Fóra

obejít aktualizaci ios po resetu

filbert42

Přispěvatel
Původní plakát
20. července 2014
Worcestershire, Spojené království
  • 6. listopadu 2019
Ahoj, lidi,

Snažím se nastavit iPhone 6 z druhé ruky pro svou ženu. Provedl jsem kompletní reset a zastavil proces nastavení, během kterého se chce aktualizovat na ios 13.2. Zdržel jsem se přechodu na ios 13 na svém iPhone/iPad kvůli všem problémům, které byly hlášeny.

Zdá se, že neexistuje žádný způsob, jak aktualizaci obejít. Jediné možnosti jsou aktualizovat nebo začít znovu (což mě pravděpodobně vrátí na stejné místo).

Nějaké nápady někdo?

BugeyeSTI

19. srpna 2017


Arizona
  • 6. listopadu 2019
iPhone 6 nedokázal stáhnout iOS13... iOS 12.4.3 je nejnovější verze, kterou může používat. iPhone 6S je nejstarší telefon podporovaný systémem iOS13

filbert42

Přispěvatel
Původní plakát
20. července 2014
Worcestershire, Spojené království
  • 6. listopadu 2019
BugeyeSTI řekl: iPhone 6 nebyl schopen stáhnout iOS13... iOS 12.4.3 je nejnovější verze, kterou může používat. iPhone 6S je nejstarší telefon podporovaný systémem iOS13
Myslím, že je to pravděpodobně 6S, protože jsem rozhodně nucen aktualizovat na 13.2
reakce:BugeyeSTI C

C DM

macrumors Sandy Bridge
17. října 2011
  • 7. listopadu 2019
filbert42 řekl: Ahoj lidi,

Snažím se nastavit iPhone 6 z druhé ruky pro svou ženu. Provedl jsem kompletní reset a zastavil proces nastavení, během kterého se chce aktualizovat na ios 13.2. Zdržel jsem se přechodu na ios 13 na svém iPhone/iPad kvůli všem problémům, které byly hlášeny.

Zdá se, že neexistuje žádný způsob, jak aktualizaci obejít. Jediné možnosti jsou aktualizovat nebo začít znovu (což mě pravděpodobně vrátí na stejné místo).

Nějaké nápady někdo?
Provedli jste reset přes iTunes nebo pomocí možnosti resetovat a vymazat data na samotném zařízení?

filbert42

Přispěvatel
Původní plakát
20. července 2014
Worcestershire, Spojené království
  • 7. listopadu 2019
C DM řekl: Provedli jste reset prostřednictvím iTunes nebo pomocí možnosti resetovat a vymazat data na samotném zařízení?

Jen samotný telefon, moje žena iTunes nepoužívá.

Právě jsem měl ‚chat‘ s podporou Apple a říkají, že není možné se aktualizaci vyhnout. Smůla C

C DM

macrumors Sandy Bridge
17. října 2011
  • 8. listopadu 2019
filbert42 řekl: Jen samotný telefon, moje žena nepoužívá iTunes.

Právě jsem měl ‚chat‘ s podporou Apple a říkají, že není možné se aktualizaci vyhnout. Smůla
To je poněkud zvláštní. Chápal jsem, že resetování a vymazání v telefonu nedělá nic jiného, ​​​​jako je kontrola a instalace aktualizací.

filbert42

Přispěvatel
Původní plakát
20. července 2014
Worcestershire, Spojené království
  • 8. listopadu 2019
Přijal jsem nevyhnutelné a upgradoval jsem (teď je to 13.2.2 a došlo k nějakým opravám chyb, jak se domnívám). Držíme palce, zatím se žádné zjevné problémy nevyskytly. Moje žena není náročný uživatel, takže by to mohlo být v pořádku. K

dobyvatel

31. prosince 2013
  • 8. listopadu 2019
C DM řekl: To je poněkud zvláštní. Pochopil jsem, že resetování a vymazání v telefonu nedělá nic jiného, ​​​​jako je kontrola a instalace aktualizací.

Úplné vymazání vymaže aktivační token. Apple podepisuje tokeny pouze pro vybrané verze iOS, takže pokud se instalovaná verze nepodepisuje, je třeba telefon aktualizovat. Naposledy upraveno: 8. listopadu 2019
reakce:filbert42 C

C DM

macrumors Sandy Bridge
17. října 2011
  • 8. listopadu 2019
konqerror řekl: Úplné vymazání vymaže aktivační token. Apple podepisuje tokeny pouze pro vybrané verze iOS, takže pokud se aktuální verze nepodepisuje, je třeba telefon aktualizovat.
Kontrola, zda je či není podepsaná verze pro iOS, se provede, když se nějaká instaluje, nikoli proti již nainstalované verzi na zařízení. K

dobyvatel

31. prosince 2013
  • 8. listopadu 2019
C DM řekl: Kontrola, zda je či není podepsána verze iOS, se děje, když se instaluje, nikoli proti již nainstalované verzi na zařízení.

Mýlíte se, za svým komentářem si stojím. Kontrola platně podepsaného tokenu probíhá při každém spuštění. Vymazání z výroby token vymazalo, takže telefon zůstane v uzamčeném režimu, dokud nezískáte platně podepsaný token. C

C DM

macrumors Sandy Bridge
17. října 2011
  • 8. listopadu 2019
konqerror řekl: Mýlíte se, za svým komentářem si stojím. Kontrola platně podepsaného tokenu probíhá při každém spuštění. Vymazání z výroby token vymazalo, takže telefon zůstane v uzamčeném režimu, dokud nezískáte platně podepsaný token.
Uzamčený režim? Existuje nějaká dokumentace, která o něčem z toho mluví? K

dobyvatel

31. prosince 2013
  • 8. listopadu 2019
C DM řekl: Uzamčený režim? Existuje nějaká dokumentace, která o něčem z toho mluví?

Strana 7: https://www.apple.com/business/docs/site/iOS_Security_Guide.pdf

Starší info:

Aktivace – The iPhone Wiki

www.theiphonewiki.com C

C DM

macrumors Sandy Bridge
17. října 2011
  • 8. listopadu 2019
konqerror řekl: Strana 7: https://www.apple.com/business/docs/site/iOS_Security_Guide.pdf

Starší info:

Aktivace – The iPhone Wiki

www.theiphonewiki.com
Která část se týká použití resetování nastavení a vymazání dat na samotném zařízení, což má za následek nutnost upgradu iOS? K

dobyvatel

31. prosince 2013
  • 8. listopadu 2019
C DM řekl: Jaká část se týká použití resetování nastavení a vymazání dat na samotném zařízení, což má za následek nutnost upgradovat iOS?

Jak jsem řekl, token se vymaže, když provedete mazání. Jde o uživatelská data. Pak potřebujete nový token a Apple vydává pouze tokeny pro aktuální verze iOS. Tak jednoduché.

Toto jsou zprávy na úvodní stránce tohoto webu, kdykoli Apple změní verzi, kterou podepisuje.
www.macrumors.com

Apple přestává podepisovat iOS 13.1.2 a iOS 13.1.3 po vydání iOS 13.2

Po vydání iOS 13.2 dne 28. října Apple dnes přestal podepisovat iOS 13.1.3, což znamená, že downgrade na tuto verzi iOS již není... www.macrumors.com www.macrumors.com
Takto funguje aktivační zámek. Apple nebude vydávat tokeny pro aktivační uzamčené telefony bez správného přihlášení k Apple ID. Systém zabrání tomu, aby někdo používal váš telefon i po obnovení továrního nastavení.

To je také důvod, proč vás Apple žádá, abyste po odemknutí SIM karty vymazali telefon, aby si vynutili obnovení tokenu, protože také přenáší data zámku SIM. Naposledy upraveno: 8. listopadu 2019 C

C DM

macrumors Sandy Bridge
17. října 2011
  • 8. listopadu 2019
konqerror řekl: Jak jsem řekl, token se vymaže, když provedete mazání. Jde o uživatelská data. Pak potřebujete nový token a Apple vydává pouze tokeny pro aktuální verze iOS. Tak jednoduché.

Toto jsou zprávy na úvodní stránce tohoto webu, kdykoli Apple změní verzi, kterou podepisuje.
www.macrumors.com

Apple přestává podepisovat iOS 13.1.2 a iOS 13.1.3 po vydání iOS 13.2

Po vydání iOS 13.2 dne 28. října Apple dnes přestal podepisovat iOS 13.1.3, což znamená, že downgrade na tuto verzi iOS již není... www.macrumors.com www.macrumors.com
Takto funguje aktivační zámek. Apple nebude vydávat tokeny pro aktivační uzamčené telefony bez správného přihlášení k Apple ID. Systém zabrání tomu, aby někdo používal váš telefon i po obnovení továrního nastavení.

To je také důvod, proč vás Apple žádá, abyste po odemknutí SIM karty vymazali telefon, aby si vynutili obnovení tokenu, protože také přenáší data zámku SIM.
Je to určitě zpráva na titulní stránce o tom, že verze pro iOS již nejsou podepisovány, ale to se týká hlavně toho, že je někdo může nainstalovat, pokud chce, nikoli pouze resetování nastavení a smazání dat na zařízení. K

dobyvatel

31. prosince 2013
  • 8. listopadu 2019
C DM řekl: Je to určitě novinka na titulní stránce o tom, že verze pro iOS již nejsou podepisovány, ale to se týká hlavně toho, že si je někdo může nainstalovat, pokud by chtěl, nikoli pouze resetování nastavení a smazání dat na zařízení.

Řekl jsem vám, jak to funguje, OP předvedl, co se děje, a nebudete tomu věřit ani jeden z nás, takže končím.

filbert42

Přispěvatel
Původní plakát
20. července 2014
Worcestershire, Spojené království
  • 8. listopadu 2019
konqerror řekl: Úplné vymazání vymaže aktivační token. Apple podepisuje tokeny pouze pro vybrané verze iOS, takže pokud se aktuální verze nepodepisuje, je třeba telefon aktualizovat

Díky, tím se to vysvětluje. Něco, na co si dát v budoucnu pozor.

mladíci

31. srpna 2011
deset-nula-jedenáct-nula-nula nula-dvě
  • 9. listopadu 2019
konqerror řekl: To je také důvod, proč vás Apple žádá, abyste vymazali telefon po odemknutí SIM karty, aby si vynutili obnovení tokenu, protože také nese data zámku SIM.
Znám pokyny, které vám dopravci posílají poté, co odešlou stav odemknutí, abyste to udělali. Není to však nic, co by bylo od roku 2011 nutné.

Mám dva plně odemčené iPhony (6s a 6s), které jsou aktuálně na iOS 9.0.2. Byly odemčeny koncem prosince 2015 a jediné, co bylo potřeba, bylo vložit jinou SIM kartu. Ignoroval jsem pokyny k obnovení, protože oba telefony jsou jailbreaknuté.

Hádám tedy, že jakákoliv data zámku SIM, která jsou tam obsažena, nestačí k vynucení obnovení za účelem odemknutí. Jsem si vědom obecnosti procesu odemknutí, takže jsem jen zvědavý – proč Apple navrhuje obnovení, pokud obnovení není nutné (nebo se mu lze vyhnout), i když „token“ uchovává data zámku SIM?

Shodou okolností by mě zajímal váš názor na Semirestore, rootFS, iLEXRAT a další nástroje pro útěk z vězení, které umožňují obnovu bez upgradu. Je zřejmé, že tento žeton lze porazit nebo obejít.