Fóra

BOOM: Streamování Dolby Atmos vs fyzický disk

ApexPredator

Původní plakát
11. srpna 2018
  • 15. srpna 2018
Mojí oblíbenou částí prostorového zvuku jsou hluboké basy, které zaplňují místnost, jak se akční scéna zintenzivňuje. Zkoumám, jak vybudovat svou sbírku vpřed a hledám nějakou zpětnou vazbu.

Přikláním se ke koupi fyzického disku pro všechny své akční filmy a zbytek si koupím z iTunes. Porovnával někdo basovou odezvu Dolby Atmos s využitím fyzického disku oproti streamování z Apple? P

priitv8

13. ledna 2011
Estonsko


  • 15. srpna 2018
Čistě subjektivně truehd působí ve srovnání s dd+ ještě o něco úderněji
Osobně si tedy stále kupuji disky s filmy, které bych si rád ponechal.
Doufám, že někdy později budu moci také provést nějaká měření.
Ale kromě zdroje ovlivní výsledky mnoho dalších proměnných (jako je vybavení a místnost).
A to nemám zkalibrovanou místnost ani nastavení.
reakce:scouser75 a BODYBUILDERPAUL B

KULTURISTIKA PAUL

9. února 2009
Barcelona
  • 15. srpna 2018
Skutečnost, že tyto 4K filmy na iTunes nelze stáhnout a lze je kdykoli „odstranit“, mě přivádí k otázce, jak dobré budou pro někoho, kdo miluje vytváření sbírky. Vzhledem k neexistujícímu zákaznickému servisu iTunes společnosti Apple a skutečnosti, že po několika letech ztratili zájem o své vlastní produkty, jsem celou věc zpochybnil.

Celé 4K iTunes beru se špetkou soli jako jejich PR nástroj a HD si jednoduše stahuji do svého iPhonu na cesty a jako zálohu.

POKUD film najdete na 4K disku, pak si ho kupte – filmy z iTunes jsou pro lidi jako já, kteří jsou spíše příležitostnými diváky (sledují film jednou týdně nebo při cestování na mém iPhonu) NEBO si rádi půjčují film, na který jsou skvělé, i když poměrně drahé. Nejsou pro vážné milovníky filmů, kteří chtějí stálou sbírku. (Další audio příklad - včera jsem porovnával starší CD ripy mých oblíbených skladeb (z 80. let) s verzemi iTunes a ve všech případech zní CD rip (na 320AAC) tak jasně ve srovnání s verzemi iTunes obchodu, které zněly nudně, tlumené a bez života – opravdu mě znepokojilo, protože rozdíl byl obrovský.) Poslední úprava: 15. srpna 2018
reakce:scouser75, Macalicious2011 a Audit13 H

HDFan

Přispěvatel
30. června 2007
  • 15. srpna 2018
ApexPredator řekl: Moje oblíbená část prostorového zvuku jsou hluboké basy, které vyplní místnost, Kliknutím rozbalíte...

Fyzický disk přímo přehrávaný pomocí vhodného zvukového zařízení bude mít téměř vždy lepší zvuk než streamování iTunes kvůli ztrátám zvuku kvůli komprimované zvukové stopě filmu a/nebo ztrátám způsobeným Apple TV. Na nižších basových frekvencích však alespoň pro mě není tak patrný jako u vyšších. Symboly, bicí nástroje dramaticky ztrácejí svou přítomnost. Nevidím tak dramatickou degradaci basů.

Najděte film s basy, který se vám opravdu líbí, a pak si kupte verzi iTunes i fyzického média. [Obecně nakupuji použité filmy na Amazonu, když je ripuji, a nikdy si nepamatuji, že bych měl nějaké problémy. Kdybych to udělal, prostě bych to vrátil]. Porovnejte je a uvidíte, která se vám líbí nejvíce.

priitv8 řekl: Čistě subjektivně truehd působí ještě o něco úderněji Kliknutím rozbalíte...

Celkově s dobrým vybavením a dobrým soundtrackem vás dostane přímo doprostřed filmové scény. Žádné srovnání se streamovaným zvukem.

BODYBUILDERPAUL řekl: Skutečnost, že tyto filmy ve 4K na iTunes nelze stáhnout a lze je kdykoli „odstranit“, mě přivádí k otázce, jak dobré budou pro někoho, kdo miluje vytváření sbírky. Kliknutím rozbalíte...

Naprostý souhlas.

Uvědomte si, že fyzická média se mohou zhoršit - Laserové disky byly vystaveny laserové hnilobě. Moje primární kopie je digitální, s fyzickým médiem jako jednou zálohou.
reakce:KULTURISTIKA PAUL D

dsdevries

13. srpna 2009
  • 15. srpna 2018
Verze TrueHD a DTS-HD/X představují noční a denní rozdíl v kvalitě ve srovnání s jakoukoli streamovací službou. Základna není nutně hlasitější nebo důraznější, ale prostě lepší. Je zde mnohem více prostoru pro dosažení silných basů a nejjemnějších detailů ve středech a výškách zároveň. S DD můžete mít buď velmi hlasité basy, nebo velmi detailní výšky, ale ne obojí.

Vezměte si například scénu výtahu v Matrixu. Verze DD je pěkná, ale přijde na vás jako zvuková stěna. Je to pocit, jako by basy zakrývaly nebo přehlušovaly výšky při nejintenzivnějších explozích. Verze TrueHD Atmos je však mnohem rafinovanější. Basy jsou stejné, ne-li silnější, navíc doslova slyšíte každý kousek betonu, který se tříští, z každé kulky, která spadne, vám běhá mráz po zádech a každý pohyb Neo vydává zvuky jako šlehnutí provazu. Celkově vzato mnohem lepší zážitek. Jakmile to uslyšíte, už se nikdy nebudete chtít vrátit.

Samozřejmě musíte mít vybavení, abyste tento rozdíl zažili. Pokud vaše reproduktory nejsou dostatečně přesné nebo váš přijímač/zesilovač není dostatečně výkonný, aby je řídil, stejně si nevšimnete žádného rozdílu. Poslední úprava: 15. srpna 2018
reakce:scouser75 a BODYBUILDERPAUL P

priitv8

13. ledna 2011
Estonsko
  • 15. srpna 2018
dsdevries řekl: Vezměte si například scénu výtahu v Matrixu. Kliknutím rozbalíte...
Pro milovníky basů je také dobrým kouskem 10. kapitola ve Fury (2014). D

dsdevries

13. srpna 2009
  • 15. srpna 2018
priitv8 řekl: Pro závislého na basu je 10. kapitola ve Fury (2014) také dobrým kouskem. Kliknutím rozbalíte...

To je důvod, proč nekupuji uhd blu-ray pouze na základě jejich soundtracku a skóre. Kdybych to udělal, utratil bych stovky eur za filmy jako Fury, Pacific Rim, Transformers, Rampage, Kong: Ostrov lebek atd. Všechno jsou to docela příjemné filmy, ale mám tendenci se na ně dívat jen jednou. V pohodě si je půjčím na iTunes. Raději utrácím větší peníze za filmy, které nabízejí o něco více než jen skvělý zvuk nebo pěkné vizuální efekty, protože je budu pravděpodobně sledovat častěji.
reakce:Audit13 a BODYBUILDERPAUL

Audit13

19. dubna 2017
Toronto, Ontario, Kanada
  • 15. srpna 2018
Také jdu pro originální disk, preferuji 4k, což je důvod, proč si stále půjčuji v místním videopůjčovně. P

priitv8

13. ledna 2011
Estonsko
  • 15. srpna 2018
dsdevries řekl: Kdybych to udělal, teď bych utratil stovky eur za filmy jako Fury, Pacific Rim, Transformers, Rampage, Kong: Ostrov lebek atd. Kliknutím rozbalíte...
Bylo by těžké, ne-li nemožné, proti tomu argumentovat reakce:KULTURISTIKA PAUL P

priitv8

13. ledna 2011
Estonsko
  • 15. srpna 2018
jetjaguar řekl: Porovnejte itunes a diskovou verzi Mad Max Fury Road Kliknutím rozbalíte...
To já můžu.
Vlastně mohu také porovnat se skladbou DD+ Atmos, která je přítomna na demo disku Atmos. Jen abych zjistil, jestli to zní jinak než verze iTunes. B

KULTURISTIKA PAUL

9. února 2009
Barcelona
  • 15. srpna 2018
priitv8 řekl: To můžu.
Vlastně mohu také porovnat se skladbou DD+ Atmos, která je přítomna na demo disku Atmos. Jen abych zjistil, jestli to zní jinak než verze iTunes. Kliknutím rozbalíte...
Teď to může být zajímavé! Udělejte to prosím, pane Prilitv8 reakce:KULTURISTIKA PAUL S

snooksy83

20. května 2018
  • 15. srpna 2018
Některé filmy na Blu Ray jsou dodávány s DTS-X a ne s objektovým formátem Atmos. Itunes nedá DTS-X. Jak již bylo zmíněno, Atmos přes ITunes bude pouze DD+. Pokud opravdu chcete ten nejlepší zvuk, fyzické médium nebo jeho varianta s DTS-X 7.1 nebo TrueHD s Atmos je jedinou možností, jak získat originální zdroj tak, jak je vyroben. V Austrálii jsou lístky do kina a disky UHD strašně předražené (dvojnásobek toho, co by podle mě měly být náklady), takže spotřebitelé musí dělat kompromisy, aby ušetřili náklady. Tím, že je to teprve asi před 10 lety, kdy kina měla pouze 5.1 prostorový zvuk a 35mm projektory. M

Macalicious2011

15. května 2011
Londýn
  • 16. srpna 2018
Obvykle chválíme filmy za jejich umělecký směr nebo vizuální efekt. Realita je taková, že do zvukové produkce je vynaloženo velké úsilí. Ne všechny filmy mají stejně dobrý zvuk.

Na Bluray mám mission failed 5. Ano, zvuk je dobrý, ale Bluray verze Oblivionu je v jiné třídě, pokud jde o basy, výšky, zvukovou scénu a čistotu.

Čím více je zvuk komprimovaný, tím méně budete schopni ocenit nebo si dokonce všimnout rozdílu v námaze, která se projevuje ve zvuku některých filmů.

Jak zdůraznil @ BODYBUILDERPAUL, filmy iTunes jsou nejlepší dostupnou službou pro streamování filmů, ale pokud jste utratili spoustu $$$$$$$, nevyužijí váš zvukový systém na maximum.

Při sledování pozemní televize je někdy malý rozdíl mezi mým zvukovým systémem a vestavěnými reproduktory televizoru. Zabij bluray a rozdíl je noc a noc.

ActionableMango řekl: Znám však mnoho lidí včetně mě, kteří ztratili část (nebo všechny) své fyzické sbírky kvůli krádeži, požáru domu, nehodě (škrábance, vysoké teplo v autech) nebo nedostatečné ochraně ze strany rodiny (děti, domácí mazlíčci). ). Kliknutím rozbalíte...

Výměna ztracených nebo poškozených disků může být levná. Ve skutečnosti občas kupuji blurays is mint nebo new stav za méně než 4 £/5 $ na eBay.

ActionableMango řekl: I když jsem diskař, dostávám stále více a více streamovacích titulů. Zejména Apple má pravidelně nabídky 5-10 $ na filmy 4K Dolby Vision a jsou to tituly, které se mi skutečně líbí. Pro UHD disk je opravdu těžké konkurovat této ceně. Kliknutím rozbalíte...

Souhlasím, že dostupnost UHD disků a cena není nejlepší. Dokonce i na eBay se UHD tituly ještě nestaly výhodnou nabídkou. Nicméně stojí za zmínku, že některé tituly na iTunes nelze pronajmout a jedinou možností je koupit si film za 13-15 $.

Existuje v USA půjčovna disků UHD typu „všechno, co můžete sníst“?

Lax608

8. června 2015
  • 16. srpna 2018
Macalicious2011 řekl: Existuje v USA půjčovna disků UHD typu „vše, co můžeš sníst“? Kliknutím rozbalíte...

Red Box přidává do svých strojů UHD Blu-ray k zapůjčení. Věřím, že již začaly na testovacích trzích. Velmi se na to těším, protože to bude způsob, jak nemusíte utrácet 25 - 30 $, abyste získali nejlepší kvalitu z filmu. Nicméně řeknu, že jsem testoval 'Gravity' na iTunes s veřejnou beta verzí TVOS 12 a znělo to fantasticky. To je jedna z „benchmark“ skladeb Atmos. Myslím, že je možné, že filmy z iTunes se soundtrackem Atmos budou většině lidí znít téměř stejně dobře jako fyzický disk. Nicméně ti s velmi špičkovými systémy + 20 – 30 $ téměř jistě zaznamenají rozdíl.

S pohodlím přichází kompromis; v případě iTunes jeho cena (ve většině případů + 5 $ za půjčovné) a pro někoho s dobrým sluchem kvalita zvuku. Ale je hezké si jen sednout, prohlížet a půjčit si film, aniž byste si museli oblékat kalhoty!
reakce:KULTURISTIKA PAUL M

Macalicious2011

15. května 2011
Londýn
  • 16. srpna 2018
Lax608 řekl: Myslím, že je možné, že filmy iTunes se soundtrackem Atmos budou většině lidí znít téměř stejně dobře jako fyzický disk. Kliknutím rozbalíte...

To bude ideální. Nemám nastavení Atmos, takže si nejsem jistý, zda budu schopen „odemknout“ zvukovou stopu Atmos ve vyšší kvalitě.
reakce:KULTURISTIKA PAUL P

priitv8

13. ledna 2011
Estonsko
  • 16. srpna 2018
Macalicious2011 řekl: To bude ideální. Nemám nastavení Atmos, takže si nejsem jistý, zda budu schopen „odemknout“ zvukovou stopu Atmos ve vyšší kvalitě. Kliknutím rozbalíte...
Atmos sám o sobě na kvalitě zvuku nepřidá. Nosič - Dolby Digital Plus - bude ve srovnání s Dolby Digital.
To platí i pro disk - TrueHD zní bez Atmosu stejně dobře jako s ním. Atmos jen zvýší zvukovou obálku.

BTW A Quiet Place bylo také pěkným příkladem zvukového designu. Některá ze smrtících tvorů byla v místnosti slyšet, i když na obrazovce nebyla vidět. Plochý zvuk 2.x pouze vpředu tedy přijde o polovinu zábavy.
Tím, že jim Atmos dovolil, je slyšet i nad hlavou, zejména ve sklepních scénách reakce:KULTURISTIKA PAUL

Lax608

8. června 2015
  • 16. srpna 2018
Macalicious2011 řekl: S mým předplatným Bluray netrpí pohodlí. Mohu mít dva disky najednou. Po zhlédnutí jednoho filmu se mi odešle jiný film z mé fronty. Takže po většinu nocí mám k dispozici dva filmy, na které se opravdu chci dívat. Kliknutím rozbalíte...

Takže jako Netflix před 10 lety? Haha. Stále to není tak pohodlné jako sednout si, kliknout na to, co chcete sledovat, a okamžitě to sledovat. Ale pokud to funguje, doufejme, že služba zůstane.
reakce:KULTURISTIKA PAUL

Akční Mango

21. září 2010
  • 16. srpna 2018
Macalicious2011 řekl: Existuje v USA půjčovna disků UHD typu „vše, co můžeš sníst“? Kliknutím rozbalíte...

Ano. používám http://3d-blurayrental.com .

Udržujte svá očekávání nízká --nemají velikost a rozpočet Netflixu. Web je trochu základní. Není zde žádná fronta, takže musíte mít přehled o objednávkách. Po celé zemi také nejsou centra plnění, takže cesta disku je pomalá.

Ale nejde o mazaný systém. Jde o to, že přenášejí UHD BD, 3D BD a importují BD. A všechny jejich disky jsou maloobchodní, ne zmrzačené půjčovny jako Netflix, které obvykle postrádají speciální funkce a/nebo mají sníženou kvalitu zvuku.

Některé tituly, jejichž pořízení je stojí neobvykle vysoké množství peněz, se nevztahují na plány „všechno, co můžete sníst“. Je nutné je pronajmout se samostatnou objednávkou za uvedenou cenu pronájmu. Obvykle se jedná o drahé dovozy, které nejsou v USA dostupné na domácím trhu.
reakce:Macalicious2011 M

Macalicious2011

15. května 2011
Londýn
  • 16. srpna 2018
ActionableMango řekl: Ano. používám http://3d-blurayrental.com .

Udržujte svá očekávání nízká --nemají velikost a rozpočet Netflixu. Web je trochu základní. Není zde žádná fronta, takže musíte mít přehled o objednávkách. Po celé zemi také nejsou centra plnění, takže cesta disku je pomalá.

Ale nejde o mazaný systém. Jde o to, že přenášejí UHD BD, 3D BD a importují BD. A všechny jejich disky jsou maloobchodní, ne zmrzačené půjčovny jako Netflix, které obvykle postrádají speciální funkce a/nebo mají sníženou kvalitu zvuku.

Některé tituly, jejichž pořízení je stojí neobvykle vysoké množství peněz, se nevztahují na plány „všechno, co můžete sníst“. Je nutné je pronajmout se samostatnou objednávkou za uvedenou cenu pronájmu. Obvykle se jedná o drahé dovozy, které nejsou v USA dostupné na domácím trhu. Kliknutím rozbalíte...

Zajímavý. Díky za pochopení.

Předpokládám, že používají pozemní dopravu, aby udrželi nízké náklady, což pravděpodobně zpomaluje obrat. Tady ve Spojeném království je obrat rychlý. Ve středu jsem poslal Coco, CinemaParadiso to dnes obdrželo a také mi poslal e-mail, že BlackPanther bude se mnou zítra. Naše poštovní služba doručuje také v sobotu, což se hodí, když posílám disk ve čtvrtek.

Pokud podobná služba zjevně neexistuje v USA, pak je iTunes atraktivní.

Lax608 řekl: Takže jako Netflix před 10 lety? Haha. Stále to není tak pohodlné jako sednout si, kliknout na to, co chcete sledovat, a okamžitě to sledovat. Ale pokud to funguje, doufejme, že služba zůstane. Kliknutím rozbalíte...

Je to jediná ekonomická volba, dokud nebude k dispozici komplexní služba streamování filmů za 12 GBP/20 $ měsíčně.

Akční Mango

21. září 2010
  • 16. srpna 2018
Macalicious2011 řekl: Tady ve Spojeném království Kliknutím rozbalíte...

Ach jo. Neuvědomil jsem si, že jste ve Spojeném království, a proto jsem tu zprávu napsal, jako by to bylo opatrné doporučení.

Máte tedy ve Spojeném království službu půjčování disků UHD typu „all-you-eat“? Pokud ano, je to skvělé.

Na okraj, 3D zde v USA umírá, takže nakonec dovážím 3D BD disky z Amazon UK.