Jiný

vysokoškoláci: co se vám líbí na vašich hodinách?

shecky

Host
Původní plakát
24. května 2003
Očividně nejste golfista.
  • 3. září 2008
Učím grafický design na několika vysokých školách v Nové Anglii a vždy se snažím přijít na to, co funguje a co ne. Zajímalo by mě tedy od těch z vás, kteří jste na vysoké škole (nikoli střední) nebo jste ji nedávno ukončili – co jste na svých třídách, profesorech atd. obzvláště milovali a co nenáviděli.

příliš práce? není dost práce? příliš připravený? nedostatečně připraveno? krátká přednáška? dlouhé přednášky? snažil se být vtipný? snažil se být vážný? arogantní? příliš velký blázen?

obecně se svými studenty vycházím velmi dobře, ale vždy se snažím být lepší.

dík! A

yrsonicdeath

2. července 2007


  • 3. září 2008
Před pár měsíci absolvoval...

Líbilo se:

Přednášky distribuované v ppt nebo pdf pro pokračování na přednáškách/studium na testy. (Zjistil jsem, že to nejvíce pomohlo ve třídách, kde nebyly všeobjímající, udržovalo mě to motivaci navštěvovat třídu.)

Možnost obsáhlého (15+ stran) písemného úkolu namísto průběžného/závěrečného.

Tam venku

19. prosince 2002
NYC
  • 3. září 2008
Chodím na malou (2300) vysokou školu se třídami s 10-25 dalšími studenty, která se hodí k třídním diskusím a ponechává profesorům volnost pro pomoc nebo další diskusi. Moji oblíbení profesoři měli vždy jasně na starosti třídu, ale ne arogantní parchanti....nikdy se mi nelíbili slabí profesoři, kteří se sklánějí k nejnižšímu společnému jmenovateli ve třídě nebo ti, kteří se snaží každého vyděsit řeč „pokud vynecháte jeden úkol, selžete, pokud vynecháte hodinu, selžete, pokud přijdete pozdě, neuspějete“. Zdá se, že odlehčený přístup vždy lépe rezonuje.

Apple inkoust

7. března 2008
  • 3. září 2008
Ještě jsem nedostudoval, ale přesto:

Nudní profesoři, kteří jsou příliš vážní a bez vtipů ve třídě, jsou rozhodně pryč!

Měl jsem několik profesorů, kteří se vždy snažili [a žalostně selhali] předstírat nálady zcela opačné než jejich povaha, a zážitek to byl hrozný! Celá třída je znudila a ztratila sebevědomí!

Číst poznámky mezi hodinami je PATETICKÉ a nakonec si z profíka děláme legraci a nikdy ho nebereme příliš vážně!

Výraz a přízvuk je velmi důležitý! Monotónnost mě nutí usnout a špatný přízvuk ukapává image profíků!

Konečně... Důvěra je velmi důležitá! Pokud profík nedůvěřuje tomu, co učí, třída se nebude zajímat o to, co se profík snaží naučit!

Moje 2 $/100

r1ch4rd

na
5. srpna 2005
Manchester UK
  • 3. září 2008
Opravdové nadšení nelze porazit. Když učitel miluje předmět a rád ho učí, pak je mnohem snazší se učit. Být nedostatečně připravený je to nejhorší, neznat snímky, protože jste je neviděli od té samé prezentace loni, není dobré. A

yrsonicdeath

2. července 2007
  • 3. září 2008
Ještě něco dodat. Nejdůležitější pro mě jako studenta bylo vědět, že profesorovi na studentech záleží.

7 na

9. listopadu 2003
Šaty Rosa
  • 3. září 2008
Měl jsem profesora, který vždy dělal úkol se třídou. Je pravda, že byl jako bůh mezi mravenci, ale bylo příjemné vědět, že je tam a dělá tu práci s námi.

Rhosfelt

15. srpna 2007
Nechci být znásilněna :(
  • 3. září 2008
Jsem druhák skoro junior:

Řekl bych, že se snažte cílit na střední množství všeho, co jste zmínil, zachovejte si pouze určité nadšení pro váš předmět. Nedávejte si příliš mnoho práce, protože máme jiné třídy, ale dejte jim dost, abyste se ujistili, že to udělají, a ohodnoťte je za dokončení, aby měli motivaci to udělat!

Mít docházkové body, aby lidé chodili do třídy.

Obvykle je dobré mít poznámky v ppt nebo pdf, jen když student zmešká hodinu, je vždy velmi příjemné.

Snažte se být vtipní a snažte se studenty dělat zábavné projekty, nejlepší způsob, jak se učit, je interakce s předmětem. Vždy rozdávejte e-mail a povzbuzujte je k tomu, aby se zeptali prostřednictvím tohoto zapouzdření, pokud jsou na to ve třídě příliš stydliví.

Jen pár návrhů

severně124

18. listopadu 2007
  • 3. září 2008
Líbí se mi, že trvají hodinu a já mám jen 4 denně, Studium business BTW.

Edit: Také moje třídy mají dobře fit dívky. D

da2005pizimp

30. ledna 2006
Gilbert, AZ
  • 3. září 2008
Líbí se mi, že zatím chodím jen na jednoduché hodiny a že učitel je úžasný. N

nakamuramori2

14. srpna 2008
  • 3. září 2008
mám rád online kurzy. nemusíte být přítomni ve třídě a také můžete přednášku vidět kdykoli budete chtít.

Skeptik

macrumors Ivy Bridge
29. července 2008
Vzdálený horizont
  • 4. září 2008
Nejlepší učitel, kterého jsem na vysoké škole měl, byl vynikající veřejný řečník, vtipný, bystrý, výmluvný, vášnivý – dokázal téma oživit a jeho nadšení bylo nakažlivé. Osobně byl přístupný a slušný a byl studentům snadno k dispozici.

Intelektuálně měl schopnost přimět vás vidět starý materiál zcela novým způsobem, přimět vás přemýšlet způsoby, o kterých jste nikdy neuvažovali; byl tak dobrý, že jste se díky němu cítili poctěni a privilegovaní, že jste mohli navštěvovat jeho třídu, a na konci hodiny vždy laskavě poděkoval studentům za účast. Kromě toho, že mi otevřel mysl mnoha novým kanálům, byl také skvělým vzorem jako učitel.

Na zdraví N

nakamuramori2

14. srpna 2008
  • 4. září 2008
Scepticalscribe řekl: Nejlepší učitel, kterého jsem na vysoké škole měl, byl skvělý veřejný řečník, vtipný, bystrý, výmluvný, vášnivý – dokázal téma oživit a jeho nadšení bylo nakažlivé. Osobně byl přístupný a slušný a byl studentům snadno k dispozici.

Intelektuálně měl schopnost přimět vás vidět starý materiál zcela novým způsobem, přimět vás přemýšlet způsoby, o kterých jste nikdy neuvažovali; byl tak dobrý, že jste se díky němu cítili poctěni a privilegovaní, že jste mohli navštěvovat jeho třídu, a na konci hodiny vždy laskavě poděkoval studentům za účast. Kromě toho, že mi otevřel mysl mnoha novým kanálům, byl také skvělým vzorem jako učitel.

Na zdraví

jaký předmět učil?

dukebound85

17. července 2005
5045 stop nad mořem
  • 4. září 2008
můj oblíbený profesor byl cool z různých důvodů

1) trval na tom, abychom mu říkali John, ne Dr. tak a tak jako ostatní kluci, kteří chtějí tento titul slyšet

2) dal si záležet na tom, abychom znali jméno KAŽDÉHO. tohle bylo pro mě poprvé

3) zajímal se o naše životy

4) velmi dostupný, pokud jde o kancelářské hodiny a pomoc obecně, uvedl své číslo na mobil a podobně

5) byla třída velmi náročná

Kurz byl absolventským kurzem strojního inženýrství a byl jedním z nejtěžších kurzů, které jsem kdy absolvoval

Nemám velký respekt k učitelům, kteří mají jednoduché hodiny, protože platím za to, aby mě někdo vyzval a naučil se nový materiál

jen moje myšlenky



na druhou stranu třída, kterou jsem nejvíc nenáviděla, byla kvůli učiteli. třída byla materiálová věda v mém prvním ročníku a měli jsme hostujícího profesora

ten chlap byl naprosto neschopný. řekl nám, že rovnice v knize jsou špatné, a řekl nám, že pokud je použijeme, budeme ukotveni. také řekl, že různé koncepty prezentované v knize jsou špatné.

tak se to zhoršilo, protože to byl tak arogantní osel, že jsme museli mluvit s vedoucím katedry i s řádným prof. co se stalo, je, že řádný prof seděl ve třídě a poslouchal přednášku a následně přednášku zpochybnil. netřeba dodávat, že hostující profík byl odstraněn a nás pak učil hlavně VELMI schopný GTA, který měl 30 let zkušeností v oboru

ph0rk

22. října 2003
SWVA
  • 4. září 2008
Apple Ink řekl: Číst poznámky mezi hodinou je PATETICKÉ a nakonec si z profíka děláme legraci a nikdy ho nebereme příliš vážně!

Nejste si jisti, co přesně tím myslíte, ale vaši profesoři se někdy musí podívat do poznámek. Neudrží v hlavě látku za semestr na 1-4 hodiny. Dobrý učitel mění své materiály rok od roku, aby zůstaly aktuální.

Dával jsem si záležet na tom, abych přišel do třídy brzy, a prolistuji si diskusní otázky, které jsem si ten den zapsal dříve, a případně si zapíšu další – jsem tam především proto, abych položil otázky, které mají studenti před vyučováním, ale budu Sakra, když tam jen tak deset minut stojím a zírám do zdi.

Mechanické čtení poznámek ve třídě je však hloupé – stačí poznámky rozdat a nechat je číst ve svém volném čase. C

Povstání

11. července 2008
  • 4. září 2008
Přešel jsem z velmi vysoce hodnoceného inženýrského programu na University of Illinois v Urbana-Champaign do docela mizerného programu na University of Connecticut a největší rozdíl, kterého jsem si všiml, je ten, že profesoři z UConnu mají tendenci „dětské“ studenty. Je pravděpodobnější, že udělají výjimky a ohýbají se, aby studentům vyhověli, místo toho, abychom na to přišli sami. To znatelně zpomaluje tempo třídy. Někdy ztratíme celé období tím, že budeme dělat příklady, protože některé děti to nechápou – směšné, jestli se mě ptáte. Nechal jsem profesora UConnu přesunout zkoušku ve třídě asi 80 studentů jen proto, že několik dětí mělo ve stejný den zkoušku z fyziky. Na UIUC by se to nikdy nestalo. Být spravedlivý je důležité, ale myslím, že je důležité být také přísný a podporovat samostatnost. R

rhsgolfista33

na
6. ledna 2006
  • 4. září 2008
Mám tendenci si užívat hodiny, které zahrnují diskusi. Střední množství práce je hezké (chci být vyzváni, ale mám 4-6 dalších lekcí a přečtení 300 stránek na lekci pravděpodobně nenastane. Obecně děláme 1-2 kapitoly týdně ve většině lekcí I 've take, což se rovná 40-80 stránkám učebnice za týden. Hodiny angličtiny, zejména literatury, však mohou vyžadovat mnohem více čtení, myslím, že Kate Choppin bývá snazší než Manažerské účetnictví, svazek 1). Preferuji finále, která jsou buď projektem, esejí, nebo si je odnesu domů (s nebo bez části ve třídě), nekumulativní finále jsou také nejlepší (pokud jste nám již dali 2 průběžné semestry, proč cítíte potřebu nás znovu otestovat na stejném materiálu, navíc s nějakým novým materiálem?). Dobrý standard 90%-92%=A- a 93%-100%=A je jednoznačně oceněn. Nesnáším, když si profesor myslí, že jeho třída je „lepší“ než 99 % ostatních kurzů a ztěžuje známku: 88 % - 92 % = B+, wtf? Stačí použít stupnici, kterou používají ostatní profesoři na vaší katedře. Také, pokud se vaše třída/disciplína nehodí k psaní esejí, nenechte nás prosím napsat esej, jen to plýtvá naším a vaším časem. Také mě baví, když je můj profesor z látky nadšený! Pokud vás to zajímá, mnohem pravděpodobněji budu sledovat vaše vzrušení. Také se mi líbí, když profesor podporuje různé názory (jen proto, že se politicky/sociálně/cokoli přikláníte jedním směrem, neznamená to, že ano, a pokud ne, neznamená to, že se 'mýlím'). Ve skutečnosti také známkujte domácí úkol za dokončení! Nesnáším odevzdávat práci, kterou jsem dokončil, a dostávat stejnou známku jako ten flákač támhle, co jen škrábe na papír. Nyní to neznamená známkujte domácí úkoly za přesnost, většina studentů se něco pokazí, a to je v pořádku, když přijde na domácí úkol, známkujte za snahu. Také si projděte domácí úkoly ve třídě a uveďte příklady, hodně to pomáhá! Skvělé je také ukládání příkladů minulých projektů, někdy, když nám je přidělen projekt, nemáme ponětí, kde začít, a příklady pomohou. Vyhněte se skupinovým projektům, není nic víc, co tvrdě pracující studenti nenávidí, než když mají známku připoutanou k nějakému lenochovi, který se dostane do jejich skupiny. To je několik věcí, které se mi na mých hodinách líbí

Apple inkoust

7. března 2008
  • 4. září 2008
ph0rk řekl: Nejsem si jistý, co přesně tím myslíte, ale vaši profesoři se někdy musí podívat do poznámek. Neudrží v hlavě látku za semestr na 1-4 hodiny. Dobrý učitel mění své materiály rok od roku, aby zůstaly aktuální.

Dával jsem si záležet na tom, abych přišel do třídy brzy, a prolistuji si diskusní otázky, které jsem si ten den zapsal dříve, a případně si zapíšu další – jsem tam především proto, abych položil otázky, které mají studenti před vyučováním, ale budu Sakra, když tam jen tak deset minut stojím a zírám do zdi.

Mechanické čtení poznámek ve třídě je však hloupé – stačí poznámky rozdat a nechat je číst ve svém volném čase.

Ne, mám na mysli to, že profík vysvětluje v rytmu a pak se náhle přeruší... aby se podíval do svých poznámek, zatímco se procházel ve třídě a nechal studenty, aby si sami rozhodli večer a pak po 5-10 minutách... náhle se vrátí z hrobu a pokračuje ve výuce!

Jo... někteří to dělají, zatímco někteří rozdávají své poznámky předem a pouze vysvětlují... někteří rozdávají své poznámky po hodině! B

BoingoBongo

27. dubna 2008
  • 4. září 2008
Diskuse jsou rozhodně mnohem lepší než striktní přednášky. Nutí každého, aby se účastnil, a zdá se, že informace skutečně „drží“.

Moc se mi nelíbí přednášky v PowerPointu. Vím, že se někdy musí použít, ale prosím, z lásky k Bohu, udělejte to jedinečné a zajímavé. Nemohu vzít další prezentaci informací zkopírovaných/vložených do základní šablony plné překlepů. Amatérská hodina.

Skeptik

macrumors Ivy Bridge
29. července 2008
Vzdálený horizont
  • 5. září 2008
nakamuramori2 řekl: jaký předmět učil?

Moderní dějiny; Vždycky jsem měl rád historii, ale on ji udělal naprosto strhující. Vždycky jsi chtěl slyšet, co by řekl na téma toho dne.

Na zdraví

Apple inkoust

7. března 2008
  • 5. září 2008
Scepticalscribe řekl: Moderní dějiny; Vždycky jsem měl rád historii, ale on ji udělal naprosto strhující. Vždycky jsi chtěl slyšet, co by řekl na téma toho dne.

Na zdraví

Kdysi jsem měl profesora, který učil dějepis! Bylo jí asi 50 a velmi ehm.... svižná, ale nikdy jsem neviděl nikoho, kdo by takto učil historii, a prostě jsem se do toho předmětu zamiloval! Byla prostě skvělá a vysvětlovala každou složitost s takovou velkodušností, že celá třída jen poslouchala! Byl to úžasný zážitek!

Skeptik

macrumors Ivy Bridge
29. července 2008
Vzdálený horizont
  • 6. září 2008
Apple Ink řekl: Ještě jsem nepromoval, ale přesto:

Nudní profesoři, kteří jsou příliš vážní a bez vtipů ve třídě, jsou rozhodně pryč!

Číst poznámky mezi hodinami je PATETICKÉ a nakonec si z profíka děláme legraci a nikdy ho nebereme příliš vážně!

Výraz a přízvuk je velmi důležitý! Monotónnost mě nutí usnout a špatný přízvuk ukapává image profíků!

Konečně... Důvěra je velmi důležitá! Pokud profík nedůvěřuje tomu, co učí, třída se nebude zajímat o to, co se profík snaží naučit!

Moje 2 $/100

Sebedůvěra, znalosti, vtip a empatie jsou všechny důležité, souhlasím, ale akademici jsou obvykle najímáni na základě svého výzkumu, svých publikací, (v poslední době) druhu financování, který jsou schopni přilákat; ve skutečnosti, a je to smutné, učitelské schopnosti jsou při přijímání na konec seznamu, a to je obrovská škoda, protože si to studenti pamatují. Pamatujte však, že nedokonalá osoba před vámi je obvykle specialista ve svém oboru; bohužel to dost často nezahrnuje schopnost učit – nebo „vystupovat“ – před třídou. Pokud to získáte u učitele, je to obrovský bonus.

Kdysi jsem měl profesora, který byl tím nejúžasnějším, nejslušnějším a nejhumánnějším člověkem na fakultě. Byl uznávaným učencem, nekonečně štědrým svým časem, povzbuzením, podporou; později, když jsem pod ním učil, jsem se naučil vážit si jeho intelektuálních a lidských kvalit. Mluvil plynně šesti jazyky, ale bohužel v žádném z nich nemohl učit. Trpěl před velkými skupinami (ale vedl si dobře v situacích malých skupin, kde si studenti cenili jeho znalostí a zapojovali se do něj.)

BTW, nesouhlasím s vaším komentářem ke čtení poznámek mezi třídami. Z vlastní zkušenosti nenosíte každý detail v hlavě rok od roku; potřebujete si osvěžit paměť a čtení poznámek mezi hodinami je přesně ten způsob, jak toho dosáhnout.

richardjames řekl: Opravdové nadšení nelze porazit. Když učitel miluje předmět a rád ho učí, pak je mnohem snazší se učit. Být nedostatečně připravený je to nejhorší, neznat snímky, protože jste je neviděli od té samé prezentace loni, není dobré.

Ano, naprostý souhlas.

Rhosfelt řekl: Jsem druhák téměř mladší:


Mít docházkové body, aby lidé chodili do třídy.

Obvykle je dobré mít poznámky v ppt nebo pdf, jen když student zmešká hodinu, je vždy velmi příjemné.

Snažte se být vtipní a snažte se studenty dělat zábavné projekty, nejlepší způsob, jak se učit, je interakce s předmětem. Vždy rozdávejte e-mail a povzbuzujte je k tomu, aby se zeptali prostřednictvím tohoto zapouzdření, pokud jsou na to ve třídě příliš stydliví.

Jen pár návrhů

Znovu docházka, vysokoškoláci jsou vysokoškoláci a já jim říkám, že jsem placený učitel, ne policista. Jsou to velcí chlapci a dívky; je na nich, zda se zúčastní, mít možnost volby je součástí dospělosti. Málokdy mám body docházky, pokud to není politika místa, pro které pracuji.

Re notes, jiné plakáty opovrhují učiteli, kteří čtou z poznámek; jako student jsem taky. Nikdy bych nerozdával poznámky – za prvé, moje přednášky bývají odrážkami a přidané komentáře, o kterých mluvím a doplňuji je – většina z nich je úplně nespisovaná (ale ne neplánovaná). Každopádně jsou určeny ke čtení původních zdrojů a mají výukové programy a úřední hodiny, kde mohou klást otázky. Zcela souhlaste s povzbuzujícími otázkami a diskusemi a smíchem; dobrá atmosféra dělá zázraky.

ph0rk řekl: Nejsem si jistý, co přesně tím myslíte, ale vaši profesoři se někdy musí podívat do poznámek. Neudrží v hlavě látku za semestr na 1-4 hodiny. Dobrý učitel mění své materiály rok od roku, aby zůstaly aktuální.

Dával jsem si záležet na tom, abych přišel do třídy brzy, a prolistuji si diskusní otázky, které jsem si ten den zapsal dříve, a případně si zapíšu další – jsem tam především proto, abych položil otázky, které mají studenti před vyučováním, ale budu Sakra, když tam jen tak deset minut stojím a zírám do zdi.

Mechanické čtení poznámek ve třídě je však hloupé – stačí poznámky rozdat a nechat je číst ve svém volném čase.

S tím v zásadě souhlas. Pro AppleInk o vynikajících učitelích dějepisu, chlap, kterého jsem jako učitel ctil, nás také přiměl mlčet a naslouchat; někdy jsem přestal psát, odložil pero a prostě poslouchal. Byla to cesta, která stála za to. A ano, měl poznámky, které si občas prohlížel, když mluvil a chodil během hodiny.
Na zdraví

ravenvii

17. března 2004
Melenkurion Skyweir
  • 6. září 2008
Scepticalscribe řekl: Moderní dějiny; Vždycky jsem měl rád historii, ale on ji udělal naprosto strhující. Vždycky jsi chtěl slyšet, co by řekl na téma toho dne.

Na zdraví

Jo, měl jsem takového profesora.

A hádejte co, je to také profesor historie! Heh

Právě teď jsou všechny moje hodiny na hovno.*

*Jsem na právnické fakultě.

Skeptik

macrumors Ivy Bridge
29. července 2008
Vzdálený horizont
  • 6. září 2008
ravenvii řekl: Jo, měl jsem takového profesora.

A hádejte co, je to také profesor historie! Heh

Právě teď jsou všechny moje hodiny na hovno.*

*Jsem na právnické fakultě.

Právnická fakulta by neměla být na hovno; samotná látka je v některých případech zábavná a dobrý učitel by s ní měl umět běžet a udělat ji poutavou. (Několik let jsem studoval práva a souhlasím s tím, že většina učitelů byla naprosto zoufalá. Nikdy jsem nepochopil, proč by to mělo být tak, protože některé materiály – judikatura – byly přesvědčivé a některé principy fascinující. Zcela kromě mrzutých a nezaujatých učitelů to také inklinovalo přitahovat hnané, zuřivě ambiciózní a spíše bez humoru studenty, alespoň podle mých zkušeností. věci', díky čemuž jsou také zajímavé. Možná jsem zaujatý, protože jsem opustil právo a stal se učitelem dějepisu.)
Na zdraví