nervózní, ale jen čekejte, telefon potřebuje čas na poslední 2%. Po chvíli lišta pod logem zmizela a požádalo mě, abych provedl nastavení aktualizace, po kterém se iPhone vrátil do normálu.

Poté jsem mohl připojit svůj iPhone X k iMacu a provést úplnou zálohu pomocí vyhledávače, abych později všechna tato data vložil do svého nového iPhone 12.

------ Závěrečné poznámky ------

V případě, že některá z výše uvedených informací vyžaduje další vysvětlení, rád ji upřesním nebo poskytnu další vysvětlení/zpětnou vazbu v následujících dnech.

Věřím, že většinu telefonů s chybou plného úložiště 14 lze pomocí této metody obnovit.
V komentářích k tomuto videu jsem viděl následující modely iPhone, které dokážou obnovit svá data:

iPhone 11
iPhone XS Max
iPhone XS
iPhone X
iPhone XR
iPhone 8
iPhone 7 plus
iPhone 7

S pozdravem a přáním štěstí!
Alex Kliknutím rozbalíte...
Právě se mi podařilo vložit svůj Iphone 11 do jeho prvního Soft Flash a proces se zastavil na 33%. Lišta průběhu na obrazovce pod logem jablka však zůstala a nyní již telefon odmítá přejít do režimu obnovení (nahoru, dolů, napájení). Nefunguje ani tvrdý restart (up + power). Měli jste podobné problémy a pokud ano, jak se vám podařilo znovu uvést telefon do režimu obnovení a pokusit se o další flash?

Děkuji. S

superduperita

19. července 2021
  • 20. července 2021
Lidi, 3utools opravdu funguje. Trvalo mi dva pokusy, než se mi podařilo úspěšně flashnout a vzkřísit svůj iphone. Nejprve jsem zkoušel nainstalovat nejnovější stabilní firmware 14.7, který nefungoval. Jak jsem zmínil ve výše uvedeném příspěvku, proces se zastavil na 33% a přestal reagovat. Lišta průběhu pod logem jablka nezmizela a telefon se mi nepodařilo restartovat. Nechal jsem to zapnuté přes noc, baterie se vybila a mohl jsem to znovu uvést do režimu obnovení.
Poté jsem zkusil použít nejnovější beta verzi 15.0, která fungovala bezchybně. Celé to trvalo jen asi 20 minut. Použil jsem originální kabel a neměnil USB porty.
Hodně štěstí všem. NA

Andrej19

22. července 2021
  • 22. července 2021
Hej lidi. Něco podobného se mi stalo před více než týdnem a jsem zoufalý (neměl jsem žádnou zálohu). iPhone XS 256 GB s iOS 14,6 GB dosáhl plného úložiště, v noci jsem viděl typickou zprávu o plném úložišti (byl jsem příliš unavený a začal mazat věci a nechal to na další den). Když se probudím, odemknu telefon a nereaguje (nemohl jsem se dostat k žádné aplikaci, mohl jsem pouze přejet doleva a doprava kolem tapety), pokračuji v restartu, abych začal mazat věci, a když se telefon restartuje a požádá o PIN kód pro odemknutí, jakmile zavedu pin, obrazovka zčerná a přilepí se na logo Apple (na několik minut), poté se znovu restartuje a objeví se obrazovka pro odemknutí pinu... znovu. To se opakovalo znovu a znovu. Poté se jej pokusím aktualizovat v režimu obnovení pomocí itunes a nic se nestane, ve skutečnosti se telefon po několika pokusech zobrazí na bílé obrazovce s nápisem „Obnovení přejetím nahoru“. Stále však mohu stisknout tlačítka a přejít do režimu obnovení. Zkoušel jsem flashování pomocí 3utools přepínání mezi itunes flash a easy flash. Zkoušel jsem nejnovější beta verzi (iOS 15) a také 14.7 a 14.6. Několikrát selhal přibližně před 20 %. Nicméně většinou jsem zkoušel flashovat s iOS 15 beta a iOS 14.7, proces flash byl úspěšný, ale když se iphone restartoval, stále byla bílá obrazovka „obnovení přejetím nahoru“. Jsem si docela jistý, že když přetáhnu nahoru, přijdu o všechno a přivádí mě to k šílenství. Pokud se vám to podaří opravit, udělejte to samé. Proč ne? Vypnul jsem firewall a antivirus. Postupujte podle pokynů přesně stejným způsobem. (Zkoušel jsem restartovat PC a změnit USB porty) Jediná věc, kterou jsem ještě neudělal, je režim DFU, ale nejsem si jistý, jak moc riskantní je ztráta mých dat. Nějaká pomoc/nápady? Všechna tato data jsou pro mě k nezaplacení. G

Gauste

3. září 2021
  • 3. září 2021
Páni!!! Fungovalo to! Můj iPhone byl zablokován 7 měsíců. Když došlo k chybě 14, po přečtení na webu, že neexistují žádná řešení, jsem si koupil nový telefon a starý jsem uložil do šuplíku v naději na řešení. Právě jsem narazil na tento příspěvek, sledoval video na YouTube a voilà! Právě se znovu objevilo 220 gb fotografií, které jsem považoval za ztracené. Tento proces se může zdát dlouhý, ale stojí za všechen čas strávený

A to jsem ani nemusel používat režim DFU. Standardní firmware flash v 3utools fungoval (nejnovější firmware selhal, ale uspěl s nejnovějším beta firmwarem).

Protože každý případ může být jiný, zde je můj: můj iPhone měl málo místa (velmi málo) a nikdy jsem si neprovedl zálohu. Spustil jsem tedy zálohování pomocí iTunes a v určitém okamžiku se iPhone zavřel a přešel do opakovaného bootloopu. Provedl tvrdý reset a telefon přešel do režimu obnovení. Mnoho pokusů o obnovení telefonu na iTunes mi dalo chybu 14.

Takže pokud máte problém s chybou 14, sledujte pozorně video (odkaz na YouTube v prvním příspěvku nefunguje, ale někdo vložil video do dalšího příspěvku).

Je to JEDINÉ fungující řešení podle mých znalostí, které funguje. Nevěřte všem těm podvodům, které se vám snaží prodat aplikaci. Nefunguje to (věřte mi, zkusil jsem to). A Apple stále říká, že není co dělat.

Pořád nemůžu uvěřit, že to fungovalo! Tak vděčný.

btw, nezapomeňte si zapamatovat přístupový kód pro iPhone. Když uspějete v pokusu o obnovu dat (bílá obrazovka), před zahájením procesu se vás zeptá na váš přístupový kód (proces dlouhý 25 minut), který selže, pokud zadáte nesprávný kód a musíte začít znovu. G

Gauste

3. září 2021
  • 3. září 2021
Andre19 řekl: Ahoj kluci. Něco podobného se mi stalo před více než týdnem a jsem zoufalý (neměl jsem žádnou zálohu). iPhone XS 256 GB s iOS 14,6 GB dosáhl plného úložiště, v noci jsem viděl typickou zprávu o plném úložišti (byl jsem příliš unavený a začal mazat věci a nechal to na další den). Když se probudím, odemknu telefon a nereaguje (nemohl jsem se dostat k žádné aplikaci, mohl jsem pouze přejet doleva a doprava kolem tapety), pokračuji v restartu, abych začal mazat věci, a když se telefon restartuje a požádá o PIN kód pro odemknutí, jakmile zavedu pin, obrazovka zčerná a přilepí se na logo Apple (na několik minut), poté se znovu restartuje a objeví se obrazovka pro odemknutí pinu... znovu. To se opakovalo znovu a znovu. Poté se jej pokusím aktualizovat v režimu obnovení pomocí itunes a nic se nestane, ve skutečnosti se telefon po několika pokusech zobrazí na bílé obrazovce s nápisem „Obnovení přejetím nahoru“. Stále však mohu stisknout tlačítka a přejít do režimu obnovení. Zkoušel jsem flashování pomocí 3utools přepínání mezi itunes flash a easy flash. Zkoušel jsem nejnovější beta verzi (iOS 15) a také 14.7 a 14.6. Několikrát selhal přibližně před 20 %. Nicméně většinou jsem zkoušel flashovat s iOS 15 beta a iOS 14.7, proces flash byl úspěšný, ale když se iphone restartoval, stále byla bílá obrazovka „obnovení přejetím nahoru“. Jsem si docela jistý, že když přetáhnu nahoru, přijdu o všechno a přivádí mě to k šílenství. Pokud se vám to podaří opravit, udělejte to samé. Proč ne? Vypnul jsem firewall a antivirus. Postupujte podle pokynů přesně stejným způsobem. (Zkoušel jsem restartovat PC a změnit USB porty) Jediná věc, kterou jsem ještě neudělal, je režim DFU, ale nejsem si jistý, jak moc riskantní je ztráta mých dat. Nějaká pomoc/nápady? Všechna tato data jsou pro mě k nezaplacení. Kliknutím rozbalíte...
Udělal jsem to, co jste udělali vy, a pokud uspějete na bílé obrazovce a požádáte, abyste se zotavili přejetím nahoru, jste téměř tam. Udělal jsem a co se stane: přejeďte a budete požádáni o přístupový kód pro iPhone. Poté se zobrazí ukazatel průběhu. Trvalo mi 25 minut na dokončení. Poprvé jsem zadal špatný kód, takže proces selhal a vrátil se na bílou obrazovku s žádostí o vymazání. S dobrým kódem byl iPhone po 25 minutách v pořádku!

Nemohu zaručit, že to bude fungovat, ale ani já jsem nemusel používat režim dfu: standardní blesk fungoval s beta 15.

Možná jsem ztratil trochu dat, protože na konci procesu měl můj telefon 6 GB volného místa (pro 256 GB telefon) a jsem si docela jistý, že jsem měl méně, než došlo k chybě 14, ale obnovil jsem 220+ gb fotek.

Hodně štěstí C

Cemedine X

19. listopadu 2021
  • 19. listopadu 2021
Před šesti měsíci jsem vytvořil smyčku loga Apple Apple iPhone 8.
Několikrát jsem zkusil pravidelnou aktualizaci iTunes a tyto falešné záchranné nástroje přes internet, ale ukazatel průběhu se pohyboval kolem 20 % a iTunes neustále opakovaly „chyba 14“. Strávil jsem pár dní a vzdal jsem to. Telefon byl asi 8 měsíců ve skříni jako kovová cihla.

18. listopadu jsem narazil na tento článek, zkusil jsem to znovu s 3utools na Bootcampu.
Tentokrát jsem použil iOS 15.1. Nyní nemůžete vybrat řadu 14.x.
'chyba 14' se neobjevila. Teď se to změnilo na „chybu 1100“ a 3utools říkalo „selhalo uchování uživatelských dat...“ nebo nějaký nesmysl.
Ukazatel průběhu na obrazovce telefonu nikdy neukazuje průběh. Vypadalo to, že je to horší než předtím.
Zkoušel jsem rychlý flash, pro flash, běžnou aktualizaci iTunes. Všechno selhalo. V tu chvíli jsem to chtěl znovu vzdát.

Dne 19. listopadu.
Než to vzdám, zkusil jsem 15.2 beta. Vzhledem k tomu, že moje potíže souvisely s aktualizací plného úložiště, bylo přirozené, že jsem neočekával úspěch s 15.2 nestabilní beta verzí, což je o něco větší velikost programu než 15.1 stabilní.
Byl to režim rychlého blesku, byl to 15.2 beta3, byl to normální režim obnovy (bez DFU) a operace byla nějak úspěšná.

Zveřejnil jsem to, abych poděkoval vám všem lidem zde. Bylo to proto, že vše začalo poté, co jsem náhodou přečetl tento článek.
Děkuji mnohokrát! T

MĚSTO

27. listopadu 2021
  • Sobota v 9:50
Cemedine X řekl: Před šesti měsíci jsem vytvořil smyčku loga Apple Apple iPhone 8.
Několikrát jsem zkusil pravidelnou aktualizaci iTunes a tyto falešné záchranné nástroje přes internet, ale ukazatel průběhu se pohyboval kolem 20 % a iTunes neustále opakovaly „chyba 14“. Strávil jsem pár dní a vzdal jsem to. Telefon byl asi 8 měsíců ve skříni jako kovová cihla.

18. listopadu jsem narazil na tento článek, zkusil jsem to znovu s 3utools na Bootcampu.
Tentokrát jsem použil iOS 15.1. Nyní nemůžete vybrat řadu 14.x.
'chyba 14' se neobjevila. Teď se to změnilo na „chybu 1100“ a 3utools říkalo „selhalo uchování uživatelských dat...“ nebo nějaký nesmysl.
Ukazatel průběhu na obrazovce telefonu nikdy neukazuje průběh. Vypadalo to, že je to horší než předtím.
Zkoušel jsem rychlý flash, pro flash, běžnou aktualizaci iTunes. Všechno selhalo. V tu chvíli jsem to chtěl znovu vzdát.

Dne 19. listopadu.
Než to vzdám, zkusil jsem 15.2 beta. Vzhledem k tomu, že moje potíže souvisely s aktualizací plného úložiště, bylo přirozené, že jsem neočekával úspěch s 15.2 nestabilní beta verzí, což je o něco větší velikost programu než 15.1 stabilní.
Byl to režim rychlého blesku, byl to 15.2 beta3, byl to normální režim obnovy (bez DFU) a operace byla nějak úspěšná.

Zveřejnil jsem to, abych poděkoval vám všem lidem zde. Bylo to proto, že vše začalo poté, co jsem náhodou přečetl tento článek.
Děkuji mnohokrát! Kliknutím rozbalíte...
Ahoj, podobný problém se před pár dny vyskytl u mého iPhone 11 pro. Místo chyby 14 jsem většinu času dostal chybu 1110 (nikoli chybu 1100) - ať už to byla normální aktualizace přes iTunes, iMazing nebo iTunes Flash v 3utools.
Mohu se zeptat, zda jsou vaše data uchována, když běží v režimu rychlého blesku? Jak jsi zmínil, nebyl jsi na DFU, takže jsem uhádl, že jsi v iTunes Flash v 3utools vybral 'Quick Flash'.
Díky mockrát! C

Cemedine X

19. listopadu 2021
  • Neděle ve 21:23
V některých termínech této aplikace jsem byl matoucí.
Když byl můj telefon znovuzrozen, byl to režim „Easy Flash“ se zaškrtnutou možností „Retain User's Data“.

A po restartu byla všechna moje data zcela nedotčená.
Zjistil jsem, že úložiště telefonu se stalo prostorným, protože většina aplikací byla smazána (pouze samotné programy. uložená data byla v pořádku), takže jsem nemusel ručně mazat aplikace a data. THE

Modřín

30. listopadu 2021
  • Včera v 16:17
TLAWR řekl: Ahoj, podobný problém se objevil u mého iPhone 11 pro před několika dny. Místo chyby 14 jsem většinu času dostal chybu 1110 (nikoli chybu 1100) - ať už to byla normální aktualizace přes iTunes, iMazing nebo iTunes Flash v 3utools.
Mohu se zeptat, zda jsou vaše data uchována, když běží v režimu rychlého blesku? Jak jsi zmínil, nebyl jsi na DFU, takže jsem uhádl, že jsi v iTunes Flash v 3utools vybral 'Quick Flash'.
Díky mockrát! Kliknutím rozbalíte...
Ahoj. Jen by mě zajímalo, jak jste na tom, protože mám stejnou chybu 1110 na svém iPhone 6S plus a byl bych velmi vděčný za jakékoli odkazy. dík