Jiný

Získání sériového čísla Adobe

Postavení
Není otevřeno pro další odpovědi.
H

hkbladelawkhk

Původní plakát
25. května 2010
  • 16. dubna 2011
Dobře. Společnost, pro kterou pracuji, má tedy na více počítačích nainstalováno více produktů Adobe. Problém je v tom, že nemáme žádné záznamy o tom, pod kým jsou registrováni a zda vůbec jsou registrováni. A Adobe je k ničemu, pokud jde o získávání dat, která potřebuji.

Snažím se dostat seriály z počítačů a poslat je Adobe, aby ověřili, o jaký druh licence se jedná.

Nyní, kromě procházení Adobe, existuje nějaký způsob, jak dešifrovat licenci z klíčenky nebo jinde? S

300 sjm

15. června 2009


  • 16. dubna 2011
hkbladelawkhk řekl: Dobře. Společnost, pro kterou pracuji, má tedy na více počítačích nainstalováno více produktů Adobe. Problém je v tom, že nemáme žádné záznamy o tom, pod kým jsou registrováni a zda vůbec jsou registrováni. A Adobe je k ničemu, pokud jde o získávání dat, která potřebuji.

Snažím se dostat seriály z počítačů a poslat je Adobe, aby ověřili, o jaký druh licence se jedná.

Nyní, kromě procházení Adobe, existuje nějaký způsob, jak dešifrovat licenci z klíčenky nebo jinde?


Pracuji pro prodejce, který prodává HODNĚ Adobe. vaše jediná věc je zavolat společnosti Adobe a uvést název nebo adresu vaší společnosti a oni mohou stáhnout licence H

hkbladelawkhk

Původní plakát
25. května 2010
  • 16. dubna 2011
sjm300 řekl: Pracuji pro dodavatele, který prodává HODNĚ Adobe. vaše jediná věc je zavolat společnosti Adobe a uvést název nebo adresu vaší společnosti a oni mohou stáhnout licence

No tak, někdo musí vědět, jak je dešifrovat. Bohužel u nás nejsou registrovaní. Zkusil jsem to.

Hellhammer

Emeritní moderátor
10. prosince 2008
Finsko
  • 16. dubna 2011
Photoshop > Nápověda > Systémové informace > Serial

Existuje nějaký druh seriálu, i když netuším jaký. H

hkbladelawkhk

Původní plakát
25. května 2010
  • 16. dubna 2011
Hellhammer řekl: Photoshop > Nápověda > Systémové informace > Serial

Existuje nějaký druh seriálu, i když netuším jaký.

Ano. Zkontroloval jsem to u Adobe. Není to seriál k produktu.

hankster

30. ledna 2008
Washington DC
  • 16. dubna 2011
Pokud společnosti Adobe zašlete sériová čísla, může vám sdělit, zda jsou registrována nebo ne. Nevidím jinou cestu nebo co jiného hledáš.

SHADO

na
14. srpna 2008
Pláž
  • 16. dubna 2011
Sériová čísla jsou s největší pravděpodobností v souborech .plist pro aplikace, které lze nalézt ve složce Library-->Preferences. C

Chris A.

5. ledna 2006
Redondo Beach, Kalifornie
  • 16. dubna 2011
SHADO řekl: Sériová čísla jsou s největší pravděpodobností v souborech .plist pro aplikace, které lze nalézt ve složce Library-->Preferences.

Máte pravdu, ale jsou zašifrované a nedají se přečíst.

Čísla, která získáte za nápovědu nebo obrazovku s informacemi, jsou částečná sériová čísla, která by měla společnosti Adobe umožnit najít vlastníka, ale neměla by ji někdo použít k registraci produktu. H

hkbladelawkhk

Původní plakát
25. května 2010
  • 16. dubna 2011
ChrisA řekl: Máte pravdu, ale jsou zašifrované a nedají se přečíst.

Čísla, která získáte za nápovědu nebo obrazovku s informacemi, jsou částečná sériová čísla, která by měla společnosti Adobe umožnit najít vlastníka, ale neměla by ji někdo použít k registraci produktu.

Odeslal jsem společnosti Adobe SN, které jsem vytáhl z nabídky, a objevilo se 'Je nám líto, toto není platné sériové číslo'.

A znovu s tím šifrováním. Co se stalo s dešifrovači klíčů, jako je magic jellybean keyfinder? Pouze spolehlivé a pro mac....?

Apple OC

14. října 2010
Hogtown
  • 16. dubna 2011
hkbladelawkhk řekl: Dobře. Společnost, pro kterou pracuji, má tedy na více počítačích nainstalováno více produktů Adobe. Problém je v tom, že nemáme žádné záznamy o tom, pod kým jsou registrováni a zda vůbec jsou registrováni. A Adobe je k ničemu, pokud jde o získávání dat, která potřebuji.

Snažím se dostat seriály z počítačů a poslat je Adobe, aby ověřili, o jaký druh licence se jedná.

Nyní, kromě procházení Adobe, existuje nějaký způsob, jak dešifrovat licenci z klíčenky nebo jinde?

Pokud je vaše společnost koupila legálně od Adobe... budou pod jménem společnosti.

Stačí zavolat společnosti Adobe... budou přesně vědět, jaký software vaše společnost zakoupila, a budou s vámi spolupracovat, aby vám pomohli najít vaše ztracené SN#

Mohou chtít ověření firemního e-mailu použitého k nákupu produktů.

Hodně štěstí

Hellhammer

Emeritní moderátor
10. prosince 2008
Finsko
  • 17. dubna 2011
hkbladelawkhk řekl: A znovu s tím šifrováním. Co se stalo s dešifrovači klíčů, jako je magic jellybean keyfinder? Pouze spolehlivé a pro mac....?

Warez/Seriály/Klíče. Nezveřejňujte sériová čísla nebo klíče softwaru ani neodkazujte lidi na konkrétní webové stránky, software nebo techniky, jejichž účelem je prolomit nebo obejít metody licencování softwaru, distribuovat cracky nebo získat či používat komerční software nebo média v rozporu s jejich licencí a/nebo pro porušení autorských práv. Nežádejte ani neposkytujte takovou pomoc.

https://macrumors.zendesk.com/hc/en-us

Existuje důvod, proč jsou šifrovány, a žádat nebo poskytovat pomoc při jejich prolomení nebo cokoli jiného je porušením pravidel fóra.

Jak už to bylo zmíněno asi milionkrát, kontaktujte společnost Adobe a pokuste se s nimi jednat, abyste problém vyřešili. Pokud existuje legitimní způsob, jak seriál získat, měli by vám to sdělit. H

hkbladelawkhk

Původní plakát
25. května 2010
  • 17. dubna 2011
NEžádám o crack (připadá mi od vás ignorantské, že z toho usuzujete, protože software již vlastníme). Žádám o způsob, jak najít LEGIT sériová čísla, která NEJSOU registrována pod naší společností, již nainstalovaná na počítačích naší společnosti a NEPRODÁVAJÍCÍ přes Adobe. Včera jsem zkoušel Adobe, nepomáhají ani s částečným seriálem, který je v nabídce nápovědy. Proto jsem sem psal.

Ať už je to cokoliv. Pokud nepřestaneš běhat v kruzích, končím. Téma uzavřeno. Poslední úprava: 17. března 2011

GGJstudia

16. května 2008
  • 17. dubna 2011
hkbladelawkhk řekl: NEžádám o crack
hkbladelawkhk řekl: Co se stalo s dešifrovači klíčů, jako je magic jellybean keyfinder?
To si žádá crack. Vím, že to, čeho se snažíte dosáhnout, není žádost o crack, ale tento komentář ano. JEDINÉ řešení vašeho problému již bylo navrženo několikrát. Zavolejte společnosti Adobe a vysvětlete svou situaci, dokud nenajdete někoho, kdo tomu rozumí a může vám pomoci. Jiné řešení prostě neexistuje.

Hellhammer

Emeritní moderátor
10. prosince 2008
Finsko
  • 17. dubna 2011
hkbladelawkhk řekl: NEžádám o crack (připadá mi od vás ignorantské, že z toho usuzujete). Žádám o způsob, jak najít LEGIT sériová čísla, která NEJSOU registrována pod naší společností, jsou již nainstalovaná a NEPRODÁVAJÍ se přes Adobe. Včera jsem zkoušel Adobe, že nepomáhají, ani s částečným seriálem, který je v nabídce nápovědy.

Pokud by společnost Adobe chtěla, abyste seriál našli snadno a legitimně, udělali by to. Teď to vypadá, že nechtějí, abyste to našli bez nějakého podezřelého softwaru třetí strany. Základní myšlenka cracku je v podstatě stejná jako to, co hledáte. Chcete upravit soubor, který společnost Adobe nechce, abyste upravovali.

Možná tento dokument podpory nabízí určitou pomoc. V každém případě je nejlepší možností znovu zavolat společnosti Adobe. H

hkbladelawkhk

Původní plakát
25. května 2010
  • 17. dubna 2011
Přestaňte být tak spravedlivými lidmi. Nežádám o nic nemorálního nebo nezákonného. Doba. Vlastníme software. Koupeno přes autorizovaného prodejce před chvílí, než jsem s nimi začal. Nemáme žádné záznamy o tom, kdo to koupil nebo kdo byl ten, kdo se registroval. Jen jsem uvízl v provádění ověřování.

Nyní....

Mohl by mod zavřít toto vlákno? Už mě nebaví poslouchat komentáře, že Adobe je jediná cesta. Nikdy (nebo alespoň velmi zřídka) neexistuje pouze jeden způsob, jak vyřešit problém.

GGJstudia

16. května 2008
  • 17. dubna 2011
hkbladelawkhk řekl: Přestaňte být tak spravedlivými lidmi. Nežádám o nic nemorálního nebo nezákonného.
Nedáváš pozor. Nikdo není „spravedlivý“ ani nezpochybňuje, že vlastníte software. Jediný komentář, který jste uvedl a který byl napadán jako 'cracking', byl váš komentář o dešifrovačích. To nemělo nic společného s tím, zda software vlastníte nebo ne.
hkbladelawkhk řekl: Mohl by mod prosím uzavřít toto vlákno?
Pokud chcete nějaké vlákno uzavřít, použijte tlačítko nahlásit příspěvek a požádejte modul, aby jej zavřel. Ptát se ve vláknu nebude fungovat, pokud na vaše vlákno náhodou nenarazí nějaký mod.
hkbladelawkhk řekl: Už mě nebaví poslouchat komentáře, že Adobe je jediná cesta.
Tak přestaňte číst vlákno! Jednoduchý!
hkbladelawkhk řekl: Nikdy (nebo alespoň velmi zřídka) neexistuje pouze jeden způsob, jak vyřešit problém.
Je zřejmé, že jste v tomto případě nenašli žádný jiný způsob, takže kontaktovat Adobe JE jediným způsobem, ať už se rozhodnete jej přijmout nebo ne. H

hkbladelawkhk

Původní plakát
25. května 2010
  • 17. dubna 2011
GGJstudios řekl: Nedáváš pozor. Nikdo není „spravedlivý“ ani nezpochybňuje, že vlastníte software. Jediný komentář, který jste uvedl a který byl napadán jako 'cracking', byl váš komentář o dešifrovačích. To nemělo nic společného s tím, zda software vlastníte nebo ne.

Pokud chcete nějaké vlákno uzavřít, použijte tlačítko nahlásit příspěvek a požádejte modul, aby jej zavřel. Ptát se ve vláknu nebude fungovat, pokud na vaše vlákno náhodou nenarazí nějaký mod.

Tak přestaňte číst vlákno! Jednoduchý!

Je zřejmé, že jste v tomto případě nenašli žádný jiný způsob, takže kontaktovat Adobe JE jediným způsobem, ať už se rozhodnete jej přijmout nebo ne.


SELHAT!


Vyhledejte 'Mac Product Key Finder pro Mac' na Cnet.com.

Fungovalo jako kouzlo. Někdo na jiné nástěnce to zveřejnil. Nechápu, jak jsem to nenašel dřív.

GGJstudia

16. května 2008
  • 17. dubna 2011
hkbladelawkhk řekl: FAIL!
Dobře, takže jste to předtím nenašli. Není třeba se tím chlubit! H

hkbladelawkhk

Původní plakát
25. května 2010
  • 17. dubna 2011
GGJstudios řekl: Dobře, takže se vám to nepodařilo najít dříve. Není třeba se tím chlubit!

Jo haha. Hurá na hledání řešení. Děkuji všem, že jste se alespoň podívali na vlákno (bez ohledu na to, jestli se mi vaše odpověď líbila, alespoň jste si našli čas na pokus a pomoc). Už je mi dobře!
Postavení
Není otevřeno pro další odpovědi.