Jiný

4MEM/9/40000000 po výměně berana

THE

L deska

Původní plakát
3. ledna 2012
  • 5. února 2016
vyměnil jsem ram 8GB (2x4) 1333 MHz za 16 GB 2133 GHz ( http://www.ebay.de/itm/361443914304?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT ) běží to několik dní macbook se několikrát restartoval, takže provedl hardwarový test a ten ukazuje kód
4MEM/9/40000000:0x846d3d98 se podíval na net a říká, že může být vadná ram nebo že to může být proto, že macbook pro 2011 by měl mít maximálně 8gb ram?
někdo pomůže?

klíčová úzkost

23. listopadu 2011


  • 5. února 2016
L deska řekla: vyměnil jsem ram 8GB (2x4) 1333 MHz za 16 GB 2133 GHz ( http://www.ebay.de/itm/361443914304?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT ) běží to několik dní macbook se několikrát restartoval, takže provedl hardwarový test a ten ukazuje kód
4MEM/9/40000000:0x846d3d98 se podíval na net a říká, že může být vadná ram nebo že to může být proto, že macbook pro 2011 by měl mít maximálně 8gb ram?
někdo pomůže?

Frekvence RAM je příliš vysoká. Pokud by to bylo 1333 MHz, pak máte procesor 2. generace i. To oficiálně podporuje pouze 1333 MHz. Dokonce jsem viděl paniku jádra na 1600 MHz, i když ostatní neměli problémy. Držte se 2x8GB 1333MHz SODIMM. THE

L deska

Původní plakát
3. ledna 2012
  • 5. února 2016
keyofanxiety řekl: Frekvence RAM je příliš vysoká. Pokud by to bylo 1333 MHz, pak máte procesor 2. generace i. To oficiálně podporuje pouze 1333 MHz. Dokonce jsem viděl paniku jádra na 1600 MHz, i když ostatní neměli problémy. Držte se 2x8GB 1333MHz SODIMM.

Provedl test s pouhými 8 GB ram 2133 (testoval obě páčky po jedné) a řekl, že nebyly nalezeny žádné závady, vložte jak 2133, tak uvedenou chybu
Vložte tedy jeden nový 2133 a jeden starý 1333 (celkem 12gb) a nyní nevykazuje žádnou chybu
Takže si myslíte, že byste mohli mít pravdu, že podporuje pouze 1333 (přejděte na asi 12 GB RAM 1333 GHz), takže to vypadá, že to musím vrátit a vrátit se k 8 GB
Pokud někdo neví, jak to obejít?

Jen pro informaci je to 15palcový i7 z konce roku 2011 2,4 GHz Poslední úprava: 5. února 2016

klíčová úzkost

23. listopadu 2011
  • 5. února 2016
L štítek řekl: Provedl test s pouhými 8 GB ram 2133 (testoval obě tyče po jedné) a řekl, že nebyly nalezeny žádné závady, vložte jak 2133, tak uvedenou chybu
Vložte tedy jeden nový 2133 a jeden starý 1333 (celkem 12gb) a nyní nevykazuje žádnou chybu
Takže si myslíte, že byste mohli mít pravdu, že podporuje pouze 1333 (přejděte na asi 12 GB RAM 1333 GHz), takže to vypadá, že to musím vrátit a vrátit se k 8 GB
Pokud někdo neví, jak to obejít?

Jen pro info je to 15palcový 2,4ghz i7 z konce roku 2011

Nebo můžete použít 16 GB 1333 MHz RAM, která je plně podporována. 2x8GB. Kromě toho další rychlost ve skutečnosti příliš nezmění v používání v reálném světě.

Nezáleží na tom, jestli funguje jeden DIMM, nebo občas fungují dva, nebo jestli tu a tam nedetekuje nějaký ten bit. Váš CPU oficiálně nepodporuje rychlosti vyšší než 1333 MHz. Nekombinujte ani rychlosti.
reakce:L deska THE

L deska

Původní plakát
3. ledna 2012
  • 5. února 2016
keysofanxiety řekl: Nebo můžete jít 16GB 1333MHz RAM, která je plně podporována. 2x8GB. Kromě toho další rychlost ve skutečnosti příliš nezmění v používání v reálném světě.
objedná ty 16gb 1333 reakce:L deska

ron1004

6. února 2010
Louisville, KY
  • 5. února 2016
keyofanxiety řekl: Nebo můžete jít na 16 GB 1333 MHz RAM, která je plně podporována. 2x8GB. Kromě toho další rychlost ve skutečnosti příliš nezmění v používání v reálném světě.

Nezáleží na tom, jestli funguje jeden DIMM, nebo občas fungují dva, nebo jestli tu a tam nedetekuje nějaký ten bit. Váš CPU oficiálně nepodporuje rychlosti vyšší než 1333 MHz. Nekombinujte ani rychlosti.
V roce 2011 je plně podporováno 1600 MHz.

L deska řekla: vyměnil jsem ram 8GB (2x4) 1333 MHz za 16 GB 2133 GHz ( http://www.ebay.de/itm/361443914304?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT ) běží to několik dní macbook se několikrát restartoval, takže provedl hardwarový test a ten ukazuje kód
4MEM/9/40000000:0x846d3d98 se podíval na net a říká, že může být vadná RAM nebo že to může být proto macbook pro 2011 by měl mít maximálně 8gb ram?
někdo pomůže?
Kde jsi vzal tu informaci? - 2011 podporuje 16GB

Jste si jistý, že váš je 2011 - pokud vím, všechny 2011 se dodávají s 1600 MHz RAM - jaké je číslo modelu?
reakce:L deska a JTToft

klíčová úzkost

23. listopadu 2011
  • 5. února 2016
ron1004 řekl: V roce 2011 je plně podporováno 1600 MHz.


Kde jsi vzal tu informaci? - 2011 podporuje 16GB

Jste si jistý, že váš je 2011 - pokud vím, všechny 2011 se dodávají s 1600 MHz RAM - jaké je číslo modelu?

Ne, 1600 MHz je plně podporováno v roce 2012. Ne v roce 2011.

Všechny modely 2011 se dodávají s frekvencí 1333 MHz. Všechny modely 2012 se dodávají s frekvencí 1600 MHz. 2010 dodávány s 1066 MHz.

ron1004

6. února 2010
Louisville, KY
  • 5. února 2016
keyofanxiety řekl: Ne, 1600 MHz je plně podporováno v roce 2012. Ne v roce 2011.

Všechny modely 2011 se dodávají s frekvencí 1333 MHz. Všechny modely 2012 se dodávají s frekvencí 1600 MHz. 2010 dodávány s 1066 MHz.
Podle specifikací na stránkách Apple máte pravdu, ale 17' konec roku 2011, který jsem koupil od B&H, rozhodně přišel se 4GB 1600 MHz.

https://support.apple.com/kb/SP646?viewlocale=en_US&locale=en_US

Přílohy

  • Zobrazit mediální položku ' href='tmp/attachments/screenshot-2016-01-10-09-53-02-jpg.614424/' > Snímek obrazovky 2016-01-10 09.53.02.jpg'file-meta'> 71,5 KB · Zobrazení: 355
THE

L deska

Původní plakát
3. ledna 2012
  • 5. února 2016
ron1004 řekl: V roce 2011 je plně podporováno 1600 MHz.


Kde jsi vzal tu informaci? - 2011 podporuje 16GB

Jste si jistý, že váš je 2011 - pokud vím, všechny 2011 se dodávají s 1600 MHz RAM - jaké je číslo modelu?
když se podívám do toho, že se tam píše konec roku 2011, dostanu 1333 16gb věcí, protože je to opravdu jen trochu aktualizovat, dokud neuvidíme, jaké aktualizace budou letos pro 15palcový macbook pro, než dostanu nový a předat to na vše-připravený namontovaný ssd, takže thort by přidal ram a také si myslím, že jakákoli aktualizace, kterou udělají, bude ještě koncem roku 2016, než budou odeslána, takže mě to uklidní
díky vám všem na fóru za pomoc jako vždy reakce:klíčová úzkost

klíčová úzkost

23. listopadu 2011
  • 5. února 2016
JTToft řekl: Zajímavé. Dík. Nechci být hádavý, ale cítím potřebu vyvrátit některé vaše body v duchu dotazu.


- Takže předpokládám, že jsi nečetl mé odkazy výše? Zde je citát z OWC ze stránky, na kterou jsem odkazoval:



- Ještě jednou, nečetl jsi odkazy? Tady je specifikace mého Core i7:




- Není problém. V rámci specifikace DDR3 musí být 1,35V moduly také schopné provozu při 1,5V a být kompatibilní se stroji vyžadujícími 1,5V (jako jsou stroje z roku 2011).
Tady je jeden popisovaný příklad.


- Stejně tak i naopak. Skutečnost, že to pro některé nefunguje dobře, neznamená, že to nebude nebo nemělo fungovat dobře pro jiné.

(Máte pravdu, pokud jde o výkonnostní výhody. Jsou nepatrné.)

Jo, máš úplnou pravdu. Moje chyba, děkuji za trpělivost a opravu. reakce:JTToft