Fóra

Duplicitní seznamy skladeb

THE

legaleye3000

Původní plakát
31. července 2007
  • 15. února 2017
Zjistil jsem, že moje zařízení iOS vytvářejí duplicitní seznamy skladeb, kde se duplikát nazývá „(Name) 1“, zatímco původní název seznamu skladeb je pouze „(Name)“. Z nějakého důvodu jsem to viděl v iTunes na svém počítači a smazal jsem seznam skladeb; nicméně jeho záda. Jakákoli pomoc oceňována.
reakce:mikzn, jagooch, JakeD68 a 2 dalšími D

DaPizzaMan

14. června 2016


  • 15. února 2017
To se mi už taky nějakou dobu děje.
reakce:JakeD68 a Craiguyver

Shirasaki

16. května 2015
  • 16. února 2017
Existuje případ, který vidíte duplikáty, zatímco ve skutečnosti tomu tak není.
Pokud upravíte seznam skladeb na svém zařízení a nikoli prostřednictvím iTunes, iTunes při synchronizaci vytvoří „duplikát“ obsahující verzi iTunes. Nejsou stejní.
Chcete-li to vyřešit, jednoduše upravte seznam skladeb v iTunes, poté smažte starý, synchronizujte, duplikát by měl zmizet.

Nicméně nevím, jestli je to váš případ. Pouze pro informaci.
reakce:mikzn D

DaPizzaMan

14. června 2016
  • 16. února 2017
Shirasaki řekl: Existuje případ, který vidíte duplikáty, zatímco ve skutečnosti tomu tak není.
Pokud upravíte seznam skladeb na svém zařízení a nikoli prostřednictvím iTunes, iTunes při synchronizaci vytvoří „duplikát“ obsahující verzi iTunes. Nejsou stejní.
Chcete-li to vyřešit, jednoduše upravte seznam skladeb v iTunes, poté smažte starý, synchronizujte, duplikát by měl zmizet.

Nicméně nevím, jestli je to váš případ. Pouze pro informaci.
Proč místo vytvoření nového seznamu skladeb pouze nesynchronizuje aktualizace/změny, které jste provedli? To mi přijde dost neintuitivní...
reakce:jagooch

Shirasaki

16. května 2015
  • 16. února 2017
DaPizzaMan řekl: Proč to místo vytvoření nového seznamu skladeb pouze nesynchronizuje aktualizace/změny, které jste provedli? To mi přijde dost neintuitivní...
To samé pro mě, ale tohle dělá iTunes. Děje se tak od éry iOS 9. Nepamatoval jsem si však iOS 8.4. D

DaPizzaMan

14. června 2016
  • 16. února 2017
Shirasaki řekl: Totéž pro mě, ale tohle dělá iTunes. Děje se tak od éry iOS 9. Nepamatoval jsem si však iOS 8.4.
Nebo to může být jen chyba, která zůstala nepovšimnuta/neopravena? Pevně ​​doufám, že to není funkce...
reakce:jagooch S

Spazzy

8. června 2017
  • 8. června 2017
Ujistěte se, že zařízení, se kterým provádíte synchronizaci, NEMÁ zapnuté sdílení na iCloudu. V opačném případě je zmatené, zda se má synchronizovat z kabelu připojeného k počítači nebo iCloud. Tedy další seznam.

LostEchoes

19. dubna 2014
  • 2. srpna 2017
Toto je problém, který trvá už roky a nikdo zatím nenašel skutečné řešení (a nemám na mysli přejmenování seznamů skladeb, mazání atd.). Možná bychom to měli začít hlásit Applu.

Zde jsou některé reference:

https://www.reddit.com/r/iphone/comments/3ea2w2/sync_iphone_with_itunes_creates_duplicate/

https://discussions.apple.com/thread/5554785

https://discussions.apple.com/thread/7708919

https://discussions.apple.com/thread/7110593

p.s. Můj iPhone NEMÁ zapnuté sdílení iCloud, takže to problém nevyřeší. 2

212rikanmofo

31. ledna 2003
  • 15. srpna 2017
S tímto problémem jsem se už nějakou dobu nesetkal a je to tak nepříjemné. Je to ještě vyřešeno?

inteliboy

22. října 2014
  • 15. listopadu 2017
Je to ještě vyřešeno? Trvá to už roky - a s novými notebooky, telefony atd...

LostEchoes

19. dubna 2014
  • 15. listopadu 2017
Apple tato fóra NEmonitoruje.
Jediný způsob, jak bychom mohli mít řešení tohoto problému, je informovat je o problémech, které máme, prostřednictvím formuláře zpětné vazby

https://www.apple.com/feedback/itunesapp.html THE

lwmccarthy

12. ledna 2018
  • 12. ledna 2018
DaPizzaMan řekl: To se mi už nějakou dobu také stává.
Obvyklá hloupost společnosti Apple, která si myslí, že vědí nejlépe, a pak jasně ukazuje, jak málo vědí o manipulaci s daty. Ve svém obsedantním nutkání udržet si kontrolu nad NAŠIMI daty ztrácejí ze zřetele skutečnost, že bychom je (to, co je naše) mohli chtít použít způsobem, který neodpovídá jejich pohledu na svět...

Docela špatná ukázka toho, že standardní reakcí je říci, že problém není, a pak říci, že problém jste vy nebo způsob, jakým chcete pracovat.

Jsem velmi blízko k tomu, abych vyhodil veškerý svůj Apple hardware a nahradil jej dodavatelem, který ve skutečnosti chce dát zákazníkovi možnost dělat věci tak, jak chtějí....

Apple je skvělý v potlačování nesouhlasu. Na celém světě jsou doslova miliony uživatelů, kteří jsou super p!ss!d s Apple, ale když se podíváte na jejich fóra, zdá se, že mají pár drobných problémů, které nikoho ve skutečnosti nezajímají.... D

DaPizzaMan

14. června 2016
  • 12. ledna 2018
lwmccarthy řekl: Obvyklá hloupost společnosti Apple, která si myslí, že vědí nejlépe, a pak jasně ukázala, jak málo vědí o manipulaci s daty. Ve svém obsedantním nutkání udržet si kontrolu nad NAŠIMI daty ztrácejí ze zřetele skutečnost, že bychom je (to, co je naše) mohli chtít použít způsobem, který neodpovídá jejich pohledu na svět...

Docela špatná ukázka toho, že standardní reakcí je říci, že problém není, a pak říci, že problém jste vy nebo způsob, jakým chcete pracovat.

Jsem velmi blízko k tomu, abych vyhodil veškerý svůj Apple hardware a nahradil jej dodavatelem, který ve skutečnosti chce dát zákazníkovi možnost dělat věci tak, jak chtějí....

Apple je skvělý v potlačování nesouhlasu. Na celém světě jsou doslova miliony uživatelů, kteří jsou super p!ss!d s Apple, ale když se podíváte na jejich fóra, zdá se, že mají pár drobných problémů, které nikoho ve skutečnosti nezajímají....
Naštěstí jsem přešel na Spotify. Žádné problémy. R

renwolverine

14. ledna 2018
  • 14. ledna 2018
Apple si je docela jistý, že ví, že se jedná o problém, ale prostě s tím nic neudělá – nebo neví jak.

Už roky mám program nazvaný CopyTrans a když mám podobné problémy, používám pouze program CopyTrans Manager. Vymažu duplicitní seznamy skladeb z iTunes, pak připojím svůj iPhone k počítači, otevřu CopyTrans Manager a tímto způsobem vymažu duplikáty z telefonu, „aktualizuji“ v CopyTrans Manager a je hotovo.

BTW, když jsem o víkendu měl tento problém, přímo jsem upravil seznamy skladeb v iTunes na počítači, ne na svém iPhone, a stejně jsem skončil s duplikáty. Vážně uvažuji o 100% použití CopyTrans ke správě mého iPhone. NA

arielreyes001

17. ledna 2018
  • 17. ledna 2018
Vím, že je pozdě, ale... Zkuste před synchronizací vynutit uzavření hudební aplikace v zařízení. To se mi osvědčilo. J

jgoldbaum

26. května 2018
  • 26. května 2018
Ahoj všichni. Tento problém mě trápí už rok. Včera večer jsem volal Apple a mluvil se skvělým manažerem. Řešení tohoto problému je velmi jednoduché. Zaškrtněte políčko ručně spravovat hudbu v iTunes. To vám umožní provádět změny na vašem iPhone a iTunes, aniž byste museli vytvářet duplicitní seznam skladeb 1,2,3.

Pokud si tedy v iTunes vytvoříte seznam skladeb „driving music“ a jednoho dne smažete skladbu se seznamem hudby.
NA vašem iPhonu. Připojte svůj telefon k iTunes. a stiskněte tlačítko synchronizace.


a je to. problém je vyřešen.....


užívat si....
reakce:jagooch

Shirasaki

16. května 2015
  • 26. května 2018
jgoldbaum řekl: Ahoj všichni. Tento problém mě trápí už rok. Včera večer jsem volal Apple a mluvil se skvělým manažerem. Řešení tohoto problému je velmi jednoduché. Zaškrtněte políčko ručně spravovat hudbu v iTunes. To vám umožní provádět změny na vašem iPhone a iTunes, aniž byste museli vytvářet duplicitní seznam skladeb 1,2,3.

Pokud si tedy v iTunes vytvoříte seznam skladeb „driving music“ a jednoho dne smažete skladbu se seznamem hudby.
NA vašem iPhonu. Připojte svůj telefon k iTunes. a stiskněte tlačítko synchronizace.


a je to. problém je vyřešen.....


užívat si....
Pak ztratíte pohodlí synchronizace hudby a některé skryté funkce, které vám může poskytnout pouze synchronizace. Nejsem si jistý, které to jsou, ale nějaké jsou.
reakce:jagooch

jagooch

na
17. července 2009
Denver, spol
  • 9. června 2019
jgoldbaum řekl: Ahoj všichni. Tento problém mě trápí už rok. Včera večer jsem volal Apple a mluvil se skvělým manažerem. Řešení tohoto problému je velmi jednoduché. Zaškrtněte políčko ručně spravovat hudbu v iTunes. To vám umožní provádět změny na vašem iPhone a iTunes, aniž byste museli vytvářet duplicitní seznam skladeb 1,2,3.

Pokud si tedy v iTunes vytvoříte seznam skladeb „driving music“ a jednoho dne smažete skladbu se seznamem hudby.
NA vašem iPhonu. Připojte svůj telefon k iTunes. a stiskněte tlačítko synchronizace.


a je to. problém je vyřešen.....


užívat si....
Můžete udělat screenshot zaškrtávacího políčka, o kterém mluvíte? Nemohu to najít v iTunes 12.9.5

mikzn

2. září 2013
Severní Vancouver
  • 9. června 2019
Shirasaki řekl: Pak ztratíte pohodlí synchronizace hudby a některé skryté funkce, které vám může poskytnout pouze synchronizace. Nejsem si jistý, které to jsou, ale nějaké jsou.

Jo, souhlasím, že by mi to zničilo spoustu seznamů skladeb

Nemám žádné připojení ke svým hudebním souborům s icloud - a vždy používám itunes jako hlavní synchronizaci - ale stále mám tuto duplikaci reakce:jagooch

Shirasaki

16. května 2015
  • 9. června 2019
mikzn řekl: Jo, souhlasím, že by mi to zničilo spoustu seznamů skladeb

Nemám žádné připojení ke svým hudebním souborům s icloud - a vždy používám itunes jako hlavní synchronizaci - ale stále mám tuto duplikaci reakce:jagooch

fauxtog

19. května 2017
  • 17. června 2019
OMG, tohle se mi začalo stávat před pár měsíci. Smazáním duplicitního seznamu se odstraní i původní seznam reakce:jagooch

jagooch

na
17. července 2009
Denver, spol
  • 14. července 2019
Dnes se mi to stalo znovu. Asi 5 seznamů videí mělo duplikáty. Většina měla pouze 1 duplikát , tj. PlayList, PlayList1 . Jeden z nich měl 4 duplikáty! To je šílenství.

mikzn

2. září 2013
Severní Vancouver
  • 14. července 2019
^^^^^^

totéž zde nedávno – před chvílí jsem vyčistil duplicitní seznamy skladeb a nyní se začínají znovu objevovat (seznam skladeb1 seznam skladeb2 atd.), jaká bolest - stále jsem nepřišel na to, co to způsobuje.

Nový problém - Také jsem si všiml, že když synchronizuji svůj iPhone a aktualizuji seznamy skladeb - stahují se mé nedávné nákupy z iPhone do mé mediální složky iTunes - i když jsem zakoupil hudbu na svém MBP a mám stejné soubory již stažené ve složce médií (Tyto konkrétní skladby ani nesynchronizuji s iPhonem) – nejen jednou – při každé synchronizaci je duplikuje – při nedávném nákupu alba byly všechny skladby staženy 5krát za sebou – posledních 5 synchronizací.

Všiml jsem si, že při synchronizaci je varování - viz obrázek níže - Dává to smysl možná jednou - ale 5krát za sebou? Varování vám také neřekne, které soubory to jsou - jak byste měli vědět, zda je chcete nebo ne - pokud nevíte, co to je?

Jediný způsob, jak jsem mohl zjistit, o jaké soubory jde, bylo 'přijmout přenos' a pak přejít do složky médií a podívat se na složky, které byly 'nedávno upraveny' - pak odstranit duplikáty a poté znovu synchronizovat = více duplikátů .

Myslím, že je lepší mít duplikáty než chybějící soubory - ale stále je to utrpení


Zobrazit mediální položku ' data-single-image='1'>

fauxtog

19. května 2017
  • 23. července 2019
Dnes večer zavolám na technickou podporu, protože v posledních dnech mám více duplicitních skladeb a některá z mých alb mají také duplicitní skladby. Tohle je opravdu dráždivé