Fóra

FINDER: Informace o albu a interpretovi pro uspořádání MP3 a audio souborů ve Finderu?

B

Benway

Původní plakát
20. října 2010
  • 20. října 2010
Ahoj! Jsem relativně nový uživatel Mac a píšu sem poprvé.
Mám tento Mac pár měsíců a jsem s ním VELMI spokojený, přál bych si, abych ten skok udělal dříve.
Existuje však samozřejmě několik zádrhelů a mám několik otázek ohledně vyhledávače, protože mám pocit, že mu možná chybí velmi cenná funkce systému Windows.
Něco, co je docela nepříjemné, je...
Ve Finderu, když procházím své zvukové soubory [jako na externím HD nebo jen normálním HD]
Na horní liště vyhledávače je kromě názvu souboru několik možností a kategorií pro identifikaci a organizaci souborů nebo uspořádání souborů. Tyto jsou :
Jméno / Datum úpravy / Datum vytvoření / Poslední otevření / Velikost / Druh / Verze / Komentáře / Štítky

V oknech však pro MP3 a další zvukové soubory umožňuje zobrazit jména interpreta , název alba a 'album interpreta' jako karty v okně Windows Finder / Explorer. To bylo NEUVĚŘITELNĚ užitečné při ručním procházení a třídění hudby a při uspořádání a zobrazení souborů v okně průzkumníka seřazených v tomto pořadí.


Existuje způsob, jak to získat na Mac Finder?

Vím, že v podstatě každý na fórech, která jsem navštívil, zřejmě píše lidem, kteří otevřeli podobná vlákna, s podobnou otázkou jako já „Nechte itunes, aby vám uspořádala vaši hudbu“, ale to já nechci!! Z několika důvodů: Upřímně, jakkoli miluji iTunes, iTunes v tomhle nedělají moc dobrou práci!!
Také se mi líbí, že mohu dělat věci ručně pro jemnější věci, které počítač nemůže dělat automaticky.
Často se ocitám u mnoha duplikátů skladeb a celých alb a rád si veškerou hudbu na externím pevném disku organizuji ručně a do svých vlastních personalizovaných kategorií připravených k importu, jak chci, spíše než abych je třídil nemotorným automatickým procesem. to je zanechává všude a jsou pro mě nerozluštitelné!! je hezké nemít všechny soubory na mém externím pevném disku poházené pod podobnými názvy a raději je mít uspořádány pro prohlížení ve složce / seřazením podle alba nebo interpreta!! Tímto způsobem je mohu zařadit a kategorizovat správně a podle svých vlastních osobních kategorií a sám mazat nadbytečné soubory milionkrát rychleji a pouze si přizpůsobit strukturu souborů a dokonale spravovat svůj HD prostor, atd. atd.

Omlouvám se, že jsem tento příspěvek napsal příliš dlouho, jen jsem se chtěl ujistit, že je to jasné! Snad jsem nezamotal to na co jsem se ptal..
Karty Artist a Album pro uspořádání zvukových souborů ve složkách?!? Jak ?
Dík !

mil 01110

24. července 2006
Věž ze slonoviny (nejdu dolů)


  • 20. října 2010
To si nemysli. Používejte složky.

GGJstudia

16. května 2008
  • 20. října 2010
Finder je v tomto ohledu ve srovnání s Průzkumníkem Windows extrémně omezený. Ještě horší je to s výsledky vyhledávání.

Nenechávám iTunes aranžovat mou hudbu, protože jejich metoda ve skutečnosti není aranžování. Dávám přednost své vlastní metodě pomocí struktury složek:

Hudba
__Žánr
____Umělec
______Album

Tuto strukturu jsem měl již před přechodem na Mac a iTunes, takže si to tak ponechám. Je mnohem snazší najít soubory ve Finderu.
reakce:Fishrrman B

Benway

Původní plakát
20. října 2010
  • 20. října 2010
ahoj Děkuji za vaše odpovědi

mil 01110 : Co myslíš tím 'použít složky'? Je to nějaké samostatné okno podobné vyhledávači? Nejsem si toho vědom.

GGJstudia
Díky za skvělé tipy! Jo, mám vlastní strukturu souborů, která je podobná, ale trochu výstřednější, ale vím, jak to funguje, takže je to důležité.

Přesto je mnohem obtížnější protřídit množství jednotlivých souborů a najít, které je nutné nebo zbytečné ručně mazat....

Komu / kde můžeme podat žádost / stěžovat si , abychom to napravili ? Možná existuje nějaký doplněk nebo plugin nebo něco pro vyhledávače, které zpřístupní tyto karty s informacemi / uspořádáním? Vypadá to jako něco, co by bylo relativně / neuvěřitelně jednoduché a mělo by tam být.....

Překvapuje mě, že něco tak jednoduchého a základního a zásadního na tak jinak skvělém hudebním stroji není

Uspořádal bych své soubory na notebooku se systémem Windows, kdybych ho měl jako řešení, ale vnitřky mého notebooku lenovo se roztavily! ): Navíc není možné uspořádat věci na externím pevném disku, který je naformátován pro Mac na systému Windows a naopak, a můj externí pevný disk je naformátovaný pro Mac.

Díky moc za nápady.
Všichni další jsou srdečně vítáni!

GGJstudia

16. května 2008
  • 20. října 2010
Benway řekl: Přesto je mnohem obtížnější protřídit množství jednotlivých souborů a zjistit, které z nich je nutné nebo zbytečné ručně mazat....
Existuje několik věcí, které vám mohou pomoci toho dosáhnout. Nejprve používám Přejmenovávač souborů , skript nalezený na Doug's AppleScripts pro iTunes , což je skvělý zdroj pro správu vašich značek a souborů iTunes.

K pojmenování všech souborů ve stejném formátu můžete použít File Renamer:
zzz - Interpret - Album - Číslo skladby - Název
zzz - Santana - Abraxas - 07 - Samba Pa Ti
Pak by bylo velmi snadné vyhledat všechny soubory začínající na zzz a přesunout je do jedné složky. Jejich přesunutí by vám dalo příležitost přepsat jakékoli duplicitní soubory. Žádné hudební soubory, které nezačínají zzz, nejsou ve vaší knihovně iTunes. Jakmile budete mít vše v jedné složce, můžete snadno vytvářet podsložky a přesouvat soubory, kam chcete. Až budete s čištěním hotovi, můžete soubory znovu přejmenovat a odstranit tak předponu zzz.

Toto je jen jedna metoda, ale může vám dát něco, s čím budete pracovat. B

Benway

Původní plakát
20. října 2010
  • 24. října 2010

Skvělý nápad, jen jsem hledal Batch File Renamer. Potřebuji najít způsob, jak rozbalit tento, který zmiňujete, protože se zdá, že nechce rozbalit.
Zní to dobře a Dougova stránka mi byla zatím velmi užitečná v jiných věcech.

Děkuji za váš nápad. Zdá se mi to užitečné pro určité věci a určitě to budu mít na paměti, až se ty věci objeví.

Možná to ale čtu špatně nebo si to špatně vykládám,
ale problém není ani tak najít zvukové soubory a dát je všechny do jedné složky, abyste je mohli přejmenovat.
Je poměrně snadné najít všechny zvukové soubory a poté je všechny umístit do jedné velké složky. Nicméně mohu mít [a MÁM] mnoho umělců začínajících na stejné písmeno , A, B, C atd. atd.
Takže tam bude obrovský soubor plný písní a hudby začínající na 'A' a já možná NEVÍM, kdo je umělec nebo jaké je album. Stává se z toho hrozná sbírka věcí seskupených podle písmen.

Bez záložek 'Umělec' a 'Album' ve vyhledávači nebo nějakého podobného řešení, které organizuje všechny soubory [které jsou již označeny a zobrazují to v oknech, která již nemám jako zálohu):] zdá se mi téměř nemožným úkolem zorganizovat tak velký katastrofický hudební nepořádek!!

Nicméně znovu, možná jsem si špatně přečetl váš příspěvek a možná je řešení ve skutečnosti v něm....Možná jsem trochu hloupý, abych to pochopil!!


Ještě jednou zdravím za vaši skvělou odpověď. B

Benway

Původní plakát
20. října 2010
  • 4. listopadu 2010
Právě jsem našel další věc, kterou vynechali, která je docela otravná / jednoduchá / retardovaná!!
Když otevřete okno vyhledávače a poté použijete vyhledávací pole v okně vyhledávače k ​​vyhledání souborů, má v horní části vyhledávače karty pro seřazení položek podle názvu / druhu / naposledy otevřeného
Ale neexistuje žádná možnost seřadit je podle 'Velikost', což je strašně otravné!!
Tato možnost již není dostupná.
To bylo neuvěřitelně užitečné v Průzkumníkovi Windows, pokud jako já skončíte s mnoha duplikáty stažených souborů v určitých adresářích, někdy s různými příponami na konci. 'Velikost' je absolutně NEJSNADNĚJŠÍ způsob, jak je třídit, ale TAKÉ karty Album a Artist, které by měl mít také [a zdá se mi, že by to měla být základní / univerzální funkce na O/S]
Znovu zveřejním tuto stížnost/otázku/návrh na vylepšení Masc OS na skutečných jablečných fórech, ale kdekoli, kde by mi někdo mohl navrhnout, bych měl tyto návrhy zveřejnit, kde by si je mohli přečíst ti správní lidé, aby je Apple mohl aktualizovat věci v budoucích upgradech O/S, to by bylo skvělé!! Prosím, řekněte mi, kam tyto věci poslat. Na zdraví.
[Stále miluji tento stroj, jen ne tuto retardovanou věc, pokud pro něj neexistuje možnost, kterou postrádám a nevidím, v tom případě jsem retard já]

Itosis věc

20. února 2010
  • 4. listopadu 2010
Benway řekl: Právě jsem našel další věc, kterou vynechali, která je docela otravná / jednoduchá / retardovaná!!
Když otevřete okno vyhledávače a poté použijete vyhledávací pole v okně vyhledávače k ​​vyhledání souborů, má v horní části vyhledávače karty pro seřazení položek podle názvu / druhu / naposledy otevřeného
Ale neexistuje žádná možnost seřadit je podle 'Velikost', což je strašně otravné!!
Tato možnost již není dostupná.

Existuje jednoduchý hack, který můžeme použít k obnovení sloupce velikosti. Zahrnuje úpravu com.apple.finder.plist pomocí vhodného editoru (je to binární plist, nikoli běžný xml), jako je vlastní Apple Property List Editor nebo TextWrangler, a vyladění SearchViewSettings klíč. Zde je postup krok za krokem:

Zobrazit další pole ve výsledcích vyhledávání Finder Spotlight

GGJstudia

16. května 2008
  • 4. listopadu 2010
Benway řekl: Je poměrně snadné najít všechny zvukové soubory a poté je všechny vložit do jedné velké složky. Nicméně mohu mít [a MÁM] mnoho umělců začínajících na stejné písmeno , A, B, C atd. atd.
Takže tam bude obrovský soubor plný písní a hudby začínající na 'A' a já možná NEVÍM, kdo je umělec nebo jaké je album. Stává se z toho hrozná sbírka věcí seskupených podle písmen.

Bez záložek 'Umělec' a 'Album' ve vyhledávači nebo nějakého podobného řešení, které organizuje všechny soubory [které jsou již označeny a zobrazují to v oknech, která již nemám jako zálohu):] zdá se mi téměř nemožným úkolem zorganizovat tak velký katastrofický hudební nepořádek

Myslím, že jste si můj návrh špatně přečetl. Jak jsem navrhl, můžete použít Přejmenovávač souborů pro změnu názvu souboru každé skladby tak, aby zahrnoval umělce, album, číslo skladby a název skladby v názvu souboru. Název souboru by tedy byl:
zzz - Santana - Abraxas - 07 - Samba Pa Ti.mp3 ​ Jako takový můžete dělat vše, co potřebujete, pouze se sloupcem názvu souboru ve Finderu. Jediný způsob, jak by to nefungovalo, je, pokud nemáte vyplněné informace o značce iTunes.

Itosis věc

20. února 2010
  • 4. listopadu 2010
Benway řekl: Vím, že v podstatě každý na fórech, které jsem navštívil, se zdá, že píše lidem, kteří otevřeli podobná vlákna, s podobnou otázkou jako já 'Nechte itunes, aby vám zorganizoval vaši hudbu', ale to já nechci!!

Ve skutečnosti existuje třetí škola, která káže:'Nenechte to dělat iTunes... a vůbec se neobtěžuj 'organizovat'!!!'

Chápu, co děláte, ale opravdu (naštěstí) to není absolutně nutné. Abych uvedl extrémní příklad, mohl by existovat umělec složka s názvem 'X' ve Finderu, a uvnitř toho možná an album složka s názvem 'a', který obsahuje a píseň soubor s názvemz.mp3(Všechno ve Finderu ). Na tom nezáleží. Vše, na čem záleží, je, že to, co iTunes zobrazuje, jsou správné značky.

Např.,
Kód: |_+_| Upřímně řečeno, člověk se nemusí starat o to, jak se (přesně) tyto položky ve Finderu jmenují.

Teď to byl příliš extrémní příklad (x/y/z.mp3)... ale pointa byla: vše je stále 100% funkční v iTunes GUI a z tohoto pohledu by to vypadalo úplně stejně.

Pokud někdo chce, aby souborový systém odpovídal nějaké konkrétní organizované struktuře pro širokou škálu položek (např. strčím všechny své klasické věci do jedné oblasti, aby bylo vyloučení z malého HD mého PowerBooku operací na jedno kliknutí), je to v pořádku. Ale zařizování každý jednotlivý soubor a složku ve Finderu (ať už ručně nebo s iTunes) je podle mě to pravé ořechové.[moje malá sbírka aktuálně obsahuje 8229 souborů a 4671 podsložek.]Celý smysl programu, jako je iTunes, je vyhnout se takovým pracným snahám a učinit je prakticky bezúčelnými.

Ale... klepejte se, jestli vám to udělá radost.

GGJstudia

16. května 2008
  • 4. listopadu 2010
Hal Itosis řekl: Ve skutečnosti existuje třetí škola, která káže: „Nenechte to dělat iTunes... a vůbec se neobtěžujte „organizovat“
Někomu tento přístup funguje dobře. Můj účel při správě souborů je jasně ilustrován v mé nedávné práci na mé knihovně. Moje knihovna se nevejde na můj interní HD. Docházelo mi místo, a tak jsem potřeboval přesunout více mé méně často poslouchané hudby na externí disk. Protože je veškerá moje hudba uspořádána ve složkách podle žánru, interpreta a alba, mohl jsem snadno přesouvat interprety nebo alba na externí disk jednoduchým přetažením. B

Bobskizilla

20. ledna 2013
  • 21. ledna 2013
Můžete zkopírovat a vložit z iTunes

V některých situacích může pomoci zapamatovat si, že můžete zkopírovat sadu skladeb, jako je album, z iTunes a vložit je do adresáře ve Finderu a skutečné soubory skladeb budou zkopírovány do adresáře. Bohužel si nemyslím, že můžete tuto metodu použít k přesunutí souborů a nezanechat duplikáty v původních umístěních.

I když v případě GGJstudios můžete například vytvořit dva seznamy skladeb, které budou obsahovat všechny skladby v celé vaší knihovně. Poté zkopírujte a vložte z jednoho seznamu stop do adresáře a zkopírujte a vložte z druhého seznamu stop do jiného adresáře (jako na externím disku). Poté smažte veškerou hudbu v původním umístění. Možná nežádoucím vedlejším efektem je, že všechny soubory skončí ve 2 obřích adresářích, ale žádná metadata by se neztratila, protože podle mých zkušeností jsou uložena v samotných souborech. (Nejsem si jistý, jestli je to případ všech formátů souborů skladeb, které iTunes podporují. Ale tipl bych si, že ano.) Také může Finderu (nebo Průzkumníkovi Windows) trvat dlouho, než načte obří složku, takže možná budete chtít hudbu rozdělit do několika libovolných složek, z nichž každá má možná 1000 souborů. (Někteří lidé to budou pravděpodobně nazývat šílenstvím, ale mně to nevadí.)

Zdá se mi, že stále není možné třídit podle alba ve Finderu. Souhlasím s Halem Itosisem, že organizování hudby je obecně zbytečné, pokud se přesto chystáte k poslechu hudby používat iTunes. Existují však situace, kdy chcete přesunout určitou sadu skladeb do jiných adresářů, například potřeba GGJstudios přesunout zřídka slýchané skladby na jiný disk. Mám jinou situaci, kdy by pomohlo třídění podle alba. (Je to dlouhý příběh a všechny otázky jsou zodpovězeny, takže to není příliš zajímavé.) V mém případě bylo vše, co jsem potřeboval, kopírování a vkládání z iTunes.

Nyní mohu také třídit podle velikosti souboru, takže hledání duplikátů pouze pomocí Finderu je nyní rozhodně jednodušší než před 3 lety. T

tlakemusic

14. ledna 2019
  • 14. ledna 2019
Bobskizilla řekl: Můžete zkopírovat a vložit z iTunes

V některých situacích může pomoci zapamatovat si, že můžete zkopírovat sadu skladeb, jako je album, z iTunes a vložit je do adresáře ve Finderu a skutečné soubory skladeb budou zkopírovány do adresáře. Bohužel si nemyslím, že můžete tuto metodu použít k přesunutí souborů a nezanechat duplikáty v původních umístěních.

I když v případě GGJstudios můžete například vytvořit dva seznamy skladeb, které budou obsahovat všechny skladby v celé vaší knihovně. Poté zkopírujte a vložte z jednoho seznamu stop do adresáře a zkopírujte a vložte z druhého seznamu stop do jiného adresáře (jako na externím disku). Poté smažte veškerou hudbu v původním umístění. Možná nežádoucím vedlejším efektem je, že všechny soubory skončí ve 2 obřích adresářích, ale žádná metadata by se neztratila, protože podle mých zkušeností jsou uložena v samotných souborech. (Nejsem si jistý, jestli je to případ všech formátů souborů skladeb, které iTunes podporují. Ale tipl bych si, že ano.) Také může Finderu (nebo Průzkumníkovi Windows) trvat dlouho, než načte obří složku, takže možná budete chtít hudbu rozdělit do několika libovolných složek, z nichž každá má možná 1000 souborů. (Někteří lidé to budou pravděpodobně nazývat šílenstvím, ale mně to nevadí.)

Zdá se mi, že stále není možné třídit podle alba ve Finderu. Souhlasím s Halem Itosisem, že organizování hudby je obecně zbytečné, pokud se přesto chystáte k poslechu hudby používat iTunes. Existují však situace, kdy chcete přesunout určitou sadu skladeb do jiných adresářů, například potřeba GGJstudios přesunout zřídka slýchané skladby na jiný disk. Mám jinou situaci, kdy by pomohlo třídění podle alba. (Je to dlouhý příběh a všechny otázky jsou zodpovězeny, takže to není příliš zajímavé.) V mém případě bylo vše, co jsem potřeboval, kopírování a vkládání z iTunes.

Nyní mohu také třídit podle velikosti souboru, takže hledání duplikátů pouze pomocí Finderu je nyní rozhodně jednodušší než před 3 lety.


Pokud používáte vyhledávání reflektorů, můžete najít neuvedená pole, jako jsou názvy alb a jména umělců, která se zobrazí v rychlém náhledu. Jen myšlenka.