Fóra

Maximální hlasitost AirPods je nízká

B

Bravia3d

Původní plakát
9. listopadu 2013
  • 23. prosince 2020
Dnes jsem měl možnost otestovat AirPods Max v obchodě, poprvé jsem je vyzkoušel na svém iphone s normální hudbou, kterou jsem zkopíroval. Zvuk nebyl příliš hlasitý ani při plné hlasitosti. Zkontroloval jsem nastavení a limit hlasitosti byl vypnutý. Vyzkoušeno nastavení EQ a hlasitost se trochu snížila a neznělo to skvěle. Neměl ani moc údernosti, dokonce ani moc basů. Vyzkoušeno s potlačením hluku a bez stejných výsledků

Pak jsem to zkusil na iPhone 12 Max, který měl obchod s Apple Music. Mnohem lepší zvuk a hlasitost, ale stále ne dostatečně hlasité.

Vytáhl jsem svůj iPad 12 Pro, připojil je a zkusil sledovat několik filmových upoutávek v aplikaci Apple TV. Sledoval jsem upoutávky Alita Battle Angel a Batman Begins a hlasitost byla příliš nízká, i když byla na maximu. Odpojil je, přehrával přes reproduktory iPadu a úplně snížil hlasitost. Po opětovném připojení a pokusu znovu se stejnými výsledky byla hlasitost příliš nízká, aby mi poskytl zvukový zážitek jako v divadle. Sakra, moje AirPods 2, levná sluchátka Sony nebo jakákoliv sluchátka jsou hlasitější a znějí lépe pro filmy.
Obvykle používám svá levná sluchátka Sony do uší a nastavím hlasitost a je to docela dobré.

Vyzkoušeli několik dalších Max se stejnými výsledky. Zdálo se, že Space Audio funguje pro filmové upoutávky. Asi bych otočil hlavu a zvuk se pohnul, ale nic zvláštního. Upoutávky používají prostorový zvuk, správně?
Možná, že kdyby hlasitost měla nějaký šmrnc s basy, bylo by to mnohem lepší. Moje prostorová sluchátka Sony 9.1 doma prostě vyfouknou AirPods Max z vody, absolutně žádné srovnání s množstvím divadla, jako je zvuk, basy a prostorový zvuk.
Po všech recenzích, které jsem sledoval o prostorovém zvuku a jak je to tak dobré a jako v divadle, jsem nebyl ohromen.

Existuje způsob, jak je nastartovat, pokud ne, zůstanu u svých AirPods 2, protože jsou dostatečně hlasité.

Absrnd

15. dubna 2010


rovinatá
  • 23. prosince 2020
Je možné, že sluchátka v obchodě mají omezenou maximální hlasitost, aby si je předešlí uživatelé nasadili a nepoškodili si uši maximální hlasitostí od předchozího uživatele.
70 % maximální hlasitosti je nejhlasitější, co snesu, ale pro mě jsou dost hlasité. B

Bravia3d

Původní plakát
9. listopadu 2013
  • 23. prosince 2020
Absrnd řekl: Je možné, že sluchátka v obchodě mají omezenou maximální hlasitost, aby se předešlo tomu, že si je ostatní nasadí a poškodí si uši maximální hlasitostí od předchozího uživatele.
70 % maximální hlasitosti je nejhlasitější, co snesu, ale pro mě jsou dost hlasité. Kliknutím rozbalíte...
Nemyslete si, že tomu tak je, vyzkoušeli jste tolik nastavení a hlasitost byla prostě meh

Absrnd

15. dubna 2010
rovinatá
  • 23. prosince 2020
Bravia3d řekl: Nemyslete si, že to tak je, zkusil tolik nastavení a hlasitost byla prostě meh Kliknutím rozbalíte...
Většina, ne-li všechny vystavené produkty Apple, jsou speciální verze, nikoli běžné komerční verze.
Nemá to nic společného s používáním vlastního iPhonu, pravděpodobně jsou hardwarově omezeny na určitou úroveň hlasitosti.

Apple opravdu nechce být žalován návštěvníky, kteří mají vyražené ušní bubínky, protože předchozí uživatel si myslel, že by bylo legrační nechat je na plné hlasitosti pro dalšího chlapa.
reakce:jbachandouris B

Bravia3d

Původní plakát
9. listopadu 2013
  • 23. prosince 2020
Absrnd řekl: Většina, ne-li všechny vystavené produkty Apple, jsou speciální verze, nikoli běžné komerční verze.
Nemá to nic společného s používáním vlastního iPhonu, pravděpodobně jsou hardwarově omezeny na určitou úroveň hlasitosti.

Apple opravdu nechce být žalován návštěvníky, kteří mají vyražené ušní bubínky, protože předchozí uživatel si myslel, že by bylo legrační nechat je na plné hlasitosti pro dalšího chlapa. Kliknutím rozbalíte...
Takže jsou vlastně docela hlasité a při sledování filmů vydávají dobrý zvuk jako v kině?

Absrnd

15. dubna 2010
rovinatá
  • 23. prosince 2020
Bravia3d řekl: Takže jsou vlastně docela hlasité a při sledování filmů dávají dobrý zvuk jako v kině? Kliknutím rozbalíte...
Jak jsem řekl, více než 70% hlasitosti je pro mě příliš hlasité reakce:Absrnd

macnmac

18. června 2017
Apple Park
  • 23. prosince 2020
myslím, že to může být stejný způsob, jakým jsou reklamy mnohem hlasitější než skutečné pořady, aby upoutaly pozornost, jsou prováděny záměrně při nahrávání, takže může záviset na tom, co posloucháte THE

LeonPro

23. července 2002
  • 23. prosince 2020
Apple pro účely demo možná aktivoval omezovač hlasitosti, aby nebyl žalován. Zkontrolovali jste, zda je povoleno a nastaveno na určitý decibel?

Pokud jde o skutečný výkon, APM může být docela hlasitý, ale souhlasím, že ne dostatečně hlasitý. Omezuje hlasitost tak, aby nedocházelo ke zkreslení ani při nastavení maximální hlasitosti.

Stále nemohu poslouchat při nejhlasitějším nastavení s mým, vědomě to může poškodit můj sluch. A

yticolev

27. září 2015
  • 23. prosince 2020
Vyzvedl jsem svůj před dvěma dny (v pondělí) a doslova první věc, kterou jsem si všiml, byla hlasitost. Nejsem ten chlap, co fouká muzikou - a na koncertě musím nosit špunty do uší. Z Apple Storu jsem šel do posilovny a poslouchal svůj zamíchaný hlavní playlist všech mých oblíbených populárních skladeb (4000 převážně 60. a 70. let). Nechal jsem hlasitost na 100 % a u většiny skladeb to bylo sotva dostačující. Poslouchal jsem nějakou klasickou hudbu, kterou jsem nemohl hrát na plnou hlasitost, jako například nahrávku Beethovenovy Páté.

Žádné takové problémy se standardními kabelovými sluchátky Apple earpods. Dnes jsem také obdržel sluchátka AKG K671BT pro srovnání (někteří online audiofilové si myslí, že tyto zvuky jsou srovnatelné s APM za 115 $). Hrají hodně nahlas.

Takže normální chování, nebo vadné? Měl bych podezření na funkci vyrovnání zvuku iTunes (kterou nemohu přijít na to, jak ručně nastavit), kromě toho, že hraje dostatečně hlasitě na dvou dalších zařízeních.
reakce:jbachandouris THE

LeonPro

23. července 2002
  • 23. prosince 2020
yticolev řekl: Zvedl jsem svou před dvěma dny (v pondělí) a doslova první věc, kterou jsem si všiml, byla hlasitost. Nejsem ten chlap, co vybuchuje hudbu - a na koncertě musím nosit špunty do uší. Z Apple Storu jsem šel do posilovny a poslouchal svůj zamíchaný hlavní playlist všech mých oblíbených populárních skladeb (4000 převážně 60. a 70. let). Nechal jsem hlasitost na 100 % a u většiny skladeb to bylo sotva dostačující. Poslouchal jsem nějakou klasickou hudbu, kterou jsem nemohl hrát na plnou hlasitost, jako například nahrávku Beethovenovy Páté.

Žádné takové problémy se standardními kabelovými sluchátky Apple earpods. Dnes jsem také obdržel sluchátka AKG K671BT pro srovnání (někteří online audiofilové si myslí, že tyto zvuky jsou srovnatelné s APM za 115 $). Hrají hodně nahlas.

Takže normální chování, nebo vadné? Měl bych podezření na funkci vyrovnání zvuku iTunes (kterou nemohu přijít na to, jak ručně nastavit), kromě toho, že hraje dostatečně hlasitě na dvou dalších zařízeních. Kliknutím rozbalíte...
Pojmenujte hudbu, kterou posloucháte a která je pro vás zjevně tichá prostřednictvím APM. Chtěl bych vidět, jestli zažiju to samé. A

yticolev

27. září 2015
  • 24. prosince 2020
LeonPro řekl: Pojmenujte hudbu, kterou posloucháte a která je pro vás zjevně tichá prostřednictvím APM. Chtěl bych vidět, jestli zažiju to samé. Kliknutím rozbalíte...
Opět, poslouchání 4000 silných playlistů z 60. a 70. let přetažených do iTunes (většina z nich byla později „přizpůsobena“ a nahrazena Applem). Ještě jsem nenarazil na skladbu, která by byla příliš hlasitá se 100% hlasitostí. Ano, jsou některé, které jsou příliš tiché, většina z nich je tak akorát. Jména zvláště tichých jsem si neuložil, u ANC jsou všechny jasné, ale nemohu je zapnout tak, aby byly pro mé citlivé uši příliš hlasité. M

MGLXP

29. září 2005
  • 24. prosince 2020
yticolev řekl: Opět poslech 4 000 silných playlistů z 60. a 70. let zkopírovaných do iTunes (většina z nich byla později „přizpůsobena“ a nahrazena společností Apple). Ještě jsem nenarazil na skladbu, která by byla příliš hlasitá se 100% hlasitostí. Ano, jsou některé, které jsou příliš tiché, většina z nich je tak akorát. Jména zvláště tichých jsem si neuložil, u ANC jsou všechny jasné, ale nemohu je zapnout tak, aby byly pro mé citlivé uši příliš hlasité. Kliknutím rozbalíte...
Souhlasím. AirPods Max pro moje uši jsou mnohem tišší než jiná sluchátka, která jsem používal, včetně běžných AirPods a Sony 1000XM3. Zvláště to není konkurence ve srovnání s kabelovými sluchátky s vyhrazeným zesilovačem (jako jsou HiFiMans, které mohou být obtížně ovladatelné). Poznáte to zejména při hraní klasické hudby.
reakce:normandie7 THE

LeonPro

23. července 2002
  • 24. prosince 2020
yticolev řekl: Opět poslech 4 000 silných playlistů z 60. a 70. let zkopírovaných do iTunes (většina z nich byla později „přizpůsobena“ a nahrazena společností Apple). Ještě jsem nenarazil na skladbu, která by byla příliš hlasitá se 100% hlasitostí. Ano, jsou některé, které jsou příliš tiché, většina z nich je tak akorát. Jména zvláště tichých jsem si neuložil, u ANC jsou všechny jasné, ale nemohu je zapnout tak, aby byly pro mé citlivé uši příliš hlasité. Kliknutím rozbalíte...

Ano, to vím. Ptal jsem se na konkrétní skladbu, kterou bych si vyzkoušel, abych zjistil, zda to byla skladba, vaše vnímání hlasitosti nebo Max.
MGLXP řekl: Souhlasím. AirPods Max pro moje uši jsou mnohem tišší než jiná sluchátka, která jsem používal, včetně běžných AirPods a Sony 1000XM3. Zvláště to není konkurence ve srovnání s kabelovými sluchátky s vyhrazeným zesilovačem (jako jsou HiFiMans, které mohou být obtížně ovladatelné). Poznáte to zejména při hraní klasické hudby. Kliknutím rozbalíte...

Max má větší ovladače ve srovnání s menšími sadami, které jsou efektivnější. Ve srovnání s počítačovým zvukem je to výkon, který je třeba dosáhnout rovnováhy, pokud jde o hlasitost, kvalitu zvuku a výdrž baterie.

ALW1026

14. července 2016
  • 1. února 2021
Hodně štěstí se zvýšením hlasitosti U

Kap773

13. září 2014
  • 2. února 2021
Hodně záleží na maximální db samotných souborů AAC
Některá starší hudba je zvládnuta pouze na 80 dB nebo méně, modernější věci mohou mít 90 dB. Způsobuje obrovský rozdíl při poslechu
S mojí knihovnou, nepochybně pouze 5000 písněmi, jsem zvýšil db v programu zvaném mp3gain, který také dělá soubory AAC, na maximálně 87 dB.
To znamenalo obrovský rozdíl ve vnímané hlasitosti a také to mělo výhodu v normalizaci hlasitosti všech skladeb v mé knihovně
Už jsem to udělal pro jiná sluchátka a hlavně kvůli normalizaci, protože nesnáším, když musím držet nižší a zvyšovat hlasitost D

dolarů

25. listopadu 2019
  • 2. února 2021
Absrnd řekl: Jak jsem řekl, více než 70 % hlasitosti je pro mě příliš hlasité reakce:jbachandouris S

Spartan1967

9. listopadu 2019
  • 2. února 2021
Četl jsem, že některé země zavazují Apple k CAP nejvyššímu objemu? Jsem v USA, což můžu říct, že to není pravda.

Atom Ant

27. července 2018
  • 3. února 2021
Moje hudba hraje asi s 80 dB při 75% hlasitosti.

Pokud si člověk cení dobrého sluchu ve stáří, 80% hlasitost by měla být dost dobrá.
reakce:AppleZombie