Jiný

Nelze synchronizovat skladby z knihovny iTunes do iPhone, protože je povolena iCloud Music

M

msvadi

Původní plakát
12. srpna 2010
  • 3. července 2015
Začal jsem používat službu streamování hudby od Apple. Když jsem se pokoušel synchronizovat album zakoupené v minulosti z iTunes Store do mého iPhone, obdržel jsem následující zprávu:

„Některé soubory nebyly zkopírovány do iPhone, protože v tomto telefonu je povolena hudební knihovna iCloud“

Do iPhonu byla synchronizována pouze část alba s několika vynechanými skladbami. Jsem opravdu zmatený a frustrovaný: Nemohu si na svůj iPhone dát písničky, které jsem si koupil z iTunes Store, protože používám Apple Music? To nedává vůbec žádný smysl.

hwhb3r.jpg

Otelm

18. listopadu 2013


  • 3. července 2015
Funguje to podobně jako iTunes match. Pokud chcete, aby byly tyto skladby uloženy lokálně v telefonu, budete si je muset stáhnout pomocí hudby v telefonu (zpřístupnit offline), než je synchronizovat pomocí kabelu. Jinak je můžete streamovat. M

msvadi

Původní plakát
12. srpna 2010
  • 3. července 2015
Nikdy jsem neměl iTunes Match, takže jsem netušil, že se to stane. Soudě podle toho, že iTunes Match v této podobě existoval již dlouhou dobu, neměl bych očekávat žádné vylepšení ani u iCloud Music.

Situace je zcela zmatená: Nyní se vše, co má shodu na iCloudu, musí stáhnout pouze z iCloudu. Nemohu ani nahrát soubory Apple Lossless do svého iPhone, protože iCloud Music je porovnala se soubory nízké kvality v cloudu.

Takže moje jediná volba je rozloučit se s iCloud Music Library a celou streamovací službou Apple Music. Pokud nemohu ukládat soubory pro off-line použití, nevidím v tom konkrétní hodnotu. Strávil jsem spoustu času a peněz budováním své hudební knihovny. Apple Music by bylo hezké mít navíc, ale nehodlám svou pečlivě organizovanou a přizpůsobenou knihovnou nahradit obecný zážitek. Poslední úprava: 3. července 2015
reakce:its93rc a Luis Mazza

pjh

25. září 2007
Přistávací dráha 1
  • 3. července 2015
msvadi řekl: Začal jsem používat službu streamování hudby od Apple. Když jsem se pokoušel synchronizovat album zakoupené v minulosti z iTunes Store do mého iPhone, obdržel jsem následující zprávu:

„Některé soubory nebyly zkopírovány do iPhone, protože v tomto telefonu je povolena hudební knihovna iCloud“

Do iPhonu byla synchronizována pouze část alba s několika vynechanými skladbami. Jsem opravdu zmatený a frustrovaný: Nemohu si na svůj iPhone dát písničky, které jsem si koupil z iTunes Store, protože používám Apple Music? To nedává vůbec žádný smysl.

hwhb3r.jpg
To je jedna z nejhloupějších věcí, které jsem kdy od Applu zažil. Zdá se, že omezení vašeho zařízení na synchronizaci s iTunes nebo cloud neslouží k jinému užitečnému účelu, než k tomu, že je to trápení.

Rychlost mé mobilní sítě výrazně kolísá a při dojíždění často nemám síť. Synchronizuji tedy celou svou knihovnu do iPhonu (4500 skladeb). Někomu to může připadat zbytečné, ale já si hudbu rád nosím a mám k dispozici místo (128 gb iPhone). Při přihlášení k Apple music okamžitě vymazal všechny skladby, protože již byly nahrány pomocí iTunes Match, žádná nabídka ke sloučení nebo tak něco. To mi opravdu zlepšilo den!

Našel jsem řešení, že mám seznam skladeb všech svých skladeb a poté jej zpřístupním offline. Ale zdá se mi docela hloupé, abych si musel stáhnout celou svou knihovnu do svého iPhone, když tam byl pro začátek.

Tento malý klenot byl opravdu příjemným začátkem používání Apple Music!
reakce:BillyBobBongo, flur a tonyr6

jeho 93rc

na
8. února 2012
Texas
  • 16. července 2015
Souhlas se vším, co zde bylo řečeno. Ještě dodám, že pracuji v hudebním byznysu a dostávám dema/střihy alb/pokroky v albech/atd., které nemohu z bezpečnostních důvodů nahrát do žádné cloudové služby. Tato 'funkce' mě štve. M

Manu Chao

30. července 2003
  • 16. července 2015
pjh řekl: To je jedna z nejhloupějších věcí, jaké jsem kdy od Applu zažil. Zdá se, že omezení vašeho zařízení na synchronizaci s iTunes nebo cloud neslouží k jinému užitečnému účelu, než k tomu, že je to trápení.
Stačí zakázat iCloud Music Library na všech svých zařízeních. C

chabig

6. září 2002
  • 16. července 2015
msvadi řekl: Takže moje jediná volba je rozloučit se s iCloud Music Library a celou streamovací službou Apple Music.
Ne. Apple Music můžete stále používat, ale vypněte iCloud Music Library v telefonu. Poté se synchronizujte se svým srdcem, a přitom stále můžete poslouchat hudební knihovnu Apple na cestách.
reakce:AmmasAmar

chodba

12. listopadu 2012
  • 16. července 2015
chabig řekl: Ne. Stále můžete používat Apple Music, ale vypněte iCloud Music Library na svém telefonu. Poté se synchronizujte se svým srdcem, a přitom stále můžete poslouchat hudební knihovnu Apple na cestách.

Pokud vypnete hudební knihovnu na iCloudu, nemůžete ukládat skladby pro poslech offline, přidávat skladby do seznamů skladeb ani přidávat skladby do složky Moje hudba. To je obrovský zásah do zážitku. C

chabig

6. září 2002
  • 16. července 2015
flur řekl: Pokud vypnete iCloud Music Library, nemůžete ukládat skladby pro offline poslech, přidávat skladby do seznamů skladeb nebo přidávat skladby do Moje hudba. To je obrovský zásah do zážitku.
Ach. Myslel jsem, že můžeš. Co tedy můžete dělat s vypnutou hudební knihovnou iCloud, stačí streamovat?

chodba

12. listopadu 2012
  • 16. července 2015
chabig řekl: Oh. Myslel jsem, že můžeš. Co tedy můžete dělat s vypnutou hudební knihovnou iCloud, stačí streamovat?

Ano. Vše můžete streamovat a poslouchat rozhlasové stanice. Vzhledem k tomu, že rozhlasové stanice AFAIK zůstanou zdarma, nacházím jen velmi málo důvodů, proč platit 9,99/měsíc. Doufejme, že Apple opraví iCML nebo jej oddělí od AM, než zkušební verze skončí. M

msvadi

Původní plakát
12. srpna 2010
  • 16. července 2015
Prozatím jsem se rozhodl vypnout iCloud Music, když potřebuji synchronizovat něco z mé knihovny iTunes (obvykle soubor Apple Lossless), a poté po dokončení synchronizace znovu zapnout iCloud Music. Bohužel vypnutí iCloud Music vymaže veškerý obsah Apple Music stažený pro offline poslech, takže jej budete muset stáhnout znovu. Celá zkušenost je velmi trapná a zklamaná. M

Manu Chao

30. července 2003
  • 17. července 2015
flur řekl: Pokud vypnete iCloud Music Library, nemůžete ukládat skladby pro offline poslech, přidávat skladby do seznamů skladeb nebo přidávat skladby do Moje hudba. To je obrovský zásah do zážitku.
Ne, musíte je koupit staromódním způsobem. M

Manu Chao

30. července 2003
  • 17. července 2015
flur řekl: Jo. Vše můžete streamovat a poslouchat rozhlasové stanice. Vzhledem k tomu, že rozhlasové stanice AFAIK zůstanou zdarma, nacházím jen velmi málo důvodů, proč platit 9,99/měsíc. Doufejme, že Apple opraví iCML nebo jej oddělí od AM, než zkušební verze skončí.
Jak oddělíte iCML od AM (kromě toho, co lze dnes udělat, tedy udělat z AM streamovací a vyhledávací službu a iCML knihovnu, která shromažďuje vaše obrázky z vyhledávací a streamovací části)? Chtěli byste, aby iCML bylo oddělené od vaší stávající knihovny, tj. mělo dvě knihovny (jedna založená na vašich souborech, zkopírovaných nebo zakoupených, a ta založená na „uložené“ hudbě z AM)? Dvě samostatné knihovny, kde může být daná skladba v obou knihovnách nebo pouze v jedné, ale pokud byste si to nepamatovali u každé skladby, nevěděli byste, ve které knihovně by daná skladba mohla být?

chodba

12. listopadu 2012
  • 17. července 2015
manu chao řekl: Jak oddělíte iCML od AM (kromě toho, co lze udělat dnes, což je udělat z AM streamovací a vyhledávací službu a iCML knihovnu, která shromažďuje vaše obrázky z části objevování a streamování)? Chtěli byste, aby iCML bylo oddělené od vaší stávající knihovny, tj. mělo dvě knihovny (jedna založená na vašich souborech, zkopírovaných nebo zakoupených, a ta založená na „uložené“ hudbě z AM)? Dvě samostatné knihovny, kde může být daná skladba v obou knihovnách nebo pouze v jedné, ale pokud byste si to nepamatovali u každé skladby, nevěděli byste, ve které knihovně by daná skladba mohla být?

Dvě samostatné knihovny, které se zákazníkovi jeví jako jedna a umožňují bezproblémové přehrávání hudby napříč knihovnami (Pro informaci, je to zcela proveditelné, není to žádný sen). Zákazník tak může mít povoleno jedno nebo obě. AM je první knihovna. iCML je druhá knihovna, a pokud je iCML zakázáno, místní hudba uložená v zařízení je druhou knihovnou. Tímto způsobem se skladby AM nikdy nemíchají s hudbou, kterou vlastníte (takže se systém nikdy nemůže splést a nebude si myslet, že vaše hudba je hudba AM), knihovny si můžete vždy prohlížet samostatně nebo společně a podle toho můžete zjistit, co je co v iTunes. sloupec, který nyní používají k tomu, aby vám sdělili shodu, AM nebo nahráno. Položky stažené do zařízení by byly stále identifikovány stejným způsobem, jakým jsou nyní (nebo přesněji, v ideálním případě), takže by nedocházelo k nejasnostem ohledně toho, co tam je nebo není, bez ohledu na to, ke které knihovně jsou připojeny.

To by zákazníkům umožnilo používat všechny AM bez iCML nebo bez vymazání jejich osobních knihoven, jen aby se vyhnuli nahrávání veškeré své hudby (a mít to FUBAR ve svých osobních knihovnách). To by také umožnilo zákazníkům, kteří chtějí synchronizovat svou hudbu obvyklým způsobem, a přesto budou moci používat všechny části AM. M

Manu Chao

30. července 2003
  • 17. července 2015
flur řekl: Dvě samostatné knihovny, které se zákazníkovi jeví jako jedna a umožňují bezproblémové přehrávání hudby napříč knihovnami
Což je přesně to, co současná implementace iCML již dělá. Spotřebiteli se jeví jako jedna knihovna, ale interně jsou hudební soubory označeny, ať už pocházejí z Apple Music nebo z jiných zdrojů.

Zákazník tak může mít povoleno jedno nebo obě. AM je první knihovna. iCML je druhá knihovna, a pokud je iCML zakázáno, místní hudba uložená v zařízení je druhou knihovnou.
Nerozumím, co tím myslíš. Existují dva obecné zdroje hudby: a) ten, který si pronajímáte (tj. který jste přidali do „Moje hudba“ z Apple Music) a b) ten, který vlastníte (tj. zbytek). iCLM je deštník, který kombinuje obojí dohromady, aby se zákazníkovi jevily jako jeden.

Mohl byste zkusit znovu vysvětlit, jaký systém byste rádi viděli?

Tímto způsobem se skladby AM nikdy nemíchají s hudbou, kterou vlastníte (takže se systém nikdy nemůže splést a nebude si myslet, že vaše hudba je hudba AM), knihovny si můžete vždy prohlížet samostatně nebo společně a podle toho můžete zjistit, co je co v iTunes. sloupec, který nyní používají k tomu, aby vám sdělili shodu, AM nebo nahráno.
Jediné, co tedy chcete, je „sloupec“ v aplikaci Hudba pro iOS, který ukazuje, zda je hudba „pronajatá“ nebo vlastněná? Nebo chcete, aby se na Macu „pronajatá“ a „zakoupená“ hudba objevovala v samostatných strukturách složek? Což znamená, že chcete dát programátorům v Applu rady, jak by měli uspořádat vnitřní strukturu úložiště dat, aby bylo snazší napsat program bez chyb?

Položky stažené do zařízení by byly stále identifikovány stejným způsobem, jakým jsou nyní (nebo přesněji, v ideálním případě), takže by nedocházelo k nejasnostem ohledně toho, co tam je nebo není, bez ohledu na to, ke které knihovně jsou připojeny.
Takže chcete říct, že váš navrhovaný systém funguje přesně jako ten současný, jen bez chyb?

To by zákazníkům umožnilo používat všechny AM bez iCML nebo bez vymazání jejich osobních knihoven, jen aby se vyhnuli nahrávání veškeré své hudby (a mít to FUBAR ve svých osobních knihovnách).
Takže, váš návrh je, že současný systém zničí zkázu se stávající knihovnou iTunes záměrně?

To by také umožnilo zákazníkům, kteří chtějí synchronizovat svou hudbu obvyklým způsobem, a přesto budou moci používat všechny části AM.
Ve chvíli, kdy se uživatel musí podívat na každou skladbu, aby zjistil, zda bude automaticky dostupná na iOS zařízeních nebo zda se musí rozhodnout, zda ji synchronizovat, myslím, že už nemůžeme mluvit o knihovně, která se objeví jako jeden

Plně s vámi souhlasím, že možnost nastavit v iTunes, které skladby jsou uloženy lokálně na (synchronizovaném) iOS zařízení, by věci mnohem usnadnilo (i když je to zcela volitelné, tj. stále můžete dělat přesně to samé na zařízení sám, pokud to preferujete nebo dokonce nemáte počítač).

chodba

12. listopadu 2012
  • 17. července 2015
Je to docela jednoduché. Přál bych si systém, ve kterém budu moci používat VŠECHNY funkce AM a nikdy se nemusím dotknout té bugy prolezlé šílené show nepořádku, kterou je iCloud Music Library.

Nesouhlasím s tím, co si myslíte, že je již na místě. To, co je na místě, je pěkný nápad, který nemá šanci fungovat správně bez úplného přepracování. Pořád mluvíte o iCML, jako by nebylo plné chyb, když je. Jako by lidé neměli svou vlastní hudbu vnímanou systémem jako AM hudbu (což se může stát POUZE proto, že jsou tyto dvě integrovány, což jsou). Jako bych si nenechal smazat soubory z pevného disku, protože AM a iCML rozhodly, že jsou AM a nepatří mi. Vy mluvíte o tom, co podle vás Apple chtěl postavit, já mluvím o tom, co Apple skutečně postavil. A bez ohledu na to neexistuje žádný možný způsob, jak používat všechny AM bez iCML, což z definice znamená, že jsou integrované. B

Beafftt

15. června 2015
  • 21. července 2015
Pokud máte v úmyslu přenést hudbu z iPhone do knihovny iTunes. První věc, kterou byste si měli stáhnout iTunes do svého počítače z Apple Market . M

Manu Chao

30. července 2003
  • 21. července 2015
flur řekl: Je to docela jednoduché. Přál bych si systém, ve kterém budu moci používat VŠECHNY funkce AM a nikdy se nemusím dotknout té bugy prolezlé šílené show nepořádku, kterou je iCloud Music Library. Nesouhlasím s tím, co si myslíte, že je již na místě. To, co je na místě, je pěkný nápad, který nemá šanci fungovat správně bez úplného přepracování. Pořád mluvíte o iCML, jako by nebylo plné chyb, když je. Jako by lidé neměli svou vlastní hudbu vnímanou systémem jako AM hudbu (což se může stát POUZE proto, že jsou tyto dvě integrovány, což jsou). Jako bych si nenechal smazat soubory z pevného disku, protože AM a iCML rozhodly, že jsou AM a nepatří mi. Vy mluvíte o tom, co podle vás Apple chtěl postavit, já mluvím o tom, co Apple skutečně postavil. A bez ohledu na to neexistuje žádný možný způsob, jak používat všechny AM bez iCML, což z definice znamená, že jsou integrované.
Nejsem si jistý, co máte na mysli s AM bez iCML. Dvě samostatné knihovny, tj. jedna se skladbami, které si „pronajímáte“ od AM, a jedna se skladbami, které „vlastníte“? Nebo jen současný koncept integrovaných knihoven, ale bez chyb? Není to tak, že iCML systematicky nahrazuje všechny skladby ve vaší knihovně iTunes verzemi od AM, takže to rozhodně není rozhodnutí o návrhu (jinak by je nahradilo všechny). Což znamená, že když dojde k výměně, je to chyba.

TripleYoThreat

28. září 2017
  • 28. září 2017
its93rc řekl: Souhlasím se vším, co zde bylo řečeno. Ještě dodám, že pracuji v hudebním byznysu a dostávám dema/střihy alb/pokroky v albech/atd., které nemohu z bezpečnostních důvodů nahrát do žádné cloudové služby. Tato 'funkce' mě štve.

Stejný. To je opravdu nepříjemné. Píšete tento příspěvek, abyste navázali, pokud existuje nějaké nové řešení iOS 10/iOS 11? M

msvadi

Původní plakát
12. srpna 2010
  • 1. října 2017
TripleYoThreat řekl: Totéž. To je opravdu nepříjemné. Píšete tento příspěvek, abyste navázali, pokud existuje nějaké nové řešení iOS 10/iOS 11?

Ano! Nyní existuje docela slušné řešení: aplikace Flacbox: https://itunes.apple.com/us/app/flacbox-flac-mp3-music-player-audio-streamer/id1097564256?mt=8 . Narazil jsem na to teprve před pár týdny.

Hraje Appleless a Flac. Uchovává hudební soubory na vašem iPhone odděleně od aplikace Hudba a Apple Music Library, takže můžete dál používat Apple Music a nahrávat a přehrávat své bezztrátové soubory přes Flacbox.

Nahrávání souborů do Flacboxu je také velmi snadné. Můžete použít Dropbox a podobné služby, ale ve skutečnosti existuje lepší způsob. Na svém Macu jsem nastavil sdílení smb souborů pro složku s hudebními soubory prostřednictvím „Předvolby systému/Sdílení“. Nyní, kdykoli jsou můj iPhone a Mac na stejné wifi síti, z Flacboxu na iPhonu mohu procházet svou hudební sbírku na Macu a importovat soubory do Flacboxu bezdrátově.

Jediný problém, který zatím s Flacboxem vidím, je ten, že jeho knihovna netřídí správně skladby v albech s více disky: nejprve přijdou všechny skladby 1, pak skladby 2 atd. Z nějakého důvodu nečte ani nepoužívá metadata, která obsahují číslování disků . Doufejme, že to bude brzy opraveno, ale mezitím tento problém řeším buď vytvářením seznamů skladeb ve Flacboxu, nebo používám rozhraní Flacbox Files místo jeho hudební knihovny. Kromě toho je aplikace úžasná. D

Duff-Man02

7. prosince 2012
  • 25. listopadu 2017
Je na to nějaká aktualizace? Zkušební období jsem používal již dříve a poté jsem jej neprodloužil. Zapomněl jsem na své reptání s AM a před pár dny jsem dostal měsíční předplatné. Je velmi nepříjemné, že mohu v podstatě pouze streamovat, aniž bych si zabudoval svou vlastní knihovnu pomocí iCloudu. Existuje nějaký způsob, jak alespoň označit a uvést skladby, které se mi líbily, na později? Jediný seznam, který vidím, je karta historie.
Seznamy skladeb nejsou bez iCloudu možné. Stahování je také nemožné, ale mohl bych bez toho žít, kdybych mohl nějak označit písničky.
Pokud ne, neprodloužím. J

Jjayf

31. května 2015
  • 27. listopadu 2017
chabig řekl: Ne. Stále můžete používat Apple Music, ale vypněte iCloud Music Library na svém telefonu. Poté se synchronizujte se svým srdcem, a přitom stále můžete poslouchat hudební knihovnu Apple na cestách.

Tohle skoro. Vypněte hudební knihovnu iCloud, synchronizujte s iTunes a poté znovu povolte hudební knihovnu iCloud. Právě jsem prošel tímto nepořádkem.