Fóra

Costco tiskne příliš tmavé

ericgtr12

Původní plakát
19. dubna 2015
  • 4. února 2019
Na iMacu a telefonu vypadá tato fotka přesně tak, jak ji očekávám. Uložil jsem to jako .TIFF (60+ MB pořízený 24MP DSLR fotoaparátem) z PS a to, co vidíte na obrazovce, je výsledek, ale když jsem dostal tisk zpět z Costco, byl opravdu tmavý a zdál se být nízký. řešení.

Napsal jsem jim o tom a oni mi doporučili použít jejich online nástroj ke zvýšení jasu. Zní to, jako bych to potřeboval vyladit, aby s nimi fungoval, nějaké návrhy? Je to tisk na kov BTW.

Zobrazit mediální položku ' data-single-image='1'>

mollyc

18. srpna 2016


  • 4. února 2019
Vsadil bych se, že nastavení vašeho monitoru je příliš jasné. Tiskli jste jinde a vaše výtisky vypadaly dobře, nebo je to jeden z mála případů, kdy jste tiskli?

Většina nefotografů udržuje svůj monitor velmi jasný. Když pak občas upraví/vytisknou fotku, upraví ji tak, aby na obrazovce vypadala dobře. Protože je monitor tak jasný, ve skutečnosti si neuvědomují, že fotografie je pro tisk podexponovaná.

Nasucho bych upustil jas na vaší obrazovce tak, aby odpovídal tisku tak, jak ho máte. Váš monitor se vám bude zdát opravdu tmavý, ale ve skutečnosti se bude jednat o správné nastavení jasu (nebo bližší nastavení). PAK fotku upravte, abyste ji na stmívací obrazovce dosáhli přijatelného jasu, a vytiskněte ji znovu.

Další věc, kterou je třeba vzít v úvahu, je, že fotografie prohlížená na jakékoli obrazovce bude vždy vnímána jako jasnější, protože je podsvícená, zatímco tisk nikoli. To znamená, že byste měli být schopni dostat se do hřiště, aby se více shodovaly.
reakce:mofunk, martyjmclean, deep diver a 2 další

ericgtr12

Původní plakát
19. dubna 2015
  • 4. února 2019
Díky za tipy, měl jsem od nich skvělé výtisky, než jsem použil stejný výpočet, ale tentokrát to bylo jiné. Podívám se na vyladění nastavení jasu (určitě máte pravdu v tom, jak jasný je ve skutečnosti) a uvidím, zda to pomůže. Také chápu, že existuje profil, který můžete použít pro tisk Costco, a zdá se, že jeho nastavení je docela náročné, alespoň z toho malého kopání, které jsem provedl. Takže pravděpodobně budu muset projít procesem, protože opravdu chci, aby výtisky vypadaly přesně tak, jak jim je posílám.

Apple fanoušek

macrumors Sandy Bridge
21. února 2012
Behind the Lens, Velká Británie
  • 4. února 2019
ericgtr12 řekl: Díky za tipy, měl jsem od nich skvělé výtisky, než jsem použil stejný výpočet, ale tentokrát to bylo jiné. Podívám se na vyladění nastavení jasu (určitě máte pravdu v tom, jak jasný je ve skutečnosti) a uvidím, zda to pomůže. Také chápu, že existuje profil, který můžete použít pro tisk Costco, a zdá se, že jeho nastavení je docela náročné, alespoň z toho malého kopání, které jsem provedl. Takže pravděpodobně budu muset projít procesem, protože opravdu chci, aby výtisky vypadaly přesně tak, jak jim je posílám. Kliknutím rozbalíte...
Musíte zkalibrovat obrazovku. Tmavé otisky jsou vždy způsobeny příliš jasnou obrazovkou, jak říká Molly. Půjčte si nebo kupte kalibrátor.
Problém je vyřešen.
reakce:bunnspecial, ericgtr12, martyjmclean a 4 dalšími NEBO

OreoCookie

14. dubna 2001
Sendai, Japonsko
  • 5. února 2019
(1) Zkalibrujte si obrazovku.
(2) Podle mých zkušeností mi barevné inkousty třetích stran nikdy nezískaly stejnou barevnou přesnost jako inkoust výrobce. Pokud tisknete prezentace, barevný text a podobně, na tom až tak nezáleží. U fotek je to zásadní.

Ale musíte mít (1) pravdu. Po kalibraci obrazovky se také ujistěte, že jste provedli kontrolní náhled fotografie pomocí barevného profilu vaší tiskárny (musíte vybrat správný papír!). Barevný gamut vaší tiskárny je mnohem menší než škála vaší obrazovky, takže budete muset znovu upravit fotografii podle barevného profilu vaší tiskárny. Ale to dává smysl až poté, co zkalibrujete obrazovku.
reakce:ericgtr12

tizeye

17. července 2013
Orlando, FL
  • 5. února 2019
Zatímco Costco lokálně uzavřelo své tiskové oddělení (a našel jsem místně mnohem lepší zdroj), bylo potřeba podniknout zásadní opatření, když jsem použil Costco. Zatímco většina předchozích odpovědí byla potřeba zkalibrovat obrazovku, příliš světlá atd... funguje to i obráceně. Co když jste zkalibrovali obrazovku a vyšlo to tak? Při zadávání objednávky Costco jste museli vědět, že zrušte zaškrtnutí políčka, kde bylo výchozí nastavení povolit Costco kalibraci. V podstatě ve výchozím nastavení překalibrovali to, co jste zkalibrovali, přičemž konečný produkt vypadal mnohem jinak než to, co zpracujete a co si myslíte, že jste odeslali.
reakce:ericgtr12

mofunk

26. srpna 2009
Ameriky
  • 5. února 2019
Když posílám své výtisky, zvýším jas. Obvykle používám Adormu nebo místní obchod s fotoaparáty.

nebo
Jakmile jsem použil místní obchod s fotoaparáty, moje fotografie měly jinou barvu. Mělo to být B&W a vypadalo to spíš jako Sephia. Mohli byste se jich zeptat, jestli jim dochází inkoust? Ukažte jim, jak to má vypadat. Protože na vašem tisku není žádná modrá.

tizeye

17. července 2013
Orlando, FL
  • 6. února 2019
mofunk řekl: Jakmile jsem použil místní obchod s fotoaparáty, moje fotky měly jinou barvu. Mělo to být B&W a vypadalo to spíš jako Sephia. Mohli byste se jich zeptat, jestli mají málo inkoustu? Ukažte jim, jak to má vypadat. Protože na vašem tisku není žádná modrá. Kliknutím rozbalíte...
Ano, jen to bylo Costco, nikoli místní obchod s fotoaparáty. Přinesli fotky, podívali se na kódování vytištěné na zadní straně a okamžitě věděli, v čem je problém, protože přepsali moji korekci barev a ukázali mi, kde zrušit zaškrtnutí políčka. Jejich uzavření kiosku pro mě bylo možná nejlepší, protože mě nebavilo používat Walgreens nebo Sams. Pro malé (rychlé a jednorázové) věci 4x6 na běžné fototiskárně s fotopapírem. Nicméně větší a plátno, kde je nutný archivní papír a inkoust, prozkoumal můj výběr, přičemž samozřejmý byl místní obchod s fotoaparáty a místní obchod s uměleckými potřebami. Pak jsem narazil na obchod, který byl 100% zaměřen na výtvarné umění/giclée tisk pro fotografy a umělce (skenování olejových pláten za účelem digitalizace atd.). To byla jejich věc - dokonce ani rámování za natažením plátna, ale rámování je k dispozici v obchodě vedle! Navíc mluví jazykem fotografů, jak jsem jim řekl, že jsem to udělal ve Photoshopu (obrácené klonování), takže nemuseli dělat úpravy. Vlastně začali fotografy, kteří měli stánek na každotýdenním farmářském trhu a samozřejmě na festivalech umění v okolí, protože ostatní viděli, co si tiskli pro sebe, a nakonec vytvořili obchod, který prodává ostatním. A co je ještě lepší, jejich ceny byly v souladu s Costco a podporovaly zisky z dalšího prodeje ve srovnání s ostatními zdroji.

ericgtr12

Původní plakát
19. dubna 2015
  • 6. února 2019
Děkuji za odpovědi všem. Nakonec to zní, jako by šlo opravdu o jas a kalibraci, oficiální odpovědí Costco bylo prostě použít jejich nástroj ke zvýšení jasu a fotografie stále pravděpodobně obsahuje všechna data, takže pro tento to mohu jen zkusit a vypnout jejich automatickou korekci.

Dalším problémem je, že po nahrání získáte pouze malou miniaturu obrázku, abyste viděli, jak to vypadá na jejich straně. Budu s tím muset pracovat, ale možná nedostanu tak velké tisky, dokud nebudu znát postup. Znovu zopakuji, že jsem je v minulosti používal pro velké tisky bez problémů, ale obvykle vyjdou přesně tak, jak očekávám.

Apple fanoušek

macrumors Sandy Bridge
21. února 2012
Behind the Lens, Velká Británie
  • 6. února 2019
ericgtr12 řekl: Díky za odpovědi všem. Nakonec to zní, jako by šlo opravdu o jas a kalibraci, oficiální odpovědí Costco bylo prostě použít jejich nástroj ke zvýšení jasu a fotografie stále pravděpodobně obsahuje všechna data, takže pro tento to mohu jen zkusit a vypnout jejich automatickou korekci.

Dalším problémem je, že po nahrání získáte pouze malou miniaturu obrázku, abyste viděli, jak to vypadá na jejich straně. Budu s tím muset pracovat, ale možná nedostanu tak velké tisky, dokud nebudu znát postup. Znovu zopakuji, že jsem je v minulosti používal pro velké tisky bez problémů, ale obvykle vyjdou přesně tak, jak očekávám. Kliknutím rozbalíte...
Váš iMac se samozřejmě mohl v průběhu času posunout. Všechny monitory ano. Nebo mohl být jas v určité fázi náhodně změněn pomocí klávesnice.
Sečteno a podtrženo je koupit nebo půjčit kalibrátor pro vaši obrazovku. Tímto způsobem, pokud vaše výtisky vyjdou špatně, můžete prokázat, že máte přesný profil, a oni budou ti, kdo zvednou náklady na dotisk. S

Zenithal

10. září 2009
  • 7. února 2019
Apple fanboy řekl: Samozřejmě, že váš iMac se v průběhu času posunul. Všechny monitory ano. Nebo mohl být jas v určité fázi náhodně změněn pomocí klávesnice.
Sečteno a podtrženo je koupit nebo půjčit kalibrátor pro vaši obrazovku. Tímto způsobem, pokud vaše výtisky vyjdou špatně, můžete prokázat, že máte přesný profil, a oni budou ti, kdo zvednou náklady na dotisk. Kliknutím rozbalíte...
Závisí Síla podsvícení nebo síla podsvícení se sníží přibližně po 10 000 hodinách za předpokladu, že jste jej měli nastaveny z výroby, což je asi 90 % jasu v závislosti na výrobci. Matematika se stává špinavou, když jdete na poloviční výkon nebo mírně vyšší nebo nižší. Nejde o přesné poloviční zkrácení životnosti podsvícení, když je výkon podsvícení poloviční nebo se od něj odchýlíte.

Mám monitor HP IPS s přibližně 60 000 hodin podsvícení, kromě toho, že je nastaven na jas 35 %. Zvedni to na tovární jas a řekl bych, že je to asi 95% toho, co bylo nové. Pro průběžnou kontrolu se vyplatí mít tankovou tiskárnu.
reakce:ericgtr12

Apple fanoušek

macrumors Sandy Bridge
21. února 2012
Behind the Lens, Velká Británie
  • 7. února 2019
Zenithal řekl: Závisí. Síla podsvícení nebo síla podsvícení se sníží přibližně po 10 000 hodinách za předpokladu, že jste jej měli nastaveny z výroby, což je asi 90 % jasu v závislosti na výrobci. Matematika se stává špinavou, když jdete na poloviční výkon nebo mírně vyšší nebo nižší. Nejde o přesné poloviční zkrácení životnosti podsvícení, když je výkon podsvícení poloviční nebo se od něj odchýlíte.

Mám monitor HP IPS s přibližně 60 000 hodin podsvícení, kromě toho, že je nastaven na jas 35 %. Zvedni to na tovární jas a řekl bych, že je to asi 95% toho, co bylo nové. Pro průběžnou kontrolu se vyplatí mít tankovou tiskárnu. Kliknutím rozbalíte...
Mnohem levnější stačí koupit i1 Display Pro a nastavit jej na 100-120 kandel. To vám časem ušetří spoustu nákladů na inkoust, papír a externí tisk.
Práce na % je loterie, protože různé monitory budou mít různý maximální jas.
A dokonce i špičkové barevné monitory od Eizo nebo BenQ se postupem času mění. To je důvod, proč mají Eizo vestavěný kalibrátor. S

Zenithal

10. září 2009
  • 7. února 2019
Apple fanboy řekl: Mnohem levnější si koupit i1 Display Pro a nastavit ho na 100-120 kandel. To vám časem ušetří spoustu nákladů na inkoust, papír a externí tisk.
Práce na % je loterie, protože různé monitory budou mít různý maximální jas.
A dokonce i špičkové barevné monitory od Eizo nebo BenQ se postupem času mění. To je důvod, proč mají Eizo vestavěný kalibrátor. Kliknutím rozbalíte...
Ztratil jsi pointu, kterou jsem chtěl říct. Neodkazoval jsem na barevnou správnost, upozorňoval jsem na to, že tvrzení vašeho příspěvku není rozumné. Špatné podsvícení stejně z hlediska kalibrace moc nepomůže. Nikdy jsem neslyšel o jednotce, kterou jsi zmínil. Používám hardware Spyder. Je i1 dobrý?

Nepoužili jste k počítači monitory BenQ nebo Eizo. Použili jste je pro kalibraci videa. Malí bastardi stojí malou Miatu. Jsou 1/3 nebo 1/4 velikosti a poměrně tlusté.
[doublepost=1549606993][/doublepost]FWIW, Ericku, pokud chcete něco víc než osobní album, existují lepší místa pro tisk než Costco. U čehokoli víc preferuji Mpix.

Apple fanoušek

macrumors Sandy Bridge
21. února 2012
Behind the Lens, Velká Británie
  • 7. února 2019
Zenithal řekl: Ztratil jsi smysl, o kterém jsem hovořil. Neodkazoval jsem na barevnou správnost, upozorňoval jsem na to, že tvrzení vašeho příspěvku není rozumné. Špatné podsvícení stejně z hlediska kalibrace moc nepomůže. Nikdy jsem neslyšel o jednotce, kterou jsi zmínil. Používám hardware Spyder. Je i1 dobrý?

Nepoužili jste k počítači monitory BenQ nebo Eizo. Použili jste je pro kalibraci videa. Malí bastardi stojí malou Miatu. Jsou 1/3 nebo 1/4 velikosti a poměrně tlusté.
[doublepost=1549606993][/doublepost]FWIW, Ericku, pokud chcete něco víc než osobní album, existují lepší místa pro tisk než Costco. U čehokoli víc preferuji Mpix. Kliknutím rozbalíte...
Tak dostávám vydatnou slevu! Pomůže také najít dobrou tiskárnu. S

Zenithal

10. září 2009
  • 7. února 2019
Apple fanboy řekl: Dobře, dostávám vydatnou slevu! Pomůže také najít dobrou tiskárnu. Kliknutím rozbalíte...
Ach, víš, být milý na chlapíka, který nosil mokré talíře pana Talbota, má své výhody.

Apple fanoušek

macrumors Sandy Bridge
21. února 2012
Behind the Lens, Velká Británie
  • 8. února 2019
Zenithal řekl: Ach, vidíte, být milý na chlapíka, který nesl mokré talíře pana Talbota, má své výhody. Kliknutím rozbalíte...
I když se snažím získat dobrý bleskový prášek!