Fóra

Kalorie na cvičení Apple Watch (MTB)

THE

Luiggi7

Původní plakát
28. července 2017
  • 5. srpna 2019
Ahoj všichni! Několik týdnů trénuji na horském kole s Apple Watch a používám nativní cvičební aplikaci. Otázkou je, jak přesné je počítání kalorií??? Před dvěma dny: 50 km, 3h43m, 985 kalorií. Myslím, že je to příliš málo. Další přítel, který používal Endomondo, řekl 3500 kalorií (což si myslím, že je příliš mnoho). Na stránce jsem viděl, že by to mělo být kolem 1800. Co si o tom myslíte? A co jiný sport?
dík

jhfenton

11. prosince 2012
Cincinnati, Ohio


  • 5. srpna 2019
Většina cyklistických aplikací jiných než Apple odhaduje příliš vysoký počet kalorií a věřím, že tato aplikace pro mě vytváří rozumné odhady. Včera jsem jel a zaznamenal venkovní cyklistický trénink: 2:50:19; 54,61 mil; 19,2 mph; Prům. HR 123; Aktivní kalorie 2 055; Celkový počet kalorií 2 338.

Nebyl jsem však na horském kole. Jaký typ cvičení jsi použil? Cyklistika? Jakou vzdálenost to naměřilo při vaší 50k jízdě? Když běžím po stezkách pro horská kola, mám poměrně špatnou přesnost GPS kvůli porostu stromů.

Kromě toho může styl jízdy pro horská kola zmást algoritmus. Pro běžné typy cvičení mají hodinky algoritmy, které jsou pro dané cvičení optimalizovány. U silniční cyklistiky je spalování kalorií závislé na tempu kvůli odporu větru. Při jízdě na kole rychlostí 20 mil/h spálíte mnohem více kalorií než při jízdě rychlostí 15 mil/h. U běhání to většinou neplatí. Při jízdě na horském kole by spalování kalorií záviselo více na změnách nadmořské výšky a terénu než na rychlosti. Možná, že relativně nízká rychlost zmátla algoritmus, zvláště pokud nedokázal zachytit změny nadmořské výšky a jemné zatáčky na typické trati pro horská kola.
reakce:Virgilinsanity a akash.nu THE

Luiggi7

Původní plakát
28. července 2017
  • 5. srpna 2019
Díky moc!!! Skvělé vysvětlení!! A velmi podrobné a odůvodněné. Možná jsem vybral normální kolo a ne horské, zkontroluji to.
Ale přesnost gps byla docela dobrá.



Vzdálenost byla víceméně stejná jako tachometr na kole, takže... nevím.

jhfenton

11. prosince 2012
Cincinnati, Ohio
  • 5. srpna 2019
Luiggi7 řekl: Díky moc!!! Skvělé vysvětlení!! A velmi podrobné a odůvodněné. Možná jsem vybral normální kolo a ne horské, zkontroluji to.

Ale přesnost GPS byla docela dobrá. Vzdálenost byla víceméně stejná jako tachometr na kole, takže... nevím.

Bohužel si nemyslím, že existuje možnost horského kola. Na svých hodinkách žádný nevidím, i když chci přidat další typy cvičení, jen „Bici“ a „Bici (int.)“

Myslím, že problém je asi v rychlosti. Pokud byste jeli na silničním kole rychlostí 13,5 km/h, spalovali byste velmi pomalu kalorie. Mysleli byste si, že to vezme v úvahu terén a HR, ale možná ne. Jaké bylo vaše HR během jízdy?

Zobrazit mediální položku '> Poslední úprava: 5. srpna 2019 THE

Luiggi7

Původní plakát
28. července 2017
  • 5. srpna 2019
jhfenton řekl: Bohužel si nemyslím, že existuje možnost horského kola. Na svých hodinkách žádný nevidím, i když chci přidat další typy cvičení, jen „Bici“ a „Bici (int.)“

Myslím, že problém je asi v rychlosti. Pokud byste jeli na silničním kole rychlostí 13,5 km/h, spalovali byste velmi pomalu kalorie. Mysleli byste si, že to vezme v úvahu terén a HR, ale možná ne. Jaké bylo vaše HR během jízdy?

Zobrazit přílohu 851668

Máš pravdu. Zkoušel jsem před chvílí a není jiná možnost než bici. Mám to i ve španělštině.

Moje průměrná hodina byla relativně vysoká. Příště to zkusím s Endomondo

jhfenton

11. prosince 2012
Cincinnati, Ohio
  • 5. srpna 2019
Luiggi7 řekl: Máš pravdu. Zkoušel jsem před chvílí a není jiná možnost než bici. Mám to i ve španělštině.

Moje průměrná hodina byla relativně vysoká. Příště to zkusím s Endomondo

To jo. Byla to solidní, středně intenzivní dlouhá jízda. 985 je směšný odhad. Koupil bych 2500, možná 3000.

Aplikace třetí strany je dobrý nápad. Mohou generovat své vlastní výpočty kalorií, které se liší od aplikace Apple Workout, ale stále se započítávají do aktivity a zdraví. Měl jsem opačný problém s několika aplikacemi, které jsem zkoušel, v tom, že generovaly nadměrný počet kalorií, zejména pro (silniční) cyklistiku.

Rozhodl jsem se používat výchozí cvičební aplikaci pro většinu běhů a všechny (silniční) cyklistiky. Pro běhy s opakováním/intervaly používám 'Intervaly'. Pro vnitřní veslování používám aplikaci 'ErgData' pro iPhone. (ErgData je příšerně ošklivá, ale je to vlastní aplikace Concept2, která se připojuje k jejich veslovacím trenažérům přes Bluetooth a stahuje skutečná data o veslování. Vestavěný trénink „Remo“ pouze odhaduje výkon a kalorie na základě HR.) A já používám „Gymaholic“ pro silový trénink. Všechny jsou lepší pro jejich konkrétní případy použití.

Pravděpodobně existuje aplikace třetí strany, která vám bude fungovat lépe. Možná Endomondo. Jen jsem to nikdy nepoužil. M

millerj123

6. března 2008
  • 5. srpna 2019
Luiggi7 řekl: Ahoj všichni! Několik týdnů trénuji na horském kole s Apple Watch a používám nativní cvičební aplikaci. Otázkou je, jak přesné je počítání kalorií??? Před dvěma dny: 50 km, 3h43m, 985 kalorií. Myslím, že je to příliš málo. Další přítel, který používal Endomondo, řekl 3500 kalorií (což si myslím, že je příliš mnoho). Na stránce jsem viděl, že by to mělo být kolem 1800. Co si o tom myslíte? A co jiný sport?
dík
Použil jsem to jen párkrát na jízdu na kole, ale s Runkeeperem se na stejném běhu s téměř stejnými časy může počet kalorií lišit o více než 200. Takže jednou to řekne, že jsem spálil 500 a podruhé nejbližší čas je 700. Používám to jen jako velmi obecné vodítko. J

jz0309

Přispěvatel
25. září 2018
Temecula, CA
  • 5. srpna 2019
Luiggi7 řekl: Ahoj všichni! Několik týdnů trénuji na horském kole s Apple Watch a používám nativní cvičební aplikaci. Otázkou je, jak přesné je počítání kalorií??? Před dvěma dny: 50 km, 3h43m, 985 kalorií. Myslím, že je to příliš málo. Další přítel, který používal Endomondo, řekl 3500 kalorií (což si myslím, že je příliš mnoho). Na stránce jsem viděl, že by to mělo být kolem 1800. Co si o tom myslíte? A co jiný sport?
dík
MapmyRide používám na svém iPhone 7+ let ke sledování svého MTB, Apple Watch už 3+ roky, obvykle používám obojí. počet kalorií je na mapmyride typicky ~50-80 vyšší. Existuje však ~,6 mil rozdíl ve vzdálenosti, mapmyride ukazuje ~ 0,6 mil více.
Moje typická jízda je ~ 2 hodiny a 15-16 mil, typicky 800-900 aktivních kalorií.
Zajímavé však je, že jsem několikrát omylem vyrazil na indoor cycling a na stejné trase to ukazuje, že jsem spálil o ~ 200 kalorií více. Vím, že indoor cycling pokračuje ve spalování kalorií, když se nehýbete, venkovní cyklus to nedělá – to však nevysvětluje rozdíl 200 kalorií. THE

Luiggi7

Původní plakát
28. července 2017
  • 6. srpna 2019
Děkuji všem.
Pak. Je normální, že Apple Watch měří tak špatné kalorie při jízdě na kole???? Je to velmi překvapivé... jsou v kameni nějaké bug posty?

chrfr

11. července 2009
  • 6. srpna 2019
Luiggi7 řekl: Díky všem.
Pak. Je normální, že Apple Watch měří tak špatné kalorie při jízdě na kole???? Je to velmi překvapivé... jsou v kameni nějaké bug posty?
Odhady spotřeby kalorií z aplikací jsou ve skutečnosti jen odhady: https://www.reuters.com/article/us-...ers-at-counting-calories-burned-idUSKBN18L2OZ

Také monitory srdečního tepu na zápěstí nejsou zvláště spolehlivé při jízdě na kole, zejména při jízdě na horském kole, takže to je další faktor, který může způsobit problémy v odhadech.
reakce:jhfenton THE

Luiggi7

Původní plakát
28. července 2017
  • 17. srpna 2019
chrfr řekl: Odhady využití kalorií z aplikací jsou ve skutečnosti jen odhady: https://www.reuters.com/article/us-...ers-at-counting-calories-burned-idUSKBN18L2OZ

Také monitory srdečního tepu na zápěstí nejsou zvláště spolehlivé při jízdě na kole, zejména při jízdě na horském kole, takže to je další faktor, který může způsobit problémy v odhadech.

OK. Ale tento článek říká, že téměř zařízení mívají 25% chybovost a Apple Watch jsou nejpřesnější. Takže ještě nevím, jaké mám extrémně špatné počítání kalorií. Teď si vzpomínám, že mám kamaráda, který pracuje jako bud-driver a dokáže udělat o hodně kalorií denně víc než já, která jsem aktivnější a chodím každý den víc než on. Ve skutečnosti, když vidíte jeho kroky, jsou o dost menší než moje, ale jeho kalorie jsou o dost větší než moje. Proč? Mám mluvit s Applem? Kolik kalorií máte za normální den bez tréninku?

Dík!!!!!!

jhfenton

11. prosince 2012
Cincinnati, Ohio
  • 17. srpna 2019
Luiggi7 řekl: Kolik kalorií máte v normálním dni bez jakéhokoli cvičení?

V běžný všední den si „vydělám“ něco mezi 400 a 500 „aktivními“ kaloriemi navíc ke svému tréninku. Včera jsem skončil na 1 309 s během, který spálil 896. Takže zbytek dne byl 403. Čtvrtek byl 1 748 s během 1 305, takže 443. To je jen z procházky po kanceláři, pár kroků párkrát, jít blok na oběd atd. Když jsem byl v červnu nemocný a většinu soboty jsem zůstal v posteli, vydělal jsem jen 228. Další den jsem byl vzhůru, ale seděl jsem víc než obvykle a vydělal jsem 344.

Takže to je rozsah pro mě, 49letého muže, 5'11', 165# od dnešního rána. M

mk313

6. února 2012
  • 18. srpna 2019
Předpokládám, že jste to již udělali, ale ujistěte se, že je vaše váha nastavena správně, protože ji používá při výpočtu spotřebovaných kalorií. 985 se zdá být super nízké, takže pochybuji, že to je celý problém, ale mít správně nastavenou váhu by určitě poskytlo přesnější výpočet kalorií než ne. THE

Luiggi7

Původní plakát
28. července 2017
  • 8. září 2019
Omlouvám se, že jsem neodpověděl dříve. Dnes jsem jel 2:15 a 27,41 km a 1733 kalorií. S Endomondo. Je to velmi velký rozdíl mezi cvičením Apple a Endomondo, že? Minule delší trénink zaznamenal (Apple workout) pouze 985 kalorií. Zkusím se zeptat Applu. J

jon08

14. listopadu 2008
  • 8. září 2019
Kluci, omlouvám se, že do toho skákám, ale můžete mi to vysvětlit
Luiggi7 řekl: Máš pravdu. Zkoušel jsem před chvílí a není jiná možnost než bici. Mám to i ve španělštině.

Moje průměrná hodina byla relativně vysoká. Příště to zkusím s Endomondo


Kluci, promiňte, že do toho skáčem, ale může mi sb vysvětlit, co přesně to znamená, když graf srdeční frekvence ukazuje (dlouhé) svislé čáry jako na obrázku výše, nikoli tečky?

oeagleo

5. února 2016
Západní Jordánsko, Utah
  • 8. září 2019
jon08 řekl: Chlapi, omlouvám se, že skočím, ale může mi to vysvětlit


Kluci, promiňte, že do toho skáčem, ale může mi sb vysvětlit, co přesně to znamená, když graf srdeční frekvence ukazuje (dlouhé) svislé čáry jako na obrázku výše, nikoli tečky?

Dlouhé svislé čáry představují „ROZHLED“ tepů srdce za dané časové období. Vaše srdce nebije konzistentně, dokonce ani okamžik za okamžikem, a pokud řeknete, že jste pro něco vyšli po schodech a pak se vrátili dolů během období „měření“, váš graf ukáže svislou čáru.
reakce:jon08