Fóra

50 Mbps vs 100 Mbps

coolbreeze2

Přispěvatel
Původní plakát
24. září 2009
  • 9. února 2018
Chvíli jsem měl internet s rychlostí 24 Mb/s as tím obvykle dostanu HDR10 a/nebo Dolby Vision, když je k dispozici. Protože tato rychlost sotva splňuje podmínky pro streamování 4k, jsem připraven upgradovat nyní, když můj ISP nabízí vyšší rychlosti. Mám si objednat 50 Mbps nebo 100 Mbps. Nejintenzivněji by v mém domě byly 2 televizory, které by streamovaly různý obsah, a to jak pomocí vlastního ATV 4k, tak třetí televize, která se používá pro živé hraní. Myslím si, že rychlost 100 nezajistí znatelně lepší kvalitu obrazu než rychlost 50. Mám pravdu?

techwarrior

30. července 2009


Colorado
  • 9. února 2018
Netflix tvrdí, že 4K video vyžaduje stálý 15Mbps stream.

Takže s 50 vám může být dobře, možná začněte tam a pokud vám to bude nepřiměřené, zvedněte to znovu

Kvalita obrazu se u 100Mbps služby nebude lišit, pouze je možné více souběžných streamů v rámci vaší úrovně služeb. Když je dosaženo limitů šířky pásma, budete mít tendenci vidět zadrhávání, zamrzání snímků atd.

Juicy Box

23. září 2014
  • 9. února 2018
Nedávno jsem napsal příspěvek o lidech, kteří platí za rychlost internetu, kterou nepotřebují.

Ve vašem případě si myslím, že 50 Mbps by bylo v pořádku. Myslím, že 25 Mb/s je horní hranice požadavků na streamování 4K, takže pokud jde pouze o 2 streamy současně, měli byste být v pořádku.

Další myšlenka, mám přístup ke 2 ISP ve své oblasti a všiml jsem si, že oba mívají o něco vyšší rychlosti, než je inzerováno.

Například aktuálně mám stahování FiOS 50 Mb/s a obvykle se blížím 60 Mb/s na speedtest.net i fast.com

Když jsem měl Comcast před několika měsíci, moje 25Mbps služba byla blíže 30Mbps.

Jde mi o to, že budete pravděpodobně v pohodě s rychlostí 50 Mb/s, a pokud je vaše služba jako moje a dá vám něco navíc, možná vám to dá trochu větší klid při výběru levnějšího plánu.
reakce:Fathergll

coolbreeze2

Přispěvatel
Původní plakát
24. září 2009
  • 9. února 2018
Dobře, děkuji všem. Nejdřív zkusím 50.
reakce:Macalicious2011

oneMadRssn

8. září 2011
Evropa
  • 9. února 2018
Začněte s 50.

Ověřte si svou rychlost na fast.com, která ve skutečnosti používá pro test rychlosti skutečné servery Netflixu. To by vám mělo poskytnout realistický údaj o vaší rychlosti (na rozdíl od webů/aplikací, jako je speedtest, o kterých poskytovatelé internetových služeb vědí, že je mají upřednostňovat, a tak dávat falešné údaje). T

Tech198

21. dubna 2011
Austrálie, Perth
  • 9. února 2018
coolbreeze2 řekl: Chvíli jsem měl internet s rychlostí 24 Mbps as tím obvykle dostanu HDR10 a/nebo Dolby Vision, když je k dispozici. Protože tato rychlost sotva splňuje podmínky pro streamování 4k, jsem připraven upgradovat nyní, když můj ISP nabízí vyšší rychlosti. Mám si objednat 50 Mbps nebo 100 Mbps. Nejintenzivněji by v mém domě byly 2 televizory, které by streamovaly různý obsah, a to jak pomocí vlastního ATV 4k, tak třetí televize, která se používá pro živé hraní. Myslím si, že rychlost 100 nezajistí znatelně lepší kvalitu obrazu než rychlost 50. Mám pravdu?

Dobrá věc na Netflixu, na rozdíl od iTunes, kdy uživatel musí upravovat nastavení, má Netflix ve výchozím nastavení „Auto“, které se *automaticky* upravuje na základě šířky pásma. Ale toto „Střední“ nebo „Vysoké“ nastavení můžete přepsat.

V takovém případě by na 1 obrazovku mělo stačit 50 Mbps, jinak 100 Mbps (nebo více)

To vše kromě jiných věcí, pro které používáte stejné připojení. V

westrock 2000

na
18. října 2013
  • 10. února 2018
Jen si uvědomte, že poskytovatelé internetových služeb byli při několika příležitostech přistiženi, jak preferují weby pro testování rychlosti. Tímto způsobem získáte nejlepší možné číslo.

Juicy Box

23. září 2014
  • 10. února 2018
westrock2000 řekl: Jen si uvědomte, že poskytovatelé internetových služeb byli při několika příležitostech přistiženi, jak preferují weby pro testování rychlosti. Tímto způsobem získáte nejlepší možné číslo.
Bylo to zmíněno v předchozím příspěvku.

Netflix si stěžoval, že je Verizon omezuje, a tak Netflix spustil Fast.com, aby ukázal skutečné rychlosti ze svých serverů.

Vždy dělám Fast.com i Speedtest.net, protože Fast.com vám říká pouze rychlost stahování, nikoli ping nebo upload.

Podle mých zkušeností od používání Fast.com bývají rychlosti podobné.

Toto je před pár minutami:


Zobrazit mediální položku '>
[doublepost=1518279145][/doublepost] Zobrazit mediální položku '>
reakce:tranceking26 M

mellofello

1. února 2011
  • 10. února 2018
Cokoli nad 50 Mb/s pro standardní domácnost je přehnané. Peníze je lepší utrácet za vybudování vaší WiFi sítě, abyste dosáhli každé skuliny.
reakce:Macalicious2011

Michelasso

20. února 2012
Treviso, Itálie
  • 10. února 2018
@coolbreeze2 Pro průměrné využití by mělo stačit 50 Mb/s, ale myslím, že iTunes 4k HDR videa překračují 30 Mb/s (zkontroloval jsem HUD ve videu na YouTube porovnávajícím Dolby Vision z iTunes a UHD Blu Ray). Takže v případě dvou simultánních iTunes 4K HDR streamování (pokud jej používáte) se mohou vyrovnávací paměti.

Pak už si nejsem jistý (a nemohu povolit HUD, protože vyžaduje Xcode 9.3 beta s tvOS 11.3 beta), ale myslím, že jsem viděl Amazon Video (opět, pokud jej používáte), jak jde nad 25 Mbps.

Ale jistě, pokud můžete snadno upgradovat na 100 Mbps, začněte s 50. M

Macalicious2011

15. května 2011
Londýn
  • 10. února 2018
Mám 52mbitové vlákno domů a streamuji 4k obsah bez jakéhokoli ukládání do vyrovnávací paměti. 4k videa nikdy nesníží kvalitu na 1080p nebo méně.

Při sledování 4k můžeme streamovat na iPadu a nahrávat fotografie na iCloud bez problémů.

Teoretická maximální rychlost je důležitá, ale mnohem důležitější je schopnost vaší linky dosáhnout požadované rychlosti a být spolehlivá.

Nepředpokládám v brzké době upgrade na 10mbit.


mellofello řekl: Cokoli nad 50 Mb/s pro standardní domácnost je přehnané. Peníze je lepší utrácet za vybudování vaší WiFi sítě, abyste dosáhli každé skuliny.

100%

Můj 1,3Gbitový adaptér TP Link powerline zajišťuje, že moje síť je neprůstřelná. Koupil jsem ho před dvěma lety a je naprosto úžasný. WiFi a ethernet jsou raketově rychlé a fungují spolehlivě bez problémů. Nikdy jsem se nemusel potýkat s nastavením nebo kanály.

http://www.tp-link.com/uk/products/details/cat-18_TL-WPA8630P-KIT.html


PS4 a ATV jsou všechny pevně zapojené. Poslední úprava: 10. února 2018 R

rmoliv

20. prosince 2017
  • 13. února 2018
Rychlost mého internetu je (teoreticky) 200 Mbps, když je připojen ethernet, bezdrátová síť je samozřejmě nižší, ale pravidelně kontroluji a je to asi 70 Mbps mimo špičku a asi 30-40 Mbps ve špičce (obvykle večer), což je někdy, když se obraz při streamování 4K HDR filmů se zadrhává nebo úplně zamrzne. Chystám se upgradovat na 1 Gbps. M

Macalicious2011

15. května 2011
Londýn
  • 13. února 2018
rmoliv řekl: Rychlost mého internetu je (teoreticky) 200 Mbps, když je připojen ethernet, bezdrátová síť je samozřejmě nižší, ale pravidelně kontroluji a je to asi 70 Mbps mimo špičku a asi 30-40 Mbps během špičky (obvykle večer), což je když někdy se obraz zadrhává nebo úplně zamrzne, když streamuji 4K HDR filmy. Chystám se upgradovat na 1 Gbps.

Myslím, že byste si měli stěžovat svému ISP, než upgradovat.
reakce:steve62388 a rmoliv

jav6454

14. listopadu 2007
1 Geostacionární Tower Plaza
  • 13. února 2018
rmoliv řekl: Rychlost mého internetu je (teoreticky) 200 Mbps, když je připojen ethernet, bezdrátová síť je samozřejmě nižší, ale pravidelně kontroluji a je to asi 70 Mbps mimo špičku a asi 30-40 Mbps během špičky (obvykle večer), což je když někdy se obraz zadrhává nebo úplně zamrzne, když streamuji 4K HDR filmy. Chystám se upgradovat na 1 Gbps.

Kabel nebo vlákno?

Juicy Box

23. září 2014
  • 13. února 2018
rmoliv řekl: Rychlost mého internetu je (teoreticky) 200 Mbps, když je připojen ethernet, bezdrátová síť je samozřejmě nižší, ale pravidelně kontroluji a je to asi 70 Mbps mimo špičku a asi 30-40 Mbps během špičky (obvykle večer), což je když někdy se obraz zadrhává nebo úplně zamrzne, když streamuji 4K HDR filmy.

To mi nepřijde správné. Nemělo by to být tak nízké.

Možná je něco špatně s vaší Wifi sítí? S tím bych si vše nejdříve ověřil. Možná zavolejte ISP, abyste viděli, co se děje. Jaké jsou rychlosti připojení k síti Ethernet?

rmoliv řekl: Chystám se upgradovat na 1 Gbps.

Nejsem si jistý, ale myslím, že pokud máte problémy se slíbenou rychlostí u vaší služby 200 Mb/s, pochybuji, že by její zvýšení fungovalo, možná kdyby to bylo něco na straně ISP a přecházíte na jinou.

Vsadím se, že je to problém domácí sítě. M

mellofello

1. února 2011
  • 13. února 2018
rmoliv řekl: Rychlost mého internetu je (teoreticky) 200 Mbps, když je připojen ethernet, bezdrátová síť je samozřejmě nižší, ale pravidelně kontroluji a je to asi 70 Mbps mimo špičku a asi 30-40 Mbps během špičky (obvykle večer), což je když někdy se obraz zadrhává nebo úplně zamrzne, když streamuji 4K HDR filmy. Chystám se upgradovat na 1 Gbps.
Při upgradování maximální rychlosti pravděpodobně neuvidíte velký rozdíl. Více než 200 Mb/s je čistý marketing. Zkusil bych upgradovat váš router. Pokud můžete ověřit 200 Mb/s pomocí Ethernetu, teoreticky byste měli být schopni získat stejné bezdrátové připojení.

Je docela možné, že právě dochází k bezdrátovému rušení. Během večera, když všichni používají WiFi, se zpomalí.

Jaký router používáš? T

toto je moje uživatelské jméno

1. listopadu 2015
  • 13. února 2018
Poté, co jsem už asi rok žil s 1Gb/S internetem, už bych se jen těžko vrátil pod 50Mb/S. Schopnost stáhnout 50GB hru za pár minut, aniž by to ovlivnilo jakékoli video streamy probíhající v domě (a platit pouze 50 $ měsíčně), je úžasné. Běžný širokopásmový internet se nyní cítí jako dial-up.

rmoliv řekl: Chystám se upgradovat na 1 Gbps.

Mějte na paměti, že se musíte začít starat o propustnost vašeho routeru, když začnete sledovat rychlost internetu tak rychle. Spousta spotřebitelských směrovačů nezvládá propustnost 1Gb/S WANLAN (můžete to otestovat umístěním počítače na obě strany směrovače a použitím něčeho jako „iperf“). Sakra, spousta z nich nezvládá ani 100Mb/S. Když jsem upgradoval svůj internet, postavil jsem si svůj vlastní router, ale nemělo by být příliš těžké najít spotřebitelský router, který v dnešní době zvládne tyto rychlosti, pokud se ukáže, že ten váš na to nestačí.

https://www.smallnetbuilder.com/old-tools/charts/router/bar/74-wan-to-lan

mellofello řekl: Více než 200 Mb/s je čistý marketing.

Běžně stahuji velké věci rychlostí blízkou 1 Gb/s a také spousta mých přátel a spolupracovníků, kteří mají stejnou internetovou službu jako já. Toto jsou příklady ze skutečného světa a nejen to, co mi říká speedtest.net. Poslední úprava: 13. února 2018

Juicy Box

23. září 2014
  • 13. února 2018
mellofello řekl: Pokud můžete ověřit 200 Mb/s pomocí Ethernetu, teoreticky byste měli být schopni získat stejné bezdrátové připojení.
Přesně!

Upgradováním internetu se problém s Wi-Fi nevyřeší, pokud upgradem nevyměníte své síťové vybavení.

mmomega

macrumors polobůh
30. prosince 2009
DFW, TX
  • 13. února 2018
mellofello řekl: Cokoli nad 50 Mb/s pro standardní domácnost je přehnané. Peníze je lepší utrácet za vybudování vaší WiFi sítě, abyste dosáhli každé skuliny.
S tímto naprosto souhlasím.

Spousta all-in-one wifi routerů, které vám poskytovatelé dávají, dokáže opravdu hrozný strašlivý wifi výstup. Někdy stěží dokážete pokrýt inzerovanou rychlostí byt s 1 ložnicí, když ve skutečnosti získáváte rychlost na routeru, takže někteří lidé se rozhodnou platit za rychlejší internet a myslí si, že to zlepší jejich wifi.
Ne vždy to funguje lépe, protože někdy skok v internetové službě může být o 30 až 50 USD vyšší, když jde z jedné úrovně do druhé.
To, že se jedná o měsíční náklady a dokonce 30 dolarů krát 12 měsíců, je 360 ​​dolarů ročně navíc, když 200 dolarů za jednorázový nákup lepšího wifi routeru nebo sítě ve stylu mesh vám může přinést mnohem lepší zážitek.

Nejlepší na tom je, že při nákupu nového wifi routeru existuje snadná návratová politika, zapojíte ho a o víkendu nebo týdnu ho vyzkoušíte, abyste zjistili, zda zaznamenáte lepší rychlosti nebo pokrytí. Pokud ne, vraťte jej a nebudete bez peněz.
ISP vás někdy může uzamknout smlouvami, které vám umožní změnit pouze jednou nebo dvakrát za dva roky.

Mnohem raději bych dal 200 USD na nové síťové vybavení a vyzkoušel ho, než abych se zablokoval na vyšší úrovni, která nevyřeší počáteční problém, a nakonec zaplatím trojnásobné náklady za stejnou dobu.

řekněme 720 dolarů navíc, kolik hodin jste museli pracovat, abyste vydělali peníze, abyste vrhli na problém, který se nevyřešil.



příklad: mám doma 300Mbs a na wifi a ethernetu mám 320-340Mbps. Můžete tak získat lepší vybavení, které vám poskytne rychlost ethernetového připojení přes wifi. R

rmoliv

20. prosince 2017
  • 13. února 2018
jav6454 řekl: Kabel nebo vlákno?

Kabel.

mellofello řekl: Pravděpodobně neuvidíte velký rozdíl při zvyšování maximální rychlosti. Více než 200 Mb/s je čistý marketing. Zkusil bych upgradovat váš router. Pokud můžete ověřit 200 Mb/s pomocí Ethernetu, teoreticky byste měli být schopni získat stejné bezdrátové připojení.

Je docela možné, že právě dochází k bezdrátovému rušení. Během večera, když všichni používají WiFi, se zpomalí.

Jaký router používáš?

Bydlím v budově (obklopené jinými budovami), takže je to s největší pravděpodobností (obrovské) rušení od mých sousedů. Večer jsou všichni doma, je to nejrušnější období. Žádné ponětí o routeru nebo jeho specifikacích, nikdy jsem se nestaral se o něm dozvědět více. Patří mému ISP.

thisismyusername řekl: Mějte na paměti, že se musíte začít starat o propustnost vašeho routeru, když začnete sledovat rychlosti internetu tak rychle. Spousta spotřebitelských směrovačů nezvládá propustnost 1Gb/S WANLAN (můžete to otestovat umístěním počítače na obě strany směrovače a použitím něčeho jako „iperf“). Sakra, spousta z nich nezvládá ani 100Mb/S. Když jsem upgradoval svůj internet, postavil jsem si svůj vlastní router, ale nemělo by být příliš těžké najít spotřebitelský router, který v dnešní době zvládne tyto rychlosti, pokud se ukáže, že ten váš na to nestačí.

https://www.smallnetbuilder.com/old-tools/charts/router/bar/74-wan-to-lan

To je příliš technické na to, aby to můj mozek zpracoval. Vím jen, že by změnili router, který momentálně mám, v případě, že bych upgradoval z 200 Mb/s na 1 Gb/s, takže předpokládám, že nový router má nějaký druh upgradu/vylepšení, který mu umožňuje zvládnout tuto rychlost.

vertikální úsměv řekl: Přesně!

Upgradováním internetu se problém s Wi-Fi nevyřeší, pokud upgradem nevyměníte své síťové vybavení.

Jak jsem řekl výše, vyměnili by ho za nový model, který zvládá 1 Gbps.

Mimochodem, protože už nemám žádný notebook, nemůžu udělat speedtest přímo připojený k routeru přes Ethernet. Router je v jiné místnosti. No, mohl bych tam vzít iMac, ale teď nemám náladu. Poslední úprava: 13. února 2018

jav6454

14. listopadu 2007
1 Geostacionární Tower Plaza
  • 13. února 2018
rmoliv řekl: Kabel.
Kabel, jednou staurovaný nad kapacitu hlavních tratí, je z hlediska rychlosti velmi nespolehlivý.

Juicy Box

23. září 2014
  • 13. února 2018
rmoliv řekl: Jak jsem řekl výše, vyměnili by to za nový model, který zvládne 1 Gbps.

Mimochodem, protože už nemám žádný notebook, nemůžu udělat speedtest přímo připojený k routeru přes Ethernet. Router je v jiné místnosti. No, mohl bych tam vzít iMac, ale teď nemám náladu.

Takže používáte jejich bezdrátový router? Kolik stojí gigabitová služba? Před upgradem služby byste měli vyzkoušet svůj vlastní router za předpokladu, že je služba drahá.

Možná zjistíte, že jejich router je na hovno a nákup vlastního by byl jednorázový náklad, který by vám ve srovnání s upgradovaným internetem mohl z dlouhodobého hlediska ušetřit spoustu peněz.

IvanEd747

9. května 2017
  • 13. února 2018
techwarrior řekl: Netflix tvrdí, že 4K video vyžaduje stálý 15Mbps stream.

Takže s 50 vám může být dobře, možná začněte tam a pokud vám to bude nepřiměřené, zvedněte to znovu

Kvalita obrazu se u 100Mbps služby nebude lišit, pouze je možné více souběžných streamů v rámci vaší úrovně služeb. Když je dosaženo limitů šířky pásma, budete mít tendenci vidět zadrhávání, zamrzání snímků atd.

Tento. VŽDY začněte s levnějším plánem. Vždy vás rádi upgradují, ale nikdy vás nenechají přejít na nižší verzi.

Juicy Box

23. září 2014
  • 13. února 2018
IvanEd747 řekl: Tohle. VŽDY začněte s levnějším plánem. Vždy vás rádi upgradují, ale nikdy vás nenechají přejít na nižší verzi.
Souhlasím.

Vím, že existuje mnoho lidí, kteří platí za šířku pásma, kterou nepotřebují.

Můj přítel, který žil sám, platil 90 $ měsíčně za 400 Mbps internet. Byl na to také opravdu hrdý.

Zeptal jsem se ho, co s tím udělal, v podstatě řekl Netflix, YouTube a hraní WoW. Nechtěl jsem ho naštvat, ale řekl jsem mu, že pravděpodobně nepotřebuje plán 400 Mb/s.

A takové příběhy slyším pořád. R

rmoliv

20. prosince 2017
  • 13. února 2018
vertikální úsměv řekl: Takže, používáte jejich bezdrátový router? Kolik stojí gigabitová služba? Před upgradem služby byste měli vyzkoušet svůj vlastní router za předpokladu, že je služba drahá.

Možná zjistíte, že jejich router je na hovno a nákup vlastního by byl jednorázový náklad, který by vám ve srovnání s upgradovaným internetem mohl z dlouhodobého hlediska ušetřit spoustu peněz.

Jsem. Gigabitová služba stojí asi 90 EUR (zahrnuje TV + telefon), což v amerických dolarech bude asi 110 USD. Nemyslím si, že je to drahé, ale právě jsem kontroloval router a zjevně je to na hovno. Je to jednopásmový, MIMO 2x2, zatímco router, který bych dostal v případě upgradu na 1 Gb/s, je dvoupásmový, MIMO 3x3 a má nějaké další technologie, jako je beamforming a podobně. Možná bych si měl koupit router a použít ten co mám jako bridge?