Fóra

Apple Music Apple Music je hrozná

valkov9191

Pozastaveno
Původní plakát
14. srpna 2020
  • 10. března 2021
Apple potřebuje Apple Music radikálně změnit. Nemá smysl vysvětlovat, jak moc mám Apple rád a s velkou radostí používat každé jejich zařízení. Ale jsem hudebník, a proto je pro mě kvalitní poslech hudby velmi důležitý. Předtím jsem používal Apple Music ale pak jsem používal obyčejná sluchátka a velký rozdíl v kvalitě se Spotify jsem nepoznal, řekněme, ALE k Vánocům jsem dostal jako dárek bezdrátová airless sluchátka od Audio Technica a po srovnání zvuku se Spotify (Vím, že Apple streamuje s 256 AAC m4a soubory a Spotify s 320 kbps), Spotify si mě konečně získalo jako předplatitele. Vždy jsem preferoval Apple Music, protože je to Apple a protože miluji starou aplikaci (iOS 10.,11,12) mnohem více než Spotify. Je to čistší, seznamy skladeb jsou také skvělé, ALE začnu věcmi, které mě donutily přejít na Spotify
1. Zábava se zvukem
Už jsem o tom psal
2. Ultra rychlé vyhledávání skladeb
v spot search je vyhledávání skladeb jako kouzlo doslova, zatímco v Apple Music ... tragédie. Napíšu jednu věc, vyjde to úplně jinak, není to ani předvídatelné nebo je to jen pro slavnější umělce, aby usnadnili hledání
3. Přechod mezi písněmi
To je něco, co pro mě úplně mění poslech hudby. Spotify kombinuje písničky tak, jako by se přelévaly do další, je to úžasné.
čtyři. Hledání veřejných (uživatelských) seznamů skladeb
V Apple Music je to velmi, velmi vzácné, mám jen asi 10, abych řekl hudbu, která se mi líbí.
5 Rychlost Spotify
Jejich aplikace je super pohodlná, lehká, plynulá, zatímco Apple Music je pomalá, těžkopádná jako želva, nemluvě o tom, že některé skladby nenačítají obaly nebo se to stane po 5 minutách čekání.
6. podcasty
Apple potřebuje zlepšení i tam. Myslím, že je čas vytvořit jednu aplikaci pro hudbu i podcasty, proč potřebujeme dvě takové aplikace? Apple Music podle mého názoru vážně potřebuje vylepšení, změnu designu, zlepšení kvality zvuku (2021 jsme proboha) a začlenění Podcastů do aplikace Hudba.
To je vše, myslím. Po tomto příspěvku budu uražen od mnoha fanoušků Applu, ale chtěl jsem zde jen volně sdílet názor.
reakce:Nightfury326, qoop a Runs For Fun

Běhá pro zábavu

6. listopadu 2017


  • 10. března 2021
Se všemi těmi body souhlasím. Opravdu chci mít Apple Music rád a rád bych ji používal kvůli veškeré integraci, ale je to IMO hrozné. Rozhraní je opravdu špatné. Proč stále nemůžete seřadit seznam skladeb podle různých kritérií? Veřejné seznamy skladeb na Spotify jsou nepřekonatelné. Ve veřejných seznamech skladeb jsem našel tolik dobrých skladeb. Nalezení nové hudby obecně na Spotify je mnohem jednodušší díky jejich algoritmu. Podcasty na Spotify jsou ale hrozné. Na podcasty používám Pocket Casts. Apple rozhodně potřebuje vylepšit i Podcasty.
reakce:Feyl a valkov9191

valkov9191

Pozastaveno
Původní plakát
14. srpna 2020
  • 10. března 2021
Doufám, že se v iOS 15 dočkáme nové Apple Music

baypharm

15. listopadu 2007
  • 18. března 2021
Myslím, že by to vysvětlovalo, proč BestBuy nabízel bezplatnou šestiměsíční zkušební verzi.

zorinlynx

31. května 2007
Florida, USA
  • 19. března 2021
Právě jsem dnes vyzkoušel 3měsíční zkušební verzi a doslova během hodiny jsem ji zrušil. Je to prostě k ničemu. Při hledání umělců se mi na Macu objevují prázdné stránky, stále se mi zobrazují zprávy „Došlo k chybě“ a připadá mi to... neohrabané.

Počítejte tedy se mnou, že se také držím Spotify. Budu pokračovat v předplatném iTunes Match pro hudbu, kterou vlastním, ale žádnou Apple Music pro mě. Je smutné, že po tak dlouhé době to Apple ještě nezvládl.
reakce:princessLover, Lvivske, BMox81 a 1 další osoba S

soultripper

22. března 2021
  • 22. března 2021
Apple Music je na MacBookech M1 naprosto nepoužitelná – neustálé zamrzání, povinné blikání přebalu alb (nehledě na šekovou knížku preferencí, která naznačuje opak), lze ji opustit pouze nuceným ukončením. Steve Jobs se musí převracet v hrobě.
reakce:Připraveno

Soubor

na
24. srpna 2013
Česká republika
  • 1. dubna 2021
Moje problémy s Apple Music:

1. Lepší zvuk
AM zní lépe než Spotify, ale opravdu chci možnost Hi-Fi kvality.

2. Uživatelská zkušenost
Responzivnější rozhraní by bylo skvělé. Některé skladby se nepřehrají hned a grafika občas chybí nebo je nekvalitní. Celkový design by měl být lepší, ale to je můj problém se softwarem Apple obecně. Miluji však vedení knihovny.

3. Podpora třetí strany
Rád bych viděl AM na Playstation a na mnoha dalších místech. Nebylo by na škodu, kdyby dali trochu práce i do webového přehrávače. Je to prostě příliš pomalé a bugové.

čtyři. Integrace podcastů
řekl Nuff. Ale je třeba to udělat správně, ne jako současná neohrabaná aplikace pro podcasty.

Tagbert

22. června 2011
Seattle
  • 1. dubna 2021
Feyl řekl: Moje problémy s Apple Music:

1. Lepší zvuk
AM zní lépe než Spotify, ale opravdu chci možnost Hi-Fi kvality.

2. Uživatelská zkušenost
Responzivnější rozhraní by bylo skvělé. Některé skladby se nepřehrají hned a grafika občas chybí nebo je nekvalitní. Celkový design by měl být lepší, ale to je můj problém se softwarem Apple obecně. Miluji však vedení knihovny.

3. Podpora třetí strany
Rád bych viděl AM na Playstation a na mnoha dalších místech. Nebylo by na škodu, kdyby dali trochu práce i do webového přehrávače. Je to prostě příliš pomalé a bugové.

čtyři. Integrace podcastů
řekl Nuff. Ale je třeba to udělat správně, ne jako současná neohrabaná aplikace pro podcasty.
Jaká je výhoda integrace podcastů do hudební aplikace?

Buď hledám hudbu, nebo hledám podcasty, nikdy obojí nebo mix. Způsob interakce s podcasty se liší od hudby. Jsou zde kapitoly a skoky vpřed vzad. K dispozici je kresba kapitol pro ilustrace. Liší se i to, jak je získáte.

Uvědomuji si, že Spotify to dělá, protože mají pouze jednu aplikaci, ale nevidím žádný přínos pro uživatele.
reakce:Připraveni a vagos

Soubor

na
24. srpna 2013
Česká republika
  • 2. dubna 2021
Tagbert řekl: Jaká je výhoda integrace podcastů do hudební aplikace?
Pro mě osobně nemám rád spoustu aplikací a zdálo by se mi to jako pohodlnější řešení. Stejně jako dříve iTunes, dokud se nerozdělily do více aplikací. Ve spodní části by mohla být samostatná karta podcasty a jakmile budete v podcastech, změní se na hudbu a naopak. M

Merackon

12. června 2013
  • 2. dubna 2021
Z velké části souhlasím a platformy, které mají lepší prvky, se bohužel neomezují na Spotify. Nedávno jsem měl s Tidalem velké štěstí v dramatickém zpestření nabídky moderní hudby v mé knihovně. To samé se nedá říct o Apple Music.

Aplikace Hudba na iPhonu, kterou nevidím, že by byla v dohledné době opravena (zdánlivě neustálý požadavek na každoroční změnu uživatelského rozhraní za jiné). Nesouhlasil bych nutně s kvalitou, pokud hudba zní špatně na jednom, obvykle zní špatně, když to zkouším na druhém.

Nicméně...je to jedna z mála, která mi umožňuje nahrát všechny vlastní skladby nebo „nedostupné“ skladby: coververze YouTube, soundtracky, speciální edice, nákupy z jiných platforem atd. a nechat je synchronizovat v cloudu se všemi mými zařízení. Spotify ne opravdu postavit hlavu a ramena nad Apple Music natolik, aby to ospravedlnilo snahu přepínat všechno a muset paralelně spouštět několik sad, abych mohl poslouchat svou bohem zapomenutou hudbu.

Je to na hovno a opravdu doufám, že to Apple bude i nadále vylepšovat – ale řekl bych, že za tu dobu se v mnoha ohledech zlepšil skoky a meze. Pokud bude letošní aktualizace macOS pokračovat ve sbližování klientů aplikací macOS a iOS, doufám, že to vyřeší některé ostudné problémy s výkonem hudby napříč platformami.

Za posledních několik let, kdy společnost Apple zaznamenala obrovský úspěch v řadách zvukových produktů, a možná šance, že získají Sennheiser (já vím, vysoce nepravděpodobné), Apple Music se dostatečně přiblíží (pochybuji, že někdy zaškrtne všechna políčka pro uživatele) ke Spotify, aby se představila jako lepší možnost. Pokud se „objev“ přiblíží schopnosti Spotify doporučit, pak bych byl šťastný, další funkce, jako je synchronizovaná pozice knihoven napříč zařízeními, by bylo zbytečné vzhledem k již tak monstrózním cloudovým knihovnám, které má mnoho uživatelů.
reakce:Cayden a valkov9191

BMox81

na
14. dubna 2014
Spojené království
  • 3. dubna 2021
Souhlasím s tím, že to, že vám Apple umožňuje nahrávat vlastní obsah a synchronizovat jej mezi vašimi zařízeními, je fantastická funkce. Pravděpodobně bych šel cestou iTunes Match, nebýt skutečnosti, že Apple One sub má pro mou rodinu tak dobrou hodnotu.

Apple Music je z velké části v pořádku, ale postrádá osobní kontakt.

Zatímco seznamy skladeb jsou mnohem lepší (pro můj hudební vkus) na Spotify a Spotify Connect je tak dobrý, že umožňuje přehrávání na všech zařízeních, nejen na Apple. Líbí se mi to natolik, že mám pro sebe další prémiový předplatitel Spotify...

Jsem také jedním z těch lidí, kteří mají rádi přístup „vše v jednom“ s hudbou a podcasty v jedné aplikaci (ačkoli nedostatek RSS/Patreon kanálů je velká chyba).

grandM

14. října 2013
  • 13. dubna 2021
Moje zkušební verze Apple Music brzy vyprší. zruším to. Nevypadá to, že by to pochopilo můj hudební vkus. ML na něm nesmí být tak chytré. Opakuje hudbu, a to i hudbu, která se mi vysloveně nelíbila. Doufám, že Spotify bude lepší.

Expos 1969

Zrušeno
25. srpna 2013
  • 13. dubna 2021
grandM řekl: Moje zkušební verze Apple Music brzy vyprší. zruším to. Nevypadá to, že by to pochopilo můj hudební vkus. ML na něm nesmí být tak chytré. Opakuje hudbu, a to i hudbu, která se mi vysloveně nelíbila. Doufám, že Spotify bude lepší.
Spotify je lepší. Apple Music by měla být v mnoha ohledech mnohem lepší, ale Timovi je to jedno...

Vznešený

15. prosince 2014
Groningen
  • 13. dubna 2021
Plně souhlasím. Podcasty a hudba by rozhodně měly být v jedné aplikaci.
reakce:valkov9191

paní 1

na
20. února 2017
Nottingham, Anglie
  • 14. dubna 2021
Jsem rád, že podcasty a hudbu udržím odděleně. Pro své podcasty a hudbu Apple používám aplikaci Overcast. Mám rád Apple hudbu, ale nezajímá mě aplikace Apple podcast.
reakce:princezna milenka, valkov9191 a guinnessduck

Lvovské

22. srpna 2011
  • 11. května 2021
Aplikace je hrozná. iTunes byly podstatně lepší. Právě jsem byl nakonec donucen přejít z iTunes na Music (používám řešení od doby, kdy Music debutoval) a jsem zděšen tím, jak špatná hudba stále je.

Jako aplikace pro MacOS je to amatérská hodina ********, kterou je opravdu třeba vyřešit. Je to jako sotva fungující beta. Sakra, webová beta není o nic horší.

Tak frustrovaný právě teď. Jak může Apple věnovat miliony do služby a nemít tým vývojářů, kteří pracují na tom, aby byla prezentovatelná? Jedná se o společnost s 2 biliony dolarů a jejich hudební aplikace se časem zhoršuje? WTF
reakce:barcode00, princessLover, valkov9191 a 2 další NA

AljaškaMoose

26. dubna 2008
Aljaška
  • 17. května 2021
Nemám teď o 'Apple Music', protože ji nepoužívám. Nelíbí se mi však způsob, jakým „Hudba“ funguje ve srovnání s iTunes, a to následovně: Když poprvé spustím Hudbu, zobrazí se okno Hudba a nemohu přehrávat seznamy skladeb z knihovny, dokud nevyberu „Pokračovat“. vyhledejte moji hudební knihovnu nebo seznamy skladeb. Něco jiného, ​​abych neřekl, že moje žena sleduje pořad Netflix přes Apple TV v obývacím pokoji a já se rozhodnu spustit hudbu z notebooku v jídelně. V tomto případě se Music přepne na Airplay na přijímači a přehraje Apple Music prostřednictvím Apple TV a přijímače Yamaha. To zase deaktivuje Netflix a zobrazí přehrávač Apple Music na televizoru reakce:makaronský NA

dokonalý kruh

9. prosince 2020
  • 18. května 2021
valkov9191 řekl: Apple potřebuje radikálně změnit Apple Music. Nemá smysl vysvětlovat, jak moc mám Apple rád a s velkou radostí používat každé jejich zařízení. Ale jsem hudebník, a proto je pro mě kvalitní poslech hudby velmi důležitý. Předtím jsem používal Apple Music ale pak jsem používal obyčejná sluchátka a velký rozdíl v kvalitě se Spotify jsem nepoznal, řekněme, ALE k Vánocům jsem dostal jako dárek bezdrátová airless sluchátka od Audio Technica a po srovnání zvuku se Spotify (Vím, že Apple streamuje s 256 AAC m4a soubory a Spotify s 320 kbps), Spotify si mě konečně získalo jako předplatitele. Vždy jsem preferoval Apple Music, protože je to Apple a protože miluji starou aplikaci (iOS 10.,11,12) mnohem více než Spotify. Je to čistší, seznamy skladeb jsou také skvělé, ALE začnu věcmi, které mě donutily přejít na Spotify
1. Zábava se zvukem
Už jsem o tom psal
2. Ultra rychlé vyhledávání skladeb
v spot search je vyhledávání skladeb jako kouzlo doslova, zatímco v Apple Music ... tragédie. Napíšu jednu věc, vyjde to úplně jinak, není to ani předvídatelné nebo je to jen pro slavnější umělce, aby usnadnili hledání
3. Přechod mezi písněmi
To je něco, co pro mě úplně mění poslech hudby. Spotify kombinuje písničky tak, jako by se přelévaly do další, je to úžasné.
čtyři. Hledání veřejných (uživatelských) seznamů skladeb
V Apple Music je to velmi, velmi vzácné, mám jen asi 10, abych řekl hudbu, která se mi líbí.
5 Rychlost Spotify
Jejich aplikace je super pohodlná, lehká, plynulá, zatímco Apple Music je pomalá, těžkopádná jako želva, nemluvě o tom, že některé skladby nenačítají obaly nebo se to stane po 5 minutách čekání.
6. podcasty
Apple potřebuje zlepšení i tam. Myslím, že je čas vytvořit jednu aplikaci pro hudbu i podcasty, proč potřebujeme dvě takové aplikace? Apple Music podle mého názoru vážně potřebuje vylepšení, změnu designu, zlepšení kvality zvuku (2021 jsme proboha) a začlenění Podcastů do aplikace Hudba.
To je vše, myslím. Po tomto příspěvku budu uražen od mnoha fanoušků Applu, ale chtěl jsem zde jen volně sdílet názor.
Musím tedy zásadně nesouhlasit s vaším titulkem – že Apple Music je hrozná.

Za prvé, a s tímto opravdu nesouhlasím - kvalita zvuku. Mám domácí audio v hodnotě 35 000 $ a Apple Music naprosto uchvátí Spotify v kvalitě zvuku. Spotify je určitě hlasitější, ale AM ​​má mnohem lepší zvuk (včetně přizpůsobení hlasitosti). Ve srovnání se Spotify je prostě větší oddělení a inscenace s AM; basy jsou pevnější, čistší, vokály mají více vzduchu, zobrazení je jemnější. Zažil jsem to pokaždé, když jsem je srovnával, a přátelé při poslechu souhlasili.

A teď k vašim dalším výčitkám – ano, máte dobré body. Vyhledávání je hrozné, ve srovnání se Spotify je pomalé a Apple to musí vyřešit. Nemohu mluvit o rychlosti používání aplikace, protože používání AM na mém iPhonu (12 Pro Max) i Apple TV 4K mi přijde v pořádku. Rozdíl v obecné navigaci oproti Spotify jsem nezaznamenal, ale s hledáním souhlasím. Posílil bych váš bod o vyhledávání nejen tím, že bych uvedl rychlost, ale také výsledky, které AM vyvolává. Mohu zadat název skladby a ona ho prostě nenajde, ale když do vyhledávacího dotazu přidám interpreta, tak to jde! Potřebují třídit vyhledávání, a to je největší problém vedle doporučení AI (pokud na vás záleží).

Nyní z hlediska celkového uživatelského zážitku nesnáším Spotify. Považuji AM za mnohem lepší. Umožňuje mi spravovat knihovnu alb a skladeb a zároveň spravovat vlastní seznamy skladeb (a také přidávat dynamické seznamy skladeb AM). Mohu si vybrat, zda přidáním skladby do seznamu skladeb bude přidána také do mé knihovny.

proč se mi to líbí? Ne vždy se mi chce jednoduše zařadit seznam skladeb. Rád poslouchám alba (mám také vinylovou sestavu, ale někdy jsem na to trápení příliš líný) a při poslechu si prohlížím svou knihovnu. Nejsou to všechny seznamy skladeb, jak se zdá, je navrženo Spotify.

Líbí se mi snadné použití AM. Přehrávám skladbu, mohu kliknout pravým tlačítkem (dlouhé stisknutí nebo kliknout na tlačítko se třemi tečkami) a přidat do knihovny, přidat do seznamu skladeb, přejít na album, kde je skladba vypnutá, nebo přejít na interpreta strana. Připadá mi navigace AM mnohem jednodušší a logičtější než Spotify. Mám pocit, že Spotify je silně nakloněno k seznamům skladeb a vyhledávání, a to prostě není můj preferovaný způsob navigace a poslechu hudby.

Nechápejte mě špatně, s AM je spousta problémů, ale řekl bych, že to Spotify přináší jiný zážitek. Není to hrozná zkušenost. Oba mají problémy a pro mě AM prostě funguje lépe.
reakce:vagos, Cayden, Lvivske a 1 další osoba

grandM

14. října 2013
  • 18. května 2021
aperfectcircle řekl: Takže musím zásadně nesouhlasit s vaším titulkem – že Apple Music je hrozná.

Za prvé, a s tímto opravdu nesouhlasím - kvalita zvuku. Mám domácí audio v hodnotě 35 000 $ a Apple Music naprosto uchvátí Spotify v kvalitě zvuku. Spotify je určitě hlasitější, ale AM ​​má mnohem lepší zvuk (včetně přizpůsobení hlasitosti). Ve srovnání se Spotify je prostě větší oddělení a inscenace s AM; basy jsou pevnější, čistší, vokály mají více vzduchu, zobrazení je jemnější. Zažil jsem to pokaždé, když jsem je srovnával, a přátelé při poslechu souhlasili.

A teď k vašim dalším výčitkám – ano, máte dobré body. Vyhledávání je hrozné, ve srovnání se Spotify je pomalé a Apple to musí vyřešit. Nemohu mluvit o rychlosti používání aplikace, protože používání AM na mém iPhonu (12 Pro Max) i Apple TV 4K mi přijde v pořádku. Rozdíl v obecné navigaci oproti Spotify jsem nezaznamenal, ale s hledáním souhlasím. Posílil bych váš bod o vyhledávání nejen tím, že bych uvedl rychlost, ale také výsledky, které AM vyvolává. Mohu zadat název skladby a ona ho prostě nenajde, ale když do vyhledávacího dotazu přidám interpreta, tak to jde! Potřebují třídit vyhledávání, a to je největší problém vedle doporučení AI (pokud na vás záleží).

Nyní z hlediska celkového uživatelského zážitku nesnáším Spotify. Považuji AM za mnohem lepší. Umožňuje mi spravovat knihovnu alb a skladeb a zároveň spravovat vlastní seznamy skladeb (a také přidávat dynamické seznamy skladeb AM). Mohu si vybrat, zda přidáním skladby do seznamu skladeb bude přidána také do mé knihovny.

proč se mi to líbí? Ne vždy se mi chce jednoduše zařadit seznam skladeb. Rád poslouchám alba (mám také vinylovou sestavu, ale někdy jsem na to trápení příliš líný) a při poslechu si prohlížím svou knihovnu. Nejsou to všechny seznamy skladeb, jak se zdá, je navrženo Spotify.

Líbí se mi snadné použití AM. Přehrávám skladbu, mohu kliknout pravým tlačítkem (dlouhé stisknutí nebo kliknout na tlačítko se třemi tečkami) a přidat do knihovny, přidat do seznamu skladeb, přejít na album, kde je skladba vypnutá, nebo přejít na interpreta strana. Připadá mi navigace AM mnohem jednodušší a logičtější než Spotify. Mám pocit, že Spotify je silně nakloněno k seznamům skladeb a vyhledávání, a to prostě není můj preferovaný způsob navigace a poslechu hudby.

Nechápejte mě špatně, s AM je spousta problémů, ale řekl bych, že to Spotify přináší jiný zážitek. Není to hrozná zkušenost. Oba mají problémy a pro mě AM prostě funguje lépe.
Souhlasím s Vaší poznámkou o kvalitě zvuku. Velmi podceňujete význam AI. Určitě jsem si koupil CD od 1 umělce. Jistě, poslouchal jsem stejné sbírkové album znovu a znovu. I když vím, že jsem podmíněný, píseň A bude následovat B (ano, byla zde možnost náhodného přehrávání).

Stejně jako moje mládí jsou ty dny pryč. V roce 2021 očekávám, že mě umělá inteligence bude znovu a znovu překvapovat hudbou, kterou vykopávám. Apple je technologická společnost, AI je technologie.
reakce:Lvovské

Lvovské

22. srpna 2011
  • 18. května 2021
co se stalo s geniálními seznamy skladeb? to je ještě věc? Vidím, že „aktualizovat genius“ je tlačítko na kliknutí, ale zjevně nedělá nic a „vyrobeno pro vás“ je pro mě jen prázdná stránka

grandM

14. října 2013
  • 18. května 2021
Lvivske řekl: co se stalo s geniálními seznamy skladeb? to je ještě věc? Vidím, že „aktualizovat genius“ je tlačítko na kliknutí, ale zjevně nedělá nic a „vyrobeno pro vás“ je pro mě jen prázdná stránka
V mém případě AM nabídl playlist vytvořený pro mě. Nosil jsem tlačítko přeskočení. R

Redster

11. srpna 2021
  • 11. srpna 2021
Kolik let existoval iTunes? Apple Music není o nic lepší. Jak na Zemi někdo chce, používá nebo chápe tyto věci, je mimo mě. Zapojím iPod do Macu, hledám písničky ke koupi a stažení a potom... naprostý chaos. Kde přesně jsou moje písničky? Na jaký seznam vůbec koukám? Jak to, že vidím tituly, ale nedovolí mi je hrát? Jak to, že zapojím iPod do Macu a vidím 20 názvů skladeb, ale když k iPodu zapojím sluchátka a stisknu play, slyším jich jen 10? Myslel jsem, že jsem zkopíroval všechny... Počkat Co? Jak se tam dostali dvakrát???

Vzal ten nejzákladnější koncept: koupit skladbu, stáhnout soubor, zkopírovat soubor do mého přehrávače – a proměnil to v byzantskou noční můru.
reakce:makaronský

rocker

14. září 2018
Edmonton, Alberta, Kanada
  • 12. srpna 2021
Moje hovězí s Apple Music je poté, co načtu skladby Apple Music na můj iPhone, některé z nich se nestahují ani poté, co klepnu na ikonu 'stáhnout'. Výsledkem je, že když se je pokusím přehrát na svém systému bluetooth v autě, zobrazí se mi chybová zpráva, kterou lze použít k přehrávání s internetem nebo mobilními daty. Proč jsou některé skladby „zašedlé“ a zatímco jiné budou hrát bez problémů.
reakce:Temný rytíř 1968 N

Norbinhouston

14. října 2011
Houston
  • 13. srpna 2021
Redster řekl: Kolik let existoval iTunes? Apple Music není o nic lepší. Jak na Zemi někdo chce, používá nebo chápe tyto věci, je mimo mě. Zapojím iPod do Macu, hledám písničky ke koupi a stažení a potom... naprostý chaos. Kde přesně jsou moje písničky? Na jaký seznam vůbec koukám? Jak to, že vidím tituly, ale nedovolí mi je hrát? Jak to, že zapojím iPod do Macu a vidím 20 názvů skladeb, ale když k iPodu zapojím sluchátka a stisknu play, slyším jich jen 10? Myslel jsem, že jsem zkopíroval všechny... Počkat Co? Jak se tam dostali dvakrát???

Vzal ten nejzákladnější koncept: koupit skladbu, stáhnout soubor, zkopírovat soubor do mého přehrávače – a proměnil to v byzantskou noční můru.
Zdá se, že používáte 2 účty iTunes/Music. To, co popisujete, je protipirátská funkce, takže nemůžete připojit svůj iPod k počítači přítele a stáhnout si jeho hudbu pro své použití.