Fóra

Obrazovka Apple Watch vyskočila, baterie není oteklá

potřeba restartovat

Původní plakát
28. dubna 2012
  • 29. prosince 2019
Vyskočila obrazovka na mých jablečných hodinkách. Obrazovka je stále připojena přes pás karet, ale obrazovka již nezůstane . Četl jsem, že tento problém je obvykle způsoben tím, že je baterie oteklá, ale baterie na mé není.

Dá se něco udělat, aby obrazovka zůstala na místě? nebo se musí vyměnit celý displej? V

wow74

27. května 2008


  • 29. prosince 2019
budete to muset vzít do apple
i když se vám podaří zajistit, aby obrazovka zůstala uvnitř, je docela pravděpodobné, že těsnění, které těsní obrazovku, již není dobré a v budoucnu budete velmi náchylní k poškození vodou.
reakce:Spořiče obrazovky a Apple_Robert

Otflyer

14. listopadu 2017
Oblast SF Bay
  • 29. prosince 2019
Jen pro zajímavost, o jaké hodinky se jedná? To se stává u starších hodinek.

Neúnavná síla

12. července 2016
  • 29. prosince 2019
potřeba restartovat řekl: Obrazovka na mých Apple Watch vyskočila. Obrazovka je stále připojena přes pás karet, ale obrazovka již nezůstane . Četl jsem, že tento problém je obvykle způsoben tím, že je baterie oteklá, ale baterie na mé není.

Dá se něco udělat, aby obrazovka zůstala na místě? nebo se musí vyměnit celý displej?

Jak poznáte, že baterie není oteklá? Prozkoumali jste obě strany baterie? I při sebemenším nabobtnání může být baterie skutečně nucena vypnout displej, protože ve vnitřním šasi je velmi malá tolerance.

Skutečnost, že váš displej vyskočil, mě vede k přesvědčení, že to něco vnitřně vynutilo. Pokud by byla baterie extrémně nafouklá, vak by se začal nafukovat.

potřeba restartovat

Původní plakát
28. dubna 2012
  • 29. prosince 2019
Otflyer řekl: Jen ze zvědavosti, o jaké sériové hodinky se jedná? To se stává u starších hodinek.

Série 1 Sport

Vzal jsem to do best buy a oni se na to chvíli dívali a řekli mi, že baterie není oteklá a že bude potřeba vyměnit celou obrazovku. Nemyslím si, že kontrolovali obě strany. C

chabig

6. září 2002
  • 29. prosince 2019
Hodinky Series 1 jsou nyní k zahození. Pokud máte rádi Apple Watch, pořiďte si Series 5 a pokračujte.
reakce:jbachandouris a Apple_Robert

Neúnavná síla

12. července 2016
  • 29. prosince 2019
potřeba restartovat řekl: Series 1 Sport

Vzal jsem to do best buy a oni se na to chvíli dívali a řekli mi, že baterie není oteklá a že bude potřeba vyměnit celou obrazovku. Nemyslím si, že kontrolovali obě strany.

Zaměstnanci Beat Buy Geek Squad jsou nedbalí a špatně vyškolení. Jděte do Apple. Baterie je oteklá, displej jen tak bez důvodu nevyskočí.
reakce:Otflyer

TimothyL

4. května 2019
  • 2. ledna 2020
Byla obrazovka předtím sejmuta kvůli opravě? Možná to bylo nalepeno slabším lepidlem? C

Charlie Dong

14. ledna 2020
  • 14. ledna 2020
Mám stejný problém, vyskočila obrazovka. Pánové z Apple Store řekli, že je mimo Warren 1+ měsíců a oprava bude stát 249 $.
reakce:harriska2 P

PugMaster

5. listopadu 2019
  • 15. ledna 2020
CYB3RBYTE řekl: Z jejich webových stránek bych stáhl sadu lepidla na obrazovku iFixit a zkusil bych lepidlo opatrně znovu nanést na tělo hodinek. Pokud to nefunguje, pak bych řekl, že je čas podívat se na sérii 3.

Ne, ne. Existuje důvod, proč obrazovka vyskočila a obvykle je to oteklá baterie. I když to nějaký opravář nevidí, kluci z opravárenského centra Apple ano.
Pokud jej pouze přilepíte zpět, a) nemůžete zaručit, že bude voděodolný, pokud nevyměníte také dotykový senzor síly a znovu vše neusadíte aaa absolutně správně
b) neopravili jste oteklou baterii, která se dále roztáhne a nakonec úplně zemře
c) nemůžete si to nechat opravit od Applu, jakmile na to přiložíte prsty.

Přejděte tedy do Apple Store a pokud odmítnou, eskalujte záležitost o krok dále manažerovi.

CYB3RBYTE

2. září 2014
Středozápad
  • 15. ledna 2020
máš pravdu. Už jsem předpokládal, že tento pán byl v Applu.

Pokud se jedná o oteklou baterii, lze ji zdarma opravit, pokud byly hodinky zakoupeny do 3 let ode dne, kdy jste navštívili Apple. Pokud tomu tak není, oprava je za poplatek 79 USD. Obvykle vám pošlou nové hodinky stejného typu (pokud nemají řadu 1 vaší povrchové úpravy, jako je hliník nebo SS, dodají řadu 2 nebo 3). P

PugMaster

5. listopadu 2019
  • 15. ledna 2020
Btw, věděli jste, že problémy s baterií v S0 - S4 jsou tak rozšířené, že na baterii v S5 dávají kovový štít/desku? Tato deska do určité míry zastaví expanzi baterie. Ještě jsem to neodstranil, abych se podíval níže, ale bylo to malé překvapení, když jsem před pár dny otevřel S5 40 mm. Myslím, že to bude trvat rok, než je dostanu k opravě, protože jsou stále v záruce, ale vypadají zajímavě.

CYB3RBYTE

2. září 2014
Středozápad
  • 15. ledna 2020
PugMaster řekl: Btw, věděli jste, že problémy s bateriemi v S0 - S4 jsou tak rozšířené, že na baterii v S5 dávají kovový štít/desku? Tato deska do určité míry zastaví expanzi baterie. Ještě jsem to neodstranil, abych se podíval níže, ale bylo to malé překvapení, když jsem před pár dny otevřel S5 40 mm. Myslím, že to bude trvat rok, než je dostanu k opravě, protože jsou stále v záruce, ale vypadají zajímavě.

Mohou a budou se i nadále rozšiřovat. Je to způsobeno chemickými změnami v baterii a kovová deska tomu nezabrání. MŮŽE zabránit vyskočení obrazovky, ale neexistuje žádná záruka. Baterie si stále najde způsob, jak expandovat, pokud v ní dojde k chemickým změnám, které podporují expanzi. P

PugMaster

5. listopadu 2019
  • 15. ledna 2020
Jo, naprostá pravda! Proto považuji kovovou desku za zajímavou.

CYB3RBYTE

2. září 2014
Středozápad
  • 15. ledna 2020
PugMaster řekl: Jo, naprostá pravda! Proto považuji kovovou desku za zajímavou.

Opravdu zajímavé. Pokud jde o to, proč to nezahrnuli do 44 mm, mohu si jen myslet, že se snaží experimentovat se změnami chemického složení, i když nepatrnými, v bateriích, aby je v budoucnu zabránily expanzi.

Část problému spočívá v tom, že tyto hodinky jsou HODNĚ používány a jejich baterie se neustále vybíjejí a dobíjejí. Zejména pro ty s aplikacemi „Sleep-Tracking“, které podle mého nejlepšího chápání nemají žádnou správu napájení.

Zde doufám, že to vyřeší problémy. Je to částečně důvod, proč jsem čekal až na řadu 5, abych se úplně vrhl do hry Apple Watch. P

PugMaster

5. listopadu 2019
  • 15. ledna 2020
Mh, nejsem si jistý sledováním spánku, protože většina těchto aplikací pouze analyzuje data, jako jsou pohyby, srdeční frekvence, hluk, které jsou stejně sledovány po celou dobu. Nevybíjejí velké množství baterie a stejně se zpracovávají v telefonu prostřednictvím zdravotní sady.

Podle mého osobního názoru hraje vedle obrovského množství nabíjecích cyklů roli i doba nabíjení. Apple má ten režim nočního stolku, ale není zdravé, aby baterie visela na nabíječce 8 hodin. I když říkají, že to není problém. Totéž platí pro telefony, které se nabíjejí přes noc – to může skutečně zhoršit baterii, a to i s novější technologií.

Neúnavná síla

12. července 2016
  • 15. ledna 2020
PugMaster řekl: Totéž platí pro telefony, které se nabíjejí přes noc – to může skutečně degradovat baterii, dokonce i s novější technologií.

Dostáváš se sem. Řekl bych, že 99 % spotřebitelů nabíjí telefon přes noc a nepředstavuje to problém z hlediska regulace/degradace baterie.

Apple diskutoval o pomalém nabíjení v plné délce s tím, jak lithium ion funguje s iPhonem, což by pravděpodobně bylo něco velmi podobného Apple Watch.

Číst:

Vaše lithium-iontová baterie Apple používá rychlé nabíjení k rychlému dosažení 80 % své kapacity, poté se přepne na pomalejší udržovací nabíjení. Doba potřebná k dosažení prvních 80 % se bude lišit v závislosti na vašem nastavení a na tom, jaké zařízení nabíjíte. Software může omezit nabíjení nad 80 %, pokud jsou překročeny doporučené teploty baterie. Tento kombinovaný proces vám nejen umožní dostat se ven dříve, ale také prodlouží životnost vaší baterie.

www.apple.com

Baterie – proč lithium-iontové?

Zjistěte, proč dobíjecí technologie na bázi lithia Apple poskytuje nejlepší výkon pro váš iPhone, iPad, iPod a MacBook. www.apple.com
P

PugMaster

5. listopadu 2019
  • 16. ledna 2020
Myslete si, co chcete, jen se podívejte, kolik vybitých baterií je v iPhonech a Apple Watch. V posledních měsících jsem narazil na tolik vybitých baterií jablečných hodinek, je to šílené. Buď mají opravdu špatného výrobce, NEBO je proces nabíjení Apple Watch problematický, pokud je necháte na nabíječce příliš dlouho. Hodinky se při nabíjení zahřívají, takže si myslím, že problém je jako kruh. Teplo degraduje baterii, ale nabíjení vytváří trochu tepla. Čím více se baterie degraduje, tím se hodinky zahřívají, což baterii dále znehodnocuje... Takže moje rada zní, nabíjejte, dokud nebude plná, pak ji vyjměte. Nenechávejte jej na nabíječce celou noc, ani dny či týdny, pokud jej nepoužíváte. Pokud jej chcete uložit na nabíječku, když se nepoužívá, vložte mezi to časovač. Například každou noc nabíjejte 30 minut a poté, než se probudíte, nabíjejte další hodinu.

Otflyer

14. listopadu 2017
Oblast SF Bay
  • 16. ledna 2020
PugMaster řekl: Myslete si, co chcete, jen se podívejte, kolik vybitých baterií je v iPhonech a Apple Watch. V posledních měsících jsem narazil na tolik vybitých baterií jablečných hodinek, je to šílené. Buď mají opravdu špatného výrobce, NEBO je proces nabíjení Apple Watch problematický, pokud je necháte na nabíječce příliš dlouho. Hodinky se při nabíjení zahřívají, takže si myslím, že problém je jako kruh. Teplo degraduje baterii, ale nabíjení vytváří trochu tepla. Čím více se baterie degraduje, tím se hodinky zahřívají, což baterii dále znehodnocuje... Takže moje rada zní, nabíjejte, dokud nebude plná, pak ji vyjměte. Nenechávejte jej na nabíječce celou noc, ani dny či týdny, pokud jej nepoužíváte. Pokud jej chcete uložit na nabíječku, když se nepoužívá, vložte mezi to časovač. Například každou noc nabíjejte 30 minut a poté, než se probudíte, nabíjejte další hodinu.
Nabíjel jsem své Apple Watch S0 každou noc po dobu 2,5 roku. Při prodeji jsem si nevšiml snížení výdrže baterie. Vždy se budu řídit doporučeními výrobce. Výrobce nemá důvod navrhovat způsob nabíjení, který by poškodil jeho produkty. P

PugMaster

5. listopadu 2019
  • 16. ledna 2020
Udělejte, co si myslíte, že je pro vaše věci správné. Mohu hlásit pouze to, na co jsem při opravách narazil. Apple chce, abyste svůj telefon a hodinky vyměnili každé 1–2 roky za jejich nejnovější produkty. Po tomto období se objeví spousta chyb, klávesnice motýlí řeči, vadné grafické čipy z přehřátí, rozšiřování baterií atd... Ale nikdy si toho nevšimnete, protože a) již máte nový produkt a b) neoznámili jeho výměnu programy velmi výrazně. Takže jo, ty to uděláš a já to potom opravím.

Darování

Pozastaveno
2. listopadu 2014
  • 16. ledna 2020
PugMaster řekl: Mh, nejsem si jistý sledováním spánku, protože většina těchto aplikací pouze analyzuje data, jako jsou pohyby, srdeční frekvence, hluk, které jsou stejně sledovány po celou dobu. Nevybíjejí velké množství baterie a stejně se zpracovávají v telefonu prostřednictvím zdravotní sady.

Podle mého osobního názoru hraje vedle obrovského množství nabíjecích cyklů roli i doba nabíjení. Apple má ten režim nočního stolku, ale není zdravé, aby baterie visela na nabíječce 8 hodin. I když říkají, že to není problém. Totéž platí pro telefony, které se nabíjejí přes noc – to může skutečně zhoršit baterii, a to i s novější technologií.

S tím spíše souhlasím. Je mi jedno, jak moc se technologie baterií vyvinula, stále je to baterie, která se musí nabíjet, a neustálé nabíjení pro ni nemůže být dobré.

Pokud by bylo v pořádku držet jej neustále na nabíječce, nemyslím si, že by Apple v nastavení zavedl Optimalizaci baterie, která se naučí vaše nabíjecí návyky a zabrání tomu, aby se telefon neustále nabíjel na nabíječku.

MyRomeo

22. července 2010
Spojené království
  • 19. února 2020
To se o víkendu stalo i mé sérii 0 42mm SS. Nyní je to u společnosti Apple, která poslala e-mail, že vymění moje hodinky. Ještě nevím, jestli je to jako pro like nebo jestli budu mít štěstí a pořídím si novější sérii. Držíme palce při upgradu!

edit, vedoucí prodejny zlevnil mimozáruční náklady na výměnu baterie z 89 GBP na 50 GBP.

Přílohy

  • Zobrazit mediální položku ' href='tmp/attachments/50cdd1cd-5fab-45eb-9213-5becf7d2bd2a-jpeg.895044/' > 50CDD1CD-5FAB-45EB-9213-5BECF7D2BD2A.jpeg'file-meta'> 339,9 KB · Zobrazení: 381
Naposledy upraveno: 19. února 2020

Neúnavná síla

12. července 2016
  • 19. února 2020
MyRomeo řekl: To se také stalo o víkendu mé sérii 0 42mm SS. Nyní je to u společnosti Apple, která poslala e-mail, že vymění moje hodinky. Ještě nevím, jestli je to jako pro like nebo jestli budu mít štěstí a pořídím si novější sérii. Držíme palce při upgradu!

edit, vedoucí prodejny dis puntoval mimozáruční cenu výměny baterie z 89 na 50 £.

Apple přistupuje ke každé situaci variabilně. Pravděpodobně nedostanete na oplátku první hodinky GEN, pravděpodobně to budou Apple Watch řady 2, protože máte nerezové Apple Watch tak, jak jsou.